Modlitwa zawierzenia

Święta Rito, Bóg Ojciec obdarzył cię łaską czynienia cudów i przekazywania światu twoich łask. Oto staję przed tobą, aby przedstawić ci moje prośby i wyrazić wdzięczność. Ty, którą nazywa się patronką w sprawach beznadziejnych, zachowaj mnie od nieodwracalnych nieszczęść, oddal ode mnie i moich bliskich zwątpienie, które jest śmiercią duszy. Pomóż mi urzeczywistniać w moim życiu cnoty, którymi żyłaś: pokorę, łagodność, cierpliwość, miłosierdzie wobec najbiedniejszych, pobożność, poczucie obowiązku, a przede wszystkim niewzruszoną ufność Bogu.
Powierzam siebie twojej opiece. Uproś u Pana przebaczenie moich grzechów i siłę opierania się pokusom. Prowadź mnie i tych, których kocham, poprzez życie, aż po ucztę w Królestwie Bożym, gdzie kiedyś spotkamy się w chwale Bożej.

15 komentarzy:

  1. Anonimowy21.7.11

    Ukochana Św. Rito wstaw sie do naszej Matki i Jej Syna za moim synem Wojciechem, aby uwolnił się od nałogu alkoholowego.Pomóż mu zbudować szczęśliwe życie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy29.11.11

    sw rito blagam cie o laske uzdrowieniai o opieke nad moja rodzina

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22.12.11

    Święta Rito, wstaw się do Boga w mojej sprawie, aby Bóg Miłosierny napełnił moje serce radością i łaską miłości. Wierzę i ufam Tobie że nie opuścisz mnie w potrzebie.....

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy11.1.12

    Św.Rito uzdrów mnie z choroby nerwowej

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15.1.12

    Swieta Rito pomoz mi ruszyc z miejsca...

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy13.2.12

    Święta Rito, proszę pokornie o łaskę rozwiązania moich największych problemów finansowych, zdrowotnych i rodzinnych, o łaskę wierności Bogu dla mnie i moich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy29.2.12

    Św.Rito proszę Cię o wiarę dla moich synów ,aby odnależli Boga żywego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy1.3.12

    Sw.Rito,blagam Cie o pomoc dla moich synow.Pomoz zeby ukochali Boga i byli Jego wyznawcami,jak rowniez o znalezienie dla nich godnych prac i pojednanie rodzinne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy17.12.15

    Św Rita błagam o pomoc bym znalazła pomocna dłoń i mogła dalej pracować.by moje życie było już stabilniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy17.12.15

    Św Rita błagam o pomoc bym znalazła pomocna dłoń i mogła dalej pracować.by moje życie było już stabilniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy3.1.16

    Sw rito pomuz mi wyjsc z dlugow

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy3.1.16

    Sw rito pomuz mi wyjsc z dlugow

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy3.1.16

    Sw rito pomuz mi wyjsc z dlugow

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy3.1.16

    Sw rito pomuz mi wyjsc z dlugow

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20.9.17

    Św. Rito upros mi skruchę i dobra spowiedź. Dziękuje za uproszone laski.

    OdpowiedzUsuń