Nowenna

O święta Rito, potężna orędowniczko w sprawach trudnych, wysłuchaj z życzliwością błagań mego strapionego serca i uproś mi łaskę, której tak bardzo potrzebuję.
Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...

O święta Rito, potężna orędowniczko w sprawach beznadziejnych, przekonany o mocy twojego wstawiennictwa, wołam: pobłogosław moją nadzieję otrzymania za twoim wstawiennictwem łaski, której potrzebuję.
Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...

O święta Rito, potężna wspomożycielko w ostatniej godzinie, wołam do ciebie z wiarą i miłością: módl się za mną w chwili mojej śmierci.
Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...

Nowennę należy odmawiać przez dziewięć dni

57 komentarzy:

  1. Anonimowy8.8.12

    Dziekuje Ci sw Rito!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy10.9.12

    Proszę Święta Rito,pomóż...

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23.9.12


    Umiłowana Święta Rito,dziękuję za dotychczasowe łaski i błagam z całego serca o orędownictwo w ważnych dla mnie sprawach i o nieustanną opiekę nade mną i moimi bliskimi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy27.9.12

    Święta Rito, zlituj się nad moim zbolałym sercem i uproś mi łaskę, o którą tak gorąco Cię proszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy27.9.12

    Dopomóż nam Święta Rito...

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17.10.12

    Swięta Rito, błagam Cię o wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy5.9.15

      Bardzo prosze o modlitwe w intencjii mojej rodziny o spokój i z gode w
      moim domu między domownikami ,oraz w mojej rodzinie ,żeby pogodziły się
      osoby z rodziny ,oraz w intencji mojego syna zeby już nie wpadał w
      tarapaty ,zeby wszystkie jego sprawy zakończyły się dobrze prosze
      najusilniej

      Usuń
  7. Anonimowy7.11.12

    Święta Rito błagam CIĘ o wstawiennictwo

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy7.11.12

    Święta Rito dopomóż mojej córce zdać egzamin na studiach prawniczych błagam Cię, dziękuję za dotychczasowe otrzymane łaski i proszę o nieustanna opiekę nad moją rodziną. ŚWIĘTA RITO KOCHAMY CIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy19.11.12

    Dziękuję Święta Rito za wszystkie otrzymane łaski. Proszę o wstawiennictwo i pomoc w tych trudnych i ważnych dla mnie sprawach.Kocham Cię Święta Rito...

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy26.11.12

    Błagam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy28.11.12

    Św. Rito dziękuję Ci za wszystko w czym mi juz pomogłaś, ale proszę Cię pomagaj mi dalej żeby moje życie wreszcie się zmieniło na lepsze, żeby wyjść z tych długów i żyć spokojnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy2.12.12

    Św. Rito pomagaj mi, aby wszystkie moje kłopoty i problemy wreszcie się skończyły.
    Sama sobie nie poradzę ale z Twoja pomocą dam radę.
    Błagam o pomoc.
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy7.12.12

    Błagam Cię Św. Rito pomóż mi w mojej sprawie.Błagam bo bez Ciebie sobie nie poradzę. Błagam pomóż mi pozbyć się tych długów i pomóż mi w sprawach finansowych bo ja sama sobie nie radzę. Błagam o pomoc. Dziękuję za wszystko co dla mnie zrobiłaś ale błagam pomóż mi jeszcze teraz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy4.1.13

    Dziękuję Św. Rito

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy8.1.13

    Błagam Św.Rito o łaskę dla mojej córki, aby wraz z mężczyzną którego pokochała (SĆ) stworzyli kochającą się rodzinę. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy10.1.13

    Św. Rito pomagaj mi proszę....
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy10.1.13

    Świeta Rito...pomóż mojemu kuzynowi wyjść ze strasznej choroby..

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy11.1.13

    Pomóż mi Św. Rito...Błagam

    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy2.7.15


      pomóz mi Św. Rito.....Błagam pomóz!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  19. Anonimowy26.1.13

    ŚW Rito błagam pomóż finasowo dziekuje za wszystko co dla mnie zrobiłas Pomagaj mi dalej życie się zmieniło zyc spokojnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy26.1.13

    Sw.Rito ,pomoz mojemu bratu wyjsc z choroby i tak bardzo trudnej sytuacji zyciowej.Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy10.2.13

    Obroń nas przed licytacją naszego mieszkania, u Boga Wszystko jest możliwe, broń nas.....

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy11.2.13

    Sw.Rito,blagam o pomoc o otrzymanie pozytywnej odpowiedzi w sprawie zaliczenia trudnego egzaminu
    dla mojego syna
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy26.2.13

    Sw. Rito,
    Dziękuję za wszystko. Proszę o wsparcie dla mojej córeczki, o siłę,zdrowie, wytrwałość w przygotowaniach i pomyślne zdanie egzaminu dojrzałośći.O radość i pogodę ducha. Miej Ją pod swoją opieką

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy25.3.13

    Proszę o zdrowie dla całej rodziny, przemianę serca dla męża Andrzeja, zdrowie dla Karola oraz pomoc w załatwieni u ważnych spraw dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy23.5.13

    Święta Rito proszę o Twoje wstawiennictwo u Boga - o wyproszenie potrzebnych łask dla mojej rodziny, o trzeźwość i spokój w domu

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy30.11.13

    Proszę sw. Rito, uzdrów mnie. Daj również zdrowie mojej mamie i trzymaj w swojej opiece mojego synka. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy11.7.14

    sw rito pros za nami

    OdpowiedzUsuń
  28. Święta Rito! Z całego serca proszę wysłuchaj mojej prośby o wstawiennictwo do Pana Naszego. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy21.7.14

    Swieta Rito prosze pomoz im spotkac odpowiedniego partnera dla mnie, z krorym w koncu stworze trwaly i szczesliwy zwiazek

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy31.10.14

    Ukochana Święta Rito proszę Ciebie o wstawiennictwo w sprawie zdrowia dla Adama-mojego Przyjaciela...Leży w szpitalu...Ma tętniaka i bardzo słabe serce....Proszę wstaw się u Najświętszej Panienki i Jezusa , aby Adam jeszcze wrócił do zdrowia...Dziękuję Ewa...

    OdpowiedzUsuń
  31. Sw. Rito, prosze Cie o zdrowie dla mnie i mojego przyjaciela. Ty wiesz jak moje serce sie gnebi

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy31.12.14

    Św. Rito, proszę Cię, pomóż, Ty wiesz... Dziękuję za dotychczasowe łaski otrzymane za Twym wstawiennictwem. Kocham Cię.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy14.1.15

    Błagam Święta Oblubienico Pana Naszego o to aby mój mąż wyjechał do pracy za granicą w przyszłym tygodniu. Jestem na skraju wytrzymałości pomóż nam bo już nie wystarcza nawet na chleb proszę. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy20.1.15

    O Sw Rito, wiesz jak Trudno bywa w malzenstwie. Prosze, wstaw sie do Pana za nasze malzenstwo. Prosze uchron mojego meza od pokus, pozwol mu otworzyc oczy na prawdziwe wartosci ktore licza sie w zyciu. Nie pozwol mu kontynuowac zaklamania I grzechu. Pozwol mu opamietac sie I wrocic do Boga. Jesli taka wola Boza, ocal nasze malzenstwo prosze. Dziekuje Ci.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy28.1.15

    Ukochana Św. Rito błagam wstaw się za mną u Pana Jezusa i Matki Jego........Proszę o zdrowie i pracę.....Już nie daję rady żyć....Ewa..

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy25.3.15

    Swieta Rito, prosze wysluchaj mojej prosby. Dziekuje Ci za wszystkie laski, ktore otrzymalam dzieki Tobie. Powierzam Ci ponownie moj wielki problem i wierze, ze dzieki Twojemu wstawiennictwu i ta trudna sytuacja bedzie ostatecznie rozwiazana.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy10.4.15

    Moja św. Rito proszę o pomoc dla E i zdrowie dla syna i męża i rodziny Dziękuje T.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy20.4.15

    Święta Rito błagam Cię po raz kolejny, wypros u Boga łaskę zdrowia dla mojego synka. Błagam Cię. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy27.4.15

    błagam Św.Rito uproś dla mnie łaskę uzdrowienia i pomóż, abym nie straciła pracy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy15.5.15

    Święta Rito, proszę o łaskę o którą tak bardzo proszę, pomóż mi pogłębiać swoją wiarę, żyć w miłości, dobroci, pozwól mi kochać i być kochaną. pozwól mi założyć rodzinę. Wyproś u Boga łaskę, która płynie z mojego serca. Amen

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy21.6.15

    Święta Rito błagam Cię pomóż mi -wyjednaj mi u Boga łaski o ktore proszę i modlę się każdego dnia. Juz nie daję rady brak mi już sił - pomóż

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy24.6.15

    Sw.Rito prosze o wstawiennictwo u Pana Boga i Jego Syna Jezusa Chrystusa i Maryji w mojej sprawie odsun niepokoje daj mi sile i wiare w siebie . modl sie za mani.

    OdpowiedzUsuń
  43. Dopomóż by moje sprawy finansowe ułożyły się według modlitw które odmawiam w tej intencji-ania

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy5.10.15

    ŚW. RITO DZIĘKUJE CI ZA WSZYSTKO!! WSTAW SIĘ ZA NAMI!

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy7.10.15

    Św.Rito proszę Cię pomóż mi w mojej sprawie ,żeby wszystko dobrze sie skończyło.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy4.11.15

    Święta Rito nikt nie wie kiedy umrze więc bardzo Cie proszę Rito módl się za mnie w chwili śmierci.

    OdpowiedzUsuń
  47. Święta Rito błagam ufam proszę nie pozwól na dalsze cierpienie spraw ukochana Rito aby Janusz wrócił bo wie jak bardzo go kocham...

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy24.12.15

    Bog zaplac Sw.Rito, ze moja corka i jej chlopak zyja,spedzili razem z nami rodzicami wieczor wigilijny.Bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy1.1.16

    św.Rito proszę cię o pomoc w uzdrowieniu mojej córki i w rozwiązaniu jej problemów

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy17.1.16

    Święta Rito kocham Cie i za wszystko Ci dziękuję, proszę Cie o modlitwę i wstawiennictwo w intencjach mojego małżeństwa, abyśmy osiągnęli stabilność..., abym ja mogła pracować, abym ufała Bogu,że czuwa nade mną i się o mnie troszczy, św. Rito błogosław mojemu małżeństwu, niech dobry Bóg da nam stabilizację finansową, żebyśmy mogli razem mieszkać, pracować i żyć, żebym nie musiała o nic się lękać, dziękuję Ci za wszystkie łaski Najdroższa Rito

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy23.2.16

    Święta Rito, tak bardzo chciałabym Cię prosić najświętsza Pani o opiekę nad moim synem Mateuszem, który pogubił się w swoim zyciu młodym. Bardzo Cię błagam, poprowadź go na dobrą drogę i wyprowadź z nałogu. Pokieruj nim proszę. Tak bardzo Ci dziękuję za modlitwę i łaski wobec mojego kochanego syna.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy11.3.16

    Sw Rito dziekuje ci bardzo za otrzimane laski i wskazuwki ale prosze ie jeszze o zdrowie dla mojej coreczki oradosc o potrzebne laski na karzdi dzien szczegulni w szkole abi miala zawsze dobrich przijaciul i zebi na jej twarzi panowal spokuj i usmiech

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy28.3.16

    Święta Rito ! Dziękuję za wszystko ! Proszę pomóż mi ponownie... bardzo mi zależy...

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy10.5.16

    Swieta Rito ratoj nasze malzenstwo.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy21.9.17

    Święta Rito!Błagam ,pomóż mi w wiadomych Tobie sprawach.Bóg zapłać!!!

    OdpowiedzUsuń