Modlitwa dziękczynna za łaskę wyproszoną przez wstawiennictwo świętej Rity

Najlepszy Ojcze, Ty jesteś dawcą wszelkich łask. Klękam przed Tobą, jak kiedyś klęczałem prosząc o wysłuchanie moich próśb zanoszonych przez wsta­wiennictwo świętej Rity. Bądź uwielbio­ny, Panie, w świętej Ricie. Bądź uwielbio­ny w jej skutecznym wstawiennictwie za mną u Ciebie. Święta Rito, prosiłem o twoją pomoc, o twoją opiekę i o modlitwę przed Bożym tronem w mej potrzebie. Dziś dziękując Bogu za wysłuchanie mojej i twojej proś­by, dziękuję, święta Rito, także tobie, za twą obecność przy mnie w najtrudniej­szych chwilach, za wsparcie i skuteczne wstawiennictwo. Bądź przy mnie zawsze, pomagaj   mi   kroczyć   drogą   zbawienia i wspieraj w każdej chwili mego życia.
Bądź pochwalona, święta Rito, na większą chwałę Bożą. Amen.

363 komentarze:

  1. Anonimowy22.1.12

    dziekuje sw rito a wstawienicto wyproszeni mej prosby ocaleni mego zycia za wygrana diekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy26.2.13

      Ja również dziękuje św. Rito :*

      Usuń
    2. Anonimowy9.3.13

      dziekuje SW RITO za twe wstawiennictwo u naszego OJCA NIEBIESKIEGI.Jestem Twoja dłużniczka,Bog zapłać.

      Usuń
    3. Anonimowy26.3.13

      Swięta Rito zcałego serca dziękuję Ci za wsawiennictwo dzięki któremu zostałam wysłuchana,Jeś
      O święta Rito z całego serca dziękuję Ci za wstawiennictwo dzięki któremu zostałam wysłuchana.Ośmielam się jeszcze prosić o pomoc w znalezieniu pracy dla syna i synowej oraz zdroie dla ich córeczki






      Usuń
    4. Anonimowy14.6.13

      ŚWIĘTA RITO dziękuję Ci z całego serca, że wysłuchałaś mej modlitwy, dzięki Tobie ścieżka mego losu pokonała przeszkodę.Proszę Cię o dalsze łaski i wstawiennictwo u PANA BOGA.

      Usuń
    5. Anonimowy14.6.13

      ŚWIĘTA RITO dziękuję Ci z całego serca, że wysłuchałaś mej modlitwy, dzięki Tobie ścieżka mego losu pokonała przeszkodę.Proszę Cię o dalsze łaski i wstawiennictwo u PANA BOGA.

      Usuń
    6. Anonimowy14.6.13

      ŚWIĘTA RITO dziękuję Ci z całego serca, że wysłuchałaś mej modlitwy, dzięki Tobie ścieżka mego losu pokonała przeszkodę.Proszę Cię o dalsze łaski i wstawiennictwo u PANA BOGA.

      Usuń
    7. Anonimowy14.6.13

      ŚWIĘTA RITO dziękuję Ci z całego serca, że wysłuchałaś mej modlitwy, dzięki Tobie ścieżka mego losu pokonała przeszkodę.Proszę Cię o dalsze łaski i wstawiennictwo u PANA BOGA.

      Usuń
    8. Anonimowy15.8.13

      Dziekuje Ci Sw. Rito za wstawiennictwo, dziekuje ze zawsze mnie wysłuchujesz i pomagasz kiedy o to prosze

      Usuń
    9. Anonimowy20.9.13

      Dziekuje za wysluchanie mej prosby i pomoc i to z dnia na dzien,ta pomoc przyszla,pare godzin bo zawierzeniu swej prosby.Sw Rito jestes
      wielka!!!

      Usuń
    10. Anonimowy30.9.13

      dziekuje sw, Rito za pojednanie z Panem dostalam nowe zycie, raduje sie serce me i niech tak zostanie na zawsze amen...

      Usuń
    11. Anonimowy8.10.13

      dziekuje za wstawiennictwo sw. Rito laski otrzymalam z Bogiem pojednalam jest mi lekko i radosnie prosze by to uczucie trwalo na wieki amen...

      Usuń
    12. Anonimowy27.2.14

      Dziekuje Sw.Rito za uproszenie I wstawiennictwo u Pana wmojej sprawie.badz uwielbiona. I prosze cie o dalsza opieke.

      Usuń
    13. Anonimowy23.3.14

      Dziękuję święta Rito za wstawiennictwo w sprawie o którą błagałam. Bóg zapłać

      Usuń
    14. Anonimowy13.8.14

      Dziękuję za pomoc w ciężkiej sytuacji

      Usuń
    15. Anonimowy13.8.14

      dziekuje za pomoc w cięzkiej sytuacji

      Usuń
    16. Anonimowy23.11.14

      Święta Rito! Z całego serca dziękuję Ci za pomoc w znalezieniu pracy i nie tylko. Jednocześnie proszę o dalsze łaski. Pamiętajmy, ze czasami trzeba dluzej poczekac, ale wystarczy zaufać Naszym Patronom, a otrzymamy to o co prosimy. Serdeczne Bog zapłać!

      Usuń
  2. Anonimowy25.1.12

    dziekuje za cud sw rito a ta wygrana

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy31.1.12

    Św.Rito dopomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4.4.12

    dziękuję św Rito

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy2.5.12

    Dziekuję św Rito za moje udrowienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy7.5.12

    Dziękuje Ci Św.Rito za to że i mam w Tobie Orędowniczkę w drodze do Boga.Dziękuje za wyproszone łaski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy8.5.12

    Dziękuje Kochana Św. Rito miej nas w opiece zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy12.5.12

    Dziękuje Święta Rito za otrzymane łaski poprzez Twoje wstawiennictwo,proszę miej w opiece moją córkę,pomóż rozwiązać jej problemy,aby wszystko dobrze się skończyło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy24.5.12

    Dziękuje Święta Rity, że dzięki Tobie zdałam mature

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy24.5.12

    Św.Rito uproś mi u Pana Boga łaskę uzdrowienia,przetrwania następnej operacji.
    Błagam ulecz moją córkę,którą tak bardzo kocham,pomagaj mi w każdej trudnej sprawie ,którą muszę załatwić.
    Ja będę głosić Twoją chwałę teraz i na wieki ........
    Twoja wdzięczna służebnica...

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy25.5.12

    ŚWIĘTA RITO dziękuję za wstawiennictwo do PANA BOGA.
    Za wysłuchane modlitwy i prośby o udaną operację dla Michała.
    Proszę o dalszą opiekę nad Michałem i wybłagaj u BOGA ŁASKĘ powrotu do zdrowia.
    Odczuwam bardzo TWOJĄ OBECNOŚĆ przy mnie i pomoc.
    Kocham CIĘ ŚWIĘTA RITO i będę zawsze CIĘ wysławiać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy10.6.12

    Dziękuje Ci Św. Rito za wszystko za to że JESTEŚ.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy10.6.12

    Dziekuje Ci Sw. Rito za wstawiennictwo i za wysluchanie prosby, bardzo dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy10.6.12

    Dziekuje bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy25.6.12

    Bądź pochwalona Św. Rito!

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy5.7.12

    Dziękuję Ci św Rito za pomoc i wstawiennictwo u Boga

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy6.7.12

    Dziękujemy Ci śięta Rito za pomoc w naszej sprawie
    Joanna i Paulina

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy7.7.12

    Św. Rito dziękuję Ci z całego serca za to, że ja i moje koleżanki zdałyśmy dzisiaj pomyślnie egzamin licencjacki! Dziękuję Św. Rito z całego serca, że wstawiłaś się za nami u Pana Boga! Twoja czcicielka Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy8.7.12

    Dziękuje Święta Rito za Twoją obecność przy mnie i wstawiennictwo u Pana w walce o moje studia. Proszę Cię w swej dobroci otocz opieką chorą o której myślę i pomóż mi wyprosić dla niej łaskę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy17.7.12

    Dziękuję Ci za to że mnie wysłuchałaś, dziękuję że wyprosiłaś u Boga to o co ja błagałam Ciebie, dziękuję że jesteś przy mnie gdy jest mi ciężko i gdy życie dodaje mi skrzydeł, dziękuję Ci i proszę nie opuszczaj mnie nigdy, .zechciej u Boga wyprosić jeszcze to o co teraz z ufnym sercem i wielką wiarą się modlę do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy20.7.12

    DZIEKUJE ZA ZYCIE WUJKA, PROSZE WYPROS BOGA TO O CO BŁAGAM. K

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy21.7.12

    Dziękuje Ci Swięta Rito za wyproszone łaski i Twoją Obecność w moim sercu .Dziękuje Ci Jezu za wysłuchanie moich próśb

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy30.7.12

    Święta Rito blagam dopomóż mojemu małzeństwu pomóż dzwigać te upokorzenia ,te zniewagi brak poszanowania i ponizenia odwróc karte daj miłosc i szacunek bez których usycham i wiednę.Błagam Sw,Rito uproś u Boga cud dla mnie czcicielce miłosierdzia Bozego,noszę Twoje imię sw,Rito nie odmawiaj mi ostatniej deski ratunku. M

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy30.8.12

    dziekuje Ci Sw Rito za wyproszona laske ,wiem ze caly czas stoisz przy mnie i mnie prowadzisz ,bede glosic twoja swietas do konca moich dni

    OdpowiedzUsuń
  25. Teresa13.9.12

    Dziękuję Święta Rito za cud, jakiego doznała nasza rodzina na drodze radykalnego wybaczenia sobie zranień emocjonalnych, oraz na drodze oczyszczenia pamięci. Dziękuję za wymodlenie uzdrowienia wewnętrznego dla mojego syna, za dar wolności który napełnia go łaską prawdziwej dojrzałości chrześcijańskiej. Proszę o nieustające wstawiennictwo za niego, aby Bóg obdarzył go mocą godnego życia i siłą wypełniania obowiązków powołania.Bogu niech będą dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy25.9.12

    dziękuje za nadzieję ale proszę wspieraj mnie dalej św. Rito kocham cię za to kim jesteś

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy30.9.12

    Kochana Święta Rito dziękuję Ci serdecznie za wstawiennictwo w mojej sprawie, które było mi bardzo pomocne, bez Ciebie nie dałabym rady. Wspieraj mnie dalej a ze swej strony obiecuję w podziekowaniu za Twoje dobro przekazywać pomoc dalej. Jak dobrze, że jesteś

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy30.9.12

    Święta Rito, dziękuję Ci bardzo za wstawiennictwo i pomoc w zdaniu egzaminu na prawo jazdy. Tego dnia czułam, iż czuwa nade mną ręka Boża. Wspieraj mnie dalej proszę w moich modllitwach o łaskę zdrowia dla dzieci. W Tobie pokładam nadzieję. Tak się cieszę, że poznałam Ciebie, Twoją historię życia i świadectwa wiary. Dzięki Tobie mogę jeszcze goręcej kochać Boga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy2.10.12

    SW RITO DZIEKUJE CI ZA WYSLUCHANE MODLITWY JESTES DLA MNIE CUDEM I LEKARSTWEM NA TRUDNE DNI KOCHAM CIE ZOSTAN ZE MNA AMEN

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy5.10.12

    Święta Rito, dziękuję za wysłuchanie mojej prośby. Znalazłam pracę taką jakiej szukałam.
    Ty najlepiej wiesz jak się cieszę i jak to było dla mnie bardzo ważne. Prowadź mnie tą drogą.
    Wdzięczna Beata

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy7.10.12

    Św. Rito Dziękuję za cud ocalenia syna.
    Wdzięczna matkar

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy7.10.12

    SW Rito ratuj nasze małżeństwo,uproś u Boga uzdrowienie męża z choroby alkoholowej.
    Jezu ufam Tobie !!

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy15.10.12

    Dziękuję Ci Święta Rito za wstawiennictwo u Boga w mojej sprawie. Już wszystko jest na dobrej drodze. Nadal będę się modliła o pomyślne zakończenie. Wierzę w to, że moja modlitwa zostanie wysłuchana. Dziękuję, że jak zawsze jesteś ze mną, to pozwala mi odetchnąć z ulgą i iść do przodu w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy13.11.12

    Dziękuje Ci Świeta Rito za Twoje wstawiennictwo u Boga ,za wysłuchanie mojej prośby,miej w opiece moją rodzinę i nasze problemy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy14.11.12

    Dziękuje święta Rito za Twoją opiekę i wsparcie. Za łaski jakie mi wyjednałaś i wyjednujesz. Niech Twoje imię nie schodzi z ust innych.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję św. Rito, że wypraszasz mi zawsze u Pana Boga nawet te łaski, o które nie ośmielam się prosić, bo wydają mi się takie drobne, jakby niegodne zawracania Ci głowy :) A jednak nawet tymi drobnostkami moimi nigdy nie gardzisz. O mój Boże, jaki jesteś wspaniały i wielki w Twoich świętych. Amen

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy7.12.12

    świeta rito uproś maryje i jezusa i zdrowie dla mojej córki moniki i jej synka chasegi rajanka i zdrowie bardzo prosze i ich małżeństo by zawsze była miłosc i zgoda bóg zapłac kochana świeta rito

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy31.12.12

    Święta Rito dziękuje Tobie za wstawieńctwo w ważnej dla mnie sprawie u Ojca Naszego. Dziękuję za wsparcie. Wiem, że mnie wysłuchałaś.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy8.1.13

    Dziękuję Drogi Panie Boże i Tobie Kochana Święta Rito!!! za szczesliwa operację dziadka.!!!Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy27.1.13

    dziękuję św Rito za łaskę zdania egzaminu

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy27.1.13

    kochana św. Rito,prosze ublagaj dla mnie wysluchanie mojej prosby,by moj zwiazek przetrwal ten trudny czAS.

    UFAM CI BEZGRANICZNIE

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy6.2.13

    Dziękuję św. Rito za wstawiennictwo i Tobie Wielki Boże za łaskę zadnia przez Martę egzaminu i dobre wyniki badań żony.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy10.2.13

    Sw.Rito blagam aby moj syn odszedl z sekty i roztal sie z dziewczyna,ktora to wciagnela go do tej sekty.Blagam o nawrucenie Syn.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy13.2.13

    ŚW. Rito blagam Ćię dopomóż mi wyjść z problemów w ktorych się znalazłam nie mam już siły wstaw się za mnie u JEZUSA I MARYJI. DZIĘKUJĘ ZA DZIECI , KTÓRE SĄ KOCHANE I WSPIERAJĄ MNIE, RAZEM SIĘ MODLIMY.BŁAGAM

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy13.2.13

    Kochana Rito dziękuję za wstawiennictwo u Pana Boga i wysłuchanie dzisiaj mojej prośby.
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy15.2.13

    Dziękuję Św. Rito za wstawieńńictwo i wybłagane łaski u Boga dla mojej córki i żony

    OdpowiedzUsuń
  47. Magdalena15.2.13

    Dziękuję Ci św. Rito za opiekę nad wyczekaną córeczką i nad naszą rodziną. Ten cud życia zawdzięczamy Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy21.2.13

    Proszę Cię święta Rito o powrót do zdrowia Księdza Proboszcza i Tadeusza, wyproś dla nich Bożą opiekę i błogosławieństwo. Dziękuję za wszystkie wyproszone łaski.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy21.2.13

    Święta Rito, proszę Cię o łaskę zdrowia i powrotu do swojej parafii dla Księdza Andrzeja; o pomyślne wyniki badań Tadeusza i powrót do zdrowia. Dziękuję za wysłuchane modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy22.2.13

    Dziekuje serdecznie Sw.Rito za zdany egzamin przez mojego syna.Opiekuj sie nim i jego zona.Wypros laske wiary.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy23.2.13

    DZIEKUIE CI SWI:RITO ZA OKAZANE CI LASKI PROWADZ MNIE I CALA MOIA RODZINE W LASCE BOZEJ ANDRZEJ,

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy23.2.13

    DZIEKUIE SW RITO ZA OKAZANA LASKE PROSZE O ZDROWIE DLA CALEJ RODZINY POMOZ MI w PRACY > ANDRZEJ:

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy28.2.13

    Swieta Rito blagam Cie pomöz mi abym sobie poradzila w zyciu. Prosze o pomoc finansowa.

    OdpowiedzUsuń
  54. Św. Rito dziękuje za wyproszone do tej pory łaski, i proszę o wysłuchanie reszty moich próśb i błagań.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy13.3.13

    Św. Rito dziękuje za wysłuchanie do tej pory moich próśb i proszę o wstawiennictwo za moim prośbami i błaganiami.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy17.3.13

    sw RITO BLAGAM UPROS OJCA NIEBIESKIEGO IMATKE NAJSWIETSZA O MILOSC CIERPLIWOSC ZGODE I ZROZUMIENIE W MOJEJ RODZINIE BLAGAM O POKOJ DUCHA DLA MOJEJ CORKI IZDROWIE DLA MEZA

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy28.3.13


    Tak gorąco się do Ciebie modliłam Św. Rito. Zaufałam Tobie. Dzisiaj zakończyła się pomyślnie dla mnie sprawa trwająca przeszło rok. Wierzę, że Ty się do tego przyczyniłaś, kochana! Dziękuję za wstawiennictwo- jesteś cudowna i do końca życia będę Cię wielbiła i do ciebie modliła. Jesteś cudowna;

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy6.4.13

    Dziękuję Ci św. Rito.Proszę o dalszą opiekę nad moja rodziną. Szczególnie pomóż mojej ciężarnej córce, aby jej ciąża przebiegała dalej bez problemów. Oddaję całą rodzinę pod Twoją opiekę.Ala

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy8.4.13

    Święa Rito, dziękuję Ci za spełnienie mojej prośby. Prawdą jest, że nikogo nie opuścisz w potrzebie. Dziękujemy Ci.

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy16.4.13

    Swieta Rito, dziekuje Ci bardzo za urzadzenie na prace. Prosze bardzo o wyzwolinie syna od proznego zycia, od alkogolu. Prosze o potrzebna prace dla mnie,o milosc i zgoge w rodzinie. Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy16.4.13

    Dziękuję Św. Rito za wstawieńńictwo.Prosze o łaske wiary dla meza i synow.

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy18.4.13

    swieta rito bardzo ci dziekuje za cudowna laske otrzymana za twoim wstawiennictwem .po odmuwieniu 9 dniowej nowenny ty powiedzialas co mam czynic.pelna oburzeni 'rozczarowania i zlosci do ciebie stwierdzlam ze to nidorzecznosc i bzdura.po przemysleniu tego chcac sprawdzic twoja rade postapilam tak jak uslyszalam pewna swojej poraszki.to co co sie puzniej stalo byl cud .jak bardzo cie przepraszam za wszystko co myslalam i mowilam o tobie.jestes wiela od spraw beznadziejnych bardzo cie przepraszam i prosze pokieruj mna w dalszych moich prosbach rowniez beznadziejnych .jezu maryjo ufam wam.

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy20.4.13

    Dziękuje Ci Św. Rito za wymodlone dzieci mojej córce ,wspieraj ich poprzez wstawiennictwo u Jezusa aby udało im się stworzyć prawdziwą rodzinę,aby miała siły przezwyciężać kłopoty na jakie napotyka.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy24.4.13

    Św.Rito dziękuję Ci za opiekę w czasie operacji moich oczy, że byłaś cały czas przy mnie, że mnie wspierałaś duchowo ,że nie zaznałam strachu ani bólu którego tak bardzo się bałam .Dziękuję Ci że znów mogę na wszystko patrzeć w pięknych kolorach.Św. Rito pomagaj nam nieustannie na każdy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy29.4.13

    Dziekuje panie boze za laske szczesliwego macierzynstwa o ktora wraz ze mna prosila cie twoja wielka czcicielka Sw Rita.beata

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy29.4.13

    Święta Ritko BARDZO BARDZO BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE ŁASKI. Modle się do Ciebie codziennie i nie przestanę. Wierzę, że zawsze jesteś ze mna i mi pomożesz... BĄDŹ PRZY MNIE ABYM MOGŁA STWORZYĆ SZCZĘŚLIWĄ, PEŁNA MIŁOŚCI RODZINĘ O TO TERAZ NAJBARDZIEJ PROSZĘ I BŁABGAM

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy12.5.13

    Swieta Rito blagam Cie o cud znalezienia kochajacego meza, spraw jesli jest to mozliwe, aby byl to ten wspanialy mezczyzna, ktorego kocham,a ktory, pomimo iz bardzo by tego chcial, nie potrafi znalezc tej milosci do mnie w swoim sercu, prawdopodobnie z powodu ogromnego zawodu milosnego w przeszlosci, z powodu ktorego ciagle jeszcze cierpi..Blagam Cie o ten cud milosci, mimo, ze sytuacja wydaje sie juz przegrana, otworz mu oczy i serce, spraw by poczul do mnie ta milosc, nie mial wiecej watpliwosci co do mnie i pragnal zaangazowac sie w nasz zwiazek.Blagam Cie Swieta Rito o pomoc, samotnosc jest dla mnie potwornym cierpieniem, blagam wypros mi laske milosci, malzenstwa i macierzynstwa.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy12.5.13

    Dziękuję Ci Święta Rito, ze wstawiasz się za mną do miłosiernego Boga i upraszasz Go o łaski dla mnie. Dziękuję, że jesteś przy mnie w tych trudnych chwilach

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy17.5.13

    Święta Rito dziękuję Tobie z całego serca za pomoc w trudnej sprawie. Jestem wdzięczna, że uprosiłaś mi łaskę o którą Cię prosiłam.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy26.5.13

    Najkochańsza Święta Rito, w najtrudniejszym okresie mojego życia, kiedy już nikt nie wierzył i każdy stracił nadzieje dałaś mi moc niepojętnej wiary. Kiedy brakowało już sił sprawiałaś że działy się cuda o których nawet nie śniłam. Pomoż Nam proszę wytwać do szcześliwego rozwiąnia sprawy, dałaś mi tak jasne znaki, za które jestem niewypowiedzialnie wdzieczna. Ty wiesz że ten czas zmienił mnie na lepsze, mimo tak wielkiego bólu. Ty sprawiłaś żę zniosłam godnie cierpienie które potem zamieniło się w Radość Swiatło i Szczescie. Wiem ze wszystko mialo sens. Dziekuje ze jest dane przezywac mi tak wielka Milosc. Pomoz mi wytrawac blagam bo wierze ze juz wkrotce wszystko bedzie dobrze. Swieta Rito bede Cie chwilac do konca mych dni za wszystkie Cuda jakie mi wyprosilas.

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy3.6.13

    Dziękuję Św. Rito za pomoc w pewnej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy4.6.13

    Swieta Rito dziekuje za to ze godnie moglam znosic cierpienie zeby teraz moc Najpiekniejszych lask i jestem szczesliwa jak nigdy wczesniej!

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy24.6.13

    Dziękuję Św Rito jak zawsze pomogłaś nie wiem jak mam Ci dziękować obiecałam że powiem wszystkim o Twojej wielkiej sile pomocy i to właśnie robię to niesamowite że kilka godzin po modlitwie do Ciebie maż dostał pracę we Włoszech i na drugi dzień wyjechał a wcześniej czekaliśmy miesiąc na jakąkolwiek pracę juz mija kolejny dzień jego pracy i mąż jest zadowolony dziękuję jesteś wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy24.6.13

    Swieta Rito dziekuje postokroc za pomoc i opieke jaka mnie otaczasz Prosze pomoz mi w podejmowaniu dobrych dezycji. Prosze zeby bylo jak najmieij cierpienia. Prowadz mnie Swieta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy26.6.13

    Święta Rito z całego serca dziękuję Ci, że mi pomogłaś i moje modlitwy za Twoim wstawiennictwem zostały wysłuchane. Błagałam Boga o cud przemiany mojego męża i Bóg mnie wysłuchał.Wiem, że nie będzie łatwo ale głęboko wierze,że będziesz ze mną kochana Święta Rito. Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy29.6.13

    Dziękuję Ci z całego serca św. Rito za wstawiennictwo u Boga naszego w mojej sprawie. Pomóż mi na co dzien stawać się lepszym człowiekiem dla innych.

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy30.6.13

    Modliłam się do Św. Rity, żebym znalazła stałą pracę i zostałam wysłuchana. Z całego serca dziękuję Ci Św. Rito za Twoje wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy1.7.13

    Święta Rito dziękuję że czuwasz nad mną każdego dnia, dziękuje że znów jestem najszczęśliwsza! Nie przestawajcie wierzyć - nigdy! Wiara czyni cuda, nawet w najbardziej beznadziejnych przypadkach!!

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy13.7.13

    Dziękuję Ci Św Rito za to co dla mnie robisz,za twoją wielką łaskę

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy22.7.13

    Dziękuję Ci Św. Rito za to, ze dostałam pracę. Tak bardzo chciała bym, żeby przedłużono mi umowę z próbnej na stałą.

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy26.7.13

    Swieta Rito dalas mi tyle cudow, przepraszam za grzechy jakie popelnilam ktorych zaluje i prosze o wybaczenie. Swieta Rito dziekuje za najwieksze szczescie jakie moze spotkac czlowieka

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy26.7.13

    Św. Rito, dziękuję za wstawiennictwo w chorobie. Wierzę głęboko,że wyzdrowiałam dzięki Twoim prośbom do Pana.

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy28.7.13

    Święta Rito w dniu moich urodzin dziękuje Ci za każda łaskę która dla mnie wyprosiłaś, za nadzieje kiedy wszystko były już beznadziejnie, za wiarę oraz za Miłość w sercu która dała siły do walki. Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy30.7.13

    ŚW.Rito z głębi mego serca dziękuję Ci za to że byłaś przy mnie w tych trudnych chwilach mego życia.Dziękuję za Twe wstawiennictwo u Pana prosząc o dalszą opiekę.BÓG ZAPŁAĆ.

    OdpowiedzUsuń
  85. sw.Rito niech Piotr wroci do mnie

    OdpowiedzUsuń
  86. SW, RITO PROSZE CIE NIECH PIOTR MNIE KOCHA I BEDZIE ZE MNA DO KONCA ZYCIA.AMEN JOANNA

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy1.8.13

    Sw Ritodziekuje za wszystkie laski jakimi mnie obdarzasz, przebac zmi grzechy i wskaz wlasciwa droge zebym nie stracila tego daru ktory za Twym posrednictwem dostal mi dany

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy11.8.13

    Swieta Rito dziekuje za wszelkie laski jakimi mnie obdarzasz, bede Ci wdzieczna do końca mych dni. Dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy14.8.13

    Sw. Rito dziekuje za Twoje wstawiennictwo w sprawie dla mnie beznadziejnej lecz u Boga nie ma nic niemozliwego.

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy19.8.13

    Módlcie się gorąco i ufajcie świetej Ricie, Ona wyprosi dla Was najprawdziwsze cuda!!! Dziękuje Święta Rito!

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy21.8.13

    Święta Rito, jak 22 dnia miesiąca polecam Tobie moje troski i dziękuje za wyproszone mi łaski, szczególnie tą najważniejsza, bedę chwalić imię Twoje do końca swych dni, dziękuje Ci Święta Rito!

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy23.8.13

    Św. Rito dziękuję za Twe wstawiennictwo i pomoc w pomyślnym zakończeniu mojej sprawy. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy24.8.13

    Powierzcie swoje sprawy swietej Ricie, modlcie sie goraco i wierzcie a bedą dziać się cuda o których nie śniliście :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy26.8.13

    Wczoraj się poddałam, przestałam wierzyć i zaczełam watpić. Moja sprawa wydawała się być naprawdę beznadziejna. Rano po Mszy Świętej w dzień Matki Boskiej Częstochowskiej dostałam znak, żebym nie przestawała wierzyć, wszystko zaczeło się z powrotem układać. Dziękuje!!!

    "Proście, a będzie wam dane, szukajcie, a znajdziecie; kołaczcie, a otworzą wam. ... byście się modlili i prosili, tylko wierzcie, że otrzymacie, a spełni się wam."

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy26.8.13

    Święta Rito będę Cię chwalić do końca swych dni, dziękując za łaski jakie mi wyprosiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy6.9.13

    Święta Rito dziękuje za wyproszone mi łaski, za wielką nadzieję i wiarę a teraz za najszczęśliwsze chwile. Proszę wstaw się za pokój na świecie, zdrowie dla moich bliskich, szczęsliwe serce dla nich i pomyślne narodziny zdrowego dziecka R.

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy11.9.13

    Swieta Rito dziekuje za wyproszone mi laski. Za Twe wstawiennictwo bede Cie chwalic do konca mych dni. Dziekuje za dar wiary, nadzei i milosc.

    Dzis w swych modliwach polecam tych ktorzy 12 lat temu zgneli w atakach na WTC, wypros im laske Nieba oraz wstaw sie za ich bliskimi i rodzinami.

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy14.9.13

    Swieta Rito proszę o szczesliwy powrot do domu i wstawiennictwo w znanej Ci intencji. Dziekuje za wyproszone mi laski, dziękuje z calego serca za to ze D. jest w moim zyciu. Swieta Rito będę chwalić Twe imie do końca mych dni.

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy17.9.13

    Swieta Rito wybacz mi moje slabosci blagam pomoz mi z godnoscia przejsc te chwile, prosze o wysluchanie mych goracych prosb, tyle juz dla mnie wyprosilas lask ze az ciezko mi prosic i wiecej. Bede czcic imie Twoje do konca swych dni. Sonia

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy17.9.13

    Swieta Rito wybacz mi moje slabosci blagam pomoz mi z godnoscia przejsc te chwile, prosze o wysluchanie mych goracych prosb, tyle juz dla mnie wyprosilas lask ze az ciezko mi prosic i wiecej. Bede czcic imie Twoje do konca swych dni. Sonia

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy19.9.13

    Tak bardzo dziekuje Ci Święta Rito za wstawiennictwo, wyproszone mi łaski i opiekę nade mną. Błagam Cię Święta Rito bądź przy mnie do końca mych. Ciezko wyrazic moja wdzięczności. Dziekuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy20.9.13

    Dziękuję Ci Boże, ze wysłuchałeś moich próśb za wstawiennictwem Św. Rity. Dziękuję Ci Święta Rito za wsparcie i za to że jesteś oparciem w trudnych chwilach. Otrzymałam więcej niż oczekiwałam.

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy22.9.13

    Kocham Cie swieta Rito

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy28.9.13

    Swieta Rito dziekuje za najpiekniejsze wakacje w moim zyciu, przepraszam za krzywdy ktore uczynilam, prosze o wybaczenie i prosze opiekuj się mną. Twoja czcicielka Sonia.

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy3.10.13

    DZIEKUJE SW.RITO

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy5.10.13

    Kocham Cie swieta Rito, z calego serca dziekuje za dane mi laski. Prosze opiekuj sie i czuwaj nade mna i moimi bliskimi. Czcic bede imie Twoje do konca swych dni.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy9.10.13

    Dziękuję Ci św. Rito za łaski przez Ciebie wyproszone. Wciąż modlę się do Ciebie w każdej trudnej sprawie i wierzę, że zawsze mogę liczyć na Twoją pomoc. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy14.10.13

    Lzami szczęscia dziękuję Sw Rito!Jakze maly jest czlowiek i jak niewiele sam moze...Z Bogiem przezwycięży wszystko!Dziękuję!damian

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy23.10.13

    DZIEKUJE CI SW RITO ZA WSTAWIENNICTWO W MOJEJ BLAGALNEJ PROSBIE CZUWAJ NAD MOJA CORKA NIE OPUSZCZAJ NAS W TRUDNYCH CHWILACH BOG ZAPLAC danka

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy30.10.13

    Święta Rito dziękuję za łaski przez Ciebie wyproszone

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy2.11.13

    Święta Rito dziękuję Ci za wysłuchanie moich modlitw, za szczęśliwy poród córki, za ślicznego wnuka.Będę rozsławiać Twoją miłość do ludzi,Twoje orędownictwo za nami u Pana.Dziękuję Ci za wszystko i proszę o dalszą opiekę.Ala

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy12.11.13

    Dziękuję Święta Rito za wysłuchanie moich modlitw i pomoc Twoją. Ufam Tobie. Prowadź nas dalej. Będę rozsławiać Ciebie i Twoją miłość wśród ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy21.11.13

    O SW RITO JESTEM CI WDZIECZNA BEYGRANICYNIE ZA LASKI KTORE MI WZPROSILAS U BOGA NAJWZYSZEGO JESTEM ZE SWOIM DZIECKIEM W DOMU I JESTEM BEZPIECZNA BOG CI ZAPLAC SW RITO BEDE CIE SLAWIC I GLOSIC WSZZSTKIM JAK JESTES DOBRA BOG ZAPLAC danka

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy22.11.13

    Dziękuje św. Rito za Twoja pomoc, dziękuję !!!

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy28.11.13

    Dziękuję Święta Rito, wierzę i nie przestanę dziękować. Justyna

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy10.12.13

    Dziękuję Święta Rito za otrzymaną łaskę!

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy10.12.13

    Święta Rito dziękuję za łaski przez Ciebie wyproszone

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy14.12.13

    dziekuje św. Rito za wyproszone łaski wspieraj nas i wstaw się u Pana za moją rodziną

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy10.1.14

    Sw RITO dziękuję Ci ża wstawiennictwo u Pana Najwższego i za to że moja córka dostała lepszą pracę
    Twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy14.1.14

    Dziękuję Święta Rito za otrzymaną łaskę, dziękuję, że jesteś w moim życiu i wspierasz mnie. Proszę o dalszą opiekę i wstawiennictwo w otrzymaniu łask o które się modlę. Prowadź mnie Boże ku lepszemu życiu....

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy16.1.14

    Dziękuję Panu Bogu za Twoim pośrednictwem Święta Rito za wszystko, za dobroć, cierpliwość i wielkie miłosierdzie, za wysłuchiwanie moich wołań.Proszę o dalszą opiekę i wstawiennictwo
    w otrzymaniu łask.
    Boże ufam Tobie zajmij się tym.

    Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  122. Babcia Jagódki7.2.14

    Święta Rito! Serdecznie dziękuję Ci za wstawiennictwo u Pana Boga najwyższego i wyproszony cud dla naszej kochanej Jagódki. Wielbię Twoją moc i Łaski jakimi darzy Cię Jezus Chrystus, z którym współcierpiałaś.Nie ustaję w modlitwach. Bądź pozdrowiona!

    OdpowiedzUsuń
  123. Święta Rito, dziękuję Ci za wstawiennictwo u Pana Boga dokonałaś cudu. Będę sławić Twoją potęgę.

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy20.2.14

    Święta Rito dziękuję Ci za wyproszone u Boga łaski.

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy22.2.14

    Święta Rita, dziękuje za wszystko ....

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy22.2.14

    Święta Rito dziękuję Ci bardzo za otrzymane za Twoim wstawiennictwem łaski.

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy23.2.14

    Święta Rito dziękuję...

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy2.3.14

    Święta Rito dziękuję za wyproszone łaski i za pomoc w trudnych chwilach. Dziękuję !!! Szymon

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy2.3.14

    Dziękuję Święta Rito za wyproszone łaski i za pomoc w trudnych chwilach. Szymon

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy2.3.14

    Święta Rito dziękuję...za wszystko, bądź przy nas cały czas...

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy17.3.14

    Święta Rito. Dziękuję Ci z całego serca za Twoje orędownictwo u Boga w mojej sprawie. Postaram się aby i inni poznali twoją dobroć i moc.
    Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy11.4.14

    Święta Rito moja Kochana patronko,dziękuję Ci za Twoje wstawiennictwo przed Tronem Bożym. Jestem Ci wdzięczna za to,ze dokonałaś czegoś co swego czasu wydawało mi się nie możliwe,będę głosić o Tobie innym ludzią którym wydaje się że są w takiej sytuacji gdzie nikt im nie pomoże,dziękuję Panie za wysłuchanie mej prośby którą Świeta Rita miała w Swych rękach, proszę nadal o to abyś Świeta Rito czuwała nad tą sprawą. Dziekuję z całego serca !

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy15.4.14

    Kochana swięta Rito dziękuję że jesteś

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy19.4.14

    Dziekuje Swieta Rito nigdy mnie nie zawiodlas!

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy30.4.14

    Dziękuję za Twoją opiekę nad moją rodziną

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy4.5.14

    Święta Rito,proszę pomóż mi.Wstaw się u Boga Miłosiernego z moją intencją o szybkie i pomyślne rozwiązanie mojego problemu.Bóg wie,czego mi trzeba.Wielbię Cię Św. Rito i dziękuję za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy12.5.14

    Św. Rito, dziękuję za wszystko co do tej pory dla mnie uczyniłas. Proszę bądź zawsze przy mnie, pomóż w szczęśliwym rozwiązaniu moich problemów. Opiekuj się zawsze mną, moja rodziną i firmą, niech zwątpienie i rozpacz znikną z mojego życia.

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy15.5.14

    Kochana swięta Rito dziękuję z całego serca za wysłuchanie moich próśb w sprawie mojego syna Darka miej go zawsze w opiece

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy22.5.14

    Dziękuję Ci św Rito za to że zawsze wysłuchujesz mnie i mi pomagasz.

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy22.5.14

    ŚWIĘTA RITO DZIĘKUJĘ CI Z CAŁEGO SERCA ZA ZDROWIE MOJEGO SYNECZKA. DZIĘKUJĘ CI ZA TO ŻE JESTEŚ ZAWSZE PRZY MNIE I ZAWSZE MOGĘ NA CIEBIE LICZYĆ. Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy22.5.14

    Dziękuję Ci św Rito za moją córeczkę Ritkę:)

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy3.6.14

    ŚWIĘTA RITO WYPROS MI ŁASKI O KTORE CIE W MOICH DO CIEBIE MODLITWACH PROSZĘ I BĘDĘ CIĘ CZCIC DO KONCA MOICH DNI AMEN

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy4.6.14

    DZIEKUJĘ CI ŚW RITO I POMAGAJ I WSPIERAJ NAS CAŁY CZAS.BOG ZAPŁAC

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy6.6.14

    pomoz mi prosze sw Rito sie zmienic na dobre bo sama jestem za slaba i wybacz mi moje grzechy i bledy a ja dam w zamian moja utciwosc blagam pomoz mi

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy16.6.14

    Cudowna Św. Rito moja najsłodsza Patronko . Dziękuję Ci za łaski jakimi obdarzasz mnie i moją rodzinkę każdego dnia. Dziękuję Ci za wszystkie znaki ,które od Ciebie otrzymałam. Dziękuję Ci za wstawiennictwo u miłosiernego Jezusa .Bądź pochwalona na wieki.Oby cały świat dowiedział się jak wielką i cudowną jesteś Świętą .

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy17.6.14

    Dziękuję Święta Rito, niech będzie wychwalone Twe potężne orędownictwo u Pana!

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy20.6.14

    Swięta Rito DZIĘKUJĘ Ci za wszystko,co wyprosiłaś dla mnie i mojej rodziny.Kocham Cię,jesteś Wielka ORĘDOWNICZKO moja.DZIĘKUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  148. Dziękuję Ci Święta Rito za ratunek w ostatniej chwili wstawiaj się za moją rodziną nadal, Bóg zapłać za wstawiennictwo!

    OdpowiedzUsuń
  149. Dziękuję Święta Rito za wstawiennictwo w mojej sprawie, wstawiaj się, proszę nadal za wszystkimi rodzinami zagrożonymi rozłamem. Ogromne Bóg zapłać :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy21.7.14

    Dziekuje kochana Rito

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy31.7.14

    Święta Rito dziękuję ci za wysłuchanie moich próśb i otrzymane łaski, dziękuję za Twoje wstawiennictwo u Pana Boga .Wierzę że i teraz pomożesz mi i wstawisz się za moją śmiertelnie chorą siostrą i Pan uzdrowi ją za Twoją przyczyną z raka,da jej siłę na przetrwanie tej ciężkiej próby,pomoże w nawróceniu się. Święta Rito proszę pomóż mojej siostrze i miej moją rodzinę w swojej opiece Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy19.8.14

    Dziekuje sw. Rito ze Ernestowi sie nic nie stalo.

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy7.9.14

    Św. Rito proszę o wysłuchanie moich próśb i ratunek. Proszę o cud dla mnie mojej rodziny i bliskich, żebym znowu mogła cieszyć się życiem i przestała tkwić w ciągłym strachu. Dziękuję za dotychczasową opiekę i pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy24.9.14

    Z góry dziękuje Ci św Rito. Wierze, ze mi pomożesz, że poprowadzisz ta sprawe ku pomyslnemu rozwiazaniu. Nie opuscisz mnie w tym ciężkim położeniu. Dopomagaj tym ludziom, tak nimi pokieruj aby odnalezli tego mezczyzne. Pomozesz mi uwolnic sie z tego uwikłania. Amen

    OdpowiedzUsuń
  155. Święta Rito z całego serca dziękuję za pomoc i otrzymana łaskę, proszę o dalszą opiekę

    OdpowiedzUsuń
  156. Święta Rito - TAK BARDZO DZIĘKUJĘ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Proszę o dalszą opiekę

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy1.10.14

    Ogromnie dziękuję Święta Rito za uproszoną łaskę. Trzymaj zawsze mnie i moich bliskich w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy1.10.14

    Święta Rito,
    bardzo dziękuję, z całego serca za pomoc w trudnych sytuacjach, a szczególnie w sprawie stałej pracy, proszę dalej o dobrego i wierzącego męża dla mojej siostry i może, jeśli taka jest wola Boga dobrą i wierzącą żonę dla mnie....

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy5.10.14

    DZIĘKUJĘ SW RITO ZA WYSŁUCHANIE MOICH PRÓSB, KAZDA MOJA PROSBA ZOSTALA WYSLUCHANA, BARDZO BARDZO DZIEKUJE SW RITO , CZASEM OTZRYMALAM WIECEJ NIZ CHCIALAM Z CALEGO SERCA DZIEKUJE I PROSZE O TO BY MOJE WSZYSTKIE PROSBY ZOSTALY WYSLUCHANE DZIEKUJE!!1

    OdpowiedzUsuń
  160. Święta Rito jeszcze raz dziekuję Ci za pomoc i łaskę prosząc o dalezą opiekę nad moim związkiem, błagam aby moja córka zrozumiała swoje błędy i zaczęła żyć odpowiedzialnie i dorosle, proszę aby konflikt z moja mamą został zarzegnany ufam i wierzę w Twoje wstawiennictwo. Dziękuję za to co otrzymałam -tak bardzo mi pomogłaś...

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy16.10.14

    Dziękuję Ci Święta Rito że nie opuszczasz mnie i nie odmawiasz mi swojej pomocy

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy17.10.14

    Dziękuje Ci Święta Rito za otrzymane ŁASKI

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy17.10.14

    Dziękuje Ci o Święya Rito za każdą udzieloną mi łaskę, bądź pochwalona na wieki!!!

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy22.10.14

    Dziękuję z całego serca za dzisiejszy sukces, wiem Święta Rito, że w dużej mierze zawdzięcza m go Tobie. Proszę opiekuj się moją rodziną, wyproś łaski o które codziennie proszę w modlitwie. Blogoslaw mojemu mężowi i córkom.

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy24.10.14

    Dziękuję Ci Św. Rito za pomoc i wstawiennictwo dla mojej rodzina u Pana naszego umiłowanego, proszę wspieraj mnie dalej i pomóż wyjść z długów abym mogła żyć w równowadze i spokoju błagam o dalsze wstawiennictwo i pomoc dla mojej rodziny a zwłaszcza dla mojego męża aby udało mu się w pracy i pomagał mi finansowo. Bardzo jestem wdzięczna za pomoc moja patronko i proszę pamiętaj o mnie i wspieraj mnie i moja rodzinę abyśmy mogli wyjść na prostą nie bojąc się o każdy dizeń.

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy28.10.14

    Sw Rito dziekuje Ci za dzisiejszy dzien, za to ze czuje sie dobrze o Kochana moja to dzieki Tobie taka mam chec do zycia dawno tak juz nie bylo. Pomoz mi wytrwac w moich postanowieniach. Dziekuje Ci!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy28.10.14

    Chciałby podziękować Ci Św.Rito za pomoc w trudnej sytuacji z jakom musiałem sie zmierzyć nie mogłem z tym spać , a ty pomoglas mi z tym bardzo ci dziękuje Św Rito

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy31.10.14

    Sw .Rito dziekuje za okazane wsparcie i jestem wdzieczna za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy31.10.14

    Sw Rito serdecznie dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  170. Swięta Rito spraw by mój związek z Bogusiem przetrwał te trudne chwile, które sa teraz naszym udziałem i oddal od nas wszystkie osoby, które przeszkadzaja w spełnieniu naszych dawno podjetych działań mających doprowadzić do tego, że bedziemy już na zawsze razem w zgodzie, zdrowiu i miłości. Ufam Tobie święta Rito i cierpliwie czekam pogrążona w modlitwach na spęłnienie moich próśb. które u stóp Twoich kładę.

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy17.11.14

    Dziękuję Św Rito za spokój serca, który mimo wielu trudności i problemów zagościł w moim sercu a o który tak bardzo prosiłam. Dziękuję za tę łaskę, proszę wspieraj mnie i zanoś do Boga prośby o ochronę mej rodziny.Zacowaj nas przed rozwodem.

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy17.11.14

    Dziękuję Ci św. Rito za pomoc wysłuchanie mych momodlitw i zaniesienie ich przed oblicza Pana naszego. Dziękuję za wynik cytologii ze to nie jest nowotwór złośliwy i proszę był dobrze przeszła operacje a wynik histopatologii by był też dobry. Błagam o dalsze Twoje wstawiennictwo i o pomoc. Dziękuję za wszystko

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy18.11.14

    Dziękuje Święta Rito za to że będę mogł być ojcem...

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy18.11.14

    dziękuję Ci św. Rito że moja prośba została wysłuchana za Twoim wstawiennictwem mój syn ma pracę Proszę o dalsze wstawiennictwo dla niego i Krzysia Kocham Cię i pragę byś mnie nigdy nie opuszczała w potrzebie

    OdpowiedzUsuń
  175. Dziekuję Ci Święta Rito o wysłuchanie moich modlitw i udzieloną mi pomoc w sprawachh związanych z moją choroba i z moją pracą. Pomóż mi proszę jeszcze aby pozytywnie ułożyły się wszystkie moje sprawy urzędowe i sprawy w sądzie. Miej w opiece moją rodzinę i moich bliskich. Moje codzienne modlitwy o Twoje wstawiennictwo do Pana naszego składam u stóp Twoich. Cierpliwie w pokorze czekam na znaki od Ciebie poprawy mojego losu.

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy22.11.14

    Św Rito dziękuję za wiarę,siłę i łaski jakie dla mnie wypraszasz.

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy1.12.14

    Dziękuję Ci święta Rito za Twoje wstawiennictwo w prośbach związanych z moim zdrowiem.Proszę Cię o dalszą pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy4.12.14

    św Rito dziękuję Ci za okazaną pomoc , wiem że modlitaw moja została wysłuchana,
    Bądz Pozdrowiona i proszę cię o dalszą opiekę mojej rodziny i sprawy by prośby moje kierowane za pośrednictwem Twoim pomagały mi dalej żyć .
    Piotr R

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy6.12.14

    św Rito dziękuję za wstawiennictwo w moich prośbach. Proszę o pomoc w dalszym obraniu kierunku życiowego i kwalifikacji z myślą o dobrej przyszłości dla mnie i najbliższych. Opiekuj się mną. Dziękuje za wszystko. Ufam Ci i wierzę

    OdpowiedzUsuń
  180. Anonimowy7.12.14

    sw. Rito dziekuje ... dzieki twemu wstawiennictu i wstawiennictwu swietych Josemarii Ojca Pio JPII Jozefa JudyTadeusza otrzymalam prace marzen. Ale prosze...badz nadal przy mnie i pomiz mi ja teraz dobrze wypelniac....dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  181. Anonimowy7.12.14

    dziękuję św. Rito za wszystkie łaski i dary, za pomoc, opiekę i wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  182. Anonimowy10.12.14

    Zaświadczam, że modlitwa do Św. Józefa i Św. Rity jest skuteczna, Święci naprawdę orędują za nami w niebie! Szczerze dziękuję Świętej Ricie i Świętemu Józefowi, bądźcie pochwaleni na wieki!

    OdpowiedzUsuń
  183. Anonimowy16.12.14

    Dziekuje sw Rito za poprawe stanu zdrowia mego synka Prosze o dalsza opieke

    OdpowiedzUsuń
  184. Anonimowy21.12.14

    Dziękuję Ci Święta Rito

    OdpowiedzUsuń