O uwolnienie z utrapienia

O Święta Rito, współtowarzyszko cierpień ukochanego Pana, nasza patronko także w sprawach niemożliwych, opiekunko w sprawach beznadziejnych! Proszę cię, aby Bóg uwolnił mnie z obecnego mojego utrapienia i oddalił lęk, który zniewala moje serce.

Przez udręki, których sama tak często doświadczałaś w swoim życiu, miej współczucie dla mnie, twojej czcicielki (twego czciciela), która (który) z ufnością prosi o twoje wstawiennictwo u Bożego Serca Pana naszego, Jezusa Ukrzyżowanego.

O Święta Rito, kieruj moimi intencjami w tych moich pokornych modlitwach i gorących pragnieniach. Naprawiając przeszłe grzeszne życie moje i po otrzymaniu odpuszczenia wszystkich grzechów moich, mam wielką nadzieję, że kiedyś w niebie będę się cieszyć Bogiem razem z tobą przez całą wieczność. Amen.


W: Módlmy się do świętej Rity, Wydawnictwo JUT, Szczebrzeszyn 2013.

64 komentarze:

  1. Anonimowy28.7.13

    święta Rito z ufnością i nadzieją zwracam się do Ciebie o pomoc i wsparcie w moim wielkim utrapieniu. pomóż mi dźwigać ten krzyż, wyproś u Boga łaskę i pomoc,

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9.8.13

    Święta Rito! proszę o pomoc i wsparcie w moim wielkim utrapieniu. Obdarz mnie swoją opieką i pomóż w potrzebie. Ty wiesz co trapi moje serce ty znasz mój ból i trwogę, pomóż mi przezwyciężyć te problemy dodaj otuchy i nadziei.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2.9.13

    Św.Rito proszę upros dla mnie uwolnienie od mojego utrapienia które rozrywa mi serce upros łaskę wiary nadzieji i milosci proszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12.9.13

    św. Rito,pomóż mi w moich udrękach,czuwaj nad moją rodziną ufam że Twoje wstawiennictwo u Jezusa da nadzieję i odmieni na lepsze nasze życie

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21.9.13

    Święta Rito proszę pomóż mi wyjść z mojej choroby,która nie daje mi normalnie funkcjonować.Błagam daj mi wytchnienie w tych cięzkich dla mnie chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy23.9.13

    Święta Rito tak bardzo dziękuję za Twoje wstawiennictwo i pomoc choć nie jestem godna wyprosilaś mi łaski których tak bardzo potrzebowałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy13.10.13

    Św Rito uwolnij mnie i moją rodzinę od demonów Reiki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy16.12.13

    Błagam Cię św..Rito orenduj w moim utrapieniu upros pokój memu sercu

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy26.12.13

    Święta Rito uwolnij mnie od obecnego utrapienia, uspokój wewnętrznie- niech poczuję ulgę już dziś. Błagam o opiekę i łaskę, aby wszystkie utrapienia odeszły na zawsze. Dziękuję, że wspierasz mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20.1.14

    SW.Rito prosze spraw ,aby Mariusz sie otrzasnął.aby zrozumial ze popelnił bład ze sie rozstalismy.prosze Cie niech sie zmieni jego serce i zapragnie miec rodzine razem ze mna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy27.2.14

    Święta Rito proszę bądź przy mnie w modlitwach do Pana Naszego o szczęśliwy powrót mojego męża do domu. Wspieraj mnie proszę w wierze nadziei i miłości. JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy26.4.14

    Sw.Rito proszę pomoz mi w moim utrapieniu, uwolnij mnie od problemów finansowych, pomóż mi spłacic długi, ratuj bym miała za co zyc! czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy13.6.14

    Święta Rito dopomóż mi aby mój syn miał stałą pracę w swoim zawodzie,żeby wyszli z kłopotów finansowych i proszę o szczęśliwe rozwiązanie wszystkiego zła jakie ich spotkało.Wymódl proszę te łaski u Jezusa ukrzyżowanego Jezu Ufam Tobie. matka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20.6.14

      Św.Rito moja kochana ,jest mi tak trudno i ciężko ,ze tracę całą nadzieję , pozostaje mi w Tobie wielka nadzieja i w Panu Bogu .... Ty doskonale wiesz co mnie gnębi ! Błagam wyproś łaski dla mnie .... Bardzo Cię kocham i czekam

      Usuń
    2. Anonimowy23.11.14

      Św Rito pomóz nam proszę o spokój i bezpieczeństo dla mojego męza dla całej mojej rodziny ;błagam wysłuchaj mnie .

      Usuń
    3. Anonimowy6.10.15

      Swieta ryto wzywam twej pomocy abyś uwolnila mnie z utrapenia imęki uproś u Pana Jezusa abym mugł zdać prawojazdy.

      Usuń
  14. Anonimowy24.6.14

    Ty wszystko wiesz.o mnie. Proszę o spokój i bezpieczeństwo ... o nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy12.7.14

    Święta Rito dziękuję Ci za wszystkie łaski które już mi wyprosiłaś i wciąż błagam Cię,uwolnij mnie od tego obecnego utrapienia.Ty wiesz co mnie martwi i odbiera siły.BŁAGAM wstaw się za mną u PANA bo już wszystko traci sens,a mam dla kogo żyć.Kocham Cię i mocno WIERZĘ ze wydarzy się CUD,który znów da mi sił i chęci do życia.KOCHAM CIĘ.JEZU UFAM TOBIE.Amen

    OdpowiedzUsuń
  16. błagam o uwolnienie od problemów finansowych , uproś nam potrzebne łaski

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy13.7.14

    Kochana ŚWIĘTA,wiesz jak bardzo boje się jutra.Błagam pomóż szczęśliwie przeżyć ten dzień,po którym będę mogła spokojnie położyć się spać.Ufam Bożemu Miłosierdziu,wierze ze wydarzy się cud i pomożesz nam w tej cięzkiej sytuacji.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy21.8.14

    proszę cię Św. Rito uwolnij mnie od moich doczesnych utrapień, które uniemożliwiają mi spokojny sen, prosze aby mój syn nie stracił pracy

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy7.9.14

    Swieta Rito wyblagaj dla mnie u Jezusa Chrystusa pokuj serca ciala duszy i umyslu o ktore przez Ciebie sie modle kazdego dnia

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy23.9.14

    Święta Rito błagam o wysłuchanie moich próśb,o Twoje wstawiennictwo u Boga i pomoc we wszystkim. Twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy6.10.14

    Święta Rito błagam Cię pomóż mi w utrapieniu. Przywróć spokój ducha i radość,Spraw aby ta beznadziejna sprawa znalazła wreszcie dobry koniec. Tobie to powierzam Święta Rito ,bo tylko Ty możesz mi pomóc swoim wstawiennictwem u Boga.



    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy9.10.14

    Święta Rito bardzo proszę o wstawiennictwo do Boga w mojej sprawie.Proszę wstaw się za mną abym dostała wymarzoną pracę i na studiach żeby było wszystko w porządku i żebym podołała.Serdecznie cię o to proszę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy22.10.14

    Swieta Rito upros mi laski u naszego Pana ...odmien moje zycie na lepsze ...prosze jestes jedyna i ostatnia nadzieja....

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy26.11.14

    ŚWIĘTA RITO! BŁAGAM CIĘ O WSTAWIENNICTWO DO BOGA WSZECHMOGĄCEGO, ABY UWOLNIŁ MNIE I MOEGO SYNA OD NIEDOSTATKU.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy1.1.15

    św. Rito,pomóż mi w moich udrękach,czuwaj nad moją rodziną ufam że Twoje wstawiennictwo u Jezusa da nadzieję i odmieni na lepsze nasze życie,Swieta Rito upros mi laski u naszego Pana ...odmien moje zycie na lepsze ...prosze jestes jedyna i ostatnia nadzieja....

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy16.1.15

    św.Rito proszę ,w Tobie nadzieja .

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy6.3.15

    Św.Rito ukochana moja wyproś mi łaskawie u Pana Jezusa łaski o które nieustannie się modlę i błagam, które mnie trapią od lat.aby moja córka dostała pracę, by ułożyła sobie szczęśliwie życie rodzinne. Błagam najgoręcej i najusilniej. Będę się modlić w codziennej modlitwie o wysłuchanie mnie w tym błaganiu, ufam, że kiedyś tak się stanie, że i ja będę radośnie patrzeć na radość mojej córeczki i wnusi..
    Alicja z Torunia

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy9.3.15

    Swieta Rito, prosze wysluchaj moich blagan o zdrowie corki Agaty i daj nam prosze spokoj i radosc,zebysmy sie nie bali o zycie, losy naszej corki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy9.3.15

    Swieta Rito ,prosze uwolnij moja corke Agate od jej niemadrych,asocjalnych znajomych i przyjaciol. Blagam, o cud, zeby zyla bez nalogow i uzaleznien, zeby szanowala siebie i kochala madrze siebie.Swieta Rito,Ty jestes ostatnia Nadzieja, tyle lat modle sie o zdrowie mojej corki,blagam wysluchaj moje brosby.Swieta Rito ratuj Agate!

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy14.3.15

    Ukochana św.Rito, z wielką nadzieją i ufnością błagam Cię o wstawiennictwo do Ukochanego Pana Jezusa, wybłagaj dla mojej córki dobre szczęśliwe życie osobiste i szansę na znalezienie pracy.
    Serdeczne Bóg zapłać. Alicja

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy22.3.15

    Błagam Cię Swięta Rito, dopomóż mojemu mężowi w tak drastycznej sytuacji w jakiej się znajduje ,Uproś łaski u Pana BOGA aby jego sprawa zakończyła się pomyślnie ..Dziękuję za modlitwę BÓG ZAPŁAĆ

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy22.3.15

    Sw Rito pragne zyc bez utrapien, lekow, obaw i strachu, nie wiem co to znaczy i jak to sie czuje byc wolnym od wszelkich trosk, problemow, ogromnego strachu, od dziecka czuje tylko to zlo ktore mi zabralo wszystko i narasta przez cale zycie, Powiedz mi czy moge jeszcze poczuc sie w pelni szczesliwa i wolna od nie pewnosci, kompleksow, utrapien...Pomoz mi Kochana, bo to mnie niszczy...

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy23.3.15

    Święta Rito upros dla nas laski, proszę o uzdrowienie moich bliskich mamę, tate brata i mnie, o uleczenie naszych dusz i ran, uwolnienie od przekleństw i klatw, uzdrowienie naszego pokolenia i uwolnienie nas od zła.

    OdpowiedzUsuń
  34. Święta Rito proszę uwolnij moją rodzinę o zła, utrapień, kłopotów, strachu o dzień codzienny . Od nowa stawiamy wszystko co straciliśmy przeze mnie...proszę tak bardzo potrzebuję ich przebaczenia i Twojej opieki i wsparcia moich próśb przez Twoje wstawiennictwo Święta Rito przed obliczem Pana Boga i Jezusa Chrystusa oraz Maryji Matki naszej.. Proszę pomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy9.4.15

    Św. Rito! Błagam, wysłuchaj moich próśb.....

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy10.4.15

    Umiłowana Święta Rito, dziękuję za dotychczasowe łaski i błagam z całego serca o orędownictwo w ważnych dla mnie sprawach i o nieustającą opiekę nade mną i moimi bliskimi.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy27.5.15

    Ukochana Święta Rito zabierz moja chorobę depresję i chorobę serca na zawsze wybłagaj mi tę Łaskę u pana Naszego Jezusa Chrystusa i Jego Ukochanej Matki, spój rz na mój ból i utrapienie dodaj mi sił abym przetrwała wszystkie trudności chcę być taka silna jak TY,
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy27.5.15

    Dzielna I silna Święta RITO dodaj mi odwagi, cierpliwości, siły i męstwa w znoszeniu cierpień i chorób,
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy27.5.15

    Święta Rito pomóż mojemu synowi Borysowi w rozpznaniu drogi życiowej i uwolnij go od cukrzycy i depresji,

    mama Joanna

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy20.6.15

    Święta Rito, błagam Cie pomóż mi w moim utrpaieniu, wspomóż mnie w cierpieniu, podnieś mnie z upadku. Błagam !!

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy29.6.15

    ŚWIĘTA RITO PROSZĘ POMÓŻ MOJEMU WNUKOWI WEJŚĆ NA WŁAŚCIWĄ DROGĘ, co jest moim utrapieniem,nie mogę normalnie funkcjonować.BŁAGAM wspomóż mnie..

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy2.7.15

    Św. Rito pomoz mi w walce z nałogiem! I z jego sastepstwami. Pomóż mi sie zmienic na lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy9.7.15

    Święta Rito, moim utrapieniem jest dług, który jest także moją wielką tajemnicą przed rodziną. Pomóż mi proszę w spłaceniu tego długu...Otocz nas Święta Rito opieką i wspomagaj w trudnych, beznadziejnych sytuacjach...

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy15.7.15

    Kochana Sw Rito prosze pomoz mi uwolnic sie od mysli o tym kims, prosze Cie pomoz mi zapomniec i nie tracic czasu na bezsensowne chore mysli. Pomoz mi oczyscic umysl, przeciez to nie jest ani wlasciwe ani madre. Blagam pomoz mi o nim zapomniec...

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy24.7.15

    Święta Rito wstaw się za mną do Pana Jezusa i spraw, żebym umiała chwalić jego imię. Pomóż mi oczyścić umysł z chorych myśli. Uwolnij mnie od depresji. I spraw, żebym dostała przedłużenie renty.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy28.7.15

    ŚWIĘTA RITO WSTAW SIĘ ZA MNĄ DO PANA JEZUSA PROSZĘ, PRZECHODZĘ OKROPNE CHWILE W SWOIM ŻYCIU.. MAM WRAŻENIE ŻE JESTEM W TYM SAMA . PROSZĘ POMÓŻ ..NIECHSIĘ TO SKOŃCZY.. WIESZ MOJA ŚWIĘTA O CZYM MÓWIĘ CODZIENNIE MODLĘ SIE O TO DO CIEBIE...BŁAGAM POMÓŻ ...NIE RADZĘ SOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy28.7.15

    Święta Rito wstaw się za mną do Pana Jezusa i pomóż w obecnej bardzo trudnej sytuacji finansowej, i spraw aby na mojej drodze pojawił się mężczyzna na którego czekam całe życie ,proszę spraw aby się pojawił i obdarzył mnie szczerym ,pięknym uczuciem.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy11.10.15

    Uwolnij mojego męża od szatana który nim zawładnął, sprawił że mąż chce mnie zastawić rani mnie i lekceważy- pomaż mi uratować nasze małżeństwo, dodaj mi siły abym mogła stawić czoła temu zmartwieniu które mnie niszczy

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy18.10.15

    Św.Rito, uniżenie proszę o dodanie mi odwagi w nauce jazdy i pewności w prowadzeniu samochodu.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy24.11.15

    Św.Rito proszę Cię o wstawiennictwo u naszego Ojca w niebie za mojego męża.Pomóż mu wyjść z nałogów i pojednać się z Bogiem. Daj nam siłę i miłość,byśmy wspólnie pokonywali trudności życiowe.Miej w opiece całą naszą rodzinę.Amen

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy27.12.15

    Św. Rito błagam Cię o wstawiennictwo u Pana Boga w niebie proszą o wybaczenie moich grzechów z przeszłego życia.Proszę również o wstawiennictwo do Boga prosząc o zbawienie dusz mojej żony i syna,którzy w tak drastyczny sposób zakończyli życie ziemskie.Proszę Św. Rito mniej mnie w swej opiece chroń przed wszelkimi skutkami zła tymi duchowymi jak i materialnymi. Amen

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy11.1.16

    Swieta najukochansza Rito,wstaw sie u Milosiernego Ojca za moim mezem o laske nawrocenia,by zlo ktore jest przy nim odeszlo od niego.A dla mnie uzdrowienie z depresji.Blagam dopomoz.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy13.2.16

    Swięta Rito wybłagaj u Boga łaskę wiary i przejrzenie dla syna Dawida , uwolnij go od nałogu alkoholizmu i nikotynizmu i uwolnij od wpływu złych kolegów, proszę także za moją synową Martę o uzdrowienie na duszy i jeśli to możliwe o ich miłosć w małżeństwie

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy15.2.16

    Święta Umiłowana Rito, Ty znasz może myśli i pragnienia. Pokornie proszę o ich spełnienie. Już kiedyś mi pomogłaś, mam zatem nadzieję, że i tym razem mnie nie zostawisz z moimi problemami za co z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy8.3.16

    w Rito prosze cie upros u Pana naszego o zdrowie duszi i ciala dla mnie i molej calel rodzini abi Bog zeslaw na nas Ducha Sw iobdarowal wilko madroscio i abi nasz nigdi nie zostawil Ament

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy8.3.16

    w Rito prosze cie upros u Pana naszego o zdrowie duszi i ciala dla mnie i molej calel rodzini abi Bog zeslaw na nas Ducha Sw iobdarowal wilko madroscio i abi nasz nigdi nie zostawil Ament

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy13.3.16

    za Twoim wstawiennictwem św. Rito łaskawie przyjdź nam z pomocą w utrapieniach naszych. Przez Chrystusa Pana naszego. Blagam odmien los moj i mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy1.4.16

    Święta Rito proszę Cię o opiekę nad całą moją rodziną, aby ten czas, który nastał zakończył się dobrze dla mnie i dla moich ukochanych. Święta Rito módl się za nami. Święta Rito nie opuszczaj nas w trudnych momentach. Święta Rito wspieraj nas dodaj otuchy, wiary, skróć czas oczekiwania i spraw, aby zakończył się dobrze. Święta Rito cieszę się, że Cię poznałam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy12.4.16

    Święta Rito proszę Cię oddal mnie od lęku i uwolnij mnie od obecnego utrapienia. I proszę Cię także pomóż mi podejmować właściwe decyzje, z całego serca i całej duszy Cię o to proszę.

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy13.5.16

    Św. Rito proszę dopomoż mi o nim zapomnieć, bo ta miłość mnie unieszczęśliwia

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy29.5.16

    Kochana swieta,moja cudowna patronka,blagam zamien moj smutek w radosc,zabierz moja samotnosc,moje lzy ktore leca mimo mej woli,bo Ty wszystko mozesz.Tyle razy wstawialas sie u Pana za mna,za moja rodzina,same cuda za Twoja pomoca sie dzialy.Pomoz mojemu zieciowi,bron go od zlego,ratuj od tej okropnej choroby.Nadz ppchwalona moja swieta patronko.

    OdpowiedzUsuń