Modlitwa dziękczynna za łaskę wyproszoną przez wstawiennictwo świętej Rity

Najlepszy Ojcze, Ty jesteś dawcą wszelkich łask. Klękam przed Tobą, jak kiedyś klęczałem prosząc o wysłuchanie moich próśb zanoszonych przez wsta­wiennictwo świętej Rity. Bądź uwielbio­ny, Panie, w świętej Ricie. Bądź uwielbio­ny w jej skutecznym wstawiennictwie za mną u Ciebie. Święta Rito, prosiłem o twoją pomoc, o twoją opiekę i o modlitwę przed Bożym tronem w mej potrzebie. Dziś dziękując Bogu za wysłuchanie mojej i twojej proś­by, dziękuję, święta Rito, także tobie, za twą obecność przy mnie w najtrudniej­szych chwilach, za wsparcie i skuteczne wstawiennictwo. Bądź przy mnie zawsze, pomagaj   mi   kroczyć   drogą   zbawienia i wspieraj w każdej chwili mego życia.
Bądź pochwalona, święta Rito, na większą chwałę Bożą. Amen.

68 komentarzy:

  1. Anonimowy19.4.23

    Św Rito dziękuję za pomoc dziękuję za łaski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18.9.23

      Dziekuje Kochana najswietrza Rito ze mnie wysłuchałas nigdy nie zapomne do ciebie się modlic i dziekowac za łaskie udzielonà dla mojej cörki ♥️♥️

      Usuń
    2. Anonimowy28.9.23

      Dziękuję ci święta Rito

      Usuń
    3. Anonimowy9.10.23

      Dziękuję Tobie Kochana za łaskę , którą wyprosiłaś dla mnie tego SAMEGO DNIA gdy prosiłam. Zwróciłaś mi spokój i siły! Ewa

      Usuń
    4. Anonimowy24.10.23

      Sw Rito Dziękuję z całego serca za wstawiennictwo w moim imieniu.dziekje tobie za wszystko!!!

      Usuń
    5. Anonimowy9.11.23

      Dziękuję sw Rito ze mnie wysłuchałas i moj syn dostał pracę !!!

      Usuń
    6. Anonimowy13.12.23

      Dziękuję za wstawiennictwo w mojej beznadziejnej sprawie.Pomoc nadeszła tego samego dnia.

      Usuń
    7. Anonimowy14.12.23

      Dziękuję i mniej mnie w opiece

      Usuń
  2. Anonimowy25.4.23

    Dziękuję ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy23.5.23

    Święta Rito dziękuję ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15.6.23

    Dziękuję ci

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy17.7.23

    Dziękuję Św Rito za to ze mogę się do Ciebie modlić za wstawiennictwo u Boga Naszego I proszę nieopuszczaj mnie bo wiem że tylko modlitwy te daly mi siłę i spokój

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy19.7.23

    Dziękuję ci Sw Rito za wysłuchanie moich pruzib i błagam o pomoc w następnych prośbach

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19.7.23

    Dziękuję za wstawiennictwo

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19.7.23

    Dziękuję sw Rito

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy31.7.23

    Dziękuję o potężna i łaskawa św. Rito za pomoc i proszę przez codzienną modlitwę nie opuszczaj mnie w potrzebie gdyż bardzo potrzebuję Twego wstawiennictwa u Boga Naszego Jedynego i Najwyższego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy5.8.23

    Dziękuję za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy8.8.23

    Ublagałem po raz kolejny. Dziękuję św Rito🙂👍

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy9.8.23

    Dziękuję św. Roto za Twoje wstawiennictwo u Boga. Dziękuję za to, że jesteś przy mnie, ilekroć zwracam się do Ciebie o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy9.8.23

    Dziękuję św. Roto za wstawiennictwo u Boga w moich sprawach. Dziękuję Ci, że wspierasz i trwasz przy mnie ilekroć się ku Tobie zwracam. Dziękuję za łaskę Panu Bogu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy9.8.23

    Dziękuję św. Roto za Twoje wstawiennictwo u Boga. Dziękuję, że jesteś przy mnie, ilekroć potrzebuję i kiedy tylko zwrócę się ku Tobie. Dziękuję Panu Bogu za jego łaskę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy11.8.23

    Dziękuję, św. Rito, bardzo za pomoc.❤️Mama

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy16.8.23

    Święta Rito, dziękuję za wstawiennictwo i łaskę zdrowia, o którą prosiłam dla męża. Za to, że jesteś przy mnie i zawsze mogę na Ciebie liczyć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy21.8.23

    dziękuję Ci potężna święta Rito, święta od spraw po ludzku trudnych i beznadziejnych. Po ludzku, dlatego, że dla Ciebie, Boga oraz najsłodszego Jezusa nie ma rzeczy niemożliwych czy beznadziejnych . Klękam przed Tobą w podziękowaniu jak kiedyś klęczałam prosząc o wstawiennictwo. Jesteś niezawodna Święta Rito. Bądź pochwalona ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy21.8.23

    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy24.8.23

    Dziękuję Święta Rito za wstawiennictwo w mej potrzebie. I proszę nie opuszczaj mnie nigdy. Bądź pochwalona. AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy4.9.23

    Dziękuję Ci Święta Rito, miej w swojej opiece moją rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy6.9.23

    Dziękuję święta Roto za wysłuchanie i wstawiennictwo

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy8.9.23

    Dziękuję ❤

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy11.9.23

    Św. Rita, dziękuję, że wyprosiłam zdrowie dla mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mariola11.9.23

    O święta To dziękuję za Twoje wstawiennictwo i pomoc 💚

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy12.9.23

    Dziękuję za wstawiennictwo w mojej potrzebie i błagam o dalszą opiekę

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy16.9.23

    Sw Rito dziekuje ci za wydłużanie mojej prośby i dobry wynik kolonoskopi

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy17.9.23

    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy20.9.23

    Dziekuje za wysluchanie mojej prosby i pomoc. ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy21.9.23

    Dziękuję Św. Rito za wysłuchanie mojej prośby i wstawiennictwo u Pana.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy23.9.23

    Święta Rito dziękuję za wysłuchanie mojej prośby!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy1.10.23

    Dziękuje Święta Rito nigdy mnie jeszcze nie zawiodłas ❤️

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy4.10.23

    Dziękuję Ci św.Rito za wysłuchanie mojej prośby i skuteczną pomoc w chorobie mężag.Jeszcze raz Bóg zapłać!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy4.10.23

    Dziękuję za wysłuchanie

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy9.10.23

    Kochana ŚW. Rito dziękuję za Twoją pomoc tego SAMEGO dnia, gdy Ciebie poprosiłam. WRÓCIŁAŚ mi spokój i siłę. Przepraszam za moją niewiarę.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy10.10.23

    Dziekuje Swieta Rito I prosze o dalsze opieke szczegolnie dla moich dzieci

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy25.10.23

    Dziękuję Sw Rito

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy27.10.23

    Dziekuje Swieta Rito

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy27.10.23

    Dziękuję Tobie Święta Rito i proszę byś nadal przy mnie była i została na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy2.11.23

    Wspaniała Rito, kolejny raz w sprawie trudnej wymyśliłaś u Pana naszego swym wstawiennictwem moje prośby! Najmilsza Bogu święta Rito módl się za nami+

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy8.11.23

    Dziękuje Św. Rito

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy10.11.23

    Święta Rito kolejny raz w mym życiu wyprosiłas łaski dla mnie u Boga. Święta Rito za twoim wstawiennictwem me prośby zawsze są wysłuchane.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy13.11.23

    Dziękuję Ci kochana Św. Rito za wysłuchanie mojej prośby. Bądź zawsze w mojej rodzinie a zwłaszcza przy moich córkach. Dziękuję, że obie znalazły pracę oraz za ratunek w moich problemach zawodowych.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy15.11.23

    Dziękuję Ci sw Rioto że byłaś ze mną tak szczególnym dniu.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy7.12.23

    Dziękuję Św. Roto, za wysłuchanie, zdrowie mojego dziecka i moje, Bóg zapłać ♥️

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy8.12.23

    Dziękuje Sw Rito za wstawiennictwo u Boga.Moje wyniki okazały się dobre.Proszę nie opuszczaj mojej rodziny..Jeszcze raz dziękuję z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy8.12.23

    Sw Rito dziękuje Ci za wstawiennictwo u Boga Najwyższego.Mniej nas dalej w opiece❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy14.12.23

    Dziękuję ci świata Rito za łaskę i to że jesteś ze mną , i chroni moja rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy14.12.23

    Dziękuję Ci niezawodna Rito, Ty nigdy nie pozostawiasz mojej prośby bez wysłuchania. Zawsze mnie wysłuchujesz w chwilach dla mnie beznadziejnych.❤️

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy17.12.23

    Dziękuję sw Rito za wyproszenie u Jezusa mojej prośby bądź zawsze znami wspieraj nas kazdego dnia

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy1.1.24

    O, świeta Rito, to cud, wyprosilaś cud. Jestem Ci do konca mojego zycia wdzieczna. Mam nadziejẹ ze kiedy nadejdzie mòj czas to sama ci tam w gòrze osobiscie podziękujẹ❤️

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy3.1.24

    Dziękuję za pomoc

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy11.1.24

    Dziękuję Święta Rito. Nigdy się nie zawiodłam . Pomoc niemal natychmiastowa ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy21.1.24

    Święta Rito dziękuję za to, że moja córka Michasia mówi i dobrze się rozwija
    Dziękuje Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy22.1.24

    Dziękuje święta Rito za wysłuchanie moich próśb. Dziękuje za szczęśliwe rozwiązanie, za zdrowie dla moich dzieci, za dobre wyniki badań. Błagam miej mnie nadal w swojej opiece. Monika

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy24.1.24

    Dziękuję sw Rito za pomoc ❤️

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy4.2.24

    Kochana Święta Rito, dziękuję Tobie z całego serca za wysłuchanie moich próśb i za Twoja siłę i modlitwę. Dziękuję za pomoc ❤️ zawsze będę blisko Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy7.2.24

    Święta Rito dziękuję za pomoc i wstawiennictwo..

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy9.2.24

    Św.Rito dziękuję z całego serca amen..

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy22.2.24

    Święta Rito, Dziękujemy Ci za wysłuchanie naszych próśb o szczęśliwe urodzenie zdrowej Córeczki Dominiki i o uzdrowienie naszej rodziny.
    Miej zawsze w opiece nasze Córki, Mamę, nas i całą naszą rodzinę. Jesteś wspaniała 💓
    Anna i Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy23.2.24

    Sw Rito dziękuję z całego serca za wstawienictwo, dalas mi nadzieję na lepsze jutro. I proszę Cię opiekuj się moją rodziną ❣️

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy28.2.24

    Dziękuję św.Rito, dziękuję po stokroć.

    OdpowiedzUsuń