O poddanie się woli Bożej

Przemożna orędowniczko u Boga, Święta Rito, jaśniejąca gwiazdo świętego katolickiego Kościoła, zwierciadło cierpliwości, pogromicielko szatana, pociecho chorych i ubogich, podziwie świętych, wzorze świętości dla wszystkich stanów, wybrana oblubienico Jezusa Chrystusa, świętymi bliznami naznaczona i świętym cierniem przeszyta!

Proszę cię, wyjednaj mi u Boga zupełne poddanie się woli Bożej we wszystkich przeciwnościach życia i dar rozpamiętywania bolesnej Męki Pana naszego Jezusa Chrystusa z taką pobożnością, z jaką ty na Króla w cierniowej koronie w duchu patrzyłaś. Wyjednaj mi u Boga, bym umiał za moje grzeszne życie odpokutować, odpuszczenia grzechów dostąpić, a potem mógł z tobą Boga oglądać na wieki. Amen.


W: Módlmy się do świętej Rity, Wydawnictwo JUT, Szczebrzeszyn 2013.

12 komentarzy:

  1. Anonimowy17.12.14

    św. Rito uproś u Pana dar miłości ,niech Pan ukoji nasze pragnienia według Woli Swojej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14.1.15

    Sw. Rito prosze Cie o uzdrowienie mojego malzenstwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy29.4.15

    Sw.Rito upros u mojego Pana laski nawrócenia i wyrwania z nalogow moich dzieci

    .

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1.6.15

    Sw Rito prosze cie o opieke nad nasza rodzina i szczesliwy przebieg operacji ktora mnie czeka w tym miesiacu i o szczesliwe decyzje wydane a dotyczace mojej osoby Módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy1.6.15

    Sw Rito modl sie za cala moja rodzine uwolnij nas od problemow finansowych i otocz nas swoja opieka na kazdy dzien naszego zycia i prosze cie takze o modlitwe w intencji mojego meza o zdrowie i wyrozumialosc dnia codziennego prosba od Bernadety.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy10.6.15

    Święta Rito, Patronko w sprawach rozpaczliwych, módl się za moja rodzine i przyjaciol i nieprzyjaciol Miej nas wszytkich w swojej opiece, Amen

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy23.10.15

    Św Rito módl się proszę o moje zdrowie wzrok i krew.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22.12.15

    Sw.Rito Ty mozesz wszystko uprosic,wstawic sie u Najwyzszego Pana.Prosze o pozyrywne rozwiazanie sprawy sadowej, o zdrowie radosc,odwage,mestwo dla mnie.A dla mojej kolezanki uzdrowienie ze schizofreni,alkoholizmu i agresji,Blagam i dziekuje za wszelka pomoc,kochana swieta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy2.1.16

    Kochana Swieta Rito wspomoz mnie we wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy3.1.16

    Sw.Rito upros laske zbawienia dla calej mojej rodziny i za opieke nad nami

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy9.11.17

    Św Rito pomocy! !
    Na nowo zaczynam sie bac... Oddal strach i spraw aby bylo dobrze!! Aby skonczyly sie problemy! Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14.11.17

    Św Rito, dziekuje za skuteczne wstawiennictwo! Proszę o uwolnuenie mamy i mnie od problemow finansowych i komorniczych!A

    OdpowiedzUsuń