Piętnaście czwartków ku czci św. Rity

Dla upamiętnienia 15 lat, w czasie których św. Rita nosiła stygmat ciernia na czole. Najczęściej odprawia się to nabożeństwo przez piętnaście tygodni poprzedzających dzień 22 maja, poświęcony Świętej. W każdy czwartek nawiedza się kościół, wspomina najważniejsze wydarzenia z jej życia oraz odmawia modlitwę do niej.

O, potężna i otoczona chwałą Święta Rito! Oto u twoich stóp klęka dusza zagubiona, która będąc w potrzebie, szuka u ciebie pomocy ze słodką nadzieją na wysłuchanie. Z powodu mojej niegodności i przeszłych niewierności nie ośmielam się żywić nadziei, że moje modlitwy dotrą do Bożego Serca, i dlatego szukam potężnej pośredniczki. Zwracam się więc do ciebie, Święta Rito, bo masz niezrównany tytuł świętej od spraw beznadziejnych i niemożliwych.

O droga Święta, weź sobie do serca moją sprawę i wstaw się u Boga dla wyjednania mi łaski, o jaką żarliwie Go proszę... Nie pozwól, bym musiał wstać od stóp twoich i odejść niewysłuchany. Jeśli zaś coś we mnie stanowi przeszkodę dla otrzymania tej łaski, proszę, pomóż mi to usunąć. Okryj moją modlitwę twymi cennymi zasługami i przedstaw ją swemu niebieskiemu Oblubieńcowi. Połącz ją, oblubienico wierna pomiędzy najwierniejszymi, ze swoją modlitwą, a w ten sposób ją ubogacisz. Jakże Bóg mógłby odrzucić prośbę tej, która odczuwała Jego Mękę? Całą moją ufność składam więc w tobie i z sercem spokojnym czekam na wypełnienie mojej prośby. O droga Święta Rito! Niech moja ufność i nadzieja złożona w twoim wstawiennictwie nie zostanie pomniejszona ani moja prośba niech nie będzie daremna. Spraw, by Bóg mnie wysłuchał, a ja stanę się orędownikiem dobroci twego serca i twego wstawiennictwa.

A Ty, o Serce Jezusowe, godne uwielbienia, które zawsze okazujesz tak wiele miłości najnędzniejszym, daj się przebłagać i wzruszyć moimi prośbami. Nie zważaj na moje słabości i na to, że nie jestem godzien Twej miłości. Pomimo to przyznaj mi łaskę, której tak pragnie moje serce i o którą dla mnie i ze mną błaga Twoja wierna oblubienica, Święta Rita.

Przez wierność, z jaką Święta Rita zawsze odpowiadała na Bożą łaskę, przez wszystkie dary, jakimi zechciałeś, Panie, napełnić jej duszę, za wszystko, co wycierpiała w życiu małżonki, matki i uczestnicząc w Twej bolesnej Męce, i wreszcie przez potężne wstawiennictwo, jakiego zechciałeś jej udzielić, Panie, dla wynagrodzenia jej wierności, udziel mi tej łaski, o którą Cię proszę...

A Ty, Najświętsza Maryjo, nasza dobra Matko Niebieska, skarbniczko Bożych skarbów i pośredniczko wszelkich łask, wzmocnij Twym potężnym wstawiennictwem modlitwę tej wielkiej Świętej, która darzyła Cię nabożeństwem, i wraz z nią wyjednaj mi u Boga łaskę upragnioną. Amen.

W: Módlmy się do świętej Rity, Wydawnictwo JUT, Szczebrzeszyn 2013.

59 komentarzy:

  1. Anonimowy5.9.13

    Kochana Sw Rito!

    Wiesz o ile łask sie do Ciebie modlę - proszę nie zostawiaj nas z naszymi problemami. Wierzymy w Twą moc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20.8.15

      Św. Rito proszę o wstawiennictwo za moimi dziećmi o zdrowie dla nich oraz aby dostały pracę. Proszę o zdrowie dla mnie i mojego męża. Dana

      Usuń
    2. Anonimowy20.8.15

      Św. Rito proszę o wstawiennictwo za moimi dziećmi o zdrowie dla nich oraz aby dostały pracę. Proszę o zdrowie dla mnie i mojego męża. Dana

      Usuń
    3. Anonimowy9.3.16

      Sw Rito prosze o wstawiennictwo za naszym grzesznym synem

      Usuń
  2. Anonimowy17.9.13


    Proszę Cię Św. Rito o mądrość i łagodność dla syna w wychowaniu dzieci. Złagodź jego agresję i gniew. Wspomóż mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy3.7.14

    Sw. Rito proszę wstawiaj się do Boga i proś o miłość moich dzieci i miłość w rodzinie prosi Teresa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy28.4.16

      Święta Rito proszę o cały etat w pracy. Dziękuję za opiekę i wysłuchanie próśb. Amen

      Usuń
  4. Anonimowy24.7.14

    ratuj nasze małżeństwo przemień męża oddal myśli o rozwodzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy17.8.14

      blagam rowniez o to samo

      Usuń
  5. Anonimowy24.7.14

    sw rito ratuj nasze małzenstwo skrusz serce meza wyjednaj mu laski

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy27.8.14

    Jezu troszcz sie o nasze sprawy, a sw rito wstawiaj sie za nami

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy26.10.14

    Ukochana Święta Rito,mam tak wiele próśb,że nie wiem, od czego zacząć.Proszę o Twe wstawiennictwo w intencji mojej, mego rodzeństwa, mych dzieci.Proszę o pokój Chrystusowy w mojej rodzinie i środowisku.Uproś nam też potrzebne łaski, a szczególnie dla syna i córki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy4.12.14

    św Rito wylecz mnie z tej ciężkiej choroby skóry Bóg zapłac

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy11.12.14

    KOCHANA ŚW RITO UPROŚ MI POTRZEBNA ŁASKE I WSTAW SIE ZA MNA DO PANA BOGA BÓG ZAPŁAC

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy2.1.15

    Św.Rito proszę o Twoje wstawiennictwo do Boga poprzyj moje prośby , o powrót do domu o uwolnienie mnie z sideł szatana ,proszę o mądrość i łagodność , miłość w małżeństwie mojej córki o Boże Miłośierdzie

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy21.1.15

    Droga Św. Rito modlę się codziennie do Ciebie i proszę by moje prośby zostały wysłuchane, uchroń mnie przed biedą i dodawaj sił bym mogła wychowywać syna i napełniać jego serce Twą miłością, dobrocią i radością. Pomóż mi zrozumieć wiele spraw z którymi pogodzić się nie potrafię i daj wiarę której tak bardzo potrzebuję. Bóg Ci zapłać za to co już dzięki Tobie i miłosiernemu Bogu osiągnęłam i otrzymałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy1.2.15

    Kochana Św Rito ratuj moje małżeństwo skrusz serce mojego męża do mnie i do naszej córki uchroń nasze małżeństwo od rozwodu daj nam siłę do odnalezienia wspólnej drogi razem.daj mi siłę przebaczenia i wiarę w dalsze życie .Wspieraj mnie w modlitwie do Boga o moje prośby ,a Bog Ci zapłaci za to

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy19.2.15

    Kochana Sw.Rito tyle razy mnie wysluchalas i znowu prosze o laski .Prosze o calkowite wyzdrowienie mojej mamy,za brata i jego rodzine o spokojne zycie w szczesciu i milosci.Nie wiem czy moge prosic o poprawe warunkow finansowych,zebysmy mogli zaprosic moich bliskich do nas do Stanow tak dlugo sie z nimi nie widzialam i bardzo za nimi tesknie. Prosze Sw.Rito nie odrzucaj moich prosb.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy5.3.15

    Kochana Święta Rito proszę o modlitwę i Twoje wsparcie. Ty wiesz z czym walczymy i o co modlimy się od dwóch lat. Proszę pomóż nam. W Tobie cała nasza nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy12.3.15

    Święta Rito proszę o Twoją modlitwę i wstawiennictwo u Pana o ratunek dla naszego małżeństwa, o napełnienie naszych serc wzajemną miłością, odsuń z naszego życia kobiety, które niszczą trwałość naszego sakramentu małżeństwa. Proszę pomóż nam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy26.3.15

    Prosze moja najswietsza pomoz mi sie nauczyc mowic i rozumiec po dunsku, poniewaz to moze mi dac spokoj i stabilizacje,BLAGAM WYSLUCHAJ MNIE MOJA WIELKA OREDOWNICZKO

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy26.3.15

    Święta Rito proszę pomóż mi uratować nasze małżeństwo. Proszę odsuń z naszego życia inne kobiety, które drwią z nierozerwalności sakramentu małżeństwa. Przemień mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy7.5.15

    Kochana Święta Rito proszę o męża i zdrowie psychiczne i fizyczne.Proszę o pracę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy5.6.15

    Prosi matka o zdrowie dla syma

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy5.6.15

    Prosi matka o zdrowie dla syna

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy13.7.15

    Święta Rito, patronko spraw beznadziejnych proszę , błagam pomóż mojemu synowi Krzysztofowi w znalezieniu pracy. Ty wiesz , Droga Święta jak długo modlę się o tę łaskę dla mojego dziecka . Proszę wstaw się w tej sprawie u Twojego Oblubieńca , a naszego Pana Jezusa Chrystusa. Amen

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy10.10.15

    św.Rito proszę Cie o dar koleżanki dla mojej córuni by miała z kims dialog prowadzic w szkole i nie tylko proszę z całego serca .

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy12.10.15

    Św.Rito na czele z Mateńką Maryją którą o to błagam i ciebie uproś mi łaske uzdrowienia zupełnego ze wszystkich chorób abym mogła pracować aby zachciało sie żyć wstaw sie też za moimi najbliższymi w wiadomycch ci intencjach do Pana Jezusa naszego Amen. Ewa Ł-Ś

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy12.10.15

    O rozwiązanie mojego życiowego węzła, wiadomego Panu. Św. Rito, wiesz że bez tej łaski nic uczynić nie mogę. Błagam o Twe wstawiennictwo u Pana Boga.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy15.10.15

    Św. Rita pomóż ks. Wojtkowi Buźniakowi wyjść z ciężkiej choroby, dodaj mu sił, aby mógł przez długie lata służyć Bogu i ludziom. Bardzo Cię o to proszę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy23.10.15

    święta Rito dziękuję za wszystkie otrzymane łaski,wiele mi wyprosiłaś u Pana Boga. Proszę żeby mój mąż wziął różaniec do ręki,żeby zaczął się modlić ,proszę o zdrowie dla moich rodziców teściowej,prowadź moje dzieci drogą czystości.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy26.11.15

    Św. Rito ze spokojnym sercem czekam na wysłuchanie mojego błagania- ratuj moje małżeństwo

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy1.12.15

    Święta Rito ,proszę Cię o uzdrowienie mojej córki z choroby nowotworowej ,błagam Cię o pomoc . matka

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy10.12.15

    Święta RITO wyzwól naszą rodzinę z nałogu pijaństwa.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy7.1.16

    Święta Rito chciałbym Cię prosić o wstawiennictwo do Boga, aby prośba moja została wysłuchana. Święta Rito dopomóż mi w znalezieniu jedynego mężczyzny z którym stworzę w przyszłości szczęśliwą, kochającą się rodzinę. Niech ten mężczyzna będzie pełen wiary i nadziei oraz sił w tworzeniu wspólnego szczęścia. Amen

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy14.1.16

    Święta Rito proszę Cię bardzo, aby za Twym wstawiennictwem uprosiła u Boga prośbę, Święta Rito dopomóż, aby mężczyzna którego darzę uczuciem je odwzajemnił i wspólnie ze mną spędzał szczęśliwe chwile życia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy25.1.16

    Święta Rito proszę Cię powiedz Jezusowi, aby pomógł dla mojego syna w jego potrzebach. Pomódl się w jego sprawach, aby nikt nie przeszkadzał Jemu w nauce, aby mógł uczyć się swobodnym umysłem, aby pracował i był bezpieczny w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy31.1.16

    Świeta Ritoprosze Ciebardzo ,aby za twoim posrednictwem uprosiłas mi u Ojca Bozego aby moj sy nznalazł sobie juz w tym wieku znalazł dziewczyne ktora mogły w przyszlos












    ci poslubic .

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy6.2.16

    Dziękuję Ci Św. Rito za wszystko, polecam wszystkim modlitwy do Św. Rity jak również NOWENNĘ POMPEJAŃSKĄ!!! Dzieją się cuda!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy21.2.16

    Święta Rito wstaw się u Jezusa Chrystusa za moją córką Eweliną uproś łaskę uzdrowienia z choroby psychicznej i uwolnienia od nałogów Pomóż jej odnależć cel i sens życia w Tobie pokładam wszelką nadzieję

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy10.3.16

    Proszę wyproś dla mnie spokój we sercu, opanowanie i szacunek do siebie. Bym uporała się z przeszłością, ranami, bym psychicznie się wzmocniła, żyła dniem dzisiejszym, bez analizowania i zadręczania się. Pomóż mi św Rito, wyproś mi mężczyznę, z którym będę mogła w końcu zbudować szczery związek, bez kłamstw,bez huśtawek emocjonalnych, bez zadręczania się ciągłego, poczucia niepewności, bez wykorzystywania mojej dobroci i mojej potrzeby czułości. Mężczyzna z dla którego będę ważna, którego miłości będę pewna, z którym związek doda mi skrzydeł,w którym nie będe musiała udawać ani niczego udowadniać,

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy31.3.16

    O uzdrowienie brata ze śmiertelnej choroby dla i zgodę, spokój w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy4.4.16

    Św. Rito proszę Cię o pracę.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy15.4.16

    Sw. Rito ja nieustannie wzdycham do ciebie nie zostawiaj mnie w potrzebie. Wyproś Łaskę zakończenia dla mnie i moich dzieci - pozytywnie tych moich spraw które tak mnie dręczą juz od kilku miesięcy. Ufam w Twoja pomoc. Św Rito proszę o pomoc. ❤

    OdpowiedzUsuń
  40. Droga Święta Rito dziś zaczynam modlitwę do Ciebie w intencji przemiany mego oraz mojego byłego mężczyzny serca. Odbuduj więź dawniej nas łączącą abym na nowo z nim już niedługo mogła złączyć się w miłości i podziękować Ci o Pani za tak wielką łaskę. Proszę Cię św. Rito. Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  41. Św. Rito proszę Cię módl się w intencji którą powieżam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy24.4.16

    Św Rito proszę o błogosławieństwo w życiu: pracy i miłości.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy19.5.16

    Swieta Rito prosze uwolnij go z toksycznego zwiazku i obdarz miloscia dobrej, wartosciowej dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy19.5.16

    Swieta Rito obdarz mnie piekna miloscia. Zamien prosze moja samotnoscna milosc. Blagam, pomoz.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy19.5.16

    Św. Rito dzisiaj czwartek 3dni przed odpustem błagam Cię o wstawiennictwo u Boga. O pracę na pełny etat i prawdziwa miłość oraz zdrowie i zgodę w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy22.5.16

    Św. Rito, proszę ratuj moją przyjaźń i miłość.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy26.5.16

    Swieta Rito, blagam o milosc dla mnie,o odpowiedniego, dobrego mezczyzne ktory bedzie dla mnie wspaciem, a ja dla niego. Uwolnij prosze mojego syna z tego toksycznego zwiazku i obdarz go miloscia dziewczyny o dobrym, lagodny charakterze.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy22.9.17

    Św. Rito, proszę o łaskę zdrowia dla syna.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy25.9.17

    proszę o uratowanie małżeństwa Marka i Urszuli o powrót Marka do domu

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy6.11.17

    O Św.Rito proszę Cię o wstawiennictwo u Boga za wysłuchanie mojej prośby,abym mogła znalezć dobrą pracę na cały etat lub wziązć udział w szkoleniu.
    Wysłuchaj mnie i pobłogosław mi w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy8.11.17

    O Św.Rito proszę Cię o wstawiennictwo u Boga i wysłanie mojej prośby,abym mogła znalezć dobrą,stałą pracę w moim mieście.W Tobie pokładam wszelką nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy10.11.17

    Św. Rito, Proszę Cię o zdrowie i prawidłowy rozwój nowo poczętego życia,które noszę pod swoim sercem.
    Dziękuję za wszystkie łaski otrzymane za Twoim pośrednictwem.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy19.11.17

    Sw. Rito dziekuje Ci za wstawiennictwo i laski otrzymanne.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy20.11.17

    blagam cie sw rito o rozwiazanie problemow finansowych

    OdpowiedzUsuń