Modlitwa wieku młodzieńczego

Droga św. Rito, pełna miłości, do ciebie wznoszę modlitwę mojego młodego serca. Pozdrawiam cię, orędowniczko zdesperowanych! Ty widzisz jak moje serce jest niespokojne z powodu rodzących się pożądań.

Moja droga Patronko, przyjdź mi z pomocą, abym mógł dobrze używać darów, którymi Bóg mnie obdarzył. Ty przeżyłaś młodość w ciszy i na modlitwie, i byłaś przykładem czystości, posłuszeństwa i skromności. Uproś dla mnie u Jezusa, przez zasługi Niepokalanej Maryi, abym mógł cię naśladować we wszystkich tych zaletach, które były ozdobą twojej młodości, i które ci towarzyszyły aż do Królestwa Niebieskiego. Amen.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...


W: Święta Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, OO. Augustianie, Kraków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz