O uwolnienie z utrapienia

O Święta Rito, współtowarzyszko cierpień ukochanego Pana, nasza patronko także w sprawach niemożliwych, opiekunko w sprawach beznadziejnych! Proszę cię, aby Bóg uwolnił mnie z obecnego mojego utrapienia i oddalił lęk, który zniewala moje serce.

Przez udręki, których sama tak często doświadczałaś w swoim życiu, miej współczucie dla mnie, twojej czcicielki (twego czciciela), która (który) z ufnością prosi o twoje wstawiennictwo u Bożego Serca Pana naszego, Jezusa Ukrzyżowanego.

O Święta Rito, kieruj moimi intencjami w tych moich pokornych modlitwach i gorących pragnieniach. Naprawiając przeszłe grzeszne życie moje i po otrzymaniu odpuszczenia wszystkich grzechów moich, mam wielką nadzieję, że kiedyś w niebie będę się cieszyć Bogiem razem z tobą przez całą wieczność. Amen.


W: Módlmy się do świętej Rity, Wydawnictwo JUT, Szczebrzeszyn 2013.

1 komentarz:

  1. Anonimowy23.10.23

    O droga Święta, weź do serca moją sprawę, wstaw się do Boga, aby uprosić mi łaskę, której tak bardzo potrzebuję i o którą tak gorącą proszę:
    Łaskę dobrego męża i zdrowych dzieci,
    Udzielenie wszelkich łask dla duszy Mojego Tatusia Andrzeja oraz o wszelkie łaski o jakie tylko mogę prosić w życiu ziemskim jak i po śmierci dla mojej mamy, siostry oraz dla mnie. Miej nas wszystkich wymienionych w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń