Litania do św. Rity, gdy wszystko zawodzi

Kyrie Elejson, Chryste Elejson, Kyrie Elejson,
Chryste usłysz nas, Chryste wysłuchaj nas,
Ojcze z Nieba, Boże, zmiłuj się za nami,
Synu, Odkupicielu świata, Boże,
Duchu Święty, Boże,
Święta Trójco, Jedyny Boże,
Święta Maryjo, Matko Dobrej Rady,
módl się za nami,
Święty Józefie,
Święty Augustynie,
Święta Moniko,
Święta Rito,
Orędowniczko w sytuacjach beznadziejnych,
Pocieszycielko zasmuconych,
Obrono i ucieczko opuszczonych,
Wierna orędowniczko we wszystkich potrzebach,
Przykładzie łagodności i pokory,
Wzorze posłuszeństwa i wyrzeczenia,
Wzorze cierpliwości i oddania się Bogu,
Ozdobo Zakonu augustiańskiego,
Różo miłości,
Miłośnico Jezusa ukrzyżowanego,
Oblubienico Jezusa cierpiącego,
Święta Rito, cierniem z korony Chrystusa zraniona,
Święta Rito, raną na czole ozdobiona,
Święta Rito, pełna ufności w Opatrzność Bożą,
Święta Rito, w pełni Bogu poświęcona,
Święta Rito, potężna orędowniczko u Jezusa,
Święta Rito, cudami przez Boga wsławiona,
Święta Rito, zawsze przez Boga wysłuchana,
Abyśmy wyrzekli się miłości własnej,
uproś nam św. Rito,
Abyśmy ćwiczyli się w pokorze,
Abyśmy nasz krzyż cierpliwie nieśli,
Abyśmy Boga ponad wszystko kochali,
Abyśmy Jego wolę zawsze wypełniali,
Abyśmy naszym winowajcom chętnie wybaczali,
Abyśmy bliźnich jak samych siebie kochali,
Abyśmy twoje cnoty naśladowali,
We wszystkich prośbach
wspomagaj nas św. Rito,
We wszystkich niebezpieczeństwach,
We wszystkich potrzebach i uciskach,
W każdym smutku i przeciwności,
W krzyżu i cierpieniu,
W godzinie śmierci,

Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata,
przepuść nam Panie,
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata,
wysłuchaj nas Panie,
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata,
zmiłuj się nad nami,

K. Módl się za nami święta Rito,
W. Abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.

Módlmy się
Ojcze niebieski, Ty dałeś świętej Ricie udział w męce Chrystusa, udziel nam łaski i siły do znoszenia naszych cierpień, abyśmy mogli głębiej uczestniczyć w misterium paschalnym Twego Syna. Który z Tobą żyje i króluje w jedności Ducha Świętego, Bóg przez wszystkie wieki wieków. Amen.

437 komentarzy:

  1. Anonimowy3.3.12

    Święta Rito, proszę pokornie o pomoc i opiekę dla naszej rodziny- o łaskę wierności Bogu i rozwiązanie naszych najtrudniejszych problemów, które są Tobie znane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy30.9.13

      Święta Rito proszę by Tomasz znów mnie pokochał byśmy się spotykali. Spraw by nasze życie znów było wspólne pełne marzeń i wiary w to, że nasz związek ma przyszłość. Napełnij jego serce miłością i wiarą w nas.

      Usuń
  2. Anonimowy12.3.12

    Święta Rito Tobie zawierzam całą moją rodzinę ,nasze prośby Zanieś przed Tron Boży.Jezu Nie Opuszczaj Nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22.3.12

    św.Rito uproś mi u Pana cud uratowania mojego małżeństwa i łaskę macierzyństwa

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy24.3.12

    Święta Rito, powierzam Ci moją rodzinę. Obdarz nas swoją opieką i wstawiennictwem u Jezusa Chrystusa w tak trudnej sytuacji w jakiej sie znaleźliśmy. Spraw aby życie mojej rodziny nabrało blasku, pozwól odetchnąć w tak trudnym i wrogim położeniu. Uproś dla nas łaskę stabilizacji życiowej, miłości i wdzięczności. Pozostań naszą Patronką na zawsze.
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy25.3.12

    SWIETA RITO POMOZ NAM W TEJ DLA NAS TRUDNEJ SYTUACJI W KTOREJ SIE ZNAJDUJEMY A O KTOREJ TY I JEZUS MILOSIERNY WIE DOPOMOZ PROSIMY MILOSIERNY BOZE RATUJ NAS BASIA

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy9.4.12

    Święta Rito, powierzam Ci moją rodzinę, wszystkie nasze problemy- ufam, że wyprosisz u Jezusa Miłosiernego łaskę ich rozwiązania. Proszę także o szczęśliwą i bezpieczną podróż dla mego syna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19.4.12

    Święta Rito powierzam CI mojego Syna Michała, pomóż w przyspieszeniu terminu operacji i opiekuj się nim.
    Wstaw się do BOGA za nami. Uproś Miłosierdzie Boże dla naszej rodziny.
    Powierzam TOBIE wszystkie nasze kłopoty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy10.5.12

    Święta Rito Tobie zawierzam sprawę związaną z ojcem mojego dziecka, proszę Cię, by na nowo pojawił się w jej życiu okazując jej miłość, szacunek i zrozumienie. Święta Rito proszę również o wstawiennictwo w sprawie Ci wiadomej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy16.5.12

    Święta Rito Powierzam Ci moją rodzinę, wstaw się za nami u Pana Boga Najwyższego abyśmy znaleźli prace i spłacili nasze długi. Proszę Cię Święta Rito o to z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy24.5.12

    Święta Rito proszę o opiekę nad całą naszą rodziną pomóż nam rozwiązać trudna sytuacje Tobie wiadomej. Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy24.5.12

    Święta Rito pomóż mi uratować miłość w naszym małżeństwie ,byśmy sie znów pokochali i pozostali razm aż do końca.Prosze Cię o nawrócenie męża i pojednanie nasze dla dobra dzieci i nas samych.Amen

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy25.5.12

    Święta Rito, proszę wstaw się za mną u Matki Naszej, otworz oczy mezowi, uratuj nasza rodzine...a mi daj siłe, abym przyjeła to co jest zgodne z Wolą Bożą...

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy26.5.12

    Św. Rito, proszę o pomoc Teresa

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy28.5.12

    Święta Rito proszę wstawiennictwo i pomoc,spraw, aby moja córka nie utraciła wzroku

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy28.5.12

    Sw.Rito, wyblagaj u Pana Naszego laski dla naszej rodziny, abysmy mogli wypelniac wole boza.
    Modl sie za nami w trudnym czasie kryzysu

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy19.6.12

    Swięta Rito powierzan Ci naszą rodzine , proszę wstaw sie za nami do Boga i Matki Przenajwiętszej, aby wyjaśniły sie sprawy i nasze życie nabrało blasku, aby moje dzieci otrzymaly łaskę nawrocenia. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy20.6.12

    ŚW.RITO,ŚW.ANTO NI ŚWIĘCI OD SPRAW TRUDNYCH I BEZNADZIEJNYCH PROSZĘ BARDZO O POTRZEBNE ŁASKI I POMOC W ROZWIĄZANIU SPRAW FINANSOWYCH.ŚWIĘCI ORĘDUJCIE W MOJEJ SPRAWIE.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy29.6.12

    Już doznałem Łask wiele od Jezusa za Twoją Święta Rito przyczyną, ale wciąż nie mogę uwolnić się od problemów rodzinnych, zawodowych i finansowych. Nie opuszczaj mnie w potrzebach i módl się za mną do naszego Zbawiciela.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy7.7.12

    BOZE SWIETA RITO
    Moja sytuacja jest naprawde beznadziejna ,blagam swieto Rito o pomoc tylko ty mi zostalas.......................Prosze

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy17.7.12

    BLAGAM POMOZ MOJEJ CORECZCE,WSTAW SIE ZA NIA.BLAGAM O UZDROWIENIE MOJEJ CORECZKI.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy20.7.12

    Święta Rit0 pomóż moim dzieciom założyć rodziny,i doznać w życiu radości z macierzyństwa.Pomóż synowi,w pielgrzymce na Jasną Górę,aby szczęśliwie dotarł do celu.Pomóż córce nawrócić człowieka z którym chciała by kiedyś założyć rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy24.7.12

    Św Rito pomóż nam uzdrowić nasze małżeństo spraw ażeby mój mąż raz na zawsze zrozumiał że jego miejsce jest ze mną i naszymi dziećmi. Otwórz mu oczy żeby zrozumiał jak wielką krzywdę nam wyrządził. Nie pozwól żeby ta kobieta zniszczyła nam nasze małżeństwo. Pomóż nam pokonać problemy rodzinne i firmowe. Otocz nas opieką

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy2.8.12

    Święta Rito,upoś potrzebne nam łaski, a głownie Twej modlitwy potrzebuje mój syn.Powierzam wszystkie jego sprawy i problemy oraz nas wszystkich Twej modlitwie , o święta Rito, patronko od spraw bardzo trudnych.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy5.8.12

    sw,Rito błagam dopomoz w mojej ciernistej drodze małżeńskiej mojej męce już nie mam sily dodaj siły wytrwalosci św,rito nie odmawiaj mi tej prosby i blagania

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy6.8.12

    Swieta Rito pomoz blagam mojej rodzinie w naszych klopotach ,spraw prosze zeby moj partner zaczal mnie kochac i cieszyc sie z rodziny i rzeczy malych nie tylko pieniedzy,nie to jestw zyciu najwazniejsze.Blagam Cie swieta Rito zebysmy w koncu mieli dach nad glowa i cieszyli sie spokojnym zyciem.... Wierze ze tak bedzie...

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy7.8.12

    ŚWIĘTA RITO.
    PROSZĘ POMÓŻ, WSTAW SIĘ ZA MNĄ, PROSZĘ, NIECH MÓJ UKOCHANY PODZWIGNIE SIE Z NAŁOGU ALKOHOLOWEGO I HAZARDUI NIECH DO MNIE WRÓCI.
    TAK BARDZO GO KOCHAM, WYPROS NAM ŁĄSKĘ BYCIA RAZEM, JA W NIEGOTAK BARDZO WIERZĘ

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy13.8.12

    Swięta Rito, bardzo prosze pomóż mi w sprawach zawodowych i pomóż mi uwolnić się od długów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy15.8.12

    Kochana Święta Rito. Błagam, wstaw się za mną w Bogu znanej intencji. Dziękuję za łaski, które dla mnie i mojej rodziny wyprosiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy16.8.12

    Święta Rito,wstaw sie za mna Bogu w intecjii: zalozyc rodzine i jesli jest to mozliwe o laske macierzynstwa

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy19.8.12

    Maria

    Sw Rito, bardzo Cie prosze wstaw sie za Mirkiem,Maria, Michalem i Ewa , u Boga abysmy potrafili sobie wzajemnie wybaczy nieporozumienia, przykre i niepotrzebne slowa. Blagam Cie o pokoj w naszej Rodzinie . Bardzo prosze o dobre serce dla Michala oraz laske wiary dla Niego

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy20.8.12

    Sw.Rito Ty wiesz o co proszę.Zechciej wspomóc me modlitwy swoim pośrednictwem przed Bogiem.Danuta.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy21.8.12

    Święta Rito, proszę o dar uzdrowienia naszego małżeństwa i uratowania rodziny, spraw aby mąż wrócił do mnie na zawsze, aby nie zniszczył naszej rodziny. Błagam o zgodę w małżeństwie i nawrócenie mojego męża.Otwórz mu oczy i spraw by ta kobieta nie zniszczyła naszego związku. Wierzę, że tak będzie...

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy21.8.12

    Święta Rito, błagam cię o uzdrowienie duchowe Michała, o to , aby odezwał się do mnie i by nasze relacje zostały odbudowane.Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy28.8.12

    SW RITO proszę pomóz nam w wszystkich problemach które mają moje dzieci wypros nam u PANA tę łaske o którą proszę .Amen

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy1.9.12

    Święta Rito, tylko TY mi zostałaś, zawierzam Ci moją rodzinę, wyproś u Pana zgodę i pojednanie w naszym małżeństwie, ratuj nas w tym głębokim kryzysie, za sprawą swej modlitwy połącz nas na nowo. Błagam o to z całego serca. Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy3.9.12

    Swięta Rito, uproś dla mojej rodziny łaski w sprawach w których Ci wiadmomo , chroń moją rodzinę przed dalszymi kłopotami .Pomóż nam we szystkich problemach które mają moje dzieci i chroń moją sostrzenice i jej rodzinę .
    Błagam Cię z całego serca.Uproś u Boga spokuj i zdrowie dla całej mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy9.9.12


    Św Rito błagam O ocalenie mojego małżeństwa, oddal od mojego męża kochankę Pozwól mu wrócić do mnie i naszej córki. Wlej w jego serce ponownie miłość do mnie, i wybaczenie dla mnie spraw by nasza rodzina była ponownie rodziną. Czekamy na niego, kochamy go bardzo. Daj mi siłę, i nadzieję. Boże pomóż mi, abym odzyskała osobę którą kocham nad życie nie mam już siły życ błagam o wstawiennictwo

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy12.9.12

    Swieta Rito, wysluchaj wszystkich proszacych Cie o wstawiennictwo, ulecz choroby, blogoslaw rodzinom, modl sie za nimi. Dla siebie prosze o laske macierzynstwa i o nieustanna nadzieje i wiare w to, ze Bog mnie wyslucha. Wypros u Boga nawrocenie mojego meza i blogoslawienstwo dla mojej siostry i meza, spraw, by zawarli slub koscielny. Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy13.9.12

    Swięta Rito błagam o wstawiennictwo dla mojego syna, który jest w bardzo trudnym okresie życiowym. Niech opuści go zło, nawróci się na dobrą drogę. Niech jego złe uczynki przemienią się. Błagam o modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy16.9.12

    Święta Rito pomóż rozwiązać tę trudną sprawę.Bardzo Cię o to proszę.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy16.9.12

    Święta Rito,orędowniczko moja u Pana, proszę Cię o łaskę zdania egzaminów przez syna, a szczegolnie tego najważniejszego i ukończenie przez niego studiów.Proszę też o pracę oraz w pozostałych intencjach Panu Bogu I Tobie znanych.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy17.9.12

    Święta Rito, dopomóż mi, uratuj nasze małżeństwo, bardzo o to proszę.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy21.9.12

    Święta Rito,dopomóż Agnieszce pomyślnie załatwić tę trudną sprawę.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy22.9.12

    Swieta Rito blagam o bezpieczenstwo dla mnie, spokoj w moim sercu i swiecie i pomoc w rozwiazaniu mojego problemu

    Halina

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy22.9.12

    Święta Rito, dopomóż teściowej pomyślnie załatwić trudną sprawę. Proszę Św.Rito wspieraj ją.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy23.9.12

    Św. Rito wstaw się za mną swoją modlitwą o spokój w rodzinie, ratowanie związku małżeńskiego i oddalenie kobiety od mojego męża, która rozbija nasz związek. Błagam św. Rito uproś łaskę dla mnie u Boga, wstaw się za mnie ze swoimi modlitwami. Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy23.9.12

    Umiłowana Święta Rito, dziękuję za dotychczasowe łaski i błagam z całego serca o orędownictwo w ważnych dla mnie sprawach i o nieustającą opiekę nade mną i moimi bliskimi.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy24.9.12

    JESTEŚMY GRZESZNIKAMI SW. RITO POMÓRZ NAM W NASZEJ BEZNADZIEJNEJ SPRAWIE BŁAGAMY CIE W TOBIE NASZA JEDYNA NADZIEJA OCAL NASZĄ RODZINE I WSTAW SIĘ ZA NAMI U BOGA AMEN.RENATA

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy24.9.12

    Święta Rito, błagam wstaw się za mną, wymódl cud uratowania mojego małżeństwa, bardzo tego pragnę. W Tobie Św. Rito jedyna nadzieja w uratowaniu mojego małżeństwa. Spraw, aby wydarzyło się coś, co spowoduje powrót mojego męża. Oddal od niego kobietę, która stoi na naszej drodze. Proszę ratuj moje małżeństwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy27.9.12

      SWIETA RITO PROSZE UPROS LASKE U JEZUSA W TAK TRUDNYM MOMENCIE MOJEGO ZYCIA Z POKORA PROSZE.BADZ POZDROWIONA.

      Usuń
    2. Anonimowy17.5.14

      Święta Rito uproś łaskę życia i zdrowia dla Damiana, wspieraj zrozpaczonych rodziców. Maria

      Usuń
  50. Anonimowy28.9.12

    Święta Rito, patronko spraw trudnych, proszę uproś mi łaskę o którą proszę a jest Tobie wiadoma, Błagam Cię Święta Rito o to aby wynik mojego egzaminu był pozytywny, z całego serca Cię o to proszę.A

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy30.9.12

    Święta Rito proszę o miłosć i radość w moim życiu,ktore mnie opuscily o zalatwienie pozytywnie beznadziejnych spraw.Proszę cie o laski dla mnie.
    Spraw ,abym otrzymala to czego pragnę najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy30.9.12

    Święta Rito! Ratuj Wojciecha, uproś mu nawrócenie i opamiętanie,by zszedł ze złej drogi i wrócił do żony i córeczki. Uproś potrzebne łaski dla jego mamy, żony i córki. Dziękuję za opiekę.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy1.10.12

    Św.Rito proszę o pomoc wyjścia z długów, pomóż mi pospłacać wszystkie zadłużenia.Jesteś ostatnią moją nadzieją,pomóż mi w zacząć uczciwie i godnie żyć,proszę o łaskę dla mnie.Św.Rito udziel mi swojej łaski,proszę

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy4.10.12

    Św. Rito, błagam i proszę od 6 lat o uzdrowienie mojego synka z ciężkiej alergii. W Bogu jedyna nadzieja! Proszę Cie wyjednaj mi łaskę zdrowia dla synka, a dla mnie i mojej rodziny proszę o łaskę wiary, aby żadne przeciwności losu nie oddaliły nas od Boga. Spraw abym umiała w każdej sytuacji z głębi serca powiedzieć "Jezu ufam Tobie" oraz wytrwać w swoich postanowieniach. Proszę Cię również o rozwiązanie problemów rodzinnych, małżeńskich dla mojego brata. Uproś u Boga orędowniczko spraw beznadziejnych, aby odzyskał wiarę i nadzieję w Boga i lepsze jutro.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy5.10.12

    Św. Rito dziękuję Ci za wszystkie łaski otrzymane. Proszę opiekuj się Rodzicami i mną i wstawiaj za nami we wiadomych, trudnych sprawach. Proszę także wstawiaj się za Maćkiem, żeby wreszcie dojrzał i zrozumiał co jest najważniejsze w życiu, i żebyśmy mogli byc razem, szczęśliwi.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy9.10.12

    SW.RITO DOPOMOZ NAM BLAGAM WSTAW SIE ZA NAMI U BOGA a wszystkich ktorzy cztaja te intencje prosze choc o jedna zdrowaske w naszej trudnej i beznadziejnej sprawie BOG ZAPLAC BASIA.T

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy12.10.12

    Św. Rito proszę o cud, pomóż zaatwić mi sprawę, która jest beznadziejna. Jestem w rozpaczliwej sytuacji i bardzo proszę Cię o modlitwę i pomoc w pozytywnym załatwieniu tego, co dla mnie jest ważne. Błagam Cię pomóz mi.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy17.10.12

    Błagam Cię Św. Rito pomóż mi bo ja już nie mam siły tego wszystkiego udźwignąć, nawróć mojego męża, a mnie daj siłę, spraw, aby w naszym małżeństwie zapanowała zgoda, abyśmy sobie wybaczyli krzywdy i upokorzenia, proszę o to św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy22.10.12

    św. Rito uproś u Pana łaskę uratowania naszego związku bo bez tej kobiety nie moge życ bo bardzo ją kocham i przepraszam za wszystkie trudne momenty, które z mojej winy przeżywała. Kocham Kasie ponad wszystko na świecie.

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy23.10.12

    Swięta Rito powierzam Ci ten trudny przypadek, dla Boga nie ma niemożliwego

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy26.10.12

    Święta Rito powierzam Twojej opiece i modlitwie całą moją rodzinę, a zwłaszcza chorego na raka męża i syna, który pogubił się w życiu, niech opuści go zło, które oddaliło go od Boga i niech ponownie zacznie sobie radzić z życiem.

    Twoja czcicielka.

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy27.10.12

    Sw. Rito, proszę Cię o wstawiennictwo u Boga Najwyższego w mojej trudnej sprawie. Proszę Cię o pojednanie i odzyskanie kontaktu z Zofią. Wiesz, jak bardzo mi na tym zależy. Przepraszam za wyrządzona Jej przykrość. Dziękuję Ci za wszystko, co mnie dobrego spotkało w Zyciu. Twój czciciel E.

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy28.10.12

    Św.Rito bardzo prosimy o wstawiennictwo do Pana Boga w Trójcy Św.w intencji uzdrowienia naszego wcześniaczka (600 gr.)który urodził się 8 dni temu i walczy o życie.

    Zrozpaczeni,ale i pozostający przy nadziei w moc
    Bożą rodzice.

    Z góry dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy3.11.12

    Błagam Cię jeszcze raz o pomoc , poprostu błagam , to najgorsza rzecz w moim życiu jaka mnie mnie spotkała. Straszny stres , lęk nie da się opisać. Błagam pomóż mi w tej sprawie. Miej mnie w opiece i cala moją rodzinkę i moich przyjaciół. Staram się dobrze żyć a i tak nie mogę uniknąc kłopotów, jesteś moją nadzieją. Wstaw się za mnie u Boga.

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy3.11.12

    Dopomóż mi święta Rito, jedyna nadzieja w Tobie. Pomóż mi pięknie żyć, kochać, być kochana, poznac smak rodzicielstwa, ciepłego przytulnego domu jaki chcę mieć.
    Dziekuje za tych cudownych przyjaciol i znajomych, ktorzy mnie wspierają jak potrafią. Za Adama, który jest czyms najlepszym w moim życiu.
    Błagam o wstawiennictwo w mojej podbramowej sprawie. Abym byla opanowana. Spokoju potrzebuje, milosci ,czulosci, rodziny, takiego prostego zycia z malymi smutkami i radosciami. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy5.11.12

    Święta Rito proszę o opiekę nad moja rodziną mężem,synami i wnukami daj synom stałą pracę, siły i miłość.Aby wszystkie ciężkie sprawy rodzinne zakończyły się dla syna i nas korzystnie i abyśmy mogli wyjść z długów.Błagam o wstawiennictwo w ciężkich naszych sprawach,bez Twojej pomocy Św.Rito nic nie jest wstanie się zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy15.11.12

    ŚW. Rito proszę o błogosławieńswo dla rodziny, o uwolnienie z nałogu i nawrócenie dla mojego męża oraz o miłość i dar macierzyństwa dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy18.11.12

    Święta Rito, błagam nawróc mojego męża, doprowadź do zgody i przebaczenia w moim małżeństwie. Spraw, aby zapanowała zgoda i spokój w naszej rodzinie. Bardzo proszę o to.

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy18.11.12

    Święta Rito błagam o drugą szansę na miłość do mężczyzny, którego kocham, a którego poprzez swój egoizm i zapatrzenie wyłącznie na swoje potrzeby straciłam. Błagam Cie święta oblubienico o miłość, szczęście i pokorę w sercu.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy18.11.12

    św.Rito błagam pomóż mi!!!!! zeby ułożyło mi się pracy, żebym sie się jej nie bała, żeby wszystko się ułożyło....

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy19.11.12

    Święta Rito, pomóż mi w moich potrzebach, moja mama jest bardzo chora, pragnę jej służyć do końca, ja również mam iść do szpitala, pragnę również kochać i być kochaną, pomóż mi w tym wszystkim, zaopiekuj się nami, Anna.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy24.11.12

    Kochana Święta Rito, proszę o wstawiennictwo i pomoc w mojej trudnej sytuacji. Przez chorobę zostałam kaleką, brakuje nam pieniędzy na spłatę długów i na życie, w naszym małżeństwie źle się dzieje, ciągle jakieś nieporozumienia i kłótnie... Nie mam siły, nie wiem jak dalej żyć. Proszę pokornie o pomoc i opiekę. Proszę też, aby M. wrócił do Kościoła.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy30.11.12

    SW.RITO JAK TYLKO UMIE GORACO PROSZE O PRZYWROCENIE ZDROWIA DLA TOMASZKA KTORY JEST PO OPERACJI RAKA MOZGU ZANIES PRZED NAJSWIETRZY TRON NAJWYZSZEGO JEZUSA LASKE ZDROWIA DLA NIEGO SW.RITO MODL SIE ZA NIEGO BLAGAM CIE

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy2.12.12

    swieta Rito zawsze do tej pory mi pomagalas... przychodze i tym razem z prosba o pomoc i wysluchanie... Prosze Cie moja kochana patronko pomoz w mojej ciezkiej sprawie finansowej spraw zeby zalegane pieniadze zostaly mi wyplacone i bym mogla dziecku zapewnic byc.prosze swieta Rito wysluchaj mojego wolania

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy9.12.12

    Swieta Rito, błagam uslysz moje wolanie.Tylko w Tobie i Bogu moja nadzieja.Blagam polacz znow nasze drogi, niech Maciej do mnie wroci.Ja nie potrafie zyc bez niego.Kazdego dnia moje serce i dusza na kawalki rozpadaja sie.Nie pozwol zaprzepascic kilkanascie lat wspolnego zycia.Prosze odgon ode mnie te najczarniejsze mysli...

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy10.12.12

    Święta Rito, czytam wszystkie te wpisy i tak bardzo chce mi się płakać, że tylu ludzi tak cierpi. wzruszają mnie wpisy mężów, którzy proszę o bycie dobrym ojcem i mężem, mój mąż chyba nigdy się o to nie modlił. I ja Cię proszę świeta Rito o wstawiennictwo, bym zyskała na nowo chęć życia, radość bycia matką i o spokój w rodzinie. jeśli taka wola Boga będę w tym trwać i wszystko zniosę, tylko daj mi siłę i ukojenie mego bólu.

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy11.12.12

    Święta Rito, pomóż mi wyprostować kręte ścieżki mojego życia.Proszę o pomoc w spłatach długu, który odbiera mi radość życia.Proszę też o zgodę w naszej rodzinie i szczęśliwe święta rodzinne.

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy15.12.12

    Sw.Rito, prosze udziel pomocy w sprawach zdrowotnych i po ludzku beznadziejnych dla Z.Jana

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy16.12.12

    Sw. Rito proszę Cie o zdrowie dla mojego syna Jarosława Jacka udziel mu swojego miłosierdzia ,daj mu siłę w walce z tą okrutną chorobą,błogosław mu w tych ciężkich chwilach.Prosze CiE otę wielką łaskę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy18.12.12

    Święta Rito pomóż mi mojej beznadziejnej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy18.12.12

    Święta Rito pomóż w mojej beznadziejnej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  82. Edyta i Julia26.12.12

    Wspaniała Św. Rito... niedawno poznałam jak ciężkie było Twoje życie, żony i matki...dlatego wiem, że rozumiesz mnie jak nikt inny...Proszę Cię wstaw się modlitwą u Boga i uproś mi łaskę powrotu Grzegorza do mnie i do córki Juleńki. Bardzo Go potrzebujemy...
    Poproś Boga o siłę, cierpliwość, bym mogła poradzić sobie z tym Krzyżem...Najwyższy Ci nie odmówi...
    Dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy27.12.12

    Milovanán Svatá Rito,prosím z pokorou Tebe,wypros u našeho Pána Boha uzdraveni mého syna Kamila z alkoholizmu.prosim Boha o milost abych mohla zwládnout tento kříž.Buh zaplat

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy28.12.12

    Sw Rito prosze wysluchaj moja prosbe.Bog zaplac!

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy31.12.12

    Św. Rito stoję na rozstaju dróg życiowych. Nie wiem co wybrać cokolwiek wybiorę pojawi się cierpienie osób, które kocham. Zrobiłem wiele zła, ale chce to naprawić. Proszę o pomoc. O jakieś inne wyjście :-(

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy2.1.13

    Św. Rita proszę pomóż mi zapomniec o człowieku, którego kochałam całym sercem a on mnie oszukiwał...myślę, że uczyniłam odchodząc od niego, prosze Cię tylko pomóż mi złagodzić ból jaki czuję i tęsknotę...proszę o zapomnienie i ukojenie bólu..

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy3.1.13

    Swieta Rito za swoim wstwiennictwem wypros mi u pana łaske zapomnienia tego co chcialabym zeby było zapomniane i nigdy nie ujawnione spraw aby osoba ktora ma sie dowiedziec nigdy sie nie dowiedziala chron swieta rito przed nim tej prawdy ktora zniszcylaby wszystko ,zbładzilam i ciebie Świeta rito prosze Świeta Rito aby to sie nie powtorzyło Świeta Rito chron to co wymazane chroń mnie Swieta Rito patronko sparw beznadziejnych i trudnych bowiem to dla mnie sytuacja bardzo trudna i prosze o wstawiennictwo i Twoja opieke...

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy12.1.13

    Św. Rito, prosze o wstawiennictwo do Pana w intencji mojego męża, o jego nawrócenie do Boga i Kościoła, o powrót do żony i dzieci, o scalenie naszego małżeństwa i rodziny. Proszę również o uzdrowienie mojego syna oraz opiekę w trudach dnia codziennego. Aneta

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy16.1.13

    Droga św Rito proszę uproś mojej rodzinie łaski u Pana Jezusa Miłosiernego i Mateńki Jego w naszej trudnej sytuacji materialnej.Błagam Cię o jak najszybsze rozwiązanie naszych problemów za pomocą Twego wstawiennictwa.

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy16.1.13

    Swięta Rito powierzan Ci naszą rodzine , proszę wstaw sie za nami do Boga i Matki Przenajwiętszej, aby wysłuchali moich codzienych prozb,ktore kieruje do nich w codziennej modlitwie i nasze życie nabrało blasku, aby moje rodzina otrzymała łaskę nawrocenia.O całkowite uzdrowienie z ciezkiej choroby mojego tate Edwarda również na duszy i ciele.Bóg zapłać. Aby mije małżenstwo było zwsze szczęśliwe i za moją córke Julkę abysmy ja wychowali na dobrego człowieka i pogłębialiśmy swoje wiarę w Tron Bożego Miłosierdzia.I proszę o Błogosławieństwo Boże w każdym dniu i w pracy codziennej.
    Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy18.1.13

    Kochana Święta Rito. Wstaw się za mną u Naszego Pana, aby wysłuchał moich próśb bym spotkała na mojej drodze mężczyznę mojego życia, przyszłego męża i ojca moich dzieci, bym znalazła upragnioną pracą, oraz aby moja mama nie chorowała a tata znalazł pracę. Święta Rito pomóż mi poukładać moje życie.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy19.1.13

    Święta Rito, błagam wstaw się za moją córką do Pana Boga, wymódl cud powrotu do niej chłopaka, którego bardzo kocha. W Tobie Św. Rito ostatnia nadzieja w uratowaniu tego związku. Spraw, aby wydarzyło się coś, co spowoduje powrót tej miłości i aby była to miłość, która będzie podobała się Panu. JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy21.1.13

    ŚW. Rito prosze w intencji mojej corki Ty wiesz co to tęsknota za miłością,ona tak bardzo cierpi porzucona przez osobe, ktora kocha Błagam wstaw sie do Jezusa Milosiernego w intencji powrotu do niej tego czlowieka. JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy22.1.13

    Św. Rito proszę w intencji mojego syna aby pokonał lęk, nieśmiałość, samotność. Proszę wyjednaj u łaskę u Pana Naszego Jezusa Chrystuasa aby donalazł sens i radoć życia. /św. Rito pomóż mu poukładać życie

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy24.1.13

    Św. Rito proszę wstaw się za mną u Boga i wyproś mi łaskę o którą tak bardzo proszę. Błagam, Ty znasz moje prośbę i wiesz z jakiego powodu wylewam łzy,
    wierzę mocno w Twoje wstawiennictwo. Bardzo Cię proszę.

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy28.1.13

    Św.Rito wyjednaj u Pana Boga dar łaski nawrócenia się dla moich dzieci oraz zięcia i dziewczyn związanych z synami.BÓG ZAPŁAĆ.

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy31.1.13

    Święta Rito, tyle razy mi pomagałaś. Teraz wszystko już zawiodło. Pomóż, aby mój ukochany, moja jedyna miłość wrócił do mnie. Obiecuję, że będę zawsze pomagać potrzebującym. Święta Rito, zostałaś moją jedyna nadzieją. Jeśli Ty mi nie pomożesz, nie mam już żadnej nadziei.Tak mi trudno żyć...

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy31.1.13

    Święta Rito, proszę o powrót mojego ukochanego do mnie. Tyle razy pomagałaś mi w trudnych sprawach, proszę, nie opuszczaj i teraz. Obiecuję, zawsze będę pomagać potrzebującym. Tak bardzo potrzebuję miłości i wsparcia w wychowaniu dziecka. Całe życie byłam sama

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy31.1.13

    Święta Rito, proszę Cię o łaskę uzdrowienia mojej rodziny - uzdrowienia relacji z żoną i dziećmi, łaskę miłości, dalszego potomstwa oraz łaskę spłacenia długów i pomyślności w sprawach finansowych.Piotr G.

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy31.1.13

    Św. Rito błagam Cię uproś mi łaskę u Boga aby dzisiejsze wyniki badań mojej żony były dobre - nie miała raka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy5.2.13

      Św. Rito pomóz moim dzieciom, by były lepsze i mądrzejsze dla mnie, pomagały mi w zyciu proszę miej ich w swojej opiece i pomagaj mojej całej rodzinie.
      Najukochańsza Święta Rito,proszę wyproś łaskę cudownego uzdrowienia dla mnie...

      Usuń
    2. Anonimowy30.5.14

      Proszę cię św Rito o nawrócenie mojego męża, wyjednaj dla mnie i moich dzieci tę łaskę,abyśmy mogli tworzyć szczęśliwą rodzinę.Tak wiele łask już dla mnie wyjednałaś,błagam nie opuszczają mnie i teraz.Dziękuję

      Usuń
  101. Anonimowy5.2.13

    Św. Rito pomóz moim dzieciom, by były lepsze i mądrzejsze dla mnie, pomagały mi w zyciu proszę miej ich w swojej opiece i pomagaj mojej całej rodzinie.
    Najukochańsza Święta Rito,proszę wyproś łaskę cudownego uzdrowienia dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy5.2.13

    Święta Rito błagam,pomóż mi :(

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy6.2.13

    Święta Rito, uproś mi u Pana łaskę pobożności, cierpliwości, mądrości. Proszę Cię Święta Rito o łaski dla mojej rodziny oraz o pozytywne zdanie kolokwium. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy8.2.13

    ŚW.RITO Proszę o łaskę zdrowia dla mnie i dla całej mojej rodziny..

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy8.2.13

    Święta Rito Ty znasz moje troski i kłopoty z którymi nie daje rady.Proszę pomóż mi i nie zostawiaj mnie z tym samej,bardzo cierpię. Błagam pomóż mi EWA...Proszę cie o zdrowie dla mojego brata ADAMA I DLA CAŁEJ MOJEJ RODZINY...

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy8.2.13

    Najukochańsza Św. Rito proszę wyproś łaskę cudownego uzdrowienia dla mnie...BŁAGAM CIE..MAŁGOSIA...

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy8.2.13

    Najukochańsza Święta Rito,proszę wyproś łaskę cudownego uzdrowienia dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy12.2.13

    Św.Rito wyproś ratunek dla małżeństwa mojego syna ,prosząc również o dar zdrowia dla niepełnosprawnego wnuka.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy13.2.13

    Św.Rito proszę o wstawiennictwo za mną i moim synem do Pana Boga Naszego,o zgodę z sąsiadem aby nam nie dokuczał a zwłaszcza synowi bo on jest na skraju wyczerpania nerwowego z jego powodu.Proś Św.Rito Boga Wszechmogącego aby syn opanował nerwy,gniew,agresję i odzskał spokój aby mógł normalnie żyć.






















    ś










    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy18.2.13

    Swieta Rito, prosze Cie, pros naszego Pana o laske nawrocenia dla moich bliskich,dla mojego syna o laske pracy,szkoly, przemiany. Dla mnie prosze o swiatlo rozeznania,podjecia dobrej decyzji.

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy25.2.13

    Św. Rito proszę o wstawiennictwo do Pana Boga naszego we wszystkich potr zebach naszych, gdyż przeżywamy ciężkie chwile z powodu bankructwa firmy mojego męża. Prosimy o łaski, aby się dżwignąć psychicznie i materialnie.

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy28.2.13

    Dziekuje Ci Święta Rito

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy7.3.13

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo do Boga naszego aby żoną nadal mogła pracować w szkole, abym miał pracę i dzięki temu mogli wykształcic nasze dzieci. Proszę

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy8.3.13

    SW Rito prosze pomoz mi

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy21.3.13

    ŚW. RITO błagam o pomoc i wstawiennictwo Twoje Św. Rito w wiadomej sprawie i dar macierzyństwa. O zdrowie dla mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy26.3.13

    Święta Rito, prosimy o Twoją modlitwę w intencji daru Rodzicielstwa dla nas. M i T.

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy27.3.13

    Dziekuje Ci sw Rito za Twoje wstawiennictwo za mna u Boga. Dziekuje za prace o ktora sie modlilam.

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy7.4.13

    Umiłowana Święta Rito,proszę Cię w intencji moich dzieci, szczególnie syna i mojej.Uproś synowi łaskę spowiedzi św., łaskę zdania egzaminów i pracę oraz dobrą żonę, aby założył sakramentalny związek.Pomóż Święta Rito w naszych kłopotach finansowych, bo bardzo ciężko żyć.

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy7.4.13

    Swieta Rita pomoz calej naszej rodzinie w tej trudnej sytuacji. Pomoz mi splacic dlug, pomoz mi wyksztalcic i wychowac na dobrego czlowieka mojego syna. Daj mu dobrych ludzi wokol niego, godnych nasladowania i dziewczyne z ktora zalozy rodzine. Pomoz mi w opiece nad moim mezem. Daj zdrowie i blogoslawienstwo mojej mamie. Pomoz nam wszystkim.Blagam i dziekuje za okazane dotychczas laski.

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy10.4.13

    Święta Rito, dopomóż mojemu synowi w jego ciężkim życiu.Brak mu prawdziwej wiary, brak pracy.Dopomóż, aby zdał egzaminy i skończył studia, pomóż mu w wyborze właściwej żony, by założył sakramentalny związek.Proszę Cię święta Rito o pomoc w naszej trudnej sytuacji finansowej.

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy12.4.13

    Umiłowana ŚWIĘTA RITO,
    bardzo dziękuję Ci za otrzymane łaski i proszę o jeszcze ,aby móc dokończyć zaczętych spraw.
    Proszę o pomoc opiekę nad moją rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy12.4.13

    Święta Rito,módl się za nami.Proszę głównie w intencji syna,aby zdał egzaminy i skończył studia.Uproś mu,Święta Rito łaskę prawdziwej wiary oraz pracę, by mógł się usamodzielnić. Za Twym pośrednictwem dziękuję Panu Bogu za otrzymane łaski.

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy13.4.13

    Święta Rito,proszę Cię w intencji syna we wszystkich jego potrzebach oraz o pomoc w ciężkiej sytuacji finansowej.Ufam w Twe przemożne wstawiennictwo i Miłosierdzie Pana.

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy14.4.13

    Proszę Cię, Święta Rito w intencjach, które noszę w swoim sercu, a które są Panu Bogu dobrze znane.

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy15.4.13

    Z ufnością zwracam się do Ciebie,Święta Rito.Wspomóż mnie w modlitwach do Miłosiernego Pana we wszystkich intencjach Panu Bogu dobrze znanych.

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy20.4.13

    Św. Rito napełnij moją strapioną duszę miłością i spokojem, wyjednaj mi łaskę przebaczenia przed obliczem Pana, za wszystkie nieświadome grzechy, które są ciężarem mego sumienia...

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy20.4.13


    Moje modlitwy odchodzą bez echa ,w ułomności swojej
    proszę Cie o wstawiennictwo u mojego Ojca w Niebie,szczególnie o pokój w domu ! zdrowie dla moich córek i wysłuchanie modlitwy Anny

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy21.4.13

    Swięta Rito błagam Cię o modlitwę za moje małżeństwo,o jego uzdrowienie,o nawrócenie mojego męża i moich dzieci.Wyjednaj mi łaskę u Pana rozpoznawania Jego sw.woli wobec mnie i przebaczenia naszych grzechów.

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy23.4.13

    błagam o wysłuchania moich błagan ! w tobie ostatnia nadzieja .A

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy26.4.13

    Św.Rito uproś mi u Pana Boga żeby Słwaek znowu mnie pokochał. Żeby jego mama się do tego nie mieszała.

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy26.4.13

    Swieta Rito wyjednaj mi u Pana Milosernego Laske uzdrowienia mojej mamy, lekarze nie daja jej szans, ja wierze ze ty sw Rito jej pomozesz. Ze wstawisz sie za nia Blagam cie pomoz mojej mamie.

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy28.4.13

    O, Święta Rito wyjednaj mi u Najświętszego Serca Jezusowego łaskę miłości ze strony Mateusza. Wierzę, że Ty wspaniała i potężna Orędowniczko wstawisz się za mną i wyprosisz mi tę łaskę, na której mi tak bardzo zależy i, o którą tak gorąco, i pokornie proszę!

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy30.4.13

    Proszę Cié o cud

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy5.5.13

    Proszę Cię, święta Rito, o pomoc w odzyskaniu mieszkania. Proszę Cię...

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy8.5.13

    Święta Rito polecam Twojemu wstawiennictwu mojego męża i syna, prosząc dla nich o nawrócenie do Boga, o uratowanie mojego małżeństwa i rodziny o powrót męża do domu, a także zgodę i miłość w rodzinie oraz o pełnienie Woli Bożej każdego dnia. Święra Rito wyproś mi siłę abym wytrwała w czasie próby tak jak Ty, chcę być podobną do Ciebie, baź mi orędowniczką u Pana Jezusa nie zostawiaj mojej rodziny bez Twojej opieki.

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy15.5.13

    święta Rito czuwaj nad Mają i Wiktorią

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy17.5.13

    Święta Rito błagam o wstawiennictwo w mojej sprawie abym nie straciła tej pracy., aby wszystko zakończyło sie pomyślnie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy17.5.13

    więta Rito błagam o wstawiennictwo w mojej sprawie abym nie straciła tej pracy., aby wszystko zakończyło sie pomyślnie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy24.5.13

    Święta Rito błagam Cię wyproś mi u Boga przebaczenie wszystkich moich grzechów w małżeństwie moim.Niech mój mąż nawróci się na dobrą drogę, drogę z Chrystusem którą przejdziemy razem.Niech Bóg mu przebaczy a wtedy na pewno zrozumie, że rozwód to nie jest wyjście z naszej obecnej sytuacji.Kocham mojego męża bardzo.Codziennie proszę Boga za Twoim wstawiennictwem o jeszcze jedną szansę.Jezu Ufam Tobie.Św. Rito kocham Cię i ufam Ci.Ela.

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy24.5.13

    Święta Rito błagam Cię wyproś mi u Boga przebaczenie wszystkich moich grzechów w małżeństwie moim.Niech mój mąż nawróci się na dobrą drogę, drogę z Chrystusem którą przejdziemy razem.Niech Bóg mu przebaczy a wtedy na pewno zrozumie, że rozwód to nie jest wyjście z naszej obecnej sytuacji.Kocham mojego męża bardzo.Codziennie proszę Boga za Twoim wstawiennictwem o jeszcze jedną szansę.Jezu Ufam Tobie.Św. Rito kocham Cię i ufam Ci.Ela.

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy26.5.13

    Święta Rito błagam Cię wyproś mi u Boga przebaczenie wszystkich moich grzechów.Błagam aby Pan Bóg okazał mi swoje miłosierdzie i pozwolił żyć.Codziennie proszę Boga o szansę na nowe życie.Św.Rito ufam , że mnie wysłuchasz i nie zostawisz mnie samej.Błagam pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy31.5.13

    św.Rito wyproś u Pana Boga naszego,u miłosiernego Jezusa Chrystusa u Najświętszej Maryji Panny łaskę powrotu do zdrowia pacjentki L.

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy2.6.13

    Św.Rito jak nigdy dotąd bardzo potrzebuję Twojej pomocy. Jestem w beznadziejnej sytuacji i tylko cud może mnie uratować. Pan Bóg dał tak wiele , a ja to wszystko zmarnowałam .
    Błagam wstaw się za mną do Pana Boga aby mnie wysłuchał , aby mi wybaczył i okazał mi swoje miłosierdzie.
    Proszę nie opuszczaj mnie .W Tobie moja nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy3.6.13

    Św.Rito błagam o wstawiennictwo w mojej sytuacji po ludzku beznadziejnej. Błagam nie zostawiaj mnie samej . Wysłuchaj mojej prośby , aby Pan Bóg okazał mi swoje miłosierdzie i pozwolił żyć.

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy16.6.13

    Święta Rito proszę o twoja pomoc w zdaniu egzaminu na prawo jazdy

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy22.6.13

    Święta Rito błagam Cię,dopomóż w wiadomej Ci sprawie

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy23.6.13

    Święta Rito, proszę uproś u Pana Boga, żeby moja Ciocia (bardzo dobra, życzliwa i zawsze pogodna kobieta) odzyskała w pełni zdrowie i jak najdłużej mogła cieszyć się życiem, aby zła diagnoza postawiona przez lekarzy została obalona Cudem za Twoim wstawiennictwem.

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy29.6.13

    Święto Rito z głeboką wiarą w Twe skuteczne wstawiennictwo poprzez Niepokalaną Maryję powierzam Ci me wszystkie ciążące na mnie beznadziejnie trudne obecne sprawy.Jesli Bóg Wszechmogący nie wysłucha nas skutki będą opłakane także dla moich najbliższych. Wierzę,że pozostając całym sercem w nieustannej modlitwe w mych intencjach wyjednasz mi konieczne łaski.Wierzę również,że ku chwale Boga Wiekuistego zostaniesz także wysluchana we wszystkich powierzonych Tobie intencjach.Szlachetna i kochana sw Rito módl się za mną,módl się za nami. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy15.7.13

    Św. Rito proszę o wstawiennictwo i modlitwe o łaskę nawrócenia ojca córki i syna i wyzwolenie z nałogów. Błagam św. Rito ratuj nasza rodzine.

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy16.7.13

    Św.Rito
    Pomóż mi w tej trudnej sytuacji, wyproś łaskę u Pana Naszego.

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy18.7.13

    Św. Rito, patronko od spraw beznadziejnych i po ludzku niemożliwych,uproś u Miłosiernego Jezusa , aby wybaczył mi moje winy , okazał mi swoje miłosierdzie i jeśli to będzie zgodne z jego wolą uczynił cud w moim życiu , o który go z wielką nadzieją proszę.Błagam ratuj mnie , bo ginę.

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy27.7.13

    Św Rito proszę aby mój brat przestał pić i znalazł pracę blisko domu i nie musiał nigdzie już wyjeżdżać,proszę pomuż mu się odnależć

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy31.7.13

    Sw Rito, wskaż drogę mi i dziewczynie która kocham. Jeżeli możemy być razem niech nam Bóg dopomoże wiem że kiedyś mnie kochała uproś u Boga łaskę wznowienia tej miłości. A jeżeli jest inna wola Pana zabierz ból z mojego serca który sprawia nieprzerwana nadzieja w to że Ona może do mnie wrócić i wskaż mi drogę która powinienem podążać błagam Mateusz.

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy6.8.13

    Św.Rito spraw proszę by mój mąż nie musiał pracować jak niewolnik. Proszę podaj nam rękę byśmy potrafili wyjść z tego i żyć godnie.
    Spraw proszę by jego pracodawcy nabrali cech człowieczeństwa i widzieli w innych też ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy20.8.13

    Św. Rito wspomagaj mnie w poszukiwaniu pracy

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy20.8.13

    prosze Cię Cudowna Sw Rito o łaski dla mojej rodziny ,ktore sa Tobie znane....

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy21.8.13

    21,08,2013
    Święta RITO błagam Cię o ratunek i pełną odnowę dla mojej rodziny, która się rozpadła. Błagam Cię aby mój partner doznał łaski wiary w Boga Jedynego, Jezusa Chrystusa i Ducha Świętego. Błagam cię Święta Rito o wstawiennictwo do Boga o Błogosławieństwo dla mojej rodziny. Błagam święta Rito aby mój partner powrócił na łono rodziny pełny pokory, natchniony miłością i pełnią szacunku dla mnie, rodziny i Boga. Błaga Święta Rito aby mój partner otworzył się na wiarę przyjął Chrzest i ożenił się zemną. Błagam Święta Rito o rozwiązanie mojej beznadziejnej sytuacji. Błagam Święta Rito aby kochanka mojego partnera odeszła w pokoju do swojego męża i rodzin. Święta Rito módl się o łaski dla mojej rodziny, o siłę i wytrwanie o dobre wybory dla naszych dzieci w tym trudnym świeci, o opiekę nad naszymi dziećmi i wzmocnienie wiary. Patronko w beznadziejnych sytuacjach uzdrów moją rodzinę i ratuj ją. Ubłagaj łaski przebaczenia dla naszych grzechów. Błagam Cię Święta Rito ratuj rodzinę Doroty i Lutz. Błagam o błogosławieństwo dla dorosłych już dzieci Mateusza i Kamili, Carli, Kati.Święta Rito błagamy Cię o połączenie naszej rodziny więzami miłości, pełnego szacunku i Błogosławieństwa Bożego.

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy23.8.13

    Święta Rito wysłuchaj mojego błagania. Ratuj nas jesteś ostatnią nasza dzieją. Błagam zmiłuj się.

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy26.8.13

    Święta Rito błagam wspomóż moje modlitwy i ratuj naszą miłość nasza rodzinę. Pomóż mi wymodlić u Boga wszechmogącego przebaczenia i błogosławieństwa. Błagam Ty jedna wiesz, jak bardzo mi ciężko, że jestem u kresu sił. Ty jesteś ostatnim moim promykiem nadziei. Święta Rito usłysz i wspomóż. Błagam o litość.

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy28.8.13

    Święta Rito, błagam Cię o ratunek dla naszej rodziny, o łaskę przemiany i powrotu na drogę prawdy i miłości, szacunku i oddania. Wybłagaj nam tę łaskę u Pana, w Tobie moja nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy4.9.13

    Święta Rito, powieżam Ci mojego ojca aby przestała go boleć głowa a także powieżam ci rodzinę mojego brata ---żeby stali się kochającym małżeństwem.. Panie Jezu który umiłowałeś Św ritę otocz wraz z nią swoją opieką i błogosławieństwem tą rodzinę w tak trudnej sytuacji w jakiej sie znalazła. Spraw, aby życie mojej rodziny nabrało blasku, Uproś dla tej rodziny łaskę stabilizacji życiowej, miłości i wdzięczności. Pozostań moją i mojej rodziny Patronką na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy7.9.13

    Św Rito proszę o szczęsliwy powrót Narzeczonego do mnie i do swoich rodziców. Prosimy bardzo by sie odnalazł.

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy12.9.13

    Św Rito proszę o łaskę i błogosławieństwo dla mojej rodziny,uproś nam łaski u Boga w obecnej tak bardzo trudnej sytuacji życiowej materjalnej osobistej dotyczącej mojej rodziny i moich bliskich.Uratuj nas od złych ludzi i pomóż w modlitwie rozwiązać problem ze strony człowieka złośliwego który ostatnio nas dotyczy aby nastąpiło rychłe rozwiązanie całej tej sprawy.Prosze o Miłosierdzie Boże dla nas kochana św Rito

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy26.9.13

    Św.Rito uproś mi u Boga łaskę zdrowia, żebym nie była chora na cukrzycę,proszę Cię o to najmocniej.

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy27.9.13

    Kochana Rito! Bardzo prosze Cie, abym znalazl czas na wyjad do Wietnamu! Zbygi

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy27.9.13

    Droga Św. Rito ! Duzą radość by mi sprawilo mieszkanie w centrum i samochod volvo. Bys moe to banalne....ale czy to nie jest najprostsze? Zbigniew.

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy21.10.13

    Święta Rito, błagam spaw, żeby A. mnie kochał całym sercem, prawdziwie i szczerze. Błagam!

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy23.10.13

    Święta Rito dopomóż abyśmy znależli pracę .
    Teresa

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy31.10.13

    Swięta Rito błagam spraw, abym zaszła w ciążę, błagam o łaskę macierzyństwa. MiB

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy27.12.13

    Święta Rito, błagam o miłosierdzie i pilną pomoc w mojej bardzo trudnej sytuacji finansowej. W Tobie cała moja nadzieja - proszę o modlitwę za mnie i ze mną, spraw, żeby spełniła się moja prośba.
    EK

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy22.1.14

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo u Najwyższego Pana. Proszę o łaskę i opiekę nad moją rodziną, a zwłaszcza o pomoc w wyprostowaniu wszystkich trudnych spraw dla mojego syna. Błagam o miłosierdzie i wsparcie, proszęo modlitwę.
    KT

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy22.1.14

    ŚWIĘTA Rito proszę o łaskę dla mojej żony, o radość z życia a głównie o dobrą atmosferę w miejscu pracy zawodowej

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy23.1.14

    ŚWIĘTA RITO ORĘDOWNICZKO W SPRAWACH TRUDNYCH I BEZNADZIEJNYCH JA TEŻ BARDZO CIĘ PROSZE WSTAW SIĘ ZA CAŁĄ MOJĄ RODZINĄ,WYPROŚ NAM WSZYSTKIM ŁASKĘ WIARY,MIŁOŚCI,ZGODY,WYJŚCIA Z KRYZYSU RODZINNEGO,MAŁŻEŃSKIEGO ,DŁUGÓW,DOBRĄ PRACE DLA SYNA,SYNOWEJ,WZAJEMNY SZACUNEK W CAŁEJ RODZINIE,ŚWIĘTA RITO POMÓŻ WSZYSTKIM KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKAJĄ ZGODNIE Z WOLĄ NASZEGO BOGA.BÓG ZAPŁAĆ.

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy2.2.14

    Święta Rito, proszę o pomyślną operację i łaskę powrotu do zdrowia dla mojej siostry Elżbiety.

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy3.2.14

    Święta Rito,dziękuję Ci za wstawiennictwo w intencji operacji mojej siostry Elżbiety. Operacja powiodła się i siostra żyje, choć była w stanie krytycznym. Opiekuj się nią nadal, droga Święta Rito i pozwól jej wrócić do zdrowia, by mogła jeszcze długo cieszyć się życiem.

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy16.2.14

    SW.RITO prosze aby bol w moim sercu ustal abym mogla byc w koncu szczesliwa,choc wiem ze nie jestem godna ale blagam o wstawiennictwo u Pana Jezusa aby pozbyc sie dlugow ,aby zyc bez leku, Prosze o zdrowie dla mojego synka i meza i calej rodziny,

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy28.2.14

    Sw Rito prosze cie o pomoc memu mezu zeby sie nawrocil , prosze pomoz mi wytrwac trudne momety mojego zycia daj mi sile I zrowie pokonac wszystko co lezy na mojej drodze

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy3.3.14

    Blagam Sw Rito poprowadz moja rodzine droga do Boga.Upros przymnozenia wiary i blogoslawienstwo Boze dla mojej rodziny. .Blogoslawienstwo Boga na kazdy dzien naszego zycia i pracy.

    OdpowiedzUsuń
  179. Monika4.3.14

    Kocham Cie sw Rita.I dziekuje za to ze jestes.

    OdpowiedzUsuń
  180. Anonimowy19.3.14

    Boże Ojcze Miłosierny! święta Rito,wspomożycielko nasza, uproś prosze u Pana naszego łaski potrzebne dla moich najbliższych! Dar pokoju, zrozumienia, dar bycia razem ... naucz nas Panie wybaczać sobie nawzajem, znosić w cierpliwości i miłości każdego dnia w ten trudny czas. Zawierzam Ci Panie nasza całą rodzinę, mojego męża synka, rodziców, dziadków, brata i jego syna oraz bratową. Boże Ty wszystko o nas wiesz, znasz nasze słabości, udręki pomagaj nam stawać się lepszymi, zwłaszcza wtedy gdy egoizm chce brać górę, gdy własne zdanie, doboro stawiamy ponad innych. Tobie Boże oddaję nas całych, prowadź nas Jezu kochany, święta Rito módl się za nami!

    OdpowiedzUsuń
  181. Anonimowy12.4.14

    Święta Rito proszę uproś u Pana zdrowie dla ciężko chorego Maciusia .

    OdpowiedzUsuń
  182. Anonimowy18.4.14

    Sw.Rito prosze Cię o dar spotkania męzczyzny ktorego przeznaczył mi Bóg na męza, podziękuj Bogu ode mnie za tego męzczyzne, za miłosc mojego męza zktorym połaczy nas sakrament swięty. Proszę Cie równiez o dar zmiany pracy i o spłate długów. Proszę Sw.Rito oddaj moje prośby Bogu i podziękuj Mu ze juz sie tym zajmuje.Amen

    OdpowiedzUsuń
  183. Anonimowy21.4.14

    Św. Rito proszę spraw, żeby mojemu mężowi zaczęło zależeć na mnie i żebyśmy znowu byli razem. Św. Rito błagam wysłuchaj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  184. Anonimowy24.4.14

    Błagam św. Rito o łaskę rozwiązania beznadziejnie trudnej sytuacji życiowej.

    OdpowiedzUsuń
  185. Anonimowy6.5.14

    Święta Rito, błagam Cię o wstawiennictwo abym dostał pracę i mógł zapewnić swojej Rodzinie godne życie oraz aby utrzymał dom i bank nie odebrał nam dachu nad głową. Błagam Cię o tę łaskę, proszę wysłuchaj mnie

    OdpowiedzUsuń
  186. Anonimowy18.5.14

    Święta Rito,błagam Cię,bo nie mam już siły i bardzo cierpię,gdy patrzę na postępowanie moich dzieci,błagam zawróć je z tej złej drogi życia i pokaż im tę właściwą wolną od narkotyków i alkoholu,pokaż im drogę pełną miłości,drogę na której stoi Bóg ,spraw,aby mój syn zrozumiał,że źle robi,że koledzy i imprezy nie są najważniejsi w życiu,błagam zmiłuj się nade mną

    OdpowiedzUsuń
  187. Anonimowy18.5.14

    Sw RITO w tobie i Panu Bogu i jest tylko moja nadzieja, proszęCię o to by zniknął na zawsze z życia mojej bratowej kochanek ,a brat powrócił szczęśliwie z zagranicy,proszę wysłuchaj mej prośby i dopomóz tej rodzinie która odeszła od Boga

    OdpowiedzUsuń
  188. w tym szczególnym Twoim dniu św. Rito proszę Cię, kiedy po ludzku-wydaje się to niemożliwe, o dobrego męża, o dar potomstwa (urodzenie zdrowej córeczki Rity). Proszę Cię również za Tomka, o wzajemne przebaczenie zranień i błędów.

    OdpowiedzUsuń
  189. Anonimowy22.5.14

    Swieta Rito, w dniu Twojego Swieta prosze Cie o laske pozostania rodzicami dla mnie i mojego kochanego meza, abysmy mogli poczac i urodzic nasze dzieci. Prosze Cie o pomoc w ulozeniu sobie zycia w Twoim kraju, w ktorym przyszlo mi zyc, a w ktorym nadal czuje sie obca. Prosze o postawienie na mojej drodzy ludzi, ktorzy beda dodawac mi otuchy i bede mogli mi pomoc. Prosze Cie o pomoc w znalezieniu pracy dla mnie tu we Wloszech, w tych ciezkich czasach. Temu jest naprawde cud potrzebny. Prosze Cie o opieke dla moich rodzicow oraz szczegolna opieke i laski dla mojej siostry Ani. Nie przyjechalam do Ciebie, bo sie nie udalo, ale oddaje Ci dzis modlitwe. Dziekuje, Niech bedzie pochwalony Jezus Chrystus nasz Pan, Monika

    OdpowiedzUsuń
  190. Anonimowy31.5.14

    Św. Rito proszę o zdrowe dziecko dla mnie i mojego męża. Proszę o opiekę. Wysłuchaj mnie.
    Wierzę głęboko, że dane nam będzie zostać rodzicami.
    Przychodzę z pokorą i proszę o cud.

    OdpowiedzUsuń
  191. Anonimowy1.6.14

    proszę aby nigdy już nie była bezrobotna, proszę aby stał się cud i choć wiem, że sytuacja jest beznadziejna, proszę aby przyjęli mnie do tej firmy w której w piątek zostawiłam dokumenty

    OdpowiedzUsuń
  192. Anonimowy8.6.14

    Święta Rito, proszę o wstawiennictwo i łaskę uzdrowienia dla mojej Mamy.

    OdpowiedzUsuń
  193. Anonimowy21.6.14

    Święta Rito błagam Cię o łaski zdrowia dla mojej chrześniaczki Olusi która walczy z chorobą...

    OdpowiedzUsuń
  194. Anonimowy28.6.14

    Swięta Rito prosze pokornir o dar uzdrowienie dla mojego wiernego przyjaciela.Miej Nas wszystkich w swojej cierpliwej opiece.Mariola

    OdpowiedzUsuń