W ciężkiej próbie

O Święta Rito, naznaczona na czole raną cierniowej korony, nasza orędowniczko w sprawach trudnych i beznadziejnych, uciekam się do twojej pomocy pod ciężarem próby, która na mnie spadła.

Wyzwól moje biedne serce z niepokojów, które na nim ciążą, i obdarz mnie pokojem. Ty, którą Bóg wybrał na orędowniczkę trudnych spraw, wyproś dla mnie łaskę, o którą usilnie proszę. Jeżeli moje grzechy są przeszkodą, aby spełniły się moje prośby, wyproś łaskę szczerej skruchy i przebaczenia, umożliwiającą dobrą spowiedź. Nie pozwól nigdy, abym kontynuował swe życie w tak wielkim smutku. Miej litość nade mną!

O Panie, wejrzyj na nadzieję, jaką pokładam w Tobie! Wysłuchaj Twej błogosławionej Rity. Wysłuchaj jej, raz jeszcze okazując nam Twe miłosierdzie. Amen.

W: Módlmy się do świętej Rity, Wydawnictwo JUT, Szczebrzeszyn 2013.

57 komentarzy:

  1. Anonimowy10.7.13

    proszę o modlitwę w intencji rozwiązania moich problemów
    finansowych i o dodanie mi sił do dalszego życia i
    pracy.Dziękuję.Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10.7.13

    Proszę wysłuchaj mojego błagania Św.Rito spraw cud przemiany tego człowieka , otwórz błagam jego serce na mnie......

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy19.7.13

    ŚWIĘTA RITO BŁAGAM RATUJ MOJĄ RODZINĘ WYSŁUCHAJ MYCH MODLITW SPRAW BYM STAŁA SIĘ LEPSZĄ MATKĄ DLA MYCH DZIECI KTÓRE JUŻ TYLE WYCIERPIAŁY PRZEZEMNIE PROSZĘ SPROWADZ ICH NA WŁAŚCIWĄ DROGĘ PRZYWRÓĆ RADOŚĆ SERCA I UKOJENIE NIECH NIE CIERPIĄ ZA MOJE GRZECHY.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy3.8.13

    SWIETA RITO BLAGAM WSTAW SIE ZAMNA U BOGA O UZDROWIENIE MNIE Z DEPRESJI I CHOROB CIALA.PROSZE CIE O NAWROCENIE MOICH DZIECI KTORE ODDALILY SIE OD BOGA ..O NAWROCENIE CALEJ MOJEJ RODZINY NA DROGE DO BOGA. MAŁGORZATA.


    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy7.8.13

    Ukochana Swieta Rito, prosze z glebi matczynego serca wypros dla Mojej Najukochanszej Coreczki dar powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy26.8.13

    ŚW. Rito módl się o zdrowie dla Rafała gdyż jest poważnie chory na nogi

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy1.9.13

    Św. Rito wybłagaj dla nas u Pana łaskę szcześliwego macierzyństwa. Spraw aby zabiło serduszko nowego życia pod moim sercem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy2.9.13

    Błagam Ciebie św.Rito upros dla mojego syna zaliczenie tego roku na uczelni i obdarz moje serce pokojem pomóż odnaleźć mu prawdziwą drogę życia

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy2.9.13

    Św.Rito proszę orenduj bo duch mój ustaje spraw pokój mego serca błagam dopmoz bardzo tego potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19.9.13

    Święta Rito otocz mnie opieką z sprawie Bogu i Tobie wiadomej

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy29.10.13

    Święta Rito proszę otocz opieka mojego syna ,
    spraw by podjął dobra decyzję w wiadomej sprawie ,
    słuchał własnego serca , bez złych podpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy30.12.13

    Święta Rito
    Błagam o modlitwę w intencji rozwiązania mojej bardzo trudnej /Tobie wiadomej/ sytuacji finansowej i bardzo pilnej jej poprawy. Wyproś spokój ducha i radość serca.
    W Tobie cała moja nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy2.1.14

    Swieta Rito,

    Blagam o modlitwe o spokoj, szczescie I rozwiazania sytuacji, w ktorej sama sie postawilam przez lenistwo, chciwosc, zazdrosc I zawisc. Pomoz mi aby Swiety Bog wybaczyl mi moje grzechy I uczynil mnie dobry czlowiekiem I dobra mama. Nie pozwol aby moje dziecko cierpialo dluzej poprzez moje uczynki I bledy. Dziekuje, ufam Ci

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy11.3.14

    Św.Rito ! Proszę Cię o pomoc i wstawienie się za mną u Boga , wiesz jaka na mnie ciężka sprawa spadła , pomóż mi w niej bardzo proszę <3 Wierze z całego serca że mi pomożesz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy1.6.14

    Święta Ryto bardzo proszę o twoje wstawiennictwo u Miłosiernego Boga w mojej bardzo trudnej sprawie Bogu wiadomej,
    prosi Maria z Łomży

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy22.6.14

    Św Rito proszę otocz swoją opieką moją rodzinę, żeby przetrwała .

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy4.8.14

    Powierzam się Tobie, błagam o pomoc, wierze że mnie wysłuchasz i spełni się to o co Cię proszę, pomóż mi Kocham Ją...

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy12.9.14

    Św.Rito,pomóż bym nie ludzka złość nie wpędziła w spiralę zastraszenia,lęku,odrzucenia społecznego.Spraw by sąsiad potrafił być sąsiadem.By zaprzestał dokuczania,szkalowania by zostawił mnie i moją rodzinę w spokoju

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy29.9.14

    Błagam Cię św. Rito o wstawiennictwo! Nie radzę sobie sama ze sobą, błądzę, szukam nie wiadomo czego, wciąż popełniam te same błędy, tracąc przy tym energię, tracąc czas, tracąc życie...
    Potrzebuję zmiany, trwałej zmiany..błagam Cię o modlitwę...

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy3.10.14

    Proszę Cie św. Rito o to abym stanęła na nogi: znalazła pracę, ułożyła sobie życie, podjęła słuszną decyzję i dokonała właściwych zmian.... błagam o pomoc bo nie radzę sobie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy12.10.14

    Święta Rito wejrzyj na mój smutek i pociesz mnie, pomóż mi poskładać od nowa moje życie straciłam pracę, partnera nie wiem co dalej robić, jak żyć ,tylko Ty możesz mi pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy18.11.14

    Św. Rito otwórz serce człowieka którego kocham na mnie i moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy22.11.14

    Swieto Rito w smuek i chorobie upros PANA NASZEGO POLECAJAC JA ABY WYZDROWIALA

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy17.12.14

    Św. Rito proszę uczyń łaskę, żeby problemy w pracy się rozwiązały. Żeby powstało porozumienie, żeby ludzie nie wypowiadali umów. Daj możliwość uzyskania porozumienia i spokoju. Dziękuje Tobie za wszystko co dobre, bo wiem że to od Ciebie pomoc. Daj zdrowie moim bliskim i przyjaciołom. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy1.2.15

    sprawa zdrowia mojego taty jest beznadziejna... Św Rito proszę Cię o jakąkolwiek pomoc...
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy22.2.15

    SW RITO WIERZE W TWOJE OREDOWNICTWO IPROSZE ORATUNEK W TRUDNEJ SYTUACJI FINANSOWO KREDYTOWEJ SAM NIE MOGE OGARNAC BRAK PRACY ALE WIARA I MODLITWA CZYNIA CUDA W TAK PIEKNYN DNIU 22 02 SLONECZNYM MAM NADZIEJE ZE TYCH PROMIENI MILOSIERDZIA BOZEGO DOTKNA MNIE **AMEN ***JEZU UFAM TOBIE **antoni**

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy28.2.15

    Św. Rito proszę Cię o jego powrót, dobrze wiesz, jaki był dla mnie ważny, nadawał sens mojemu życiu, teraz jest tylko praca i pusty dom. Pomóż o Droga Święta, nie zostawiaj mnie w moim cierpieniu i samotności.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy23.3.15

    Sw Rito moje cale zycie jest wielka proba, pelne smutku, strachu i leku i to od dziecka, Ty wiesz o czym mysle...Prosze Cie o szczesliwa jedna czesc mojego zycia, zebym mogla doznac choc troche radosci, spokoju, szczescia i zadowolenia, Zdeimij ze mnie ten kamien, ktory ciazy i utrudnia mi zycie. PROSZE POMOZ MI, DOBRZE ZE JESTES

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy31.3.15

    Wierzę że możesz mi pomóc , proszę

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy4.4.15

    ŚWIĘTA Rito bardzo Cie błagam o to żeby mój syn wrócił, cały i zdrowy z wymiany szkolnej, aby zdał egzamin zawodowy, maturę, i moja córka nie miała wady wymowy żeby normalnie mówiła .PROSZĘ CIE Z CAŁEGO SERCA.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy8.4.15

    św. Rito, dziękuję z całego serca za wszystko co otrzymałam; pragnę aby wszyscy, którzy są w beznadziejnych sytuacjach módlcie się do św Rity naprawdę nie zawodzi!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy18.4.15

    Święta Rito błagam ratuj moje małżeństwo, które już raz przeszło wielką próbę. Wtedy maż opamiętał się a ja mu wybaczyłam. Dla mnie małżeństwo jest świętością. Zawsze będę walczyć o jego przetrwanie. Daj mi siłę w tej walce i pozwól uwierzyć,że to jest możliwe. Czasem tracę siły, pomóż mi błagam przez to przejść. Nie wyobrażam sobie życia bez mojego męża, którego tak bardzo kocham, mimo, że wyrządził mi wiele krzywdy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy19.4.15

    O Św. Rito wejrzyj na prośby i błagania moje, spraw by szczęście i miłość znów wróciła, by nasz związek znów był pogodny, byśmy byli razem. Proszę o modlitwę

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy24.4.15

    Sw.RITO,pomóż mi,błagam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy28.4.15

    Swieta Rito, Bog zaplac, wysluchalas moje prosby, widze swiatelko w ciemnosci, mam nadzieje, znowu mam nadzieje, ze jest i bedzie lepiej, bedzie dobrze w zyciu mojej corki Agaty i w naszym zyciu rodzinnym, czuje powoli coraz mniejszy bol mojego ciala,Bog zaplac, i dalej prosze o laski w dalszym naszym zyciu.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy27.5.15

    Święta Rito, proszę o siłę dla osoby, którą kocham. Proszę spraw by znów byliśmy razem, a nasza miłość była trwała i wieczna. Dodaj mi siły i odrobiny nadziei, radości.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy31.5.15

    Święta Rito, Proszę o rozwiązanie mojej trudnej sprawy. Proszę o pomoc w leku, trwodze, niepokoju. Święta Rito, pomóż mi bardzo Cię proszę, wierze w Twoja moc.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy4.6.15

    Święta Rito wstaw się za moim mężem, wyproś dla niego łaskę zdrowia. Zachorował na raka, walczymy lecz sił nam brakuje, mnie i jemy, bo gdy widzę go jak cierpi cierpię razem z nim. Tylko w Tobie św. Rito pokładam nadzieję, że stanie się cud, bo w to wierze, że za Twoim wstawiennictwem się on dokona. Że mój mąż odzyska zdrowie. Marta

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy30.6.15

    Swięta Rito , proszę o zdrowie dla mojego męża . Proszę Cię spraw aby to skomplikowane złamanie dobrze zostało wyleczone.Wierzę Swieta Rito ,że pomożesz mojemu mężowi i za twoim wstawiennictwem otrzyma potrzebną mu łaskę.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy23.9.15

    Św. Rito błagam aby Mariusz opamiętał się i przestał spotykać się z tą rozwódką i znów się do mnie odzywał. Jeśli nie z nim mam spędzić resztę mojego życia odsuń myśli o nim i postaw na mojej drodze mężczyznę, który mnie pokocha.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy18.10.15

    Święta Rito błagam pomóż mi rozwiązać wszystkie moje problemy, abym mogła wreszcie być szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy19.10.15

    O Święta Rito, naznaczona na czole raną cierniowej korony, nasza orędowniczko w sprawach trudnych i beznadziejnych wybłagaj dla nas u Pana łaskę macierzyństwa. Spraw abyśmy po wielu latach bolesnych starań mogli zostać rodzicami, aby stał się cud życia! Prosimy

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy4.11.15

    Św Rito proszę o modlitwę za moje zdrowie i o moich najbliszych dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy13.11.15

    KOCHANA Swieta RITO.opiekuj sie moim bratem Rafałem,pomóż mu pokonać nałóg ALKOHOLIZMU,daj mu siły do dalszej walki z problemami ,uproś łaskę spokoju i zgody w całej rodzinie ,proszę o opiekę DUCHA ŚWIĘTEGO

    OdpowiedzUsuń
  45. Święta Rito odeślij odmni wszystkie złe myśli błagam Cię o uzdrowienie oraz o siłę d to dalszego życia oraz zdrowia dla moich dzieci błagam nie zostawiaj mnie błagam o cud łaski o d Jezusa Chrystusa Amen

    Jezusa Chrystusa amen

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy20.1.16

    ŚW RITO proszę módl się za mnie abym miała siłę znosić post i była silna w swoich postanowieniach i proszę wstawiaj się za mnie u Pana Boga aby mnie zmieniał zmieniał moje serce to co jest jesczę nie zmienione to co jest złe aby stało się dobre tak jak by chciał mnie widzieć Bóg Dziękuję Bogu za wszystkie łaski które otrzymałam i proszę Cie Rito módl się za mnie,dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy25.1.16

    Św Rito. Uproś Boga by zamknął drzwi do samotności

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy3.3.16

    Św Rito, moja opiekunko, wymódl dla mnie siłę do zerwania z błędami przeszłości, bym nie pozwalała się traktować bez szacunku, bym nie dała się wykorzystywać w relacjach z mężczyznami. Wyproś dla mnie odwagę do bycia szczerą, otwartą na drugiego człowieka, ale nie łatwowierną.Tyle razy byłam zraniona, a tylko dlatego że pragnę miłości. Wyproś mi u Pana możliwość stworzenia prawdziwej szczerej i partnerskiej relacji z mężczyzną, niech w mym życiu zapanuje stabilizacja ciepło miłość i pokój serca

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy13.3.16

    za Twoim wstawiennictwem św. Rito łaskawie przyjdź nam z pomocą w utrapieniach naszych. Przez Chrystusa Pana naszego. Blagam odmien los moj i mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy31.3.16

    Święta Rito. Moja Opiekunko. Spraw, aby Małgorzata nie spotykała się z Jarkiem, mamy syna, chcę abyśmy byli razem, żeby wróciła do naszego domu, tworząc rodzinę, w przyszłości wzór małżeństwa. Błagam daj mi siłę, łaski i wytrwanie. Za Twoim wstawiennictwem do Boga Błagam Cię o mądrość Małgorzaty i wytrwałość moją. Wierzę, że to się uda, wierzę w Twoje wstawiennictwo i już nie długo będę u Ciebie św.Rito w sanktuarium w Casci, tak, żeby się z Tobą spotkać i żebyś mnie wysłuchała. Amen

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy15.4.16

    Św Rito, pokornie proszę o ulgę w cierpieniu i smutku, bo nie dam rady tego udźwignąć, uzdrów naszą rodzinę, pogódź nas w imię Boga, Jezusa Chrystusa, Pana Naszego

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy16.4.16

    Św. Rito pomóż mi w mojej beznadziejnej sytuacji - już tracę nadzieję, że kiedyś się mój los odmieni i będzie lepiej. Przytłaczają mnie problemy, które są wszędzie i zostałam z nimi sama. Zawiodłam się na kimś kto miał być dla mnie wsparciem, na przyjaciołach i rodzinie. Pomóż mi i podpowiedz co dalej. Moje serce ogarnia rozpacz.

    OdpowiedzUsuń
  53. madzia18.4.16

    Święta Rito błagam o szczęśliwy przebieg egzaminu na prawo jazdy.Oddal ode mnie lęk i stres a daj opanowanie i spokój. Bądź przy mnie blisko .Amen

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy22.4.16

    Proszę o wysłuchanie mojej prośby,

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy3.5.16

    św Rito proszę Cię o wysłuchanie mojej prośby.Błagam Cię o zdrowie dla siebie i pomoc w rozwiązaniu beznadziejnych problemów życiowych. Jestem w beznadziejnej sytuacji, bardzo proszę pomóż i podpowiedz co dalej.Ogarnia Mnie rozpacz i zwątpienie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy3.5.16

    św Rito błagam Ciebie o pomoc i wsparcie dla wnuka , który idzie zła droga, proszę pomóż Mu pokonywać liczne trudności życiowe w domu i szkole.św Rito natchnij go , aby udźwignął wszystkie kłopoty.Bądź przy Nim.

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy12.5.16

    Proszę Cię św Rito o pomoc, wsparcie...Jestem spragniona miłości, ale wciąż otrzymuje tylko zawód. Już mam dość tego, że mężczyźni wykorzystują mnie. Wymódl mi proszę łaskę u Pana, by Jego Miłość uleczyła moje rany, dała odwagi do zerwania z destrukcyjnymi zachowaniami, do zapomnienia przeszłości, bym nigdy więcej nie poniżała się, żebrząc o chwile uwagi i uczucia u mężczyzny, dla którego nie jestem tą jedyną, dla którego nie znaczą tyle co on dla mnie...Błagam Cię o pomoc, bo nie potrafię sobie poradzić z moim uczuciem do Janka, emocjami które temu towarzyszą. Niech będę na tyle silna by sobie odpuścić by zostawić te emocje, bym nie chciała za wszelką cenę starać się wzbudzić w nim coś więcej niż sympatię...niech nasza relacja uspokoi się.

    OdpowiedzUsuń