Modlitwa osoby konsekrowanej

O chwalebna święta Rito, ty któraś od pierwszych dni twego wstąpienia do klasztoru była przykładem i wzorem sióstr klauzurowych, któraś wzrastała w gorliwości, by osiągnąć heroizm cnót, wyproś dla mnie od Boskiego Mistrza po­trzebne mi łaski, abym również i ja nie zawiodła (nie zawiódł) Pana w autentycznym życiu we­dług Ewangelii, reguł, ślubów i praktyk mojego instytutu życia konsekrowanego. W ten sposób będę mogła (mógł) naśladować Ciebie, święta Zakon­nico, któraś doskonale naśladowała na­szego Pana Jezusa Chrystusa. Amen.
Ojcze nasz...  Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu...

7 komentarzy:

  1. Anonimowy16.10.14

    Sw. Rito daj siłe mojej dziewczynie Kamili żeby do mnie wróciła i ostatni raz mi wybaczyla. Znam juz jej potrzeby wiem czego jej trzeba nigdy juz jej nie skrzywdze oddaj mi ja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21.6.15

    Św Rito błagam cie pomóż mi już nie daje rady psychicznie mój mąż pije i potem jest strasznie agresywny juz nie potrafię tak żyć błagam wstaw się za moją rodziną do Boga aby się to zmieniło codziennie modlę się o pokój w mojej rodzinie ale już się zgubiłam i Niemam siły walczyć dalej boje się ze moja rodzina nie przetrzymać tego wszystkiego błagam pomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy24.11.15

    Panie spraw żeby moja żona znowu mnie pokochała

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21.1.16

    Panie i sw.Rito wstaw sie za mna i za moja rodzina zeby moj maz zrozumial ze nas kocha.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21.1.16

    Sw Rito spraw bym miala znowu cala rodzine.przepraszam za to co uczynilam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14.4.16

    Sw RitoProsze O Modlitwe O Trzezwoz Dla Meza I Spokoj W Mojej Rodzinie Kocham Cie Panie Jezu Wiem Ze Jestes Zemna Bo To Czuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16.10.17

    Proszę Św Rito wstaw się za nami u Boga Ojca naszego, za moją biedną, umeczona rodziną, a szczególnie za naszą ukochaną wnuczka

    OdpowiedzUsuń