Modlitwa małżonki

O święta Rito, ty będąc posłuszna ro­dzicom zgodziłaś się na stan małżeński i stałaś się prawdziwym wzorem małżon­ki chrześcijańskiej. Oto staję przed tobą. by otworzyć me serce, które potrzebuje pomocy Boga i twojej opieki.
Ty, któraś przez wiele lat cierpiała nie-zasłużenie w życiu małżeńskim, uproś dla mnie u Pana potrzebną mi siłę, abym mogła być wierna Bogu i mojemu mężo­wi. Zaopiekuj się nami, uświęcaj naszą pracę, błogosław każdy nasz zamiar, aby wszystko było na chwałę Boga i dla na­szego dobra.
Niech nic nigdy nie niszczy naszej zgo­dy. Niech dom nasz będzie obdarzany po­myślnością, święta Rito, niech go strzegą aniołowie pokoju, niech nie będzie w nim nieporozumień, lecz niech króluje miłość; ta miłość, która łączy dwa serca, która wiąże dwie dusze zbawione przez Krew Chrystusa.
Przedstaw Panu tę modlitwę, o święta Rito, i spraw, abyśmy, ja i mój maż pew­nego dnia mogli chwalić Boga w niebie. Amen.
Ojcze nasz...  Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu...

437 komentarzy:

  1. Anonimowy17.5.12

    Święta Rito proszę Cię o uratowanie mojego małżeństwa

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20.5.12

    Sw Rito wypraszaj u Pana potrzebne dla nas laski prosze

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18.6.12

    św Rito błagam miej w opiece nasze małżeństwo, proszę aby już nigdy więcej nikt nie stanął na naszej drodze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy28.6.12

    Św. Rito proszę wstaw się za nami u Pana, abyśmy mogli zostać rodzicami, abym urodziła nasze zdrowe dzieciątko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy5.7.12

    Św. Rito błagam Cię uproś mi u Pana Boga łaskę o którą się modlę,dziękuję Bogu i Tobie za wszelkie otrzymane już łaski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy5.7.12

    Święta Rito ,prosze Cię ,aby moje małżeństwo przetrwało , a mąż się opamiętał .

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy9.7.12

    Sw.Rito daj mi sily abym wytrwala, a maz by zrozumial co znaczy zyc zgodnie ze Swietym Sakramentem Malzenskim

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19.7.12

    Sw Rito błagam o modlitwę wstawienniczą o uratowanie mojego małżeństwa, aby mój mąż raz na zawsze uwolnił się od tej kobiety która rujnuje nasze małżeństwo. Niech mój mąż zrozumie że ma kochającą Go rodzinę i niech raz na zawsze zerwie z nią kontakt a mi niech pozwoli zaufać na nowo pomimo krzywdy jaką mi wyrządził Św. Rito pomóż nam pokonać problemy które pozbawiły nas radości Spraw abyśmy mogli na nowo być ze sobą szczęśliwi

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy24.7.12

    Święta Rito nie pozwól aby nasze małżeństwo się rozpadło . Przywróć miłość mojego męża do mnie a kobiecie która niszczy nasz sakramentalny związek otwórz oczy żeby zrozumiała jakim cierpieniem nas obdarowała.Pozwól Nam na nowo cieszyć się życiem

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21.8.12

    Święta Rito ,dziękuję że sprawa która wydawała sie nie do spełnienia dzieje się w moim życiu :).Dziękuję,że Bóg za Twoim wstawiennictwem postawił na mojej drodze człowieka z którym mogę dzielić codzienność . Najbardziej cieszy mnie to,że mąż podziela moje poglądy religijne. To takie piękne móc przeżywać ważne wydarzenia z kimś bliskim. Dziękuję Panu Bogu za Twoim-św. Rito pośrednictwem, że pozwolił nam się spotkać i proszę o łaski i opiekę na dalsze lata małżeństwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21.6.13

      Św. Rito, dziękuję Ci za wszelkie łaski, których za Twoim pośrednictwem doświadczyłam. Uproś mi proszę u Boga Najwyższego, żeby mąż pojednał się z Nim przez Sakrament Pokuty. Wspomagaj go też swoim wstawiennictwem w jego ziemskich zadaniach, gdyż wiem, że mąż jest dobrym i wartościowym człowiekiem

      Usuń
  11. Anonimowy24.8.12

    Św. Rito, chroń naszą rodzinę i wypraszaj dla nas potrzebne łaski u Boga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy1.9.12

    Święta Rito wyproś u Boga ratunek dla naszego małżeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy3.9.12

    SW.Rito prosze spraw zeby moj maz sie opamietal i wrocil do mnie i mojego synka.Spraw zeby ta kobieta zrozmiala jaka wyrzadza nam krzywde i zostawila go w spokoju.Upros mi laske o ktora prosze:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy5.9.12

    Święta Rito,błagam z całego serca,opiekuj się moją rodziną,nie pozwól by cokolwiek nas poróżniło czy rozłączyło.Wskazuj nam dobra drogę i nie pozwól z niej zbaczać,trzymaj nas wciąż za ręce.Kocham Cię Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy10.9.12

    Święta Rito proszę opiekuj się moją rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy21.9.12

    Sw.Rito prosze Cie o modlitwe za moje malóżeństwo oraz rodzine,prosze o miłośc i zgode.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy23.9.12

    Umiłowana Święta Rito, dziękuję za dotychczasowe łaski i błagam z całego serca o orędownictwo w ważnych dla mnie sprawach i o nieustającą opiekę nade mną i moimi bliskimi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy24.9.12

    Swięta Rito proszę Cię o wstawiennictwo w uzdrowieniu syna Bartka,o naprawienie relacji z ojcem krzysztofem o wskazanie właściwej drogi w życiu Amen

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy26.9.12

    Święta Rito, proszę o naprawienie relacji w naszym małżeństwie, o łaskę uzdrowienia mego męża z jego zranień. Dziękuję za otrzymane łaski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy27.9.12

    Święta Rito proszę o opamiętanie się mojego męża i nawrócenie.żeby odzyskał sumienie i naprawił zło które wyrządził najbliższym.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy29.9.12

    Święta Rito, do Ciebie zanosiliśmy prośby w sprawie uzdrowienia duchowego mojej rodziny 22 września, by mój mąż i dzieci z zięciem odnaleźli drogę do Boga i Kościoła, poprzez Sakrament Pokuty i Pojednania. Wczoraj odzyskałam iskierkę nadziei dlatego dziś ponownie proszę Cię, św.Rito proś Jezusa o miłosierdzie Boże nad nami. Anna

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy3.10.12

    Święta Rito proszę wyproś mi dobrego męża

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy28.10.12

    Św.Rito wstaw się u Boga za moją rodzinę.Napraw nasze relacje.Niech dzieci uwolnią się od nienawiści do własnego ojca a mąż niech się nawróci i naprawi krzywdy.Proszę o miłosierdzie dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy5.11.12

    Święta Rito ,prosze Cię ,aby moje małżeństwo przetrwało , a mąż się opamiętał i docenil nasy dar milosci

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy8.11.12

    Święta Rito proszę uratuj moje małżeństwo , spraw aby mój mąż przestał pić alkohol ,nawrócił się,zaczął doceniać rodzinę i wszystkie łaski od Boga niech poczuje wielką tęsknote za nami

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy11.11.12

    Święta Rito potężna orędowniczko u Boga, patronko moja proszę wyjednaj mi łaskę; abym odnalazła już zagubioną gdzieś-moją drugą połowę. Amen

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy12.11.12

    Święta Rito proszę ratuj nasze małżeństwo, niech mąż się opamięta i nawiąże ze mną kontakt. Daj nam dar przebaczenia i miłości. Pozwól nam zaczac wszystko od nowa, niech nikt z nas nie slucha zlych rad innych. Ty Boże wiesz co jest dla nad dobre.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy18.11.12

    Św. Rito ratuj moje małżeństwo z łukaszem. Niech chce tworzyć ze mną rodzinę. Niech nikt mu źle nie podpowiada a on niech poczuje do mnie miłość. proszę Cię aby wszyscy byli po naszej stronie. Błagam Cię

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy11.12.12

    DZIĘKUJĘ CI ŚWIĘTA RITO ZA WSZYSTKIE ŁASKI, JAAKIE JUŻ DAL MNIE WYJEDNAŁAŚ. POKORNIE PROSZĘ O ŁASKĘ MĘŻA DLA SIOTRY. DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy13.12.12

    Święta Rito, błagam Cię uratuj mój związek, proszę aby mój narzeczony opamiętał się i wrócił do mnie, proszę Cię abyśmy przetrwali ten kryzys. Proszę Cię aby było nam jeszcze dane ślubować przed Bogiem naszą miłość. Przysięgam Ci Święta Rito, jeżeli moje modlitwy zostaną wysłuchane będę Cię wielbiła do końca życia i głosiła Twoją potęgę.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy3.1.13

    Swieta rito prosze cie o dobre oceny w szkole

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy9.1.13

    Św. Rito, proszę o wstawiennictwo do Pana za moją rodziną i moim małżeństwem. Proszę o nawrócenie mojego męża i powrót do Boga i Kościoła. Proszę o scalenie naszego związku i dar miłości i zaufania. Sw. Rito ufam Twojemu wstawiennictwu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy14.1.13

    Św Rito proszę o wstawiennictwo u Pana naszego najwyższego za moją rodziną Proszę o wspólny szacunek i siłę byśmy przetrwali złe chwile a cieszyli się dobrocią .

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy29.1.13

    Swieta Rito dopomoz mojemu mezowi Miroslawowi zobaczyc zlo jakie uczynil i w jakim tkwi. Pomoz mu wrocic na droge prawdy i prawdziwej Bozej milosci do rodziny, ktora zalozyl 35 lat temu, a ktora zdradzil i opuscil dla mlodej kobiety.Ty jestes Swieta Rito oredowniczka dobrej rodziny, prosze, wstawiaj sie za nami do Najwyzszego Pana Naszego Jezusa Chrystusa.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy4.2.13

    święta Rito, błagam Cię o wstawiennictwo u Boga. Uproś dla mojej córki łaskę miłości, małżeństwa i macierzyństwa. Uproś o łaskę siostranej miłości.Magda

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy7.2.13

    Św.Rito spraw,aby zdarzył się CUD ,aby w moim życiu pojawił się Mirosław,abyśmy stworzyli szczęśliwą rodzinę MOnika

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy10.2.13

    Św. Rito proszę o dar pięknej i mocnej milości, malżeństwa i macierzyństwa

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy16.2.13

    Św. Rito, proszę o wstawiennictwo u Jezusa aby Jego miłość połączyła mnie i mojego męża, abyśmy żyli pęłnią pięknej małżeńskiej miłości. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy18.3.13

    Święta Rito, proszę o łaskę uzdrowienia duszy i ciała dla mojego męża, o zgodę i spokój w naszym domu, o pomyślność, której nam brakuje. Spraw, abyśmy wyszli z trudnej sytuacji i zaznali radości w codziennym życiu.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy18.3.13

    błagam Cię św Rito aby sprawa z tą kobietą nie zakłócała spokoju w naszym małżeństwie oddalaj ją od mojego męża Proszę Cię by nie mogła pracować blisko mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy23.3.13

    Sw.Rito,pomóż mmnie podniesć głowę,proszę o wewnętczny pokój.
    Janina

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy7.4.13

    Św Rito, proszę uproś mi u Boga Najwyższego łaskę macierzyństwa, Aneta

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy23.4.13

    Św. Rito proszę nie pozwól, aby nasze małżeństwo się rozpadło, spraw aby mąż wrócił do mnie i naszych synków. Abyśmy kochali się tak jak na początku naszej wspólnej drogi. Uratuj nasz związek.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy10.5.13

    Swieta Rito blagam uratoj moje malzenstwo i moja rodzine. Pozwol nam znow byc szczesliwymi . Nawroc mojego meza prosze. Daj naszemu dziecku szxzesliwy dom.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy11.5.13

    Swieta Rito blagam uratuj moje malzenstwo. Pozwol nam nyc szczesliwymi jak jeszcze nie tak dawno. Oddal od mojego meza ludzi ktorzy niszcza nasz zwiazek. Daj naszemu synkowi szczesliwy Dom. Niech Lukasz zobaczy jak bardzo go kochamy. Blagam

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy14.5.13

    Swieta Rito blagam o milosc w mojej rodzinie. Prosze niech moj maz znow mnie pokocha, niech zobaczy jak bardzo mi I synkowi na nim zalezy. Blagam ratuj nas, blagam ocal moja rodzine.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy15.5.13

    Swieta Rito blagam uratuj moja rodzine. Oddball od mojego meza tych ktorzy mu Zle doradzaja. Niech znow nas pokocha. Prosze daj mojemu synkowi szczesliwy Dom.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy16.5.13

    Swieta Rito blagam o milosc w mojej rodzinie. Prosze niech moj maz znow mnie pokocha, niech zobaczy jak bardzo mi I synkowi na nim zalezy. Blagam ratuj nas, blagam ocal moja rodzine.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy23.5.13

    Święta Rito płacze codziennie już tyle dni brakuje mi już sił i czuje, że nadzieja w moim sercu gaśnie. Błagam Cię dodaj mi sił bym dalej trwała w modlitwie ufności i wierze w to że nasze małżeństwo przetrwa ten straszny kryzys. Błagam niech Marcin się opamięta i wróci do mnie. Bardzo Go kocham. Proszę by Bóg dał nam jeszcze jedną szanse bo to od Niego wszystko zależy. Błagam o wybaczenie wszystkich naszych grzechów i szanse poprawy. Święta Rito wierze ,że z Twoją pomocą Bóg mnie wysłucha i będę mogła naszym wspólnym codziennym życiem pokazać wdzięczność za udzielone nam łaski i przebaczenie.Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy26.5.13

    Najkochańsza Święta Rito, w najtrudniejszym okresie mojego życia, kiedy już nikt nie wierzył i każdy stracił nadzieje dałaś mi moc niepojętnej wiary. Kiedy brakowało już sił sprawiałaś że działy się cuda o których nawet nie śniłam. Pomoż Nam proszę wytwać do szcześliwego rozwiąnia sprawy, dałaś mi tak jasne znaki, za które jestem niewypowiedzialnie wdzieczna. Ty wiesz że ten czas zmienił mnie na lepsze, mimo tak wielkiego bólu. Ty sprawiłaś żę zniosłam godnie cierpienie które potem zamieniło się w Radość Swiatło i Szczescie. Wiem ze wszystko mialo sens. Dziekuje ze jest dane przezywac mi tak wielka Milosc. Pomoz mi wytrawac blagam bo wierze ze juz wkrotce wszystko bedzie dobrze. Swieta Rito bede Cie chwilac do konca mych dni za wszystkie Cuda jakie mi wyprosilas.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy2.6.13

    Świeta Rito- błagam goraco o ratunek dla naszego małżeństwa; wstawiaj się kochana Rito za nami i Pana prosząc o czystość naszych serc i błogosławieństwo Boże.Gorąco proszę o dary Ducha Świętego.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy3.6.13

    Święta Rito w Tobie i w modlitwach pokładam moją ostatnią nadzieję.Błagam pomóż. Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy10.6.13

    Swieta Rito blagam uratoj moje malznstwo. Prosze daj mojemu synkowi szczesliwy dom. Prosze niech w jego oczach I sercu nie goszcza lzy smutku. Blagam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Dorota11.6.13

    O Swieta Rito !, ty ktoras wypelniala wole Boga , ktoras pokochala i wybrala Boga ponad wszystko ,niezwarzajoc na przeciwnosci losu . Bog wybral Ciebie ,abys dzisiaj przed tronem naszego OJCA w niebie wyblagala nam potrzebne laski prosze w intencji mojego malzenstwa ,od pol roku jestesmy w separacji ,choc mieszkamy razem to jednak osobno .Boze Ojcze w Trujcy jedyny wszechmogoncy Jesu Chryste ty widzisz ze sami jestesmy slabi pomoz nam jak pomgles swintej RICIE; JAK PRZEMIENILES szawla W PAWLA JAK OODMIENILES SW: AUGUSTYNA :przemien nasze malzenstwo pomuz mojemu mezowi uwierzyc w ciebie JESU; SPRAW aby on doswiaczyl Twojej milosci. Wszystko oddaje Tobie Jesu mojo wolno wole .i mOJEGO meza . Swieta Rito MODl sie za nami

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy11.6.13


    Swieta Rito blagam uratoj moje malznstwo. Prosze daj mojemu synkowi szczesliwy dom. Prosze niech w jego oczach I sercu nie goszcza lzy smutku. Blagam.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy20.6.13

    Święta Rito wstaw się u Pana i pomóż mi uratować moje małżeństwo. Pan Nasz postawił mi Piotra na drodze dlatego proszę nie zabieraj mi Go. Niech Piotr zrozumie że rani mnie i nasze dzieci, a One nigdy nie będą idealne, ale są nasze. Błagam i Ufam Tobie Jezu

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy24.6.13

    Świenta Rito wstaw się u Pana Naszego i pomuż mi mojemu mężowi odwruć zły los od niego i strzesz go od nieprzyjaciuł , proszę o prace dla męża i miłosie rdzie Boże wiesz że nie mam nikogo ,oprócz męża i dzieci Boże Błagam Cię

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy25.6.13

    Św,Rito proszę o to aby nasze małżeństwo doznało przemiany. odsuń od męża te złe myśli o rozstaniu. błagam dla moich dzieci i dla siebie gdyż bardzo go kochamy. Uratuj nasze małżeństwo! Błagam! On jest najwspanialszym ojcem i facetem jakiego znam prosze dopomóż nam pokonać te złe chwile byśmy mogli dalej bogatsi o te doświadczenia lepiej żyć-błagam z całego serca-pomóż nam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy1.7.13

    Święta Rito dziękuję że czuwasz nad mną każdego dnia, dziękuje że znów jestem najszczęśliwsza! Nie przestawajcie wierzyć - nigdy! Wiara czyni cuda, nawet w najbardziej beznadziejnych przypadkach!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy11.7.13

    Św,Rito ocal moje małżenstwo przed rozwodem,abyśmy mogli cieszyć sie wspólnym życiem już zawsze razem.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy11.7.13

    Św Rito ,ocal moje małżenstwo przed rozwodem!!!abyśmy juz zawsze byli razem.!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy15.7.13

    Święta Rito, proszę z całego serca uratuj moje małżeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy18.7.13

    Św.Rito ja błagam o pracę dla mojego męża . On już tak długo jest bez pracy . Proszę pomóż mu.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy26.7.13

    Swieta Rito dalas mi tyle cudow, przepraszam za grzechy jakie popelnilam ktorych zaluje i prosze o wybaczenie. Swieta Rito dziekuje za najwieksze szczescie jakie moze spotkac czlowieka

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy27.7.13

    Święta Rito proszę wysłuchaj mojej modlitwy, zaopiekuj się moją rodziną, skrusz serce mojego męża który stał się obcy, zimny dla nas, rozpal proszę jego serce. kocham Go i robię wiele żeby ratować to małżeństwo on jest nieugięty i oddala się ode mnie. Proszę pomóż mi w rozmowie z nim w zrozumieniu jego postępowania, dodaj mi sił i wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy30.7.13

    Sw,Rito,prosze wysłuchaj moje modlitwy i uratuj moję małżeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy11.8.13

    Swieta Rito dziekuje za wszelkie laski jakimi mnie obdarzasz, bede Ci wdzieczna do końca mych dni. Dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy19.8.13

    Módlcie się gorąco i ufajcie świetej Ricie, Ona wyprosi dla Was najprawdziwsze cuda!!! Dziękuje Święta Rito!

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy21.8.13

    Święta Rito, jak 22 dnia miesiąca polecam Tobie moje troski i dziękuje za wyproszone mi łaski, szczególnie tą najważniejsza, bedę chwalić imię Twoje do końca swych dni, dziękuje Ci Święta Rito!

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy24.8.13

    Powierzcie swoje sprawy swietej Ricie, modlcie sie goraco i wierzcie a bedą dziać się cuda o których nie śniliście :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy26.8.13

    Święta Rito będę Cię chwalić do końca swych dni, dziękując za łaski jakie mi wyprosiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy26.8.13

    Wczoraj było bardzo źle, moja sprawa wydawała się być naprawdę beznadziejna. Przestałam wierzyć w jej powodzenie, zaczęłam wątpić. Rano po Mszy Św. w dzień Matki Boskiej Częstochowskiej dostałam znak, nagle sprawy zaczęły się układać. Wierzcie!!!

    "Proście, a będzie wam dane, szukajcie, a znajdziecie; kołaczcie, a otworzą wam. ... byście się modlili i prosili, tylko wierzcie, że otrzymacie, a spełni się wam."

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy30.8.13

    Święta Rito dziekuje za wstawiennictwo i wysluchanie mych modlitw. Bede chwalić Twoje imie do końca mych dni.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy6.9.13

    Święta Rito dziękuje za wyproszone mi łaski, za wielką nadzieję i wiarę a teraz za najszczęśliwsze chwile. Proszę wstaw się za pokój na świecie, zdrowie dla moich bliskich, szczęsliwe serce dla nich i pomyślne narodziny zdrowego dziecka R.

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy6.9.13

    Święta Rito dziękuje za wyproszone mi łaski, za wielką nadzieję i wiarę a teraz za najszczęśliwsze chwile. Proszę wstaw się za pokój na świecie, zdrowie dla moich bliskich, szczęsliwe serce dla nich i pomyślne narodziny zdrowego dziecka R.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy8.9.13

    Święta Rito dziękuje za dar wiary, nadziei i nieustającej miłości w tak trudnych dla mnie chwilach. Dziękuje za najpiękniejsze chwilę jakie teraz mi wypraszasz. Będę chwalić Cię do końca mych dni! Módlcie się kochani do Świętej Rity, nawet w najbardziej beznadziejnych sytuacjach!

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo za szczęśliwe zakończenie mojej trudnej sprawy, za pokój na świecie, za szczęśliwe narodziny zdrowego dziecka dla R. i za mój bezpieczny lot w obie strony. Święta Rito wstaw się za wszystkich moich bliskich i wszystkich ludzi na świecie. Twoja czczicelka Sonia

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy8.9.13

    Święta Rito dziękuje za dar wiary, nadziei i nieustającej miłości w tak trudnych dla mnie chwilach. Dziękuje za najpiękniejsze chwilę jakie teraz mi wypraszasz. Będę chwalić Cię do końca mych dni! Módlcie się kochani do Świętej Rity, nawet w najbardziej beznadziejnych sytuacjach!

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo za szczęśliwe zakończenie mojej trudnej sprawy, za pokój na świecie, za szczęśliwe narodziny zdrowego dziecka dla R. i za mój bezpieczny lot w obie strony. Święta Rito wstaw się za wszystkich moich bliskich i wszystkich ludzi na świecie. Twoja czczicelka Sonia

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy11.9.13

    Św. Rito modlę się o zdrowie dla mojego ukochanego męża, który jest dla mnie wszystkim razem z naszymi dziećmi, Otocz go swoją opieką i obdarz zdrowiem proszę o to z całego serca. Jesteśmy małżeństwem 13 lat i modlę się abyśmy jeszcze długie lata cieszyli się naszą wspaniałą rodziną. Proszę pozwól mi odczuć Twoją opiekę.

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy11.9.13

    Swieta Rito dziekuje za wyproszone mi laski. Za Twe wstawiennictwo bede Cie chwalic do konca mych dni. Dziekuje za dar wiary, nadzei i milosc.

    Dzis w swych modliwach polecam tych ktorzy 12 lat temu zgneli w atakach na WTC, wypros im laske Nieba oraz wstaw sie za ich bliskimi i rodzinami.

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy11.9.13

    Dziekuje za narodziny dziecka R., dziekuje za wyproszenie cudu w tak trudnym przypadku!! bede Cie chwalic do konca mych dni.

    Swieta Rito dziekuje za wyproszone mi laski. Za Twe wstawiennictwo bede Cie chwalic do konca mych dni. Dziekuje za dar wiary, nadzei i milosc.

    Dzis w swych modliwach polecam tych ktorzy 12 lat temu zgneli w atakach na WTC, wypros im laske Nieba oraz wstaw sie za ich bliskimi i rodzinami.

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy14.9.13

    Swieta Rito proszę o szczesliwy powrot do domu i wstawiennictwo w znanej Ci intencji. Dziekuje za wyproszone mi laski, dziękuje z calego serca za to ze D. jest w moim zyciu. Swieta Rito będę chwalić Twe imie do końca mych dni.

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy17.9.13

    Swieta Rito wybacz mi moje slabosci blagam pomoz mi z godnoscia przejsc te chwile, prosze o wysluchanie mych goracych prosb, tyle juz dla mnie wyprosilas lask ze az ciezko mi prosic i wiecej. Bede czcic imie Twoje do konca swych dni. Sonia

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy17.9.13

    Święta Rito, proszę Cię niech moja żona wróci do mnie i naszych dzieci, niech rozstanie się z tym mężczyzną, niech zrozumie wreszcie, że popełnia bardzo ciężki grzech, niech wóci do mnie i niech mnie kocha, tak bardzo Cię błagam wysłuchaj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy18.9.13

    Święta Rito, dziękuje za wstawiennictwo i wysłuchiwanie mych gorących modlitw, proszę czuwaj nade mną i mniej mnie w swojej opiece. Będę chwalić Twe imię najdroższa święta Rito dziękując za łaskę wiary, nadziei i miłości i pomoc w naprawdę bardzo trudnej sprawie!

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy18.9.13

    Święta Rito, dziękuje za wstawiennictwo i wysłuchiwanie mych gorących modlitw, proszę czuwaj nade mną i mniej mnie w swojej opiece. Będę chwalić Twe imię najdroższa święta Rito dziękując za łaskę wiary, nadziei i miłości i pomoc w naprawdę bardzo trudnej sprawie!

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy19.9.13

    Tak bardzo dziekuje Ci Święta Rito za wstawiennictwo, wyproszone mi łaski i opiekę nade mną. Błagam Cię Święta Rito bądź przy mnie do końca mych. Ciezko wyrazic moja wdzięczności. Dziekuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy22.9.13

    22 każdego miesiąca ze szczególną wdzięcznością patrze w niebo i do Ciebie zanosze modlitwy bajdrozsza swieta Rito. Dziekuje za opiekę i wstawiennictwo, dziekuje ze skonczyl sie koszmar dziekuje za jeszcze mocniej swieci slonce..

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy22.9.13

    Kocham Cie swieta Rito

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy22.9.13

    Kocham Cie swieta Rito

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy28.9.13

    Swieta Rito dziekuje za najpiekniejsze wakacje w moim zyciu, przepraszam za krzywdy ktore uczynilam, prosze o wybaczenie i prosze opiekuj się mną. Twoja czcicielka Sonia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy3.10.13

      święta Rito spraw by mój mąz Jarosław zrozumiał jak bardzo mnie skrzywdził, by się nawrócił zaprzestał romansów i żył z dziećmi i ze mną

      Usuń
  91. Anonimowy5.10.13

    Kocham Cie swieta Rito, z calego serca dziekuje za dane mi laski. Prosze opiekuj sie i czuwaj nade mna i moimi bliskimi. Czcic bede imie Twoje do konca swych dni.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy6.10.13

    Św. Rito, błagam o łaskę bycia dobrą żoną i nawrócenie męża, pojednanie z Bogiem i między nami małżonkami, o umiejętność przebaczania i uszanowanie nierozerwalności małżeństwa i powrót męża do domu, do rodziny na chwałę Pana i Twojej czci. RWAK

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy3.11.13

    Św. Rito wstaw się za nami u Boga aby nasze małżeństwo trwało po sędziwą starość w miłości i wzajemnym szacunku.

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy10.11.13

    Sw.Rito prosze wstaw sie za mna u Pana Boga aby uratowal moje malzenstwo i uzdrowil moj rodzine.Prosze Cie Sw. Rito dodaj mi sil w walce o mojego meza spraw aby uwiezyl w moja milosc ,spraw abysmy byli silni w swoim zwiazku i nie popelniali dotychczasowych bledow i aby ulegly poprawie nasze relacje z dziecmi,

    OdpowiedzUsuń
  95. Sw rito prosze uratuj nasze malzenstwo wstaw sie u Pana Boga za nami by moj maz zostawil tamta kobiete by wrocil do mnie i dzieci wspieraj mnie w modlitwie bym sie nie poddala bym walczyla o milosc i szczescie az nas smierc nie rozdzieli

    OdpowiedzUsuń
  96. O św rito prosze o uratowanie mego malzenstwa by moj maz wrocil do mnie i dzieci by zostawl tamta kobiete wspieraj mnie modlitwa u Boga bysmy byli razem szczesliwi az do smierci by wreszcie sie opamietal co robi wysluchaj mej prozby

    OdpowiedzUsuń
  97. Sw rito wstawiaj sie za nami u Pana Boga prosze cie o uratowanie mego malzenstwa by moj maz wrocil do mnie do dzieci by wreszcie sie opamietal i zostawil tamta kobiete bysmy zyli w szczesiu i milosci upros boga o laske dla nas wspoeraj mnie w modlitwie aby Bóg dal nam laske bysmy byli razem

    OdpowiedzUsuń
  98. Sw rito wstaw sie u Pana Boga za nami uratuj nasze malzenstwo prosze cie o nawrócenie mego meza by wreszcie sie opamietal i wrocil do mnie i dzieci by zostawil tamta kobiete wspieraj mnie modlitwa u Boga by dal nam laske bysmy byli razem zyli w szczesciu i milosci az do konca wysluchaj mej prozby

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy11.11.13

    Sw Rito prosze wstaw sie za mnie u Pana Boga i Maryi aby pomogli mi w walce o moje malzenstwo tak bardzo kocham mojego meza dodajcie mi sil abym nie przestala w nas wierzyc i dajcie wiare mojemu mezowi zeby zrozumial ze go kocham ze naprawde mi na nim zalezy i tesknie za nim zeby nie odrzucal mojej milosci

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy18.11.13

    swieta Rito! błagam o nawrócenie mojego meza oraz o dar macierzyństwa dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy18.11.13

    św. Rito! spełniam swoja obietnice i dziekuje Ci za zdrowie mojej Córeczki! Błagam o kolejne Maleństwo!

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy6.12.13

    św.Rito! błagam Cię wstaw się u Pana, żeby mój mąż był dobry dla mnie,nie znęcał się na de mną psychicznie,rozumiał mnie,szanował,nie ośmieszał publicznie,modlił się i nie bronił mi wszystkiego co dla mnie jest ważne,aby się opamiętał i nie był taki nerwowy.Proszę Cię o zdrowie dla mnie i wytrwałość.

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy6.12.13

    św.Rito! proszę o wstawiennictwo u Pana Najwyższego za moją rodzinę.Proszę o łaskę uzdrowienia duszy i ciała dla mojego męża,o zgodę i spokoj w naszym domu,o pomyślność,której nam brakuje.Spraw abyśmy wyszli z trudnej sytuacji i zaznali radości i dobroci w codziennym życiu.

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy6.12.13

    św.Rito! proszę Cię o wstawiennictwo u Pana aby mój mąż się zmienił ,za moją rodzinę,proszę o wspólny szacunek i siły byśmy przetrwali złe chwile i cieszyli się dobrocią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy2.1.14

      Sw.Rito prosze Ci pomoz mi uratowac moje malzenstwo ..

      Usuń
  105. Anonimowy10.12.13

    Św. Rito! Jesteś teraz moją jedyną nadzieją. Błagam wstaw się za mną u Boga aby uratował moje małżeństwo. Spraw aby mój mąż zrozumiał że mnie kocha i wrócił do mnie i do naszej córeczki. Oświeć jego umysł i spraw aby nie składał pozwu rozwodowego.Wyproś u Pana dla nas potrzebne łaski abyśmy znowu mogli stworzyć szczęśliwą rodzinę. Dodaj mi sił i pomagaj mi być coraz lepszym człowiekiem.Wierzę w moc Twojego wstawiennictwa i w to, że wyprosisz dla mnie ten cud.

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy21.12.13

    Św.Rito proszę wstaw się u Pana abyśmy w zgodzie żyli z mężem a także o szczęśliwe rozwiązanie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy3.1.14

    Św Rito Proszę cię o wstawiennictwo u Pana dla mojej rodziny pojednanie się córki z zięciem . Powrót ,opamiętanie i nawrócenie się zięcia .

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy26.1.14

    Święta Rito proszę o pomoc w uratowaniu mojego małżeństwa, aby mój mąż został ze mną, aby nie niszczył naszej rodziny, aby na nowo obdarzył mnie miłością. Błagam pomóż mi i mojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy26.1.14

    Św,Rito proszę o to aby nasze małżeństwo doznało przemiany. odsuń od męża te złe myśli o rozstaniu. błagam dla moich dzieci i dla siebie gdyż bardzo go kochamy. Uratuj nasze małżeństwo! Błagam! On jest najwspanialszym ojcem i facetem jakiego znam prosze dopomóż nam pokonać te złe chwile byśmy mogli dalej bogatsi o te doświadczenia lepiej żyć-błagam z całego serca-pomóż nam! Jola

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy4.2.14

    Kochana i cudowna św. Rito. Dziekuje za laske opamietania dla mojego meza, za jego postanowienie piprawy, przystapienie do sakramentu spowiedzi i obietnice ktore zlozyl mi na nowo rowniez w kosciele przed obrazem Matki Nieustajacej Pomocy. Blagam Cie św Rito niech mu Bog pomoze za Twoim wstawiennictwem i św Jozefa aby juz nigdy nas nie ranil grzechami klamstwa, nieuczciwosci i niewiernosci ducha i ciala! TAK bardzo sue ciesze ze moge po 6 latach malzenstwa widziec go kleczacego i modlacego sie do Boga ze razem z 3 naszych malych dzieci mozemy wspolnie zanosic modlitwy do Boga. Św Rito miej nas zawsze pod swoja opieka i umacniaj mego meza aby juz nic nie stanelo na drodze naszego szczescia malzenskiego i rodzinnego i obys my cala ufnosc pokladali w Panu do konca naszych wspolnych dni! Prosze o mulosc wiernosc i uczciwosc w naszym codziennym zyciu. I z xalego serca dziekuje bo wiem ze To Twoja zasluga i sw Jozefa!
    BOGU NIECH BEDA DZIEKI !!!!

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy5.2.14

    Św.Rito błagam wstaw się za mną kiedy modlę się o uratowanie i uzdrowienie mojego małżeństwa Ela

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy17.2.14

    Sw Rito z całego serca proszę Cię o zgodę w moim małżeństwie. O miłość, cierpliwość, zrozumienie, pokonywanie trudności postawionych na drodzę. Spraw by moje dzieci mogły być z nas dumne i szczęśliwe. Św Rito Ty nauczyłaś swoją rodzine milości do Boga, szacunku, posłuszeństwa pomóż i mi chociaż cześciowo wpoić im zasadę dobroci i wybaczania.

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy25.2.14

    Sw Rito z calego serca prosze Cie o milosc i zgode dla moich dzieci aby mogli razem dobrze wychowac ich malenkie dzieco. Prosze Cie usun wszelkie przeszkody ktore powoduja ze nie rozmawiaja ze soba i coraz bardziej odsuwaja sie od siebie,Prosze otworz serce synowej dla mojego syna i ich dziecka. Niech zniknie nienawisc z jej serca i oczu ktore czasem i mnie przerazaja, Niech ich dom zakwitnie milosca jaka byla nie tak dawno. odsun od niej zlych doradcow pod ktorymi tak bardzo sie zmienila.Otworz na oscierz jej serce i daj mojemu synowi dar przebaczania i milosci do niej. oraz cierpliwosci .Prosze rowniez otworz serca jej rodzicow aby zrozumieli ze co Bog zlaczyl nie wolno rozdzelac. Wierze mocno ze z Twoja pomoca uda mi sie ocalic ich malzenstwo.Prosze pomoz mi wyprosic U Pana Nawyzszego laske pojednania matka

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy27.2.14

    Sw Rito dziekuje Ci c calego serca za opanowanie tragicznej sytuacji w rodzinie mojego syna proszac o wybaczenie mojej zbyt agresywnej reakcji i wypowiedzenie niepotrzebnych slow z mojej strony w stosunku do mojej synowej. Prosze pomoz mi aby synowa wybaczyla mi to i aby nasza relacja nie pogorszyla sie miedzy nami. Tak wiele zlego moga spowodowac slowa uzyte w chwili zdenerwowania,i teraz to rozumiem . Blagam pomoz nam zapomiec o tym i wspieraj mnie w modlitwie o przebaczeni mi tego. Prosze otworz serce syna mojego i mojej synowej aby zapomnieli wszelkie urazy i dalej kochali sie jak dawniej,Zniwecz wszelkie przeszkody ktore stoja przed nimi aby ich milosc rozkwitala . Prosze Cie takze o opanowanie emocji u mojego syna ktore czasem sa powodem wielu niesnasek. Daj sile jego tesciom aby nie wkraczali w ich zycie powodujac niepotrzebne klotnie. Sw Rito prosze wspieraj mnie sama w dazeniu do zgody miedzy moimi dziecmi i rodzicami synowej. Jest to czasem bardzo trudne ale wierze ze z Twoim wsparciem uda mi sie tego dokonac, Prosze rowniez o zdrowie dla mojego kochanego wnuka i calej naszej rodziny.Nie pozwol nam wszystkim zniweczyc to co za Twoja przyczyna juz sie dokonalo Prosze za Twoim posrednictwem Boga Najwyzszego aby wybaczyl nam wszyskim wypowiedziane slowa ktore mogly innych zranic. Prosze nie zostawiaj nas nigdy bez Twojej madrosci i dobroci ale przelej na nas wszystko to co moze uczynic czlowieka szczesliwym
    Wdzieczna za Twoje wsparcie u Pana Mojego matka

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy28.2.14

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo w intencji nawrócenia mojego męża Piotra, uleczenie go ze zranień rozpalenie w nim miłości do Boga i do rodziny. Chron nasze małżeństwo i inne małżeństwa, które sa w potrzebie.

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy6.3.14

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo w intencji nawrócenia mojego męża Jacka,spraw błagam aby ,mój mąż chciał zjechać z Anglii do mnie i dzieci,niech uwolni się od wszystkich złych nałogów i nawyków.Proszę Cię o silną miłość jego do nas i Boga.Ochroń nasze małżeństwo przed rozpadem i wyjednaj dla nas Błogosławieństwo Boże.

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy17.3.14

    Swieta Rito prosze cie wstaw sie za mna i moim mezem.pozwol bym mogla mu ponownie zaufac a jego dziecko z inna kobieta mogla pokochac tak jak moje dzieci.a przedewszystkim by moj mazo opamietal sie i mnie juz nigdy nie zdradzal i oszukiwal.bardzo mi zalezy na nim i chcialabym tworzyc z nim i nadzymi dziecmi szczesliwa rodzine tak jak to bylo na poczatku.

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy30.3.14

    Sw rito wstaw sia za naszym malzenstwem aby bylo uzdrowione

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy7.4.14

    Święta Rito uproś Boga o przemianę w naszym małżeństwie.
    Swięta Rito ty zasz moje uczynki ofiaruję to tobie prowadz mnie i moją rodzinę Bożą Drogą
    Proszę cię pomóz uratować naszą rodzinę i małżeństwo
    Uproś Pana naszego by mi wybaczył i pomógł mi zwalczyć nienawiść do mojej żony daj mi dar przebaczenia i zapomnienia bo to ja jestem sprawcą tych złych zmian w naszym małżeństwie.
    Wyproś mi wybaczenie zdrad moich a to najgorszeże wspołzyłem z mężczyznami wyproś mam łaski bardzi żałuję i potrzebuję ratunku

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy10.4.14

    Święta Rito, proszę wstaw się za mną u Boga, pomóż wyrosić przebaczanie i zrozumienie oraz uratować miłość. Ufam, że to, co się teraz dzieje pomoże nam w przyszłości i jest darem, aby chwilę się nad sobą zastanowić i stworzyć coś większego niż do tej pory. Potrzebuje ratunku w sytuacji, w której człowiek nie widzi nadziei. Polecam Tobie tą intencję, abyś pomogła nam wrócić do siebie i zrozumieć się wzajemnie.

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy12.4.14

    Święta Rito błagam na kolanach o uproszenie łaski życia dla mojego chorego na nowotwór męża Paula. Daj mu siłe na przezwyciężenie wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy15.4.14

    Święta Rito ,proszę wyproś u Pana Boga łaskę dla mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy15.4.14

    Święta Rito proszę cię,abyś wyprosila u Pana Boga łaskę dla mojego męża Janusza ,aby się opamiętał,aby zrozumiał jaką krzywdę wyrządza swojej rodzinie,aby jego serce napełniło się miłością zony i dzieci.By kobieta ,która weszła w nasze małżeństwo przestała być dla niego ważna,by zerwał z nią wszelkie kontakty emocjonalne i fizyczne ,aby zrozumiał ze sakrament małżeństwa jest święty.Swieta Rito proszę cię o ta łaskę

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy16.4.14

    Proszę , żeby mój mąż pokochał mnie na nowo i żebyśmy oboje pokonali ten kryzys i byli szczęśliwi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy4.5.14

      Wszystko wróciło na dobrą drogę, dziękuję.

      Usuń
  125. Anonimowy16.4.14

    Święta Rito proszę Cię,aby kobieta która weszła w nasze małżeństwo opamietala się by dotarło to do niej ze krzywdzi niewinnych ludzi proszę aby raz na zawsze zniknęła z życia mojego męża,aby stała się wobec niego obojętna a on wobec niej .Kochana święta Rito proszę cię bardzo o to

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy16.4.14

    Sw.Rito z calego serca prosze, wypros u naszego Pana by wskrzesil zmartwych moje malzenstwo, ktore po ludzku jest nie do uratowania. Wypros, prosze potrzebne łaski dla mojej przyjaciolki by zrozumiala ze bedac z moim mezem utrudnia nam powrot do siebie. Sw.Rito wstaw sie za nami bo ja juz po ludzku nie mam sil sie ciagle o to modlic. Niech sie stanie wg woli Boga...

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy19.4.14

    Swieta Rito prosze Cie o powrot do mnie Mariusza jednak bez szkody dla zadnych innych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy19.4.14

    Swieta Rito przepraszam za moj grzech. Prosze o zdrowe dzieci z Mariuszem.

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy21.4.14

    Swieta Rito prosze o pomoc dla mojego malzenstwa, ktore przezywa ogromny kryzys. Pozwol wyzwolic sie mojemu mezowi z obsesji internetu, kobiet i pornografii. Pozwol nam zbudowac prawdziwa rodzine z naszymi synami. Pomoz wyjsc z trudnej sytuacji w jaka sie wpedzilismy. Blagam o pomoc i dar szczerej rozmowy i milosci.

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy24.4.14

    Sw Rito błagam o modlitwę wstawienniczą o uratowanie mojego małżeństwa, aby mój mąż raz na zawsze uwolnił się od tej kobiety która rujnuje nasze małżeństwo. Niech mój mąż zrozumie że ma kochającą Go rodzinę i niech raz na zawsze zerwie z nią kontakt a mi niech pozwoli zaufać na nowo pomimo krzywdy jaką mi wyrządził Św. Rito pomóż nam pokonać problemy które pozbawiły nas radości Spraw abyśmy mogli na nowo być ze sobą szczęśliwi

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy24.4.14

    Sw Rito błagam o modlitwę wstawienniczą o uratowanie mojego małżeństwa, aby mój mąż raz na zawsze uwolnił się od tej kobiety która rujnuje nasze małżeństwo. Niech mój mąż zrozumie że ma kochającą Go rodzinę i niech raz na zawsze zerwie z nią kontakt a mi niech pozwoli zaufać na nowo pomimo krzywdy jaką mi wyrządził Św. Rito pomóż nam pokonać problemy które pozbawiły nas radości Spraw abyśmy mogli na nowo być ze sobą szczęśliwi

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy1.5.14

    św Rito błagam miej w opiece nasze małżeństwo, proszę aby już nigdy więcej nikt nie stanął na naszej drodze

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy13.5.14

    Święta Rito wstaw się za nami bo tracę siły i chęci do walki o naszą miłość ...

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy22.5.14

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo w intencji mojego męża Janusza,aby się opamiętał,aby dotarło do niego ,ze popełnia grzech codzolostwa ,ze sakrament małżeństwa jest nierozelwalny .Prosze swieta Rito o modlitwę ,aby jego serce zostało skruszone,aby napełniło się na powrót miłością do mnie i naszych dzieci ,aby przestał być tak obojętny i zimny .Prosze,aby powrócił do Boga i zerwał kontakt z kobietą,która stanęła na drodze naszego małżeństwa,aby dotarło do niej ze nie buduje się swojego szczęścia na cudzym nieszczęściu.Swieta Rito ja po ludzku nie mam juz siły,jest to sytuacja beznadziejna błagam o modlitwę i wstawiennictwo w mojej intencji

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy22.5.14

    Święta Rito proszę o modlitwę w mojej beznadziejnej sytuacji rodzinnej i problemach finansowych ,proszę o opiekę i Boże błogosławieństwo dla moich dzieci i mnie ,abyśmy dali rade z Boża pomocą pokonać ten trudny dla nas okres

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy22.5.14

    Święta Rito proszę o modlitwę wstawienniczą dla moich dzieci ,aby zakończyły szczęśliwie rok szkolny i żyły zawsze w imię przykazań Bożych,aby wyrosły na mądrych i uczciwych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy25.5.14

    Święta Rito dziękuję za to światełko nadziei ,proszę nadal o wstawiennictwo w mojej intencji Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy28.5.14

    Świeta Rito proszę wypros mi u Pana Boga łaski potrzebne do uratowania mojej rodziny, zeby mój maż się opamietał i wrócił do domu, do mnie, do rodziny.Prosze o łaski , które pomoga nam uzdrowic nasza miłosć i naszą rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy29.5.14

    Święta Rito błagam Cię aby mój ukochany Darek na nowo odnalazł miłość do mnie.Proszę oddal od nas ten kryzys byśmy mogli w szczęściu i spokoju wychowywać naszego synka,który przyjdzie na świat.Proszę oddal z jego myśli,duszy i serca kobietę z którą mnie zdradził i pomóż jej w poczęciu własnego dziecka ze swoim partnerem.Błagam Cię Święta Rito uratuj naszą rodzinę i zawróć mojego ukochanego z tej niewiernej drogi.Daj mu siłę i wolę do ratowania naszego związku.Błagam Cię Święta Rito wstaw się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy31.5.14

    Św. Rito, proszę Cię aby w naszym małżeństwie zapanowała zgoda, aby moja żona zobaczyła prawdziwy sens w naszej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy20.6.14

    Św. Rito proszę uratuj naszą rodzinę, aby w naszym małżeństwie zapanowała miłośc i zrozumienie

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy29.6.14

    Święta Rito, uratuj te wszystkie małżeństwa, które są zagrożone. Wzbudź miłość między mną a moim mężem, niech Bóg odnawia tę miłość, jaką chciał dla nas w dniu ślubu. Proszę Cię módl się aby Bóg odsunął tę kobietę od mojego męża, aby zostały zerwane wszystkie więzi, które ich łączą. Dziękuję Ci święta Rito. Chwała Panu!

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy2.7.14

    Święta Rito,dziękuje,że nie doszło do rozwodu między mną a moim mężem.Proszę,by miał odwagę walczyć o nasze małżeństwo.Oddal od niego kobietę,z którą się związał.Niech Pan obudzi w nim żywą miłość.

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy3.7.14

    Święta Rito uratuj moje małżeństwo,pomóż mojemu mężowi uwierzyć,że miłość pokona wszystko,żeby się nie bał,oddal od niego kobietę z którą cudzołoży.Ratuj nas Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy8.7.14

    święta Rito proszę o wstawiennictwo w uratowaniu sakramentalnego małżeństwa mojej córki o nawrócenie córki i zięcia i powrót do siebie mimo rozwodu

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy14.7.14


    Sw.Rito Proszę Cie,wypros u naszego Pana aby moje małżeństwo, mogło być obdarowane cudem zamiany zła w dobro, oziębłości w ciepło, szorstkości w delikatność, słów przykrych w czułe, oddalenia w bliskość, smutku w radość, obojętności w pragnienie. Aby objawiła się Jego chwała i bysmy na nowo mogli w Niego uwierzyć, my i nasze dzieci. Amen".

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy20.7.14

    Św, Rito. uratuj moje małżeństwo i spraw żeby mój mąż wrócił do domu. rozpal naszą miłość na nowo Amen

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy21.7.14

    Święta Rito, błagam oddal od mojego męża kobietę, która chce zniszczyc nasze 23 letnie małżeństwo. Proszę dla męża o opamietanie abyśmy mogli pozostać razem, tak jak slubowalismy. Kocham go, nie chcę rozwodu a on do tego dąży. Błagam zmien jego serce,

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy30.7.14

    Św.Rito, błagam Cię, nawróć moją córkę i zięcia, aby przestali się kłócić, a w ich domu zapanował spokój i miłość. Proszę, aby Monika byłą dobrą, wierną, kochającą żoną, a Piotr dobrym, wiernym, kochającym mężem. Błagam, nie mam już siły. Błagam, aby córka zaczęła myśleć o ratowaniu małżeństwa, a nie o rozstaniu. Błagam, zmień ich serca.Błagam rozpal ten związek na nowo.

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy13.8.14

    O Swieta Rito.....Ty wiesz jakie jest moje malzenstwo...blagam Cie o wstawiennictwo aby dozalo przemiany. Prosze o dar glebokiej szczerej rozmowy. Rozpal w nas milosc na nowo. Pozwol nam spojrzec na siebie bez zalu i nienawisci. Pozwol nam zbudowac prawdziwa rodzine. Jezu ufam Tobie. Ty sie tym zajmij.

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy17.8.14

    Święta Rito proszę Cie o nawrócenie mojego męża Grzegorza , proszę by pojednał się z Panem Bogiem przez sakrament pokuty i przyją ciało Pana Jezusa do Swojego serca

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy19.8.14

    Sw. Rito proszę o uratowanie mojago małżeństwa i rodziny, żeby mój mąż zrozumiał jak wielką krzywdę wyrządza nam i starał się wszystko naprawić, żeby wymazał ze swojego życia tą kobietę , która to wszystko zniszczyła. Błagam Cię pomóż mi bo już dłużej tego nie zniosę

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy19.8.14

    Święta Rito pomóż mi uratować nasze małżeństwo. Wprowadź mojego męża na odpowiednią drogę, aby zaczął ze mną rozmawiać, aby nie niszczył naszej Rodziny, nie rezygnował z tego co zbudowaliśmy. Święta Rito, próbowałam tego co ludzkie. Tera tylko mam ufność w Bogu i w pomocy Świętych.

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy20.8.14

    Święta Rito Proszę Cię o cud uzdrowienia mojego małżeństwa. Niech usynie się z naszego życia wszystko co zagraża wierności i trwałości tego małżeństwa. Ratuj nasze serca, dusze i ciało. Błagam

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy25.8.14

    Błagam Cię św. Rito o powrót mojego męża do mnie i do dziecka. Aby zauroczenie inną kobietą minęło i wrócił do rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy25.8.14

    Święta Rito, proszę Cię o uratowanie małżeństwa mojego brata. Ufam, że pomożesz jego rodzinie być na nowo dobrymi dla siebie, pomóż zrozumieć mamie tych dzieci-co jest w życiu najważniejsze. Błagam Cię o to Św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy31.8.14

    Święta Rito proszę o uratowanie mojego małżeństwa, niech mąż zrozumie że rodzina jest ważna dla niego a kochanka niech wróci do nas żebyśmy byli znów kochającym małżeństwem jak było wcześniej żeby nasz synek miał obydwoje kochających rodziców. Panie niech będzie jak Ty chcesz...

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy2.9.14

    Sw.Rito prosze Cie o uzdrowienie mojego malzenstwa i powrot mojego meza do mnie i corki,aby zrozumial, ze rodzina jest dla niego najwazniejsza i zerwal wszelkie kontakty z kochanka.Prosze takze o nawrocenie mojego meza, aby pojednal sie z Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy15.9.14

    Rito kochana ratuj mohe makzenstwo spraw aby moj maz Jarosław przestal mnie szpuegowac zaufal w końcu niebyl sknera przedtal mnie dreczyc psychicznie i naszych synów lub zabierz gi do siebie nuepizwol aby dreczyl mnie i mihs rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy17.9.14

    Św.Rito uproś u dobrego Boga aby mój mąż powrócił do Sakramentu Pokuty

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy19.9.14

    Św. Rito wstaw się za łukaszem i Aleksandrą o przemiane i nawrócenie.Aby łukasz powrócił do żony.

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy19.9.14

    Św.Rito polecam Ci małzonków Ilonę i Krzysztofa. Upros błagam aby Krzysztof umiał przebaczyc i jak najszybciej powrócił do żony.O rychłe nawrócenie obojga małzonków.O siłe izdrowie w znoszeniu cierpień dla Ilony spowodowanych odejściem meza

    OdpowiedzUsuń
  163. Święta Rito całym sercem dziękuję za wyproszoną łaskę, błagam miej w opiece nasz związek abyśmy stanowili wzór dla innych a nasza miłość już nigdy nie była poddana złym doświadczeniom ufam Ci bo jesteś cudowna i pomagasz

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy2.10.14

    Święta Rito, proszę wspieraj mnie i uproś u Boga łaskę miłości. Nie dopuść do rozwodu, niech mąż nie rani mnie i dzieci, a kobieta która go uwiodła niech odejdzie.Boźe miej mnie i nasze dzieci w swojej opiece, nie opuszczaj Darka

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy17.10.14

    Święta Rito, błagam o wstawiennictwo za moja rodzinę przed Panem Bogiem. Mój mąż ode mnie się oddalił - cierpimy z tego powodu i on i ja, mamy wspaniałą rodzinę - brat, siostra i rodzice nas wspierają, ale mojego męża iskierka do miłości prawie zgasła. Jest dobrym człowiekiem, tylko trochę się pogubił. Też nie jestem bez winy, chcę wszystko naprawić. Robię wszystko, co w mojej mocy, żeby do niego się przebić, ale potrzebuję opieki bardziej mocnej - potrzebuję twojej opieki, Święta Rito - nie dopuść do rozstania między mną a moim mężem Robertem, proszę o wzmocnienie naszej prawdziwej miłości, wierzę, że nam pomożesz i nas nie opóścisz

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy17.10.14

    Święta Rito wstawiaj się za moją rodziną u Boga. Opiekuj się córkami-aby zdobyły wykształcenie, mężem-aby nie rozbijał naszej rodziny, rodzicow obdarz zdrowiem a mnie daj siłę aby wszystko godnie znieść i przetrwać.Dziękuję, że mam przyjaciół na których mogę liczyć, wynagódź im dobre serce.

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy18.10.14

    Swieta Rito, we śnie modliłam się przed Twoim ołtarzem, prosiłam Boga o znak co mam robić. Teraz wiem, że wyjednasz mi łaskę u Boga , z całego serca i ze wszystkich sił proszę błagam, ocal moje małżeństwo niech mąź oddali kobietę, z którą cudzołoży, W imię Jezusa na mocy sakramentu małźeństwa zrywam wszystkie więzy fizyczne, emocjonalne i duchowe między moim mężem i tą kobietą.Tak mi dopomóż Panie Boże Wszechmogący, w Trójcy jedyny i wszyscy Święci. Święta Rito, módl się za mną i moimi córkami, tak okrutnie cierpię. Pomóż przetrwać i nie zwariować, oddal depresję.

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy20.10.14

    Święta Rito dziękuję za Twoją opiekę, nadal proszę- wstawiaj się za moją rodziną u Boga abyśmy wypełnili jego wolę. Proszę ocal naszą rodzinę przed zakusami złego, błogosław w godzinie próby.

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy21.10.14

    Sw Rito moje serce cierpi z powodu problemow malzenskich mojej siostry Prosze Cie. wypros u Pana. Boga aby pokonali trudnosci aby ich zwiazek byl nierozerwalny aby siostra mu wybaczyla a on nigdy wiecej nie zostal omotany przez inna kobiete Pomoz blagam

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy25.10.14

    sw Rito uzdrow moejego syna znieuleczalnej choroby zeby mogl normalnie zyc i znalezc prace nie opuszczaj nas modl sie za nami prosze wstaw sie do Pana Boga

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy30.10.14

    Św Rito proszę Cie o wstawiennictwo u Boga o ocalenie mojego małżeństwa, przywrócenie nam wzajemnej miłości zaufania i szacunku do siebie. Spraw aby mąż mnie pokochał tak jak dawniej i postanowił że ze mną będzie. Błagam Cię o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy31.10.14

    Proszę o modlitwę za uratowanie mojego małżeństwa

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy31.10.14

    Św Rito bardzo proszę wstaw się u Boga w mojej intencji, niech mój mąż nie widzi tylko tych złych dni co były ale niech zobaczy te wszystkie które sprawiały nam radość, niech odnajdzie w sobie ta miłość która nas połączyła, niech doceni moc rodziny i radości jaka z niej płynie. Proszę niech mój mąż nie odchodzi od nas. Bardzo go kochamy.

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy5.11.14

    Swięta Rito, proszę wstaw się za moją rodzinę u Boga. Ty rozumiesz co czuję bo Twoje małżeństwo nie było łatwe. Pomóż mi ocalić to co ważne, niech córki nie doświadczą goryczy rozwodu rodziców, uproś łaskę aby mąż opamiętał się i zawrócił ze złej drogi, niech nie niszczy tego co Bóg pobłogosławił i dochowa ślubu i tego co obiecał.Rito wyjednaj jeśli taka wola Boża aby nasza miłość na nowo rozkwitła.

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy5.11.14

    prosze sw Rito o powrot żony do domu milosc zrozumienie

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy7.11.14

    Św.Ritoratuj moje małżeństwo. po ludzku jest nie do uratowania. Potrzebuję cudu i o ten cud Ciebie proszę. Nie zapomnę w całym moim życiu ile dla mnie zrobiłaś .Tylko mi pomóż a nigdy o Tobie nie zapomnę głosić Twojego wstawiennictwa i wypraszania łask.

    OdpowiedzUsuń
  177. Elzbieta13.11.14

    Sw.Rito pomoz mi i wstaw sie za mna u Pana by zezwolil na powrot mojego meza do nas o rozpal w nim milosc do mnie i do dzieci.Bez niego czujemy pustke w sercach ,blagam Cie a wybacze mu wszystko i zaczniemy od nowa bez oskarzania sie .

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy19.11.14

    Sw.Rito prosze abys wyprosila u Milosiernego Boga laske silnej wiary miliosci dla mnie jak i mojego meza! Aby duch swiety oswiecil nam droge jaka mamy podazac a zebysmy zawsze kroczyli droga wskazana przez Jezusa! Pomóż prosze Nam ale wszystkim małżeństwo zebysmy zawsze z wiara kazda najmniejsza sprawe powiezali calej Trojcy Swietej ,Marii Naszego autorytetu i Tobie Sw.Rito:)Dziekuje za wszystkie laski jakie sa mi dane Bogu za milosierdzie Chwala i czesc na wieki wieki wiekow.Amen

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy22.11.14

    św. Rito proszę cię o uratowanie mojego małżeństwa i aby już nigdy nikt nie stanął między nami. Amen

    OdpowiedzUsuń
  180. Anonimowy22.11.14

    Św Rito proszę cię o moje małeżeństwo aby była miłość radość i pokój

    OdpowiedzUsuń
  181. Anonimowy8.12.14

    Proszę o wsparcie w walce o moje małżeństwo; niech dobry Bóg skruszy nasze serca :) A&K

    OdpowiedzUsuń
  182. Anonimowy8.12.14

    Swieta Rito proszę wspieraj mnie i uratuj moje małżeństwo, bo ja już tracę sily i nadzieję. .

    OdpowiedzUsuń
  183. Anonimowy9.12.14

    Św Rito błaham Cie o pomoc w powrocie mojrj zony do domu abysmy zmowu stali die kochajaca rodzina rozpal jej serce miloscia do nas Błagam Cie pomoz nam

    OdpowiedzUsuń
  184. Anonimowy21.12.14

    Święta Rito błagam Cię u pomoc w uratowaniu naszego małżeństwa. Nawróć mojego męża. Mamy dziecko, budujemy dom. Daj nam szczęście, którego do tej pory nam nie brakowało. Przepełnij naszą rodzinę miłością i czułością. Natalia

    OdpowiedzUsuń
  185. Anonimowy23.12.14

    Swieta Rito prosze Cie pomoz mi bo juz nie mam sil,prosze uratuj moje malzenstwo oddal te kobiete od mojego meza a jego od niej,prosze natchnij go miloscia do mnie tak piekna jak twoje roze daj mi sile i przebaczenie prosze Cie o to z calego serca amen.joanna

    OdpowiedzUsuń
  186. Anonimowy27.12.14

    Św. Rito błagam o modlitwę w intencji ratowania mojego małżeństwa Halina

    OdpowiedzUsuń
  187. Anonimowy29.12.14

    św Rito wstaw sie u Pana Boga najwyzszego za mną.. za moją rodziną, mężem, prosze cię o to by Pan Bóg zachował go w zdrowiu, by czół sie dobrze psychicznie i fizycznie na codzień, by nie wpadał w dołki, i wątpliwosci oraz smutny nastrój.. aby wiedział że ma we mnie swojej żonie wsparcie, opokę i miłość. By odnalazł w Jezusie przyjaciela, i by Pan Jezus poprowadził go przez życie. Miej nasze małżenstwo i córeczke w swojej opiece. Amen

    OdpowiedzUsuń
  188. Anonimowy30.12.14

    ŚWIĘTA RITO!!!! PROSZĘ CIE RATUJ MOJE MAŁŻEŃSTWO,NIE POZWÓL BY TA KOBIETA ZABRAŁA MI MĘŻA A DZIECKU OJCA!!!! PROSZĘ CIE Z CAŁEGO SERCA AMEN

    OdpowiedzUsuń
  189. Anonimowy2.1.15

    Św. Rito bardzo Cię proszę o wstawiennictwo w ratowanie małżeństwa mojej córki Małgosi, żeby znów zapanowała w nim miłość, Żeby wybaczyła mężowi i ponownie obdarzyła go zaufaniem i miłością. Otocz ich małżeństwo matczyną opieką

    OdpowiedzUsuń
  190. Anonimowy3.1.15

    Święta Rito.wstaw się za mnie,żeby nasze małżeństwo przetrwał. Mimo tych wszystkich złych spraw.błagam niech tatiana zniknie z życia Mojego męża. Chce do końca wypełniać wole Boską. Święta Rito pomóż mi żebyśmy byli razem
    Będę się modliła do końc. O nasze małżeństwo

    OdpowiedzUsuń
  191. Anonimowy4.1.15

    Święta Rito, proszę uratuj moje małżeństwo. Wlej w serce mego męża miłość, którą zgubił, niech nie krzywdzi mnie i swoich córek. Proszę wstaw się za nami u Boga aby nie doszło do rozwodu, którego on żąda. Niech kobiet a, która rozbija nasz sakrament znajdzie kogoś wolnego, kto ją pokocha a nasze małżeństwo ocaleje.

    OdpowiedzUsuń
  192. Anonimowy7.1.15

    Święta Rito proszę cię aby ta kobieta dała sobie spokój z moim mężem i aby on tez zapomniał o niej bardzo o to proszę miej nas w opiece AMEN

    OdpowiedzUsuń
  193. Anonimowy8.1.15

    Święta Rito proszę cię żeby ta kobieta dała spokój mojemu mężowi a on żeby tez zapomniał o niej niech zajmie się swoja rodziną modle się o to i proszę cię z całego mego serca amen

    OdpowiedzUsuń
  194. Anonimowy18.1.15

    Święta Rito, proszę spraw aby mój mą przestał nadużywać alkoholu.Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  195. Anonimowy18.1.15

    Święta Rito proszę Cię wyproś u Boga łaskę nawrócenia dla mego męża. Niech zniknie jego egoizm i zatwardziałość serca, niech nie rozbija naszej rodziny. Proszę niech wróci do domu i nie zdradza.Sama ciągle proszę Boga ale wiem, że Ty jesteś bliżej i możesz za mną grzeszną się wstawić. Pomoż mi bo mam coraz mniej siły walczyć z mocami piekieł, które niszczą to co dla mnie ważne i jest sensem mego życia. Daj mi proszę jakiś znak co mam dalej robić. Nie odtracaj mnie i daj nadzieję dla mnie i moich córek.

    OdpowiedzUsuń
  196. Anonimowy20.1.15

    Sw Rito, daj madrosc do podjecia wlasciwej decyzji. Wstaw sie do Pana za naszym zmeczonym malzenstwem, pomoz mojemu mezowi docenic piekno zwiazku z jedna, wierna mu kobieta, uchron go od pokus I czyhajacego wokol zla. Prosze pomoz nam obojgu, pokaz mi jak byc lepsza zona. Jesli taka wola Boza, modl sie prosze o przetrwanie naszego malzenstwa

    OdpowiedzUsuń