Modlitwa o wiarę

O św. Rito, błogosławiona przez Boga, tobie towarzyszyły od chwili narodzin aż do śmierci Jego łaski i cuda. Ty uczyniłaś z wypełniania Bożej woli najwyższą regułę twego życia i poprzez wkroczenie na drogę pokory, ubóstwa i cierpienia przypodobałaś się Bożemu Sercu. Spójrz teraz z niebios na twoich czcicieli i troskliwie zaopiekuj się nami, którzy polecamy ci ponad wszystko nasze sprawy duchowe. Wyproś dla nas twego ducha wiary, aby we wszystkich naszych działaniach przewodniczką była nam myśl o wieczności, niech ona oddala od nas grzech i próżność.

Obdarz nas twoją gorącą miłością do Jezusa Eucharystycznego i Ukrzyżowanego, przez którą uczymy się jednoczyć z Nim w Komunii św. i w cierpieniu.

Tobie również polecamy, o święta Rito, nasze ziemskie potrzeby, ponieważ często nie mamy świadomości, co rzeczywiście służy naszemu dobru. Prosimy cię, św. Rito, która w świetle Bożym dostrzegasz nasze prawdziwe potrzeby, abyś dodawała odwagi naszym sercom w podążaniu drogą woli Bożej, jako drogą najlepszą dla nas.

Nie ukrywamy przed tobą, droga św. Rito, że w bolesnych i trudnych sprawach, które nas trapią, ufamy, iż będziemy szybko podniesieni na duchu i wysłuchani. Tak, ufamy, że dobry Bóg, który poprzez twoje wstawiennictwo obdarza nas często tym, co z punktu widzenia ludzkiego jest niemożliwe, zechce przez twoje modlitwy przywrocić naszym sercom radość. Spraw, abyśmy oddali Mu chwałę i uwierzyli, że w Nim znajdują opiekę słabi, ukojenie zatroskani, siłę i pomoc wszyscy ci, którzy pokładają w Nim nadzieję.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...

W:  Święta Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, OO. Augustianie, Kraków.

49 komentarzy:

  1. Anonimowy26.5.13

    Święta Rito błagam Cię zanieś do Boga wraz z Twoimi modlitwami i moją gorącą modlitwę.Co Bóg złączył,człowiek niech nie rozdziela. Jezu Ufam Tobie.Boże wysłuchaj moich próśb. Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19.7.13

      ŚWIĘTA RITO PRZYWRÓĆ MEMU SERCU RADOŚĆ SIŁĘ I UKOJENIE.

      Usuń
  2. Anonimowy30.7.13

    Święta panno nad pannami Rito błagam przywróć mi wiarę w samą siebie abym nie lękala się i nie bała ani chwili ... daj mi dobrą rekę i umysł abym jutro zdała egzamin wierze w to bardzo i błagam... amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy30.12.13

    Najwspanialsza sw Rito blagam dopomóz mi zniesc rozstanie z chlopakiem, a jesli jest taka wola Boga dopomóz wyprosic mi jego powrot.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy27.1.14

    Święta Rito proszę pomóż mi odzyskać wiarę, spraw aby znów w moim sercu pojawiła się światłość i radość Dziecka Bożego.
    Chwała Ojcu, teraz i zawsze i na wieki wieków. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy4.2.14

    Święta Rito ratuj mnie ty wiesz co się ze mną dzieje daj mi siłę !!! Kocham Cię Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy30.6.14

    Jezu Miłosierny, przywróć wiarę mojemu mężowi i dorosłym córkom oraz zięciowi za wstawiennictwem św. Rity. Święta Rito wyproś dla nich szczery i dogłębny Sakrament Pokuty i Pojednania. prosi Anna

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16.9.14

    Św Rito Uproś łaskę wiary żywej dla Karoliny i Piotra, powrót do praktyk religijnych i dar modlitwy. wstawiają się za ich rodziną u Matki Bożej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy8.10.14

    Święta Rito proszę ratuj moją mamę niech otworzy swoje serce na działanie Boga , proś Najświętszą Dziewicę aby doprowadziła ją do zdroju Miłosierdzia

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy24.11.14

    Sw RITO PROSZE CIE O WIARE DLA MOICH SYNOW IICH RODZIN ABY W ICH RODZINACH ZAMIESZKAL BOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy2.12.14

    Św.Rito ,skrusz Jego serce, wydobądz z niego miłość i odwagę,napełnij wiarą !

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy28.12.14

    Św Rito uporoś proszę, miłość ,radość i ukojemnie dla mnie i Tomka

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy30.12.14

    Ukochana Święta Rito nie patrz na błędy zyciowe mojej córki Pomóż jej by stała się bardziej dojrzała emocjonalnie kieruj jej umysłem aby w rozumie miała zawsze MATKE NAJŚWIĘTSZĄ aby dobre uczynki szły za nią ratuj ją ukochana RITO

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy5.1.15

    Kochana św. Rito, błagam o jeszcze jedną szansę na wypełnienie woli Boga. Poprzednią niestety odrzuciłam i teraz bardzo żałuję... Proszę, naucz mnie dobrze przyjmować łaski i szansy, które otrzymuję dzięki Tobie od Pana i wykorzystywać je dla dobra innych. Z całego serca dziękuję Ci za opiekę i proszę o szczęśliwe rozwiązanie sprawy, która mnie dręczy. Kocham Cię,św. Rito!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy10.1.15

    Błagam o nawrócenie mojego syna i synowej ....oto żebym spokojnie mogła żyć ....bo nie tak wychowywałam mojego syna...dlaczego tak błądzą a ja cierpię .....

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy11.1.15

    Ja ciągle modlę się i błagam o nawrócenie mojego syna i synowej ...św Rito wyjednaj mi tę łaskę tak bardzo leży mi to na sercu...

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy2.2.15

    Święta panno nad pannami Rito błagam przywróć mi wiarę w samą siebie abym się nie bała i zdała jutrzejszy egzamin. Pomoz mi błagam.z całego serca.
    amen

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy10.2.15

    Sw. Rito przywroc wiare moim dzieciom,zieciowi,bratu i potrzebujacym w rodzinie.Ty wiesz jak bardzo mi na tym zalezy.Blagam Cie wysluchaj moich prosb.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy10.2.15

    Sw.Rito prosze Cie przywroc wiare naszym dzieciom,zieciowi,bratu i wszystkim potrzebujacym w rodzinie.Blagam wysluchaj naszych prosb i wstaw sie za nimi do Pana Jezusa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy22.2.15

    Swieta Rito ... Prosze pomoz mi, abym stala sie pewna siebie kobieta, ktora potrafic bedzie rozroznic rzeczywistosc od fikcji. Ty orednowiczko pomoz mi

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy25.2.15

    Święta Rito błagam sprowadź mojego męża na dobrą drogę, by porzucił obecny styl życia i był przykładnym mężem i ojcem.
    Błagam pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy25.9.15

      Sw. Rito dolaczam moje prosby do tej modlitwy.amen

      Usuń
  21. Anonimowy5.3.15

    Prosze o wiare w milosc, blagam o wstawiennictwo za Twoim posrednictwem sw. Rito u Pana naszego Jezusa Chrystusa. Daj mi wiare i sile, abym ufala i wierzyla, ze ktos obdarzy mnie jeszcze prawdziwym uczuciem. Wiem, ze nie zawsze daje przyklad swoim zyciem i wartosciami. Prosze Cie sw. Rito o laski, wiare, nadzieje i milosc. Blagam, wysluchaj mnie. Nieszczesliwa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy15.3.15

    Swieta Rito, blagam wysluchaj moich prosb, modle sie o wiare w Boga dla mojej corki Agaty, o jej zycie bez nalogow i uzaleznien, modle sie o madrych i trzezwych przyjaciol dla mojej corki, blagam o to, zeby moje dziecko mialo szacunek do swojego ciala i kochala siebie i szanowala innych ludzi. Prosze o bardzo dobrego, trzezwego, pracowitego meza dla mojej corki. Swieta Rito, tu jedynie Ty-cud moze uzdrowic, pomoc mojej Agacie. Blagam! Bog zaplac, ze od paru dni widze "swiatelko" w tej trudnej sytuacji zyciowej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy22.3.15

    Święta Rito proszę wyproś u Pana Boga tak ważne dla mnie łaski O Pani Ty wiesz czego najbardziej się boję i potrzebuję, proszę Cię wspomóż mnie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy26.3.15

    Święta Rito błagam Cię wysłuchaj moich próśb aby moja rodzina żyła w zgodzie, wierze i miłości. O brata, który się pogubił i sprawia rodzinie olbrzymi smutek.. O przyjaciół żeby się nawrócili. Żeby mój syn wyrósł na zdrowego i mądrego chłopca. Także Proszę Cię abyś mi pomagała wybierać w życiu odpowiednia drogę.... Dziękuje Ci za cudownego syna, który jest dla mnie podporą w codzienności oraz za to że mam wspaniałych rodziców. Proszę Cię dopomóż mi, Amen. Karlita

    OdpowiedzUsuń
  25. ŚW RITO prosze o modlitwe za moich synów aby wrócili do Boga

    OdpowiedzUsuń
  26. ŚW RITO prosze o modlitwe za moich synów aby wrócili do Boga

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy27.5.15

    błagam pomóż!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy1.6.15

    Pomóż mi!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy9.6.15

    Błagam św Rito ratuj mojego syna Łukasza uwolnij Go od wszystkich złych nałogów aby był dobrym synem mężem ojcem zięciem......aby szedł drogą wiary i tym samym był przykładem dla swojej rodziny...spełnienie tych próśb byłoby dla mnie ......c u d e m Św Rito ja w to wierze .....

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy10.6.15

    Błagam św Rito ratuj moich synow meza uwolnij od wszystkich złych nałogów aby zyli jak Pan Bog przykazal....aby szli drogą wiary i tym samym byli dobrym przykładem dla swojej rodziny...spełnienie tych próśb byłoby dla mnie ......c u d e m Św Rito ja w to wierze, miej nas w opiece Amen

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy1.7.15

    Święta Rito proszę pomoż mi i mojej siostrze w cierpieniu podnieś na duchu, bądź ze Nami, i proś boga za Nami.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy23.7.15

    Św Rito! Proszę o wiarę dla mojego Ukochanego. Otworz mu serce bo jest zagubiony Marlena

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy18.8.15

    Proszę Cię święta Rito o nawrócenie dla moich dzieci o dar wiary bo zbłądzili i przestali wierzyć i chodzić do kościoła oraz o to by ochrzcili dziecko które ma się urodzić jestem zagubiona nie wiem już co mam robic

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy20.8.15

    Św Rito Proszę za Twoim wstawiennictwem Jezusa o pomoc w beznadziejnej sytuacji. Proszę o uzdrowienie z choroby psychicznej i rozpalenie na nowo wiary w Boga Ojca.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy30.8.15

    Św.Rito błagam o wstawiennictwo o odzyskanie utraconej wiary w miłość w Boga i we wszystko proszę Cię o siłę i odwage bym zdobyła dobra pracę i spotkała na swojej drodze wartościowego i kochającego człowieka

    OdpowiedzUsuń
  36. Św. Rito, proszę za Twoim wstawiennictwem Pana Boga o przywrócenie mi wiary w siebie, życie i innych ludzi oraz odpowiednią postawę wobec Pana Boga. Proszę dla mnie i mojego chłopaka o pokorę, ukojenie i spokój wewnętrzny. Abyśmy postępowali zawsze zgodnie z wolą Pana Boga i otrzymali łaskę życia wiecznego. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy10.10.15

    Św. Rito, błagam o wstawiennictwo u Pana Boga o łaskę odzyskania wiary w siebie, życie i innych ludzi oraz odpowiednią postawę wobec Pana Boga. Proszę dla mnie i mojego ukochanego chłopaka o pokorę, ukojenie wszelkich lęków i spokój wewnętrzny. Abyśmy zawsze postępowali zgodnie z wolą Pana Boga i otrzymali łaskę życia wiecznego w Niebie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  38. Św. Rito, dziękuję za wysłuchanie mojej modlitwy. Prosze o łaskę wiary i nowe życie dla mojego męża, dla mnie i naszej rodziny. Proszę o poprawę naszych rodzinnych relacji, o dobre wychowanie synów i dobrą pracę dla mnie i męża. Żebyśmy wreszcie byli razem. Ufam Ci, dziękuję i czekam ze spokojem.

    OdpowiedzUsuń
  39. Św. Rito, dziękuję za wysłuchanie mojej modlitwy. Prosze o łaskę wiary i nowe życie dla męża, dla mnie i naszej rodziny. Proszę o poprawę naszych rodzinnych relacji, o dobre wychowanie synów i dobrą pracę dla mnie i męża. Żebyśmy wreszcie byli razem. Ufam Ci, dziękuję i czekam ze spokojem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy22.11.15

    Święta Rito pomóż mi słyszeć głos Pana abym mogła codziennie z Nim rozmawiać

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy3.12.15

    Pomóz mi sw Rito zawsze pomagałas.!! Pomóz moim dzieciom dzisiaj napisac sprawdziany na 5 to im pomoze w upewnieniu sie ze nauka duzo daje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy4.1.16

    Sw Riro pomoz mi slyszec glos Pana abim mogla z Nim codzienie rozmawiac i abim byla blisko Niego

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy7.1.16

    Proszę Św Rio o powrót mojej żony Patrycji o powrót do męża jest czymś i kimś zaslepiona i cały czas mamiona wysłuchaj mojego blagania niech otworzy oczy umysł i serce i niech wróci Wysłuchaj moich próśb Dziękuję i wiem że Pan Bóg cie wyslucha

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy16.1.16

    Święta Rito, proszę o zachowanie mojego małżeństwa , o zdanie egzaminów na studiach przez córki oraz o błogosławieństwo Boże na każdy dzień tego roku.

    OdpowiedzUsuń
  45. Św. Rito, dziękuję za ocalenie małżeństwa, proszę o łaskę żywej wiary dla mojego męża i naszych dzieci

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy23.3.16

    Dziękuję Tobie św Rito za wstawiennictwo że Ania wróciła do mnie i błagam o dalsze wstawiennictwo w moich boleściach lękach i rozterkach bym za Twym wstawiennictwem zwyciężył siebie.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy19.5.16

    Święta Rito proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń