Modlitwa o wyproszenie, za przyczyną świętej Rity, łaski w sytuacjach beznadziejnych

Boże, Ty w swej miłości i dobroci po­zwalasz świętej Ricie wstawiać się za nami w najtrudniejszych sytuacjach na­szego życia. Przed Tobą klękam, najlep­szy Ojcze, będąc w takiej sytuacji i wraz ze świętą Ritą proszę o Twoją łaskę.

Święta Rito, w czasie ziemskiego życia poznałaś, co to cierpienie, trud i ciężar trosk. Wiesz, jak trudno jest nieść co­dzienny krzyż odpowiedzialności, obawy o najbliższych, niezrozumienia i samot­ności. Dlatego proś ze mną, święta Rito, o siłę w dźwiganiu mojego krzyża z Chry­stusem. A jeśli taka jest wola Boża, wybłagaj mi łaskę, o którą dzisiaj szczegól­nie proszę, abym tobie dziękując i ciebie chwaląc, wraz z tobą wielbił nieskończo­ne miłosierdzie Boga. Amen.

729 komentarzy:

  1. Anonimowy29.8.11

    ŚW. Rito Ty wiesz co to tęsknota za miłością, trzykrotnie Tobie jej odmawiono, dlatego bądź moją opiekunką, Zwróć mi ją! Błagam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy27.11.12

      Św.Rito, proszę Cię o zdrowie dla męża i łaskę prawdomówności, szczerości, łaskę wstrzemięźliwości i prawdziwej wiary. Bóg zapłać.

      Usuń
  2. Anonimowy2.10.11

    ŚWIĘTA RITO BROŃ MOJE DZIECI IZĘ ,MARTĘ AMEN

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2.10.11

    ŚWIĘTA RITO BROŃ MOJE DZIECI MARTĘ IZĘ

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy25.1.12

    Prosze Cię Święta Rito ,pomóz mi w beznadziejnej sprawie ,DOPOMÓŻ W TRUDNEJ SYTUACJI FINANSOWEJ boję się dalej żyć ,z powodu mojej bezmyślności i męża naraziłam dzieci na takie duże zadłużenie .Dopomusz proszę błagam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy26.1.12

    Św.Rito wspomóż mnie w tej mojej beznadziejnej sprawie,módl się i przyczyń za mną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy28.1.12

    czcicielka Beata
    Św Rito proszę Cię o kontakt z Markiem i nawiązanie z nim relacji

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy28.1.12

    BEATA Św Rito błagam Cię o nawiązanie kontaktu z osobą którą kocham

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy28.1.12

    św Rito wspomóż mnie w mojej beznadziejnej sprawie życiowej

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy29.1.12

    Św.Rito wspomóz nie swoja modlitwą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy30.1.12

    O droga sw.Rito wspomoz mnie w modlitwie abym mogla otrzymac laske Pana.Spraw aby moja prosba zostala wysluchana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy31.1.12

    Święta Rito, proszę o pomoc w mojej trudnej sytuacji życiowej, o łaskę rozwiązania moich największych problemów. Ty widzisz moją słabość i bezradność. Ratuj mnie, ratuj moją rodzinę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy8.2.12

    Święta Rito błagam Cię o wyproszenie łaski nawrócenia dla Michała, o gorliwą miłość do Pana Boga i do żony. Proszę o wyproszenie łaski pojednania z Panem Bogiem, o pokój jego serca. Błagam ratuj jego rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy8.2.12

    Święta Rito, błagam Cię o wyproszenie łaski nawrócenia dla Michała, gorliwej miłości do Pana Boga, o łaskę pojednania z Nim. Proszę Cię ratuj jego rodzinę, dodaj sił jego żonie w tej trudnej sytuacji życiowej, wyproś jej łaskę przetrwania ciężkiej próby miłości. Błagam wznieć iskrę miłości w sercach moich dzieci przeżywających ciężki kryzys małżeński.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy11.2.12

    Swieta Rito błagam Cie dopomóz mi w moich kłopotach urzędowych I dopomóz zebym mogła odzyskac pozyczone pieniadze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy12.2.12

    Święta Rito, jestem kilka lat bez pracy, mam poważne problemy ze zdrowiem, żona mnie opuściła. Proszę o pomoc w tej mojej trudnej sytuacji życiowej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy14.2.12

    Św. Rito wstaw się za mną do Jezusa Miłosiernego aby chociaż trochę uleczył moje płuca z niewydolności oddechowej, mam jedynie niecałe 30% zdrowej powierzchni, moje płuca zostały zniszczone dymem nikotynowym jako bierny palacz. Bardzo jest mi ciężko, błagam o łaskę uzdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy16.2.12

    Święta Rito proszę dopomóż mi i mojej rodzinie!!!Wyproś u Boga tę łaskę o którą proszę.Nie radzę sobie w tej sytuacji,która nas spotkała i z konsekwencjami,które mogą nastąpić.Proszę o Twoją pomoc i wstawiennictwo Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy28.3.12

    św.Rito pomóż mi aby mój mąż wyzdrowiałi moje trudne sprawy wyszły na prostą abym mogła w końcu poczuc ulgę

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy28.3.12

    św.Rito pomóż mi w moich trudnych sprawach

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy11.4.12

    Proszę o szczególną opiekę dla mego syna podczas jego podróży służbowej. Chroń go święta Rito i spraw, by powrócił szczęśliwie do domu.Proszę o pomoc i wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy14.4.12

    Dziękuję Ci Św. Rito za szczęśliwy powrót syna z podróży.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy21.4.12

    Święta Rito, proszę o pomoc i ratunek dla mnie i mojej rodziny. Wyproś łaskę uzdrowienia psychicznego dla mojego męża, oraz poprawę naszej sytuacji finansowej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy24.4.12

    Święta Rito wyproś łaski dla Maciusia.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy30.4.12

    Święta Rito dziękuję Ci bardzo za Twoje orędownictwo i podtrzymywanie licznymi znakami w życiu codziennym mojej wiary! Proszę Cię jednak nadal o pomoc w niesieniu mojego krzyża, bo sam nie dam rady...

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy17.5.12

    Sw.Rito wierze i ufam w Twoje oredownictwo
    u Pana Boga . Ufam ze rodzenstwo moje z ich rodzinami bedzie ZBAWIONE.Dziekuje.Twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy17.5.12

    Święta Rito pomóż rodzinie mojej córki,by zgoda,miłość zapanowała ,aby dzieci ich kochały i nie sprawiały problemów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy27.5.12

    Spięta Rito
    Błagam Cię uproś u Boga Ojca łaskę zdrowia i pomocy finansowej dla mojej rodziny, pomóż nam wyjść z długów Błagam

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy29.5.12

    O ŚWIĘTA RITO WSTAW SIĘ ZA MNĄ I MOIMI DZIEĆMI.BŁAGAM BY NASZE ŻYCIE ULEGŁO POPRAWIE FINANSOWEJ.PROSZĘ TEŻ O ZDROWIE. I MIŁOŚĆ CZŁOWIEKA KTÓREGO KOCHAM.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy1.6.12

    Święta Rito błagam cię ratuj wzrok Piotra

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy3.6.12

    Święta Rito wstaw się za moją prośbą u Boga, aby pozwolił mi i mojej byłej dziewczynie wrócić do siebie oraz nie popełniać już więcej błędów przez które zniszczyłem nasz związek poprzednim razem.

    OdpowiedzUsuń
  31. mama7.6.12

    Świeta Rito proszę cię nawróc moja corkę do boga i aby z jej serca zniknęła nienawiśc.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy8.6.12

    Święta Rito ,pomóż nam w beznadziejnej sprawie ,DOPOMÓŻ W TRUDNEJ SYTUACJI FINANSOWEJ, chcielibyśmy normalnie żyć.
    Błagam o pomoc i wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy10.6.12

    Święta Rito proszę o szczęśliwe rozwiązanie dla mojej córki o zdrowie dla dziecka i mamy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy10.6.12

    Patronko spraw beznadziejnych,prosze dopomóż sprawiedliwie rozwiązać kłopoty syna Grzegorza w pracy ,wstaw się w jego sprawie do Ojca Najwyższego i Matki Najświętszej.Amen

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy17.6.12

    Święta Rito, proszę o uzdrowienie mojego syna ,proszę o zdrowe potomstwo dla niego poczęte drogą naturalną.
    Ufam w Twoją pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy19.6.12

    Sw. Rito spraw aby mój mąż i ojciec moich dzieci zatęsknił za rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy19.6.12

    Św.Rito, błagam pomóż mi w uproszeniu Boga Łaski potrzebnej Tomkowi w zaliczeniu języka angielskiego i promocję do nastepnej klasy.Zatroskana matka.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy22.6.12

    św Rito dziekuje za wszystkie otrzymane łaski za Twoim wstawiennictwem, błagam nie opuszczaj mnnie dopomóz w pomyslnym ułozeniu się tak trudnych a jednoczesnie niezmiernie ważnych dla mnie spraw. jestes moja jedyna nadzieja błagam o litość

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy26.6.12

    Św. Rito proszę wysłuchaj wszystkie prośby ludzi którzy się do Ciebie modlą. Proszę również o to aby mój tata wyzdrowiał z ciężkiej choroby, aby siostra zaszła w ciążę, o zdrowie dla całej mojej rodziny oraz o to żebym ja i moje dwie koleżanki szczęśliwie zdały licencjat. Św. Rito błagam wstaw się za nami u Boga. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy28.6.12

    Święta Rito ,pomóż nam w beznadziejnej sprawie ,dopomóż w trudnej sytuacji finansowej,pomóż w znalezieniu pracy, chcielibyśmy normalnie żyć.
    Błagam o pomoc i wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy1.7.12

    Święta Rito dopomóż mi w mojej beznadziejnej syuacji

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy5.7.12

    Błagam Cię św Rito nie dopuść aby ta kobieta pracowała blisko mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy7.7.12

    Św. Rito dziękuję Ci z całego serca za pomyślne zdanie egzaminu licencjackiego mojego i moich koleżanek! Dziękuję Św. Rito z całego serca, że wstawiłaś się za nami u Pana Boga! Twoja czcicielka.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy8.7.12

    Święta Rito opiekuj się moją rodziną a szczególnie moją córeczką . Spraw aby była zdrowa ,rosła i prawidłowo się rozwijała dożywając sędziwego wieku. Spraw abyśmy pokonali beznadziejną sytuacje finansową , żeby mąż odzyskał pieniądze i zaczął zarabiać. Proszę pomóż nam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy9.7.12

    ŚW.RITO UWOLNIJ MNIE Z SIDEŁ SZATANA I NIE POZWÓL BY DRĘCZYŁ MNIE ZŁYMI MYŚLAMI I ZWĄTPIENIEM.ŚW.RITO POMÓŻ NAM W ROZWIĄZANIU PROBLEMÓW FINANSOWYCH I POSPŁACANIU DŁUGÓW.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy9.7.12

    ŚW.RITO CZUWAJ NAD MOJĄ CÓRKĄ I POMÓŻ BY ZNALAZŁA PRACĘ I ZDAŁA NA STUDIA.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy9.7.12

    Święta Rito, Chwała i Cześć Panu Bogu naszemu Ojcu za Dar Twojego życia i Świętości. Proszę Cię o Twoje Święte Wstawiennictwo i Opiekę zgodnie z Wola Bożą.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy11.7.12

    Święto Rito - w ciągu tylko jednego tygodnia już tyle mi pomogłaś, że głupio mi już prosić ... ale proszę Cię najukochańsza Święta Rito wybłagaj mi jeszcze tę łaskę o którą tak gorąco proszę.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy12.7.12

    Św.Rito błagam o pomoc o syna Marcina wygoń z niego szatana i odmień jego życie aby godne było człowieczeństwa i woli Bozej.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy13.7.12

    Strzeż Św.Rito moją rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy13.7.12

    ŚW.RITO DLACZEGO DOSTAJĘ CAŁY CZAS PO GŁOWIE,KIEDY TO SIĘ SKOŃCZY,ILE JESZCZE MAM ZNOSIĆ TYCH CIOSÓW?CZY JESTEM WSTANIE TO UNIEŚĆ,ZACZYNAM TRACIĆ SIŁY I NADZIEJĘ NA POPRAWĘ SYTUACJI.BŁAGAM POMÓŻ MI.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy17.7.12

    Święta Rito, z mocy Boga, Ojca naszego do Ciebie wołać o pomoc i opiekę możemy. Przychodzę i ja do Ciebie i proszę o Twoje wstawiennictwo za mną i moją rodziną. Proszę wspomnij za nami w ten trudny dla nas czas i przyjdź nam z pomocą. Tobie ufamy i zawsze będziemy. Amen

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy17.7.12

    Święta Rito błagam cię o zdrowie mojej mamy chorej na raka,

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy20.7.12

    Święta o wielka Święta wiem że pomogłaś mojemu synowi rozwiązać sprawę w jego nieudanym związku.Błagam Cię o wstawiennictwo do Naszego Ojca w Niebie aby odzyskał spokój,i odnalazł swoją drogę jaką ma kroczyć przez resztę swojego życia.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy20.7.12

    ŚW.RITO POMÓŻ NAM W ROZWIĄZANIU PROBLEMÓW FINANSOWYCH I POSPŁACANIU DŁUGÓW.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy20.7.12

    ŚW.RITO POMÓŻ NAM W ROZWIĄZANIU PROBLEMÓW FINANSOWYCH I POSPŁACANIU DŁUGÓW.

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy20.7.12

    Strzeż Św.Rito moją rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy21.7.12

    Święta Rito! Proszę Cię wstaw się do Boga za zdrowie mojej mamy Eli, żeby nie rosły jej już nigdy guzki reumatoidalne na rekach,żeby palce rąk się wyprostowały,żeby nie miała obrzęków i bólu,żeby wszystko było w porządku.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy21.7.12

    Święta Rito,z całego serca proszę Cię o to,żebym znalazła dobrze płatną pracę,daj mi zdrowie dla mnie,dla mamy,dla taty(żeby przestał pić),dla córki,dla brata(żeby nie był alergikiem)-żeby zszedł się z żoną.
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy21.7.12

    Święta Rito, proszę Cię pomóż mi w tym, żeby Paweł do mnie wrócił, żebyśmy tworzyli szczęśliwą rodzinę.
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy23.7.12

    Św.Rito proszę o godną pracę dla mnie, mojego męża dla synów, o nawrócenia i miłość w mojej rodzinie oraz potrzebne nam łaski Teresa

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy1.8.12

    Swieta Rito blagam pomóz mi w samotnosci mimo że mam meza daj milosc i zebym byla szczesliwa,tak pragne tego sw,Rito noszę Twoje imię błagam pomóż

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy4.8.12

    ŚW.RITO WŁAŚNIE DZIŚ ZAKOŃCZYŁAM NOWENNĘ DO CIEBIE,PROSZĘ ZWRÓĆ SWE MIŁOŚCIWE OCZY NA MNIE I WYPROŚ U JEZUSA POTRZEBNE ŁASKI O KTÓRE TAK GORĄCO PROSZĘ I POMÓŻ ROZWIĄZAĆ SPRAWY FINANSOWE KTÓRE PO LUDZKU NIE MOŻNA ROZWIĄZAĆ.PATRONKO OD SPRAW TRUDNYCH I BEZNADZIEJNYCH BŁAGAM UCZYŃ CUD.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy8.8.12

    Sw,Rito prosze pomóz w mojej udrece małżeńskiej,zmień mojego meza uczyń mnie szczesliwa i daj miłosc i szacunek.Moja patronko błagam Cię zlituj się nade mną

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy8.8.12

    Św. Rito spraw by dary Ducha Świętego były mi drogowskazem na drodze życia, wyproś w niebie łaskę dla mnie i mojej rodziny, spraw by moje wysiłki zostały docenione przez zwykłych ludzi. Bądz przy mnie i prowadz mnie.

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy12.8.12

    Św. Rito patronko usłyszałam o Tobie i wierze, że z Twoją pomocą i za sprawą wstawiennictwa u Pana Naszego pomożesz mi w mojej sprawie. Pragnę od dawna odnalezć moje miejsce na ziemi. Pomóż mi i skieruj myśli dobrych ludzi żeby podjęli decyzję o sprzedaży tego małego zakątka na ziemi, gdzie mogłabym zacząć moje nowe, samodzielne życie. Pomóż mi proszę w mojej sprawie. Pomóż mi żebym znalazła siłę wybaczania i znoszenia ciosów i złych języków. Wiem, że jestem słaba ale chcę być dobra i nieść dobro, choć to przychodzi mi czasem niełatwo.Wiem, że moja prośba jest tak banalna w porównaniu z innymi, że jest mi prawie wstyd. Proszę więc nie tylko o siebie ale też o wstawiennictwo dla innych, potrzebujących tak bardzo twojej pomocy. Będę moją modlitwą zwracała się do Ciebie o łaskę dla mnie i innych, którzy pokładają w Tobie swoje nadzieje.

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy13.8.12

    Święta Rito wyproś łaskę dla mojej córki Magdaleny.

    OdpowiedzUsuń
  68. Święta Rito błagam cię pomóż mi bo tak dłużej nie dam rady żyć.

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy16.8.12

    Święta Rito błagam Cię pomóż moim rodzicom Celinie i Andrzejowi aby w ich małżeństwie znowu zamieszkały miłość, cierpliwość, zrozumienie i spokój. Proszę Cię wejrzyj w serce Mamy aby wybaczyła Tacie krzywdy, które od niego doznała. Błagam wejrzyj także w serce Taty aby się wreszcie opamiętał w tym co robi, żeby w jego sercu zamieszkała miłość, cierpliwość, zrozumienie i spokój.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy16.8.12

    Dziękuje Ci Sw.Rito za pomoc w moim małzeństwie bo juz w sercu męża zagoscilo odrobina miłosci i szacunku.już trochę da sie rozmawiac dziękuję Ci z całego serca za tą " odrobinę" i proszę o jeszcze .Twoja imienniczka i wielbicielka

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy17.8.12

    prosze cie swieta rito rzebym juz wiecej sie nie denerwowała i rzebym już wiecej nie wymiotowała do pomurz mi swieta rito prosze błakam. ja jestem zbyt mała rzeby sie tak stracznie denerwowała i rzebym nie chorowała do pomurz mi błagam.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy19.8.12

    Maria
    Sw Rito prosze Cie o laske wybaczania dla mnie , mojego meza , Michala i Ewy. Prosze o pokoj w naszej rodzinie aby ustaly konflikty miedzy nami. Bardzo prosze o laske wiary dla Michala i Ewy

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy20.8.12

    Święta Rito,proszę pomóż mi odzyskać męża,wstaw się proszę do Pana naszego miłosiernego o potrzebne łaski.ewa

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy21.8.12

    Święta Rito pomóż mojemu synowi Kasprowi zdać poprawkę matury z matematyki

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy21.8.12

    Święta Rito Bardzo proszę o modlitwę wstawienniczą o uzdrowienie mojego małżeństwa.Dopomóż nam pokonać kryzys małżeński i zaufać sobie na nowo.Spraw aby mój mąż którego tak bardzo kocham zapomniał raz na zawsze o tej kobiecie która niszczy mi i naszym dzieciom spokój, radość i stabilizację. Mi dodaj sił ażebym potrafiła zapomnieć o wyrządzonej mi krzywdzie i ażebym przestała tak bardzo cierpieć

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy21.8.12

    Święta Rito, patronko spraw beznadziejnych, proszę z całego serca o modlitwę wstawienniczą dla mojego małżeństwa i mojej rodziny. Pomóż nam przetrwać kryzys w małżeństwie, nie pozwól na to, aby doszło do rozwodu. Nawróć mojego męża, spraw, aby na zawsze odeszła od niego kobieta, która niszczy moje małżeństwo i rodzinę.Daj mi siłę, abym mogła to wszystko przetrwać.

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy22.8.12

    Święta Rito, błagam módl się o uzdrowienie mojego małżeństwa, proszę o nawrócenie męża i ozdrowienie go z nienawiści do mnie, nawróć jego wiarę. Proszę spraw, aby nie myślał o rozwodzie. Odsuń od niego kobietę, która stoi na naszej drodze. Proszę, aby mój mąż otworzył się na Boga. Swięta Rito wysłuchaj mojej prośby i ratuj moją rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy23.8.12

    ŚWIĘTA RITO,proszę o wstawiennictwo w łaskach o które tu prosze,o spokój w pracy lub o nowa dobrą pracę,o miłość czlowieka w którym sie zakochałam-czystą,piękną i mocną miłością,proszę bym mogła z nim przebywać,bym mogła go widywać i spędzac z nim czas wspólnie.proszę..B

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy23.8.12

    Święta Rito, proszę Cię, abyś wyprosiła dla nas łaskę rozwiązania naszych największych problemów zdrowotnych, finansowych i małżeńskich. Niech w naszym domu zagości radość i pomyślność, niech nasze życie się zmieni, bo ja nie mam już siły walczyć z przeciwnościami losu. Proszę także o łaskę nawrócenia dla M.

    OdpowiedzUsuń
  80. Świeta Rito chciałabym Ci podziękować za wstawiennictwo i otrzymane łaski.Proszę Cię z całego serca o zdrowie dla mojego synka , mamy i całej rodziny a przede wszystkim aby Dobry Bog dał mi zdrowie i siły,abym mogła wyjść z cięzkiej choroby genetycznej,Mój mały synek jeszcze bardzo potrzebuje mamy . Pokornie proszę rownież o wyjście z cięzkiej sytuacji finansowej oraz o możliwośc niesienia pomocy i dobrego słowa innym oraz o pokój i zgodę w rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy25.8.12

    Swieta Rito.prosze Cie ocalenie domu przed huraganem ktoty nadciaga nad Floryde ,w ktorym mieszka moja corka z malymi dziecmi,blagam cie ocal ich dom przed ta porzoga

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy27.8.12

    Święta Rito, pomóż mi przezwyciężyć słabość, uratuj mnie i naszą rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy28.8.12

    SW RITO pomóz w tej beznadziejnej sprawie bardzo mi cięzko to wszysko udzwignąc proszę wypros nam tę łaskę o którą prosę.

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy28.8.12

    Za Twoją przyczyną uproś łaskę dla mnie u Pana naszego w znalezieniu pracy Błagam

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy1.9.12

    Święta Rito pomóż mi uratować związek z Jakubem, wstaw się za mną do Pana

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy5.9.12

    o Swieta Rito dziekuje za doznane przez Ciebie łaski, dziekuje za sie za mna wstawilas, ożywiona twoją pomocą śmię prosic o wstawiennictwo za mna i moja rodzine,o poprawe sytuacji finansoweji o troskie i opieke nad moimi dziecmi.Badz blogosławiona o Swieta Rito.Iza

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy6.9.12

    Św.Rito błagam wstaw się za mną i moją rodziną do Jezusa Miłosiernego i wyproś potrzebne łaski,pomóż rozwiązać nasze problemy zwłaszcza te finansowe.Patronko od spraw beznadziejnych Ty która możesz wszystko spójrz łaskawie na nasze sprawy i pomóż nam,bo jest coraz gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy6.9.12

    Święta Rito,Ty widzisz z nieba w jak tragicznej sytuacji się znajduję,pomóż mi jak najszybciej,bo sama sobie nie poradzę.

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy9.9.12

    Św Rito błagam O ocalenie mojego małżeństwa, oddal od mojego męża kochankę Pozwól mu wrócić do mnie i naszej córki. Wlej w jego serce ponownie miłość do mnie, i wybaczenie dla mnie spraw by nasza rodzina była ponownie rodziną. Czekamy na niego, kochamy go bardzo. Daj mi siłę, i nadzieję. Boże pomóż mi, abym odzyskała osobę którą kocham nad życie nie chce mi się już żyć

    OdpowiedzUsuń
  90. bożena9.9.12

    święta RITO błagam cię aby moja córka wróciła do męza,aby powróciła do ich życia harmonia i miłośc.

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy12.9.12

    Święta Rito błagam o zdrowie i uporządkowanie emocjonalne mojego syna, wyproś mu łaskę wybaczenia sobie i ludziom, którzy go w jakikolwiek sposób zranili.Proszę dla niego o dar wewnętrznego uwolnienia od zranień i dojrzałą miłość w Chrystusie panu Naszym.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy13.9.12

    Święta Rito, Ty wiesz, że codziennie do Ciebie zwracam się w modlitwie, prosząc Pana Boga o łaski.Wysłuchaj dziś szczególnie mego błagania.Proszę wraz z Tobą Pana Naszego o łaskę zdania jutrzejszych i sobotnich egzaminów przez mego syna i ukończenie w tym roku studiów.Proszę też , św. Rito, uproś nam poprawę sytuacji finansowej i znalezienie pracy dla syna i dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy14.9.12

    Św. Rito błagam o zdrowie dla mojego ojca

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy18.9.12

    Św. Rito, patronko w sprawach trudnych proszę Cię pomóż mi w tym trudnym dla mnie momencie życia. Spraw aby sprawa w sądzie przebiegła na moją korzyść, żeby Sąd był po stronie rodziny...Pokornie modlę się do Ciebie z nadzieją że uprosisz u Jezusa Chrystusa łaską którą tak potrzebuję. Ufam Ci bezgranicznie i wierzę że mnie wysłuchasz. Nie mam siły by dalej żyć. Św. Rito błagam pomóż........

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy21.9.12

    Sw.Rito patronko spraw trudnych prosze Cie o modlitwe za moja rodzine,o zgode i nzwrocenie.

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy22.9.12

    Święta Rito, dziękuję za dotychczasowe, tak bardzo mi potrzebne wsparcie. Proszę dalej o modlitwę w intencji nawrócenia mojego mężą, błagam Cię Święta Rito oddal kobietę, która próbuje zabrać mi mężą. Spraw, aby mój mąż wreszcie przejrzał na oczy i powrócił do naszej rodziny. Błagam pomóż mi jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy24.9.12

    Święta Rito,błagam opomoc dla mojej córki.

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy24.9.12

    Św. Rito nawróć mojego mężą, proszę skrusz jego serce, spraw, aby wrócił do mnie i nie rozdzielał rodziny. Obiecuję być dobrą i posłuszną żoną. Kocham mojego męża i pragnę aby do mnie wrócił, dlatego w Tobie Św. Rito jedyna nadzieja. Pomóż mi...

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy25.9.12

    Sw. Rito,blagam o pomoc dla mojej corki Moniki, ktora bedzie miala roczne testy na MS ,na ktory byla zdiagnozowana w ubieglym roku; blagamy zeby testy wyszly dobrze; zeby nawrocila sie do kosciola i zeby podejmowala wlasciwe decyzje w zyciu;balgam pomoze jej, ona jest taka mloda....

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy26.9.12

    Sw. Rito, błagam o łaski najbardziej potrzebne dla mnie i moich najbliższych - o zdrowie, wyjście z trudnej sytuacji finansowej i rozwiązanie problemów w małżeństwie. Proszę o umocnienie mojej wiary i ufności w Boże miłosierdzie, oraz o łaskę nawrócenia dla mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy27.9.12

    Św. Rito błagam o zdrowie dla mojej teściowej która dzisiaj jest operowana. Proszę aby operacja zakończyła się powodzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy27.9.12

    Św. Rito dopomagaj mojej żonie Edycie, daj jej siły

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy28.9.12

    Św. Rito proszę uproś Boga o łaskę życia i zdrowia dla mojej teściowej

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy28.9.12

    SW.Rito błagam o pomoc dla mojego syna, który pogubił się w życiu. Daj mu łaskę nawrócenia i opamiętania

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy28.9.12

    Św. Rito proszę o łaskę uzdrowienia mojego małżeństwa, prosze wstaw się za mną swoją modlitwą, spraw abyśmy się z mężem pogodzili, oddal od niego kobietę, która niszczy nasze małżeństwo, błagam spraw, aby mój mąż wrócił do mnie. Ufam Tobie...

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy28.9.12

    Św.Rito wyproś mi łaskę dobrego męża by był blisko Boga proszę cie był po studiach i był praktykującym katolikiem byśmy razem mogli służyć Bogu, Jezusowi i ludziom oraz o łaskę macierzyństwa dla mnie,o błogosławieństwo finansowe i
    dodatkowych zleceń w pracy. Św. Rito prosze cie o zdrowie dla Kasi,Elizy,Ewy i dla wszytkich ktorzy prosii mnie o modlitwe oraz wspolnoty Emanuel z Brzegu i Strzelina, Koinoni Jana Chrzciciela z Wrocławia

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy29.9.12

    Św. Rito błagam pomóż mi nawiązać kontakt z moim mężęm, którego bardzo kocham, a który się tak ode mnie oddalił, błagam Święta Rito, spraw swoją modlitwą, abśmy z mężem odnaleźli to, co kiedyś nas łączyło. Proszę ratuj mój związek i moją rodzinę, Ufam Ci...

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy30.9.12

    Święta Rito. Bardzo Cię proszę o pomoc w intencji wiadomej Bogu i Tobie. Ogromnie dziękuję za wszystkie łaski, które otrzymałam dzięki Twojemu wstawiennictwu. Jezu, ufam Tobie. Mira.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy1.10.12

    Św. Rito proszę ratuj moje małżeństwo. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy1.10.12

    Święta Rito dziękuję,za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy1.10.12

    Święta Rito! uproś potrzebne łaski dla Wojciecha i jego rodziny. Ratuj ich dusze przed zatraceniem! Dziękuję Ci, święta Rito! Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy2.10.12

    Święta Rito proszę cie by miedzy mną i Gabrysiem była miłość, radość i pokoj. Prosze Cie tez św.Rito o łaskę dobrego męża i macierzyństwa, zdrowia,wyjścia z dołu finansowego i błogosławieństwo w Dziękuje św.Rito Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy3.10.12

    Święta Rito, proszę o łaskę uzdrowienia z mojego kalectwa, aby pobyt w szpitalu, do którego jutro pojadę, przyniósł widoczną poprawę zdrowia i sprawności fizycznej.

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy3.10.12

    ŚWIĘTA RITO PROSZĘ O UWOLNIENIE BRACI Z NAŁOGU ALKOHOLOWEGO I PRZYWRÓCENIE DO KOŚCIOŁA BOŻEGO

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy4.10.12

    Święta Rito uproś Boga abyśmy nie stracili mieszkania i wybrnęli z długów

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy5.10.12

    Święta Rito,błagam Cię,abyś wraz ze Św.Weroniką i Matką Szybko Spełniająca Prośby u Boga wybłagała łaskę o którą się 13 lat modlę:aby w to losowanie lotto poszły w górę liczby które skreśliłam-błagam o wyrozumiałość:zarabiam700zł miesięcznie,mam syna który niedosłyszy i nawet nie umiem prowadzić samochodu...Jestem załamana,mam tylko NADZIEJĘ,że KTOŚ taki jak TY mi pomoże.Przeszłaś w swoim życiu wiele.Będę TOBIE niezmiernie wdzięczna za wysłuchanie i spełnienie moich próśb

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy11.10.12

    Święta Rito, błagam Cię o odnowienie kontaktu z Igorem i jego przyjazd do Polski. Żeby nie odrzucał miłości z powodu odległości, jaka nas dzieli i strachu przed nowym życiem w Polsce.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy14.10.12

    Droga Święta Rito, dziś proszę Cię o pomoc w sprawie, o której opowiedziałam Bogu i Tobie. Szczerze wierzę, że i tym razem mi pomożesz wyprosić u Boga pomyślne rozwiązanie mojej trudnej sytuacji w jakiej jestem. Jeszcze raz szczerze Cię przepraszam, że nie dziękowałam za ostatnią Twą pomoc i wstyd mi z tego powodu. Nie widzę żadnej nadziei dla siebie, pomóż mi proszę i módl się ze mną do Boga by pomógł mi poraz kolejny. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy17.10.12

    ŚW.RITO,mój mąż w tym miesiącu straci pracę-PROSZĘ PORADŹ COŚ,z czego będziemy żyli?rachunki? dzieci? szkoła? szpital? Bóg wie,że oprócz Niego nie mamy nikogo kto by nam pomógł.ŚW.RITO zanieś proszę moje prośby do Boga ,wstaw się za nami i udziel łaski o które tak usilnie proszę.Jedyna moja nadzieja w TOBIE pozostała,więc proszę nie odwracaj się ode mnie proszącej.Użycz swego orędownictwa za nami przed Bogiem,spraw,żeby nadzieja nie wygasła,wiara umocniła a to na czym mi tak ogromnie zależy,żeby się w tym miesiącu za Twoją świętą przyczyną spełniło spełniło AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy17.10.12

    Św. Rito pomóż mi swoją modlitwą uratować moje małżeństwo, spraw, aby mój mąż się zmienił, aby został ze mną, aby wróciła nasza miłość, spraw cud, bardzo o to proszę i modlę si. Dziękuję za łaskę, którą juz otrzymałam, ale proszę jeszcze o jedną. W Tobie cała moja nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy18.10.12

    Czowiek nie może żyć bez Boga. Wypala się. Dziękuję, że mogłem to zrozumieć.

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy18.10.12

    Św. Rito modlę się z ufnością o Ciebie o cud uratowania mojego małżeństwa, proszę dopmóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy19.10.12

    Św.Rito wyproś mi u Jezusa uzdrowienia mojego kręgosłupa,skóry i ząbków oraz o dodatkowych klientów w biurze byśmy wyszli ze wszystkich długów i zobowiązań proszę cie tez o zrobienie prawa jazdy oraz łaskę małżeństwa i macierzyństwa. Dziękuje św.Rito Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy22.10.12

    św.Rito zawierzam przez Twoje wstawiennictwo Trojcy św.moje dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy25.10.12

    Święta Rito ulituj się nad moją córką Agnieszka, w jej trudnej sytuacji,pros Boga za nią

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy25.10.12

    Proszę Cię Święta Rito, pomóż mi w beznadziejnej sprawie,DOPOMÓŻ W TRUDNEJ SYTUACJI FINANSOWEJ! Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy29.10.12

    Święta Rito pomóż mnie i mojej całej rodzinie nie opuszczaj Nas pomóż mi wybrać tę właściwą drogę .....dodaj siły mojej mamie żeby jej marzenia się spełniły tak bardzo Cię oto proszę chroń ludzi którzy potrzebują Cię najbardziej na świecie nie opuszczaj chorych bezdomnych dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy29.10.12

    Święta Rito proszę Cię o dużo zdrowia dla mnie i moich najbliższych. Aby najbliższe dni przyniosły dobre wieści odnośnie wykonanego badania.

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy4.11.12

    Proszę Cie Swięta Rito żeby Paweł mnie pokochał prawdziwie a nie tylko moją zewnętrzność.

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy5.11.12

    Św.Rito,dziękuję za doznane łaski i opiekę.
    Proszę Cię pokornie, abyś z wysokości swej chwały wejrzała na mnie i przyszła mi z pomocą w tak ciężkim strapieniu.
    Błagam o pomoc, pomagasz wszystkim, którzy proszą o pomoc, nie zostawiaj mnie w potrzebie.
    Nie odrzucaj mojej prośby, ale wspomagaj mnie w moich troskach i kłopotach. Z ufnością błagam.
    Spraw, abym dzięki Twej opiece miał zawsze silną wiarę, pracował nad poprawą życia i pomnożeniem łaski uświęcającej.
    Polecaj mnie i proś Pana Jezusa i Najświętszą Maryję Matkę Bożą o korzystne dla mnie zakończenie wszystkich spraw rodzinnych, abym odzyskał swoje dzieci, prowadźcie i chrońcie mnie, czuwajcie i opiekujcie się mną w tak trudnych dla mnie sprawach. Proszę Cię, święta Rito odsuń ode mnie ludzi mi źle życzącymi.
    Spraw abym mógł opiekować się swoimi dziećmi, uczestniczył w ich życiu i brał czynny udział w ich wychowaniu.
    Świta Rito, błagam Cię wstaw się za mną i moimi dziećmi do naszego Pana Jezusa i Matki Bożej wyproś dla mnie łaski i opiekę. Wspieraj mnie w potrzebach i troskach.
    Natchnij mnie, abym napisał i obronił pracę magisterską, miał zawsze pracę i mógł spokojnie pracować , żyć dla dobra swoich dzieci.
    Polecaj mnie i moje dzieci Aniołom Stróżom, aby cały czas opiekowali się mną, moimi dziećmi i otoczyli nas opieką.
    Proszę o zdrowie i potrzebne łaski do spokojnego życia i doznania Twej pomocy.
    Prosi Twój czciciel

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy5.11.12

    Najukochańsza Św.Rito,błagam Cię o pomoc,opiekę i łaski dla nas i naszego syna z dziećmi,uczyń cud bez którego nic nie jest wstanie się zmienić.Opiekuj się nami w tak ciężkim dla nas strapieniu.Błagam Kochana Św.Rito aby wszystkie sprawy syna i nasze zakończyły się korzystnie dla nas.Czuwaj nad naszymi sprawami i proś Pana Jezusa i Matkę Bożą ,Aniołów i Archaniołów o dalsza opiekę nad nami i potrzebna łaski we wszystkich sprawach.

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy7.11.12

    Św. Rito dopomóż juz nie tylko mnie ale i praocwnikom naszej placowki aby bylo pomyslne dla nas zakończenie > Blagam i dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy8.11.12

    Święta Rito,błagam Cię wyproś zdrowie dla mojego tatusia

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy9.11.12

    Święta Rito, proszę o rozwiązanie moich najtrudniejszych problemów.

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy9.11.12

    WITAJ MOJA NIEBIESKA ULUBIENICO. Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJĘ CI ZA ŁASKI,JAKIE WYJEDNAŁAŚ DLA MNIE I MOICH BLISKICH I DLA TYCH, KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKALI. BŁAGAM CIĘ MOJA KOCHANA RITO WYJEDNAJ MI U BOGA ŁASKĘ WYJŚCIA Z NAŁOGU (ZNANEGO BOGU)- JESTEŚ MOJĄ NADZIEJĄ.PROSZĘ CIĘ GORĄCO MÓDL SIĘ ZA MOJĄ RODZINĄ ,ZA WSZYSTKICH DROGICH MOJEMU SERCU ORAZ ZA TYCH, CO SIĘ DO CIEBIE UCIEKAJĄ. DZIĘKUJĘ CI MOJA UKOCHANA RITO

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy12.11.12

    Proszę pomóż mojej córce pokonać przeciwności, aby uwierzyła w sens życia, aby z ufnością patrzyła w przyszłość i dostrzegła zalety życia w łasce uświęcającej, błagam pomóż jej w szkole, wyproś wyrozumiałość nauczycieli

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy12.11.12

    Święta Rito proszę o siłę i spokój dla mnie, żebym pokonała te problemy. Chcę w spokoju cieszyć się życiem i małżeństwem oraz darem macierzyństwa. Teraz to naprawdę docenię i będę te dary szanować. Nawróć serce męża przepełnione złością, chęcią zemsty, szantażu i myślą tylko o pieniądzach. Przecież nasze małżeństwo jest ważniejsze, pozwól to zrozumieć mężowi, dziękuję Ci za moją przemianę mimo bólu, który temu towarzyszył. Niech rodzina męża się opamięta i nie niszczy naszego małżeństwa, to są tylko dobra materialne. Daj mi dalszą siłę. Chroń moją rodzinę w zdrowiu.

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy13.11.12

    Dziękuję Ci Święta Rito za wszystkie Łaski-dziękuję Tobie,Św. Weronice,Ojcu Świętemu i NMP,oraz Tym,którzy wstawiali się za mną do Ojca -Jednak błagam Cię dziś o szczególną Łaskę,o którą się modlę już 13 lat.O droga Święta użyj swojego orędownictwa u Boga i pomóż mi,aby dobry Bóg wysłuchał mojej prośby-niech to będzie DZIŚ...tak długo czekam...Proszę Pomóż...Pozdrawiam-zrozpaczona

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy14.11.12

    Święta Rito, dziękuję za wstawiennictwo i nadal proszę, wstawiaj się u Boga za moim TATĄ - Bolesławem, który cierpi na nowotwór. Przeszedł kilka zabiegów, operacji, ale jego stan się pogarsza. Proszę o łaskę zdrowia dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy15.11.12

    św.Rito,błagam Cię o pomoc dla mojej rodziny,oby syn otrzymał stypendium-by móc studiować,proszę wstaw się za nami uJezusa niech nasza sytucja finansowa omieni się byśmy przestali się bać dnia następnego proszę wyjednaj łskę u boga-wystraszonaizrozpaczona

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy16.11.12

    św.Rito proszę o pomoc w mojej sprawie.aby wszystko o co proszę codziennie w modlitwie do Ciebie spełniło się.wierzę w moc Twej łaski i bardzo o nią proszę.

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy16.11.12

    Sw. Rito,
    Ty znasz cierpienie żony i matki. Proszę Cię o wyproszenie dla mnie łaski przebaczenia i scalenia naszego małżeństwa i rodziny. Jestem grzesznym człowiekiem, który zrozumiał swoje błędy i odnalazł właściwą drogę. Pomóż mi, bym mogła odbudowa wszystko to, co swoimi czynami i słowem zniszczyłam. Obiecuję czcić Cię do końca mego życia. Obiecuję dziękować za Twe łaski w miejscu Twojego urodzenia. Dopomóż Św. Rito, składam całkowitą podległość Tobie i Panu Najwyższemu. Tylko w nim nadzieja, kiedy ludzkie siły zawodzą. Stoję przed Tobą w całej swej małości i niedoskonałości, ofiarując swe cierpienie na przebłaganie za moje grzechy i nieposłuszeństwo. Oddaję się w Twoje ręce, Sw. Rito

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy16.11.12

    Święta Rita błagam Cię wysłuchaj mojej prośby i pomóż mi zwalczyć przeciwności losu abym nigdy więcej nie grzeszyła przeciwko Panu Bogu z bezsilności i bezradności. Proszę o modlitwę i wsparcie duchowe w znalezieniu pracy, zdaniu egzaminu na prawo jazdy, ułożeniu sobie życia, bo samotność mi nie służy, oraz siły i mądrości, miłości w wychowaniu syna na dobrego człowieka, dobra opiekę dla babuniu. Amen

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy20.11.12

    Św.Rito wstaw się za moim synem do Jezusa Chrystusa i o Dar Ducha Św.o nawrócenie ze złych skłonności by upadł na kolana i prosił Boga o przebaczenie.[con]

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy20.11.12

    Proszę o zdrowie dla mojej córki

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy21.11.12

    Św.Rito wyproś dla mnie łaske zdrowia oraz łaske małżenstwa i macierzystwa oraz blogosławienstwo w pracy jak i w finanasach a także prosze cie o dar szczerej spowiedzi świetej i przyjmonowania Naszego Pana Jezusa w swoim sercu.Św.Rito dziekuje ze mnie wysłuchujesz wysłuchj tez łąski potrzebne dla tych mnie prosili o modlitwe.Niech bedzie Chwała i Czesc Naszemu Panu Jezusowi Chrystusowi Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy22.11.12

    Św. Rito , o modlitwę w intencji uleczenia ze śmiertelnej choroby i owocne życie pośród nas, braci swoich w narodzie , oraz sprawiedliwość i zadośćuczynienie za zło wyrządzone wobec Krzysztofa Wyszkowskiego proszę cię pokornie .

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy25.11.12

    Święta Rito pomóż mi zebym nie musiała poddać się operacji i zebysmy wyszli z kłopotów finansowych zebymy mogli spokojnie życ wstaw się za nami u Pana Boga.Blagam.

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy27.11.12

    św Rito proszę o dar zdrowia dla pana Pawła po operacji na zaćmę nie widzi . Kochana Rito proś Jezusa Miłosiernego oodzyskanie wzroku

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy27.11.12

    ŚW.RITO BŁAGAM WYPROŚ U PANA NAJWYŻSZEGO ŁASKĘ DLA MOICH DZIECI I WNUKÓW ABY NIE DOTYCZYŁA ICH TA STRASZNA CHOROBA.

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy28.11.12

    Święta Rito! Błagam o zdrowie dla mojej Mamy! Proszę o jej wyzdrowienie! Proszę, aby jak najszybciej rozpoczęło się jej leczenie. Proszę o dar mądrości dla jej lekarzy, niech nie zwlekają z leczeniem, niech dadzą jej szansę. Bardzo proszę!

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy30.11.12

    Błagam Cię Św. Rito chroń mnie i pomagaj!!! Błagam Cię niech już skończą się długi, komornicy, żebym mogła spokojnie żyć i pracować!

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy5.12.12

    Święta, wspaniała Rito. Błagam Cię, aby Mateuszek K. w końcu mnie pokochał i odezwał się do mnie. Proszę Cię kochana, wyproś mi miłość ze strony Mateuszka do mnie u Najświętszego i Wszechmocnego Pana w niebie! Amen

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy6.12.12

    Najwspanialsza Święta Rito.. błagam Cię o wstawiennictwo u Boga, o wyproszenie łask dla mojego syna który nie chce nic mówić, mało się rozwija, jest podejrzenie autyzmu... Błagam Cię Święta Rito o pomoc, wypraszaj u Boga miłosierdzie, niech Bóg otworzy usta i rozwiąże język mojemu synowi, by zaczął mówić... Rito dopomóż proszę... Bo któż tak dobrze zrozumie cierpienie matki jak Ty...

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy6.12.12

    SW.Rito prosze o wstawiennictwo do NAJSWIETSZEGO SERCA JEZUSOWEGO za Tomasza ktory ma raka mozgu i jest po operacji o laske zdrowia i szczegolne blogoslawienstwo ,modl sie za niego kazdego dnia SW.Rito bo tylko w Tobie nadzieja zebys te blagania zaniosla przed TRON NAJWYZSZEGO PANA NASZEGO

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy9.12.12

    Z CAŁEGO SERCA DZĘKUJĘ CI MOJA KOCHANA SWIĘTA RITO ZA WSZYSTKIE ŁASKI JAKIE WYJEDNAŁAŚ DLA MNIE, DLA WSZYSTKICH DROGICH MOJEMU SERCU I DLA TYCH KTÓRZY DO CIEBIE UCIEKALI. POKORNIE PROSZĘ CIĘ MOJA KOCHANA ŚWIĘTA RITO ABYŚ MI WYJEDNAŁA ŁASKĘ UTRZYMANIA PRACY, PROSZĘ CIĘ RÓWNIEŻ O ŁASKĘ CZYSTOŚCI CHOCIAŻ PRZEZ TYDZIEŃ, PROSZĘ MÓDL SIĘ ZA MOJĄ RODZINĄ, ZA WSZYSTKICH DROGICH MOJEMU SERCU I ZA TYCH WSZYSTKICH, KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKAJĄ. DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ, DZIĘKUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy10.12.12

    BŁAGAM CIĘ ŚW. RITO, BŁAGAM POMÓŻ MI TERAZ...BŁAGAM CIĘ O TWOJĄ POMOC.
    PROSZĘ CIĘ WYSŁUCHAJ MOICH PRÓŚB !

    BEATA

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy15.12.12

    POKORNIE PROSZĘ O ŁASKĘ ZNALEZIENIA PIENIĘDZY.DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy16.12.12

    Sw.Rito prosze Cie o dar łaski dla mojego syna,by mógł cieszyć się zdrowiem i szczęściem, a my razem z nim wysłuchaj mojej prożby i udziel mu swojego miłosierdzia,prosze gorąco

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy16.12.12

    ŚWIĘTA RITO BŁAGAM CIĘ UDZIEL MI ŁASKI W MOJEJ TRUDNEJ SYTUACJI FINANSOWEJ ŻEBYM MOGŁA NAPRAWIĆ CAŁE ZŁO JAKIE WYRZĄDZIŁAM MOJEJ RODZINIE PROSZĘ CIE POKORNIE WYSŁUCHAJ MEJ PROŚBY BĘDE SŁAWIĆ TWE IMIĘ DO KOŃCA MOJEGO ŻYCIA I WSZYSTKIM GŁOSIĆ JAK WIELKĄ ORĘDOWNICZKĄ TY JESTEŚ

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy16.12.12

    POKORNIE PROSZĘ CIĘ ŚWIĘTA RITO OŁASKĘ ZNALEZIENIA PIENIĘDZY. DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy17.12.12

    Święta Rito wysłuchaj mej prośby

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy19.12.12

    Święta Rito,tak bardzo Cię proszę o wstawiennictwo i wybłaganie mi łaski ponownego zejścia się z Michałem,którego tak bardzo kocham.Proszę spraw,żeby znów chciał być ze mną i żeby zapomniał o tamtej kobiecie.Proszę niech wybaczy mi moje błędy i po prostu wróci.Niech nasza miłość zwycięży jego obawy... Amen

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy19.12.12

    Najukochańsza Święta Rito,dziękuję za łaski otrzymane do tej pory i wciąż błagam Cię o wstawiennictwo do naszego Ojca Niebieskiego,aby uzdrowił mojego tatę z nowotworu.Dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych, a ja tak bardzo proszę...Jutro jedziemy na tomografię,wyproś,aby choroba się zatrzymała i nie było dalszych przerzutów

    OdpowiedzUsuń
  165. Edyta i Julia26.12.12

    Wspaniała Św. Rito... niedawno poznałam jak ciężkie było Twoje życie, żony i matki...dlatego wiem, że rozumiesz mnie jak nikt inny...Proszę Cię wstaw się modlitwą u Boga i uproś mi łaskę powrotu Grzegorza do mnie i do córki Juleńki. Bardzo Go potrzebujemy...
    Poproś Boga o siłę, cierpliwość, bym mogła poradzić sobie z tym Krzyżem...Najwyższy Ci nie odmówi...
    Dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy31.12.12

    JA KTORA OD DAWNA ZANOSZE PROSBY I BLAGANIA- TYLE ICH OTRZYMALAM,TERAZ TEZ SIE NIEPOKOJE, STYCZNIU TOMOGRAF U MOJEGO KOCHANEGO MEZA ALE PRZECIEZWIEM ZE NIGDY NIE ZOSTAWILA W ROZPACZY .WSZEDZIE BEDE WOLAC JEJ IMIE BO ONA JEST OD SPRAW BEZNADZIEJNYCH. TAK JEJ NAJWYZSZY NIE ODMOWI. NIE ROZPACZAC TYLKO PROSICI BLAGAC

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy31.12.12

    Droga Święta Rito, patronko rozwiązania spraw najtrudniejszych. Obudź mnie duchowo. Tak zdecydowanie skamieniałe serce - moje, to sprawa najtrudniejsza w moim nic nie wartym życiu. BŁAGAM NIE CHCĘ TAK ŻYĆ. SPRAW ABYM KOCHAŁA BOGA NASZEGO Z CAŁEGO SERCA SWEGO, Z CAŁEGO JESTESTWA SWEGO, ABY STAŁ SIĘ MYM ŻYCIEM I DUSZĄ!!!

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy5.1.13

    Proszę Cię, Święta Rito o pomoc i opiekę nade mną i moją rodziną. Ty wiesz, jak nam ciężko borykać się z tyloma problemami, których wciąż przybywa. Wierzę, że możesz je rozwiązać i przywrócić nam radość i spokój. Błagam więc o wstawiennictwo u Pana Jezusa w tych intencjach, w których już od dawna się modlę. Dziękuję za otrzymane łaski.

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy5.1.13

    św. Rito błagam cię i spraw by ewa pogodziła się z arkiem .wierzę w ciebie iwiem że napewno to uczynisz

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy8.1.13

    Św, Rito proszę Cie o pomoc i ratunek dla mojego syna wstaw się za nim u Boga i uproś łaskę uzdrowienia z choroby alkoholowej,i łaskę nawrócenia,Kochana Rito ty rozumiesz matkę która patrzy na cierpienie swojego syna,proszę o opiekę nad moja rodzina

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy9.1.13

    Swięta Rito, błagam Cię o pomoc dla H. Błagam Cię o pomoc, aby udało się zrobić ten kontrakt.
    J

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy12.1.13

    Święta Rito, proszę o łaskę zdrowia dla mnie i mego męża, o rozwiązanie problemów finansowych, o nawrócenie dla syna.

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy13.1.13

    Św.Rito proszę o łaskę dla mnie i mjego męża, oprowadź do zgody w naszym małżeństwie i wzajemnego wybaczenia, błagam o to z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy14.1.13

    Św.Rito proszę o pomoc w wyjściu z nałogu mojego wnuka i jego zdrwie

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy18.1.13

    Święta Rito, z całego serca Proszę o pomoc dla Tych którzy się do Ciebie nieustannie uciekają. Wyproś Mi łaskę odrodzenia Miłości w sercu pewnej osoby. Pomóż odbudować to co po ludzku niemożliwe...Proszę o modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy19.1.13

    Swieta Rito prosze o pomoc w sytuacji po ludzku beznadziejnej a jednak u Boga mozliwej prosze aby chlopak mojej corki wrocil do niej poniewaz widze jak ona bardzo cierpi. Jezu ufam Tobie i za wstawiennictwem Twojej Matki Oblubienicy Ducha Sw i sw. Rity oddaje te milosc Twojej Opatrznosci. PROSZE O MODLITWE.

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy20.1.13

    Święta Rito, proszę wybłagaj u Pana Boga, by moja i jego miłość wróciła. Proszę Cię Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy21.1.13

    Św. Rito proszę Cię wybłagaj u Boga łaskę w znalezieniu pracy dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy21.1.13

    Swieta Rito prosze o pomoc w sytuacji po ludzku beznadziejnej a jednak u Boga mozliwej prosze aby chlopak mojej corki wrocil do niej poniewaz widze jak ona bardzo cierpi. Jezu ufam Tobie i za wstawiennictwem Twojej Matki Oblubienicy Ducha Sw i sw. Rity oddaje te milosc Twojej Opatrznosci. PROSZE O MODLITWE.

    OdpowiedzUsuń
  180. Anonimowy21.1.13

    Najukochańsza Święta Rito,proszę wyproś łaskę cudownego uzdrowienia mojego taty z nowotworu i zdrowie dla Marcina

    OdpowiedzUsuń
  181. Anonimowy21.1.13

    Błagam o zdrowie dla mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  182. Anonimowy21.1.13

    Święta Rito,wstaw się proszę do naszego Ojca w niebie,aby przywrócił zdrowie dla mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  183. Anonimowy21.1.13

    Św. Rito,wyproś proszę zdrowie dla mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  184. Anonimowy22.1.13

    swięta Rito jeśli taka jest wola Boża,pomóż mi uprosić łaskę trzeżwości dla męża i łaskę kapłaństwa dla syna.Dziękuję Ci też za uproszenie wielu łask u Boga,szczególnie łaski otrzymane za Twoim ś Rito wstawiennictwem dla syna Tomasza.
    Jezu Ufam Tobie!!

    OdpowiedzUsuń
  185. Anonimowy25.1.13

    Święta Rito, wyproś łaskę zdrowia dla mojego męża, który jest teraz w szpitalu z powodu choroby serca, aby leczenie się powiodło i wkrótce wrócił w lepszym stanie zdrowia do domu. Wstawiaj się za nim do Pana Jezusa.

    OdpowiedzUsuń
  186. Anonimowy28.1.13

    Swięta Rito, wstaw się do Boga z prośbą, aby Zuzanna pozdawała wszystkie egzaminy.Dodaj jej sił.

    OdpowiedzUsuń
  187. Anonimowy28.1.13

    Święta Rito proszę Cię o powrót miłości, Ty wiesz co to znaczy kochać człowieka o którym inni maja zła opinie, ja zobaczyłam w nim dobrego człowieka i nadal go kocham, przepraszam za wszystkie zło jakie miało miejsce,byłam uległa, zależało mi bardzo na miłości i akceptacji mojego chłopaka ale pozwól byśmy mogli być razem i zmienić swoje serca. pokochałam go całym sercem i trudno mi jest bez niego, nie potrafię sobie z tym poradzie.a jeżeli ten związek nie jest dla mnie dobry proszę o dobrego człowieka na mojej drodze, który szukałby mojego serca i by odwzajemnił miłość i abym ja potrafiła obdarzyć go równie piękna miłością, byśmy byli dla siebie radością i wsparciem w codziennym życiu

    OdpowiedzUsuń
  188. Anonimowy28.1.13

    Św. Rito proszę o wstawiennictwo u Boga z prośbą o przezwyciężenie trudności w zakładzie mojego brata, i oto aby znalazł sobie towarzyszkę życia, Proszę również o zdrowie dla mojej mamy i moich najlbizszych w rodzie i przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  189. Anonimowy30.1.13

    O św. Rito dopomóż mi w tej ciężkiej chwili. Dopomóż abyśmy na nowo odzyskali wiarę w siebie i dalszą przyszłość...

    OdpowiedzUsuń
  190. Anonimowy31.1.13

    ŚW.RITO UPROŚ MI U BOGA OJCA POTRZEBNE ŁASKI I POMOC W ROZWIĄZANIU PROBLEMÓW FINANSOWYCH,ŻEBYM ZNALAZŁA PRACĘ A CÓRKA POZDAWAŁA WSZYSTKIE EGZAMINY.

    OdpowiedzUsuń
  191. Anonimowy31.1.13

    Św. Rito uproś mi u Boga naszego łaskę aby dzisiejsze wyniki badań żony były dobre, aby nie miała raka. Proszę

    OdpowiedzUsuń
  192. Anonimowy1.2.13

    Święta Rito, przyczyń się za wszystkimi, którzy na tej stronie złożyli swoje gorące modlitwy i wielkie zaufanie... Obdarz też szczególną łaską moje małżeństwo, a szczególnie zmień serce mojej Żony, która odeszła bardzo daleko, chyba straciła rozum w swoich problemach, które ją przerosły. Mnie zaś pozwól zachować spokój, wiarę, madrość i miłosierdzie, gdy ktoś już nie wie, co czyni...

    OdpowiedzUsuń
  193. Anonimowy3.2.13

    Sw.Rito prosze o pomoc i wysluchanie mojej prosby.

    OdpowiedzUsuń
  194. Anonimowy4.2.13

    Św. Rito pomóz moim dzieciom, by były lepsze i mądrzejsze dla mnie, pomagały mi w zyciu proszę miej ich w swojej opiece i pomagaj mojej całej rodzinie.
    Najukochańsza Święta Rito,proszę wyproś łaskę cudownego uzdrowienia dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  195. Anonimowy4.2.13

    Św. Rito pomóz moim dzieciom, by były lepsze i mądrzejsze dla mnie, pomagały mi w zyciu proszę miej ich w swojej opiece i pomagaj mojej całej rodzinie.
    Najukochańsza Święta Rito,proszę wyproś łaskę cudownego uzdrowienia dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  196. Anonimowy4.2.13

    Św. Rito pomóz moim dzieciom, by były lepsze i mądrzejsze dla mnie, pomagały mi w zyciu proszę miej ich w swojej opiece i pomagaj mojej całej rodzinie.
    Najukochańsza Święta Rito,proszę wyproś łaskę cudownego uzdrowienia dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  197. Anonimowy4.2.13

    Św. Rito pomóz moim dzieciom, by były lepsze i mądrzejsze dla mnie, pomagały mi w zyciu proszę miej ich w swojej opiece i pomagaj mojej całej rodzinie.
    Najukochańsza Święta Rito,proszę wyproś łaskę cudownego uzdrowienia dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  198. Anonimowy5.2.13

    Święta Rito proszę Cię wyproś mi łaskę , aby mój mążprzestał pić ,
    a w naszym domu znowu pojawiło się szczęście, miłość, i szacunek do drugiej osoby

    OdpowiedzUsuń
  199. Anonimowy6.2.13

    Św. Rito proszę wyjednaj łaskę dla mojej córki Marty aby zdała dzisija egzamin.

    OdpowiedzUsuń