Codzienna modlitwa zawierzenia do św. Rity

O, najszlachetniejsza święta Rito, słyszę wokół, jak wszyscy wzywają twe piękne imię. Wszyscy się do ciebie uciekają. Pragnę i ja zaliczać się do liczby twoich czcicieli. Od tego dnia obieram sobie ciebie na mą szczególną opiekunkę i pośredniczkę. Tobie przedstawiać będę moje potrzeby duchowe i doczesne, a ty, jak czuła matka, troskliwie wysłuchiwać będziesz moje modlitwy. Niech łaska Boża pomoże mi pokochać Jezusa Ukrzyżowanego tak jak ty. Wstawiaj się za mną, bym naśladował wszystkie twoje cnoty w oderwaniu od świata, jego złudnych dóbr i zwodniczych przyjemności, a w miłości Boga i bliźniego.
Wybłagaj mi posłuszeństwo, czystość, pokorę, ducha cierpliwości i poddania się woli Bożej. Miej na sercu również moje doczesne potrzeby. Niech Bóg raczy obdarzyć mnie wszystkim, co konieczne, abym osiągnął mój ostateczny cel. A jeśli to jest zgodne z wolą Najwyższego, wyproś mi wszystkie te dobra doczesne, które mogą mi być do tego przydatne i niezbędne. Amen.


W: M. Pabis, Cuda świętej Rity, patronki w sprawach najtrudniejszych, Dom Wydawniczy "Rafael", Kraków 2012.

66 komentarzy:

  1. Anonimowy21.11.12

    Święta Rito módl się za nami, wstawiaj się za nami i udziel nam pomocy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy6.12.12

      Sw Rito błagam o zdrowie.Wstaw sie za mną i cała rodziną do miłosiernego Bogać

      Usuń
    2. Anonimowy16.3.13

      Święta Rito. Proszę wysłuchaj moich próśb i zanieś do Boga moje błaganie. Daj mi łaskę abym mogła zrozumieć obecną sytuacje. Proszę wyprostuj moje życiowe ścieżki.
      Kasia

      Usuń
    3. Anonimowy9.4.13

      św.Rito trzy razy poroniłam,straciłam troje nienarodzonych dzieci - proszę dopomóż przez swoje wstawiennictwo bym jeszcze raz zaszła w ciążę i urodziła dziecko, nie ma nic straszniejszego niż życie w świadomości, że nie można mieć dzieci. Św. Rito proszę o cud narodzin....

      Usuń
    4. Anonimowy24.4.13

      Św.Rito,proszę wysłuchaj tej prośby,wyproś dar macierzyństwa dla tej kobiety.

      Usuń
    5. Anonimowy11.4.14

      św,Rito proszę cię o wstawiennictwo u Boga o zdrowie dla mojej rodziny i pomyślnie załatwienie spraw z uroczyscioscą weselnną Pawła , prosz cię Sw. Rito

      Usuń
    6. Anonimowy11.4.14



      Umiłowana Święta Rito,powierzam Ci wszystkie moje i moich dzieci sprawy.Módl się za nami. Marek

      Usuń
  2. Anonimowy22.12.12

    Święta Rito błagam Cię najgoręcej jak może błagać matka wyproś mi dar mowy dla mojego dziecka i zdrowie w naszej rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy31.1.13

    Swieta Rito prosze Cie o wymodlenie u Boga Najwyzszego, uwolnienie mojej wnuczki Adriany z choroby reumatoidalnego mlodzienczego zapalenia stawow. Ty mialas wiele milosci do chorych, szczegolnie chorych dzieci, prosze Cie wiec, wstawiaj sie za moja wnuczka Adranka do naszego Pana Jezusa Chrystusa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy8.2.13

    ŚW. Rito proszę Cie o wymodlenie u Boga Najwyzszego, uwolnienie mnie Z depresji. Ty miałaś wiele miłosci do chorych, prosze Cie , wstawiaj sie za mnie o zdrowie do naszego Pana Jezusa Chrystusa. MAŁGORZATA..

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18.2.13

    Św.Rito spraw,aby w moim zyciu pojawił się mężczyzna,abym nie była sama Monika

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22.3.13

    Św Rito spraw żebyśmy wyszli na prostą, aby skończyły się te wszystkie trudne sprawy. Proszę o pomoc w tej konkretnej sprawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy10.4.13

    Święta Rito, od dnia dzisiejszego stałaś się dla mnie opiekunką, wczoraj obejrzałam film, święta Rita- Rito pragnę aby moje serce było podobne do twojego, pragnę tak kochać Boga jak ty kochałaś, jestem matka 2 córeczek, i żoną cudownego mężczyzny, pomagaj mi Rito każdego dnia dawać przykład dzieciom, być dobą matką i żoną -chce być taka jak Ty, spokojna, miłosierna. Święta Rito pomóż mi chciałbym mieć przedłużoną umowę o pracę która kończy mi się w lipcu, ta praca pomogła by mi w zbudowaniu domu który z mężem chwialibyśmy jak najszybciej postawić ty Rito wiesz dlaczego to takie ważne, jeśli to jest zgodne z wolą Bożą niech umowa o pracę zostanie mi przedłużona i stanę się pracownikiem mojej wymarzonej pracy. Iwona M. Amen

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20.4.13

    Św.Rito wyproś mi u Jezusa Miłosiernego wiarę dla mnie dla moich dzieci,pełną oddania Bogu,aby żyć w miłości,naucz mnie pokory.Ty wiesz na jakie problemy napotykam.Uproś Kochana Rito zdrowie dla mojego męża,dzieci i wnuków.Bądz naszą Orędowniczką w drodze do Boga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy4.5.13

    SW.RITO dziekuje ci za wszystkie laski jakie otrzymuje moja rodzina za twoim wstawiennictwem,powierzam ci siebie i cala moja rodzine,meza i dzieci.wypraszaj nam wszystkie potrzebne laski,o jednosc malzenska,o bycie madrymi i kochajacymi rodzicami dla naszych dzieci zeby nigdy nie zabraklo milosci.badz masza oredowniczka

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy17.5.13

    Umiłowana Święta Rito,powierzam Ci wszystkie moje i moich dzieci sprawy.Módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy24.5.13

    Ukochana Święta Rito,zawierzam Ci prawdziwe nawrócenie i egzaminy syna,aby ukończył w tym roku studia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy26.5.13

    Święta Rito. Proszę wysłuchaj moich próśb i zanieś do Boga moje błaganie. Jestem w beznadziejnej sytuacji.Czasem myślę , że nie ma dla już ratunku. Proszę wyprostuj moje życiowe ścieżki.Błagam nie zostawiaj mnie samej.Błagam ratuj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy29.5.13

    Święta Rito, wysłuchaj próśb swoich czcicieli, pomóż zaprowadzić Naród do Boga. Spraw, aby nasze miasto przyjęło Cię za patronkę. Niech Nowa Dęba, będzie znowu nowa. Niech Polska będzie znowu Nowa, Młoda i Silna. Błagam ratuj nas w tej beznadziejnej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy5.7.13

    Kochana święta Rito błagam o Twoje wstawiennictwo u Miłosiernego Jezusa w prośbie o łaskę uzdrowienia dla mnie i mojej Mamy. Jola.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy8.8.13

    Św Rito, z całego serca proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Jezusa w sprawie, o którą się modlę już ponad rok. Wysłuchaj mnie i spraw aby ta trudna sytuacja szczęśliwie się zakończyła. Lucyna

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy14.9.13

    Swieta Rito proszę o szczesliwy powrot do domu i wstawiennictwo w znanej Ci intencji. Dziekuje za wyproszone mi laski, dziękuje z calego serca za to ze D. jest w moim zyciu. Swieta Rito będę chwalić Twe imie do końca mych dni.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy3.12.13

    Św Rito ... proszę o modlitwę za mnie do Ojca Niebieskiego , proszę o wstawiennictwo bym mogła być zdrowa , by guz okazał się nie grożny ... Błagam o zdrowie dla mnie i mojej rodziny ... Amen

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy7.1.14

    Sw. Rito pomóż mi odnaleźć drogę miłości do serca mężczyzyny którego kocham, żeby nie stracić tej miłości jak on mówi, abysmy stworzyli szczesliwą rodzinę. Marzena

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy30.7.14

    św.Rito od kilku dni jesteś moją patronką Kocham Cie ! Ubłagaj Boga w mojej sprawie wiem że cuda się zdarzają! Ty wiesz w jakiej Żeby wszystko się dobrze skończyło

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy29.10.14

    Św Rito błagam o powrot mojej żony do domu i pojednanie zrozumienie miłość

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy2.12.14

    SW RITO DZIEKUJE ZA POMOC KTORA OTRZYMALEM DZIEKI TWOIM WSTAWIENNICTWOM NIE OPUSZCZAJ MNIE BADZ PRZEWODNICZKA iOPIEKUNKA AMEN *ANTONI*

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy10.12.14

    Swieta Rito. Blagam o zdrowie dla mojego syna oraz gleboka wiare. Blagam tez o zdrowie dla mojej corki oraz gleboka wiare.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy15.12.14

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo do Boga za syna Krzysztofa i córkę Małgorzatę o wszelkie łaski dla nich mądrości i łagodności.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy10.1.15

    Dziekuje za otrzymane laski i prosze o zdrowie dla nas abys miala nas w swojej opiece

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy15.1.15

    Święta Rito, zawierzam Ci mój los, ale proszę Cię tylko o to, abym nieustannie wzrastała w porządku bytu i w porządku tego kim jestem jako człowiek. No i oczywiście o miłość do siebie, mężczyzny mojego życia, który jest moją pokrewną duszą i równie mocno mnie kocha... :) Z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy26.2.15

    Św Rito wspieraj mnie ,wysłuchaj mojej prośby ,zanieś ją przed Boże Oblicze a nasz Pan niech złaską spojrzy na mnie
    Piotr R

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy26.2.15

    Kochana Święta Rito zawierzam Ci swoją rozpadającą się rodzinę i jej los. Proszę pomóż nam ją scalić. Daj nam siły. Odsuń z naszego życia wszystkie przeszkody (szczególnie inne kobiety). Proszę o cud przemiany męża i jego powrót na drogę wiary

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy19.4.15

    Święta Rito. Proszę wysłuchaj moich próśb i zanieś je do Boga, o prawdziwe nawrócenie męża, o uleczenie z choroby, uwolnienie, o łaskę prawdziwej wiary, pokory, przebaczenie,zdrowie dla całej rodziny, szczęśliwe zdanie egzaminów,ukończenie studiów,o dobrą prace właściwe, mądre wybory, zgodę w rodzinie, małżeństwie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy10.5.15

    O Święta Rito pomóż mi w pojednaniu dwóch rodzin , aby sobie wybaczyły zranienia , plotki i inne rzeczy złe jakie miały miejsce.
    Proszę Cię bardzo bądź przy mnie i pomóż mi w tym pojednaniu .

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy12.5.15

    Święta Rito!Proszę uproś Ducha Świętego o dar mowy dla mojego Syna na dwa latka i powrót Męża z emigracji do domu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy30.5.15

    Swieta Rito w Tobie moja ostatnia nadzieja, pomoz nam i daj nam siłe walczyc o ta milosc, pomoz nam pokonac wszystkie przeciwnosci...

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy8.6.15

    św Rito pomóż mi w trudnej sprawie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy16.6.15

    Św. Rito pomóż mi w bardzo trudnych sprawach! Ty wiesz ...

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy23.6.15

    Święta Rito proszę Ciebie o pomoc w rozwiązaniu problemów w pracy, okropnie się męczę Ty wiesz jak bardzo. Pomóż proszę odnaleźć mi właściwa drogę. Proszę Ciebie za wszystkich ludzi z którymi pracuję aby byli dla siebie dobrzy i nie robili sobie na złość.
    Proszę o zdrowie i Twoje błogosławieństwo miej nas w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy17.7.15

    Św Rito .. pomoż mi błagam ;( nie odejde od Ciebie ;( tylko pomóż kochana ..;( aby się odezwał..

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy25.7.15

    Święta Rito to ponownie ja, zwracam się do Ciebie po pomoc. Nigdy nie odwróciłaś się ode mnie i nie pozostawiłaś mnie samej sobie. Znowu (nadal) proszę Cię o zdrowie i życie. Wysłuchaj mnie proszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy29.9.17

      Św Rita proszę Cię o dobrą pracę dla mojego męża Atmosfera w naszym domu jest bardzo zła gdyż jesteśmy podenerwowani sytuacja w której się znaleźliśmy Proszę Cię również o pomoc w sprawach finansowych Wiele razy się do z ciebie zwracała i zawsze mnie wysłuchał Proszę pomóż mi

      Usuń
  37. Święta Rito przoszę cię o zdrowie dla Doroty .Bożeny Urszuli Danuty o dary Ducha Świętego dla Nkodema i Oliwii i o pomoc w sprawach materialnych dla Lucyny i Tomasza. Dziękuję Tobie Św Rito za wszystkie łaski które wstawiłaś się do Boga.Obiecałem sobie że będę przebaczał bliskim.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy2.9.15

    św.Rito od kilku dni jesteś moją patronką Kocham Cie ! Ubłagaj Boga w mojej sprawie wiem że cuda się zdarzają! Ty wiesz w jakiej Żeby wszystko się dobrze skończyło, PROSZE O SZCZSCIE DLA MOICH DZIECI I ICH RODZIN amen

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy6.9.15

    Kochana Św.Rito DZiĘKUJĘ za zdrowie mamy za moje zdrowie za to ze Jestes od kąd zaczęłam się modlic do Ciebie czuje twą pomoc i mam siłę by żyć

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy6.9.15

    Od kąd zaczęłam odmawiać Nowenne do Św.Rity wiem ze nie jestem sama a moje problemy zaczęły znikac Dziękuję Ukochana Św. za zdrowie moje i moich bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy14.9.15

    Kochana Święta Rito zawierzam Ci swoją rozpadającą się rodzinę i jej los. Proszę pomóż nam ją ocalić. Daj nam siły. Odsuń z naszego życia wszystkie przeszkody, Blagam o szczscie dla moich dzieci i ich rodzin ,nigdy mnie nie opuscilas Balgam o wstwiennictwo AMEN

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy19.10.15

    Św Rito proszę pomóż napisc jutrzejsze testy na dobre oceny! To ja bardzo podbuduje i doda chęci do dalszej nauki!! Proszę!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy20.10.15

    Swieta Rito proszę o łaskę lepszego życia dla moich synów,i ich rodziny , o wytrwałość dla Pawla w pracy nad sobą i walce z nałogiem, o ratunek i opiekę dla naszej rodziny, o łaskę nawrócenia dla męża i synow.... Blagam o milosc w naszej rodzinie niech zapanuje spokój , Jezu ufam Tobie wez to w swoje rece Amen

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy20.10.15

    Kochana Święta Rito zawierzam Ci swoją rozpadającą się rodzinę i jej los. Proszę pomóż nam ją ocalić. Daj nam siły. Odsuń z naszego życia wszystkie przeszkody, Blagam o szczscie dla moich dzieci i ich rodzin ,nigdy mnie nie opuscilas Balgam o wstwiennictwo Prosze ratuj malzenstwo mojego syna, Daj mi znak aby zapanowal pokoj w ich rodzinie, Nie opuszczaj nas AMEN

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana Święta Rito, błagam o wstawiennictwo, o pomoc w pokonaniu moich leków , pragnę być zdrowa, silna .Proszę także o zdrowie dla mojego syna ,i uwolnienie Go od złego towarzystwa i nawrócenie na drogę dobrego życia.Proszę także o zdrowie dla kuzyna ,który walczy z ciężką chorobą.Tobie ufam i Tobie wierzę .Nie opuszczaj nas.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy25.11.15

    Sw Rito! zawierzam Ci siebie, moje malzenstwo, moja corke i mojego chorego chrzesniaka, blagam oreduj za nami przed Tronem Boga Ojca i Jego Syna Jezusa! Prosze o uzdrowienie i opieke nad nami!
    Amen!
    M.B.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy23.1.16

    Święta Rito proszę Cię o cud narodzin dziecka którego bardzo pragniemy z męzem

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy23.1.16

    Święta Rito proszę Cię o zdrowie dla całej rodziny. Prosimy Cię o dziecko którego bardzo pragniemy.Amen

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy5.2.16

    Św.Rito proszę wstawiaj się za nami którzy się do ciebie o orędownictwo prosimy proszę cie pomagaj nam nieustannie i wypraszaj potrzebne nam łaski i cnoty do życia miłego Bogu abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy24.2.16

    Święta Rito w Tobie moja ostatnia nadzieja, proszę o zdrowie dla mojego kochanego syna Tomasza,który walczy z chorobą aby się jego stan zdrowia poprawił , aby moje dziecko mogło się cieszyć życiem ,proszę pomóc mu i nie opuszczaj go ,

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy22.3.16

    Święta Rito błagam o nawrócenie człowieka tak bliskiego memu sercu, Ty wiesz wszystko pomóż mi go nawrócić.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy23.3.16

    Święta Rito wstaw się za moim synem do Jezusa o uzdrowienie na ciele,umyśle i duszy i pomóż mu w otrzymaniu pracy wśród dobrych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy26.4.16

    Święta Rito proszę pomóż mi żyć, dodaj mi sił

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy16.5.16

    Św.Rito tak wiele osób zawierzyło tobie w swoich troskach i ja Ciebie proszę o dar łaski dla moich córek i ich dzieci abyś wspomagała ich w trudnych chwilach ich życia,abyś wyprostowała ich ścieżki do Pana.powierniczko w trudnych ,niemożliwych sprawach pokieruj życiem moich dzieci aby nie lękały się iść drogą prawy ku Bogu.błagam pomagaj im .zatroskana mama,ufam Tobie św Rito wstaw się u Pana za moimi córkami. Boże za wstawiennictwem Św.Rity Twojej umiłowanej sercu służebnicy wysłuchaj moich próśb i obdarz łaską nawrócenia moich córek,pomóż poukładać im życie,daj im siłę w walce z przeciwnościami i oddal lęki o jutro.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy22.5.16

    Święta Rito, za Twoim wstawiennictwem proszę Cię o dobrą pracę, bym zawsze pełniła wolę Bożą. Pomóż w relacji z M. i Jego kłopotach finansowych. amen

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy27.5.16

    Święta Rito odsuń ode mnie tęsknotę i udrękę. Proszę pomóż mi, proszę.....

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy2.10.17

    Święta Rito błagam o pomoc w założeniu rodziny, żebym przestała być samotna i żeby moje życie nabrało sensu i i jeżeli jest jakaś nadzieja dla obecnej w moim sercu osoby, proszę dopomóż mi w tym, że bo sama nie dam rady. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy22.11.17

    ŚWIĘTA RITO proszę Cię o da mowy dla Pawełka.

    OdpowiedzUsuń