Modlitwa o pokój w rodzinie

Boże, Sprawco pokoju i Stróżu miło­sierdzia, zwróć swoje oczy na naszą ro­dzinę. Ty widzisz, Panie, jak jest poróż­niona i jak wiele w niej niepokoju. Zmiłuj się nad nami i spraw, aby powrócił pokój do naszej rodziny, bo gdy Ty nam go nie udzielisz, nikt inny nie będzie mógł nas nim obdarzyć.
O Jezu, Królu Pokoju, wysłuchaj nas przez zasługi Twojej świętej Matki, Królo­wej Pokoju, i przez zasługi Twojej wiernej służebnicy, świętej Rity, którą ubogaciłeś tak wielkim miłosierdziem i dobrocią, że stała się aniołem pokoju niosąc go wszę­dzie tam, gdziekolwiek widziała niezgodę.
Ty, droga Święta, wyproś dla nas tę ła­skę od Pana, a my będziemy wychwalać twoją opiekę w każdej potrzebie naszego życia. Amen.

353 komentarze:

  1. Anonimowy10.8.12

    Boże pozwól mi pracować aby moja Rodzina nie rozpadła się

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21.8.12

    Boże spraw, aby moja modlitwa sprawiła, że rodzina nie rozpadnie się, spraw byśmy z mężem do siebie wrócili.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy21.8.12

    Boże wysłuchaj mojej modlitwy i nie dopuść do rozpadu mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy26.8.12

    BOŻE MIŁOSIERNY BŁAGAM O SPOKÓJ,BEZPIECZEŃSTWO I SZACUNEK W MOJEJ RODZINIE,ABY MÓJ OJCIEC I MOI SYNOWIE WYZBYLI SIĘ NIECHĘCI WOBEC SIEBIE NAWZAJEM,Z WIARĄ I NADZIEJĄ BŁAGAM O DANIE MI SZANSY ZOBACZENIA SZACUNKU W MOJEJ RODZINIE-CAŁEJ-BŁAGAM I DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy26.8.12

    Boże Miłosierny, usuń niepokój i lęk jaki trwa w mojej rodzinie przez chorobę.Wiem, że Ty wszystko możesz Panie więc błagam Cię- pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy27.8.12

    Bożę, błagam uratuj moje małżenstwo, spraw, abyśmy z mężem wrócili do siebie, nawróć mojego męża na wiarę, od której tak się odwrócił. Błagam i ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy1.9.12

    Święta Rito uproś mi u Bogu wyzwolenie z nałogu alkoholowego dla mojego męża i łaskę ocalenia naszego małżeństwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19.9.14

      Poxobninie jak Ty prosze o uzdrowienie mojego meza z nalogu alkoholizmu ,o milosc w naszej rodzinie ,o radosc ,wiare -o wyzwolenie sie z leku przed skutkami alkoholizmu , ,bo zycie jest piekne tyle dobtego mozna zrobic a nalog przytlacza odbiera sily ,mysle ze sw RIta rozumie to doskonale i zaniesie nasze prosby przed Oblicze Pana , pragne Cie wesprzec rowniez

      Usuń
  8. Anonimowy1.9.12

    Święta Rito wstaw się U Boga za synem Łukaszem który nie ma ani pracy ani mieszkania,nie wiem gdzie dzisiaj będzie nocował.Ufam że Bóg który wszystko może nie odmówi jeśli go
    poprosisz .Ufam w Twoje wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy3.9.12

    Święta Rito, miej w opiece naszą rodzinę, przywróć w niej pokój i radość i wyproś dla nas łaskę rozwiązania największych problemów finansowych i zdrowotnych. Czuwaj nad naszą wiarą, żeby wzrastała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy5.9.12

    Swieta Rito proszę Cię aby w mojej rodzinie zapanował spokój,żeby mój ojciec się uspokoił, brat wyzdrowiał, abym znalazła prace i wyszła za mąż miała dzieci. Proszę Cię o pomoc bo w mojej rodzinie bardzo zle się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy10.9.12

    Sw.Ryto daj mi pracę ,żebym mogła pomagać dziesiom i wnukom , pomuż żeby się kochali i szanowali

    OdpowiedzUsuń
  12. Teresa13.9.12

    Święta Rito wypraszaj dla naszej rodziny łaskę pokoju i pojednania.Abyśmy nauczyli się wybaczać, milczeć, szanować się nawzajem i wspierać w potrzebach. Proszę o dar prawdziwej nieskrępowanej wymagającej miłości, którą uleczymy wszystkie smutki i boleści, a swoje serca napełnimy wzajemną życzliwością i wyrozumiałością. Bogu niech będą dzięki! Chwała Ci panie na wieki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy29.9.12

    Św. Rito, błagam spraw, aby mój mąż zaczął się do mnie odzywać, proszę o to z pokorą, ratuj moje małżeństwo, uproś Św. Rito pokój, miłość i zrozumienie w naszym związku. Ufam Tobie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy21.10.12

    Św. Rito, proszę o wstawiennictwo abym nauczył się cierpliwości i wyrozumiałości abym z szacunkiem traktował żonę i dzieci, potrafił je zrozumieć i dawał im miłość jako mąż i ojciec. Byśmy zawsze pamiętali jaką miłość daje nam Bóg każdego dnia. Pomnażaj w nas miłość aby zapobiec rozpadowi naszej rodzony. w Bogu nasza nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy6.6.13

      Pięknie napisane,wierzę że Nasza Kochana Św. Rita wysłuchała Ciebie,gdyż rzadko się zdarza że to właśnie mężczyzna prosi Św. Ritę.

      Usuń
  15. Anonimowy11.11.12

    SW.RITO PRZEZ TWOJE WSTAWIENNICTWO PROSZĘ DOBREGO BOGA O ŁASKĘ MIŁOŚCI W MOJEJ RODZINIE , A SZCZEGÓLNIE ABY SYN I CORKA POGODZILI SIE.

    PROSZE O DAR DZIECKA DLA SYNOWEJ I SYNA , BARDZO PRAGNĄ MIEĆ DZIECKO, POMOZ IM DROGA RITO

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy12.11.12

    Św. Rito, proszę o wstawiennictwo, aby uratować nasze małżeństwo, uproś Św. Rito pokój, miłość i zrozumienie w naszym związku, o dar przebaczenia i chęć poprawy u nas obojga.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy18.11.12

    Św.Rito oblubienico Jezusa Chrystusa,św cierniem przeszyta,św bliznami naznaczona,wyjednaj mi u Boga poddanie się woli Bożej i dar rozpamiętywania Męki Bolesnej naszego Jezusa Chrystusa we wszystkich przeciwnościach życia dla potrzebującej pomocy w swojej rodzinie Michała,Sebastiana,Jana,Jolanty.Bądż orędowniczką moją,jesteś niezrównaną Świętą od spraw trudnych i beznadziejnych Otaczaj nas opieką we wszystkich potrzebach naszego żywota.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy18.11.12

    Św.Rito wzorze świętości,zwierciadło cierpliwości wstaw się do Jezusa Chrystusa,która byłaś godna współcierpieć z Chrystusem Ukrzyżowanym,uproś nam przebaczenie naszych grzechów u Boga -Michałowi,Sebastianowi,Janowi,Jolancie.Sebastian nawrócił się,poszedł do spowiedzi św i wyspowiadał się ze swoich grzechów,zmienił swój tryb życia,był dobrym człowiekiem.Otocz moją rodzinę swoją OPIEKĄ.
    Jolanta.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy6.12.12

    Proszę o pokój w rodzinie sąsiadów...

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy12.12.12

    św.Rito błagam Cię o zgodę między moimi dziećmi,by odnalazły miłość w więzach rodzinnych i radość w przebaczaniu . Wspaniała Św.Rito,otaczaj nas opieką i nie pozwól,by zło zagościło w naszej rodzinie .Bożena

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy19.12.12

    Śm.Rito proszę
    Boga za Twoim pośrednictwem o łaskę rodzicielstwa dla mojej córki i jej męża. Oni tak bardzo pragną dziecka proszę pomóż im.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy20.12.12

    Św.Rito wysłuchaj mej prośby by zgoda zagościła w naszym domu ,by nasza rodzina sie nie rozsypała byśmy mogli wszyscy sobie wybaczyć nawzajem ,proszę Cię wysłuchaj mnie a ja na zawsze będe Ci wierna ,joanna

    OdpowiedzUsuń
  23. Edyta i Julia30.12.12

    Wspaniała Św. Rito... niedawno poznałam jak ciężkie było Twoje życie, żony i matki...dlatego wiem, że rozumiesz mnie jak nikt inny...Proszę Cię wstaw się modlitwą u Boga i uproś mi łaskę powrotu Grzegorza do mnie i do córki Juleńki. Bardzo Go potrzebujemy...
    Poproś Boga o siłę, cierpliwość, bym mogła poradzić sobie z tym Krzyżem...Najwyższy Ci nie odmówi...
    Dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy31.12.12

    proszę o pokój w mojej rodzinie , o miłość, o kochanie o wsparcie

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy4.1.13

    św.RITO.proszę cię błogosławienstwo dla mojej rodziny abym z meze zyla w zgodzie aby kłopoty ktore mamy wkoncu sie skonczyły a brat wkoncu wyprowadził sie do swego nowego mieszkania bardzo cie oto prosze bo moje cierpienia sa zarówno przez niegio wysłuchaj mej prośby daj siłe zebym codziennie odmawiała różaniec dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy6.1.13

    SWIETA RITO POMOZ MI I MOJEJ RODZINIE, WYPROS POKOJ DLA NASZEGO DOMU, SPRAW, ZEBY NASZ DOM BYL DLA NAS DOMEM PRAWDZIWYM, DAJ NAM ZAZNAC W TYM DOMU I RODZINIE POKOJU BOZEGO, NIECH ZAGOSCI W NIM POKOJ DLA LUDZI DOBREJ WOLI. POPROS PANA BOGA ZEBY DAL NAM WSZYSTKIM DOM, O KTORYM MARZYMY I OD TAK DAWNA GO WYCZEKUJEMY. TY WIESZ, ZE OJCIEC A TERAZ SZWAGIER ROBIA WSZYSTKO ZEBYSMY NIE ZAZNALI POKOJU I RADOSCI W NASZYM DOMU. PROSZE PATRONKO SPRAW BEZNADZIEJNYCH WYMYSL COS. NIE POZWOL NAM ODEBRAC WSZYSTKIEGO.AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy12.1.13

    Boze milosnierny mario matko boza i ty panie jezu oraz sw rito poprzez ta modlitwr zwracam sie do was o to byscie zaprowadzili pokoj w mojej rozpadajacej sie rodzinie by zona zostala i nie niszczyla naszej kochajacej sie rodziny ktora przechodzi trudny okres i obdaz moja coreczke modroscia i by aniol stroz zawsze przy niej byl

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy17.1.13

    Boże wysłuchaj mojej modlitwy i spraw żeby wmojej rodzinie wszyscy się pogodzili

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy20.1.13

    Swięta Rito pomóż mojejemu małżenstwu. Pomóż, Mirosławowi wejść na drogę nawrócenia, porzucenie grzesznego życia i naprawę wyrządzonych krzywd własnej rodzinie. Spraw, by się opamiętał, by stanął w prawdzie i zobaczył zło,które nim owładnęło. Proszę Cie Św. Rito wstawiaj sie za nami do Pana Boga naszego.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy25.1.13

    Swieta Rito pomoz mi w mej samotnosci I beznadziejnosci. Pomoz mi odzyskac radosc zycia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy25.1.13

    Święta Rito pomóż rodzinie mojej córki aby w niej zapanowała miłość i zgoda,

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy26.1.13

    św Ryto mniej opiece nasza rodzinę przywróć w niej pokój i radosc błagam i ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy7.2.13

    Święta Rito wstaw się za moja rodziną aby mój mąż z synem przestali ze soba walczyć i wzajemnie siebie szanowali. Błagam o spokój i miłość w rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy9.2.13

    Sw Rito pomóż mojej córce wejśc na droge nawrócenia porzucenia grzesznego życia i naprawienia wyrządzonych krzywd naszej rodzinie spraw by się opamiętała by staneła w prawdzie i zobaczyła zło które niom owładneło wstawiaj się za nią do Pana Boga

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy21.2.13

    Św.Rito. Niech będzie Bóg w Tobie uwielbiony. Proszę o pomoc w skomplikowanej sytuacji rodzinnej i wyproszenie potrzebnych łask dla małżonków i dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy11.3.13

    BOZE SPRAW,BY W RODZINIE MOJEGO SYNA MATEUSZA ZAPANOWAL POKOJ I RADOSC.TAK IM DOPOMOZ BOG!

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy13.3.13

    Święta Rito, błagam Cię o spokój w mojej rodzinie, o wzajemny szacunek i zaprzestanie kłótni. Proszę Cię pomóż mi i mojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy25.3.13

    A może sami dalibyście coś od siebie i postarali się polepszyć sytuacje, zamiast wybierać najłatwiejszą opcję unikania odpowiedzialności i czekania na interwencję bożą? Miejcie wiarę też w siebie, sami możecie dużo zdziałać i zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy11.4.13

    Święta Rito proszę Cie aby zapanował spokój w naszej rodzinie, by odeszły wszystkie kłótnie i wrócił szacunek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13.4.13

      Tereniu to nie zalezy od Rity to ludzie sami sobie winni.Maz.

      Usuń
  40. Anonimowy13.4.13

    Rito ojej to wszystko .malo wycierpialas Pomoz Sobie samej ,Pa.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy17.4.13

    Św. Rito błagam o pomoc dla mojej rodziny, proszę,żeby w naszej rodzinie zapanowała miłość , radość i pokój, żeby małżeństwo moich rodziców stało się bardzo szczęśliwe, żeby cała rodzina była wreszcie szczęśliwa, Boże Kochany błagam o dobro w naszej rodzinie i wierzę,że mnie wysłuchasz, że masz nas w swojej opiece, Jezu Ufam Tobie, wierzę,że będzie dobrze, że zabierzesz alkohol i to zło z naszej rodziny!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy9.5.13

    Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo w intencji pojedania mojego męża z moją mamą oraz wzajemne wybaczenie

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy12.5.13

    Boze uchron nasza rodzine przed rozpadem bo juz tak niewiele brakuje do tego:(

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy18.5.13

    Boże chroń nas od niedobrego, spraw żebyśmy się wszyscy pogodzili. Chciałbym mieć spokój w rodzinie. A tak jest ciągle hałas ! Dziekuje !

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy20.5.13

    proszę o modlitwę o opamiętanie i cud przemiany dla męża Michała,uratowanie małżeństwa i zgodę w rodzinie, o cierpliwość i wytrwanie w dobrym, Święta Rito pomóż

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy22.5.13

    Św.Rito proszę cię o zgodę w moim małżeństwie aby nie było kłótni z powodu pieniędzy,proszę o to abym nie straciła pracy,oraz żeby córka po skończeniu szkoły podjęła pracę.Św. Rito uproś u Boga łaski potrzebne mojej rodzinie,miej nas w swej opiece obdaż zdrowiem i pokojem.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy23.5.13

    O droga Święta Rito uproś mi u Pana Naszego aby kobieta, z którą spotyka się mój mąż nie rozbiła naszego małżeństwa, aby nie zabrała mi męża i aby mąż nie zostawił mnie i nie odszedł do niej. Daj mojemu mężowi Krzysztofowi siłę, która pomoże mu zerwać wszelkie kontakty z tamtą kobietą, aby mógł o niej zapomnieć. Proś Boga o zaprzestanie chorych zachowań mojego męża i dar nawrócenie.
    Święta Rito wysłuchaj mojej prośby i nie pozostawiaj mnie samej w tej trudnej sprawie.....

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy26.5.13

    Proszę Cię Boże Miłosierny pomóż mi za wstawiennictwem Św. Rity proszę pomóż mojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy6.6.13

    Jezu Słodki Miłosierny,wiem że jestem nie godna,prosić Cię o cokolwiek,wiem o tym,ale błagam Cię za pośrednictwem Świętej Rity,wiem że do 8 października jeszcze daleko i wiele może się wydarzyć,dlatego proszę nawróć mojego męża,abyśmy razem z mężem się pojednali i żeby mąż wrócił do nas,raz na zawsze i nigdy mnie już nie zdradził.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy25.6.13

    św. Rito spraw aby wmojej rodzinie zapanował spokój.Aby zięć sie nwrócił i rozmawial z moją córką. Abym znalazla pracę i mogła pomóc moim dziecim.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy25.6.13

    Święta Rito, pokornie proszę Cie aby moja zona juz mnie nie zdradzała.
    Aby w mojej rodzinie powrocil pokój i wzajemna szczera milosc.
    Abym mogl znow patrzec na nia jak na kochajaca zone.
    Abym i ja nie upadl.
    Blagam zanies moja prozbe na oltaz naszego stworcy.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy26.6.13

    Boże prosze cie o blogolsławieństwo dla mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy26.6.13

    proszę o pokój w mojej rodzinie , o miłość, o kochanie o wsparcie

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy7.7.13

    Sw Rito Pomóż ni wyjść z trudnej małżeńskiej sytuacji Spraw, by Sławek się opamiętał, by stanął w prawdzie i zobaczył zło,które nim owładnęło. Proszę Wspieraj mnie w podjęciu ostatecznej dobrej decyzji.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy7.7.13

    Swieta Rito prosze o pomoc w rozwiazaniu trudnych spraw rodzinnych. Prosze o pokoj i pojednanie w naszych rodzinach.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy19.7.13

    PROSZĘ O ZGODĘ W MOJEJ RODZINIE I ŻEBYM NAUCZYŁA SIĘ ROZMAWIAĆ Z MOIMI DZIEĆMI I MIAŁA DO NICH ZAUFANIE.BŁAGAM O MODLITWĘ POTRZEBUJĘ POMOCY.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy8.10.13

      Dziękuję za to że mam siłę modlić się co dzień.Święta Rito proszę o wysłuchanie mych próśb i modlitwy w wiadomej Ci sprawie.

      Usuń
  57. Anonimowy21.7.13

    Proszę o to, alby w mojej rodzinie zapanował pokój.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy23.7.13

    Święta Rito przez Twoje świete estawiennictwo chciałabym podziękować Tobie i Matce Najświętszej za dar rodziny, za to że jesteśmy, trwamy i się wspieramy. Proszę Cię z całego serca nie opuszczaj nas i spraw aby w naszej rodzinie zapanowała zgoda i aby wszyscy byli zdrowi. Spraw proszę aby mój brat Marek znalazł pracę tak aby jego rodzina nie musiała głodować,a mojej najukochańszej mamie i tacie pozwól doznać wiecznego spokoju i Waszej miłości w niebie.Amen

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy28.7.13

    Sw. Rito prosze Cie o powrocenie zgody i milosci w mojej mlodej rodzinie...
    Boze badz milosciwy wobec mojego grzechu

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy9.8.13

    Św. Rito, bardzo wierzę, że wstawisz się za mną i uprosisz zdrowie i tak potrzebny pokój w mojej rodzinie. Obdarz nas siłą ducha oraz mądrością, abyśmy dążyli do wzajemnego dobra.
    Proszę Cię też o błogosławieństwo
    do dokończenia pisanej pracy, dobre wykorzystywanie czasu i podejmowanie jak najlepszych decyzji.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy11.8.13

    Jezu milosierny prosze cie o zgode miedzy mna , mezem i naszymi rodzicami.Spraw aby wszystko miedzy nami bylo dobrze.Swieta Rito modl sie za nami.Wspieraj mnie i natchnij aby nasze malzenstwo wytrwalo a rodzina nie odwrocila sie od nas.

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy13.8.13

    Przenajświętsza Rito, błagaj zerwij wszelkie łańcuchy nienawiści, które nie pozwalają nam się od niej uwolnić.. Niech Ci, którzy tak bardzo krzywdzą słowem, zamilkną... Niech czułe serca nie będą dłużej atakowane przez zło, nienawiść i zazdrość...Proszę o pokój w rodzinie, szacunek bez lęku i obawy przed atakiem złych ludzi, którzy na naszą zgubę w naszej rodzinie istnieją.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy17.8.13

    PROSZE ŚW.RITO ŻEBYY MOJA TEŚĆIOWA NIEWTRĄCAŁA SIE W NASZE SPRAWY NIECH DA NAM SPOKÓJ

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy18.8.13

    Prosze o pokój w rodzinie, o zapomnienie o wszystkich krzywdach, o to aby inni ludzie nie mącili , aby pieniądze nie stanowiły głównego priorytetu i nie zaciemniały obrazu miłości, prosze o miłość w naszym związku i checi do pracy i zrozumienie, o wytrwałość i zaufanie

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy21.8.13

    Święta Rito błagam z całego serca o pomoc, uratuj tą miłość, nie pozwól mu odejść, spraw, by zrozumiał jak bardzo go kocham i by potrafił obdarzyć mnie uczuciem, napełnij go rozsądkiem i naucz wybaczać, proszę pomóż naprawić relacje rodzinne. Dziś tonę w beznadziei i z krwawiącym sercem błagaaam o pomoc, cud, znak.....
    Dosięgłam dna, proszę wyciągnij do mnie dłoń.

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy25.8.13

    Jezu Miłosierny, przez wstawiennictwo Św. Rity, spraw aby moi rodzice pogodzili się i żeby w naszej rodzinie nastał pokój. Proszę również o pomoc dla Krysi, która nie może się uporać ze swoją sytuacją, aby zgodziła się na przyjęcie pomocy od swojej rodziny i przyjaciół. Błagam o pomoc dla Iana, aby znalazł pracę i uporał się ze swoimi problemami psychicznymi i finansowymi, abyśmy mogli wkrótce być razem.

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy26.8.13

    Błagam o rozwiązanie konfliktu między rodzicami,by nasza rodzina nie rozpadła się.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy18.9.13

    Święta Rito, dziękuje za wstawiennictwo i wysłuchiwanie mych gorących modlitw, proszę czuwaj nade mną i mniej mnie w swojej opiece. Będę chwalić Twe imię najdroższa święta Rito dziękując za łaskę wiary, nadziei i miłości i pomoc w naprawdę bardzo trudnej sprawie!

    OdpowiedzUsuń
  69. O Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo i wysłuchanie moich modlitw.Błagam Cię o zgodę w mojej rodzinie, pojednanie i o wyleczenie z ciężkiej choroby i zdrowie dla najbliższych.Zaszczep w ludziach miłość do bliźnich i zwierząt.Amen

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy26.9.13

    Kochana św Rito wypros mi u Boga te łaski o które proszę o zdrowie psychiczne i fizyczne o miłość o której myśle o pokój w rodzinie o zdrowie dla moich dzieci dobre wyniki w nauce i zdrowie dla całej mojej rodziny.Błagam z całego serca z całej duszy i ze wszystkich sił swoich o wysłuchanie moich próśb

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy4.10.13

    Św. Rito, pomóż mojemu mężowi Jarkowi wyzbyć się niechęci, złości i braku akceptacji dla mojego syna Jacka!!! Błagam Cię, by nie dochodziło do przykrych słów o nienawiści syna do ojczyma, oraz Jego marzeń o opuszczeniu rodzinnego domu z tego powodów!!! Moje serce - serce matki płacze i krwawi...nie ma już sił do niesienia tego ciężaru w codziennym życiu... Poprzez naszą wspólną, cowieczorną Modlitwę, której zaczęłam się domagać chciałabym ubłagać Cię o wzajemny szacunek i miłość całej naszej czwórki!

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy9.10.13

    Sw. Rito prosze Cie o wstawiennictwo u Boga w sprawie mojej zony, ktora troche sie w zyciu pogubila. Pomoz jej odnalezc radosc zycia i niech na nowo zrozumie ze rodzina jest w zyciu najwazniejsza. Prosze zatrzymaj zone przy mnie i dzieciach i nie pozwol jej od nas odejsc.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy9.11.13

    boże prosze aby moja mama i mój tata zaczeli sie odzywac

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy22.11.13

    Swieta Rito prosze Cie aby moj mąż pogodzil się z moim bratem i byli przyjaciolmi jak kiedyś. Prosze tez o wiarę i nawrocenie dla mojego szefa aby powrocil do kościoła i pokochał Jezusa. Święta Rito módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy25.11.13

    Swieta Rito prosze o łaske miłości w naszej rodzinie, o to zeby moje corki kochały sie i szanowały, a takze o nawrocenie Izabeli, poniewaz odeszla od koscioła. Prosze rowniez o uzdrowienie nas z klotni i agresji. Swieta Rito prosze módl sie za nami i otocz nas swoja opieka, bo sami nie damy sobie rady.Amen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy9.12.13

      i nas wspomoz sw. Rito bysmy razem siedli do wieczerzy i uczcili narodziny Jezuska, by na bok poszly wasnie i spory i wszelakie wapory bo Wigilia to magiczny czas, czas wiary, milosci, nadziei... prosze bysmy to zauwazyli i rodzinnie sie malutkim synem Bozym cieszyli...

      Usuń
  76. Anonimowy2.12.13

    Św. Rito pomóż mojej rodzinie aby zapanował spokój i miłość proszę wysłuchaj mnie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  77. Św. Rito spraw proszę aby w mojej rodzinie nastał jeden pasterz i jedna owczarnia. Aby wszyscy wzajemnie się miłowali oraz obdarzali się wzajemnym uczuciem i miłością tak jak Jezus Chrystus obdarza nas wszystkich Przez Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata Który Żyje i Króluje Na Wieki Wieków Amen.

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy8.12.13

    Św. Rito spraw proszę aby w mojej rodzinie nastał jeden pasterz i jedna owczarnia. Aby wszyscy wzajemnie się miłowali oraz obdarzali się wzajemnym uczuciem i miłością tak jak Jezus Chrystus obdarza nas wszystkich Przez Jezusa Chrystusa Króla Wszechświata Który Żyje i Króluje Na Wieki Wieków Amen.

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy12.12.13

    Św. Rito proszę spraw,aby w mojej rodzinie zapanował spokój i miłość, aby wszyscy się szanowali i już nie kłócili. Proszę Cię z całego serca, pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy31.12.13

    Św. Rito, Ty nie raz mnie wspomogłaś w potrzebie mojej. Proszę o zgodę, wzajemne zrozumienie, rozpalenie na nowo wzajemnej miłości w sercu M. do nas, o dialog i naprawę relacji między nami, aby Pan Bóg dopomógł mu w tych ciężkich dla niego chwilach, by obdarzył łaską znalezienia nowej i spokojnej pracy, aby dostrzegł moją oddaną miłość i to że zawsze może na mnie liczyć.

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy2.1.14

    ŚW.RITO błagam CIĘ o miłóść,zgodę ,szacunek w naszej rodzinie,pokrusz zatwardziałe serce mego męża -daj spokój ,łagodność ,niech przestanie mnie wyzywać,bić i upokarzać.Błagam CIĘ o zgodę dla nas i naszej rodziny,niech ją też akaceptuje taka jaka jest-modlę sie z całęgo serca o to

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy6.1.14

    Swięta Rito mòdl sie za nasza rodzine

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy7.1.14

    Święta Rito proszę o modlitwę ,aby za Twoim wstawiennictwem ukochany Jezus Chrystus zesłał na moje małżeństwo łaskę miłości, wierności i przebaczenia. Jezu ufam Tobie , Jezu zajmij się tym.

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy8.1.14

    Święta Rito proszę o modlitwę dla mojej rodziny, aby zapanował w niej spokój i miłość, proszę Cię pomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy13.1.14

    Miłosierny Jezu Chryste błam Ciebie , abyś nie dopuścił do rozpadu naszej rodziny.Jezu ufam Tobie , Jezu zajmij się tym.

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy14.1.14

    Święta Rito, proszę Cię za Renatę i Jacka ich małżeństwo i rodzinę. Wypraszaj im łaskę pokoju serca, miłości i wzajemnego przebaczenia. Scal na nowo ich związek. Jezu ufamy Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy16.1.14

    Św.Rito błagam Cię o pokoj w rodzinie Beaty, nie dopuść do rozpadu ich małżeństwa. Spraw aby miłość Boza zagoscila w ich domu. Proszę Cie rownież o pomoc w kontaktach z moją córką, żeby nie było miedzy nami tyle niepotrzebnych kłótni Pomóż mi św. Rito...

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy19.1.14

    Swieta Rito, prosze o zgode w malzenstwie rodzicow oraz znajomych. Blagam o pomoc. Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy28.1.14

    Św. Rito prosze Cie o to żebyśmy w mojej rodzinie znaleźli wspólny język żebyśmy potrafili sie dogadać i uznali kompromis żeby nie było w niej gniewu strachu żalu złości egoizmu

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy29.1.14

    Swieta Rito, blagam o pomoc w ratowaniu mojego malzenstwa, Jezu daj nam laske pojednania, wybaczenia, odrodzenia naszej milosci i zgody, a dla mojego meza laske nawrocenia. Jezu ufam Tobie, Ty sie tym zajmij. Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy5.2.14

    Święta Rito błagam Cię o pomoc w uratowaniu mojego małżeństwa, które z każdym dniem się rozpada, a ja już nie mam siły o nie walczyć. Spraw aby w domu zapanowała miłość i spokój, aby mój mąż w końcu się opamiętał. Proszę z całego serca pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy15.2.14

    Proszę Cię abyś sprawiła aby rodzice się pogodzili i żeby każde z nich widziało swoje błędy.

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy22.2.14

    Św Rito błagam aby mój tata nawrócił się

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy16.3.14

    Święta Rita błagam Ciebie abyś uprosiła u Jezusa Chrystusa łaskę miłości ,wierności i pojednania w moim małżeństwie. Jezu ufam tobie , Jezu zajmij się tym.
    Jurek

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy18.3.14

    Święta Rito błagam o pomoc , bardzo zaniedbywałem moją rodzinę , a teraz ona się rozpada.Nie mogę dalej tak żyć . Błagam uproś u Jezusa Chrystusa łaskę pojednania i miłości dla mojej rodziny, i aby ukochany Jezus osłonił ją w swoich ranach najświętszą krwią.
    Jezu ufam Tobie , Jezu zajmij się tym.
    Jurek

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy28.3.14

    Św. Rito proszę Cie o to żebyśmy w mojej rodzinie znaleźli wspólny język żebyśmy potrafili sie dogadać i uznali kompromis żeby nie było w niej gniewu strachu żalu złości egoizmu. Wypraszaj nam łaskę pokoju serca, miłości i wzajemnego przebaczenia. Scal na nowo nasz związek. Jezu ufamy Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy30.3.14

    Św. Rito powierzam Ci moją bratową, naucz ją, proszę, jak być dobrą żoną, matką, synową.Proszę też o przemianę dla mojego męża, o uzdrowienie duchowe, psychiczne.

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy7.4.14

    Zawierzam Bogu całą moją rodzinę i proszę za wstawiennictwem Świętej Rity o pokój, zgodę i miłość aby skończyły się kłótnie, poprawiła relacja rodziców i moja z rodzeństwem. Abyśmy zaczęli widzieć w sobie dobro i wzajemnie darzyli się szacunkiem... Niech przyjdzie Duch prawdy, oczyszczenia, przebaczenia i pokoju! Jezu ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy8.4.14

    Św. Rito, Proszę Cię, wstaw się u Pana Boga za moją rodziną. Niech mój tata przestanie się awanturować a moi bracia zaczną dbać o dom. Proszę Cię o to z całego serca. Proszę o łaskę pokoju w mojej rodzinie i siłę, bym dała sobie radę ze wszystkimi problemami. Święta Rito- módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11.4.14

      Boże błagam, pomóż mojej rodzinie.

      Usuń
  100. Anonimowy15.4.14

    Św. Rito proszę Cię o spokój w mojej rodzinie aby wszystko bylo dobrze aby moja matka nie pila, brat znalazl prace i zmienil sie, proszę cie Św. Rito..

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy17.4.14

    Boże Miłosierny, Proszę Cię aby moją siostrą a tatą doszło do porozumienia.

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy21.4.14

    Sw Rito wstaw sie u Pana za moja rodzina proszac o zgode pojednanie zrozumienie i akceptacje wsrod moich najblizszych odsun konflikty zawisc i niechec bardzo cie prosze nie odrzucaj mnie

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy25.4.14

    Święta Rito codziennie borykam się z przeciwnościami losu, już straciłam jakąkolwiek nadzieję, że kiedyś będzie lepiej, chyba jestem skazana na cierpienie.Proszę Cię o spokój w mojej rodzinie, aby wszyscy się wzajemnie szanowali,a by nie było kłótni i nieporozumień. Proszę pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy25.4.14

    Święta Rito codziennie borykam sie z przeciwnościami losu i tracę już nadzieję ze kiedyś będzie lepiej, chyba jestem skazana na cierpienie. Proszę pomóż mi, a by w mojej rodzinie zapanował spokój, aby wszyscy się szanowali. Zeby nie było kłótni i nieporozumień. Z całego serca proszę Cię pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy30.4.14

    Święta Rito błagam Cię wyproś pojednanie w mojej rodzinie, aby zapanowała zgoda i pokój. Dziękuję Ci za wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy3.5.14

    Święta Rito , Błagam cię o spokój w mojej rodzinie, o szacunek, i wzajemną miłość, Amen

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy4.5.14

    o spokój,szacunek i wzajemne zrozumienie w mojej rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy7.5.14

    Św.Rito. Uratuj moje małżeństwo. Niech mój mąż rozstanie się z kochanką. Niech moja rodzina będzie znowu Bogiem silna.

    OdpowiedzUsuń
  109. Prosze cie o spokój w mojej rodzinie..te codzienne awantury niszcza mnie psychicznie..prosze o spokoj ducha i nic porozumienia i chec kompromisu. Spraw aby moj maż zechciał słuchac ...

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy29.5.14

    Św. Rito bardzo proszę Cię abyś zabrała mnie szczęśliwego do rodziny i abym już nigdy nie musiał wyjeżdżać za chlebem...P.C

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy7.6.14

    Prosze o zrozumienie I pokoj w moim malzenstwie. Abysmy umieli ze soba rozmawiac w spokoju bez nerwow

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy9.6.14

    Święta Rito błagam o pomoc , bardzo zaniedbywałem moją rodzinę , a teraz ona się rozpada.Nie mogę dalej tak żyć . Błagam uproś u Jezusa Chrystusa łaskę pojednania i miłości dla mojej rodziny, i aby ukochany Jezus osłonił ją w swoich ranach najświętszą krwią.
    Jezu ufam Tobie , Jezu zajmij się tym.
    Jurek

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy9.6.14

    Św. Rito proszę pomóż mi,aby w mojej rodzinie zapanował spokój i miłość, aby mój mąż zrozumiał w końcu wszystko . Proszę Cię z całego serca pomóć mi.

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy16.6.14

    Boże , Maryjo, Św.Rito, proszę was, o pokój w mojej rodzinie, aby moi rodzice się już nie kłócili. Amien.

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy19.6.14

    Św. Rito módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy24.6.14

    Ty wszystko rozumiesz bo sama cierpiałaś-Święta Rito proszę o spokój i bezpieczeństwo dla moich najbliższych

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy6.7.14

    Święta Rito, wyproś dla mojej rodziny łaskę miłości i wzajemnego szacunku. Zawierzam się Tobie, Panie.

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy11.7.14

    Święta Rito, proszę o zgodę w mojej rodzinie, miłość i aby się ona nie rozpadła. Aby mój mąż zrozumiał, że chce zniszczyć coś pięknego co budowaliśmy przez lata.

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy19.7.14

    Św. Rito prosze spraw aby moich rodziców nie poróżnił alkochol. Niech się już nie kłócą niech znowu będzie jak dawniej. PROSZĘ

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy21.7.14

    Sw.Rito błagam pomóż mi ty wiesz jak mi jest ciezko pomóż mi przetrwać ten ciezki dla mnie czas PROSZE

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy21.7.14

    Sw.Rito blagam pomóż mi przetrwać ten ciezki dla mnie czas daj mi sile do życia PROSZE

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy22.7.14

    Boże proszę, aby moji rodzice się pogodzili, żeby moja mama wybaczyła tacie BŁAGAM BOŻE CAŁYM SERCEM!

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy22.7.14

    Kochany Panie Boże. Za przyczyną Świętej Rity błagam o milość i zgodę w moim małżeństwie i w mojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy26.7.14

    Sw.Rito i Panie Boże, błagam z całego serca o pokój i miłość w moim małżeństwie. Proszę by dzisiaj nastąpiła zgoda. Aby wszystko co złe przeszło w przeszłość i nigdy nie wróciło.

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy27.7.14

    Wielka przed Bogiem Oredowniczko polecam Ci moja rodzine miej ja w szczególnej opiece wyporność dla nas czas spokoju miłości i zrozumienia wyprosił dla nas dary Ducha Świętego i miej nas w opiece tWoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy29.7.14

    Rita pomoz mi ze zdrowiem i mego brata

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy29.7.14

    MOJA RITO POMOZ MI I MOJEMU BRATU ZE ZDROWIEM MODLE SIE CODZIENNIE MOJ BRAT UMIERA CIESZKO CHORY ZANIK MIESNI RITO POMOZ ZYCJA KOCHAM

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy5.8.14

    Św. Rito proszę Cie wyproś u Pana naszego łaskę pokoju i zgody w naszej rodzinie. Proszę Cię bardzo mocno .... Amen

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy5.8.14

    Święta Rito prosze z calego serca o opiekę nad moimi córkami i mną w tym trudnym czasie, nie pozwól aby mąż odszedł, niech kobieta która go omotala odejdzie i nie zniszczy naszej rodziny, błagam z całego serca pomóż. Już nie mam sily a mąż chce rozwodu bez orzeczenia o winie a jak się nie zgodzę to mnie zniszczy.Boze pomóż przez posrednictwo tej, która w życiu tyle wycierpiala, Rito modl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy17.8.14

    Swieta Rito do ktorej tylu ludzi przychodzi w ciezkich sprawach z gleboka nadzieja ze ich wysluchasz I wspomozesz aby mogli zyci I cieszyc sie zyciem tak I ja grzesznica u twoich kolan klekam I o twoja pomoc prosze. Spraw prosze aby nasz syn pogodzil sie z rodzina I szanowal swoich rodzicow oraz swoja siostre I aby nie dal soba manipulowac przez zla kobiete ktora chce go oddzielic od rodziny. Niech zapanuje milosc I zgoda w naszej rodzinie I aby wsystcy byli zdrowi I szczesliwi. Prosze Swieta Rito zmiluj sie nademna grzesznica I wesprzyj mnie w moich troskach I blagaj pomkoz mi w ciezkich dla nas chwilach

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy22.8.14

    sw.Rito prosze o to zeby.moi rodzice sie pogodzili.Rito modl sie za.nami

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy24.8.14

    Św.Rito spraw aby w mojej rodzinie panowała miłość i zgoda

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy28.8.14

    Boze prosze spraw aby nasze malzenstwo przetrwalo i na nowo odrodzilo sie aby nasze dziecko ktore tak kochamy mialo szczesliwych i kochajacych sie rodzicow

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy28.8.14

    św.Rito wstawiaj się proszę u Pana Boga o zgodę i miłość w naszej rodzinie aby nasza rodzina podobała się Bogu.

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy31.8.14

    Św.Rito proszę Cię czuwaj nad naszym domem i módl się o nas, abyśmy się nie kłócili, szczególnie rodzice i zawsze abyśmy byli oddani Bogu. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy2.9.14

    Św. Rito proszę Cię wstaw się za moją rodziną u Pana Boga i czuwają nad nią. Proszę z całego serca o zgodę i miłość w mojej rodzinie. Proszę o to aby mój tata oraz brat przestali się w końcu nie nienawidzić, oraz żeby zapanował między nimi w końcu spokój i zgoda. Proszę módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy2.9.14

    Wiem, że dużo jest potrzebujących na swój sposób.Dużo jest osób którzy przez gorącą modlitwę proszę. Każdy ma swoje problemy i prośby o pomoc. Próbowałam wiele razy sama rozwiązać problem, ale na marne nie pomogło. Św. Rito Panie Boże proszę Was z całego serca nie opuszczajcie mnie w tak trudnym momencie. Proszę niech nad moją rodziną zapanuje w końcu spokój i zgoda, Proszę tylko o jedno, żeby mój tata oraz brat przestali się w końcu kłócić. Żeby między nimi w końcu zapanował spokój i zgoda bo wszyscy na tym cierpią. Jeszcze raz gorąco proszę z całego serca....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10.1.15

      Święta Rito błagam cię o spokój w rodzinie mojej i każdego na świecie

      Usuń
  138. Anonimowy17.9.14

    Św.Rito proszę Cię wstaw się z modlitwą u Pana Boga o uwolnienie mojego męża z nałogu alkoholowego i zgodę w rodzinie. Aby zdrowie i miłość panowało w naszej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy19.9.14

    Św. Rito z pokorą proszę o wstawiennictwo do Boga o pokój w mojej rodzinie, i dar dziecka dla mojej siostry, którego tak bardzo pragnie. Proszę o wzmocnienie wiary i miłości w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy21.9.14

    Iwona 21.9.14 św.Rito błagam Cię o wstawiennictwo do Pana Jezusa . O zjednanie i zgodę w mojej rodzinie , żeby moje dzieci tworzyły rodziny które Ty Boże będziesz chciał pobłogosławić i w których będziesz chciał przebywać . Serdeczne Bóg Zapłać ...

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy21.9.14

    Boże błagam o zgodę w mojej rodzinie, spraw by miłość powróciła do naszej rodziny, pomóż mojemu mężowi w odnalezieniu właściwej drogi. Proszę gorąco z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  142. Święta Rito błagam o opamiętanie dla mojej córki proszę aby zmądrzała i aby pogodziła się ze swoim dobrym kochanym chłopakiem tak proszę

    OdpowiedzUsuń
  143. święta Rito wspomóż moją rodzinę aby konflikt z mamą skończył się, aby moja córka zmądrzała i zachowywała się jak dorosła osoba, aby mój związek nie był juz narażony na niepokoje. Dziękuję za to wszystko co do tej pory od Ciebie otrzymałam i cichutko proszę o dalsze wsparcie

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy7.10.14

    Ukochana Święta Rito,
    błagam Cię i proszę o zgodę w Mojej Rodzinie. O wzajemny szacunek i zrozumienie. Błagam o wzajemną miłość i pokój.
    Twoja wierna E.

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy13.10.14

    Święta Rito Spraw aby w naszej rodzinie zapanował spokój i zdrowie. Spraw aby wszystko wróciło do normy tak jak to było kiedyś, aby każdy z nas znów się uśmiechał. Amen

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy14.10.14

    Święta Rito uproś mi u Pana Boga aby mój mąż zechciał mnie wysłuchac, aby nie chciał już rozwodu, ażeby znów było tak jak na początku naszego małżeństwa, niech dobry Bóg da nam jeszcze jedną szanse. Wierzę i ufam. Módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy15.10.14

    Św. Rito prosze o miłość i zgode dla Naszej rodziny, abyśmy zawsze byli razem!

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy18.10.14

    Święta Rito, Ty wiesz, co to niezgoda w rodzinie, bo sama jej doświadczyłaś. Jednak Ty w poczuciu miłości modliłaś się za tych, którzy wyrządzili Ci krzywdę. Daj kochana Rito spokój w mojej rodzinie, bo wielki jest w niej niepokój i wciąż awantury. Proszę Cię kochana święta Rito wstaw się za mną i moja rodziną, zwłaszcza rodziną córki, u Boga, a On Ci niczego nie odmówi.

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy21.10.14

    Proszę o zgodę i wzajemny szacunek w rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy29.10.14

    Panie Jezu, święta Rito błagam. Ja juz nie wytrzymuje. Błagam o pokój w mojej rodzinie, błagam żeby moi rodzice przestali się kłócić. Proszę święta Rito wysłuchaj moich próśb. Nie pozwól żeby cokolwiek ich rozdzieliło. Błagam żeby rodzice przestali się już kłócić..
    Święta Rito
    Módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy2.11.14

    Kochana Święta Rito, błagam o zgodę w moim małżeństwie. Te ciągłe kłótnie źle wpływają na moją ciążę. Pierwszą przeżywaliśmy z radością, a druga choć również planowana, to od początku rozwija się w atmosferze kłótni i awantur.
    Święta Rito,
    Módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy4.11.14

    proszę Panie Jezu wzmocnij nasza rodzinę, zęby się nie rozpadła żebyśmy potrafili sobie wybaczyć, uratuj przed całkowitym rozpadem małżeństwo Kasi i Łukasza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy28.11.14

      Jestem z Wami bo sama ostatnio miałam ciężkie chwile

      Usuń
  153. Anonimowy5.11.14

    prosze o miłosc zgode w rodzienie zeby żona wróciła do domu

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy8.11.14

    Boze pomoz mojemu mezowi wrocic do nas i zeby sie nawrocil ze zlej drogi jaka wybral .Blagam Cie uczyn cud dla moich dzieci i dla mnie .Amen

    OdpowiedzUsuń
  155. magda8.11.14

    Boze nawroc mojego meza do powrotu do nas do jego domu Blagam Cie .Amen

    OdpowiedzUsuń
  156. magda8.11.14

    Swiety Jezu i Swieta RIto pomoz nam naszej rodzinie zeby moj maz i ojciec wrocil do nas i zeby poszedl dobra droga .Amen.

    OdpowiedzUsuń
  157. magda8.11.14

    prosze o milosc w rodzinie i zgode zeby moj maz nas kochal tak jak my go kochamy. Amen

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy12.11.14

    Boże spraw by kłótnie w mojej rodzinie ustały. Pozwól zrozumieć nam nawzajem swoje błędy i obdarz nas miłością, bo ta próba przetrwania jest ponad moje możliwości. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy16.11.14

    Panie Boże zmiłuj się i spraw, aby mój brat przestał pić i w jego rodzinie zapanował spokój i szacunek. Miej w opiece małe dzieci i obdarz nas wszystkich miłością i spokojem. Błagam ponad wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy25.11.14

    Św Rito proszę Cię wstaw się u Pana i uproś dla mojej rodziny, to żeby się skończyły problemy finansowe, które nas tak przytłaczają i proszę żeby w mojej rodzinie była zgoda i pokój, żeby zaakceptowali Mojego Ukochanego Michała... Proszę również o siły dla mnie i Michała, żeby nasz związek przetrwał, żebym znalazła pracę i żeby się wszystko poukładało.. Pan wie o co chodzi.. Proszę...

    OdpowiedzUsuń
  161. Sw. Rito prosze upros u Jezusa potrzebny nam pokoj wzajemny szacunek bysmy w rodzinie sie pojednali i nawzajem o siebie dbali - tak bardzo tego mi brak, miej w opiece moje dzieci i wnuki, naucz nas kochac Boga

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy28.11.14

    Podziekowania za wysłuchanie mojej prosmy ;-) Módlcie się bo za wstawiennictwem SW.Rity moje modlitwy zawsze zostały wysłuchane ;-) Polecam też modlitwę pompejańska.

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy2.12.14

    św Rito uproś laskę zgodę i miłość w rodzinie Asi

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy4.12.14

    Boże...ty wiesz co leży w duszy i sercu moim...monotonia życia, pieniądze, zmęczenie po pracy i codzienne obowiązki sprawiają że ja i moja rodzina zatracamy się...mało rozmawiamy, kłucimy się...Rodzice nie mogą się pogodzić z tym że ja i siostra chcemy założyć już swoje rodziny...proszę nauczy nas rozmawiać ze sobą, odnów naszą miłość, pogódź nas.Proszę. Proszę uratuj nas, pomóż moim rodzicom wyjść z dołku psychicznego i odzyskać szczęście i racjonalne postępowanie. Tak bardzo ich kocham ale wzajemnie ranimy się słowami. Zniszcz dumę. Nawróć nas proszę bo tęsknie...

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy15.12.14

    Św. Rito, wierzę, że wysłuchasz mnie i przedstawisz moje prośby u Boga. Proszę wstaw się za naszą rodziną u Pana, niech otoczy nas swoją opieką, niech otworzy nasze serca i pojedna nas ze sobą. Dziękuję za wszystkie łaski które otrzymałam za Twoją przyczyną.

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy16.12.14

    Św.Rito błagam pomóż zaprowadzić w mojej Rodzinie spokój,tyle złego się wydarzyło,proszę wspomóż nas swoją łaską i wstaw się za moją Rodziną do Pana,naucz nas porozumiewać się ze sobą i wspomóż mojego męża w trudnych chwilach,by wyszedł z nałogu.

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy16.12.14

    Św.Rito błagam pomóż zaprowadzić w mojej Rodzinie spokój,tyle złego się wydarzyło,proszę wspomóż nas swoją łaską i wstaw się za moją Rodziną do Pana,naucz nas porozumiewać się ze sobą i wspomóż mojego męża w trudnych chwilach,by wyszedł z nałogu.

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy16.12.14

    Św.Rito błagam pomóż zaprowadzić w mojej Rodzinie spokój,tyle złego się wydarzyło,proszę wspomóż nas swoją łaską i wstaw się za moją Rodziną do Pana,naucz nas porozumiewać się ze sobą i wspomóż mojego męża w trudnych chwilach,by wyszedł z nałogu.

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy18.12.14

    Św. Rito dzisiaj jak nigdy modlę się o wstawiennictwo do Ciebie. Zaraz zadzwoni mój mąż, który chce zostawić mnie i moje dziecko, tak postanowił. Proszę wstaw się za nami u Boga, spraw żeby tego nie zrobił i pozwól aby przyjechał do nas na Święta. Zniszcz we mnie dumę i pozwól bym mogła go błagać o powrót

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy18.12.14

    Św. Rito modlę się jak nigdy do Ciebie. Czekam na telefon od męża, który chce mi powiedzieć że odchodzi ode mnie i córki. Proszę wstaw się za nami i spraw żeby tego nie zrobił. Bardzo go kocham. Zniszcz we mnie dumę i pozwól bym umiała błagać,żeby nie doszedł

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy18.12.14

    Św. Rito modlę się jak nigdy do Ciebie. Czekam na telefon od męża, który chce mi powiedzieć że odchodzi ode mnie i córki. Proszę wstaw się za nami i spraw żeby tego nie zrobił. Bardzo go kocham. Zniszcz we mnie dumę i pozwól bym umiała błagać,żeby nie doszedł

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy18.12.14

    Św. Rito modlę się jak nigdy do Ciebie. Czekam na telefon od męża, który chce mi powiedzieć że odchodzi ode mnie i córki. Proszę wstaw się za nami i spraw żeby tego nie zrobił. Bardzo go kocham. Zniszcz we mnie dumę i pozwól bym umiała błagać,żeby nie doszedł

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy18.12.14

    Św. Rito modlę się jak nigdy do Ciebie. Czekam na telefon od męża, który chce mi powiedzieć że odchodzi ode mnie i córki. Proszę wstaw się za nami i spraw żeby tego nie zrobił. Bardzo go kocham. Zniszcz we mnie dumę i pozwól bym umiała błagać,żeby nie doszedł

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy18.12.14

    Św. Rito modlę się jak nigdy do Ciebie. Czekam na telefon od męża, który chce mi powiedzieć że odchodzi ode mnie i córki. Proszę wstaw się za nami i spraw żeby tego nie zrobił. Bardzo go kocham. Zniszcz we mnie dumę i pozwól bym umiała błagać,żeby nie doszedł

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy18.12.14

    Św. Rito modlę się jak nigdy do Ciebie. Czekam na telefon od męża, który chce mi powiedzieć że odchodzi ode mnie i córki. Proszę wstaw się za nami i spraw żeby tego nie zrobił. Bardzo go kocham. Zniszcz we mnie dumę i pozwól bym umiała błagać,żeby nie doszedł

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy20.12.14

    Boze prosze Cie o pokoj w mojej rodzinie, aby kazdy sie szanowal, by nie bylo tyle zlosci, nienawisci i klotni.

    OdpowiedzUsuń
  177. mariusz20.12.14

    Święta Rito. Proszę Ciebie, Abyś wstawiła sie za mną i moją Kochaną Żoną u Naszego Ojca w Niebie.Proszę Ciebie o spokój wewnetrzny Żony. Aby była wyrozumiała dla mnie jako młodego męża. Aby nie denerwowala się swoimi rodzicami i potrafiła im wybaczyć błedy w jej wychowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy24.12.14

    Boże miłosierny błagam o spokój i pojednanie rodzinie !

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy26.12.14

    PANIE MÓJ SPRAW CIĘ PROSZE ABY UMYSŁ MONIKI SIE OŚWIECIŁ I ŻEBY ZROZUMIAŁA SWOJE POSTĘPOWANIE DO INNYM LUDZI ,, ŻEBY TRAKTOWAŁA ICH Z SZCUNKIEM..SZCZĘŚĆ BOŻE

    OdpowiedzUsuń
  180. Anonimowy1.1.15

    Święta Rito proszę o cierpliwość i zrozumienie dla mnie wobec mojej Żony. O zaprzestanie kłótni, abyśmy znów zaczęli widzieć w sobie dobro i darzyli się miłością i zaufaniem. Aby nikt nigdy więcej celowo lub nieświadomie nie próbował pod pozorem przyjaźni rozbijać naszego małżeństwa, aby nikt nie stawał między nami. Pozwól mi być dobrym mężem dla mojej Żony a w przyszłości wspaniałym ojcem dla naszych dzieci. Pozwól nam odnaleźć tę radość i miłość względem siebie jaka była po ślubie. Proszę również o zdrowie fizyczne dla Żony oraz o opiekę duchową nad naszą rodziną.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  181. Anonimowy6.1.15

    Św. Rito już raz mi pomogłaś w trudnej sytuacji. Bardzo Cię proszę pomóż mi i teraz. Błagam Cię wstaw się za moją rodziną do Boga i wyproś Go o łaski jakie teraz są na potrzebne. Proszę Cię nie pozwól aby moje małżeństwo się rozpadło. Proszę Cię aby w umyśle najbliższej mi osoby zmieniło się postrzeganie pewnych spraw i aby zmienił swoje postępowanie. Św. Rito błagam Cię spraw aby do moje rodziny wróciła miłość taka jak kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  182. Anonimowy15.1.15

    Za moją siostrę o życie z Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
  183. Anonimowy18.1.15

    Św Rito, przez Twoje wstawiennictwo, proszę o pokój w mojej rodzinie. Błagam o to by moja Mama zechciała podjąć dialog z Tatą, ze mną i z moim bratem, By zrozumiała, że ją kochamy i że bez niej Nasza rodzina nigdy nie będzie prawdziwą rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  184. Anonimowy23.1.15

    Boże bardzo cię proszę aby moja rodzina się nie rozpadła.

    OdpowiedzUsuń
  185. Anonimowy30.1.15

    Św Rito ,przez Twoje stawiennictwo proszę o pokój i zdrowie dla naszej Rodziny,błagam spraw ,żeby mężowie w naszej dwupokoleniowej rodzinie dostali pracę , a młodzi wygrali sprawę i zaczęli żyć po Bożemu. Bardzo potrzebujemy troski i szacunku wzajemnie , by dziecko rosło w miłości i mądrości. Błagam o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  186. Anonimowy30.1.15

    Pomóż Św Rito naszej rodzinie, Ty znasz moje obawy .Błagam

    OdpowiedzUsuń
  187. Anonimowy1.2.15

    Św. Rito, módl się o powrót wiary, miłości i zgody w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  188. Anonimowy2.2.15

    Jezu, Dawco Pokoju, obdarz naszą rodzinę pokojem. Niechaj bracia sobie przebaczą, powróci miłość i zgoda.

    OdpowiedzUsuń
  189. Anonimowy3.2.15

    Za rodzinę mojej siostry, aby jej dzieci pogodziły się.

    OdpowiedzUsuń
  190. Anonimowy6.2.15

    O powrót zgody w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  191. Anonimowy7.2.15

    Św. Rito, wstaw się u Boga za moja rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  192. Anonimowy7.2.15

    Swięta Rito wstaw się do Pana Boga przez Jezusa Chrystusa o pokój w mojej rodzinie. Żeby bobłogosławił obu synom i utrwalił związek Andrzeja i Kasi. Nie tylko święta Rito proszę tylko błagam.

    OdpowiedzUsuń