Modlitwa matki

O Niepokalana Dziewico, Ty, która jesteś Matką Jezusa i moją, przez mi­łość świętej Rity spójrz na mnie pono­szącą słodką i ważną odpowiedzialność matki. Tobie, o Matko, polecam moje dzieci, które tak bardzo kocham, dla których tak wiele cierpiałam i za które odpowiadam przed Twoim Boskim Sy­nem. Naucz mnie prowadzić je tak, jak to czyniła święta Rita, po pewnej drodze prowadzącej do Boga. Spraw, abym była pełna czułości, ale bez słabości, silna, ale bez surowości. Uproś dla mnie tę cierpliwość, która nigdy się nie kończy, wszystko znosi, gdyż ma jako ostateczny cel zbawienie moich dzieci. Matko Boża, pomóż mi w tym trudnym zadaniu! Ufor­muj moje serce na podobieństwo Twoje­go serca i spraw, aby moje dzieci widzia­ły we mnie odblask Twoich cnót, abym umiała nauczyć je kochania Ciebie i słu­żenia Tobie na tej ziemi, byśmy kiedyś mogli znaleźć się w niebie wychwalając Cię i błogosławiąc. Dlatego proszę Cię, Królowo Świętych, abyś otoczyła je opie­ką świętej Rity z Cascia. Amen.
Ojcze nasz...  Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu...


358 komentarzy:

  1. Anonimowy3.4.12

    Święta Rito błagam uproś u Jezusa aby moje dzieci pojednały się z Bogiem poprzez Sakrament Pokuty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18.7.12

      Św. Rito pomoz moim dzieciom, by byly lepszei madrzejsze dla mnie, pomagaly mi w zyciu prosze miej ich w swojej opiece i pomoz mojej calej rodzinie, mezowi, by zaczal sie modlic

      Usuń
    2. Anonimowy30.5.13

      Kochana Św. Rito dziękuje Ci za wszystkie otrzymane łaski za Twoim wstawiennictwem.Proszę miej w opiece zawsze moją rodzinę wzmacniaj nas w wierze,a tym którzy jeszcze błądzą pomóż odnależ drogę do Boga.

      Usuń
    3. Anonimowy21.6.13

      Św. Rito, doprowadź moje dzieci na powrót do Boga i spraw żeby pojednały się z Nim przez sakrament pokuty. Wspomagaj je też w ich doczesnych zadaniach, gdyż wiem, że pomimo oddalenia się od Kościoła są dobrymi, wartościowymi ludźmi.

      Usuń
    4. Anonimowy4.4.15

      sw Rito pomoz mojemu synowi i synowej trafic do Pana Boga i do siebie

      Usuń
  2. Anonimowy25.4.12

    Święta Rito wyproś u Jezusa i Mateńki pracę dla moich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy30.4.12

    O Święta Rito miej w opiece wszystkie dzieci moje i te które adoptowałam.Wstawiaj się za nimi u Jezusa i Mateńki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy24.5.12

    Święta Rito uproś mi u naszego kochanego Tatusia i kochanej Matusi łaskę i błogosławieństwa dla moich synów aby powrócili do kościoła i pojednali się Bogiem przez sakrament Pokuty

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy10.6.12

    Św. Rito błagam Cie dopomóż memu synowi Grzegorzowi w pracy,spraw, aby przedłużono mu dalej umowę o prace.Uproś u Matki Najświętszej te łaski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy2.7.12

    Św. Rito błagam Cię o wstawiennictwo do Pana Boga Najwyższego, Ojca naszego na Niebie o nawrócenie mojego syna, o dobre i uczciwe życie i o dobrą pracę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy7.7.12

    Święta Rito zwracam się przez Ciebie do Boga i proszę o łaskę uzdrowienia dla mojej ciężko chorej córki Julii. Proszę Cię też o opiekę dla mojej rodziny i wiarę dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy8.7.12

    Święta Rito opiekuj się, strzeż i ochraniaj moją córeczkę.Wstawiaj się za nią u Jezusa Chrystusa niech otoczy ją zdrowiem, szczęściem i długim życiem w zgodzie z przykazaniami Boskimi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12.7.12

    Św.Rito proszę o nawrócenie syna Marcina,szanowanie ludzi oraz rodziców a także o rzucenie używek i Twoją opiekę nad nim.Niech Bóg wysłucha twojej modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy24.12.12

      Proszę Ciebie Pani bo dalej brak skutków modlitwy.

      Usuń
  10. Anonimowy20.7.12

    Św Rito opiekuj się moimi synami i wskaż dobra drogę życia pomóż mojemu synowi który przebywa za granica znaleźć prace i aby szczęśliwie powrócił do domu

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy25.7.12

    Świeta Rito uproś mi przebłaganie moich grzechów i moim bliskim.Jezu przebacz nam co złe było z naszej strony i pomóż nam się pogodzić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy29.7.12

    sw rito za twoim posrednictwem prosze ocud dostania sie mojej corki na studia
    prosi matka

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy29.7.12

    sw rito moja patronko opiekuj sie moja coreczka julcia spraw by zaczela szybko mowic

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy31.7.12

    święta rito proszę o łaski dla rodziny

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy8.8.12

    Sw.Rito blagam Cie o wstawiennictwo do Pana Boga Najwyzszego o nawrócenie mojej corki Justyny. zeby uwierzyła w siebie, i chciała byc zdrowa i uczciwe życie, bardzo ją kocham

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy28.8.12

    SW RITO miej w opiece moje dzieci i wnusia AMEN

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy30.8.12

    Św. Rito, proszę o opiekę nad moim synem, wyproś dla niego łaskę powrotu do Kościoła, a także łaskę pomyślności w pracy i w życiu, zdrowie i spokój. Niech decyzje podejmowane teraz przez niego okażą się zgodne z Bożą wolą i przyniosą mu radość i możliwość pomnażania Bożych talentów, a po ludzku- sukces i lepsze zarobki. Chroń go, Święta Rito!

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy30.8.12

    Święta Rito dziękuje Ci że Jesteś moją pośredniczką w drodze do Boga .Dziękuje za otrzymane łaski i proszę nie opuszczaj mnie wyproś mi to czego tak bardzo pragnę dla moich dzieci.Zgodnie Wolą Boga.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy1.9.12

    Św.Rito, proszę Cię uzdrowienie duchowe i cielesne moich dzieci. Uchroń ich proszę od zła.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy6.9.12

    ŚW.RITO MIEJ W OPIECE MOJE DZIECI,WSPOMAGAJ MOJĄ CÓRKĘ,DODAWAJ SIŁĘ W ZMAGANIU SIĘ Z TRUDAMI ŻYCIA DOROSŁEGO,DAJ JEJ LEPSZA PRACĘ,CZUWAJ NAD SYNEM ŻEBY TO CO ROBI BYŁO ZGODNE Z WOLĄ BOŻĄ.MŁODSZE DZIECI OBDARZ DARAMI DUCHA ŚWIĘTEGO I UMIEJĘTNOŚCIAMI W ZDOBYWANIU WIEDZY.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy11.9.12

    Święta Rito opiekuj się moją córką i wszystkimi dziećmi,których byłam lub jestem nianią.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy23.9.12

    Umiłowana Święta Rito, dziękuję za dotychczasowe łaski i błagam z całego serca o orędownictwo w ważnych dla mnie sprawach i o nieustającą opiekę nade mną i moimi bliskimi.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy27.9.12

    Święta Rito,proszę o nawrócenie mojej córki i pogłębienie wiry,życie w czystości.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy10.10.12

    św. rito,miej w opiece moją córkę i wnuczkę

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy26.10.12

    Swięta Rito, proszę o łaskę opieki nad moją rodziną, o zdrowie psychiczne i fizyczne dla nas wszystkich, o zbliżenie się do Boga mojego męża i synów, a zwłaszcza o uwolnienie się z uzależnienia i depresji mojego młodszego syna i o jego powrót na łono rodziny i radzenie sobie z życiem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy1.11.12

    Sw Rito błagam Cię o ratunek dla mojego wnuka, aby wyzwolił się z nałogów, błagam pomóż córce w jego wychowaniu, daj im siłę. Proszę również pomóż córce szczęśliwie wyjść z samotności, zmienić miejsce zamieszkania i pogódź moje dzieci aby żyły w przyjaźni i miłości. Opiekuj się rodziną syna, pomóż synowi opanować emocje, abyśmy żyli w wielkiej wierze w Boga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy26.7.13

      Sw. Rito prosze o modlitwe i oopieke nad moimi dziecmi imezem aby przez sakrament pokuty odnalezli prawdziwa droge zycia

      Usuń
  27. Anonimowy7.11.12

    Sw Rito, proszę Cię bardzo uproś u Pana Boga łaskę , aby mój syn i córk pogodzili się i zaczęli do siebie odzywać się
    Jezu, Maryjo Sw. Rito kocham Was i ufam , że pomożecie mi .
    Bogu niech będą dzięki .Ela

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy16.11.12

    Droga Sw. Rito proszę uproś u Boga łaski potrzebne dla moich dzieci i chrześniaków . Proszę o miłość, miłość w rodzinie.Jezu , Maryjo ,Sw. Rito kocham Was.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy21.11.12

    Swieta Rito blagam Cie upros u Pana Boga, aby moi synowie i ich zony zyli w zgodzie i prawdziwej rodzinnej milosci.Opiekuj sie mimi i mna.



    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy23.11.12

    Sw.Rito wstaw się do Jezusa Chrystusa z prośbą by mój syn się nawrócił i pojednał z Bogiem przyjął Sakrament Pokuty zmienił swoje życie [consul]

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy27.12.12

    Svata Rito,dávam Ti do rukou mého syna,vypros u Pána milost obráceni.Pánbůch zaplat

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy15.1.13

    sw.rito,proszé Cie o opieké nad moja corka i wnuczka obdarz je madroscia i spokojem upros u Boga cnoty dobroci i wrazliwosci wobec innych.ufam tobie o sw.ze nie opuscisz je Bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy16.1.13

    Sw.Rito,prosze wstaw sie u Pana Naszego Jezusa Chrystusa z prosba o nawrocenie moich dwoch synow aby zyli w madrosci zycia ktora Bogu sie podoba. Bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy18.1.13

    Św.Rito proszę o łaskę dla całej mojej rodziny miej w opiece nasze dzieci aby nie pogubiły się na drodze życia proszę o nieustającą modlitwę dla nas oby Bóg wysłuchał twojej modlitwy .Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy18.1.13

    Swięta Rito upros u Jezusa laske nawrocenia moich dzieci ,zeby dwoch synow synowa i ziec przestali pic alkohol i zeby syn pogodzil się z corka i z zięciem .Amen

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy4.2.13

    Św.Rito wstaw się do Jezusa Chrystusa z prośbą by mój brat Robert nawrócił się i pojednał z Bogiem przyjął Sakrament Pokuty zmienił swoje życie .[consul]

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy4.2.13

    Św.Rito wstaw się do Jezusa Chrystusa z prośbą by mój brat Robert nawrócił się i pojednał z Bogiem przyjął Sakrament Pokuty zmienił swoje życie .

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy10.2.13

    Święta Rito, powierzam Twej opiece mego syna. Chroń go przed złymi ludźmi i nie pozwól, by wpadł w pułapkę uzależnień. Proszę o łaskę nawrócenia dla niego i aby zachował obecną pracę na stałe; o zdrowie i pomyślność, a także o obfite pomnażanie talentów otrzymanych od Boga zgodnie z Jego świętą wolą.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy22.2.13

    Święta Rito, weź w swoją opiekę moje córki, obdarz je łaską siostranej miłości, zamień obojetność ich serc w serca pełne miłości. Ja robię co mogę, staram się, ale błagam o pomoć. Święta Rito, Ty wiesz jaki kolec mam w sercu, jak mnie boli samotność mojej jednej córki. Błagam, pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy1.3.13

    Kochana Swieta Rito prosze Cie opiekuj sie moimi Dziecmi by byly zdrowie i byli dobrymi Ludzmi. Prosze pomöz mojemu Synowi , aby pozdawal wszystki Egzaminy i zeby znalazl sobie porzadna Dziewczyne. Szkoda mi jego, bo jest bardzo smutny z tego powodu. Polecam Ci Najdrozsza Rito moje Dzieci - opiekuj sie nimi.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy16.3.13

    Kochana Święta Rito, proszę o pomoc i szczególną opiekę dla mojego syna, który trochę się pogubił na progu swojej dorosłości. Wyproś dla niego łaskę nawrócenia i siłę do trwania przy Chrystusie. Spraw, by nie ulegał złym wpływom, by pozostał dobrym człowiekiem, wolnym od nałogów i uczciwym. Pomóż mu zachować pracę i rozwijać talenty zgodnie z wolą Bożą.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy18.3.13

    św.Rito proszę Cię o zdrowie dla moich dzieci i aby zawsze podążali dobrą droga która prowadzi do naszego Pana.

    OdpowiedzUsuń
  43. Swieta Rito blagam Cie z calego serca upros u Pana o to co Cie caly czas prosze blagam Cie Sw. Rito

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy7.4.13

    SW.RITO-DZIEKUJE CI ZA DOTYCHCZASOWA POMOC.
    POWIERZAM CI MOJE DZIECI-WCHODZACE W DOROSLE ZYCIE.
    PROWADZ ICH DROGA WIARY, MILOSCI I NADZIEI W BOGU OJCU.POMOZ ZNALEZC IM ODPOWIEDNIE OSOBY,Z KTORYMI W PRZYSZLOSCI STWORZYLYBY ,PRAWDZIWIE KATOLICKIE RODZINY.POMOZ POUKLADAC IM ZYCIE ZAWODOWE-SYN SZUKA PIERWSZEJ PRACY-BLAGAM POKIERUJ NIM...,.ODPEDZ OD NICH WSZYSTKIE ZLE DUCHY I DEMONY ,KTORE CHCIALYBY STANAC NA ICH DRODZE.PROSZE O BLOGOSLAWIENSTWO DLA MOJEJ RODZINY.
    DZIEKUJE...DZIEKUJE...DZIEKUJE.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy17.4.13

    Swieta Rito prosze, wez w opieke mojego syna. Opiekuj sie nim, otocz aniolami,daj mu dar wiary, pomoz mu odnalezc piekna prawdziwa milosc, dzieki ktorej doceni wartosci rodzinne.Pomoz mu prosze pozytwnie zdac egzaminy i dostac dobra prace. Blagam o zdrowie, szczescie, milosc,i madrosc dla mojego syna. pozwol mi byc z niego dumna.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy21.4.13

    Święta Rito miej w opiece całą moją rodzinę,wstawiaj się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy12.5.13

    Święta Rito Tobie powierzam moje dzieci,wnuki całą rodzinę,pros Boga za nami w potrzebach Bogu wiadomych.Kochana Rito Ty mozesz tylko zrozumieć moje kłopoty ,pragnienia mego serca względem moich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  48. krystyna22.5.13

    Sw ,Rito moje dzieci sa dorosle,prosze uchron mnie od niezgody i niezrozumienia,pragne byc dla moich dzieci i wnukow,dobra i troskliwa,aby swoja zbytnia troska nie wyrzadzac im krzywdy,daj mi sile w moim przedsiewzieciu,abym kierowala sie miloscia,blagam pomoz mi Sw,Rito.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy22.6.13

    Święta Rito dopomóż mojej synowej w zaakceptowaniu swojej ciąży .Aby pokochała dziecko które nosi pod sercem żeby była opiekuńczą i kochającą matką .Wybłagaj o Swięta Rito nawrócenie dla mojego syna Tomasza i synowej Justynki wiesz co czuję bo też jesteś MATKĄ Błagam wstawiaj się za nimi ŚWIETA Rito

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy18.7.13

    Święta Rito, weź w swoją opiekę moje córki.Proszę , aby znalazły dobrych mężów. Proszę o miłość dla nich.Proszę , aby młodsza córka chodziła na mszę świętą. Błagam, pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy31.7.13

    Ukochana Świeta Rito, Dziękuję za wszelkie łaski jakimi obdarzasz moich bliskich. Proszę gorąco o wstawiennictwo za moją Najukochańszą Dominiczką, by powróciła do zdrowia, by wszelkie problemy, z którymi się boryka, wszelkie dolegliwości minęły, by leczenie, które Ją czeka zakończyło się pomyślnie. By mogła na nowo cieszyć się pełnią sił. Dodaj Jej otuchy, wspieraj, proszę z całego, całego serca. Otocz Ją swoją wielką , wspaniałą opieką.Bog zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy12.8.13

    Umilowana sw.Rito blagam upros mnie u Pana JEzusa aby moje dZieci wrocily do KOSCIOLA SW:I ZACZELY ZYC Z bogiem

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy10.9.13

    Święta Rita ,do Ciebie modlimy się każdego wieczoru,teraz tu zamieszczam prośbę ,ratuj nasze córki!Błagam Cię,to nie może tak być że wszystkie zagubiły się w życiu,poszły drogą zatracenia,ratuj je ,blagam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy11.9.13

    Św. Rito proszę o wstawiennictwo w intencji mojego ukochanego , pierworodnego syna . Aby powrócił do Boga i do nas . Jego serce opuścił smutek i ciężar a łaski boże wprowadziły w jego życie szczęście i harmonię . Cierpiąca matka .

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy12.10.13

    sw Rito prosze cie wyjednaj mi ulge w cierpieniu po stracie mojego syna popros Boga aby ukoil moja dusze oddaje mu syna i blagam o kolejne dziecko.Modl sie za mna i moja rodzina

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy28.10.13

    Św.Rito proszę ciebie z całego serca aby moje dziecko było grzeczne i spokojne

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy2.11.13

    Św. Rito błagam i proszę z całego serca o pracę dla córki.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy24.11.13

    Św. Rito pomóż mojej córce - błagam i proszę z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy2.12.13

    ŚWIĘTA RITO proszę cię o zdrowie dla moich dzieci Nikolki Konradka i Oliwki oraz o siłę i pomoc w wychowaniu tych aniołków.

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy28.12.13

    Św Rito prosze abyś wymodliła u Pana Boga łaske nawrócenia dla moich synów i synowej .Oby Najwyższy miał ich w opiece.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy3.1.14

    ŚWIĘTA RITO OPIEKUJ SIĘ MOIMI DZIEĆMI .PROSZĘ CIĘ O ŁASKĘ POWROTU DO BOGA .DAJ SYNOWI MĄDROŚĆ W ROZWIĄZYWANIU JEGO ŻYCIOWYCH PROBLEMACH POZWÓL MU WYCHOWAĆ DZIECI NA ROZTROPNYCH BŁOGOSŁAW ICH ZWIĄZEK .DAJ UPORAĆ SIĘ ŻYCIEM PROSZĘ CIE O MĄDROŚĆ I MIŁOŚĆ WSPIERAJ ICH ŁASKĄ

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy6.1.14

    Sw. Rito proszę Cię o wstawiennictwo do Matki Boskiej w intencji mojej Córki Kaliny. Poproś w moim imieniu by obdarowała moje dorosłe dziecko cnotą, mądrością, miłością, szczęściem i zdrowiem. Dopomóż mi Sw. Rito w naprowadzaniu mojej córki na właściwą drogę życia, w kształtowaniu Jej na dobrego i mądrego człowieka. Ochron Ją proszę od używek i niemądrych decyzji. Spraw by otaczali Ją ludzie mądrzy i uczciwi, którzy będą dla Niej przykladem.

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy2.2.14

    Św Rito proszę Cię o wstawiennictwo do Najwyższego Boga i Matki Nieustającej Pomocy , uwolnij moich synów od złosci , nienawiścj, lekcewżenia mnie, szargania moimi uczuciami, ulegania mamonie i namowom ich ojca , który przekupuje ich drogimi prezentami/kuno domów, działeki itp/ mamoni ich ,odsunął ich ode mnie,a oni gardzą mną , ponieważ nie mam kasy! Prosye Cie wzbaw ich od Zlego Ducha od wszelkiego za , przywro w nich milosc i szacunek do mnie !!! Dopomoz BLAGAM !!!

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy15.2.14

    Sw Rito, dziekuje Ci za Twoja opieke. Spelnilo sie wszystko to o co prosilam, I o co modlilam sie . Jeszcze raz prosze Cie o wiare dla mnie oraz opieke nad moja coreczka. Spraw, aby jej zycie bylo latwiejsze, aby zawsze byla blisko Boga oraz doswiadczala jego lask. Pomoz mi wychowac ja zgodnie z jego przykazaniami.

    OdpowiedzUsuń
  65. Święta Rito proszę cie o łaskę zdrowia dla mojej córeczki Lenki. Aby dalej była taka pogodna i prawidłowo się rozwijała. Proszę cię aby wyrosła na mądrego, dobrego, uczciwego człowieka, aby zawsze była blisko Boga i nigdy o nim nie zapominała. Daj mi siłę i cierpliwość do godnego jej wychowania. Amen

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy25.2.14

    Święta Rito bardzo proszę cię o łaskę zdrowia dla mojej malutkiej córeczki Lenki. Proszę aby wyrosła na mądrego, dobrego i uczciwego człowieka. Aby zawsze była blisko Boga i kochała go i nigdy o nim nie zapominała. Mnie obdarz cierpliwością, której mi czasami brakuje i siłą abym godnie i mądrze ja wychowała zgodnie z przykazaniami Boskimi. Przez Chrystusa Pana Naszego. Amen

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy28.2.14

    proszę Pomóz moim synom ! ja nie potrafie juz ! zmiluj sie o Pani !i pomóż !

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy5.3.14

    Św. Rito za Twoim wstawiennictwem proszę najukochańszego Jezusa o dar uzdrowienia z bulimii i samookaleczeń dla mojej biednej Nikoli.

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy5.3.14

    Kochana św Rito uproś u Boga łaskę ,aby mój syn przestał się kłócić ze mną ,daj nam się pojednać,Niech już nie będzie kłótni codziennych w naszym domu.Spraw aby pojednał się z Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy7.3.14

    Proszę o opiekę nad moimi dziećmi, aby wzrastały w wierze, miłości, byli dobrymi i szczęśliwymi ludźmi, wolnymi od uzależnień na chwałę Bożą.

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy9.3.14

    Święta Rito uproś u Boga łaski dla mojego syna Kamila aby uwolnił go od nałogów i sprawił żeby był dobrym synem, mężem i ojcem

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy23.3.14

    Święta Rito, proszę Cię za moimi dziećmi wchodzącymi w dorosłe życie.Prowadź ich drogą wiary, miłości i nadziei,pomóż znaleźć im odpowiednie osoby, z którymi w przyszłości stworzyłyby prawdziwie katolickie rodziny.Pomóż pookładać im życie zawodowe. Aby syn znalazł s pierwszą pracę-błagam pokieruj nim. .Proszę o blogoslawienstwo dla mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy26.3.14

    Swieta Rito , prosze aby moj syn dostal sie do swoje wymarzonej szkoly ( zawodu ) za pomyslnie zdanie egzaminu, i zeby nigdy nie powrocil do nalogu i nie opuszczal drogi do Pana Boga . .

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy29.3.14

    Swięta Rito proszę pomóż moim dzieciom niech uwolnią się od nałogów niech myślą o swoich rodzinach żeby miały siły mieszkać tam gdzie są niech układają życie niech Pan Bóg i Najświętsza Matka dała im siły i wytrwanie .

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy31.3.14

    Zrozpaczona matka, czująca pustkę i porażkę wychowawczą! Prosi o wstawiennictwo Św. Rity dla syna ...........podczas pisania egzaminu zaliczeniowego z matematki - otocz go opieką i kieruj jego mysli tak by mógł wykorzystać wszystko co potrafi podczas pisania tego sprawdzianu. Tobie Zaufałam.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy31.3.14

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo za moimi dziećmi, wyprostowania Ich dróg życiowych, opuszczenia lęków, walki z różnymi uzależnieniami, będą silni i kochający Boga. Niech wzrastają w miłości, opiece i Chwale Bożej.

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy4.4.14

    Dziekuje za Twoja pomoc :)
    Mniej w opiece moje dzieci .

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy14.4.14

    Sw.Rito,upros mi laske u Pana aby utwierdzil w milosci I zgodzie malzenstwo mojego syna Jerzego,a dla Pawla prosze o milosc I jednosc w rodzinie .Sw.Rito upros im laske wiary.

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy23.4.14

    Sw.Rito upros zdrowie i wszelkie potrzebne laski dla mojego syna, o laske wiary.

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy27.4.14

    Św. Rito Proszę Cię upros u Boga aby moja mała córeczka Justynka była grzeczna. Żeby przestała w końcu tak piszczec, krzyczec i płakać ciągle. Spraw aby w końcu była zawsze wesoła uśmiechnięta i spokojna. Żeby też w końcu zaczęła przesypiac całe noce abym i ja mogła w końcu odpocząć. Bardzo mocno Cie o to proszę wręcz błagam bo już mi ciężko jest tak żyć jak teraz. Nie daje już rady. Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy1.5.14

    Święta Rito proszę o zdrowie i postępy w rozwoju mojego synka Dominika-proszę uproś mu siłę, aby nauczyił się siadać, przemieszczać, mówić, aby jadł normalnie i był spokojnym dzieckiem. Tak mi ciężko Boże...

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy2.5.14

    ŚWIETA RITO ZAWIERZAM CI SIEBIE I MOJA RODZINĘ- MOJE KOCHANE CÓRECZKI I MĘŻA. Proszę pomóż mi wybaczyć samej sobie.. Kocham moje dziewczynki bardzo ale ta nienawiść do samej siebie niszczy mnie tak bardzo że brakuje mi do nich cierpliwości. Proszę pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy7.5.14

    Święta Rito proszę wysłuchaj mojej modlitwy, zaopiekuj się moją rodziną, skrusz serce mojego męża który stał się obcy, zimny dla nas, rozpal proszę jego serce. kocham Go i robię wiele żeby ratować to małżeństwo on jest nieugięty i oddala się ode mnie. Proszę pomóż mi w rozmowie z nim w zrozumieniu jego postępowania, dodaj mi sił i wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy8.5.14

    Św .Rito proszę Cię wstaw się za moim synem Kamilem aby pomyslnie pozdawal egzaminy maturalne i dostal się na studia . Miej go w swojej opiece .

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy17.5.14

    Święta Rito Ty znasz nasze serca. Wyjednaj naszej rodzinie wszelkie potrzebne łaski. Proszę opiekuj się, strzeż i ochraniaj moją córeczkę. Wstawiaj się za nią u Jezusa Chrystusa, niech otoczy ją zdrowiem i swym błogosławieństwem.

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy25.5.14

    Sw rito blagam o zdanie egzaminu zawodowego , znalezienie pracy .
    Jezu ufam tobie . Jezu ufam tobie .

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy2.6.14

    ŚW RITO POMOZ NAM WYCHOWAC NASZĄ CORKĘ JULIE W WIERZE W MIŁOSIERDZIE BOZE .

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy19.6.14

    Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo u Boga Najwyższego w nieustannej opiece syna, aby Bóg go obdarzył zdrowiem i szczęściem osobistym, wspierał go, pocieszał i umacniał w trudnym okresie jego życia. Proszę Cię wyjednaj u Boga łaskę umacniania w odnalezieniu radości życia i wiarę w założenie rodziny. Niech wróci do Boga i uwierzy w jego siłę.

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy20.6.14

    Św.Rito proszę uproś potrzebne łaski dla nojego syna u Jezusa Miłosiernego aby zawsze miał pracę i wyszedł z kłopotów finansowych.Proszę aby spotkał dobrych przyjaciół i życzliwych mu ludzi na swej drodze.Wierzę że mu dopomożesz,Ty jesteś możną orędowniczką w sprawach trudnych,Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy24.6.14

    Błagam Cię św. Rito w swojej łasce przed Bogiem pomóż nad moim bardzo chorym Tatusiem Staszkiem, by wrócił do zdrowia i cieszyła naszą rodzinę swoją wspaniałą postawą Dobrego Chrześcijanina.

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy27.6.14

    Sw.Rito blagam cie pomoz mojemu synkowi Kubusiowi zeby wyzdrowia, dodaj mi sily zebym sie nie zalamala .Jezu Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy17.7.14

    sw.rito dopomoz szwagrowi stanislawowi wrocic do naszej niech wroci do kosciola od ktorego odszedl wstaw sie za nim do pana boga wysluchaj prosby mojejwiary

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy29.7.14

    Święta Rito miej w opiece moje dzieci,aby stały się łagodniejszze i nie zachowywały się agresywnie ,szczególnie córka ,która staje się egoistką mała,błabam Cię z całego serca ażeby wszystko między nami złagodziło się,bo ja im daję całe swoje serce,a one to wykorzystują ,jestem cała znerwicowana,nie mam sily na nic,Błagam pomóż mi i moim dzieciom aby łaska o którą proszę Ciebie Sw,Rito i Boga była wysłuchana .Amen

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy29.7.14

    Święta Rito znowu proszę Cię o wstawiennictwo u Boga Najwyższego w nieustannej opiece syna, aby Bóg go obdarzył zdrowiem i szczęściem osobistym, wspierał go, pocieszał i umacniał w trudnym okresie jego życia. Proszę Cię wyjednaj u Boga łaskę umacniania w odnalezieniu radości życia i wiarę w założenie rodziny. Niech wróci do Boga i uwierzy w jego siłę.

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy29.7.14

    Święta Rito proszę Cię otocz opieką drugiego syna aby pomyślnie rozwiązała się jego sprawa finansowa i oby doszło do podpisania satysfakcjonującej ugody. Daj mu dużo silnej woli i wiary aby się nie załamał i oby miał nadal pracę. Błagam Cię św. Rito pomóż moim synom.

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy30.7.14

    Święta Rito, błagam, ratuj małżeństwo Moniki, aby wreszcie uwierzyła, że nadal mogą być razem. Błagam o pomoc i modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy6.8.14

    Święta Rito , mam dwóch synów dorosłych i jezdzą motorami spraw aby nikomu krzywdy nie wyrządzili, żeby jeździli ostrożnie czuwaj nad nimi.

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy6.8.14

    Święta Rito otocz opieką moich synów aby mieli dobrych kolegów i żeby niczego nie zażywali,aby szanowali pracę i żeby była miłość w naszym domu.Aby kiedyś znaleźli sobie dobre żony i byli dla nich dobrzy i kochający. Chciałabym być dumnna z moich synów Michała i Bartosza żeby nam kiedyś podziękowali za trud wychowaczy.Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy6.8.14

    Św.Rito wstaw się u naszego Jezusa Miłosiernego o wszelkie łaski potrzebne mojej córce w dorosłym życiu,

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy11.8.14

    Św,Rito proszę Cię aby mój syn pojednał się z Bogiem przez sakrament pokuty, aby otaczał się ludźmi którzy są blisko Boga i aby córka nabrała wiary w własne siły, i aby dokonywali właściwych wyborów, zgodnych z Twoją wolą.

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy17.8.14

    Święta Rito proszę Cię miej w opiece mojego małego syna by zdrowo się rozwijał i miał zawsze otwarte serce dla wszystkich ludzi by był szczęśliwy i zdrowy.

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy11.9.14

    Św.Rito proszę pomóż mojemu synowi niech się opamięta i nawróci na dobrą drogę niech nas nieokłamuje i nieokrada.

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy26.9.14

    Św. Rito, mój syn dzisiaj wyprowadza się z domu. Wypraszaj dla niego potrzebne łaski u Boga, aby wszystko ułożyło mu się pomyślnie, ale też aby żył zgodnie z przykazaniami.

    OdpowiedzUsuń
  104. Święta Rito Ty pomagasz mi, błagam więc o pomoc dla mojej córki proszę aby zmieniła się ,aby złość, nienawiść i złe emocje opuściły ją, aby mogła szczęśliwie żyć z chłopakiem który ją kocha ale już traci do niej cierpliwość. Tak bardzo proszę aby moje dziecko zmądrzało...

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy30.9.14

    sw Rito ukochana corko boga prosze upros dla mojej corki Claudi laske zrozumienia ze to co robi jest zlem blagam uwolnij ja od sidelszatana .Prosi matka

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy3.10.14

    Świeta Rito błagam o uleczenie córki i wnuczka oraz o zdrowie dla mojej rodizny

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy3.10.14

    Uproś święta Rito u Boga wyzdrowienie mojej córki i jej synka - błagam

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy9.10.14

    ŚW.RITO proszę o wstawiennictwo u Pana Boga Wszechmogącego za moją całą rodzinę,a w szczególności za moje dzieci,aby nigdy nie odwracały się od Pana Najwyższego,a ich serca były przepełnione Wiara,Nadzieją i Miłością.Proszę,aby nigdy nie dały skusić się do złego,aby miały serca otwarte dla Pana Naszego Jezusa Chrystusa,a Najświętsza Panienka miała ich w swojej opiece.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy9.10.14

    ŚW.RITO proszę o wstawiennictwo u Pana Boga Wszechmogącego za moją całą rodzinę,a w szczególności za moje dzieci,aby nigdy nie odwracały się od Pana Najwyższego,a ich serca były przepełnione Wiara,Nadzieją i Miłością.Proszę,aby nigdy nie dały skusić się do złego,aby miały serca otwarte dla Pana Naszego Jezusa Chrystusa,a Najświętsza Panienka miała ich w swojej opiece.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy15.10.14

    ŚW.RITO proszę o wstawiennictwo się do Pana Boga za moją rodzinę a szczególnie za moje dzieci, za zwłaszcza za moją córkę która związała się z niedobrym chłopakiem o nawrócenie jej. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy26.10.14

    Sw.Rito pomoz odnalezc moim dzieciom droge do Boga,naucz ich miloci do Boga i blizniego,wspieraj ich w trudnych sprawach,a jezeli bladza badz dla nich swiatlem i drogowskazem.Dziekuje Ci za wszystkie laski okazane mojej rodzinie.Nigdy tego nie zapomne i zawsze bede wdzieczna za wszystkie dary,ktore otrzymuje od Boga,poprzez Twoje wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy27.10.14

    Święta Rito zwracam się przez Ciebie do Boga i proszę o łaskę zdrowia dla Naszej córeczki Milenki.

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy10.11.14

    Święta Rito proszę otocz opieką moje dzieci, często chorują, córeczka nie może wyzdrowieć, proszę o łaskę zdrowia dla Olisi i Filipka

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy11.11.14

    Święta Rito pomóż mi być dobrą matką dla moich dzieci. Daj mi siłę i pewność siebie, której najbardziej potrzebuję. Pomóż mi odpędzić strach o dzieci i napełnij mnie spokojem i wiarą w spokojną przyszłość moich córeczek. Spraw aby mój instynkt macierzyński przemówił do mnie głośno i wyraźnie abym nie miała problemu z odczytaniem sygnałów moich dzieci. Dziękuję Ci bardzo za mego męża i zdrowe córeczki i proszę o dalsze łaski dla naszej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy11.11.14

    Za twoim wstawiennictwem sw.Rito blagam Cie upros u naszej Matki zdrowie i szczescie dla mojej coreczki.Aby rosla ku chwale Boga w zdrowiu. Daj mi sily i wtrwalosci w chowaniu jej. Blagam by wszystko bylo z nia dobrze

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy19.11.14

    Świeta Rito blagam cie upros u naszej Matki szczescie dla moich dzieci ,aby byly madre w szkole zeby niczego sie nie baly dodaj im otuchy i wiare w siebie.mama

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy24.11.14

    Świeta Rito, proszę Cię o to by moja 20 miesięczna córeczka Oliwka, której mąż pozbawił matki 238 dni temu, miała normalne dzieciństwo i jak najszybciej wróciła do mnie... Proszę, dodaj mi siły do walki i wiary, że niedługo wróci. Proszę o wstawiennictwo! Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy26.11.14

    Św. Rito. Pamiętaj o moich córkach, tak bardzo potrzebują Twojego wstawiennictwa u Matki i mojej miłości. Proszę. Mama Anna

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy1.12.14

    Swieta Rito prosze Ci o zdrowie dla mojej nienarodzonej jeszcze corki, a takze o wiare i wytrwalosc dla mnie w samotnym jej wychowywaniu. Tak nam dopomoz Bog.

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy3.12.14

    Święta Rito, błagam Cię spraw aby mój syn przekonał się do przedszkola, mniej się denerwował i zaczał jeść. Tak się o niego boję. Pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy5.12.14

    Święta Rito, proszę Cię o opiekę nad moim synem Piotrem. Wstaw się za nim u Boga, uproś mu drogę życia, która będzie miła Panu.

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy8.12.14

    Święta Rito proszę cię o uzdrów moją córkę ,i ulecz mojego męża z alkocholu

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy10.12.14

    Prosze o zdrowie i laski Boze dla mojej coruni.Aby zawsze byla usmiechnieta i brzusio jej nie bolal...oby rosla i rozwijala sie ku chwale Boga...tak sie martwie gdy odmawia jedzenia...dopomoz jej w rozwoju jak fizycznym, tak i duchowym

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy11.12.14

    Swieta Rito prosz o opieke nad moimi dziecmi ,zeby nikt i nic ich nie rozdzielo; zeby zawsze szczesliwie wracaly do domu po szkole . zeby juz nigdy nie musialy sie bac szczegolnie ta najstarsza .dziekuje z calego serca Swieta Rito .wierze ,ze mnie wysluchasz

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy12.12.14

    ŚW.RITO prosze wez w opieke swoją moje dzieci Natalke i Bartka ,proszę o światło ducha świętego ,o zdrowie .Aby nigdy nie odwróciły się od Boga.

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy14.12.14

    Swięta Rito błagam o opieke nam moją córuchną Olusią żeby sobie poradziła w szkole zdała i się tak nie denerowowała

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy22.12.14

    Święta Rito, błagam Cię o opiekę nad moją rodziną. Proszę spraw by mój kochany synek Mateuszek spał spokojnie w nocy. Wlej w moje serce cierpliwość i nadzieję. Dziękuję za mojego wspaniałego męża, który mnie wspiera. Dodaj nam sił w przezwyciężaniu problemów. Spraw bym była lepszą matką i żoną.

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy5.1.15

    Św.Rito prosże weź w opieke moje dzieci Dawidka kingusię i Bartosza.
    Proszę o łaskę zdrowia dla nich .Oraz daj mi siłę Św.Rito bo czasami jest mi bardzo ciężko jak widzę gdy któreś cierpi.Dziękuję ci Matko za wszystkie otrzymane dotychczas łaski.

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy5.1.15

    Św.Rito proszę o łaskę zdrowia dla moich dzieci, miej ich w opiece.Daj mi siłę ich wychować i przezwyciężyć problemy.Bo tak bardzo boli gdy widzę że cierpią a są jeszcze takie małe. Ukochana sw.Rito pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy7.1.15

    Święta Rito proszę Cię o opiekę nad naszą rodziną. Proszę o zdrowie moich córeczek, żeby nie działa im się żadna krzywda i żeby Pan Bóg miał je zawsze w swojej opiece. Proszę żeby Maja już nie chorowała i a Nicola nie była taka nerwowa. Daj mi proszę siłę do życia i utrzymania mojej rodziny w wierze, miłości i spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy9.1.15

    Świeta Rito, błagam Cię o opiekę nad moja rodziną, a szczególnie córką, żeby odblokowała się do rówiesników i nie była przez nich odrzucana, żeby uwierzyła w siebie i znalazła prawdziwych przyjaciół

    OdpowiedzUsuń
  132. Sw.Rito,blagam Cie o wyproszenie lask dla moich dzieci.Aby starszy syn ustawil odpowiednio swoja prace I mial czas dla rodziny,a dla mlodszego syna Pawla prosze pomoz mu dostac sie na studia I ustawic jego zycie aby mial zadowolenie wewnetrzne.Wypros mi laske wiary dla obu mych synow.

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy16.1.15

    SW.RITO-DZIEKUJE CI ZA DOTYCHCZASOWA POMOC.SPEŁNILO SIE WSZYSTO O CO CIE PROSIŁAM.
    POWIERZAM CI MOJE DZIECI-WCHODZACE W DOROSLE ZYCIE.
    PROWADZ ICH DROGA WIARY, MILOSCI I NADZIEI W BOGU OJCU.POMOZ ZNALEZC IM ODPOWIEDNIE OSOBY,Z KTORYMI W PRZYSZLOSCI STWORZYLYBY ,PRAWDZIWIE KATOLICKIE RODZINY.Serdecznie dziekuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy19.1.15

    Św. Rito proszę Cię o opiekę nad moimi dziećmi, które mimo, że dzielne i rezolutne, to odgórnie są nakładane na nie nowe obowiązki, z którymi niekoniecznie dobrze sobie radzą . Proszę Cię o opinię od psychologa, która pozwoli Natalce jeszcze przez rok dojrzeć do szkoły, dorosnąć emocjonalnie!!! Proszę Św. Rito zerknij na nie swym troskliwym okiem :) Kocham je nad życie i nie jestem w stanie sama wszystkiego im zapewnić, ale z Twoja pomocą na pewno będzie im w życiu lepiej !! :) Teraz 10 dni oczekiwania na tę opinię, która tak wiele dla nas znaczy ... PROSZĘ ŚW. RITO - POMÓZ !!! MATKA BOŻA POMOGŁA NATALCE POKONAC CHOROBĘ, teraz niby banał - ta opinia - ale tak wiele zmienia... Serdecznie dziękuję :) !!

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy21.1.15

    SW RITO BLAGAM CIE O ZDROWIE SZCZESCIE MOJEGO SYNA BLAGAM CIE O JEGO NAWROCENIE I WIARE W BOGA JEDYNEGO I SYNA JEZUSA CHRYSTUSA PANA NASZEGO

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy23.1.15

    Św.Rito. błagam Cię wstaw się za moimi córeczkami.Zwłaszcza starsza potrzebuje twojego wsparcia. Pomóż nam przejsc trudne chwile.proszę módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy23.1.15

    Św.Rito. błagam Cię wstaw się za moimi córeczkami.Zwłaszcza starsza potrzebuje twojego wsparcia. Pomóż nam przejsc trudne chwile.proszę módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy23.1.15

    Św. RIto. Błagam Cię wstaw się za moimi córeczkami.Zwłaszcza starsza potrzebuje opieki i Bożego Miłosierdzia. Spraw by nauczyła się panować nad emocjami i zdobywać wiedzę. Pozwól nam przetrwać trudne chwile. Módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy27.1.15

    Swieta Rito prosze zaopiekuj sie moim synkiem Karolkiem

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy28.1.15

    Św Rito, proszę Cię, pomóż mojej córce w nauce,wstawiaj się za nią u Boga i wypraszaj dla niej potrzebne łaski.

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy6.2.15

    Święta Rito, proszę o łaskę zdrowia dla naszej córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy10.2.15

    Święta Rito, dziekuje że mogę pełnić podwójną rolę matki Chrzestnej, proszę miej ich w swojej opiece i o szczególną łaskę zdrowia dla Jakuba. Módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy11.2.15

    Proszę o zdrowie, bezpieczeństwo i dobre relacje w rodzinie dla moich synów,aby podejmowali właściwe życiowe wybory miłe Panu.Proszę o wsparcie w nauce dla Łukasza i Pawła.Chroń nas od złego.Św. Rito ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy12.2.15

    Święta Rito proszę o uzdrowienie mojego małego synka i o opiekę nad nim .

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy19.2.15

    Proszę o zdrowie dla najukochanszego synka oraz,żeby wyrósł na zdrowego,dobrego i szczęśliwego człowieka.Dziękuje za juz otrzymaną pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy21.2.15

    św Rito prosze pomóż odnależć droge zycia dla moich synów daj dobrą prace,żone ulecz oczy,wzmocnij słuch,wyprośc tak potrzebne łaski u TRONU BOZEGO MIŁOSIERDZIA,AMEN

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy22.2.15

    Św. Rito proszę uproś u Boga cud uzdrowienia dla naszej Córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  148. Święta Rito proszę wstaw się za moim synem o uwolnienie z nałogów oraz nawrócenia.

    OdpowiedzUsuń
  149. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  150. Święta Rito proszę wstaw się za moim synem o uwolnienie z nałogów oraz nawrócenia.

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy24.2.15

    prosze cie cudowna przyjaciolko o sile i madrosc w wychowywaniu moich corek

    OdpowiedzUsuń
  152. Święta Rito proszę wstaw się za syna mojego u Pana naszego o jego nawrócenie i zerwanie z całym złem które go oddala od Pana.

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy2.3.15

    Święta Rito, proszę Cię o opiekę nad moimi dziećmi, pomóż mojej córce w nauce, wstawiaj się za nią u Boga i wypraszaj dla niej potrzebne łaski.

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy4.3.15

    Sw Rito wstaw sie za mna i moja rodzina, jest mi tak trudno zakceptowac brak kontaktu z corka i z moimi wnukami, jezeli taka jest Wola Boza upros mi pokore abym to przyjela i zmilowanie aby odwrocic ten los, Sw Ritmodl sie za nami

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy5.3.15

    Święta Rito proszę Cię o wstawienie się za moimi synami aby się opamiętali w tym co robią ,aby wrócili na drogę Wiary w BOGA .mojej żonie i mnie wyproś proszę głęboką Wiarę Nadzieje i Miłość oraz zgodę między nami a naszymi dziećmi a mojej kochanej córeczce zdrowie dobre życie i to jak już będzie dorosła aby nigdy nie zaparła się Wiary w BOGA którą mam nadzieję że dobrze jej przekażę .Błagam Św. RITO o Twe wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy9.3.15

    Święta Rito Prosze Cie pomóż w zdrowiu mym drogim dzieciom, ktore ciągle choruja..

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy14.3.15

    Swieta Rito,wstawiaj sie do Boga za moja corke Sandre,pomoz jej nauczyc sie modlitwy i daj mi sile i madrosc w wychowywaniu jej.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy15.3.15

    Święta Rito prosze o opieke nad mymi dziecmi. Pomóż mi je prowadzic droga Bożą. Amen

    OdpowiedzUsuń
  159. Sw.Rito,blagam Cie wypros mi laske wiary I opieke Ducha Sw.dla moich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy20.3.15

    Święta Rito pomóż moim córką i synowi aby byli zdrowi i błogosław im na nowej drodze życia

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy30.3.15

    Święta Rito pobłogosław mojej córce Renacie i Ani i synowi w zdaniu matury

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy2.4.15

    SW RITO PROSZE CIE O ZDROWIE DLA MOJEGO MEZA

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy2.4.15

    SW RITO PROSZE CIE O ZDROWIE DLA MOJEGO MEZA RAFALA

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy3.4.15

    Święta Rito proszę Cię o przywrócenie mojego męża dla naszej rodziny.I proszę Ciebie o uratowanie jak najwięcej rodzin.-Beata

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy4.4.15

    Święta Rito pobłogosław naszej rodzinie , bardzo proszę o to aby mój synek zdał egzamin na technika informatyka, oraz zdanie matury , i aby córcia mówiła ,proszę........................

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy8.4.15

    SWIETA RITI MNIEJ W OPIECE MOJE DZIECI ABY ONI UKONCZYLY STUDIA POMYLSNIE DAJ IM SILY I WIARY W SIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy9.4.15

    Św. Rito, prosze Cię o opiekę nad synem, który ma zabieg. Aby wszystko się udało i byl już zdrowy. Dziękuję za wszystkie łaski.

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy12.4.15

    Sw Rito prosze cie aby moja corka zrozumiala co dla niej jest najwazniejsze w zyciu aby pochopnie nie wyciagala wnioskow aby zrozumiala ze matka kocha bez warunkowo .Modl sie za nia aby sie nawrocila i modlila o laski

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy19.4.15

    Święta Rit, proszę Cię o opiekę nad moją córką, żeby zaznała spokoju duszy, była dobrym człowiekiem i dobrą córką. Spraw, żeby mogła i chciała się uczyć, żeby postępowała racjonalnie, zdała maturę i stała się samodzielna. żeby wzięła odpowiedzialność za siebie. Błagam Cię, prowadź ją przez życie.

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy19.4.15

    SW.Rito - Proszę o modlitwę dla mojej wnuczki,i pomoz jej zdac egzamin gimnazjalny...

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy21.4.15

    O święta pomóż moim dzieciom, miej je w swojej opiece

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy23.4.15

    Proszę Cię s. Rito o wsparcie dla moich córek. Pomóż dokonać właściwych wyborów w przyszłym życiu. zdania matury i studiów dla starszej córki. Tak bardzo potrzebuje Twojej pomocy. Bezzilna matka Anna.

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy25.4.15

    św Rito uproś dla moich dzieci o łaskę ducha św, która będzie je prowadziła do zbawienia przez całe życie, a dla mnie o łaskę ducha św, również o cnoty, które były Twoja domeną:)

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy27.4.15

    Swieta Rito, blagam mniej opieke nad moja corka Agata,prowadz ja przez zycie,bo sama nie radzi sobie,wskaz jej droge do wiary.Prosze naucz ja szanowac i kochac siebie,szanowac rodzicow i kochac nas.
    mama

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy28.4.15

    Święta Rito proszę Cię o opiekę nad moimi synami aby byli zawsze zdrowi i mądrze postępowali w życiu

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy28.4.15

    Święta Rito proszę Vie o wstawiennictwo u Boga za moimi synami aby zawsze byli zdrowi i żeby mądrze postępowali w życiu i żeby byli dobrymi ludźmi

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy30.4.15

    Św.Rito ośmielam Cię prosić o ład moralny mojej rodziny i poprawę zdrowia oraz błogosławieństwo BOGA na każdy dzień.obiecuję poprawę od dzisiaj zaczynam koronkę w tej intencji wierzę w Twoją pomoc

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy5.5.15

    Św. Rito proszę cię bezproblemową ciąże mojej żony. Spraw żeby nasze dziecko było zdrowe i jeśli pan bóg się zgodzi niech to będzie córeczka, o której oboje z żoną marzymy.

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy7.5.15

    Święta Rito Pomusz mojemu synowi być dobrym człowiekiem żeby chodził do szkoły i chroń go od złego .

    OdpowiedzUsuń
  180. Anonimowy8.5.15

    Swieta Rito blagam Cie o uzdrowienie mojej còrki Diany ktòra ma chorobe ust I oszczesliwa operacje dla mojej cioci Hani kocham Cie Swieta Rito

    OdpowiedzUsuń
  181. Anonimowy11.5.15

    Święta Rito pomóż mojej Ani by nauczyła się pokory.

    OdpowiedzUsuń
  182. Anonimowy15.5.15

    Święta Rito! Proszę Cię o Salomejkę, o potrzebne łaski dla niej, w intencji Bogu wiadomej. Ufam, że wyprosisz u Boga to co jest dobre dla niej. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  183. Anonimowy18.5.15

    Święta Rito! Proszę i błagam - pomóż mojemu synowi zdać trudne egzaminy, daj mu dużo siły do pracy,daj zadowolenie i radość,wspieraj go poprzez dobrych ludzi na jego drodze

    OdpowiedzUsuń
  184. Anonimowy18.5.15

    Święta Rito proszę o błogosławieństwo dla moich dzieci ,mojej wnusi i o szybki powrót do zdrowia,czuwaj nad nimi ,prowadż ich przez to podole żeby nie błądzili,a szczególności mój syn chroń go przed nałogami nie pozwól żeby zszedł na złom drogę ,pomóż mu założyć szczęśliwą rodzinę,spraw żeby jeżdził do swojego dziecka.Spraw żeby był pracowity ,dobry,żeby miał dobry kontakt z ojcem.miej moją rodzinę w opiece niech wszystkie zmartwienia odejdą od nas.Daj mojej rodzinie dużo zdrowia i wyproś nam u Boga potrrebne łaski

    OdpowiedzUsuń
  185. Anonimowy20.5.15

    Św Rito proszę Cię otocz opieką mojego syna Michała aby stał się dobrym człowiekiem i nie stwarzał problemów.Poprowadz go odpowiednia drogą aby nigdy nie zbłądził. Chroń go przed nałogami ,aby miał dobrych kolegów i żeby przeszedł do trzeciej klasy zawodówki.

    OdpowiedzUsuń
  186. Anonimowy28.5.15

    Święta Rito! Proszę Cię otocz swą opieką i modlitwą do Boga moją córkę. Wyproś dla niej łaskę podążania w życiu właściwą drogą, weź w opiekę i pojednaj całą moją rodzinę. Daj nam potrzebne łaski i zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  187. Anonimowy28.5.15

    Kochana Święta Rito.
    Módl się za mojego syna. Modlę się i ja. Poproś Pana Boga, by mój syn zaczął myśleć pozytywnie. Odsuń od niego wszelkie nałogi, złość, podejrzenia. Niech serce jego wypełni się miłością, szacunkiem i dobrocią. Otul go swoją opieką.
    Ojcze Nasz..
    Zdrowaś Maryjo...
    Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu...

    OdpowiedzUsuń
  188. Anonimowy29.5.15

    Św. Rito, proszę o wstawiennictwo za zdrowie mojego poczętego wyczekiwanego Dzieciątka.

    OdpowiedzUsuń
  189. Anonimowy29.5.15

    Święta Rito błagam uproś u Jezusa aby mojwe dziecko pojednało się z Bogiem poprzez Sakrament Pokuty. Wstaw się proszę za nim u Pana Boga , aby zaczał myśleć pozytywnie i uwolnij go od fałszywych przyjaciòł. Niech pozbędzie się złości i podejrzliwości w stosunku do najbliższych. Spraw , aby jego serce wypełnił Duch Święty. Proszę spraw również, aby mój maż się nawròcił. Błagam o wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  190. Anonimowy2.6.15

    sw Rito blagam Cie o wstawiennictwo u Pana Jezusa oby moj maz przeszedl pozytywnie komisje lekarska.i miej w opiece moja cala rodzine ..Amen

    OdpowiedzUsuń
  191. Anonimowy5.6.15

    Św Rito błagam Cię o wstawiennictwo u Pana Jezusa, o uzdrowienie duszy mojego syna, aby zaczął pracować nad sobą, został uwolniony od wszelkich zniewoleń, klątw i uroków, uwolniony od wszelkich przekleństw i osądów

    OdpowiedzUsuń
  192. Anonimowy10.6.15

    Św.Rito proszę Cię o łaskę nawrócenia mojego syna.
    Wypełnij jego serce i duszę wiarą, miłością i spokojem.
    Niechaj porzuci zgubne nałogi i wróci do poprawnego życia.
    Chcę by był szczęśliwy, poukładał swoje życie, poprawił kontakty z bliskimi.
    Chroń go od złego. Prowadź go najlepszą drogą z dala od złych pokus, od złych kolegów.
    Pomóż mi wychować go na dobrego i kochanego człowieka.

    Módl się za niego razem ze mną.
    Zdrowaś Maryjo, łaski pełna, Pan z Tobą...
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
  193. Anonimowy14.6.15

    Tobie, o Matko, polecam moje dzieci,i wnuki które tak bardzo kocham, dla których tak wiele cierpiałam i za które odpowiadam przed Twoim Boskim Sy­nem. Prosze oaby w rodzinie pojawil sie spokoj dsyn i synowa wyszli z nalogu i zyli jak Pan Bog przykazal, a wnuki mieli dobry przyklad i wyrosla na madra wnusie. Niech zapanuje pokoj w ich rodzinie. Jezu ufam Tobie wez to w swoje rece, blagam Amen

    OdpowiedzUsuń
  194. Anonimowy14.6.15

    Sw Rito wstaw sie u Pana naszego o szczescie dla moich dzieci i ich rodzin Jezu Ufam Tobie wez to w swoje rece, Blagam juz sil mi brakuj , dodaj mi sily i nie opuszczaj mnie w tej męce , Amen

    OdpowiedzUsuń