Dopomóż mi nieść mój krzyż

Święta Rito, posłuszna córo swoich rodziców, kochająca małżonko gwałtownego męża, cierpliwa matko dwojga trudnych dzieci, doświadczająca okrucieństw nienawiści rodowej, dobrotliwie wyrozumiała współsiostro w klasztornej wspólnocie, cudowna współtowarzyszko cierpień ukochanego Pana!

Ty znasz ludzi oraz ich nędzę. Ty wiesz także o palących troskach mojego serca. Bezgraniczna ufność w moc twego orędownictwa prowadzi mnie do ciebie. Pomogłaś niezliczonym ludziom w rozpaczliwych i prawie beznadziejnych wypadkach, byłaś ostatnią ucieczką dla proszących cię z wiarą. Nie opuszczaj także mnie w mojej wielkiej potrzebie...

Ty doświadczyłaś wielu cierpień i stałaś się godną nosić na swym czole ranę cierniowej korony Jezusa. Dopomóż mi także iść moją drogą i nieść mój krzyż razem z Chrystusem, aby zaprowadził mnie do nieba. Amen.

W: Módlmy się do świętej Rity, Wydawnictwo JUT, Szczebrzeszyn 2013.

65 komentarzy:

  1. Anonimowy2.7.13

    swieta rito!wysłuchaj mych modlitw !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22.4.16

      SWIETA RITO PRZYJDZ MI Z POMOCA I WYPROS POTRZEBNE LASKI DLA MEZA ORAZ RODZINY.

      Usuń
    2. Anonimowy22.4.16

      SWIETA RITO PROSZE O RATUNEK DLA NASZEGO MALZENSTWA,O RODZINE SILNA BOGIEM I WZAJEMNA MILOSCIA.

      Usuń
  2. Anonimowy3.7.13

    Święta Rito, wyproś dla nas łaskę zdrowia i wyjścia z trudnej sytuacji materialnej, oraz łaskę nawrócenia dla mego syna. Proszę Cię o to z wiarą i ufnością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7.7.13

    Sw Rito pomóż mi znaleźć wyjdzie z trudnej sytuacji małżeńskiej> Proszę Cie wysłuchaj mojej prośby

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy14.7.13

    proszę za mojego męża jacka o jego powrót do mnie i dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy16.7.13

    Święta Rito, proszę Cię pokornie o łaskę wyjścia z tragicznej sytuacji materialnej. Nie wiem jak żyć, jak spłacić długi... Ratuj mnie, ratuj moją rodzinę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy20.7.13

    ŚWIĘTA RITO PROSZĘ O CUD POJEDNANIA W MOJEJ RODZINIE.SZCZĘŚLIWE ROZWIĄZANIE PROBLEMU MOJEGO SYNA ZE SWOJĄ DZIEWCZYNĄ.TYLKO W TOBIE MOJA NADZIEJA.PROSZĘ WSTAW SIĘ ZA MNĄ SWOIMI MODLITWAMI.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy5.8.13

    Modlę się o przykładne życie syna z synową , aby ich dziecko miało katolicką rodzinę i służyli mu za godnych rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22.8.13

    Święta Rito, proszę wyproś dla naszej rodziny łaskę wyjścia z kłopotów finansowych. Naprawdę nie mam już sił...

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy23.8.13

    Św Rito pomóż Ali znaleźć wyjście z trudnej sytuacji małżeńskiej. Nie pozwól aby kłamstwo wygrało. Proszę Cię o odzyskanie syna. Św. Rito wstawiaj się za nią.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy26.8.13

    Święta Rito dniem i nocom błagam o uratowanie mojej rodziny. Święta Rito wstaw się za mną gdyż brzemię moich grzechów jest zbyt duże, uproś przebaczenie i błogosławieństwa Bożego. Błagam jesteś ostatnim naszym ratunkiem, ostatnia nadzieją. Błagam

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy27.8.13

    ŚWIĘTO RITO JESTEM W JEDNEJ MODLITWIE, A NIE MNIEJ NIE MOŻEMY SOBIE PORADZIĆ W KŁOPOTACH. JAKIE DRĘCZĄ MNIE I MOJĄ RODZINĘ. PROSZĘ WSTAW SIĘ ZA NASZĄ CÓRKĄ, PROSZĘ DAJ JEJ PEŁNĄ RODZINĘ. ROZWIĄZ NASZE KŁOPOTY FINANSOWE, MĘŻA ZOBOJĘTNIENIE. I IZOLOWANIE SIĘ NASZEGO SYNA OD RODZINY, ORAZ ŁASKĘ NAWRÓCENIA DLA SYNA I CÓRKI. ŚWIĘTA RITO PRZEMYJ MOJEJ RODZINIE OCZY, ABY ZOBACZYLI, ŻE W RODZINIE POWINNA BYĆ MIŁOŚĆ I PRZEBACZENIE.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy4.9.13

    Św Rito, błagam, powstrzymaj ataki demoniczne, które próbują zniewolić mój umysł i moje serce. Chroń przed wszelkim złem także moich bliskich, bo każde ich cierpienie i krzywda są ogromnym ciosem wymierzonym także we mnie. Nie pozostawiaj mnie bezsilną w tej walce z wszelkim złem, które chce oddalić nas od Boga. Uwolnij nas! Amen

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy25.9.13

    Św Rito błagam cię żebym się zakochał z wzajemnością na dobre i na złe w dziewczynie lub kobiecie , którą będzie ze mną do końca życia na dobre i na złe błagam cię o to jest mi bardzo cięzko żyć nie mając dziewczyny swojej drugiej połowki błagam cie o łaskę o to żeby mi się chciało żyć i żebym był szcześliwy błagam o łąskę kochana św Rito potrzebuje twojej pomocy błagam

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy18.10.13

    Św Rito proszę o pomoc w rozwiązaniu moich problemów zawodowych i materialnych. Proszę o pokój w rodzinie o Boże błogosławieństwo dla mnie, żony i syna. Amen

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20.11.13

    Święta Rito, proszę o łaskę nawrócenia dla mego syna, a dzisiaj, w dniu jego urodzin, proszę dla niego o zdrowie i Boże błogosławieństwo, aby zachował zdrowie i pracę, oraz pomyślności

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy7.2.14

    Swięta Rito błagam wysłuchaj mych próśb!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy19.2.14

    sw rito prosze o uwolnienie moich synow z nalogu pijanstwa

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy27.2.14

    sw rito prosze o uwolnienie moich synow znalogu pijanstwa

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy27.2.14

    sw rito blagam o uwolnienie moich synow z nalogu oijanstwa

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy3.6.14

    ŚW RITO WYSUCHAJ MYCH PROSC.JEZU UFAM TOBIE.SW RITO USŁYSZ WOŁANIE MOJE I WSTAW SIE ZA MNĄ U PANA

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy14.7.14

    Św.Rito bądz ze mną w tych trudnych chwilach, nigdy jeszcze nie było mi aż tak żle , wszystko po kolei się rozpada w moim życiu, nie wiem co dalej? Wspieraj mnie abym nie popelniała błędow i pomóż pokonać kłopoty.Ufam Ci Św.Rito

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy27.7.14

    Święta RIto TMobie polecam skłóconych braci dopomóż żeby doszli do porozumienia i żeby zapanował pokój i miłość wzajemna żeby,y się szanowni i wzajemnie sobie pomagali miej ich w opiece twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy14.8.14

    Święta Rito wysłuchaj moje modlitwy

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy15.10.14

    święta Rito wysłuchaj mojej modlitwy tak bardzo Ciebie proszę. Bez Twojej pomocy nie poradzę sobie, już nie mam siły dalej tak żyć.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy17.10.14

    Święta Rito, pomó mojemu mężowi wyjść z nałogów. Żona

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy6.12.14

    Święta Rito, wysłuchaj moich modlitw i spraw, żeby mój mąż mnie zrozumiał.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy12.12.14

    Sw Rito prosze by Przemek mnie kochal i do mnie wrocil, by umial pogodzic milosc do pracy i zycie prywatne, prosze wysluchaj mojej modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy13.12.14

    Sw.Rito dziękuję ,że to Ty wskazałaś mi ścieżkę do Boga a On za Twoim pośrednictwem napełnia wiarą.Dziękuje za dzisiejszy dzień za spokój jaki odczuwam, proszę wysłuchaj mego błagania i wstaw się za mną u Pana, żeby zachciał wysłuchać mego błagania.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy21.12.14

    SW RITO BLAGAM OPOMOC WYJSCIA Z DLUGOW KREDYTOWYCH WIERZE W TWOJA WOLE WYPROSZENIA U MB sw JOZEFA PJ zmodlitwa **antoni**

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy29.12.14

    Sw Rito, pomoz mojemu mezowi, aby wrocil sercem do mnie i wyszedl z zaslepienia, ktore kieruje go do innej kobiety.Tak bardzo kochamy go z dziecmi.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy25.1.15

    Św Rito RATUJ...

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy1.2.15

    SwRito daj opamietanie dla meza a mnie dodaj sil w niesieniu krzyza wyzoc z mojego serca wszystkie wyzwiska i obelgi ktorymi obrzuca mnie maz

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy20.2.15

    Św.Rito, błagam Cię o łaskawe wejrzenie na potrzeby nasze, błagam aby córka moja znalazła pracę i ułożyła sobie osobiste życie, wspomóż nas ukochana Św.Rito, wyprś nam u Boga naszego Kochanego łaski o jakich bardzo pragne i bardzo potrzebuję.
    Bóg zapłać Alicja

    OdpowiedzUsuń
  34. swieta rito pomoz

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy4.3.15

    Święta Rito bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu trudnej sprawy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy21.3.15

    Kochana SwietaRito bardzo CIE sznuje i podziwiam ze przeszlas ogrom przykrosci w swoim zyciu jesli zgodne bedzie z wola Twoja to upros mi u BOGA I matki BOZEJ szczescie u boku tego madrego faceta i niepokornego syna wierze w moc Twego wstawiennnictwa z gory dziekuje i jesstem wdzieczna TWOJA sluzebnica niech bedzie Twoja wola NAJDROŻSZA

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy25.3.15

    Swieta Rito blagam o pomoc dla mojej corki prosze Cie nie opuszczaj ja I jej dzieci przez cale zycie oby to zycie jej sie odmienilo na dobre .Blagam aby jej maz stal sie dobrym mezem I ojcem.Prosze Cie aby otrzymal prace .Oby dalsze jej zycie uplywalo w radosci a nie w smutku I bolu jak do tej pory.Blagam Swieta Rito o pomoc wysluchaj tych moich prosb.Wdzieczna Twoja czcicielka.Strapiona matka

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy26.3.15

    Sw Rito prosze pomoz mi niesc moj krzyz, niech choc troche bedzie lekki, tak mi trudno i ciezko moja kochana. Czy ja jestem az tak glupia, zeby nie nauczyc sie tego jezyka, pomoz mi moja oblubienico

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy13.4.15

    Święta Rito Ulecz mnie,Uwolni mnie,oczyśc mnie.Ulecz moje zatoki,uwolni moje zatoki,oczyśc moje zatoki,odmień moje życie na leprze.Dopomóż mi otworzy się na boga,Dopomóż mi zauwac w pełni bogu,abym wzrastał w wierzę,abym wzrastał w nadziej,abym wzrastał w miłości,ulecz mój nos,Uwolni mój nos,oczyśc mój nos,Proszę o modlitwę za mnie

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy26.4.15

    Swieta Rito Blagam wysluchaj moich prosb, Dopomoz mi niesc moj krzyz

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy29.4.15

    Święta Rito pomóż mi i daj siłę udźwignąć problemy z jakimi się zmagam, spraw aby moją rodzinę opuściły choroby.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy6.5.15

    Proszę o ratunek Św. Rito dla naszego małżeństwa..prosze o uratowanie go..tak bardzo mocno..obiecuję zrobić wszystko, żeby tylko to znowu uratować..

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy8.5.15

    Świeta Rito ,jak życ kiedy z kazdej strony niepowodzenia i ogrom trosk.Bardzo Cie proszę spójrz łaskawie na moje problemy i pobłogosław mi w moje mysli i marzenia. Jadzia

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy16.5.15

    Sw.Ritlo wstaw sie za moja corka ,ktora poszukuje swojej drogi zyciwej . Upros u Bogq laski jej potrzebne a przede wszystkim laske dobrej spowiedzi.Pros za nia aby spotkala na swojej drodze dobrych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy22.5.15

    św.Rito uproś u pana naszego potrzebne nam łaski zdrowia i opieki nad moją rodziną bratem i siostrami pomóż im w trudnych chwilach nawróć na właściwą droge wybaw z nałogu mojego syna i przywroć wzrok mojemu bratu .Daj św.Rito wszystkim uciekającym się do ciebie ludzi z problemami nadzieje że nas nie opuścisz ;umocnisz w wierze i dasz radość życia tym zagubionym nawróć ich proszę za twoim wstawiennictwem






    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy1.6.15

    Sw. Rito wierzę, że znasz moje problemy w pracy, z którymi się zmagam. Proszę Ciebie pomóż mi je pozytywnie rozwiązać, bo ciągle mi to zatruwa życie, to taki mój krzyż. Czuję się okropnie w pracy, pomóż Święta Rito. Przywróć mi szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy26.6.15

    Sw Rito jezeli nie moge byc szczesliwa i zyc tak jak sobie wymarzylam, to prosze pomoz mi zyc z tym co mam i tak jak jest, zebym latwo to znosila i nie cierpiala. Prosze wspieraj mnie bo nie mam nikogo.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy3.7.15

    Św. Rito daj mi wiarę i siłę do dżwigania mojego krzyża i pomagaj rozwiązywać problemy codziennego życia. Ty wiesz,jak matka potrafi kochać swoje chore dziecko , wiesz ile trzeba mieć w sobie pokory i wytrwałości , żeby to wszystko udżwignąć. Proszę nie opuszczaj mnie nigdy . W twoim orędownictwie moja nadzieja i siła.

    OdpowiedzUsuń
  49. Święta Rito wiem że jestem nie godna prosić cię o łaskę z powodu wielu grzechów ciążących na mnie, a także popełnionych błędów. proszę cie jednak patronko rodzin trwaj przy mnie i naucz mnie być dobrą matką, naucz mnie znosić trudy codziennego życia. W szczególny sposób poświęcam Tobie opiekę nad moją córką i rodziną, a także proszę Cię trwaj przy moim przyjacielu i jego dzieciach,wspomagaj i wspieraj jego rodzinę i jego samego pomóż mu znależć odpowiednią kobietę, która zastąpi im zmarłą matkę.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy27.7.15

    Modlę się o przykładne życie synow i synowych , aby ich dzieci miały katolicką rodzinę i służyli im za godnych rodziców, oby skonczyli z alkoholizmem , modle sie za syna i jego narzeczoną i o zdrowie moje i rodziny W tobie cala nadzieja .. Ufam tobie Amen

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy14.11.15

    Św.Rito proszę o to aby w moim życiu zawsze miał pracę. Dziękuje Tobie za pracę którą mam która jest dla mnie ważna w TOBIE moja nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy4.12.15

    Prosze Cie o zdrowie dla mojego syna pozwol mi byc dobra matko dla moich dzieci

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy27.12.15

    Swięta Rito pomoz dzwigac moj krzyz

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy27.12.15

    Swięta Rito blagam wyproś łaskę nawrocenia Mirosława , Magdaleny, Moniki.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy27.12.15

    Swieta Rito proszę o przemianę serca męża Jana

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy28.12.15

    ŚW.Rito b.proszę o opiekę dla całej mojej rodziny a w szczególności o zdrowie, miłość.Proszę nie pozwól aby ktokolwiek z naszej rodziny zwątpił w wielką miłość naszego Pana i syna Jego.Nie pozwól aby młodzi odwrócili się od naszej wiary i wybrali jedynie materialną stronę życia.

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy1.2.16

    Św.Rito patronko spraw trudnych i beznadziejnych dobra orędowniczko u naszego pana Jezusa Chrystusa błagam cie o pomoc dla mnie i moich najbliższych wypraszaj nam wszystkie potrzebne łaski i cnoty do życia miłego Bogu wypraszaj nam miłosierdzie Boże i uwolnienie nas od zła wszelkiego wypraszaj nam zdrowie to najważniejsze duszy serca pełne miłości czystej i zdrowej chroń nas od zła i nieustannie się za nami wstawiaj

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy3.2.16

    Sw Rito blagam cie bardzo w rozwiazaniu moich peoblemow ziciowich tak bardzo ciezko mi jest to wszistko ogatnoc prosze cie upros naszego Ojca w niebie i prosze cie abi moja corka to wszistko zrozumiala

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy14.2.16

    Sw. Rito,wypros mi laske udanej opercji na oczy i pomoz mi znalezc dobra prace. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy19.3.16

    Święta Rito czuwaj nad naszym synem Mateuszem.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy25.3.16

    Pomóż mi się odrodzić do Nowego...bym zerwała z destrukcyjnymi myślami, toksycznymi relacjami, bym przestała się szarpać emocjonalnie, znalazła spokój serca, siłę i odwagę do bycia sobą i zmiany swego życia

    OdpowiedzUsuń
  62. Św. Rito, pomóż mojej córce zrozumieć siebie i wybrać dobrą drogę. Niech przejży na oczy i zejdzie ze złej drogi. Błagam.

    OdpowiedzUsuń
  63. Ty wiesz swieta Rito co mam w swoim sercu .blagam b prowadz mnie i badz ze mna przez cale zycie ziemskie i niebieskie i moja najblizsza rodzina ktora kocham

    OdpowiedzUsuń