Różaniec ze Świętą Ritą

I. Tajemnice radosne

1. Zwiastowanie Najświętszej Maryi Pannie
"Posłał Bóg anioła Gabriela (...) do Dziewicy poślubionej mężowi (...), a Dziewicy było na imię Maryja. Wszedłszy do Niej, [anioł] rzekł: Bądź pozdrowiona, łaski pełna, Pan z Tobą, błogosławiona jesteś między niewiastami" (Łk 1, 26-28).
Święta Rito, któraś była wybrana na szczególną własność Bożą, módl się za nami.

2. Nawiedzenie św. Elżbiety
"Maryja wybrała się i poszła z pośpiechem w góry do pewnego miasta (...). Weszła do domu Zachariasza i pozdrowiła Elżbietę" (Łk 1, 39-40).
Święta Rito, któraś pełna pokoju szła do zwaśnionych ludzi, módl się za nami.

3. Narodzenie Jezusa
"Kiedy przebywali [w Betlejem], nadszedł dla Maryi czas rozwiązania. Powiła swego pierworodnego Syna" (Łk 2, 6-7).
Święta Rito, której dana była podwójna radość macierzyństwa, módl się za nami.

4. Ofiarowanie Jezusa w świątyni
"Gdy potem upłynęły dni ich oczyszczenia według Prawa Mojżeszowego, przynieśli Je do Jerozolimy, aby przedstawić Panu" (Łk 2, 22).
Święta Rito, któraś ofiarowała swoich synów Bogu jako chrześcijan, módl się za nami.

5. Znalezienie Jezusa w świątyni
"Gdy [Jezus] miał lat dwanaście, udali się [Rodzice wraz z Nim do Jerozolimy] (...). Kiedy wracali po skończonych uroczystościach, został młody Jezus w Jerozolimie, a tego nie zauważyli Jego Rodzice. (...) Gdy Go nie znaleźli, wrócili do Jeruzalem, szukając Go. Dopiero po trzech dniach odnaleźli Go w świątyni" (Łk 2, 42-46).
Święta Rito, doświadczająca trosk i zmartwień w swoim macierzyństwie, módl się za nami.


II. Tajemnice światła

1. Chrzest Jezusa w Jordanie
"Kiedy cały lud przystępował do chrztu, Jezus także przyjął chrzest" (Łk 3, 21).
Święta Rito, któraś pragnęła, by twoi bliscy żyli zgodnie z łaską chrztu świętego, módl się za nami.

2. Objawienie się Jezusa w Kanie Galilejskiej
"Odbywało się wesele w Kanie Galilejskiej i była tam Matka Jezusa. Zaproszono na to wesele także Jezusa i Jego uczniów. A kiedy zabrakło wina, Matka Jezusa rzekła do Niego: Nie mają wina" (J 2, 1-2).
Święta Rito, chętnie niosąca pomoc ludziom w ich troskach, módl się za nami.

3. Głoszenie królestwa Bożego i wzywanie do nawrócenia
"[Jezus] udał się do Kafarnaum, miasta w Galilei, i tam nauczał w szabat. Zdumiewali się Jego nauką, gdyż słowo Jego było pełne mocy" (Łk 4, 31-32).
Święta Rito, głosząca swoim życiem Ewangelię, módl się za nami.

4. Przemienienie Jezusa na górze Tabor
"[Jezus] wziął ze sobą Piotra, Jana i Jakuba i wyszedł na górę, aby się modlić. Gdy się modlił, wygląd Jego twarzy się odmienił, a Jego odzienie stało się lśniąco białe" (Łk 9, 28-29).
Święta Rito, niestrudzenie pracująca nad przemianą ludzkich serc, módl się za nami.

5. Ustanowienie Eucharystii
"Następnie wziął chleb, odmówiwszy dziękczynienie połamał go i podał im, mówiąc: To jest Ciało moje, które za was będzie wydane: to czyńcie na moją pamiątkę!" (Łk 22, 19).
Święta Rito, któraś przez całe lata karmiła się jedynie Eucharystią, módl się za nami.


III. Tajemnice bolesne

1. Modlitwa Jezusa w Ogrójcu
"[Jezus] oddalił się od nich na odległość około rzutu kamieniem, padł na kolana i modlił się tymi słowami: Ojcze, jeśli chcesz, zabierz ode Mnie ten kielich. Wszakże nie moja wola, lecz Twoja niech się stanie!" (Łk 22, 41-42).
Święta Rito, któraś wiele razy modliła się z udręką, módl się za nami.

2. Biczowanie Jezusa
„Piłat, chcąc zadowolić tłum, uwolnił im Barabasza, Jezusa zaś kazał ubiczować i wydał na ukrzyżowanie” (Mk 15, 15).
Święta Rito, wiele razy smagana ludzką złością, módl się za nami.

3. Ukoronowanie Jezusa cierniem
„Żołnierze (…) ubrali Go w purpurę i uplótłszy wieniec z ciernia, włożyli Mu na głowę” (Mk 15, 16-17).
Święta Rito, doświadczająca łaski rany ciernia z korony cierniowej, módl się za nami.

4. Droga Krzyżowa Jezusa
„Gdy Go wyprowadzili, zatrzymali niejakiego Szymona z Cyreny, który wracał z pola. Włożyli na niego krzyż, aby go niósł za Jezusem” (Łk 23, 26).
Święta Rito, któraś pomagała innym dźwigać trudy życia, módl się za nami.

5. Śmierć Chrystusa na Krzyżu
„Wtedy Jezus zawołał donośnym głosem: Ojcze, w Twoje ręce powierzam ducha mojego. Po tych słowach wyzionął ducha” (Łk 23, 46).
Święta Rito, któraś miała cichą i łagodną śmierć, módl się za nami.


IV. Tajemnice chwalebne

1. Zmartwychwstanie Chrystusa
„[Niewiasty] przestraszone, pochyliły twarze ku ziemi, lecz tamci rzekli do nich: Dlaczego szukacie żyjącego wśród umarłych? Nie ma Go tutaj; zmartwychwstał” (Łk 24, 5-6).
Święta Rito, zawsze wierząca w zwycięstwo dobra nad złem, módl się za nami.

2. Wniebowstąpienie Chrystusa
„[Jezus] uniósł się w obecności [Apostołów] w górę i obłok zabrał Go im sprzed oczu” (Dz 1, 9).
Święta Rito, nieustannie kontemplująca obecność Chrystusa w swoim życiu, módl się za nami.

3. Zesłanie Ducha Świętego
„Wszyscy zostali napełnieni Duchem Świętym i zaczęli mówić obcymi językami, tak jak im Duch pozwalał mówić” (Dz 2, 2-4).
Święta Rito, posłuszna natchnieniom Ducha Świętego, módl się za nami.

4. Wniebowzięcie Bogarodzicy
„Maryja rzekła: Wielbi dusza moja Pana i raduje się duch mój w Bogu, moim Zbawcy. Bo wejrzał na uniżenie Służebnicy swojej” (Łk 1, 46-47).
Święta Rito, uwielbiająca swoim życiem łaskę i miłosierdzie Boga, módl się za nami.

5. Ukoronowanie Maryi
„Błogosławionaś Ty między niewiastami i błogosławiony jest owoc Twojego łona. (…) Błogosławiona [jest], która uwierzyła, że spełnią się słowa powiedziane Jej od Pana” (Łk 1, 42.45).
Święta Rito, ukoronowana cierniową koroną Jezusa, módl się za nami.

W: Módlmy się do świętej Rity, Wydawnictwo JUT, Szczebrzeszyn 2013.

51 komentarzy:

  1. Anonimowy7.2.14

    Co robić w tej sytuacji? Błagam pomoz!!!!!!!!!!!!! Nie daje rady

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy8.4.14

    Witam mam pytanie dziesiątkach odmawiamy Zdrowaś Maryjo czy Święta Rito, ukoronowana cierniową koroną Jezusa, módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różaniec to różaniec,jest westchnienie do św,Rity pod każdą tajemnicą.

      Usuń
    2. Sw Rito modl sie za moja corcie Justynke jutro jAK BEDZIE PISAC EGZAMIN DOPOMOZ JEJ NAPISAC JAK NAJLEPIEJ

      Usuń
  3. Szczęść Boże, proszę o modlitwę o łaski dla mojego małżeństwa i o zdrowie psychiczne i fizyczne oraz duchowe dla mojego męża Przemka-(o uzdrowienie z wszelkiego zniewolenia)by nigdy więcej nie próbował odebrać sobie życia,o uspokojenie jego nerwów i napięcia oraz o wiarę dla niego. Proszę o Boże Błogosławieństwo w Życiu zawodowym i rodzinnym.Proszę również o modlitwę za szczęśliwe 8 miesięcy mojej ciąży i o zdrowie dla dziecka. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy4.5.15

      Pomodlę się za Twojego męża

      Usuń
    2. Anonimowy20.5.15

      zawierzę Waszą Rodzinę w modlitwie:)

      Usuń
    3. Anonimowy15.11.15

      pomodlę się

      Usuń
    4. Anonimowy15.11.15

      Pomodlęsie w tych intencjach

      Usuń
    5. Anonimowy13.12.15

      modl sie na rozancu

      Usuń
    6. Anonimowy12.3.16

      pomodlę się

      Usuń
    7. Anonimowy12.3.16

      pomodlę się

      Usuń
  4. Anonimowy16.8.14

    Szczesc Boze. Prosze o modlitwe aby Bog dal nam z Sebastianem jeszcze jedna szanse abysmy mogli jeszcze raz sprowowac byc razem. Bardzo go kocham.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy8.9.14

    Święta Rito patronko matek i żon błagam Cie o siłę do wytrwania w ciężkich próbach dla naszej rodziny. Błagam Cię o uwolnienie z lęków i wiarę dla siebie, abym nigdy nie zwątpiła.
    Św. Rito módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy4.10.14

    Szczęść Boże ,Święta Rito , prosze o modlitwę do Pana Boga ,aby dobry Bóg czuwal nad moim synem , który bardzo potrzebuje jego pomocy i opieki .

    OdpowiedzUsuń
  7. Św. Rito! Za Twoją przyczyną proszę o łaskę pokoju i wiary w rodzinie. Za dzieci nasze, aby wsparte Twoją łaską trwały w katolickiej wierze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy5.11.14

    św. Rito, patronko spraw beznadziejnych,błagam o wstawiennictwo za moim mężem Andrzejem ,wez go w swa opieke,uproś dla niego łaskę przetrwania w pracy,proszę aby go nie zwolnili z pracy na której mu tak bardzo zależy,błagam pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21.11.14

    Św. Rito za Twoją przyczyną proszę pomóż mi wiadomej Ci intencji też Cię proszę o opieke nad moim męzem zeby niestracił pracy błagam pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy25.11.14

    Św Rito w Tobie nadzeja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy10.12.14

    Św. Rito proszę Cię o wstawiennictwo za moim bratem bliźniakiem, który jest osobą samotną i nie może znaleźć swojej drugiej połówki. Dodaj mu sił i wiary, że jeszcze założy upragnioną rodzinę i będą szczęśliwi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy10.12.14

    Św. Rito proszę Cię o modlitwę za moich rodziców, którzy podupadli na zdrowiu. Proszę Cię o opiekę nad nimi żeby nie utracili wiary, która czyni cuda. Błagam pomóż im wyjść z choroby.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy10.12.14

    Szczęść Boże, proszę o modlitwę o łaski dla mojego małżeństwa. Proszę o Boże Błogosławieństwo w Życiu zawodowym i rodzinnym.Proszę również o modlitwę o cudowny dar poczęcia naszego małego szczęścia, na które z utęsknieniem i otwartym sercem czekamy już czwarty rok. Dodaj nam siły. W głębi serca wiemy, że Bóg nas wysłucha, bo wiara czyni cuda. Anna z mężem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy13.12.14

    Sw. Rito prosze zeby ojciec moich corek zostawil nas w spokoju i nie mscil sie na dzieciach i na mnie. Niech znajdzie szczescie, wyjdzie z nalogu i odzyska zdrowie psychiczne z dala od nas.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy4.2.15

    Św. Rito, dziękuję za dotychczasową pomoc i bardzo proszę pomóż mi naprawić moje życie - chodzi o pracę, o relacje z ludźmi, o ratunek dla mojej wiary, błagam o Twoje wsparcie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy26.3.15

    Św. Rito w Tobie jedyna nadzieja. Błagam o pomoc w tak trudnym czasie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy3.4.15

    Proszę cię św. Rito o siłę dla mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy8.4.15

    sw.rito wyjednaj u Jezusa laske miłosierdzia i nawrócenia corki kasi iprzebaczenia jej grzechow ,aby mogla wziąć slub sakramentalny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy19.4.15

    św. RITO dziękuję za wszystkie łaski które za twoim wstawienictwem otrzymałam. Proszę wstawiaj się do BOGA za całą moją rodziną za córka Małgorzata i jej dziećmi ochęci do nalki, ocałkowite uwolnienie jej syna od narkotyków o zdrowie dlamnie imeża .

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy22.5.15

    Kochana święto Rito, dla mojego ojca już nie ma ratunku w świecie realnym i logicznym...ale nie w Twoim .Wierzę, głęboko wierzę uproś łaski u Matki Najwyższego i daj mojemu ojcu jeszcze kilka lat życia, bardzo o to proszę..Mój ojciec to najwspanialszy dar mojego życia

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy24.5.15

    ŚW.Rito proszę cie bardzo żeby Mariusz skończył z ta kobietą , żeby sie nigdy nie związał . - żeby to wszystko jak najszybciej sie skończyło .

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy20.6.15

    Sw.Rito uproś u Jezusa i Maryi łaskę szczęśliwej operacji dla mojego męża. W Bogu i Tobie nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy21.6.15

    Św. Rito proszę Cię o szczęśliwą operację dla mojego męża, bądź przy nim, kieruj ręką lekarza. Sw .Rito wypros mi tę łaskę u Jezusa i Jego świętej Matki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy21.6.15

    Św. Rito proszę Cię o zdrowie ,pomóż w trudnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy10.7.15

    Św.Rito uproś łaski dla mojej córki,niech uwierzy w siebie i zerwie chory związek.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy13.7.15

    Św. Rito jadę do Ciebie, aby podziękować za otrzymane łaski, które uratowały moje małżeństwo!!!! Jesteś niesamowita!!!!! Dziękuję za wszystko!!! Proszę Ciebie Moja Patronko o pomoc w małżeństwie mojej szwagierce Magdzie, aby wrócił do niej mąż, którego bardzo kocha!!!! Św. Rito pomóż Jej tak jak mi pomogłaś! Tobie na zawsze oddana Kamila

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy27.7.15

    Święta Rito błagam o zdrowie dla mojej córki Izabeli żeby nie potwierdziły się diagnozy ciężkiej choroby u niej ,wyproś dla niej łaskę zdrowia u Pana i Najświętszej Panienki,Wiem że tym moc i siła

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy27.7.15

    Święta Rito błagam wyproś łaskę zdrowia dla mojej córki Izabeli by wstępne diagnozy nie potwierdziły się.Wyproś dla niej u Pana i Najświętszej Panienki łaskę zdrowia Tylko TY i Twoje wstawiennictwo i łaska Pana mogą nam pomóc

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy9.9.15

    Święta Rito pomóż mojej córce Joannie w nalce i koncentracji wiem ze możesz u prosić u Boga błagam Cie

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy30.11.15

    Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo za moją ukochaną żonę i za mnie do Boga w tych trudnych chwilach. Za Twoim pośrednictwem proszę o znalezienie pracy.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy26.1.16

    Św,Rito proszę pomóż mi przy dzieciach ,aby się uspokoiły i obrały dobrą drogę ,aby szanowały nas rodziców,aby wreszcie nastał czas całkowitego spokoju ,bez problemów

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy6.3.16

    Święta Rito, proszę o wsparcie w modlitwie z prośbą o łaskę zdrowia dla mojej corki , proszę nie opuszczaj jej w potrzebie. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy6.4.16

    Św. Rito proszę Cię o Wyproszenie mi Laski uzdrowienia mojego małżeństwa ,żeby żona wycofała pozew o rozwód, o pogłębienie wiary w rodzinie.Dziękuję za otrzymane łaski.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy7.4.16

    Święta Rito proszę jeszcze raz o wsparcie w modlitwie w trudnych sprawach i prośbe o łaskę zdrowia dla rodziny Teresa

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy21.4.16

    Swieta Rito pomoz mi w mojej beznadziejnej sytuacjii bo juz nie daje rady Kasia

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy22.4.16

    Ukochana św.Rito w Tobie pokładam nadzieje i z ufnością zwracam się do Ciebie z moim błaganiem. Proszę Cię z całego serca zwróć mi mojego ukochanego Łukasza. Spraw abyśmy znów byli razem. Niech ta męka i rozpacz się skończy bo nie mam już sił. Twoja czcicielka M.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham Cie sw rito ty wiesz co mam wsercu przynosze te wszystkie moje bole wstawiaj sie I modl sie w mojej intencji i intencji moich corek i Angela kasia

    OdpowiedzUsuń
  38. Św. Rito, uproś u Ojca naszego siłę dla mnie, abym wytrwała w swoim cichym postanowieniu. Dziękuję za Twoje wstawiennictwo do tej pory, bo wiem, że to dzięki Tobie się trzymam. I dla mojej przyjaciółki - aby to nie był nowotwór złośliwy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Św. Rito, uproś u Ojca naszego siłę dla mnie, abym wytrwała w swoim cichym postanowieniu. Dziękuję za Twoje wstawiennictwo do tej pory, bo wiem, że to dzięki Tobie się trzymam. I dla mojej przyjaciółki - aby to nie był nowotwór złośliwy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy29.5.16

    swieta rito blagam pomoz mojej corce w wiadomej ci sprawie patronko spraw trudnych modl sie za nia ty ktora sama bylas wymodlonym dzieckiem twoich rodzicow o to cie prosze

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy22.9.17

    Św. Rito, wstaw się u Pana Jezusa za mim synem, wyjednaj mu łaskę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy2.10.17

    św. Rito , błagam Cię o wstawiennictwo za mój egzamin na aplikację , wiem że masz ważniejsze sprawy niż moje egzaminy ale pomimo to proszę Cię z całego serca o pomoc to dla mnie bardzo ważne jeśli możesz to wstaw się za mną .

    OdpowiedzUsuń