Litania do św. Rity o dary Ducha Świętego

Owocem Ducha Świętego jest miłość.
Ty, św. Rito, nią żyłaś. Uproś ją dla nas.
Owocem Ducha Świętego jest pokój.
Ty, św. Rito, nim żyłaś. Uproś go dla nas.
Owocem Ducha Świętego jest radość.
Ty, św. Rito, nią żyłaś. Uproś ją dla nas.
Owocem Ducha Świętego jest cierpliwość.
Ty, św. Rito, nią żyłaś. Uproś ją dla nas.
Owocem Ducha Świętego jest przebaczenie.
Ty, św. Rito, nim żyłaś. Uproś go dla nas.
Owocem Ducha Świętego jest czystość.
Ty, św. Rito, nią żyłaś. Uproś ją dla nas.
Owocem Ducha Świętego jest wierność.
Ty, św. Rito, nią żyłaś. Uproś ją dla nas.
Owocem Ducha Świętego jest panowanie nad sobą.
Ty, św. Rito, nim żyłaś. Uproś go dla nas.
Owocem Ducha Świętego jest nadzieja.
Ty, św. Rito, nią żyłaś. Uproś ją dla nas.

Modlitwa końcowa:
Panie Jezu, oddajemy Ci nasze trudne sprawy osobiste i nasze wielkie pragnienie dobra. Za pośrednictwem św. Rity prosimy, ześlij Twojego Ducha, abyśmy, tak jak św. Rita, w swoich czynach i słowach kierowali się Twoją Ewangelią i byli prowadzeni Twoją łaską. Ty jesteś Bogiem, który żyje i króluje z Ojcem i Duchem Świętym na wieki wieków. Amen.

115 komentarzy:

  1. Anonimowy5.1.12

    Święta Rito pomóż w trudnej sytuacji w jakiej znalazła się moja rodzina.Pomóż znależ rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10.1.13

      Ej no, Rita raczej neta nie ma ;)
      A tak serio... nie wiem czy serwis jest bardziej chrześcijański czy katolicki, ale czy na prawdę sądzicie, że miłosierdzie Boga jest mniejsze od wszelkich katolickich świętych, że prosicie "pośredników" ? Bóg powiedział: "Ja jestem Bogiem zazdrosnym...", zesłał swojego syna i to On powienien być powiernikiem Waszych modlitw a nie Ci, których za świętych uznają - bądź co bądź - ludzie w osobie papieża i jego wysokich rangą podwładnych.

      Usuń
    2. Anonimowy1.2.13

      hmm, wierzymy po prostu, wg Składu Apostolskiego w "świętych obcowanie" no i tyle. A tak przy okazji, Ciebie też proszę o wstawiennictwo za moją wyjątkowao trudną sytuację rodzinną. Dziękuję...

      Usuń
    3. Anonimowy26.3.13

      Święta Rito, proszę o powrót mojej miłości. cały świat już zwątpił, a ja wciąż wierzę. Przecież możesz wstawić się za mną do Boga

      Usuń
    4. Anonimowy25.6.13

      Święta Rito, proszę , uproś mojej rodzinie dary Ducha Świętego w tym trudnym dla nas okresie.

      Usuń
    5. Anonimowy26.5.15

      Proszezebymprzeszla na emeryturę wtym roku

      Usuń
    6. Anonimowy26.5.15

      Św Rito proszę żebym wtym roku przeszla na emeryturę aby szkola 5letmia się wloczala do emerytury

      Usuń
    7. Anonimowy26.5.15

      Św Rito proszę żebym mpgla przejść na emeryturę w tym roku aby szkola się wloczala5lat liceum

      Usuń
  2. Anonimowy7.1.12

    Dziękuje Ci Święta Rito za wstawiennictwo .Bóg Zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12.1.12

    Święta Rito pomóż mi i mojej rodzinie w Bogu wiadomych sprawach.Dziękuje Ci za wszystkie łaski jakie otrzymaliśmy od Boga za Twoją przyczyną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16.1.12

    Św.Rito błagam Cię o twą modlitwę za mnie,pomóż mi sobie poukładać moje życie osobiste zgodnie z wolą Bożą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy28.1.12

    Święta Rito proszę wzmocnij w wierze moją rodzinę,pomóż powstać z nałogu,uproś dar macierzyństwa córce ,zdrowie mężowi.Poprzez wstawiennictwo Św.Rity Jezu Ulituj się nad nami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy30.1.12

    Św.Rito wstaw się u Jezusa Miłosiernego w sprawie trudnej dla pewnej rodziny Bogu wiadomej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy2.2.12

    Kochana Św.Rito jakże dziękuje Ci za Twoje wstawiennictwo ,jakże cieszę się że uprosiłaś dla mojej córki tą łaskę o którą tak bardzo Cię prosiłam.Proszę miej ją dalej w swojej opiece aby wszystko dobrze się skończyło.Aby miłość zwyciężyła .

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy5.2.12

    Św. Rito miej w opiece bliskie mi osoby jutro,od wyników badań ,rozmów będą zależeć podjęte decyzje być może na całe życie.Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy7.2.12

    Święta Rito wstaw się u Boga w intencji mojej siostry,aby mogła pojednać się z Bogiem poprzez Sakrament Pojednania .Jezu Ty wiesz wszystko Pomóż jej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy13.2.12

    Święta Rito proszę miej w opice moje dzieci które w tych dniach staną przed trudnymi decyzjami życiowymi.Uproś u Jezusa Miłosiernego potrzebne im łaski.Duchu Święty przybądż im z pomocą .

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy16.2.12

    Kochana Święta Rito dziękuje Ci za Twoje wstawiennictwo u Boga w intencji mojej córki.Proszę miej jej rodzinę zawsze w opiece Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy17.2.12

    Święta Rito proszę wstaw się u Jezusa i Mateńki o bezpieczną podróż,i o zaliczenie egzaminów mojej córki .Dziękuje Ci za wszystkie łaski jakich doznałam za Twoim wstawiennictwem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy18.2.12

    swieta RITO mudl sie za za nas rodzine i rodzienstwo...

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy20.2.12

    Święta Rito utul w smutku moją córkę i uproś jej potrzebne łaski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy22.2.12

    Święta Rito pomóż powstać z nałogu alkoholu ,i wzmocnij w wierze mojego syna .Proszę wstaw się za nim u Jezusa.Ratuj go Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy26.2.12

    O Święta Rito pomóż mi naucz mnie pokory,miłości pomóż mi po prostu być lepszym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy12.3.12

    Święta Rito błagam Cię uproś wiarę dla rodziny mojego syna.Proszę też o zdrowie dla męża ,Małgorzaty, Joanny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy22.3.12

    Święta Rito proszę bądz z moją córką w chwilach bardzo ważnych w jej życiu .JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy27.3.12

    SWIETA RITO ZECHCIEJ NAM POMOC PROSZE

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy28.3.12

    Proszę Cię Święta Rito o Sakrament Pojednania dla moich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy30.3.12

    SWIETA RIYO POMOZ MALEMU ERYCZKOWI POMOZ ZEBY SIE NIE BAL NIE BYL BITY PROSZA DZIADKOWIE

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy30.3.12

    SWIETA RITO OPIEKUJ SIE MAJA MIEJ JA W SWEJ OPIECE TUL JA DO SWEGO SERCA

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy1.4.12

    Dziękuję Ci Św Rito Ty wiesz za co .Tak bardzo Cię kocham za otrzymane łaski .Nie opuszczaj mojej córki proszę miej ją w opiece nadal.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy7.4.12

    Dziękuje Ci Święta Rito za otrzymane łaski,proszę nie opuszczaj nas JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy24.4.12

    O Święta Rito pomóż mojej córce ,ona tak bardzo potrzebuje Twojej pomocy poprzez Twoje wstawiennictwo u Jezusa Miłosiernego.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy25.4.12

    O Święta Rito dziękuje i proszę miej moją rodzinę w opiece nadal.Kocham Cię Proś Boga za nami.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy29.4.12

    Święta Rito miej w opiece moją córkę i jej poczęte dzieciątko wybłagaj jej u Jezusa szczęśliwe rozwiązanie i zdrowie dla niej i dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy30.5.12

    Święta Rito dodaj mi sił i odwagi w tym trudnym okresie w moim życiu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy1.7.12

    Święta Rito proszę o zdrowie dla Danuty,o potrzebne Łaski dla Małgorzaty miej w opiece tą biedną dziewczynę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy1.7.12

    Swieta RITO ,oddaje ci w twoje rece wszyskie moje sprawy i marzenia ,przeszlosc,terazniejszosc i przeszlosc .Przedewszyskim nauke ,prosze niezawiedz mnie ,ulituj sie nademna ty wiesz kochana co kazdy nosi w swoim serduszku .
    jA NIEJESTEM GODNA niczego ale ty tak ,ty mozesz uprosic dla mnie te laski o ktore cie prosze .DZIEKUJE CI Z CALEGO SERCA .

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy23.7.12

    Święta Rito dodaj sił wzmocnij w wierze.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy29.7.12

    dziekuje ci sw rito za dotychczsowe laski otrzymane za twoim posrednicwem

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy28.8.12

    O Święta Rito wstawiaj się za nami,w wiadomej Ci sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy13.9.12

    Sw. Rito błagam wyzwól mojego sysa z nałogu pijanstwa ,Wstaw się za nim o. potrzebne łaski dla niego ijegorodziny BŁAGAM .św. Rito dodaj mu siły wzoocnij w wierze

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy19.9.12

    O Wspaniała Święta Rito miej w opiece moje dzieci i wnuki jutro podczas rozprawy w Sądzie

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy22.9.12

    Dziękuje Ci Święta Rito za wyproszone łaski, proszę miej mnie i moją rodzinę w opiece.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy1.10.12

    Święta Rito proszę o szczerą spowiedz dla mnie i męża,o wiarę dla moich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy29.10.12

    Swieta Rito upros laski i Dary Ducha Swietego dla syna,prosze wstawiaj sie do naszego Ojca Milosiernego o cud przemiany duchowej i moralnej dla syna,zeby powrocil na droge wiary,prosze o szcesliwe rozwiazanie jego beznadziejnych spraw w ktore sie wplatal.Swieta Rito opieku7j sie nim

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy5.11.12

    Św.Rito,błagam o pomoc dla mojego syna Jarka z dziećmi o korzystne dla nich zakończenie wszystkich spraw.O zdrowie i siły dla ns wszystkich.Proszę wstawiaj się do naszego Pana i matki Bożej o cud przemiany duchowej i moralnej dla syna aby powrócił na drogę wiary.Proszę o rozwiązanie jego beznadziejnych spraw.Św.Rito opiekuj się nim.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy20.11.12

    Św.Rito uproś u Jezusa Chrystusa łaski Ducha Św.o nawrócenie syna ze złej drogi by zmienił swoje postępowanie i poszedł Drogą do Boga. [consul]

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy20.11.12

    Św. Rito, proszę o wstawiennictwo przed Tronem Bożym w wiadomych Bogu sprawach, niszczących moją rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy9.12.12

    Proszę Cię Święta Rito o łaskę awansu na który zawsze tak bardzo liczyłam, i współpracy z Markiem, by się w pełni nawrócił i by nasza przyjaźń była trwała.W rzeczywistości jest to sprawa dla mnie przegrana, nieosiągalne pragnienie lecz liczę na Ciebie Kochana Święta i w Tobie moja nadzieja, boję się nadchodzących zmian w pracy i błagam- Pomóż!A będę Ci zawsze wierna...

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy13.12.12

    UKOCHANA ŚWIĘTA RITO PROSZĘ CIĘ O WSTAWIENNICTWO DO DUCHA ŚWIĘTEGO DLA MOJEJ CÓRCI O MĄDROŚĆ BARDZO DOBRĄ PAMIĘĆ I KONCENTRACJĘ W PRZYSWAJANIU WIEDZY.O SZCZĘŚLIWE ZDANIE WSZYSTKICH ZALICZEŃ I STYCZNIOWYCH EGZAMINÓW. DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy31.12.12

    Święta Rito, błagam pomóż mi, wyproś u Pana zdrowie dla mojego duchowego nauczyciela. Przepraszam za wszystko, bardzo chcę się zmienić,PROSZĘ POMÓŻ MI

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy16.1.13

    Swieta Rito, pomoz mi w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy10.2.13

    święta rito prosze o twoje wstawiennictwo u pana naszego jezusa chrystusa i matki jego pomoz nam przetrwac w tym trudnym czasie opiekuj sie moja rodzina

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy28.2.13

    Św Rito pomóż mi w mojej trudnej sytuacji i spraw żeby moja żona wróciła już do domu i żebyśmy świętami Wielkanocnymi mogli się już cieszyć razem w naszym mieszkaniu

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy8.4.13

    Święta Rito wybrałam Cię jako patronkę do bierzmowania. Za twoim wstawiennictwem proszę o jak najlepsze zdanie egzaminów.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy10.5.13

    Święta Rito,proszę Cię w intencji syna,o świętą wiarę dla niego,spowiedż św. oraz o łaskę zdania egzaminów, aby ukończył studia.Proszę Cię, Panie Jezu za wstawiennictwem św. Rity.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy19.5.13

    Święta Rito proszę Cię uproś mi u tronu Bożego łaskę czystości.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy19.5.13

    Święta Rito wyproś mi łaskę czystości

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy19.5.13

    swieto rito prosze wypros boga o wstawienictwo uzdrowienia e aby kregoslup byl dobry ichodzil normalnie o prace bym dostala

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy20.6.13

    Święta Rito,proś ze mną Pana Jezusa o uratowanie naszego małżeństwa.Codziennie się o to modle.Wiem,że nie jestem godna jego miłosierdzia ale tak bardzo żałuje tego jak żyłam z daleka od Boga. Teraz cierpię i wiem,że tak musi być, muszę odpokutować swoje grzechy.Błagam Panie wybacz mi.Wysłuchaj moich modlitw Jezu. Jesteś moim ukojeniem i dziękuję Ci za to z całego serca. Jesu, in Te confido.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy18.7.13

    Święta Rito! Wyproś Oli Dary Ducha Świętego na jutrzejszym egzaminie!

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy12.10.13

    Św Rito wspieraj mnie każdego dnia w wiadomej Tobie sprawie...błagam.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy30.10.13

    Święta Rito wyproś dla mnie Dary Ducha Świętego, przede wszystkim radość dawania innym, proszę o uśmiech w moim życiu, wspieranie w realizacji mojej drogi życiowej, rozwijania talentów, dawania miłości. Pragnę być osobą szczęśliwą w życiu doczesnym. Uwolnij mnie od ostatnich utrapień, daj wskazówkę jak mam postępować wobec niego, wspieraj tą przyjaźń bo nie jest ona łatwa, otwórz nas na siebie - Panie Boże prowadź mnie i wpieraj, każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy25.11.13

    Swieta Rito prosze o wyproszenie lask Bozych dla syna Marcina o cud przemiany jego zycia moralnego i duchowego.zeby Bog Milosierny podal mu reke i poprowadzil go droga wiary.Prosze o modlitwe dla nas rodziny o trwanie w wierze na modlitwie z Bogiem w tych trudnych chwilach zycia.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy25.5.14

    święta Rito proszę o nawrócenie i potrzebne łaski i dary Ducha Świętego dla Magdaleny i Sebastianka
    prosi mama

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy25.5.14

    święta Rito mniej mnie pod twoją opieką i prowadź mnie do pana Jezusa
    prosi barbara

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy18.8.14

    Sw. Rito prosze Ciebie niech maz doztanie prace. Corka niech cala ciaze czuje sie dobrze i urodzi zdrowe dziecko i sama czuje sie dobrze. bardzo prosxe o zdrowie dla Joasi i zdrowie rozsadek dla Roberta. Za dotychczasowe laski i opieke bardo dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy26.8.14

    Sw Rito proszę pomóż mojemu bratu rozwiązać jego trudną sytuację życiową

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy10.9.14

    Sw.Rito,proszę Cię o wstawiennictwo w zdaniu jutrzejszego egzaminu dla mojej córki.Błagam,nie opuszczaj w potrzebie.

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy8.10.14

    Proszę o wstawiennictwo Ciebie Święta Rito która orędujesz w sprawach najtrudniejszych w trudnościach w przejęciu wiary przez Bartka , pomóż mu pojednać się z Panem i przyjąć sakrament bierzmowania , wyproś dla niego Dary Ducha Świętego .Amen

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy20.10.14

    Święta Rito, pomóż mi proszę w ukojeniu bolu, który czuje. Pomóż mi w naprawieniu mojego małżeństwa, ktoro sie sypie z mojego powodu. O łaskę cierpliwosci, wybaczenia, spokoju. I o odnalezienie drogi do Boga, którego zdradzilam, o spokój dla mojej tesciowej, o laske zgody miedzy nami. O milosc do ludzi i zaufanie do nich, o wyplewienie zlosci, niezadowolenia ktore caly czas siedza w mojej glowie i zatruwaja mnie od. Srodka. Nie prosze o Nic materialnego choc i tego potrzebuje. Jedynie o laski duchowe. Prosze Daj mi sily, bym trwala w milosci i dobroci. Tak bardzo chce byc dobrym czlowiekiem. Pomoz mi prosze. À wszystko to niech sie dzieje z wola Pana Boga.

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy3.11.14

    Św Rito proszę o dar ducha Świętego jakim jest mądrość abym nie popełniła kolejnego błędu i była szczęśliwa abym dokonała mądrego wyboru proszę o dar rozumu niech Duch Święty pomoże mi w tym wyborze abym n7e musiała nigdy więcej cierpieć dodaj mi siły wierzę w prawdziwą miłość i to co się stało było oo to by się zrozumieć bym mogła otworzyć oczy na sprawy które nie widziałam OWOCEM DUCHA ŚWIĘTEGO JEST MIŁOŚĆ WIERNOSC POKÓJ CZYSTOSC PANOWANIE NAD SOBĄ CIERPLIWOSĆ RADOŚĆ PRZEBACZENIE NADZIEJA św Rito UPROŚ JĄ DLA NAS :* :* A...

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy3.11.14

    Sw Rito proszę cię pomóż mi dokonać dobrego wyboru i dokonywac dobrych decyzji abym nir popełniła błędu a przez to była szczęśliwa proszę o dar rozumu i mądrości aby Duch Święty dodał mi siły do walki Owocem Ducha Świętego jedt miłość wierność czystość panowanie nad sobą pokój radość cierpliwość przebaczenie nadzieja Św Rito proszę uproś ją dla nad abyśmy byli szczęśliwi do końca życia Amen

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy5.11.14

    Św Rito proszę pomóż mi podjąć dobrą decyzję abym nie żałował a w przyszłości mojego wyboru i abym nie popełniła błędu a przez to była szczęśliwa proszę Ducha Świętego o dar mądrości i rozumu abym nie musiała więcej zaznać w życiu bólu i cierpienia wierzę że wszystko co się dzieje i stało nie było bex przyczyny Owocem Ducha Świętego jest miłość wierność panowanie nad sobą pokój radość cierpliwość przebaczenie nadzieja UPROŚ JĄ DLA NAS

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy2.1.15

    Błagam

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy20.1.15

    SWIETA RITO prosze upros DUCHA SWIETEGO o oswiecenie moich najblizszych aby zrozumieli ze zycie bez BOGA jest puste ze tylko wiara molosc i ufnosc BOGU moze nas uszczesliwic

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy22.1.15

    Św.Rito proszę Cię o dary Ducha Św. dla mojej córki .o zdrowie dla mojej rodziny i wszelkie łaski od Boga.

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy23.2.15

    Św. Rito proszę Cię o dary Ducha św dla mojego męża Jacka,o uratowanie mojej rodziny i małżeństwa.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy16.3.15

    Święta Rito proszę uproś dary Ducha Świętego dla mojego syna, on tak bardzo ich potrzebuje w tym momencie swojego życia. Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy22.3.15

    Kochana św Rito proszę Cię wstaw się do naszego ukochanego Ojca w niebie o dary Ducha św dla mojej rodziny proszę mniej nas pod swoją opieką .Proszę również o Twoją modlitwę w intencji mojego ukochanego wnusia . Proszę

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy11.4.15

    ŚW.Rito błagam Cię o pomoc w zdaniu egzaminu specjalizacji ortopedycznej przez Beatę

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy11.4.15

    Za pośrednictwem Św.Rity dziękuję Bogu w Trójcy jedynemu za dzisiejszy egzamin córki Beaty i proszę o dalsze błogosławieństwo dla niej i potrzebne łaski na każdy dzień ziemskiego pielgrzymowania.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy1.7.15

    Proszę o pomoc w ważnej sprawie

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy28.7.15

    Święta Rito proszę pomóż mi przetrfać ten zły okres w moim życiu i pomóż wyjść z tej trudnej dla mnie sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy19.8.15

    Święta Rito! Błagam Cię o wstawiennictwo, aby moja córka zdała egzaminy i proszę o potrzebne łaski dla niej na każdy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy1.9.15

    Proszę Cię Święta Rito o wyproszenie jutro cudu przełomu w relacji z moją byłą. Wy którzy to czytacie - módlcie się w tej intencji! :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy6.9.15

    Proszę Cię Święta Rito o wstawiennictwo u Boga Wszechmogącego by zechciał obdarzyć moje dzieci i męża 8 darami Ducha Św.

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy16.9.15

    Proszę Ciebie Święta Rito o wstawiennictwo do Pana Naszego za mnie i moich synów o dary Ducha Świetego. Proszę pomóż mi tak bardzo potrzebuję Twojej pomocy. Błagam pomóż, spraw aby moje kłopoty szczęśliwie dobiegły końca. Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy22.9.15

    Św Rito prosze o jakis cud,znak ze bedzie wkoncu dobrze,ciezko mi z moimi problemami, przytlaczaja mnie,proszę wstaw sie za mna!! Ania

    OdpowiedzUsuń
  83. Proszę by wszystkie sprawy sądowe zakończyły się zgodnie z moimi modlitewnymi prośbami i oczekiwaniami

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy27.9.15

    Prosze Cie o zdrowie i szczescie dla moich dzieci!

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy11.10.15

    Proszę Cię Św. Rito wyproś dar Ducha św. dla mojego męża i pomóż mi uzdrowić nasze małżeństwo

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy21.10.15

    Błagam o wsparcie finansowe abym mogła żyć godnie i anonimowo pomagać potrzebującym

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy22.10.15

    Proszę Cię św Rito o wiarę nadzieje i miłość! O Twoj cud w moich problemach! Jezu ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy23.10.15

    Św Rito proszę o wstawiennictwo za mnie abym dostała dar Ducha Świętgo.

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy23.10.15

    ŚW RITO proszę o modlitwę za mnie o dary Ducha Św

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy23.10.15

    Św Rito proszę o modlitwę o dary Ducha Świętego

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy29.10.15

    Swieta Rito Prosze upros Ducha Swietego o uzdrowienie relacji w Rodzinie szczegolnie z moimi corkami .(szczegolnie moja corke Dagmare) Ja ich Przeprzepraszam , Kocham Bardzo i PROSZE o Wybaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  92. Św. Rio, proszę o wstawiennictwo do Boga Najwyższego za mnie i moją rodzinę. Proszę o łaskę wiary dla syna i pogłębienie wiary dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy27.12.15

    Swieta Rito proszę o Dary Ducha Swietego dla wnuczki Mai oraz jej rodzicow.

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy5.1.16

    Pomóż!!!

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy14.1.16

    Św Rito proszę Cię o łaski ducha św dla mojej mamy,o spokój i szczęście

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy16.1.16

    Sw Rito pomoz nam wyjsc z trudnej sytuacji finansowej o bardzo dobra prace

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy20.1.16

    św Rito proszę o dar wybaczenia, cierpiwości ,pokory, modlitwy proszę św Rito wstawiaj się za mnie do naszego Tatusia o te Dary które są mi potrzebne .Amen

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy8.3.16

    sw RITO UPROS U DUCHA SW DAR WYJSCIA Z PROBLEMOW FINANSOWYCH ZDOBYCIE PRACY -OSTATECZNA NADZIEJA WTOBIE -BLAGAM -antoni

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy16.3.16

    Sw. Rito, pomóż mi!!Proszę bardzo o wstawiennictwo w moich trudnych sprawach!

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy29.4.16

    św rito uproś u ducha św dar potomstwa dla synowej i syna zdobycie pracy dla córki w tobie nasza nadzieja amen prosi mama

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy30.4.16

    św Rito módl się z mnie o potrzebne łaski dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy3.5.16

    Św. Rito proszę o łaski Ducha Św. dla mojej wnuczki, proszę o spokój i szczęście w czasie matury 2016.

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy5.5.16

    Swieta Rito w dniu moich urodzin prosze o dary Ducha Swietego dla mnie i mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy5.5.16

    Swieta Rito w dniu moich urodzin prosze o dary Ducha Swietego dla mnie i mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy15.5.16

    Duchu Swiety przyjdz i odnow moje malzenstwo,rodzine,prosze o twoje dary Duchu Swiety dla nas,za wstawiennictwem Swietej Rity.

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy16.5.16

    św Rito dziękuję i proszę o modlitwę i twoje wstawiennictwo. W tobie moja nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy18.5.16

    Św. Rito pośredniczko i wspomożycielko uproś u Pana Naszego łaski dla moich sióstr i córek moich kochanych. proszę cię wspomagaj ich w codziennym życiu daj i pracę ,wiarę i radość w sercu Proszę o nawrócenie dla moich córek i ich partnerów aby odnaleźli drogę do sakramentów świętych.wspieraj i mnie w potrzebie i umacniaj w wierze.Uproś u Pana naszego łaski Ducha Świętego dla naszej całej rodziny i przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy26.10.17

    Św.Rito blagam Ci o laske oby syn Mateusz przeszdl jutro dobrze badania psychotesty i otrzymal pracę.prosze Cie takze miej w opiece moja rodzine dzieci i ich rodziny.blagam noech naszeklopoty skończą się.
    Ojcze nasz...
    Zdrowas Mario...
    Chwala ojcu...





    OdpowiedzUsuń