Modlitwa o cierpliwość w chorobie

O św. Rito, zwierciadło cierpliwości, proszę cię przez twą miłość ku cierpiącemu Jezusowi, z jaką znosiłaś swoje bolesne cierpienia w życiu - wyjednaj mi łaskę, bym przyjął tę chorobę z wdzięcznym sercem z rąk Bożych i z męstwem znosił ją aż do końca. Pragnę przyjmować moje obecne i przyszłe cierpienia z jak największą cierpliwością i naśladować wiernie ciebie. Amen.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...


W: Święta Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, OO. Augustianie, Kraków.

52 komentarze:

  1. Anonimowy23.5.13

    ŚW.RITO DAJ SIŁY MOJEJ MAMIE W JEJ CHOROBIE I BŁOGOSŁAW JĄ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy26.5.15

      SWIETA RITO TOBIE POWIERZAM SIEBIE I MOJEGO SYNA MIEJ NAS W OPIECE

      Usuń
    2. Anonimowy26.5.15

      SWIETA RITO MIEJ MNIE I MOJEGO SYNA W SWOIEJ OPIECE

      Usuń
    3. Anonimowy26.5.15

      SWIETA RITO TOBIE POWIERZAM SIEBIE I MOJEGO SYNA MIEJ NAS W OPIECE

      Usuń
  2. Anonimowy23.6.13


    ŚW.RITO TOBIE POWIERZAM SIEBIE Z MOJĄ CHOROBĄ
    MIEJ MNIE W SWOJEJ OPIECE


    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16.8.13


    Święta Rito proszę o pomoc podczas operacji usunięcia guza wewnątrzczaszki wraz z twarzoczaszką mojego 10-letniego synka...mam tylko jego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy3.10.13

    Święta Rito proszę o pomoc dla mojej mamy która znajduje się w szpitalu z ciężkim stanem proszę cię o łaskę. Nie poradzimy sobie z moim tatom bez niej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy4.2.14

    Święta Rito, dziękuję za pomyślną operację mojej siostry Eli w nocy z niedzieli na poniedziałek. Pomóż jej wrócić do zdrowia i pełni sił.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17.2.14

    św Rito proszę Cię o zdrowie dla Gabrysi, o szybkie wyjście ze szpitala i siłę w pokonywaniu codziennych trudności. Proszę o wytrwałość i nieustającą wiarę dla jej rodziców. Wiemy że jesteś z nimi bo już raz uczyniłaś cud i pozwoliłaś jej żyć, opiekuj się nią a my zawierzamy się Tobie w każdej godzinie dnia. Dziękujemy Rito że jesteś z nami pomimo tego że jesteśmy grzesznikami jak każdy z nas mamy chwile slabości, zwątpienia ale Ty zawsze każesz nam wstać, iść dalej... Dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy9.3.14

    Święta Rito ulżyj w bólach mojej mamy, daj jej siłę i radość życia, dopomóż jej w pragnieniu przyjmowania Ciała Chrystusa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Św. Rito prosze daj mi siłe abym jeszcze cierpliwiej znosiła codzienny trud w walce z moja długoletnia , przewlekła choroba..mam małe dzieci musze dla nich miec siłe..musze dla nich jeszcze życ...prosze zcałego serca...

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy15.6.14

    Św.Rito proszę Cię ..abyś przyjeła moje problemy , z którymi mi ciężko żyć i godzić się każdego dnia.Ty wiesz jak życie mnie doświadczyło i doświadcza...wyproś łaski dla mnie u Boga naszego o które Cię prosiłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy21.7.14

    Święta Rito proszę o pomoc dla mojej mamy która potrzebuje twojego wsparcia, proszę o poprawę jej ogólnego stanu zdrowia proszę cię o łaskę. Jak do tej pory prośby moje wysłuchałaś i za nie chcę Ci podziękowac bądz z nami nie opuszczaj nas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy18.8.14

    Święta Rito-proszę Cię z całego serca,aby moja mama nie cierpiała aby zdarzył się cud,aby żyła.Dla mojego małego brata i dla Nas.Proszę Cię z całych sił-pomóż mojej mamie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy27.10.14

    Święta Rito proszę ,aby moja Milenka wyzdrowiała.Proszę miej ją w opiece.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy11.11.14

    ŚW. RITO proszę cie o wstawiennictwo dla mojej koleżanki Basi króra będzie miała operacje na kolano ,prosę o łaskę zdrowia dla jej mamy która jest bardzo chora i leży w szpitalu .Miej je w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy12.11.14

    św.Rito proszę cie o laskę zdrowia dla moich kochanych rodziców,miej ich w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy14.11.14

    św.Rito proszę o łaskę zdrowia dla mojej mamy i dla mojego taty. Miej ich w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy15.11.14

    Św Rito proszę wstaw się za mną di Pana Boga o uzdrowienie mnie z tej choroby ktora we nnie jest proszę o zdrowie aby wyregulowaly s7e te hormony aby juz nic gorszego na szyjce mi sie nie zrobiło oddal ode mnie niepłodność i pozwól mi mieć dzieci zdrowe w przyszłości wysłuchaj swego dziecka i wstaw sue za mną niech będzie wola Twoja jako w niebie tak i na ziemi Amen

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy22.11.14

    Św Rito proszę cię abym potrafiła zrozumieć swoja chorobę dodaj mi sił

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy11.12.14

    Święta Rito proszę uproś łaskę uzdrowienia dla Adrianka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy23.1.15

    Cudowna Lekarko pomoz mi w moich schorzeniach. Blagam o uleczenie tego co mi dokucza . Daj sile i cierpliwosc. Pokornie prosze o Twoja pomoc. M.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy9.2.15

    Święta Rito, proszę wstawiaj się u Jezusa za ciężko chorą Antoniną. Niech powróci do zdrowia i pełni sił.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy11.2.15

    Swieta Rito prosze daj sily i wytrwania mojemu mezowi w bolach i chorobie i wypros u Pana swego zdrowie dla mojego meza , Przyzekam ze w kazdej wieczornej modlitwie wspomne o tobie ,

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy13.2.15

    Święta Rito proszę Cię o cierpliwość w chorobie mojej babci Leontyny

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy27.2.15

    Święta Rito, proszę Cię, uproś łaskę uzdrowienia dla mojej babci Zofii.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy23.3.15

    swieta rito pomoz mi wyzdrowiec prosze

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy28.3.15

    Ukochana Swieta Rito,blagam Ciebieo uzdrowienie mojego meza z choroby psychicznej przywroc mu pamiec i jasnosc myslenia i spraw aby jego wszystkie sprawy sadowe skonczyly sie bardzo pomyslnie dla niego postaw prosze na naszej drodze wszystkich pomocnych lekarzy i ludzi b.Blagam cie o dar wyzdrowienia dla mojej siostry Halinki ktora jest bardzo chora .DZIEKUJE Z CALEGO SERCA I MIEJ NAS PROSZE W OPIECE AMEN KOCHAM CIE RITO

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy2.5.15

    Św.Rito....wstaw się za mnie u Naszego Ojca,aby uzdrowił mój umysł,moje ciało-moje serce...Proszę Cię....Pomóż mi....

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy13.5.15

    Święta Rito proszę uproś łaskę o Blogoslawienstwo dla mojej rodziny i dla mnie i mojej koleznaki Marysi, ktora cierpi w chorbie ,,

    OdpowiedzUsuń
  28. ŚW RITO błagam cię o uproszenie łaski w bólu i cierpieniu w chorobie o spokój psychiczny POMÓŻ MI PROSZE.......

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy19.5.15

    Święta Rito proszę aby rana po operacji dobrze się goiła i nie było powikłań. Dziękuję za wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy22.5.15

    Miej w opiece Moich Rodziców kochana Rito

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy30.5.15

    Święta Rito proszę uproś łaskę o Blogoslawienstwo dla mojej rodziny i dla mnie i mojej koleznaki Marysi, ktora cierpi w chorbie ,,oraz kolezanki Szymona oby przeszedl dobrze badania..

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy30.5.15

    Święta Rito proszę uproś łaskę o Blogoslawienstwo dla mojej rodziny i dla mnie i mojej koleznaki Marysi, ktora cierpi w chorbie ,,oraz kolezanki Rozyczki oby wiecej nie cierpiala i los do niej usmiechnal sie,,, Amen

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy30.5.15

    Święta Rito proszę uproś łaskę o Blogoslawienstwo dla mojej rodziny i dla mnie oby maz wyzdrowial a dzieci zyli po katolicku, AMEN

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy30.5.15

    Święta Rito proszę uproś łaskę o Blogoslawienstwo dla mojej rodziny i dla mnie oraz o zdrowie Szymona kolezanki synka ,, amen

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy30.5.15

    Kochana Św.Rito błagam pomóż żeby moja mama stała się sprawniejsza ruchowo,żeby mogła dobrze chodzić i była zdrowsza

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy3.6.15

    O św. Rito, zwierciadło cierpliwości, proszę cię przez twą miłość ku cierpiącemu Jezusowi, z jaką znosiłaś swoje bolesne cierpienia w życiu - wyjednaj łaske dla Marysi ktora cierpi po operacji, Niech szybko wroci do zdrowia Amen

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy3.6.15

    O św. Rito, zwierciadło cierpliwości, proszę cię przez twą miłość ku cierpiącemu Jezusowi, z jaką znosiłaś swoje bolesne cierpienia w życiu - wyjednaj mi łaskę,oby maz wyzdrowial ,AMEN

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy3.6.15

    Miej w opiece moja cała rodzine , kochana sw Rito, ktora nigdy mnie nie zawiodlaś w trudnych sprawach beznadziejnych, Amen

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy6.6.15

    Święta Rito proszę uproś łaskę o Błogosławieństwo dla mojego synka Filipa :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy30.6.15

    Święta Rito błagam Cię o cud wyzdrowienia mojej mamy.Miej ja zawsze w swojej opiece nie pozwol aby cierpiała.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy7.8.15

    Św.Rito...Dziękuję Ci o pomyślność udanej operacji guza mózgu u mojego brata Grzegorza.Teraz będzie "szedł"do kontroli.Tak,więc Proszę Cię aby wszystko było w porządku...Miej nas w swojej opiece...Proszę....i Przepraszam za swoje grzechy.....

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy1.11.15

    Kochana Sw. Rito dziekuje Cinza wszystkie laski w chwili pozeby nigdy mnie nie opuscilas i nie zostawilas bez pomocy i uzdrowienia prosze Cie doprowadz donmojego uleczenia i odpowiedniej diagnizy abym mogla w zdrowiubcieszyc sie zyciem mniej mje dzieci meza i riodzine w kazdej godz zycia w swej opiece

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy22.11.15

    Święta Rito proszę o pomoc u Boga Ojca ouzdrowienie z uzależnienia i wspoluzaleznienia mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19.2.16

      daj siłę edycie

      Usuń
  44. Św. Rito proszę o wstawiennictwo w uwolnieniu od bolesnych skurczy w klatce piersiowej

    OdpowiedzUsuń
  45. Św. Rito proszę o wstawiennictwo i uwolnienie od bolesnych skurczy w klatce piersiowej

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy6.4.16

    ŚW.RITO proszę pomóż mojej mamie w walce z rakiem , aby wyzdrowiała. Proszę pomóż jej.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy5.5.16

    Sw RITO błagam Cie o wstawiennictwo o zdrowie ,cud uzdrowienia mojego chłopaka i da mu siłę i cierpliwośc.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy9.5.16

    Święta Rito przepraszam Cię za moje zaniedbania....dziękuję Ci ze jesteś...Proszę Cię o zdrowie i duzo siły w walce z chorobą...

    OdpowiedzUsuń