Modlitwy do św. Rity


122 komentarze:

  1. Anonimowy17.10.13

    sw Rito ty wszystko wiesz co sie wkolo mnie dzieje dziekuje z calego serca za pozytywne zakonczenie jednej sprawy urzedowej jesli moge kierowac prosbe w Twoja strone o wstawiennictwo w kolejnym moim problemie ktory mnie czeka jutro abym mogla uporac sie i zakonczyc te sprawe pozytywnie tak wiele rzeczy mnie dreczy i bardzo szybko sie zalamuje dodaj mi sily abym modla walczyc z przeciwnosciami losu pokornie prosze upros mi laske u Pana Najwyzszego AMEN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22.10.13

      Św. Rito proszę o dar prawdziwej miłości Tomasza do mnie,by uwierzył na nowo w nas. Błagam niech serce jego napełni się wiarą i siłą byśmy zwyciężyli wszelkie przeciwność.

      Usuń
    2. Anonimowy31.10.15

      Święta Rito wyprosć mi u Boga Dary Ducha Świętego dla naszego syna kapłana

      Usuń
  2. Anonimowy8.11.13

    PROSZĘ CIĘ O ŚWIĘTA RITO ABYŚ POMOGŁA MNIE I MOJEMU SYNOWI ZDAĆ EGZAMINY NA PRAWO JAZDY Z MNIEJSZYM STRESEM... PROSIMY CIĘ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13.11.13

    Proszę Cię Św.Rito pomóz mojemu dziecku żeby wszystko mu sie udało

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19.11.13

    Błagam o pomoc. Święta Rito już raz pomogłaś, wyprosiłaś pozytywną ocenę z egzaminu. Proszę jeszcze raz o pomoc w drugiej części tego egzaminu. Ty wiesz jak bardzo chcemy go mieć za sobą, Ty wiesz ile stresów przeżywamy. Pomóż nam wtym trudnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy23.11.13

    Swieta Rito uproś o prace dla mnie i Ty wiesz o co jeszcze Cie prosze

    OdpowiedzUsuń
  6. św. Rito proszę cię o wszelkie potrzebne łaski dla mnie i mojego dziecka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy1.2.16

      Święta Rito - proszę o łaskę zdrowia. Spraw, by podczas dzisiejszego usg piersi nie wyszło nic niepokojącego...

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11.12.13

      św.Rito proszę cię o zdrowie dla mnie i mojego dziecka,oraz o dobre wyniki w nauce. Spraw abym ułożyła sobie życie na nowo , abym była szczęśliwa i kochana w związku. Proszę o pomoc w sprawach finansowych.

      Usuń
  8. Anonimowy10.12.13

    św.Rito proszę cię o zdrowie dla mnie i mojego dziecka, oraz o dobre wyniki w nauce

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy10.12.13

    św.Rito proszę o zdrowie i spraw abym mogła ułożyć sobie życie na nowo, abym mogła być szczęśliwa i kochana. Proszę o pomoc w sprawach finansowych i dziękuję za otrzymane łaski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy13.12.13

    św. Rito proszę o cud zdrowia dla mojej Mamy, która leży w stanie krytycznym w szpitalu

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy22.12.13

    Swieta Rito , prosze Cie o wstawiennictwo u Pana Boga, prosze Cie o pomoc w beznadziejnej sprawie dla mnie jako matki, jak i dla calej rodziny, prosze, by syn wrocil do domu.....Ty wiesz, co przezywam, znalezlismy sie w beznadziekjnej sytuacji, wlasciwie swiat legl w gruzach, do tej pory znosze cierpienia corki, modle sie o jej uzdrowienie, nie chodzi od urodzenia, teraz latem miala opeRacje, nie moze wyleczyc rany, prosze pomoz jej Sw Rito , blagam o zdrowie dla corki, tyle przecierpiala konca nie widac.....syn znalazl sie w okropnym miejscu, ...niech wroci do domu prosze Rito ja juz nerwowo tego nie moge wytrzymac, bardzo prosze, bede sie modlic codziennie do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy26.12.13

    św.Rito. Proszę, aby przestała mnie boleć prawa noga w kostce. Jadzia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy26.12.13

    św. Rito, proszę aby ustały bóle głowy i została uleczona tarczyca u mojej córki Ani. stroskana mama.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy18.1.14

    Święta Rito zwracam się do Ciebie o pomoc i wstawiennictwo do Pana Naszego Jezusa Chrystusa.

    Jestem mamą przepięknej, mądrej i inteligentnej dziewczynki, którą kocham nad życie, ale jest mi bardzo ciężko, bo sama ją wychowuję. Gdy dowiedziałem się, że będę mamą ojciec mojej córki kazał mi usunąć ciążę, ale się nie zgodziłam, nie miałam wtedy pojęcia jak to będzie, gdy zostanę matką i nie wiedziałam, że ludzie, którzy nas otaczają mogą być tak okrutni i bezwzględni tylko, dlatego ż jestem panna z dzieckiem. Gdy mała się urodziłam byłam przerażona i strasznie się bałam a ludzie dookoła nas potępiali i nadal tak jest. Jestem strasznie samotna i nieszczęśliwa potrzebuję wsparcia i zrozumienia, ale nawet moi rodzice mi nie pomagają. Pomagają mi przy córce, ale mnie potępiają i nienawidzą, że przyniosłam im taki wstyd. Pozwalają mi mieszkać u siebie, ale jest coraz gorzej, wrzeszczą, wyzywają, biją, poniżają i robią to przy mojej córce, która to widzi i coraz bardziej się boi.
    Ja nie mogę nic zrobić, bo nie mam pieniędzy żeby się wyprowadzić i żyć normalnie, dlatego nie potrafię się przeciwstawić im, bo boję się, że nie będziemy miały gdzie mieszkać. Ojciec mojej córki nigdy mnie nie kochała a ja kocham go do dzisiaj, dlatego jestem samotna. W pracy też jest mi bardzo ciężko, bo mój szef wie, że będąc samotną matką nie mam za dużych możliwości znalezienia lepszej i dobrze płatnej pracy i dlatego poniża mnie, krzyczy. Starałam się być silna dla mojej córki, ale nie mam już sił, tak bardzo chciałabym, aby była szczęśliwa i zdrowa, ale jak mam jej pokazać, co to, szczęscie jak sama nie wiem, co to jest. Teraz nie ma dnia abym nie płakała., Nie ma we mnie radości i szczęścia teraz czekam tylko na śmierć. Bardzo często mam myśli, aby zabić siebie i córkę i wtedy w końcu zaznałybyśmy w końcu spokoju.Nikt mnie nie rozumie ojciec mną gardzi i poniża, matka jest, ale nigdy nie czułam, że jest dla mnie matką i jeszcze siostra, którą tylko podsycać w moich rodzicach nienawiść do mnie. Święta Rita proszę cię, chociaż ty nie odsuwaj się ode mnie jesteś moją ostatnią nadzieję. Wiem, że jestem bardzo grzeszną osobą i ni zasłużyłam na wysłuchanie mojego wołania o pomoc, ale nic mi już nie pozostało. Chciałabym cię prosić o zdrowie i radość dla mojej córki, chciałabym cię prosić o dom dla nas i o to abym już nigdy nie musiała się bać o pieniądze. O miłość ojca mojej córki nie mogę prosić, bo on nigdy nic do mnie nie czuł wiec nie będę prosiła dla siebie o nic. Proszę cię tylko o to abyśmy mogły jak najszybciej zamieszkały z moją córką w naszym własnym domu i żyły bez zmartwienia o przyszłość.I pieniądze.

    Dziękuję za dotychczasowe łaski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy30.1.14

      Święta Rito - moja imienniczko- orędowniczko wierzę że mnie słuchasz - bo wierzę w świętych obcowanie.Proszę Cię o wstawiennictwo do Pana Boga Wszechmogącego i Jego Syna Jezusa Chrystusa i Ducha Świętego Pocieszyciela o zdjęcie jarzma ucisku przez sąsiadów ze mnie i mojego męża.Proszę o pomyślne dla mnie zakończenie fałszywego oskarżenia mnie przez sąsiadkę przed sądem , najlepiej aby wycofała te fałszywe oskarżenia jak najszybciej. i zmianę życia sąsiadów,Grażyny zgodnie z prawem Pana.O pokój i bezpieczeństwo w naszym domu , o pokój w naszych sercach i wzajemny szacunek. Święta Rito orędowniczko spraw trudnych proszę o nawrócenie mojego męża i przemiane jego serca na ciche i łagodne , o przemianę jego języka na dobry , cichy i wielbiący Boga.Mój mąż podobnie jak Twój jest cholerykiem- życie z nim jest bardzo trudne.Proszę św.Rito - Ty która ufałaś Panu Bogu proszę dla mnie o ufność Panu, Światło Ducha Świętego co mam czynić tak aby podobałop się naszemu Bogu i wiarę, błagam o wiarę w naszego Pana Dobrego Ojca,Jezusa Chrystusa Syna Boga Jedynego i Ducha Świętego i dary Ducha Świętego dla mojego syna Patryka i Ewuni - żony mojego syna -mojego drugiego dziecka.Proszę dla nich o dziecko :zdrowe i pełne łask Bożych.Święta Rito - patronko moja , od spraw trudnych wierzę że mi pomożesz i Pan nasz Ojciec Bóg Wszechmogący Ciebie wysłucha przez Jezusa Chrystusa naszego Zbawiciela i Pana a Jego Jedynego Syna.Proszę szepnij też Panu aby zatroszczył się o stronę materialną naszego życia - jestem utrapiona tymi ciągłymi brakami.Przeproś ode mnie Najlepszego Pana że nie byłam posłuszna jego Słowu- by złożyć darowiznę.Wybacz mi Panie , ulituj się nade mną .Zrobię to -Tylko zatroszcz się o mnie i moją rodzinę .Tak pragnę Cię wielbić Panie w Twojej Świętej Ziemi.Dziękuję Ci św.Rito - żyłaś na ziemi tak dawno a jesteś mi bardzo bliska.Niech będzie Bóg Ojciec, Syn Boży i Duch Święty uwielbiony!Dziękuję
      ps: Św Rito może mogłabyś mi się przyśnić?
      Małgorzata

      Usuń
    2. Anonimowy2.2.14

      Modlę się za Ciebie kochana Siostro,
      wiem co znaczy samotnie wychowywać dziecko i czuć się niekochanym. Znajdź w sobie siłę by żyć i nie poddawaj się. Ja będę o Tobie pamiętała w modlitwie, by Twoja sytuacja się pozytywnie rozstrzygnęła. Bóg ma Ciebie w swojej opiece. Amen

      Usuń
    3. Anonimowy8.11.14

      Kochana Siostro, módl się wytrwale, a Rita da spokój i poprowadzi ku światłu. Módl się o dojrzałość dla rodziców, aby oni zrozumieli, co źle robią. O miłość, radość i ciepły dom dla Ciebie modlić się będę! Pozdrawiam!

      Usuń
  15. Anonimowy4.2.14

    Kochana Święta Rito proszę pomóż wybrać mi najlepszą drogą. S.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy6.2.14

    Miłosierny Jezu błagam pomóż mi w mojej bardzo trudnej sytuacji finansowej , w której obecnie się znajduje, .
    Miłosierny Jezu proszę otocz opieką tych którzy mi tak wiele krzywdy wyrządzają codziennie w pracy , dłużej nie wytrzymam , Jezu pomóż mi . Jezu ratuj mnie .
    Boże Ojcze Wszechmocny i Miłosierny Jezu przemień ich zatwardziałe serca . Twoja czcicielka Maria

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy21.2.14

    O Sw. Rito prosze Cię o wstawiennictwo u Boga i Maryji o łaskę zdrowia dla Michała. Proszę pozwol żeby mógł wrócić do życia i cieszyć się nim. Jestem jego narzeczona i proszę o potrzebne laski dla Niego. Jesteśmy grzeszni ale pełni wiary że Ty nam pomożesz. Twoja czcicielka Justyna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy27.2.14

    Święta Rito, błagam Cię o zdrowie dla mojej Mamy, żeby operacja się udała i żeby nie było to nic groźnego. Proszę pomóż mi również pomyślnie rozwiązać sytuację z Grzegorzem. Bardzo mi na nim zależy. Chciałabym aby to zrozumiał i dał nam szansę, żeby ta znajomość przerodziła się w piękne i trwałe uczucie. Święta Rito, z ufnością i wiarą, oddaję się Twej Opiece.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy25.3.14

    Błagam Cię święta Rito pomóż w sprawie mojego dziecka: spraw,aby zaznało ukojenia, osiągnęło spokój i harmonię wewnętrzną,czuło się bezpieczne i szczęśliwe w życiu,cieszyło się sympatią koleżanek i kolegów,otoczenia oraz znalazło prawdziwego,szczerego przyjaciela -takiego na dobre i na złe.Błagam, aby stało się znów pełnym radości i optymizmu człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy25.3.14

    Błagam Cię,Święta Rito, pomóż mi bo nie mam już sił borykać się samotnie z tym wszystkim.Daj mi oparcie w osobie , o jaką zawsze prosiłam. Pragnę kochać i być kochaną.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy26.3.14

    Szczęść Boże, proszę o modlitwę za moje małżeństwo by nigdy w życiu nie
    doszło do rozwodu i żeby nigdy mąż mnie nie zdradził, nie oszukał i nie
    skrzywdził i aby sytuacja między nami się poprawiła na lepsze by nasze
    małżeństwo było trwałe, pełne szacunku, wierności, miłości i oddania i nikt
    tego nie zakłócił i aby Bóg obdarzył nas dziećmi oraz o zdrowie psychiczne
    i fizyczne oraz duchowe dla mojego męża Przemka- by nigdy więcej nie
    próbował odebrać sobie życia, o uspokojenie jego nerwów i napięcia oraz o
    wiarę dla niego i żebym ja nie bała się o niego. Proszę również o to by Bóg
    chronił mnie przed ingerencjo zło w moje życie i w małżeństwie,oraz o Boże
    Błogosławieństwo w Życiu zawodowym i prywatnym. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczęść Boże, proszę o modlitwę za moje małżeństwo by nigdy w życiu nie doszło do rozwodu i żeby nigdy mąż mnie nie zdradził, nie oszukał i nie skrzywdził i aby sytuacja między nami się poprawiła na lepsze by nasze małżeństwo było trwałe, pełne szacunku, wierności, miłości i oddania i nikt tego nie zakłócił i aby Bóg obdarzył nas dziećmi oraz o zdrowie psychiczne i fizyczne oraz duchowe dla mojego męża Przemka- by nigdy więcej nie próbował odebrać sobie życia, o uspokojenie jego nerwów i napięcia oraz o wiarę dla niego i żebym ja nie bała się o niego. Proszę również o to by Bóg chronił mnie przed ingerencjo zło w moje życie i w małżeństwie,oraz o Boże Błogosławieństwo w Życiu zawodowym i prywatnym. Bóg zapłać- Ewa

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy6.4.14

    Święta Rito! Mam dopiero 15 lat, jednak już wiem, czym są problemy. Proszę Cię o dar zdrowia dla mojej siostry Eweliny i dla mamy Barbary. Wiesz doskonale, co się u Nas dzieje. Proszę wysłuchaj moich modlitw i spraw, aby one znowu odzyskały pełnię życia. Proszę również o potrzebne łaski dla całej mojej rodziny, przyjaciół i dla samej mnie. Wierzę, że mnie wysłuchasz i razem z Jezusem udzielisz mi pomocy.
    Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczęść Boże, proszę o modlitwę za moje małżeństwo by nigdy w życiu nie doszło do rozwodu i żeby nigdy mąż mnie nie zdradził, nie oszukał i nie skrzywdził i aby sytuacja między nami się poprawiła na lepsze by nasze małżeństwo było trwałe, pełne szacunku, wierności, miłości i oddania i nikt tego nie zakłócił i aby Bóg obdarzył nas dziećmi oraz o zdrowie psychiczne i fizyczne dla mojego męża Przemka- by nigdy więcej nie próbował odebrać sobie życia, o uspokojenie jego nerwów i napięcia oraz o wiarę dla niego i żebym ja nie bała się o niego. Proszę o Boże Błogosławieństwo w Życiu zawodowym i prywatnym. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  25. Święta Rito błagam Cię kolejny raz o wsparcie i pomoc proszę o mego partnera aby odszedł od nałogu i wrócił, aby nasz związek na nowo rozkwitł i dawał przykład innym. Już raz pomogłaś mi proszę nie zostawiaj mnie samej

    OdpowiedzUsuń
  26. Święta Rito błagam o pomoc i wstawiennictwo. Już raz pomogłaś mi proszę więc nie opuszczaj mnie w trudnej sytuacji .Proszę uproś łaskę dla mnie i partnera - niech odejdzie od nałogu i powróci do naszego związku aby żyć wspólnie dając przykład innym... Ufam Ci Rito i wierzę że nie pozostawisz mnie samej

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczęść Boże
    Proszę o modlitwę w intencji za moje małżeństwo by nigdy w życiu nie doszło do rozwodu i żeby nigdy mąż mnie nie zdradził, nie oszukał i nie skrzywdził i aby sytuacja między nami się poprawiła na lepsze by nasze małżeństwo było trwałe, pełne szacunku, wierności, miłości i oddania i nikt tego nie zakłócił oraz o zdrowie psychiczne i fizyczne oraz duchowe dla mojego męża Przemka- by nigdy więcej nie próbował odebrać sobie życia, o uspokojenie jego nerwów i napięcia oraz o uzdrowienie go z wszelkiego uzależnienia od palenia i alkoholu - o uzdrowienie z wszelkiego zniewolenia mego męża i o wiarę dla niego i żebym ja nie bała się o niego. Proszę również o to by Bóg chronił mnie przed ingerencjo zło w moje życie i w małżeństwie, oraz o Boże Błogosławieństwo w Życiu zawodowym i prywatnym. Proszę również o modlitwę za szczęśliwe 8 miesięcy mojej ciąży i o zdrowie dla dziecka.
    Bóg zapłać
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  28. Święta Rito błagam Cię o cudowne uzdrowienie mojego synka Makusia

    OdpowiedzUsuń
  29. Święta Rito błagam Cię o łaskę zdrowia dla mojego synka Makusia

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy17.6.14

    Święta Rito proszę Cię w intencji mojej córki i zięcia, który doprowadził do rozwodu. Wyproś u Boga łaskę całkowitego rozwiązania ich problemu w taki sposób, by dziecko nie musiało cierpieć przez ambicję, egoizm i brak odpowiedzialności ojca. Proszę Cię, by zachowanie tego człowieka i jego rodziny nie zadręczało nas. Tak bardzo pragnęliśmy normalnych relacji, współpracy w tworzeniu rodziny. Wstaw się za nami Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy2.7.14

    Kochana Św.Rito wstaw się za mną do Boga o uzyskanie łaski wiary i ufności ,że moje prośby będą wysłuchane.Tak bardzo chciałabym wymodlić pomoc dla siostry i brata,ale brakuje mi zaufania.Sama chce wszystko załatwić i mimo ,że modle się i nie do końca ufam w Boże rozwiązanie trudnych spraw.Sw. Rito nie odmawiaj mi swego wsparcia ,Ty masz większe zasługi u Boga pomóż mi wyprosić potrzebne łaski.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy2.7.14

    Kochana Rito błagam Cię o cud zdrowia dla Joanny chorej na złośliwego raka piersi. Joanna ma malutkie dzieci do wychowania ... Tylko cud ją ratuje a ja w to wierzę , że tak się stanie !!!















    Kochana Święta Rito proszę o mocną wiarę, dobre towarzystwo
    i o dobre wyniki w szkole dla moich dzieci


    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy2.7.14

    Kochana Rito błagam Cię o cud zdrowia dla Joanny chorej na złośliwego raka piersi . Tylko cud ją ratuje .

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy2.7.14

    Kochana Rito proszę Cię o nawrócenia alkoholowe w mojej rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy2.7.14

    Kochana Św. Rito proszę o miłość mojego męża do Pana Boga

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy2.7.14

    Kochana Rito proszę o nawrócenie ludzkości na drogę wiary

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy2.7.14

    Kochana Rito proszę Cię o zdrowie dla wszystkich moich znajomych , którzy prosili mnie o modlite

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy2.7.14

    Święta Rito proszę Cię o dobry wybór drogi życia dla Krzysia

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy2.7.14

    Kochana proszę Cię o godną prace dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy26.7.14

    Sw.Rito , prosze o sen ktory cos mi podpowie, wskaze, wyjasni, nadal prosze o lakal, mieszkanie, dziekuje za laski jakie otrzymalam serdecznie dziekuje przez Jezusa Chrystusa Pana naszego Amen

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy29.7.14

    Dziekuje swieta Rito , dziekuje za kazdy dzien, przez Jezusa Chrystusa Amen

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy29.8.14

    Proszę Cię Święta Rito o pomoc dla mojego kochanego Kuby, aby wyzdrowiał, wyszedł ze szpitala i uwolnił się od wszelkich problemów. Daj mu spokojne życie, pełne miłości, nadziei oraz zdrowia przez Chrystusa Pana naszego -Amen

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy20.9.14

    Święta Rito błagam o łaskę wiary dla męża, żeby zaczął szanować mnie i dzieci, pogodził się z synem, żeby w rodzinie zapanowała wzajemna miłość.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy21.9.14

    Święta Rito proszę w intencji syna - o łaskę wiary, żeby odnalazł swoje miejsce w życiu, nie był samotny, błogosławieństwo i opiekę nad nim

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy25.9.14

    Święta Rito błagam w intencji syna o zdrowie,żeby jego wzrok nie pogorszył się żeby skończył studia pomimo problemów zdrowotnych, żeby nigdy nie wróciła depresja, żeby potrafił wybaczyć ojcu,

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy28.9.14

    Święta Rita błagam o pokój, opamiętanie dla ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy7.10.14

    Święta Rito,proszę Cię o wstawiennictwo U Boga Najwyższego abyś wybłagała zdrowie dla mojej córki Oli.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy11.10.14

    Św rito prosze cie o uzdrowienie z choroby dla mojego dziadka leonarda daj mu chec do jedzenia

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy23.10.14

    Święta Rito błagam o wstawiennictwo w intencji Oli o dobrego męża, żeby przestała być samotna, żeby ułożyła sobie życie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy25.10.14

    Święta Rito proszę wysłuchaj mnie i wstaw się za mną i za moimi synami byśmy stali się zdrowi fizycznie i duchowo wyproś łaskę uzdrowienia wspieraj nas proszę święta Rito wstaw się za nami,dziękuję za wysłuchanie i wsparcie i modlitwy

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy27.10.14

    Święta Rito,proszę Cię o wstawiennictwo U Boga Najwyższego abym mogła zajść w ciążę i urodzić zdrowe dzieciątko.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy9.11.14

    Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo u Boga z prośbą o łaski, opiekę Bożą i wsparcie duchowe dla syna Marcina i jego rodziny którzy znajdują się w bardzo trudnej sytuacji życiowej i finansowej. Proszę o odmianę ich losu.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy18.12.14

    Serdecznie proszę o modlitwę abym wreszcie znalazła odpowiednią pracę i nie czuła się nieudacznikiem. Dużo zdrowia i siły. Z góry serdeczne Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy21.12.14

    Św. Rito, proszę o Twoje orędownictwo w pracy, jaką wykonuję. Twojej opiece oddaję Krysię i jej najbliższych

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy22.12.14

    Święta Rito błagam o miłość i pojednanie w rodzinie, żeby te Święta Bożego Narodzenia przebiegły bez kłótni, awantur, żeby mąż i dzieci potrafili sobie wybaczyć urazy i podzielić się opłatkiem. Błagam.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy2.1.15

    Błagam o modlitwę. Moje małżeństwo się rozleciało. Żona wybrała mi wszystkie oszczędności, narobiła długów i wzięła rozwód, wtedy zacząłem pić, zabrali mi prawo jazdy. W sylwestra widziałem się z dziećmi i znowu żona mnie zlekceważyła mimo tego że kupiłem jej drogi prezent świąteczny. Napiłem się wieczorem, zgubiłem służbowy telefon. W nerwach wsiadłem do auta żeby szybko go odszukać, zatrzymali mnie, miałem 0,36 promila a mam wyrok w zawieszeniu. Teraz na pewno już pójdę siedzieć i stracę pracę. Mam depresję i myśli samobójcze. Może ktoś ma dar proroctwa ??? Co robić błagam o radę !!! Błagam o cud, mój telefon 505100638

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy20.1.15

    Witaj, a może najpierw piłeś, zabrano Ci kilka razy prawo jazdy, następnie znęcałeś się nad żoną ,pisałeś obraźliwe smsy, nie dawałeś pieniędzy na utrzymanie domu i dwójki dzieci?Trudno nazwać przypadkiem jak 5 raz zabierają Ci prawo jazdy w przeciągu 4 lat.Pana Boga nie oszukasz.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy23.1.15

    ŚW . RITO OBIERAM CIE ZA PATRONKĘ MOJĄ I MOJEJ RODZINY PROSZĘ O TWOJE WSTAWIENNICTWO DO JEZUSA I MARYI W MOJEJ SYTUACJI RODZINNEJ I MOJEJ CÓRKI O ZGODĘ POJEDNANIE I MIŁOŚĆ BŁAGAM POMÓŻ NIE MOGĘ SOBIE RADZIĆ W TYM POPLĄTANYM RZYCIU

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy25.1.15

    Święta Rito. Błagam o Dary Ducha Świętego dla zięcia i uratowanie małżeństwa mojej córki. Bardzo zatroskana matka.

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy25.1.15

    Święta Rito. Bardzo Cię proszę o dobrą pracę dla mnie i dla męża.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy11.2.15

    Święta Rito błagam o wstawiennictwo w intencji Oli - żeby Bóg dał jej dobrego męża, żeby przestała być samotna. Proszę, żeby udało się jej znaleźć mieszkanie; o opiekę i błogosławieństwo dla syna, zdrowie dla mnie, wyleczenie z lęków, dar pozytywnego myślenia.
    Dziękuję za wysłuchanie próśb.

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy16.2.15

    Święta Rito tak bardzo Ci dziękuję za pomoc w poprzedniej trudnej sprawie.Dzis znów zwracam się do Ciebie z błaganiem o ratunek . Ty wiesz,jak mi trudno to wszystko udzwignąć-tą moją niefrasobliwość i lekkomyslność w wiadomej sprawie.Pomóż mi,proszę,odzyskać to co utraciłam. Ufam,że się ode mnie nie odwrócisz i wysłuchasz mej prośby.

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy19.2.15

    Święta Rito błagam Cię z całego serca o wstawiennictwo w intencji zdrowia mojej mamy chorej na raka. Błagam z całego serca o jej zdrowie. Justyna

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy3.3.15

    Święta Rito bardzo proszę aby córka została przyjęta do pracy o którą się teraz stara, żeby znalazła mieszkanie. Żeby Bóg dał jej dobrego męża.

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy27.3.15

    Święta Rito nieustająco błagam o wstawiennictwo w intencji córki, żeby Bóg dał jej dobrego męża, żeby przestała być samotna, żeby dostała mieszkanie o które się stara. Dziękuję za to, ze dostała pracę i wysłuchanie tylu innych próśb.
    Błagam też w intencji mojego męża - o przemianę jego serca.
    Żeby te zbliżające się święta przebiegły bez awantur, w spokoju.
    Błagam

    OdpowiedzUsuń
  66. Anna6.4.15

    Święta Rito błagam o wstawiennictwo w intencji mojego męża.Aby Bóg uzdrowił go, lekarz mówi, że jeżeli zmiany na jego płucach, które są całe zajęte przez chorobę się nie cofną to zostanę młodą wdową. Błagam Boga aby darował mu życie. Jeszcze tak wiele przed nami.

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy9.4.15

    Proszę o modlitwę za 2-letnią Hanię, która uległa wypadkowi wraz z rodzicami, a która jest nieprzytomna. Panie, proszę o uzdrowienie maleńkiej Hani, daj jej dobre zdrowie, aby jeszcze rosła na Twoja chwałę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy27.9.15

      Hania i jej tato odeszli do Pana. Hania w maju, a tato w czerwcu.

      Usuń
  68. Święta Rito błagam Cię o pomoc w dręczącej mnie sprawie, pomóż mi uzyskać sojuszników w walce o prawdę, tak bym z całej tej sytuacji wyszła obronną ręką.Dziękuję za wcześniejszą skuteczną pomoc. Proszę też o pomoc Wojtkowi w jego sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy21.4.15

    Proszę św. Ritę o wstawiennictwo za mną w trudnej sprawie zawodowej. Bardzo dziękuje za wcześniejszą pomoc i ratunek

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy13.5.15

    O powrót do Boga moich dzieci oraz pojednanie się z ojcem i dziadkami

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy19.5.15

    I ja proszę świętą Ritę o odpowiednią pracę, skuteczne wyjście z własnych słabości. Chciałbym przynosić wiele pocieszenia i pożytku moim bliskim, zresztą nie tylko im...

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy23.5.15

    Św.Rito proszę Cię o zdrowie i o szczęśliwy przebieg ciąży żeby wszystko sie udało i żeby dzieciątko było zdrowe.Dziękuje Ci również za dotychczasową pomoc.
    Kocham Cie Św. Rito

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy23.5.15

    Św.Rito proszę Cię o szczęśliwy przebieg ciąży żeby się wszystko udało i żeby dzieciątko i ja byliśmy zdrowi.Dziękuję Ci również za dotychczasową pomoc.
    Kocham Cię św.Rito

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy24.5.15

    Święta Rito wyproś dla nas zdrowe dziecko, które bardzo pragniemy.Proszę Cię też pomóż mojej siostrze, która nie wiem czemu zerwała kontakt z Bogiem, przestała chodzić do Kościoła. Ja nie wiem jak jej mam pomóc. Mojego męża nawróciłam a z własną siostrą nie mogę sobie poradzić. Błagam Cię o pomoc w tych moich problemach.

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy29.5.15

    Kochana Św. Rito wysłuchałaś moich próśb i Krzyś jest zdrowy i sprawny gorąco Ci za to dziękuję bo bez Ciebie to było niemożliwe,wiem że to Ty pomogłaś .A teraz znów błagam pomóż mi,wiesz ile ucierpiałam w życiu ja i moje dzieci ,pomóż mi teraz żebym mogła żyć bez problemów żebym w jakiś cudowny sposób mogła szybko spłacić wszystkie moje zadłużenia żebym chociaż teraz z najmłodszym dzieckiem mogła żyć bez problemów i trosk,i błagam Cię też żeby moja mama odzyskała sprawność ruchową i żeby nie cierpiała tak.Błagam nie opuszczaj nas,pomóż jak najprędzej.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy8.6.15

    ŚWIĘTA RITO! Proszę Cię o modlitwę i wstawiennictwo o bardzo dobre oceny na świadectwie szkolnym moich dzieci, zwłaszcza córki, która zmaga się teraz z egzaminami końcowymi, aby je zaliczyła bardzo dobrze. Bardzo proszę o pomoc! ! !

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy8.6.15

    ŚWIĘTA RITO! Proszę Cię o modlitwę i wstawiennictwo o bardzo dobre oceny na świadectwie szkolnym moich dzieci, zwłaszcza córki, która zmaga się teraz z egzaminami końcowymi, aby je zaliczyła bardzo dobrze. Bardzo proszę o pomoc! ! !

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy8.6.15

    Bardzo proszę o modlitwę i wstawiennictwo św. Rity, aby Bóg wysłuchał mojej intencji składanej Mu przez ręce Maryi w nowennie pompejańskiej... za każdą modlitwę składam Bóg zapłać! Maciek

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy14.6.15

    Sw.Rito blagam Cie o laske zdrowia dla mnie I calej mojej rodziny.wypraszaj nam potrzebne laski aby spelniac wole boza

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy16.6.15

    Św. Rito proszę o zdrowie dla całej mojej rodziny, o dobre wyniki w nauce i żeby udało mi się w życiu. Żebym mógł w najbliższym czasie wylecieć do Wielkiej Brytanii oraz żebym nauczył się świetnie języka angielskiego. Błagam Ciebie Św. Rito o stawienie się za mnie tam na górze. Amen. Kocham Ciebie Św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  81. Prośba o Modlitwe za Fabryke Samochodów Osobowych FiAT AUTO POLAND
    Kiedyś była fabryka w Tychach i w Bielsku + Białej
    prośba o modlitwe za wprowadzenie nowej fabryki fiata w tychach i w bielsku białej
    w imieniu jezusa chrystusa

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy14.7.15

    Święta Rito
    Błagam w intencji córki - o dobrego męża, żeby przestała być samotna, ułożyła sobie życie, o dobrą zonę dla syna.

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy20.7.15

    Święta Rio proszę o uzdrowienie mojego ciała z chorób i mojej duszy z grzechów ,kochana Święta błogosław moim najbliższym ...Barbara

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy29.7.15

    Św Rito proszę cię z całego serca o to żeby przeszczep szpiku u mojej córki przebiegł bez powikłań , żeby szybko wróciła do zdrowia i nigdy już nie musiała tak ciężko chorować , BŁAGAM CIĘ ŚW RITO

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy24.8.15

    Święta Rito, wybrałam sobie Ciebie jako patronkę w czasie bierzmowania. Po raz kolejny błagam Cię, by J. zwrócił na mnie uwagę, kieruj nas w naszą stronę. Dodaj mu odwagi, by się przede mną otworzył. Wierzę, że pojawił się na mojej drodze dzięki Bogu, w ciężkim dla mnie momencie. Błagam, nie pamiętam kiedy ostatni raz tak bardzo czegoś pragnęłam. Wstaw się za mną u Boga..K.

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy31.8.15

    Święta Rito
    błagam w intencji córki o łaskę odwzajemnionej miłości, dobrego męża, żeby w końcu przestała być samotna założyła rodzinę. Błagam

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy3.9.15

    Święta Rito
    bardzo proszę o wstawiennictwo w intencji córki - żeby Bóg obdarzył ją łaską odwzajemnionej miłości, dobrym mężem, zeby przetsłą być samotna.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy14.9.15

    Proszę Święta Rito o siłę i zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  89. św. Rito nadal nieustanie blagam cie o uzdrowienie z choroby jaka jest choroba recklinghausena a ktora medycznie jest nieuleczalna. Blagam sie zeby sie okazalo ze nie mam jaskry o ktora dodatkowo podejrzewa mnie okulista. Wybacz mi ze jestem taka slaba i ze z powodu choroby czesto moja wiara bywa oslabiona i ze czesto mysle o samobojstwie. Daj mi sile i umocnij moja wiare. Wszedzie glosze potege twojego wstawiennictwa i nie ustane w tej misji do konca mojego zycia.

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy27.9.15

    Błagam Cię św. Rito. Pomóż mojej córce. Ma tragiczną sytuację w rodzinie. Ty wiesz, jaką. Pomóż jej, aby wszystko minęło bez stresów, bez problemów. Wierzę, że możesz pomóc. W Tobie ratunek i nadzieja na lepsze życie.

    OdpowiedzUsuń
  91. Proszę o modlitwę w następujących intencjach.
    Abym się wyzbył całkowicie egoizmu i egocentryzmu.
    Nie przemawiała przez zemnie pycha i bałwochwalstwo.
    Wreszcie abym się ustatkował znalazł swoja połowę, z która będę wzrasta w miłości do BOGA.
    Pokonanie przeciwności w nowej pracy.
    Dziękuje za miesiąc przemiany (wrzesień i Październik), która nastąpiła od 300 do 700 %, w moim życiu. Nie wiem, czym to jest spowodowane. Odkąd jestem we wspólnocie od 2012 nigdy takiej przemianę nie doświadczyłem tylu jedna za druga, z natychmiastowym uwolnieniem. Od uzależnień grzechu słabości.
    Mój rozum i serce zostało zostało natychmiast przemienione.
    Czekam, jakie mam mieć teraz zadanie do wypełnienia, jaki cel mi został przeznaczony.

    BOG zapłać.

    Szymon Winiarczyk
    Z Wrocławia lat 33, urodzony w BOZE CIAŁO.
    Proszę o jak najdłuższa modlitwę w tych intencjach.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy6.10.15

    Sw.Rito błagam Cię pomóz mi w uzyskaniu tej upragnionej pracy wspieraj mnie w tych trudnosciach, badz z moim dzieckiem w kazdej trudnej chwili nie opuszczaj nas badz przy nas i blogoslaw nasza rodzine.

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy1.11.15

    Błagam Cię św. Rito o pomoc w odnalezieniu i odzyskaniu kotka, którego zagubiłam z własnej winy i który teraz jest skazany na głód i bezdomność. Wiem, że to może prośba nietypowa, ale bardzo mi zależy na jego ocaleniu. W tobie, Rito nadzieja...

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy1.11.15

    Święta Rito proszę Cie o wyjednanie łaski "Szczęśliwego przebiegu operacji mojego Taty oraz jego cudownego wyzdrowieniu". Czyż nie każdy zasługuje na drugą szansę w swoim życiu? Dodaj mu otuchy i wiary - nie zostawiaj go samego - Proszę. Wierzę że tato ma jeszcze na tym świecie mnóstwo rzeczy do zrobienia i zobaczenia. Święta Rito bądź przy Nim - tak strasznie się boi - dodaj mu odwagi.

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy7.11.15

    Droga Święta Rito; dziękuję Ci za wszelką dotychczasową pomoc i wyproszenie dla mnie ostatnio prawdziwego cudu. Błagam w intencji Krzysztofa i jego rodziny, by po prostu działa się w niej wola Boża. Proszę, by Żaneta zrozumiała, że musi podjąć stałą pracę i ją w końcu podjęła. Proszę w intencji małej Emilki o siłę psychiczną i Bożą pomoc na każdy trudny dzień

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy14.11.15

    święta Rito , proszę Cię pomóż mojej córce w pracy, aby znalazła spokój i żeby skończył sie mobing na niej wywierany. Proszę Cię aby osoba która ją pgnębi , zrozumiała że robi źle i przez to krzywdzi moje dziecko. Prosżę Ci św Rito miej moje dziecko w opiece, Dlaczego dobrzy ludzie doświadczaja tyle zła i cierpienia??? dlaczego???

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy4.12.15

    Święta Rito. Proszę cię z całego serca spraw abyśmy odnaleźli w naszym nowym mieszkaniu spokój ducha. Aby przestali przeszkadzać nam nasi sąsiedzi, którzy bardzo często urządzają nocne głośne i wulgarne imprezy. Proszę aby nie spotykały nas już choroby awarie brak snu. Wstaw się za nami u Pana Boga i pobłogosław nam nowe mieszkanie, którym chcemy się cieszyć bez ciągłych zmartwień.

    OdpowiedzUsuń
  98. Św. Rito przeprzszam Cię za moje słabości i proszę Ciebie o zdrowie dla Doroty ,Urszuli Bożeny Danuty, o zgodę w rodzinie dla Doroty i Zenona o dary Ducha Swietego dla moich dzieci i wsprawach materialnych o pomoc. Św Rito o spraw trudnych i beznadziejnych módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy30.1.16

    KOCHANA RITO PROSZE O ZDROWIE DLA MOJEGO SYNA O DAR RADZENIA SOBIE W ŻYCIU NIGDY GO NIE OPUSZCZAJ I DAJ MU MIŁOŚC DO BOGA

    OdpowiedzUsuń
  100. Św. Rito już nie wiem gdzie iść, co robić, gaśnie we mnie wiara, nadzieja. Proszę o wstawiennictwo u Boga - o zdrowie dla mnie, proszę abym trafiła do lekarzy którzy mi pogą. Proszę abym jeszcze mogła cieszyc się życiem, śmiać się, mieć rodzinę. Dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  101. Święta Rito proszę o dar zdrowia dla mnie, proszę abym mogła być radością i pomocą dla innych, śmiać się jeszcze, mieć rodzinę. Droga siostro niech zjadą się lekarze którzy mi pomogą, błagam o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy26.2.16

    ŚWIĘTA RITO DZIĘKUJĘ CI ZA ZDANIE EGZAMINU NA PRAWO JAZDY.DZIĘKUJĘ ŻE WSTAWIŁAŚ SIĘ ZA MNĄ U PANA BOGA I WYPROSIŁAŚ DLA MNIE TĄ ŁASKĘ.KOCHAM CIĘ ŚWIĘTA RITO.

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy19.3.16

    Święta Rito bardzo Cię proszę- uproś łaskę zdrowia dla mojej Mamusi Anny i pomóż lekarzom prowadzącym podejmować najlepsze decyzje dotyczące Jej leczenia.

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy22.3.16

    Święta Rito proszę za mojego ukochanego, o łaskę pojednania i przebaczenia dla nas oraz o prawdziwą miłość między nami, która potrafi wszystko przetrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy6.4.16

    Pomóż mi znaleść pracę, wiesz co sie stało i jaką mam sytuację.
    To tragedia dla mnie i równocześnie ogromna niesprawiedliwość, wobec której jestem całkowicie bezsilny.

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy7.4.16

    Święta Rito proszę Cię o pomoc. Już raz mi pomogłaś , wierzę w to , że pomożesz mi drugi raz . Potrzebuje twojego wsparcia , dodania mi sił do działania w wiadomym celu. Ty wiesz co " siedzi" w mojej głowie i jaki mam problem , proszę cię o pomoc . Mam głęboką nadzieję , że mi pomożesz. Dodaj mi siły , wytrwania w moim celu , żebym tak jak wcześniej był skupiony i wytrwały. Bardzo proszę Cię o pomoc Św. Rito .

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy12.4.16

    Święta Rito uproś u Jezusa nawrócenie mojej córki Małgorzaty, spraw, aby porzuciła drogę nieczystości i odnalazła sens życia w wychowaniu swojego dziecka, które jej potrzebuje. Spraw, aby stała się odpowiedzialną kochającą matką. Wyjednaj jej łaskę szczerego żalu i zadośćuczynienia najbliższym.

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy28.4.16

    Jezu, Maryjo, Święta Rito BŁAGAM Was uratujcie nasze sakramentalne małżeństwo Joanny i Karola BŁAGAM również o modlitwę aby sąd 30.05. (godz. 9.15) przyznał mi opiekę prawną nad dwójką naszych dzieci Kacperkiem i Gabrysią, które teraz mieszkają osobno ze względu na separację faktyczną z mężem. BŁAGAM o modlitwę, bo serce matki pęka mi z bólu, że dzieci nie są razem. Jezu ufam Tobie. Asia

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy9.5.16

    Święta Rito, bardzo Ci dziękuję, że wyprosiłaś u Pana łaskę uzdrowienia dla mojego Teścia. Dziękuję, że przeżył operację, że nowotwór został cały usunięty, a teraz Teść wraca do zdrowia. Dziękuję, że uśmierzyłaś jego wielki ból. Dziękuję Święta Rito, bądź pozdrowiona.

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy10.5.16

    Święta Rito, proszę Cię wstaw się u Boga za mnie, abym dostała się na wymarzone studia w tym roku. Abym poprawiła maturę.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy15.5.16

    Św.Rito miła sercu Jezusa wstaw się za moją córką w jej ciężkiej sytuacji życiowej błagam oddal od niej złe myśli i wspierają ja w nadziei na lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy20.5.16

    Prosze o uzdrowienie i wyrwanie ze szponów anoreksji mojej ukochanej córki Justyny.

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy22.5.16

    Św. Rito proszę Cię o modlitwę za moją córkę , aby wszystkie jej problemy udało się jej rozwiązać. Proszę Cię również o modlitwę i wsparcie dla mnie, abym mogła spłacić wszystkie swoje długi . Znalazłam się w strasznej sytuacji i nie mogę sobie z tym poradzić. W tobie moja jedyna nadzieja. Módl się za mnie do Jezusa Chrystusa. Dziękuję za wsparcie i modlitwę. Błagam pomóż mi. Wierzę głęboko, że otoczysz mnie swoją opieką.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy30.5.16

    Św. Rito proszę Cię o modlitwę za mojego męża ojca Wojciecha który nie umie sobie pomóc i brnie w nałogu pijaństwa Błagam Cię o pomoc

    OdpowiedzUsuń