Modlitwa wdowy

Święta Rito, przychodzę do ciebie peł­na bólu po śmierci tego, którego dał mi Pan jako męża. Ty, która wiele cierpiałaś widząc swojego zabitego męża i umiałaś pogodzić się z wolą Bożą, oddając Bogu swoje zranione serce małżonki, przyjdź mi z pomocą i wyproś dla mnie u Pana po­cieszenie, abym nie przeżywała w smut­ku reszty mego życia.
Niech Pan obdarzy mnie łaską, abym mogła cię naśladować, modląc się o zba­wienie dla mojego zmarłego męża. i abym przeżywała moje wdowieństwo w miłości Boga i bliźniego, w mądrym prowadzeniu domu i rodziny, we wzajemnej miłości i szacunku krewnych.
W ten sposób podtrzymywana przez Bożą pomoc i ufna w Twoje wstawienni­ctwo, o święta Rito, mam nadzieję osiąg­nięcia życia wiecznego. Amen.






10 komentarzy:

  1. Anonimowy20.4.12

    sw rito pociesz mnie w trudnej sytuacji mojego zycia ,pomoz mi wyjsc ztego jazma .....skladam wielkie dzieki ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy24.1.13

    Św. Rito proszę Cię o wstawiennictwo za duszę mojego nagle zmarłego męża. Wypraszaj Św. Rito potrzebne łaski dla mnie i dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy4.2.13

    Swieta Rito módl sie żeby Bóg zabrał do nieba mojego kochanego zmarłego męża ,a dzieciom wnuczkom i mnie błogosławil imiał nas w opiece proszę .

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2.6.13

    ŚwiętaRito ty wiesz jak jest mi ciężko po śmierci mojego kochanego meża ,wez moją żałobęi smutek i łzy ,pomóż mi módl się za mną za moją rodziną .Opiekuj się nami .

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy4.8.13

    Święta Rito tak bardzo jest mi ciężko i smutno po śmierci mojego męża ,nie mogę sobie poradzić z żałobą .Opiekuj się mną ,dziećmi i wnuczkami ,a męża zaprowadż przed tron Ojca.Polecam Ci mojego zmarłego brata i jego rodzinę ,pomóż nam ,opiekuj się nami .

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy24.5.15

    Święta Rito błagam o pomoc w zbawieniu mojego kochanego męża . Pomóż mi wytrwale modlić się za jego dusze .

    OdpowiedzUsuń
  7. Swięta Rito błagam Cię moją orendowniczkę pomóż mojej kochanej córeczce aby wróciła na drogę którą będzie dążyć do Pana i tym razem. wstaw się u pana za nami.Boga.Błagam pomóż jej uwolnić się od złego.
    Zawsze mi tak bardzo pomagałaś wysłuchaj mnie słabą matkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy27.1.16

    Sw Rito blagam cie o szczesliwe i dlugie malzenstwo dla mojej corki zeby byli razem ze soba szczesliwi i kochali sie zeby nigdy sie nierozpadlo to malzenstwo ,o zdrowie dla moich kochanych wnusiat oraz o zdrowie dla corki ktora troche choruje i ziecia blagam cie o wstawienictwo do Pana mego i boga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy10.4.16

    Święta Rito błagam uproś powrót mojego męża do mnie jeśli jest to zgodne z wolą Bożą

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy6.11.17

    Święta Rito daj mi siłę i mojej rodzinie aby pokonać trudna chorobę mojej mamy. Proszę także o poprawę stanu zdrowia mojej ukochanej mamusi. Błagam także o cud Boży abym doczekała się dzieciatka. Dziękuję i wierzę w twoja siłę Święta Rito

    OdpowiedzUsuń