Modlitwa uwielbienia Boga za dar św. Rity

Dziękuję Ci, Panie, za dobra, którymi raczysz nas obdarzać za sprawą naszych świętych braci żyjących z Tobą w chwale raju. Panie, mając ufność w Twoje miłosierdzie, proszę Cię przez wstawiennictwo świętej Rity o łaskę naśladowania jej, szczególnie w miłości do Ciebie i do bliźnich, zgody na Twoją wolę oraz pobożnego rozpamiętywania męki Chrystusa, Twojego Syna. W poważnej potrzebie, która ściska mi teraz serce, w ogromnym bólu, jaki mnie dręczy, błagam Cię przez zasługi Chrystusa i przez wstawiennictwo tej drogiej świętej, byś mi dopomógł, pocieszył mnie i wysłuchał. Obejmując krzyż, obiecuję, że zawsze będę Ci wdzięczny za to, czego Ty, Nieskończenie Dobry, udzielisz mi dla zbawienia mojego i tych, których Ci powierzam.
O chwalebna święta Rito, każdego dnia pokazujesz dobrotliwie, że to, co dla ludzi jest niemożliwe, u Boga jest możliwe. Siłą twego wstawiennictwa wybłagaj mi łaski, o które pokornie cię proszę.
Najdroższa święta Rito, módl się za mną i bądź błogosławiona na wieki.


W: M. Pabis, Cuda świętej Rity, Dom Wydawniczy "Rafael", Kraków 2012.

32 komentarze:

  1. Anonimowy22.11.12

    Dziękuję Ci Boże za wszystko, proszę Cię za wstawiennictwem św. Rity o dar miłości, o dobrego męża i dar macierzyństwa, po ludzku jest to niemożliwe, proszę , pospiesz mi z pomocą i proszę Cię też o możliwość odpoczynku, bo jestem bardzo zmęczona opieką nad chorą matką, Anna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12.12.12

    O kochana Święta Rito proszę cię pomóż mi w sprawach sercowych z którymi sobie radzę daj mi dużo sił abym pokonała tą miłość.Święta Rito módl się za mną i nie opuszczaj mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11.2.13

    Boże Miłosierny błagam Cię za wstawiennictwem św Rity o łaskę pobożnej dziewczyny dla mojego syna aby mógł założyć rodzinę dzięki Ci Panie że dałeś nam św Ritę

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1.4.13

    Święta Rito proszę Cię o dar macierzyństwa, o zdrowe, szczęśliwe dzieci. Miej nas w swojej opiece

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy24.4.13

    Proszę Święta Rito o zdrowie dla męża,syna i wnuczki,o boże błogosławieństwo i potrzebne łaski dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy12.6.14

    Błagam Ciebie święta Rito o łaskę zdrowia, aby rak opuścił moje ciało leczenie przyniosło skutek i moje ciało było zdrowe. BLAGAM CIEBIE ŚWIĘTA RITO O WSTAWIENNICTWO U PANA NASZEGO, BLAGAM POMOZ MI ABYM W ZDROWIA MOGŁA WSPOLNIE Z MOIM MĘŻEM WYCHOWAC MOJE MUTKIE. CORECZKI BLAGAM POMOZ MI!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy7.11.14

    Prosze Cie Sw.Rito o dobre zdrowie, dar milosci I dar macierzynstwa, prosze Cie rowniez o pomoc w utrxymaniu pracy

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy9.11.14

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo u Pana Naszego Jezusa Chrystusa o łaskę zdrowia dla mojej córki i syna ,Ty najlepiej wiesz co im potrzeba..

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy10.12.14

    Św.Rito uproś u Pana łaskę miłości od Tomka dla mnie, aby pragną mnie obdarzyć tym o czym marzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy16.6.15

    Św. Rito proszę Cię o wstawiennictwo u Pana, abym dostała 2 na koniec roku z matematyki i zdała do następnej klasy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Św. Rito wstaw się za mną u Pana aby mój mąż znalazł miłość do mnie i odnalazł sens naszego małżeństwa i został z naszą rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  12. Św. Rito błagam wstaw się za mną u Pana aby mój mąż znalazł miłość do mnie i odnalazł sens naszego małżeństwa i został z naszą rodziną. Uwielbiam Cię Panie Jezu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy27.7.15

    Najdroższa święta Rito, módl się za mną i moja rodzine bądź błogosławiona na wieki Amen

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy22.8.15

    Kochana swieta Rito,blagam o potrzebne mi laski,o cud zmiany pracy by ktos zadzwonil ze szpitala do mnie,dziekuje juz za wszystko co zrobilas dla mojej rodziny. Amen

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy25.8.15

    Święta Rito proszę O dar wytrzymania krzyża który niose. Pomóż mi prosze

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy25.8.15

    Święta Rito proszę O dar wytrzymania krzyża który niose. Pomóż mi prosze

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy25.8.15

    Swieta pomóż mi nieść mój krzyż

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy12.10.15

    św. Rito pomóz mi isc przez życie, pomóż mi przezwyciężyc wszystkie trudności i wstaw sie za mna w moich troskach. Prosze Cię o pomoc! Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Błagam pomóż święta Rito. Sama ni dam rady.

    OdpowiedzUsuń
  20. Błagam pomóż święta Rito. Sama nie dam rady.

    OdpowiedzUsuń
  21. Błagam pomóż święta Rito. Sama ni dam rady.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy3.11.15

    błagam św. Rito dopomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy17.12.15

    Sw.kochana Rito,odmien te cala sytuacje w pracy na dobre,prosze.Wstawiaj sie za nami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana Święta Rito błagam pomóż mi i wyproś mi cud który mógłby zmienić moje życie tak bardzo chcę żyć i cieszyć się moją rodziną, wiarą i miłością.Ty wiesz czego naprawdę mi trzeba i mam nadzieję że dzięki temu wstawiennictwu otrzymam to o co proszę

    OdpowiedzUsuń
  25. O Sw Rito Blagam ciebie wysluchaj mojej prosby i wstaw sie u Pana Naszego z moja prosba,aby osoba,ktora tak bardzo kocham wrocila do mnie bo niemoge bez niej zyc

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy28.2.16

    Św Rito ratuj mnie ! Wypros mi łaski,skrusz serca rodziców. Zejednaj mnie z nimi abym mogła byc dobra i kochac mojego Ukochanego Tomka !
    Św Rito nie mam juz sily na lzy ani zadnej radości w zyciu. Uratuj mnie! Pragnę chwalic Twa dobroc !

    OdpowiedzUsuń
  27. Św Rito proszę Cię by sprawy z mieszkaniem zakończyły się pomyślnie

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy11.3.16

    Sw.najdrozsza wstaw sie za moja kolezanka ktora bardzo cierpi psychicznie z powodow Tobie znanych,by dobry Bog uzdrowil jej dusze,zabral jej to co przeszkadza w normalnym zyciu.Aby ujrzala, ze Pan dziala,uzdrawia,by jej dusza nalezala tylko do Niego,by dostrzegla, ze otaczaja ja zyczliwe osobe,pelne wspolczucia i Milosierdzia.Chwala Panu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy12.3.16

    Droga kochana sw.Rita wstaw sie.upros dar pojednania dla wiadomych osob Tobie,by wiecej nie dochodzilo do rozlamu.By w tej grupie panowala zgoda.Amen

    OdpowiedzUsuń
  30. Swięta Rito Proszę CIę o opiekę i pomoc dla mnie i moich dzieci w moich trudnych zmaganiach uproś proszę dla mnie łaskę Bożą.Wiesz co myślę i co mnie trapii.Z Całego serca wierzę że pomożesz mi w trudnych sprawach.Dziękuję również za wszystkie dobre rzeczy które mnie spotkały.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy26.5.16

    Kochana wspaniala przyjaciolko moja rito blagam upros dla mnie odwage i beztresowa zdania egzaminow na prawo jazdy kat b

    OdpowiedzUsuń