Modlitwa dziecka

Święta Rito, ty któraś od najmłodszych lat była radością twoich rodziców, modlitwą broniąć się przed niebezpieczeństwem pokus, spraw, abym również i ja mógł ciebie naśladować w posłuszeństwie wobec moich najbliższych, poprzez wierność w modlitwie i wzrastanie na pociechę moich rodziców i Boga. Do ciebie się uciekam, moja Patronko, abyś wyprosiła dla mnie u Pana łaskę przeżycia mojego dzieciństwa w niewinności. Amen.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...


W: Święta Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, OO. Augustianie, Kraków.

10 komentarzy:

  1. Anonimowy8.11.13

    PROSZĘ CIĘ O ŚWIĘTA RITO ABYŚ POMOGŁA MNIE I MOJEMU SYNOWI ZDAĆ EGZAMINY NA PRAWO JAZDY Z MNIEJSZYM STRESEM... PROSIMY CIĘ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy30.12.13

    sw rito proszem za mnom

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy5.4.14

    Swięta Rito , dopomóż mi abym szczescliwie dojechał.
    Amen
    Eryk

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23.11.14

    Oto ja dziecko twoje klekam przed tobą św Rito i proszę pomóż aby moje życie w końcu się poukladalo w szczęściu i zdrowiu niech będzie wola Twoja Amen A... i A.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22.12.14

    Proszę Cię Święta Rito, aby moja córka nie miała pokus do złego i umiała żyć w śród innych zgodnie. Bardzo Cię proszę aby sprowadzić ją na dobrą drogę aby mogła żyć zgodnie z oczekiwaniem rodziców i prowadź ją przez życie by nie błądziła. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy14.2.15

    Proszę Cie Święta Rito ,aby mój syn przestał się tak stresować szkołą i każdym czytaniem i testem on ma dopiero 7,5 lat a nie można mu tego wytłumaczyć . Prowadz go do szkoły za radością i pewnością siebie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy22.2.15

    Kochana św. Rito kto jak kto ale Ty św. Rito wiesz co to jest bół i cierpienie chorego syna , proszę Ciebie wstaw się u Pana Boga zprośbą o uzdrowienie Grzesia z choroby, proszę.







    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy26.2.15

    Proszę cie św. Rito pomóż mojemu synowi w jego trudnościach związanych z wiekiem dojrzewania oraz w znalezieniu drogi do Boga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy10.10.15

    Kochana Św moja Rito proszę Cie o rozum dla mojej córki żeby była bardziej cierpliwa słuchała pani była grzeczna i zrozumiała ze trzeba Boga kochac i mówić o nim ona ma 7lat i była chora na autyzm .Dzieki Tobie wyszła modliłam się i prosiłam o jej dar mowy i rozum proszę o to bardzo Cie kochana moja opiekunko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy25.12.15

    Święta Rito proszę zaopiekuj się moimi dziećmi.

    OdpowiedzUsuń