Modlitwa osoby poszukującej partnera do zaślubin

Ojcze, Ty nie chcesz, aby człowiek był samotny. Ty jesteś w komunii miłości z Synem i Duchem Świętym. Proszę, po­zwól mi spotkać osobę, którą pragniesz mi dać. Spraw, aby i w moim życiu po­wtórzyła się historia Sary i Tobiasza, tak jak to opisuje Biblia. Pomóż mi żyć mod­litwą i czystością, jak to czyniła święta Rita. abym rozpoznał Twój plan i przyjął Twoją wolę. Oddal od mojego serca i od serc moich bliskich niepokój i lęk przed byciem samotnym, tak abym nie czynił ryzykownych i pośpiesznych wyborów. Amen.
Ojcze nasz...  Zdrowaś Maryjo... Chwała Ojcu....

107 komentarzy:

  1. Anonimowy22.4.13

    Św Rito, wierzę w Twoją moc, pomogłaś mi już w wielu trudnych dla mnie sprawach, jestem Ci bardzo wdzięczna, Zwraca się znów do Ciebie ogromną prośbą o wstawiennictwo u Pana Najwyższego o łaskę i modlitwę abym swój błąd jak najszybciej poprawiła i aby nikt się nie dowiedział co takiego nabroiłam. Proszę Ci błagam z całego serca aby nic się nie wydało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy26.6.13

    Sw.Rito, dopomorz mi w moich utrapieniach. Wiesz co sie dzisiaj stalo. Zabladzilam jezdzac samochodem I nie umialam wrocic do domu a byla noc. Wracalam z kosciola. Bardzo mi trudno i bolesnie. Zanies ten trud i bol przed tron Bozy i dopomoz zrozumiec sens. Zdarza sie to po raz ktorys. Prosze Cie sw.Rito od dzisiaj opiekuj sie takze ze sw.Krzysztofem moja jazda samochodem i ulatwij mi podejmowanie trudnych czsem decyzji jak jechac, gdzie i z kim 9jak trzeba kogos zawiesc bo mam czesto problem, Ty znasz moje ograniczenia). Dziekuje. AVE MARYJA!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy6.8.13

    Św Rito dopomóż mojej córce Kasi spotkać miłość na całe życie. Niech dobry BÓG postawi na jej drodze dobrego mężczyznę, który do jej miłość i pokocha jej dzieci. Jezu UFAM Tobie KRYSIA

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy25.10.13

    Sw.Rito proszę Cię dopomóż mi rozwiązać moj problem ,który niestey jest dla mnie 'kamieniem' .Bóg Zapłać MM

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy1.2.14

    Święta Rito...dopomóż mi ...aby to co jeszcze się nie zaczęło,a już skończyło....powróciło i było trwałe, oparte na miłości, wierności, zaufaniu, wzajemnym szacunku...niech zostanie nam dana jeszcze jedna szansa...tak bardzo zależy mi na M., wierzę..., że się uda...N. , z Panem Bogiem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy4.2.14

    Święta Rito, błagam Cię z całego serca aby on mnie pokochał. Żeby ten etap przyjaźni się skończyl. Bóg Zapłać <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy11.3.14

    Święta Rito, błagam Ciebie z całego serca o powrót mojego partnera...
    Tak bardzo go kocham nie potrafię bez niego żyć...proszę żeby się do mnie odezwał...

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy26.5.14

    Swieta Rito poprzez odmawianie litanii do Cb i Swietych doswiadczylam wielu lask,lecz teraz bardzo odczuwam brak milosci chciala bym poznac mezczyzne ktory mnie pokocha szczerze i bedzie dla.mnie podpora.chodz mam dopiero 19 czuje nacisk otoczenia ze "juz powinnam kogos miec' naprawde chciala.bym ..ale jeszcze kogos takiego nie spotkalam.prosze tak bardzo chce byc w zwiazku z kims wyjatkowym.tak bardzo chcialabym doswiadczyc milosci..<3 pomoz mi,Amen. Bede sie do.Cb podlic w tej sprawie bo wierze ze bez Boga i modlitwy nic trwalego nie mozna osiagnac.Karolina bez milosci

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy2.8.14

    Sw. Rito, prosze cie o zeslanie dla mnie dobrego artnera na meza oraz zebym urodzila trojke zdrowych dzieci

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy14.8.14

    Św. Rito, proszę Cię o znalezienie prawdziwej miłości, nie chce być juz samotna chce poznać kogoś kto naprawdę mnie pokocha, doceni mnie taka jaka jestem i powie dziękuję ze jesteś. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy21.9.14

    Św. Rito pomóż mi zaufać całkowicie Panu Bogu. Nie jestem w stanie sama poradzić sobie ze zwyklymi codziennnymi rzeczami, a co dopiero z problemami i grzechami. Myślałam ze już sie zaczyna cos ukladac, ale znów jest źle. Mam dopiero 17 lat a już nie chce mi się żyć. Ani rodzina, ani szkoła, przyjaciele, wspólnota. Nic. Proszę tylko miłość, czy Bóg miłości nie ma jej za wiele? Wybacz Ojcze. I.

    OdpowiedzUsuń
  12. Święta Rito...dopomóż mi ...aby to co jeszcze sie zaczęło,a już skończyło....powróciło i było trwałe, oparte na miłości, wierności, zaufaniu, wzajemnym szacunku...niech zostanie nam dana jeszcze jedna szansa...tak bardzo zależy mi na Pedro,tak bardo jego kocham,tak bardzo mi jego brak ,jako mąż i jako tatus naszego wspólnego synka...błagam aby do nas wrócił aby wybaczyl, wierzę..., że się uda..i bedziemy znow szczęśliwą, kochającą sie rodzinką .karolina , z Panem Bogiem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Święta Rito...dopomóż mi ...aby to co się zaczęło,a już skończyło....powróciło i było trwałe, oparte na miłości, wierności, zaufaniu, wzajemnym szacunku...niech zostanie nam dana jeszcze jedna szansa...tak bardzo zależy mi na Pedro,tak bardzo jego kocham,tak bardzo jest mi brak jako mąż, jako tatus naszego wspólnego synka.tak bardzo jego kocham,błagam aby wybaczyl moje bledy i do nas wrócił. Bys my byli szczesliwa i znow kochającą sie rodzinka ., wierzę..., że się uda...dziękuję z całego serca...karolina. , z Panem Bogiem!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy12.10.14

    Święta Rito, pomóż mi w znalezieniu prawdziwej miłości na całe życie..

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy15.10.14

    Święta Rito, pomóż mi uratować nasze małżeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy13.11.14

    Święta Rito, proszę Cie o obecność w jutrzejszej podróżny i pomoc w tym abym pokazał się z jak najlepszych swoich stron przed ukochaną

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy14.12.14

    Święta Rito proszę Cię o zesłanie mi miłości, mężczyzny z którym spędzę resztę życia. Z Panem Bogiem

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy10.2.15

    Andrzej Święta Rito uproś łaskę zdrowia u Boga dla mnie mojej rodziny i w sprwch materialnych zeby nastąpiła poprawa ,gdyż ciężar naszych zobowiązań nas przytłacza

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy26.2.15

    Święto Rito, proszę Cie spraw , abym spotkała osobę, która mnie pokocha, nie chce być sama, jest mi strasznie ciężko w tej samotności, błagam Cie o pomoc, niech wszystko będzie z Wolą Boga, ufam Pana, ale tak bardzo bym chciała, aby w moim życiu pojawiła się ta odpowiednia osoba, błagam Cie....

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy2.3.15

    Św. Ryto proszę wyproś mi łaskę aby Dobry Bóg pozwolił mi spotkać osobę, którą pragnie mi dać za męża. Oddalił od mojego serca niepokój i lęk przed byciem samotnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22.3.15

      Boze ile samotnosci smutnej......

      Usuń
    2. Anonimowy27.9.15

      Św. Rito, proszę Cię o znalezienie prawdziwej miłości, nie chce być już samotna chce poznać kogoś kto naprawdę mnie pokocha, doceni mnie taka jaka jestem i powie dziękuję ze jesteś. Jezu ufam Tobie. Spraw by Maciej mnie pokochał tak jak ja jego kocham.

      Usuń
  21. Anonimowy22.3.15

    Swieta Rita : Z pokora prosze o laske . zebym spotkala wyjatkowego mezczyzne, uczciwego I pelnego dobra w sercu. Nie chce juz byc samotna I tak bardzo chce kochas poznac.......

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy29.3.15

    Swieta Rito, przez Twoje wstawiennictwo prosze, aby skonczyla sie moja samotnosc. Prosze, abym mogla poznac tego jedynego, na ktorego czekalam cale moje zycie. M

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy12.4.15

    Swieta Rito prosze pomoz znalezc na mojej drodze mezczyzna ktory mnie zechce prosze o odwage w zawieraniu nowych znajomosci kazdy z nas ma wady prosze wstawiaj sie za mna do Boga

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy20.4.15

    Św Rito proszę Cię upros łaskę dla mojego taty u Naszego Pana Wszechmogacego aby wyzdrowial oraz aby mój mąż zdał prawo jazdy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy3.5.15

    Swieta Rito blagam o powrot meza do domu dzis. I o uzdrowienie mego zwiazku. By maz byl mi wierny I tesknil I kochal mnie z dnia na dzien coraz bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy5.5.15

    Sw. Rito pomóz mi uratować nasz związek ,żeby mój partner nie był obojętny i dał mi i naszej córeczce dużo miłości nawróc go proszę ,my tego potrzebujemu ,bo Go bardzo kochamy i nie chcemy stracic , Jezu Ufam Tobie Amen A.S.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy22.5.15

    Święta Rito, przez Twoje wstawiennictwo proszę, aby skończyła się moja samotność. Oddal proszę myśli zwątpienia. Proszę, abym mogła spotkać prawdziwą miłość na całe życie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy20.6.15

    Święta Rito,

    Dokonałam niewłaściwego życiowego wyboru. Podjęłam decyzję o zakończeniu relacji w której dawno nie ma już miłości. Nie chcę być samotna będąc z kimś. To najbardziej destrukcyjny rodzaj samotności... Wstawiaj się święta Rito, za mną u Pana Naszego, który jest MIŁOŚCIĄ doskonałą aby postawił na mojej drodze człowieka, przy którym poznam MIŁOŚĆ piękną, szczerą, pełną opartą na przyjaźni i szacunku. Człowieka który pokocha mnie i którego ja pokocham prawdziwie. Niech myśl moja i pragnienie moje za Twym wstawiennictwem i dzięki ŁASCE Pana stanie się rzeczywistością. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy6.8.15

    Błagam, dość tej przeklętej i strasznej samotności, nie chcę cierpieć męczarni, bo przez całe swoje życie byłem sam i nigdy nie zaznałem tego, jak ogromnym szczęściem jest miłość. Nie wiem czy te wszystkie samotne lata to piekło czy czyściec, ale nie jestem już tak silny, by dalej to znosić. Coraz częściej nie chce mi się żyć - bo i po co?
    Św. Rito, która pomogłaś w wielu sprawach, zlituj się w końcu nade mną i wybłagaj u Boga ten wspaniały dar i ukojenie duszy.
    Życie w samotności ma wiele plusów, ale gdy te plusy zostaną już w pełni docenione i wykorzystane, wszystko staje się męczarnią.
    Jeżeli mam przeżyć resztę swoich dni w samotności - BŁAGAM! BŁAGAM! BŁAGAM! O pogodę ducha, radość, kreatywne myślenie i o spokój duszy, abym nie zdziwaczał, nie wyobcował się społecznie, nie rozpamiętywał zmarnowanej młodości i nie zgorzkniał do reszty - tylko oto błagam. Błagam z całego serca, bo nie chcę cierpieć dłużej - chcę tak jak inni cieszyć się życiem.
    Św. Rito, ponownie błagam o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy12.8.15

    Św. Rito kocham z całego serca Łukasza chociaż on mnie zranił. Spraw żeby wrócił do mnie i pokochał szczerą i czysta miłością. Proszę wypros U Boga łaskę jeszce jednej szansy dla nas. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy12.8.15

    ŚWIĘTA RITO PROSZĘ CIĘ POMÓŻ MI ABY DAMIAN ZROZUMIAŁ JAK BARDZO NAM NA SOBIE ZALEŻY WIEM ŻE MA ŻONĘ ALE WIEM ŻE ZALEZY MU I NA MNIE POMÓŻ NAM BYĆ ZE SOBA TAK BARDZO PRAGNĘ BYĆ Z NIM ZAŁOZYĆ RODZINNE CIEŻKO NAM SIE ROZSTAWAC KIEDY KAŻDY Z NAS MUSI WRACAĆ DO DOMU JEŚLI NIE MOŻEMY BYĆ RAZEM TO PROSZĘ POMOŻ MI POZNAC KOGOŚ KTO MNIE POKOCHA TAKĄ JAK JESTEM POZNAŁAM OSTATNIO CHŁOPKA KTORY TEZ MI SIE SPODOBAŁ ZAWSZE SIE KAŻDY ZE MNIE ŚMIAŁ ŻE NIE MAM FACETA BARDZO CHCIAŁA BYM ZEBY ZMIENILI ZDANIE I TE DZIEWCZYNY KTÓRE ZAWSZE SIE ŚMIAŁY TERAZ MI TEGO ZAZDROSCIŁY JAKIEGO MAM FACETA PROSZĘ CIĘ ŚWIETA RITO POMÓŻ MI BOJE SIE SAMOTNOSCI AMEN

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy15.8.15

    Św. Rito Bóg zapłać za wysłuchanie prośby. Miej mnie w swojej opiece. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy17.8.15

    Św. Rito kocham Łukasza. Uzdrow jego duszę. Niech wróci do mnie. Niech skruszy w sobie upór i strach.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy31.8.15

    Św.Rito uratuj moje małżeństwo aby NIK inny się w nigo nie mieszał aby mąż zrozumiał że kocha nas i żeby porzucił kochankę. Amen kocham cię św Rito

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy31.8.15

    Św Rito uratuj moje małżeństwo aby mąż zrozumiał że kocha mnie a nie kochankę aby ją porzucił. Blagam cię Św Rito niech Józek odezwie się do mnie. Kocham cię Św Rito

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy5.9.15

    Panie Boże przez wstawiennictwo św Rity proszę Cię o szczera i prawdziwa miłość Łukasza.

    OdpowiedzUsuń
  37. Święta Rito proszę spraw aby mąż na nowo mnie pokochał, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  38. Święta Rito proszę spraw aby mąż na nowo mnie pokochał, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy4.10.15

    Swieta Rito maz mnie zostawil bo jak stwierdzil przestal mnie kochac,do tego bardzo mnie krzywdzil i naduzywal alkoholu.Mielismy slub cywilny.Prosze Cie Sw. Rito abym poznala kogos na swojej drodze kogo pokacham z wzajemnoscia i bede moglawyjsc za maz w Kosciele zgodnie z moja wiara.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy15.10.15

    Św. Rito pobłogosław mi. Błagam, aby Łukasz odezwał się do mnie. Bardzo za nim tęsknię. Spraw ten cud!Ty wszystko możesz.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy17.10.15

    Sw Rito proszę spraw aby mój ukochany powrocil do mnie i pokochal szczerze daj nam szanse na bycie razem -twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy18.10.15

    Świeta Rito proszę postaw na mej drodze prawdziwą i szczerą miłość. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy12.11.15

    ŚWIĘTA RITO . TY WIESZ NAJLEPIEJ O CO PROSZĘ...

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy16.11.15

    Święta Rito proszę aby mój ukochany do mnie powrócił ,pokochał mnie szczerze daj nam szanse bycia razem.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy30.11.15

    Święta Rito proszę Cię o prawdziwą miłość. Tak bardzo pragnę być kochaną:(

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy3.12.15

    Swieta Rito, blagam wstaw sie za mnie u Pana!

    Prosze Cie zeslij mi na moja droge druga polowe lub powol otworzyc serce jesli ta osoba juz gosci w moim zyciu. Cokolwiek Boze szykujesz dla mnie spraw Dobry Panie bym byla szczesliwa I bym na drodze moich wyborow nikogo nie zranienia. Jesli Slawek nie jest dla mnie opiekuj sie nim i daj mu w zyciu milosc na jaka zasluguje, jesli jednak to TEN rozniec w moim sercu ogien milosci I namietnisci do niego tak bym mogla kochac go na cale zycie I daj nam Panie zdrowe I liczne potomstwo.

    Blagam Cie Milosierny, opiekuj sie wiesz kim I daj mi o nim zapomniec , bym juz nie tesknila, nie cierpiala:(
    Dbaj Panie o najwazniejsza dla mnie osobe-moja MAME, a takze brata I przyjaciolke��

    Dziekuje za wiare, AMEN♡

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy4.12.15

    Święta Rito, dziękuję Bogu za cuda jakie miały miejsce w moim życiu i proszę Cię dopomóż mi abym wymodliła się by w czasie tegorocznego Adwentu poznać osobę którą w przyszłości poślubię, ponieważ ciężko mi być samej i bardzo chciałabym mieć u swego boku tę wybraną przez Pana Boga osobę która wniesie pokój do mojego życia, tak bardzo teraz tego potrzebuję. Bardzo Cię o to dzisiaj z ufnością proszę. Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu i Tobie Święta Rito. D.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy7.12.15

    Święta Rito
    Zostałam sama ... znowu. Umieram w środku. Jeżeli jestem tego godna -pomóż mi ! Jedyne co mi pozostało to wiara nadzieja i miłość do Boga.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy10.12.15

    Boze Ojcze Wszechmogacy blagam CIÉ uwolnij mnie z tej samotnosci , dan mi prosze dobrego meza i chociaz jedno dzieciatko

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy13.12.15

    Święta Rito proszę cię pomóż mi znaleźć kochającego chłopaka, który mnie nigdy nie skrzywdzi i zawsze będzie ze mną. Wierzę że mi pomożesz.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy13.12.15

    Św.Rito dziękuję za miłość Łukasza. Spraw u Boga ten cud aby miał więcej czasu dla mnie. Pozbył się nałogów i złego towarzystwa.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy14.12.15

    Święta Rito,proszę módl się o dobrą i szczerą miłość dla Iwony i Mateusza,wiem że za Twoim wstawiennictwem do Boga spełni się moja prośba, zarówno Iwona oraz Mateusz bardzo pragną miłości i pragną kochać i być kochanym, proszę

    OdpowiedzUsuń
  53. Swieta rity ratuj nasze malzenstwo.zrob to dla dzieci naszych nie pozwol zeby ta kobieta zabrala mi meza a ojca dzieciom.wypros mi laske zeby maz wrocil do nas do wigilii I zerwal na zawsze kontakty z ta kobieta.blagam wysluchaj mnie I nie pozwol mi odejsc od ciebie nie wysluchana

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy2.1.16

    Św Rito proszę o wstawiennictwo u Boga w spawie mojego małżeństw, aby bylo szczesliwe i bez niepotrzebnego braku zrozumienia! Kocham meza ale nie potrafie zrozumuec.jego braku zrozumienia dla mojej rodziny! Pomoz nam w nadzych wszystkich klopotach bo wiem ze Twoje wstawiennictwo duzo moze! Aby za Twoim wsparciem ten nowy rok 2016 byl szczesliwy,wyjatkowy,piekny aby spelnily sie nadze marzenia i maz znalazl dobra prace! Bog zaplac za wsxystko!Ania

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy5.1.16

    Święta Rito.Proszę o Miłość dla wszystkich ,którzy ją tutaj proszą.Chcę otworzyć się na miłość..i czekam na tego jedynego,,,Bóg Zapłać Kochana Ma.
    Raz już prosiłam Cie w potrzebie i zostałam wysłuchana...Monika

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy6.1.16

    Sw Rito prosze Cie z calego serca postaw na mojej drodze zycia meszczyzne z ktorym zaloze rodzine zwiazana sakramentem malzenstwa, Ty znasz moja sytuacje, bol jaki przezywam. Dopomusz mi prosze

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy7.1.16

    Święta Rito z całego serca proszę Cię, abyś wysłuchała mej prośby do Ciebie. Wstaw się za mną u Boga, abym znalazła szczęście i miłość przy osobie, która będzie mnie kochała, wspierała, była wierna i razem ułożyła ze mną szczęśliwe życie. Daj mi siłę i wytrwałość w pokonywaniu trudności, jakie przynosi mi codzienne życie. Duchu Święty przyjdź. Naprowadź tego jedynego, aby odnalazł mnie na swojej drodze życia. Amen

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy10.1.16

    Jestem już po połowie życia, miałam wielu partnerów i chyba to ja nie potrafiłam ich kochać i dawać na tyle, aby oni chcieli być dla mnie kochani. Spraw Św. Rito abym na drugą część swego życia znalazła tego jedynego dla którego będę radością a on dla mnie ostoją dla naszych wspólnych rodzin. Wierzę i ufam

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy12.1.16

    Święta Rito,
    Spraw proszę,abym poznała ukochaną osobę, która zapełni pustkę po utracie największej miłości mojego życia,która jest już w nowym związku.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy15.1.16

    Święta Rito,bardzo proszę Cię o zdrowie dla mnie i całęj mojej rodziny. Bardzo Cie rowniez proszę żeby Ryszard pokochał mnie tak jak ja kocham jego. Ty tez kochałaś, więc rozumiesz co czuje.Bog zapłąć.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy15.1.16

    Święta Rito,bardzo proszę Cię o zdrowie dla mnie i całęj mojej rodziny. Bardzo Cie rowniez proszę żeby Ryszard pokochał mnie tak jak ja kocham jego. Ty tez kochałaś, więc rozumiesz co czuje.Bog zapłąć.



    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy25.1.16

    Święta Rito choć nie wiem kim jesteś i nie znam Cię tak jak Ty mnie pomóż mi znaleźć mężczyznę który mnie pokocha który mnie nigdy nie ponizy będzie moja opora w złe dni a ja jego ostoją w czasie kryzysów. Nie pragnę idealu bo wiem że to co przeznaczone przez Boga jest perfekcyjne i doskonałe ale pomóż mi proszę bym nie musiała być dłużej sama by w moim życiu druga osoba rozswietlila drogę i ze mną przez nia przejdzie...

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy28.1.16

    Święta Rito, Patronko od spraw beznadziejnych proszę Cię o wstawiennictwo do Boga Ojca o dobrą miłość dla mojego syna. Proszę Cię pomóż mu poznać co to miłość. Postaw na jego drodze dobrą u uczciwą dziewczynę i obdarz ich wzajemną miłością. Jeśli tylko taka jest wola Naszego Ojca Niebieskiego. Amen

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy30.1.16

    Święta Rito błagam wstaw się za mną u Boga bym mogła spotkać w życiu mężczyznę, który mnie szczerze pokocha i z którym stworzenie wspaniały związek. Serce mi pęka z samotności. Chciałbym bym moc dzielić moja miłość z drugą osobą oraz stworzyć kochająca rodzine. Droga Rito upros u Ducha świętego łaskę dla mnie bym mogła dostrzec gdy taki mężczyzna pojawi się w moim otoczeniu. Dziękuję za dotychczasową pomoc i wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  65. Święta Rito, proszę o Twoje wstawiennictwo w mojej sprawie. Proszę, pomóż mi odnaleźć prawdziwą miłość, postaw na mojej drodze mężczyznę, z którym będę mogła się związać, tworząc kochająca się rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  66. Święta Rito, proszę o Twoje wstawiennictwo w mojej sprawie. Proszę, pomóż mi odnaleźć prawdziwą miłość, postaw na mojej drodze mężczyznę, z którym będę mogła się związać, tworząc kochająca się rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy31.1.16

    Święta Rito, za Twoim wstawiennictwem, proszę o dar pięknej i prawdziwej miłości. Proszę, postaw na mojej drodze mężczyznę, dzięki ktoremu będę szczęśliwą żona i matką.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy25.2.16

    Św. Rito pomóż mi przestać rozpamiętywać przeszłość i dawne zauroczenie. Za Twoim wstawiennictwem proszę o prawdziwa bezinteresowna miłość.

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy28.2.16

    Święta Rito, dopomóż mi w miłości. Dopomóż aby Wojtek wznowił ze mną kontakt i chęć spotykania ze mną. Brakuje mi go. Dopomóż aby zobaczył we mnie więcej niż koleżankę. Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy7.3.16

    Rito kochana pomóż mi
    Spotkałam mężczyznę którego chciałabym mieć w życiu bo widzę w nim miłość i radość Święta Rita proszę cię aby on do mnie napisał i aby we mnie zobaczył kobieta jego życia

    OdpowiedzUsuń
  71. św. Rito pomóż mi ułożyć życie z mężczyzną który jest ode mnie bardzo daleko, pomóż mi utrzymać tę miłość i wytrwać w cierpieniu rozłąki. Jeżeli on, jest tym jedynym, powiedz mi,żebym zachowała spokój duszy.Daj mi nadzieję. Proszę cię św. Rito pomóż mi.Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy31.3.16

    Św Rito proszę o szczęśliwy związek. Dziękuję za Łukasza. Proszę mi mądrze i dobrze wybrać albo niech samo się wyjaśni kto jest mi przeznaczony. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy7.4.16

    Święta Rito dziękuję za miłość Łukasza. Spraw aby zapomniał o byłej i żebyśmy stworzyli udany związek. Aby znalazł pracę w moich stronach.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy12.4.16

    Św. Rito pomóż mi w mojej sytuacji- znalazłam się w beznadziejnym położeniu i nie wiem co dalej... Nie mam sił tak żyć.Nie chcę być sama i samotna dalej.Chcę stworzyć udany i szczęśliwy związek z kimś kto jest odpowiedzialny i uczciwy. Błagam Cię o pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy12.4.16

    Św Rito dziękuję za pracę

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy23.4.16

    proszę sw Rito bym nie była samotna, abym odnalazła moja miłóść i mogła byc w pełni szcześliwa, a moze by z P....... odnowa odrodziło sie uczucie???? pomóz.... pomoz w ciezkich chwilach

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy24.4.16

    Św.Rito wspieraj mnie w życiu i umacniaj w wierze. Proszę o dobrego męża, niech będzie nim Łukasz. Wspieraj również jego w samotnej pracy za granicą. Dziękuję za opiekę i wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy24.4.16

    Swieta Rito. Prosze o cierpliwosc w oczekiwaniu na partnerke ktora postawisz na mojej drodze. amen
    Marcin.Niemcy

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy26.4.16

    Św Rito, daj mi ukojenie w samotności, wskaż drogę do miłości, spraw abym rozpoznała właściwego mężczyznę pośród tylu innych, nie chcę być już sama. Błagam o pomoc. M.

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy3.5.16

    Święta Rito, proszę Cię o przysługę. Wstaw się za mną u Boga Ojca, aby obdarował mnie łaską prawdziwej i pięknej miłości z mężczyzną mi przeznaczonym. Doskwiera mi samotność, ufam Ci, że mi pomożesz w moim cierpieniu. Zdaję się na wolę Pana. Za spełnienie mojej modlitwy szczere Bóg zapłać. Amen

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy5.5.16

    Św. Rito proszę Cię, żeby Łukasz myślał o mnie i zadzwonił. Pragnę spędzić z nim życie. Niech będzie pewny mych uczuć

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy23.5.16

    Św. Rito, wstaw się za mną u Pana Boga, abym spotkała kogoś, kogo pokocham i kto pokocha mnie. Nie chcę być sama i bardzo pragnę mieć dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy29.5.16

    Proszę św.Rito o dobrego człowieka na mojej drodze.... Samotność jest okropna .Dziś mam imieniny,córka wyjechała na studia, a ja sama tkwię w samotni

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy6.10.17

    Święta Rito, zechciej wstawić się za mną w intencji odmiany mego życia, aby miłosierny Bóg zechciał postawić mi na drodze "tego" człowieka. Tak bardzo chciałabym aby moja wieloletnia samotność skończyła się.

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy16.10.17

    Świeta Rito, proszę o wstawiennictwo u Ojca w intencji obdarzenia mnie miłością człowieka, o którego się modlę. Chcę kochać i być kochana. Chciałabym również zostać matką. Niech miłosierny Ojciec po ojcowsku wybaczy moje grzechy i zechce mnie wysłuchać.

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy17.10.17

    Święta Rito, wstaw się za mną do Ojca w intencji spotkania przeze mnie mężczyzny, o którego się modlę. Niech miłosierny Bóg ulituje się nade mną.

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy20.10.17

    Świeta Rito, proszę o wstawiennictwo u Ojca w intencji obdarzenia mnie miłością człowieka, o którego się modlę. Chcę kochać i być kochana. Chciałabym również zostać matką. Niech miłosierny Ojciec po ojcowsku wybaczy moje grzechy i zechce mnie wysłuchać.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy22.10.17

    Święta Rito, zechciej wstawić się za mną do Boga naszego i Ojca i wyproś mi łaskę spotkanie mężczyzny, o którego się modlę. Tak bardzo pragnę nie być samotna i przestać się bać.

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy22.10.17

    Sw Rito, proszę Cię o miłość Adama do mnie aby on pokochał mnie tak jak ja go .

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy30.10.17

    Święta Rito, proszę wstaw się za mną do Ojca naszego w niebie i proś o to, żeby postawił mi na drodze męzczyznę, o którego się modlę. Tak bardzo chciałabym, żeby moja samotność się skończyła i żebym mogła założyć rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy31.10.17

    Święta Rito, zechciej wstawić się za mną w intencji odmiany mego życia, aby miłosierny Bóg zechciał postawić mi na drodze "tego" człowieka. Tak bardzo chciałabym aby moja wieloletnia samotność skończyła się. Chcę kochać, być kochana i chcę przestać się bać. Pomóż mi proszę.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy2.11.17

    Święta Rito, zechciej wyprosić u Boga łaskę, którą zanoszę - odmiany mego życia samotnego. Niech miłosierny Bóg sprawi, że spotkam mężczyznę, o którego się modlę.

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy3.11.17

    Święta Rito, proszę wstaw się za mną do Ojca naszego w niebie i proś o to, żeby postawił mi na drodze męzczyznę, o którego się modlę. Tak bardzo chciałabym, żeby moja samotność się skończyła i żebym mogła założyć rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy4.11.17

    Święta Rito, proszę wstaw się za mną do Ojca naszego i zechciej wyprosić mi łaskę spotkania mężczyzny, o którego się modlę. Jestem samotna od wielu lat, tak bardzo chciałabym mieć męża i zdrowe dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy7.11.17

    Święta Rito błagam wstaw się za mną do Ojca naszego przez Syna Jego jedynego i wyproś mi odmianę mego życia osobistego, żeby moja wieloletnia samotność została zastąpiona miłością. Tak bardzo chcę spotkać mężczyznę, o którego się modlę, a który stworzy ze mną rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy8.11.17

    Święta Rito błagam wstaw się za mną do Ojca naszego przez Syna Jego jedynego i wyproś mi odmianę mego życia osobistego, żeby moja wieloletnia samotność została zastąpiona byciem razem, miłością, namiętnością i tym wszystkim co powinno być w kochającym związku dwojga ludzi. Tak bardzo chcę mieć swoją rodzinę, ... chciałabym mieć zdrowe dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy11.11.17

    Święta Rito proszę wstaw się za mną u Jezusa i proś o odmianę mego samotnego życia na życie w szczęśliwym związku. Niech miłosierny Jezus zlituje się nade mną i postawi mi na drodze człowieka, o którego się modlę.

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy11.11.17

    Święta Rito błagam o wstawiennictwo do Pana naszego o łaskę odmiany mego samotnego życia i spotkania właściwego mężczyzny, z którym założę rodzinę, a o którego modlę się od lat ...
    Niech miłosierny Bóg zechce uzdrowić również mój system nerwowy, który jest powodem cierpienia i niedomagań mego organizmu.

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy12.11.17

    Święta Rito zechciej prosić Pana naszego Jezusa Chrystusa o łaskę miłości ziemskiej dla mnie. Niech Pan zechce postawić na mej drodze mężczyznę, o którego się modlę od tak dawna. Tak bardzo chciałabym mieć męża i zdrowe dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy14.11.17

    Święta Rito błagam wyproś mi u Pana łaskę odmiany mego samotnego życia. Tak długo się modlę i nic się nie zmieniło. Jemu powierzyłam moje szczęście osobiste ...

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy16.11.17

    Świeta Rito błagam o wstawiennictwo w modlitwie w intencji uzdrowienia mego życia z samotności. Zechciej nakłonić ucha do mojej prośby. Tak bardzo chcę kochać i być kochana.

    OdpowiedzUsuń
  102. Święta Rito, błagam wstaw się za mną do Ojca w intencji odmiany mego samotnego życia. Niech miłosierny Bóg sprawi, że miłość i rodzina będzie i moim udziałem.

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy20.11.17

    Święta Rito, błagam i proszę o łaskę dla mnie i mojej rodziny. Wstaw się u Boga Ojca wszechmogącego aby serce Daniela wypełniło się miłością do mnie, abyśmy wspólnie stworzyli prawdziwą rodzinę dla naszej córki i dzieci którymi nas Bog obdarzy.Proszę usuń od nas wszystkie osoby które stoją nam na drodze do szczęścia i które nam źle życzą.
    Proszę i błagam o łaskę dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy21.11.17

    Święta Rito, proszę wstaw się za mną do Boga w intencji spotkania mężczyzny, który odmieni moje samotne życie.

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy23.11.17

    Święta Rito, błagam o wstawiennictwo u Ojca w intencji odmiany mego samotnego życia. Tak bardzo chciałabym mieć meża i zdrowe dziecko. Pomóż mi wyprosić u Boga łaski, o które się modlę.

    OdpowiedzUsuń