Modlitwa o pokój w rodzinie

Boże, Sprawco pokoju i Stróżu miło­sierdzia, zwróć swoje oczy na naszą ro­dzinę. Ty widzisz, Panie, jak jest poróż­niona i jak wiele w niej niepokoju. Zmiłuj się nad nami i spraw, aby powrócił pokój do naszej rodziny, bo gdy Ty nam go nie udzielisz, nikt inny nie będzie mógł nas nim obdarzyć.
O Jezu, Królu Pokoju, wysłuchaj nas przez zasługi Twojej świętej Matki, Królo­wej Pokoju, i przez zasługi Twojej wiernej służebnicy, świętej Rity, którą ubogaciłeś tak wielkim miłosierdziem i dobrocią, że stała się aniołem pokoju niosąc go wszę­dzie tam, gdziekolwiek widziała niezgodę.
Ty, droga Święta, wyproś dla nas tę ła­skę od Pana, a my będziemy wychwalać twoją opiekę w każdej potrzebie naszego życia. Amen.

38 komentarzy:

  1. Anonimowy11.4.23

    Boże spraw aby w rodzinie mojej siostry zapanowała.zgoda

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18.5.23

    Boże spraw aby w rodzinie mojego męża był spokój i zgoda święta Ritomódl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy25.5.23

    Boże proszę o zgodę, miłość i wzajemne zrozumienie w naszej rodzinie oraz przebaczenie i pojednanie wzajemne

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy30.5.23

    sw Rito proszę cię żebyśmy mogli że sobą rozmawiać, a nie tylko rywalizować i dokuczać sobie

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy4.6.23

    boże błagam aby w naszej rodzinie skończyły się awantury

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12.6.23

    Proszę aby w naszej rodzinie nie było zazdrości i dokuczania

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy14.6.23

    Boże pomóż aby w naszej rodzinie zapanował spokój i aby zakończyły się kłótnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy14.6.23

    Święta Rita wiem ,że mnie zrozumiesz. Pomóż nam ,żeby rodzina odczepiła się od mojego taty. I dała nam spokój. Niech zrozumienie,że robi błąd.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy16.6.23

    Proszę Boże za wstawiennictwem św Ritry, o to aby w naszej rodzinie zapanował spokój, zgoda, wzajemne zrozumienie i szacunek. Proszę pomóż mojemu mężowi znaleźć siłę i odwagę, aby poprosił odpowiednie osoby o pomoc, której bardzo potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19.6.23

    Boże spraw aby Maciek z Małgosią żyli zgodnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy5.7.23

    Sw Rito proszę o modlitwę uwolnienia od niezgody między mną i mężem, Sw Rito, pojednaj nas w rodzinie, uwolnij od depresji lęku strachu odrzucenia

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy8.7.23

    Se To pomóż nam

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy9.7.23

    Św Rito, błagam wstaw się do Boga za moją rodzine(mamę tatę brat) niech w ich domu zagości spokój i zrozumienie, Błagam..

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy9.7.23

    Św Rito błagam wstaw się do Boga za moją rodzine aby zagościł spokój i zrozumienie, błagam…

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy12.7.23

    Boże mój kochany spraw aby nastała
    spokój między mną a partnerem błagam Cię pomóż mi żeby już było wszystko dobrze. Błagam pomóż. 😪

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy12.7.23

    Święta Rito błagam Ciebie wstaw się za mnie u Boga i wyproś mi łaskę o którą Ci strasznie proszę, błagam Cie wyproś mi łaskę zgody miedzy mną a partnerem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy16.7.23

    Św. Rito wybłagaj nam łaskę pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy21.7.23

    Boże spraw aby między mną i moją synową zapanowała zgoda błagam o pomoc błagam o tę łaskę

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy28.7.23

    Anonimowy SW Rito proszę zgodę w rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy3.8.23

    Św Rito błagam Cię wyproś łaskę pokoju , porozumienia ,szacunku i miłości dla mojej rodziny a szczególnie o szacunek córki do matki.Proszę

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy11.8.23

    Św Rito proszę ciebie abym mogła w końcu wyprowadzić się z domu i nikt nie stawał mi na drodze amen

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy29.8.23

    Ukochana Sw Rito proszę o pokój w mojej rodzinie żeby nasz syn zmienił swoje nastawienie do swoich rodziców pod wpływem synowej która kochamy jak swoje dziecko

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy4.9.23

    Proszę aby moja małżonka pogodziła sie z moimi rodzicami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy16.9.23

    Święta Rita ,proszę o wstawiennictwo za naszą rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy13.10.23

    Święta Rito proszę Cię o zgodę i wzajmne zrozumienie w naszej rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy30.10.23

    Boże spraw aby była zgoda pomiędzy moim mężem a synem proszę

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy8.11.23

    Święta Rito spraw by mąż mojej siostry był dla niej dobry

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy25.11.23

    Se Rito spraw aby w naszej rodzinie zapanował pokój nie było awantur wyzwisk jklotni o pieniądze prosze

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy26.12.23

    Boże proszę o cud zgody w mojej rodzinie i łaskę umiejętności wybaczenia dla mojego męża i moich rodziców. Dłużej już tak nie wytrzymam. Proszę o cud i pokonanie wzajemnych uprzedzeń, nienawiści, zawziętości możliwość powrotu do chociaż poprawnych relacji .proszę l, bo nie umiem tak żyć

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy28.12.23

    Proszę ukochana Sw Rito aby mój mąż się zmienił może to zmęczenie ma ciężką pracę i(65 l) potrafi się obrazić na 5 letnie wnusie bardzo mi przykro przeciesz my go kochamy a czasem zachowuje się jak by mu na nas nie zalezalo

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy31.12.23

    Droga święta Rito, spraw proszę, aby między moimi rodzicami zapanował pokój. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy6.1.24

    O pokój między moją żoną i mamą

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy7.1.24

    O Jezu dawco pokoju proszę o pokój i miłość oraz trwałą zgodę dla Mojej Rodziny ,Św. Rito uproś dla nas tę łaskę. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy19.1.24

    Święta Rito błagam wprowadź pokój zgodę trzeźwość do mojej rodziny pojednaj nas z synem aby wyjechał od nas w spokoju i miłości

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy30.1.24

    O Jezu Dawco Pokoju prosze o pokoj mojej corki z tesciowa .

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy13.2.24

    Święta Rito, błagam aby rodzice przestali się kłócić...

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy22.2.24

    Święta Rito wstaw się za nas aby nastała zgodna w naszej rodzinie , powróciła miłość i nastał spokój. Proszę Cię aby mąż był z nami , nie musiał nas opuszczać. Błagam Cię wysłuchaj moich próśb.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy29.2.24

    Święta rito proszę o zgodne życie między nami a synem i synową

    OdpowiedzUsuń