Modlitwa małżonki

O święta Rito, ty będąc posłuszna ro­dzicom zgodziłaś się na stan małżeński i stałaś się prawdziwym wzorem małżon­ki chrześcijańskiej. Oto staję przed tobą. by otworzyć me serce, które potrzebuje pomocy Boga i twojej opieki.
Ty, któraś przez wiele lat cierpiała nie-zasłużenie w życiu małżeńskim, uproś dla mnie u Pana potrzebną mi siłę, abym mogła być wierna Bogu i mojemu mężo­wi. Zaopiekuj się nami, uświęcaj naszą pracę, błogosław każdy nasz zamiar, aby wszystko było na chwałę Boga i dla na­szego dobra.
Niech nic nigdy nie niszczy naszej zgo­dy. Niech dom nasz będzie obdarzany po­myślnością, święta Rito, niech go strzegą aniołowie pokoju, niech nie będzie w nim nieporozumień, lecz niech króluje miłość; ta miłość, która łączy dwa serca, która wiąże dwie dusze zbawione przez Krew Chrystusa.
Przedstaw Panu tę modlitwę, o święta Rito, i spraw, abyśmy, ja i mój maż pew­nego dnia mogli chwalić Boga w niebie. Amen.
Ojcze nasz...  Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz