Modlitwa o dar uśmiechu przez łzy

Ty, która boleśnie doświadczyłaś w swoim ciele
- razów od tych, których kochałaś,
- cierpień długiej choroby.
Która w sercu doświadczyłaś wielokrotnie
- niezrozumienia ze strony bliskich,
- szyderstw ze strony tych, którzy cię odrzucali,
- pogardy od tych, za którymi się wstawiałaś u Boga,
- zwątpienia w sytuacjach beznadziejnych.
Przekaż mi tajemnicę
- łagodności twojego serca,
- twojej gotowości do przebaczenia,
- twojej siły w sytuacjach bez wyjścia,
- twojej miłości zawsze silniejszej od nienawiści,
- twojej wytrwałości w modlitwie,
- twojej wierności w miłości do Boga,
- twojego uśmiechu przez łzy.
Pomóż mi zachować
- serce dziecka ufne w rękach kochającego Boga,
naszego Ojca,
- miłość czułą i silną jak miłość Jezusa, aby przebaczać i kochać aż do końca,
- uważne wsłuchiwanie się w słowa Ducha Świętego
i z otwartym sercem przyjmowanie Jego darów pojednania i pokoju.

69 komentarzy:

  1. Anonimowy29.12.11

    otrzyj moje lzy bol serca ktory niedaje nam spokoju uratuj mom rodzine tylko w tobie mam nadzieje ostatnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11.8.15

      Zlituj się Święta Rito, przywróć mojemu synowi uśmiech,wyprośspkój wewnetrzny.

      Usuń
  2. Anonimowy30.3.12

    SWIETA RITO pomoz abym nie slyszala placzu ERYCZKA zebym nie slyszala ze brat bije mama bijePOMOZ SWIETA RITO ZEBYM MOGLA DOCZEKAC SIE USMIECH TEGO DZIECKA WIDZIEC RADOSC W JEGO OCZACH pomoz babcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy24.7.12

    Święta Rita proszę uratój nasze małżeństwo i pozwól nam uzdrowić relacje między nami Otocz nas opieką i pomóz moim dzieciom iśc właściwą droga

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy29.7.12

    sw rito wyrwij moja corke madzie z trudnej sytuacjii odrzucenia ze studiow spraw cod

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy29.7.12

    sw rito za twoja przyczyna prosze o ulczenie mojej corki madzi z chorob a szegolnie ztadziku i przemiany materii przez co jest odrzucona i niakceptowana

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy30.8.12

    Blagam Swieta Rito O TWOJE WSTAWIENNICTWO uBOGA NAJWYZSZEGO DZIEKUJE CI I PANU NAJWYZSZEMU ZA LAZKI JAKICH MI UDZIELA NASZ PAN

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18.10.12

    Św. Rito dziękuję Ci, że jestes tak blisko i wypraszasz więcej niż proszę... Dzięki Ci Boże, że dałeś nam tak wielką świętą. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy28.10.12

    św Rito ulecz moją duszę

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy28.10.12

    św Rito ulecz moją duszę relacje między rodziną i aby Jezus Chrystus był moim Panem i zbawicielem wybaw mnie z niepotrzebnych obaw wzmocnij moją wiarę

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy27.12.12

    Svatá Rito,uzdrav mého syna ze závislosti,autizmu.Miluji tě svatá Rito

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy30.1.13

    Sw.Rito zjednocz naszą rodzinę w trudnej sytuacji.
    Niech to nieszczęście łączy nas a nie dzieli...

    OdpowiedzUsuń
  12. Św Rito proszę o dar uśmiechu przez łzy i łaskę zdrowia oraz żywej i niezachwianej wiary dla Sylwii i Adriana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy8.2.13

    Sw Rito wstaw się zamną do miłosiernego Boga aby wyzwolił mnie z depresji i zawrotów głowy.Błagam o zdrowie dla moich rodziców i całej rodziny..Otaczaj opieką moje dzieci i pomagaj im nieustannie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy20.2.13

    ŚW. Rito błagam dopomóż mi wyjść z beznadziejnej sytuacji w jakiej się znalażlam , daj mi siłę zdrowie aby pokonać problemy jestem nad przepaścią tylko TY mi możesz pomóc KOCHAM CIĘ

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy11.4.13

    Święta Rito, dziękuję Ci za pomoc. Wielbię Boga w Twojej miłości do Niego. Wielbię Boga w mojej miłości do męża. Wielbię Boga w Jego miłości do mego męża i syna. Jeszcze jedną prośbę mam do Ciebie patronko rodziny i przebaczenia. Spraw, aby mój mąż porozmawiał z synem i powiedział mu, że go kocha. Spraw św. Rito, aby w swoim cierpieniu spotkali Jezusa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy15.4.13

    Święta Rito za twoja przyczyna proszę o uleczenie mojej duszy i ciała oraz o zjednoczenie naszej poróżnionej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy19.4.13

    Swieta Rito Prosze o zdrowko i opieke dla mojej wnusi i corki ,prosze o codzienna opieke dla nich nie opuszczaj ich w kazdej potrzebie czowaj nad nimi dopomagaj im .Postaw Sw.Rito na ich drodze czlowieka ktory je bedzie kochal i szanowal Zeby moja wnusienka znalazla w nim ojca a corka kochajacego meza Pomoz swoim wstawiennictwem Sw.RITO

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy19.4.13

    Swieta Rito prose o zdrowko i opieke dla wnusia , o to zeby sie dobrze uczyl byl dobrym i grzecznym dzieckiem

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy20.4.13

    Swieta Rito prosze o zdrowie dla mojej czteroletniej wnusi i dla corki Opiekuj sie nimi Sw.RITO tul do swego kochajacego serca i spraw aby aby wnusia miala ojca z ktorym mogla by isc na spacer trzymajac go za reke ,a corka meza na ktorego mogla by liczyc ktory by je kochal i szanowal Spraw to o SWIETA RITO blagam babcia i mama

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20.4.13

    SWIETA RITO miej w opiece ANETKE I JEJ MALENSTWA CZOWAJ NAD NIMI I DOPOMOZ ZEBY BYLO WSZYSTKO DOBRZE

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy12.5.13

    święto Rito wstaw się w moim imieniu u Boga za moją córką Madzią, która jutro ma wybierać temat pracy licencjackiej, proszę Cię pomóż jej w trafnym wyborze. Pan Bóg wybrał jej te studia, przed maturą córka twierdziła, że nie ma takiej opcji, żeby wybrała taki kierunek, ale to Bóg pisze swoje scenariusze dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy22.5.13

    sWIETA KOCHANA Rito blagam o dobra zone dla mojego syna zeby juz nie byl samotny zeby sie cieszyl swoja rodzina
    Mojego meza trzymaj w trzeswosci a mnie daj zdrowie blogoslaw nam I calej mojej rodzinie siostrom I braciom.
    Modl sie za ks.Aleksandra I ks,Czeslawa chcialabym byc z mezem w ich gronie przyjaciol

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy13.7.13

    Sw. Rito proszę o miłość.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy25.9.13

    Świeta Rito ,proszę Cię o uśmiech moich dzieci,żeby z radością chodziły do szkoły i znalazły prawdziwych przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy18.5.14

    Święta Rito wstaw sie za mną do Boga, aby pobłogosławił mi, i obdarował dobrą, pobożną, piękną Żoną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21.7.14

      Święta Rito spraw , aby uśmiech na mojej twarzy zagościł na nowo.

      Usuń
  26. Anonimowy3.8.14

    Św.Rito spraw aby uśmiech zagościł na mojej twarzy, spraw abym pozbyła się wszelkich dolegliwości, uzdrów mnie .Proszę o wstawiennictwo. Spraw , aby życie nabrało innego wymiaru spraw, abym nie czuła bólu, spraw ,aby moje choroby ustąpiły , spraw proszę- bo przecież życie przede mną. spraw aby w rodzinie polepszyły się stosunki . Św.Rito proszę o wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy8.8.14

      Św.Rito proszę o wstawiennictwo.Spraw aby moja twarz powróciła do stanu poprzedniego. Spraw abym mogła chodzić z podniesioną głową. Spraw, aby uśmiech zagościł na nowo. Św.Rito w Tobie nadzieja.

      Usuń
    2. Anonimowy11.8.14

      Św.Rito proszę o miłość i zdrowie.

      Usuń
    3. Anonimowy30.8.14

      Św.Rito proszę o wstawiennicto. proszę o dar miłości uśmiechu zdrowia.

      Usuń
  27. Anonimowy13.9.14

    Święta Rito dziękuję Ci za pomoc, kiedy prosiłam aby Sebastian był ze mną i tak się stało - jest

    OdpowiedzUsuń
  28. Święta Rito dziękuję jeszcze raz za wszystkie łaski i wsparcie - proszę aby ten którego kocham nareszcie potrafił zaufać i przestał być podejrzliwym - kocham go bardzo a on tego chyba nie widzi proszę spraw aby to do niego dotarło kocham cie Rito i ufam Ci bardzo

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy5.11.14

    Swieta Rito Dziekuje Serdecznie za wszystkie Laski ktore wypraszasz mi U JEZUSA i blagam Ocal Moja Anie ze sidel szatana ocal mojego meza wypros dla niego laske Uzdrowienia Twoja wierna urodzona 22 maja Calym Sercem DZIEKUJE ze jestes w moim zyciu . Jezu Ufam Tobie !

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy20.11.14

    Św Rito proszę Cię o siłę i wytrwałość i żebym szybko otrząsnęła się po mienionych wydarzeniach a wszystkie sprawy z tym związane, praca nowe mieszkanie nowe życie -żeby sprzyjało mi dawało radnośc i siłę.Wstaw się za mną u Naszego Pana i wybłagaj dla mnie zrozumienie i przebaczenie abym mogła odciąć się zupełnie poprzez unieważnienie małżeństwa od człowieka ,który nie potrafi kochać ani Pana Naszego Jezusa Chrystusa ani mnie.Jemu natomiast pomóż odnaleźć drogę do Ciebie ,daj mu wskazówki ,żeby poczuł waszą miłość, daj mu wiarę i wszystko na co zasługuje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy11.1.15

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo. Spraw aby mój kochany syn poradził sobie na studiach, zdobył przyjaciół, przestał być smutni i przygnębiony, zaczął się uśmiechać i był szczęśliwy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy13.1.15

    Sw Rito spraw aby mój syn otrząsnął się po ostatnich wydarzeniach w rodzinie i pracy. Pomóż mu wyjść i zpomnieć o wszystkich przykrościach, pomóż mu znaleźć pracę i godnie żyć.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy19.1.15

    Święta Rito proszę Cię o zdrowie i opiekę dla całej rodziny, proszę uzdrów relacje między Damianem i Kasią, proszę uzdrów Natalię z ciężkiej choroby oraz Ewę po wypadku.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy29.1.15

    Święta Rito proszę uproś dla mojego syna dary Ducha Świętego, spraw aby pomyślne zdał egzaminy na studiach i przestał być smutny.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy30.1.15

    Swieta Rito,blagam prosze pomoz przezwyciezyc brak porozumienia w naszej rodzinie,złe relacje,pretenscje i bezzasadne złosci o drobiazgi oraz zupelny brak szacunku od corki i ziecia.Podpowiedz jak mamy sie zmienic co robic jak mowic aby codziennosc nie byla pasmem udreki wewnetrzych sprzecznoscipelnych leku ..co znowu zlego uslyszymy od corki.. pomoz ...rozbic ten emocjonalny beton...

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy7.2.15

    Święta Rito, dziękuję za to, że jesteś i pomagasz mi na trudnych drogach życia. Proszę o zdrowie dla rodziców. Pomóż memu ukochanemu by otrząsnął się z depresji. Daj zdrowie jego ojcu...Błagam by został w kraju. Jeśli taka wola Boża. Otrzyj me łzy, dopomóż by było tak pięknie jak tylko potrafi być, oddal od nas przeszkody niezrozumienia. Pomóż nam godnie żyć...Dziękuję święta Rito. Błagam pomóż

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy3.4.15

    Moja Swieta i Cudowna, dziekuje za wszystko, sile, odwage, myslenie. Prosze Cie o szczescie i radosc w moim zyciu, a nie tylko troski i smutki i caly czas pod gore, dodaj mi zdolnosci i odwagi w mowieniu i rozumieniu dunskiego jezyka, poniewaz przez to mam same kompleksy,prosze pomoz mi. Czy kiedys bede szczesliwa, czy zasluzylam na to, przeciez mam od dziecka straszne a nawet przerazajace zycie. POMOZ MI

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy6.5.15

    sw Rito blagam o wstawiennictwo za moja corka i zięciem aby nawrócenie do Boga stało się ich udzialem a wierze ze jeśli tak się stanie to wszystkie inne problemy znikna bo wiem ze tylko podążanie do Boga i zycie w Duchu Swietym jest najlepszym ,,sposobem na zycie,,

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy31.5.15

    Święta Rito, prosze wesprzyj mnie w modlitwie do Jezusa Miłosiernego o odzyskanie pełnego słuchu przez moją kochaną córeczke Antosie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy21.6.15

    Św. Rito uproś u Pana Boga żywą wiarę dla Ani,Joasi i Piotra,dobrą śmierć w stanie łaski uświęcającej dla mnie i moich Bliskich- amen.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy29.6.15

    Św Rito pomóż mi!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy18.7.15

    święta Rito, módl się proszę o uleczenie mojej duszy, o to abym nauczyła się przebaczać i przestała nienawidzić moich wrogów, a wszystkich moich wrogów polecaj za mną Bogu, bo sama nie potrafię sobie z nimi poradzić i boję się że znowu zrobią mi krzywdę. Błagam cię o pomoc Airad

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy25.7.15

    Święta Rito,uproś mi łaskę pomocy w utworzeniu miejsca pracy tego
    wymarzonego.Powiedz Bogu że jego syn pragnie jeszcze zrobić coś
    dobrego w swoim życiu a marzenia są mu znane.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy26.7.15

    O droga Święta weż do serca moją sprawę,brak pracy i starszy wiek
    zaczyna być nie do zniesienia.Ty wiesz jak bardzo codziennie Cię
    proszę i tylko Ty możesz mi wyprosić upragnioną łaskę. Błagam Cię
    o pomoc Kazimierz

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy27.7.15

    Swieta Rito blagam Cie ulecz moja dusze,tak bardzo brakuje mi radosci,Ty wszystko mozesz

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy27.7.15

    Sw.Rito blagam ulecz moja dusze,tak bardzo brakuje mi radosci.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy27.7.15

    Sw.Rito blagam ulecz moja dusze! Tak bardo brakuje mi radosci

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy27.7.15

    Sw.Rito blagam ulecz moja dusze...tak batdzo brakuje mi radosci,,,,

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy31.7.15

    Swieta Rito blagam Cie zabierz moj smutek duszy

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy27.9.15

    Prosze...ten ostatni raz wstaw sie za nami..przebaczcie nam...prosze..Sw.Rito prosze...nie zostawiajcie bo bez was nie mamy szans..blagam..nie mam sily by zyc..

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy30.9.15

    Sw.Rito zjednocz naszą rodzinę w trudnej sytuacji.
    Niech to nieszczęście łączy nas a nie dzieli.Blagam miej w opiece moje dzieci i ich rodziny i syna oraz jego narzeczona , Daj nam sily przetrwac kryzys, Prosze wstaw sie za nami u PANA naszego,,,W Tobie cala nadzieja Amen

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy30.9.15

    Sw.Rito zjednocz naszą rodzinę w trudnej sytuacji.
    Niech to nieszczęście łączy nas a nie dzieli.Blagam o wstaw sie za moim synem i synowa mojej wnusi niech dajai dobry przyklad i zyja jak Pan Bog przykazal.,, Bron ich od wszelkiego zlego.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy30.9.15

    Sw.Rito zjednocz naszą rodzinę w trudnej sytuacji.
    Niech to nieszczęście łączy nas a nie dzieli.Miej w opiece moja synowa ktora jest w ciazy i jej coreczke i mojego syna W Tobie cala niedzieja

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy30.9.15

    Sw.Rito zjednocz naszą rodzinę w trudnej sytuacji.
    Niech to nieszczęście łączy nas a nie dzieli, Miej w opiece mojego syna i jego narzeczona.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy30.9.15

    Sw.Rito zjednocz naszą rodzinę w trudnej sytuacji.
    Niech to nieszczęście łączy nas a nie dzieli.miej mnie w opiece i mojego syna Amen

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy5.10.15

    ŚW.RITO PROSZĘ O UŚMIECH NA TWARZY MOJEGO SYNA DO SWOICH DZIECI, ŻONY,BLISKICH, RODZINY. W TOBIE CAŁA NADZIEJA.

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy13.10.15

    Św. RITO przytul Roberta..niech wybaczy i wroci..wierze,ze Nam znowu pomozesz..zawsze byliscie..prosze..ten ostatni raz o wybaczenie..niech Bog nam wybaczy i ostatni raz da szanse..prosze o cud prosze..choc nie mam peawa..nie gniewajcie sue na nas..prosze

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy27.10.15

    Sw Rito prosze o wstawiennictwo za moimi dziecmi,aby powodzilo im sie w szkole!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy4.11.15

    Święta Rito proszę o to aby mój smutek zmieniał się w radość gdy jest mi smutno i zle aby przychoził mój pocieszyciel Duch Swięty i dawał dar śmiechu by nic mnie nie było w stanie zasmucić na długo zwłaszcza gdy ranią mnie inne osoby dziękuję bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy7.11.15

    Kochana swieta Rito,dziekuje za dar usmiechu;). Blagam o roztropnosc dla mojego kierownika,lojalnosc,by relacje z nim i kolezankami ukladaly si zyczliwie. Dopomoz rozwiazac mu swoje problemy,by zaczal szanowac mnie i doceniac moja prace.Kochana swieta Rito,wypros mi rowniez laske zdrowia,bym wypelnila swoje swiete powolanie.Amen

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy9.11.15

    Św.Rito proszę Cię o dar śmiechu i abym umiała wybaczać wszystkim i samej sobie.Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy17.11.15

    Dziekuje sw Rito za wszystko,pomoz mojej corce i synowi!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy8.12.15

    Swieta Rito prosze modl sie za Alicje aby stala sie otwarta odwazna rozmowna, aby dobrze czula sie pomiedzy ludzmi aby jej nie dokuczano.Panie Jezu napelnij jej serce miloscia radoscia zyczliwoscia milosierdziem.Jezu milosci moja badz uwielbiony zmiluj sie nad nami

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy4.5.16

    św. Rito proszę o uzdrowienie trudnych naszych relacji z dziećmi i o łaskę nawrócenia dla naszych dzieci. Daj nam zrozumienie gdzie popełniamy błąd, abyśmy umieli nie przenosić tej sytuacji na młodsze dzieci.

    OdpowiedzUsuń