Codzienna modlitwa ku czci św. Rity

Oto przychodzę do ciebie, najdroższa święta Rito, która w sanktuarium w Cascii, gdzie czczone są twe doczesne szczątki, wylewasz na świat zdroje łask. Staję przed tobą, by złożyć ci codzienny hołd mojego serca, pełnego wdzięczności i poświęconego tobie.

Miłuję cię, święta Rito, patronko w sprawach trudnych! Ratuj mnie zawsze od nieodwracalnych skutków zła. Przyzywam cię, oblubienico Krzyża Świętego! Odsuwaj daleko ode mnie i od moich bliskich rozpacz, która jest śmiercią dla duszy. Sławię cię, o wzorze młodzieńczego wieku! Spraw, by młodzi ludzie nie wpadali w zasadzki niewiary i fałszywych wartości. Błogosławię cię, litościwa wspomożycielko nieszczęśliwych! Przybądź mi z pomocą w każdej potrzebie i nieszczęściu. 

Wychwalam cię, o bohaterko wszelkiej cnoty! Wyproś mi łaskę naśladowania cię w łagodności, cierpliwości i miłości. W ten sposób z pewnością spodobam się Bogu i uczczę cię, która niczego innego nie pragniesz, jak widzieć Go wielbionego przez wszystkich. Kocham cię, moja najsłodsza patronko! Twemu wstawiennictwu powierzam wszystkie me największe nadzieje. Proś za mną Jezusa Ukrzyżowanego, u którego stóp przedstawiają cię na obrazach w chwili otrzymywania kolca z Jego cierniowej korony; módl się za mną i uproś mi przebaczenie mych grzechów.

Pozdrawiam cię, o słońce z Cascii, drogocenny klejnocie Umbrii, chwało zakonu augustiańskiego, jaśniejąca gwiazdo raju.
Bądź dla mnie i dla moich bliskich przewodniczką w burzach życia, prowadź mnie do upragnionego portu nieba, ażebym mógł kochać cię i błogosławić oraz z tobą kochać i błogosławić na wieki miłosiernego Pana. Amen.



W: M. Pabis, Cuda świętej Rity, Dom Wydawniczy "Rafael", Kraków 2012.


291 komentarzy:

  1. Anonimowy10.8.12

    Kochana Święta Rito proś Boga za nami Ty znasz moje myśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta Rito błagam CIĘ o łaski dla mnie wesprzyj mnie materialnie.Wyproś dla moich synów dary Ducha ŚW. i zasiej pokój w mojej rodzinie

      Usuń
    2. Anonimowy27.11.12

      Kochana Św. Rito, uproś Łaski dla moich córek, a szczególnie dla najstarszej córki... wyprostuj jej drogi życia i wymadlaj dla niej Łaskę głębokiej wiary.

      Usuń
    3. Anonimowy28.1.13

      blagam cie sw rito ty znasz moje mysli i bol ulecz mnie i ocal

      Usuń
    4. Anonimowy5.2.13

      Św Rito pomórz miiemu synowi zaliczyć egzaminy.Błaga Cię z całego serca miej Go w swej opiece

      Usuń
    5. Anonimowy5.2.13

      Święta Rito pomórz moiemu synowi zaliczyć egzaminy. Miej Go w swej opiece

      Usuń
    6. Anonimowy9.2.13

      Święta Rito proszę wypraszj potrzebne łaski moim dzieciom i wnukom,proszę o szczęśliwą starość bym z mężęm nie byliśmy ciężarem dla nikogo.Miej nas w swojej opiece.

      Usuń
    7. Anonimowy16.2.13

      Święta RIto błaga Cię o pomoc iłaskę zaliczenia egzaminów dla moiego syna

      Usuń
    8. Anonimowy29.9.13

      św Rito błagam Cię o życie i zdrowie dla Zbigniewa, proszę Cię o to abym mogła pomóc mu w tej walce i zostać dawcą szpiku dla niego

      Usuń
    9. Anonimowy11.10.13

      Św. Rito uproś dary Ducha Św. dla mojej rodziny. Miej dziś w szczególnej opiece Macieja żeby poradził sobie ze swoimi problemami

      Usuń
    10. Anonimowy22.3.14

      Błagam święta Rito o pomoc. Znalazłam się w bardzo ciężkiej sytuacji. Proszę, by ludzie w okół mnie byli wyrozumiali i by wszystko ułożyło się jak najlepiej. Błagam, potrzebuję Twojego wstawiennictwa. Obiecuję zadośćuczynienie wobec potrzebujących. Bezgranicznie wierzę w Twoją pomoc.
      Bóg zapłać

      Usuń
  2. Anonimowy13.8.12

    Święta Rito Tobie powierzam wszystkie moje troski proszę
    o łaski o które modlę się za Twoim wstawiennictwem i dziekuję za codzienne prowadzenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16.8.12

    O Święta Rito pomóż mi żeby mój język był miłosierny,żebym nie sprawiała innym bólu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23.3.14

      będę się modlić w tej intencji ; )

      Usuń
  4. Anonimowy24.8.12

    Święta Rito miej nas w opiece podczas podróży.Uproś nam u Mateńki potrzebne łaski poprzez Jej i Twoje wstawiennictwo u Boga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy26.8.12

    O Święta Rito Ty wszystko wiesz znasz moje myśli marzenia ale i cierpienia Tobie się zawierzam nie opuszczaj mnie i moich bliskich proś Boga za nami.Jezu Ufam Ci,ale niech Twoja Wola dzieje się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Św. Rito proszę opiekuj się Robertem i Ilonką, proszę wyproś u Jezusa Chrystusa całkowite uzdrowienie dla Roberta oraz o łaskę nieustającej wiary dla niego i jego żony. Proszę, by znalazło się dla Roberta miejsce na oddziale rehabilitacyjnym. Ufam Ci Jezu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16.9.12

    O Święta Rito nie opuszczaj mnie uproś mi wybłaganie moich grzechów,rozwiązania problemów,miej w opiece moją córkę w chwilach które będą decydujące już w krótkim czasie o tym czy dzieci adoptowane zostaną z nią.Kochana Rito proś Boga za nami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy17.9.12

    święta Rito proszę cię o łaskę zdrowia

    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy19.9.12

    Święta Rito proszę o pomoc finansową dla mojch dzieci i na spłatę naszych długów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy6.10.12

    Święta Rito błagam,aby moja wnuczka Ewka została uwolniona od złej mocy.Najukochansza Święta Ritko Ty wiesz o co Cię proszę,pomóż mojej wnuczce,otaczaj ja swoją opieka żeby już nikt nie wyrządził jej krzywdy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy11.10.12

    Swieta Rito prosze, wypros laski dla syna Marcina,aby powrocil na droge wiary,pomoz mu,zeby jego bardzo powazne,trudne sprawy szczesliwie sie dla niego rozwiazaly.Uproszaj Sw, Rito o Dary Ducha Swietego.Prosze abys wyprosila dla mnie,odpuszczenie moich grzechow i zebym wytrwala w wierze i pokorze,daj mi sily pokonac tak trudne chwile.prosze o Twoje wstawienictwo

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy19.10.12

    Pomóż mi w znalezieniu pracy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy19.10.12

    Św.Rito proszę o zdrowie dla syna Artura, o nawrócenie go, proszę o pomoc w znalezieniu pracy i uporządkowaniu jego spraw.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy25.10.12

    Św. Rito, patronko spraw najtrudniejszych, z całego serca proszę Cię o łaskę zdrowia i o pomoc finansową, ażebym wyszła z długów i odzyskała pieniądze z Holandii.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy12.11.12

    Św.Rito uproś naszego Boga o wszelkie łaski dla moich synów o szczęśliwe i trwałe założenie rodziny

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy13.11.12

    Święta Rito, proszę o rozwiązanie moich najtrudniejszych problemów, które są Tobie znane.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy14.11.12

    Święta Rito, za całego serca proszę o pomoc w trudnych sprawach, które są tobie znane

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy21.11.12

    O droga ukochana Sw.Rito proszę o wsparcie finansowe dla mojego syna ijego rodziny,żeby się ten jego zakład rozwinął i miał dużo klijentów. Proszę z całego o rozwiązanie trudnej sprawy mojej synowej.Św. Rito wstawiaj się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy22.11.12

    Św.Rito proszę Cie uproś u Boga aby moja córka zdała egzamin prawa jazdy,aby Monice skończyły sie problemy z kolanem,żeby Mateuszkowi dobrze wychodziły badania kontrolne,a Kamilowi zatrzymała sie choroba,Dziekuje za wszystkie łaski otrzymane dotychczas.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy7.12.12

    Swięta Rito,prosze Cię o wyprowadzenie moich dzieci z zasadzki niewiary i fałszywych wartosci.Wypros dla Sylwka łaskę znalezienia pracy i godnego życia.Wstawiaj się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy15.12.12

    Święta Rito, proszę pokornie o łaskę silnej wiary dla mnie i moich bliskich, o zgodę i spokój w naszym domu, o rozwiązanie naszych problemów zdrowotnych i finansowych. Wstawiaj się za nami u Pana.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy21.12.12

    Święta Rito proszę serdecznie prowadż moją rodzinę: synów męża i mnie prostą drogą do Jezusa Chrystusa i pomagaj nam w trudnych sprawach a nawet by się wydawało w beznadziejnych gdzie nie ma już wyjścia z tej sytuacji ale ja wiem że za Twoim wstawiennictwem wszystko się wyprostuje. Cała rodzina zbliży się do siebie byśmy mogli razem chwalić Boga i Syna Jezusa Chrystusa.[consul]

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy1.1.13

    Święta Rito proszę pomóż mi naprawić relacje z przyjaciółką, którą skrzywdziłam, bardzo tego żałuję. To co się stało między nami nie jest miłe Bogu. Proszę pomóż!

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy3.1.13

    Święta Rito błagam Cię pomóż nam, a zwłaszcza mojej siostrze w pozytywnym załatwieniu wszystkich formalności zawiązanych z dalszym leczeniem i opieką nad naszym tatą. Błagam Cię Święta Rito wstaw się za nami u Pana naszego.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy5.1.13

    Proszę o opiekę nad moim synem i osobami, z którymi podróżuje, aby szczęśliwie powrócili do domu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy8.1.13

    SW RITO UPROS MI TA LASKE O KTORA TAK BARDZO CIE PROSZE

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy9.1.13

    Święta Rito błagam Cię pomóż mi w tych moich tak ciężkich sprawach, pomóż mi z tego wszystkiego wyjść

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy9.1.13

    Święta Ritko Ty znasz moje troski i kłopoty z którymi nie daje rady.Proszę pomóż mi i nie zostawiaj mnie ztym samej,bardzo cierpię. Błagam pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy10.1.13

    Święta Rito proszę Cię,uproś mi łaskę z głębi serca płynącego przebaczenia,poprawy zdrowia moich najbliższych i mojego. Pomóż mi wyprosić u Boga nawrócenie mojego Chrześnika i poprawę życia mojej Chrześnicy. Maria

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy23.1.13

    Święta Rito, opiekuj się moim mężem, który właśnie pojechał do szpitala. Spraw, żeby to leczenie było właściwe i przebiegło pomyślnie; żeby wkrótce mógł w lepszym zdrowiu wrócić do domu. Polecam Tobie wszystkie nasze problemy. Proszę, pomóż nam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy24.1.13

    Św. Rito błagam Cię z całego serca, ze wszystkich sił swoich o wstawiennictwo do pana Boga o zakończenie kłopotów. proszę spraw, żeby człowiek, który nas skrzywdził opamiętał się i oddał nam nasze należności. błagam Cię Św Rito, żeby sprawa mieszkania wyjaśniła się pozytywnie. Błagam Cię módl się za mnie i za moją mamę, aby po latach dużych zmagań i przeciwności wszystko się naprawiło i żebyśmy mogły żyć spokojnie i bezpiecznie. o nic innego nie proszę, tylko żeby te wieloletnie problemy się skończyły. Wspomagaj nas. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy26.1.13

    św.Rito udziel łaski mojemu synowi aby zrozumiał i dobrze kierował swoim dorosłym życiem,

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy29.1.13

    Swita Rito blagam Cie wstaw sie do Boga Najwyzszego za moim mezem Miroslawem, o milosierdzie dla niego, o przebudzenie jego sumienia, o nawrocenie do Boga, porzucenie grzesznego zycia i powrot do rodziny.
    Ty walczylas o dusze swojego meza, prosze wesprzyj mnie w walce o dusze mojego meza Miroslawa.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy31.1.13

    Swieta Rito, prowadz mnie bezpiecznie w tej mojej nowej sytuacji. Otocz zyczliwymi ludzmi, aniolami i spraw, abym sobie poradzila. Znowu blagam o cud. Dziekuje za wszelka pomoc juz otrzymana od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy1.2.13

    Sw Rito proszę pomóz mi zacząć nowe spokojne zycie uchron mnie przed nienawiscią i zemstą przez dzieci błagam przezwycieżyc moich wrogów

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy6.2.13

    Święta Rito błagam Cię pomórz moiemu synowi zaliczyć trudne egzaminy .Miej go w swej opiece 06 02 2013

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy8.2.13

    Święta Rito Ty znasz moje troski i kłopoty z którymi nie daje rady.Proszę pomóż mi i nie zostawiaj mnie z tym samej,bardzo cierpię. Błagam pomóż mi EWA...Proszę cie o zdrowie dla mojego brata ADAMA I DLA CA LEJ MOJEJ RODZINY...

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy8.2.13

    ŚW. RITO RATUJ MNIE PROSZĘ EWA.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy8.2.13

    Święta Rito, wstawiaj się za mną u Pana w najtrudniejszych problemach moich i mojej rodziny. Ty wiesz, czego najbardziej potrzebujemy. Pomóż nam, proszę!

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy8.2.13

    Święta Rito Ty znasz moje troski i kłopoty z którymi nie daje rady.Proszę pomóż mi i nie zostawiaj mnie z tym samej,bardzo cierpię. Błagam pomagaj mi nieustannie...Proszę cie o zdrowie dla mojego brata ADAMA i dla całej mojej rodziny...

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy10.2.13

    Św. Rito. proszę o wstawiennictwo u Pana Naszego w intencji zdrowia mojej siostry,która oczekuje na wyniki z onkologii. Bardzo proszę również o opiekę nad całą rodziną, szczególnie synem. Błągam o zdrowie dla niego jak i pomyślność we wszystkich trudnych sytuacjach życiowych. Św. Rito, oddaję Ci nas w opiekę.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy19.2.13

    ŚW. RIYO Twemu wstawiennictwu powierzam wszystkie me największe prosby. Proś o zdrowie dla mnie Jezusa Ukrzyżowanego . Módl się za mną i uproś mi przebaczenie mych grzechów.BŁAGAM pomagaj niwustannie mojej całej rodzinie. EWA..

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy20.2.13

    Św.Rito pomóż mi aby w mojej pracy zakończyły się problemy,abym była dobrą pracownicą.Proszę Cię oddal ode mnie wrogów ,którzy mi żle życzą,spraw,aby w moim życiu się polepszyło,daj mi miłość i pomyślność we wszystkich życiowych sytuacjach .Błagam Cię Św.Rito Pomóż MI MOnika

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy20.2.13

    Św.Rito bardzo Cię Proszę o miłość Monika

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy21.2.13

    ŚW. RIto.. Twemu wstawiennictwu powierzam wszystkie me największe problemy.Wyproś o zdrowie dla mnie Jezusa Ukrzyżowanego . Módl się za mną i całą moja rodzinę .BŁAGAM pomagaj nam nieustannie. GOSIA..

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy21.2.13

    Święta Rito Ty znasz moje troski i kłopoty z którymi nie daje rady.Proszę pomóż mi i nie zostawiaj mnie z tym samej, tak bardzo cierpię. Błagam pomagaj mi nieustannie...Proszę cie o zdrowie dla mojego brata ADAMA i dla całej mojej rodziny...JEZU UFAM TOBIE...EWA

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy21.2.13

    ŚW Rito, wstawiaj się za mną u Pana w najtrudniejszych problemach moich i mojej rodziny. Ty wiesz, czego najbardziej potrzebujemy. Pomóż nam, proszę!MAŁGOSIA ..

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy27.2.13

    SWIETA RITA PROSZE ZA MOJEGO MEZA ZEBY NIE NADUZYWAL ALKOHOLU ZEBY BYL DOBRYM MEZEM I ZEBYSMY ZAWSZE MIELI PRACE

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy28.2.13

    PROSZE SW RITO O MOJAL ZONE BY ZROZUMIALA SES MALRZEJSTWA I WRUCILA DO BOGA PROSZE SW,RITO POMUSZ MI BO JUSZ NIEMAM SIL MA TRUJKE DZIECI PROSZE BY ZONA ZOSTALA MARIUSZ

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy5.3.13

    Z całego serca proszę o dar potomstwa dla nas. Św. Rito wstaw się za nami u Naszgo Pana.

    Uproś o łaskę wiary dla mojego męża i wszystkich ludzi na ziemi.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy5.3.13

    Proszę o potomstwo dla nas i łaskę wiary dla mojego męża i wszystkich ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy16.3.13

    Proszę o opiekę Matki Bożej dla Ojca Sw. Franciszka i papieża- emeryta Benedykta XVI, oraz łaski potrzebne dla naszej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy19.3.13

    O ŚW.RITO POMÓŻ MI POKONAC MOJĄ SAMOTNOSC I SPOTKAC MOJĄ BRATNIĄ DUSZĘ......PROSZĘ POMÓZ MI POKONAC MOJE PROBLEMY FINANSOWE I MOJE TRUDY ŻYCIA.......ŚW.RITO WSTAW SIE ZA MNĄ U BOGA I POMÓŻ MI BO CZASEM JUZ NIE DAJE RADY.........

    OdpowiedzUsuń
  54. ŚWIĘTA RITO PROSZĘ CIĘ O ŁASKI DLA MNIE I MOJEJ RODZINY MOICH CÓREK ŻEBY NIE BŁĄDZIŁY. Święta Rito, wstawiaj się za mną u Pana w najtrudniejszych SPRAWACH ŻEBYM UMIAŁ ICH DOBRZE ROZWIĄZYWAĆ.prowadż mnie bezpiecznie w tej mojej nowej sytuacji. Otocz życzliwymi ludzimi, aniołami i spraw, abym sobie poradzil. Znowu błagam o cud. Dziękuje za wszelką pomoc już otrzymana od Ciebie.Robert .

    OdpowiedzUsuń
  55. Święta Rito,Patronko od spraw trudnych,powierzam Twym modlitwom wszystkie sprawy mego syna.Pan Bóg wie,że codziennie modlę się gorąco o łaskę spowiedzi św. i niedzielne msze św. dla niego.Czasami tracę już nadzieję,choć wiem,że cierpliwość i wytrwałość w modlitwie to cnoty.Uproś mu św.Rito też światło Ducha Świętego, by zdał egzaminy i ukończył studia i znalazł pracę.Proszę też o Twe wstawiennictwo dla mojej córki i dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy28.3.13

    Święta Rito ,patronko od spraw trudnych proszę Cię za moich synów pomóż im w egzaminach,módl się za mojego męża żeby nie wracał na drogę pijaństwa daj mu siłę aby trwał w trzeźwości ,pomóż nam żebyśmy znaleźli pracę,proszę o zdrowie dla całej mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy7.4.13

    Święta Rito,patronko od spraw beznadziejnych proszę Cię w intencji mego syna i wszystkich jego spraw.Proszę o spowiedż św. dla niego i aby żył według przykazań.Uproś dla niego światło Ducha Świętego na przygotowanie i zdanie egzaminów oraz proszę o pracę dla niego.Proszę też o pomoc w naszej trudnej sytuacji finansowej.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy9.4.13

    Święta Rito moja sprawa jest beznadziejna nie wiem czy uda się uratować mój związek z Jarkiem. Sama go schrzaniłam a teraz cierpię. Proszę Cię dopomóz aby nam się udało pragnę ułożyć sobie z nim życie zawrzeć związek małżeński i i żyć w szczęśliwej rodzinie wraz z naszym potomstwem. Błagam o pomoc Wsatw się za mną u Najświętszej Maryji.
    Błagam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy10.4.13

    Ukochana Święta Rito,proszę Cię o wstawiennictwo w sprawach i problemach moich dzieci i moich.Najbardziej Twych modlitw potrzebuje mój syn- prawdziwego nawrócenia, zdania egzaminów i pracy.Pomóż, Święta Rito, abyśmy mogli pospłacać nasze długi.Chwała Ci Panie za Twoich Swiętych,że możemy Cię prosić za Ich pośrednictwem.

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy11.4.13

    Umiłowana Święta Rito,proszę o modlitwę w naszych intencjach- o świętą wiarę dla syna, łaskę skończenia studiów i pracę.Proszę też o pomoc w trudnej sytuacji.Módl się za nami!

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy15.4.13

    O ŚW.RITO WYSŁUCHAJ PRÓŚB MOICH,KTÓRE TOBIE POWIERZYŁAM I WYPROŚ MI U PANA BOGA TE ŁASKI O KTÓRE TAK BARDZO PROSZĘ. TWOJA CZCICIELKA.

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy23.4.13

    sw.Rito prosze przedstaw Panu Naszemu Najwyzszemu problemy mojego syna w ktorych juz nie mam sily mu pomagac,niech dobry Bog zmieni to co powinno byc zmienione i zostawi to co zostac powinno.

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy25.4.13

    Droga Święta Rito, proszę, aby podjęta przed chwilą decyzja przyniosła mi oczekiwane owoce. Błogosław mnie i moim bliskim.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy11.5.13

    Św. Rito, uproś mi dar dobrej spowiedzi i nawrócenia, bardzo Cię proszę!

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy11.5.13

    Droga Św. Rito, z całego serca proszę Cię o dar macierzyństwa. Proszę o to, abym mogła zajść w upragnioną ciąże i szczęśliwie urodzić dziecko. Błagam wysłuchaj moich próśb i wstaw się za mną do Najmilszego Boga Ojca.

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy21.5.13

    Święta Rito pragnę poznać Ciebie i Twe szlachetne życie. Bądź mi pomocą w mym codziennym życiu, Święta Rito bardzo chciałabym zrealizować swoje plany, proszę pokornie o Twoje wsparcie i pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy25.5.13

    Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo w moich problemach i lękach oraz o łaskę uproszenia dobrej żony i ułożenia sobie z nią życia, oraz o stałą pracę, żeby mnie nie zwolnili

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy26.5.13

    Najkochańsza Święta Rito, w najtrudniejszym okresie mojego życia, kiedy już nikt nie wierzył i każdy stracił nadzieje dałaś mi moc niepojętnej wiary. Kiedy brakowało już sił sprawiałaś że działy się cuda o których nawet nie śniłam. Pomoż Nam proszę wytwać do szcześliwego rozwiąnia sprawy, dałaś mi tak jasne znaki, za które jestem niewypowiedzialnie wdzieczna. Ty wiesz że ten czas zmienił mnie na lepsze, mimo tak wielkiego bólu. Ty sprawiłaś żę zniosłam godnie cierpienie które potem zamieniło się w Radość Swiatło i Szczescie. Wiem ze wszystko mialo sens. Dziekuje ze jest dane przezywac mi tak wielka Milosc. Pomoz mi wytrawac blagam bo wierze ze juz wkrotce wszystko bedzie dobrze. Swieta Rito bede Cie chwilac do konca mych dni za wszystkie Cuda jakie mi wyprosilas.

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy26.5.13

    Anonimowa.Sw,Rito proszę cię o nawrucenie mojej córki, uwolnienie z nałogu i od wszelkich pokus proszę cię takrze o uzdowienie z nerwicy. Pomoc w pisaniu pracy magisterskiej i ukończeniu studiów.Pomoc w poejmowaniu trudnych decyzji życiowych w wyboże dobrego męża.Sw.Rito błagam cię o Twoją pomoc Ty wszystko możesz za co będe Ci bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy26.5.13

    Święta Rito,proszę Cię w intencji syna.Uproś mu łaskę spowiedzi św., usuń przeszkody, które trzymają go z dala od konfesjonału.Uproś mu światło Ducha Świętego na przygotowanie, a potem zdanie egzaminów oraz spokój i błogosławieństwo Naszego Pana.

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy10.6.13

    Swięta Rito, dziękuję Ci za to że zdałam egzamin.Proszę Cię w intencji mojego syna o zdrowie dla niego zeby nie ogarniały go myśli samobójcze,o znalezienie prawdzwej miłości,założenie rodziny,pomoc w znalezieniu pracy.Proszę o nawrócenie moich synów i męża i o siły dla mnie i wytrwałość w modlitwie.Wierzę Swięta Rito że mi pomożesz we wszystkich moich prośbach i tych nie pisanych też.Pokornie proszę o Twoje wsparcie i jestem Ci wdzięczna za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy20.6.13

    Swieta Rito jestem taka szczesliwa!!Dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy24.6.13

    święta Rito, proszę o poprawę sytuacji materialnej, o zdrowie i Boże błogosławieństwo dla naszej rodziny, o nawrócenie dla syna

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy24.6.13

    Swieta Rito dziekuje postokroc za pomoc i opieke jaka mnie otaczasz Prosze pomoz mi w podejmowaniu dobrych dezycji. Prosze zeby bylo jak najmieij cierpienia. Prowadz mnie Swieta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy1.7.13

    Święta Rito dziękuję że czuwasz nad mną każdego dnia, dziękuje że znów jestem najszczęśliwsza! Nie przestawajcie wierzyć - nigdy! Wiara czyni cuda, nawet w najbardziej beznadziejnych przypadkach!!

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy13.7.13

    Kochani, powierzcie swoje sprawy, nawet te naprawdę beznadziejne, świętej Ricie, ona Was poprowadzi, staną się rzeczy o których nie śniliscię:)!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy17.7.13

    Święta Rito, dziękuję za wszystko. Błagam i proszę o dalszą pomoc i wstawiennictwo w moich potrzebach.Otaczaj opieką moją rodzinę, a zwłaszcza moje dzieci.Jest mi bardzo ciężko, ale z Twoją pomocą pokonam wszystko zło, które mnie otacza.Wierzę mocno, że dla Boga nie ma nic niemożliwego.Bez Twojej pomocy napewno sobie nie poradzę.Zatroskana matka i Twoja córka.

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy20.7.13

    Sw.Rito dziekuje za wstawienie u Boga za mna moje dzieci i meza; prosze dla nas o zdrowie spokoj serca i by diabel nie mieszal nam juz nigdy by z wiara nadzieja i miloscia uplywaly nam nasze dni z tak upragniona pogoda Ducha i wzajemna cierpliwoscia, nie chce juz byc toksyczna matka i prosze sw.Rito o pomoc bo tak dalej nie moge juz zyc ..,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy27.8.13

      Brak mi sil prosze sw. Rito pomoz bo sama nie daje rady...

      Usuń
    2. Anonimowy14.9.13

      Dziekuje sw. Rito za pomoc. wyproszone laski doswiadczam...

      Usuń
    3. Anonimowy26.9.13

      Prosze sw.Rito pomoz mi pojednac sie z Bogiem

      Usuń
  79. Anonimowy22.7.13

    Św. Rito, patronko od spraw beznadziejnych i po ludzku niemożliwych,uproś u Miłosiernego Jezusa , aby wybaczył mi moje winy , okazał mi swoje miłosierdzie i jeśli to będzie zgodne z jego wolą uczynił cud w moim życiu , o który go z wielką nadzieją proszę.Błagam ratuj mnie , bo ginę.

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy26.7.13

    Swieta Rito dalas mi tyle cudow, przepraszam za grzechy jakie popelnilam ktorych zaluje i prosze o wybaczenie. Swieta Rito dziekuje za najwieksze szczescie jakie moze spotkac czlowieka

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy28.7.13

    Święta Rito w dniu moich urodzin dziękuje Ci za każda łaskę która dla mnie wyprosiłaś, za nadzieje kiedy wszystko były już beznadziejnie, za wiarę oraz za Miłość w sercu która dała siły do walki. Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy1.8.13

    Sw Rito dziekuje za wszystkie laski jakimi mnie obdarzasz, przebac zmi grzechy i wskaz wlasciwa droge zebym nie stracila tego daru ktory za Twym posrednictwem dostal mi dany

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy11.8.13

    Swieta Rito dziekuje za wszelkie laski jakimi mnie obdarzasz, bede Ci wdzieczna do końca mych dni. Dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy19.8.13

    Módlcie się gorąco i ufajcie świetej Ricie, Ona wyprosi dla Was najprawdziwsze cuda!!! Dziękuje Święta Rito!

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy20.8.13

    ...cokolwiek dzieje sie ku lepszemu w moim zyciu ,zawsze nadarza sie przeszkoda ,nie wiem dlaczego tak jest Niedawno musialam pozegnac sie z moja siostra tak mloda i piekna kobieta,ktora z powodu ciezkiej choroby musiala opuscic to ziemskie zycie Teraz sama borykam sie z wlasna choroba a przeciwnosci losu wciaz narastaja Wszystko co dzieje sie wokol mnie wierze ze ma swoj sens Jestem pewna ze poznajac tutaj niedawno Ciebie Sw Rito w moim zyciu i zyciu moich najblizszych zacznie sie dziac lepiej Bede sie do Ciebie modlila Kochana a Ty prosze upraszaj dla nas laski u Pana Naszego.....

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy21.8.13

    Święta Rito, jak 22 dnia miesiąca polecam Tobie moje troski i dziękuje za wyproszone mi łaski, szczególnie tą najważniejsza, bedę chwalić imię Twoje do końca swych dni, dziękuje Ci Święta Rito!

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy21.8.13

    Św. Rito proszę cię o łaski potrzebne dla mojej rodziny, uproś u Boga zgodę i pojednanie w niej. Proszę cię aby zapanowała w niej miłość, wiara i chęć bycia razem.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy24.8.13

    Powierzcie swoje sprawy swietej Ricie, modlcie sie goraco i wierzcie a bedą dziać się cuda o których nie śniliście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy8.3.14

      sw.rito powierzam ci sprawę uzdrowienia moich nóg

      Usuń
  89. Anonimowy25.8.13

    Św. Rito moja Matko Duchowa, błagałem Cię o wstawiennictwo. Była to dla mnie sprawa życia i śmierci. Wierzę dale mocno, że mi pomożesz. Tak bardzo błagałem Ciebie i błagam . Nie opuszczaj mnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy25.8.13

    Św. Rito co ja mam zrobić ?? Błagałem Cię w trudnej sprawie, którą przyczynom był mój grzech. Mój żal za ten grzech graniczył z obłędem. Leżałem krzyżem w kościele i błagałem o litość . Co ja mam jeszcze zrobić ?? Byłem u spowiedzi, modlę się i błagam Boga . Daj mi jakiś znak , cokolwiek BŁAGAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy26.8.13

    Błagam Cie ratuj moją rodzinę ...

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy26.8.13

    Wczoraj się poddałam, przestałam wierzyć i zaczełam watpić. Moja sprawa wydawała się być naprawdę beznadziejna. Rano po Mszy Świętej w dzień Matki Boskiej Częstochowskiej dostałam znak, żebym nie przestawała wierzyć, wszystko zaczeło się z powrotem układać. Dziękuje!!!

    "Proście, a będzie wam dane, szukajcie, a znajdziecie; kołaczcie, a otworzą wam. ... byście się modlili i prosili, tylko wierzcie, że otrzymacie, a spełni się wam."

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy26.8.13

    Święta Rito będę Cię chwalić do końca swych dni, dziękując za łaski jakie mi wyprosiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy27.8.13

    Św Rito pocieszycielko ty najbardziej rozumiesz moje prośby ponieważ w zyciu twoim były takie same chwile jak w moim proszę cie udziel mi laski w blaganiach moich

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy30.8.13

    Święta Rito dziekuje za wstawiennictwo, wysluchanie mych modlitw. Bede chwalić imie Twoje do końca mych dni.

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy6.9.13

    Święta Rito dziękuje za wyproszone mi łaski, za wielką nadzieję i wiarę a teraz za najszczęśliwsze chwile. Proszę wstaw się za pokój na świecie, zdrowie dla moich bliskich, szczęsliwe serce dla nich i pomyślne narodziny zdrowego dziecka R.

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy8.9.13

    Święta Rito dziękuje za dar wiary, nadziei i nieustającej miłości w tak trudnych dla mnie chwilach. Dziękuje za najpiękniejsze chwilę jakie teraz mi wypraszasz. Będę chwalić Cię do końca mych dni! Módlcie się kochani do Świętej Rity, nawet w najbardziej beznadziejnych sytuacjach!

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo za szczęśliwe zakończenie mojej trudnej sprawy, za pokój na świecie, za szczęśliwe narodziny zdrowego dziecka dla R. i za mój bezpieczny lot w obie strony. Święta Rito wstaw się za wszystkich moich bliskich i wszystkich ludzi na świecie. Twoja czczicelka Sonia

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy10.9.13

    Święta Rito wyproś mi łaski o które Ciebie tak gorąco proszę.Wierzę że jesteś przy mnie i mnie wspierasz. Dziękuję za wszystko co dla mnie uczyniłaś wstawiając się u Naszego Pana .Nie opuszczaj mnie bardzo potrzebuję Twojej pomocy,

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy11.9.13

    Swieta Rito dziekuje za wyproszone mi laski. Za Twe wstawiennictwo bede Cie chwalic do konca mych dni. Dziekuje za dar wiary, nadzei i milosc.

    Dzis w swych modliwach polecam tych ktorzy 12 lat temu zgneli w atakach na WTC, wypros im laske Nieba oraz wstaw sie za ich bliskimi i rodzinami.

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy12.9.13

    Święta Rito z całego serca polecam się Twojej opiece i wierzę w Twoje wstawiennictwo oraz o wyproszenie łask o które tak bardzo Ciebie proszę, A za otrzymane DZIĘKUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy14.9.13

    Blagam Swieta Rito o zdrowie dla Piotrusia aby moje szczere modlitwy zostały wysłuchane błagam pokornie

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy14.9.13

    Błagam Święta Rito o zdrowie dla Piotrusia aby urósł tak jak jego rówieśnicy. Błagam maj mocniej jak potrafię wysłuchaj mojej pokornej modlitwy

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy14.9.13

    Św Rito proszę Cie o życie dla mojego brata Romana i pomoc w cierpieniach.

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy14.9.13

    Swieta Rito proszę o szczesliwy powrot do domu i wstawiennictwo w znanej Ci intencji. Dziekuje za wyproszone mi laski, dziękuje z calego serca za to ze D. jest w moim zyciu. Swieta Rito będę chwalić Twe imie do końca mych dni.

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy15.9.13

    SW RITO BŁAGAM O ŁASKĘ ZDROWIA DLA ANDRZEJAI DLA DIANY

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy15.9.13

    Święta Rito,dziękuję za łaski jakimi obdarzasz moją rodzinę,pokornie błagam Cię o wyproszenie łaski zdrowia dla Janusza aby nie musiał poddać się operacji.Proszę wstaw się za nim u Pana Naszego Miłosiernego.Ty wiesz co znaczy zmartwienie o bliskich,dlatego proszę trwaj zawsze przy nas.Święta od spraw trudnych powierzam Ci wszystkie moje troski i zmartwienia pomóż mi.AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy17.9.13

    Swieta Rito wybacz mi moje slabosci blagam pomoz mi z godnoscia przejsc te chwile, prosze o wysluchanie mych goracych prosb, tyle juz dla mnie wyprosilas lask ze az ciezko mi prosic i wiecej. Bede czcic imie Twoje do konca swych dni. Sonia

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy17.9.13

    Odkryta na nowo, Święta Rito! Błagam Cię o wyproszenie łask spokoju, tolerancji, dobrego zdrowia psychicznego dla naszej rodziny w trudnych dniach. Ty znasz moje myśli...(MAS) Oby nastąpiło pojednanie, dobroć dla drugiego, zrozumienie i szczęście, oby życie było bez nałogów. Św. Rito! Powierzam Ci moje troski z nadzieją na pomoc. AMEN.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy17.9.13

    Święta Rito dziękuję Tobie za wstawiennictwo i otrzymane łaski,ale błagam o wysłuchanie jeszcze jednej prośby na której tak bardzo mi zależy.Proszę o dar miłości Jerzego.

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy18.9.13

    Święta Rito, dziękuje za wstawiennictwo i wysłuchiwanie mych gorących modlitw, proszę czuwaj nade mną i mniej mnie w swojej opiece. Będę chwalić Twe imię najdroższa święta Rito dziękując za łaskę wiary, nadziei i miłości i pomoc w naprawdę bardzo trudnej sprawie!

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy19.9.13

    Jeszcze raz dziękuję Ci Święta Rito za wyproszona mi łaskę, za pomoc, wstawienniectwo i opiekę. Błagam Święta Rito bądź przy mnie do końca mych dni. Ciezko mi wyrazic ma wdzięczności. Dziekuje!!!

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy22.9.13

    22 każdego miesiąca ze szczególną wdzięcznością patrze w niebo i do Ciebie zanosze modlitwy bajdrozsza swieta Rito. Dziekuje za opiekę i wstawiennictwo, dziekuje ze skonczyl sie koszmar dziekuje za jeszcze mocniej swieci slonce..

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy22.9.13

    22 każdego miesiąca ze szczególną wdzięcznością patrze w niebo i do Ciebie zanosze modlitwy bajdrozsza swieta Rito. Dziekuje za opiekę i wstawiennictwo, dziekuje ze skonczyl sie koszmar dziekuje za jeszcze mocniej swieci slonce..Kocham Cie swieta Rito

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy22.9.13

    Kocham Cie swieta Rito

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy28.9.13

    Swieta Rito dziekuje za najpiekniejsze wakacje w moim zyciu, przepraszam za krzywdy ktore uczynilam, prosze o wybaczenie i prosze opiekuj się mną. Twoja czcicielka Sonia.

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy29.9.13

    Święta Rito otocz opieką małego Stasia, potrzebuje twojej pomocy proszę aby Ci którzy decydują o jego życiu podjęli dla niego dobre decyzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy30.10.13

      Święta Rito dziękuję w dniu dzisiejszym zostały podjęte pierwsze pozytywne działania , proszę opiekuj się Stasiem potrzebuje Twojej pomocy

      Usuń
  117. Anonimowy29.9.13

    Św.Rito,dziękuje Ci za łaski,ale jestem niedowiarkiem,boję się że te cierpienia wrócą proszę uproś mi łaskę zaufania tak do końca,prosiłam o pracę dla syna,otrzymał,prosiłam o ulgę w cierpieniu dla córki,otrzymała,tak bardzo proszę o uzdrowienie z nałogu dla syna,ale każdy dzień oczekiwania jest dla mnie trudny,bo nie wiem czy jutro znów nie zacznie,ten lęk,mnie zabija,proszę odbierz to odemnie ja nie mogę z tym żyć Amen

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy5.10.13

    Kocham Cie swieta Rito, z calego serca dziekuje za dane mi laski. Prosze opiekuj sie i czuwaj nade mna i moimi bliskimi. Czcic bede imie Twoje do konca swych dni.

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy12.10.13

    Dziękuję Ci święta Rito za dotychczasowe łaski.Proszę Cię o szczęśliwy poród dla mej córki, o zdrowie dla dziecka i dla niej.Wierzę, że zostanę wysłuchana.Sławię Cię z całego serca i nigdy nie przestanę.Ufam Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy15.10.13

    Błagam Cię, święta Rito o łaskę spowiedzi św. i inne potrzebne łaski dla syna.Modlił się bardzo Nowenną Pompejańską o potrzebną łaskę dla siebie, lecz nie otrzymał jej.Boję się ,że traci wiarę.Pan Bóg zna jego sprawy i jego serce.Pomóż mu, św. Rito swą modlitwą.Amen

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy16.10.13

    Proszę Cię, św. Rito o modlitwę w intencji syna w intencjach Panu Bogu wiadomych.Zawierzam wszystkie nasze sprawy Twym modlitwom, św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy17.10.13

    Dziękuję Ci, św. Rito za Twe modlitwy w intencjach syna .Bądż błogosławiony Panie Jezu, teraz i na wieki.

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy19.10.13

    Proszę Cię,św. Rito o nawrócenie mego syna, o łaskę spowiedzi św. i we wszystkich intencjach Panu Bogu wiadomych.

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy20.10.13

    Święta Rito,proszę Cię w intencji mojej rodziny, a szczególnie syna.Proszę o łaskę prawdziwej wiary dla niego, spowiedż św. i inne potrzebne mu łaski,Panu Bogu wiadome.

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy20.10.13

    Dziękuję,Ci Święta Rito za łaski jakie doznałam za Twoim wstawiennictwie i błagam wyproś u Pana Naszego Miłosiernego,łaskę zdrowia dla Janusza a dary Ducha Św. dla Jakuba i Szymona proszę otocz opieką całą moją rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy20.10.13

    Święta Rito, proszę Cię wstawiaj się za Januszem u Pana Naszego Miłosiernego a za dotychczasową opiekę dziękuję Ci bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy21.10.13

    Błagam św. Rito o spowiedź św. dla syna oraz inne łaski mu potrzebne.Proszę też o poprawę naszej sytuacji finansowej i pomyślne zakończenie ważnych spraw syna.

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy22.10.13

    Święta Rito,upraszaj u Miłosiernego Pana Naszego wszelkie łaski dla mojej rodziny, a szczególnie łaskę spowiedzi św. dla syna i prawdziwe nawrócenie, a także inne potrzebne mu łaski, o które błagam Majestat Boży.

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy26.10.13

    Św.Rito proszę o zdrowie ,miłość, szczęście w mojej rodzinie,o łaski które są mi potrzebne.Dla córki pomoc w ukończeniu szkoły i zdaniu matury,poprawieniu sytuacji finansowej aby było mnie stać finansowa jej naukę .

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy26.10.13

    Swieta Rito, wstaw sie za mna kochana, wypros mi u Boga Ojca zdrowie, kocham cie

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy29.10.13

    Świeta Rito proszę Cię u Wstawiennictwo Boga Ojca aby wysłuchał o co tak bardzo proszę aby otworzył serce człowieka ktorego kocham ,aby zrozumiał i stworzył związek pełen miłosci zrozumienia wiary i szczęścia pomóż mi w tym błagam tak bardzo tego pragnę. Wierze i ufam że mi pomożesz . Amen

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy29.10.13

    Święta Rito, wstaw się za mną do Boga, abym mogła zdać egzamin na prawo jazdy. 05.10.2013r. będę zdawać 11 raz w Słupsku. Wyproś mi łaskę u Boga.Ty pani jesteś patronką spraw niemożliwych i beznadziejnych, ale moja wiara w Twoją moc sprawi, że w końcu na arcie egzaminu zobaczę wynik pozytywny. Gorąco proszę o wstawiennictwo i zapewniam gorliwą modlitwę do Ciebie i Boga

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy29.10.13

    Prosze o pomyslne wyniki badan dla syna Marka.

    OdpowiedzUsuń
  134. Droga Święta Rito, wstaw się do Boga aby uprosić łaskę, o którą tak gorącą proszę. Proszę Święta Rito o łaskę uzdrowienia dla wszystkich niepełnosprawnych, słabych, chorych ze strony pomagamy.dbv.pl i tych których historii nie znamy. Wolontariuszom, którzy poświęcają swój czas i zdolności, dodaj sił, moc i radość na czynienie dobra, a we wszystkich trudnościach życia światło i wytrwanie.

    OdpowiedzUsuń
  135. Droga Święta Rito, wstaw się do Boga aby uprosić łaskę, o którą tak gorącą proszę. Proszę Święta Rito o łaskę uzdrowienia dla wszystkich niepełnosprawnych, słabych, chorych ze strony pomagamy.dbv.pl i tych których historii nie znamy. Wolontariuszom, którzy poświęcają swój czas i zdolności, dodaj sił, moc i radość na czynienie dobra, a we wszystkich trudnościach życia światło i wytrwanie.

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy6.11.13

    Święta Rito,droga moja patronko,proszę Cię we wszystkich intencjach syna w sprawach Panu Bogu i Tobie wiadomych.Ufam w moc Twej modlitwy,Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy14.11.13

    Prosze Cie goraco sw.Rito o poparcie mojej modlitwy,blagania w intencji mojego syna,prosze o wyproszenie Lasb Bozych i cud przemiany duchowej i moralnej i potrzebne mu laski.Prosze zeby Jezus Milosierny podal mu reke,poprowadzil droga wiary,nadziei i milosci.Bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy19.11.13

    pomoz kochana Rito kocham bardzo cię modl sie o moje zdrowie i wszystkich na calym swiecie dziekuje ci bardzo badz pozdrowina.

    OdpowiedzUsuń
  139. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  140. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  141. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  142. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  143. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  144. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  145. Bardzo proszę o wsparcie i pomoc w modlitwie. Zwracam się do świetej Rity o pomoc w odzyskaniu dla mnie bardzo waznej osoby. Wierze w jej zaslugi i w to że naprowadzi mnie na drogę do niego, że zwroci się do Boga o pomoc w mojej sprawie i da mi to szczescie zeby wszystko sie ułożyło.. Kochana świeta błagam wysluchaj moich prosb. bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy27.11.13

    Święta Rito proszę o uzdrowienie mnie z choroby psychicznej i dodaj mi sił fizycznych.

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy27.11.13

    Proszę kochaną Święta Rito o spotkanie z George,którego poznałam w Rzymie.Oddal ode mnie wszelkie choroby.

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy28.11.13

    Kochana sw.Rito blagam Cie o pomoc jutrzejsza dla Szymona... mama

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy2.12.13

    Ukochana św. Rito błagam Cię o pomoc dla mojej Córki ażeby pomyślnie przeszła przez proces rekrutacyjny i otrzymała pracę...

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy2.12.13

    Kochana Św. Rito błagam o pomoc dla mojej Córki, Ty wiesz o co chodzi...

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy4.12.13

    Ukochana Św. Rito proszę pomóż mojej Córce a poprzez to ja nie będę popadać w rozpacz i depresję. Błagam i proszę miej nas w opiece.

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy5.12.13

    Św Rita błagam o pomoc w wiadomej sprawie, bardzo proszę...

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy7.12.13

    Święta Rito proszę uzdrów mnie z wszelkich chorób,uzdrów moje oczy i kręgosłup.Uzdrów mnie z choroby psychicznej i dodaj sił fizycznych.

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy8.12.13

    Święta Rito błagam pomóż mojemu Dziecku.Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy16.12.13

    Święta Rito, proszę o zdrowie i Boże błogosławieństwo dla naszej rodziny, o poprawę naszej sytuacji materialnej i łaskę nawrócenia dla syna.

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy17.12.13

    Dzień dobry wszystkim, którzy prosicie św. Ritę o pomoc i wstawiennictwo. Właściwie piszę, żeby dodać otuchy tym, którzy poza św. Ritą i modlitwą do Boga nie widzą już ratunku. Też tak miałam, wczoraj i przedwczoraj i wiele, wiele dni wstecz. Wczoraj wszystko co mnie przerastało oddałam św. Ricie i św. Józefowi, żeby zanieśli tę moją beznadzieję do Boga. Sprawa była beznadziejna po ludzku, niemożliwa do rozwiązania ze względu na czas i przeszkody nie do pokonania. Napisałam nawet wczoraj list do św. Józefa z prośbą o ratunek, odmawiałam telegram do tego świętego i ciągle uciekałam się do św. Rity. Dziś miał być dla mnie straszny dzień. A....nie był. Ratunek od Boga przyszedł. Nie wszystko jeszcze rozwiązane, ale to i tak jest cud. Módlcie się i wierzcie, że nikt nie odejdzie bez pomocy. Dziś dziękuję za opiekę i za to, że święci nie zostawili mnie samej. A Panu Bogu dziękuję z całego serca, że trwał przy mnie, chociaż ja nieraz nie trwam przy nim. Pozdrawiam i wierzę, że wszystkie Wasze modlitwy będą wysłuchane.

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy20.12.13

    Swieta Rito bardzo Cię proszę wesprzyj swoim wstawiennictwem u Najwyższego Pana mojego syna i całą moją rodzinę. TY znasz moje myśli i wesz jak ciężki jest dla mnie obecny czas. Czasami nawet wątpię czy wogóle jest możliwe, aby Pan Bóg mnie wysłuchał. Jestem zwykłym grzesznikiem, który ma wiele na sumieniu. Święta Rito proszę nie pozwól mi zwątpić i nadal wierzyć i modlić się o łaskę oraz opiekę dla mnie i dla moich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy26.12.13

    Święto Rito prosze Cię o zdrowie dla mojego syna Krzysztofa, żeby uwierzył w Siebie..nawrócił się ..także proszę o zdrowie dla synowej i urodziła zdrowe dzieciątko..

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy28.12.13

    Św.Rito błagam Cie wesprzyj się za mną niech moje prośby zostaną wysłuchane niech siostra ułoży sobie życie i aby moja sytuacja w domu się ustabilizowła. Aby mimika twarzy u syna powróciła i oko wyzdrowiało. A u drugiego syna nastąpił spokój wewnetrzy aby dobrze przesyłał noce bez piersi , a w dzień można było spokojnie przeżyć. Jeszcze żeby mój mąż się opamietał przy tym komputerze.módl się za nami św Rito błagam Cie wesprzyj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy9.1.14

      WIERZĘ ŻE ŚWIĘTA RITA WYSŁUCHA CIĘ I ŻE ZOBACZY JAK ZALEŻY CI NA RODZINIE I DOBRYM ŻYCIU. W PANU BOGU POKŁADAJ NADZIEJĘ I JEMU SIĘ PODOBAJ. MÓDL SIĘ DO NASZEJ PATRONKI O WSPOMOŻENIE A WSZYSTKO SIĘ UŁOŻY.

      Usuń
  160. Anonimowy30.12.13

    Św. Rito wstaw się za nami i uzdrów nasze relacje małżeńskie, wycisz nasze kłótnie i wskaż drogę do pojednania. Dziękuję za każdy znak nadziei.

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy3.1.14

    Św Rito uproś łaski u Pana Boga, abym zdała egzamin zawodowy zewnętrzny i wewnętrzny. Proszę by były zagrożenia w zadaniu i abym w tych dniach miała wiele natchnienia od ducha świętego. Dziękuje i modl się. za mną św Rito.

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy3.1.14

    Św Rito uproś łaski u Pana Boga abym zdała egzamin zawodowy zewnętrzny wewmetrzny. Proszę o natchnienie ducha swiętego w dniu egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy9.1.14

    kocham ćię św rito módl śię za nami uprośboga o łaskę

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy14.1.14

    Pomóż mi święta Rito z moją twarzą


    W Was moja jedyna nadzieja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy31.1.14

      DO 22 LUTEGO WŁĄCZNIE, W KAŻDY DZIEŃ BĘDĘ MIAŁ CIEBIE I TWÓJ PROBLEM W KORONCE DO NASZEJ ŚWIĘTEJ. POZDRAWIAM TATROWY

      Usuń
  165. Anonimowy15.1.14

    Św.Rito patronko w sprawach trudnych bardzo proszę o łaskę uzdrowienia mojego przyjaciela z udaru .Wierzę , że za Twoim wstawiennictwem chory szybko odzyska utracone siły.Za każdy znak nadziei pokornie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy17.1.14

    Kochana Sw Rito prosze cie o laski zeby nasza corka Sarah byla zdrowa zeby wyniki z krwi byly bardzo dobre w tobie jedyna nadzieja prosze

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy22.1.14

    Św Tito wyblagaj mi u Ojca ta prośbę dla mnie i syna aby Darek poszedł po rozum i chciał być z nami przede wszystkim z synkiem 2 letnim . Jestem zalamana

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy28.1.14

    Święta Rito, patronko w sprawach trudnych, proszę Cię o rozwiązanie moich największych problemów zdrowotnych, finansowych i małżeńskich. Proszę także o łaskę uzdrowienia psychicznego dla mego męża i nawrócenie syna.

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy30.1.14

    Święta Rito! Głęboko wierzę w Twoją moc i nieograniczone możliwości wypraszania u Boga naszego Najwyższego łask wszelakich dla nas grzeszników i spełnienia wydawałoby się rzeczy niemożliwych. Zwracam się do Ciebie, najdroższa Święta - wyproś mi u Boga spełnienie mojej prośby i pomóż odzyskać spokój serca i sumienia. Znasz dobrze mój problem i wiesz, że sama sobie nie poradzę. Nie zostawiaj mnie bez pomocy.
    E.K.

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy5.2.14

    Święta Rito orędowniczko spraw trudnych i beznadziejnych, proszę Cię Najdroższa o wstawiennictwo u Pana naszego, o wyproszenie dla mojej rodziny potrzebnych łask, o wiarę dla nas wszystkich, o to byśmy nigdy nie zwątpili. Proszę pomóż mojemu synowi pokonać trudności, które napotyka, nie pozwól mu się załamać, spraw aby trud jaki wkłada s naukę przyniósł efekty. Dziękuję Ci za każdy znak nadziei...

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy6.2.14

    Święta Rito, proszę wybłagaj u Boga dla mojej siostry łaskę wyjścia z ciężkiej choroby.

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy19.2.14

    Święta Rito, dziękuję za to, że siostra czuje się już trochę lepiej. Pomóż jej wrócić do zdrowia, proszę!

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy22.2.14

    Sw.Rito prosze wypros mi Laski w wiadomej mi sprawie. W Tobie jest moja nadzieja.Wiem ze zaczyna sie ukladac i Dziekuje Ci zato. Kocham Sw,Rito

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy3.3.14

    Święta Rito, proszę o szybkie pokojowe rozwiązanie konfliktu na Ukrainie, aby nie było więcej ofiar.

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy5.3.14

    proszę cie wyproś mi łaski w wiadomej sprawie mojego syna I córki

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy7.3.14

    Święta Rito, dziękuję za to, że moja siostra czuje się lepiej i wyszła ze szpitala. Proszę o łaskę zdrowia dla niej, oraz dla mego męża, któryjest teraz w szpitalu.

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy8.3.14

    Sw.Rito proszę o pomoc w sprawie mojego syna, niech odezwie się
    wreszcie, wyproś to u Pana Boga

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy10.3.14

    Święta Rito błagam o rozwiązanie problemu mojego syna i jego narzeczonej oraz o ich powrót do Boga

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy14.3.14

    Sw.Rito dziekuje za wszystko dzieki modlitwie zaczyna sie wszystko ukladac. Prosze wstawiaj sie za mna i moja rodzine zawsze . Nie doposc abym zeszla z tej drogi do Boga .Amen

    OdpowiedzUsuń
  180. Anonimowy16.3.14

    Św. Rito znasz mój smutek, wiesz dlaczego jestem zrozpaczona, a rozpacz to "śmierć duszy", tak właśnie się czuję. Błagam wyproś u Pana łaskę, o którą Cię proszę. Czuję się winna,taka bezradna i nic nie mogę pomóc...Błagam, wstaw się za moimi prośbami.Amen

    OdpowiedzUsuń
  181. Św.Rito proszę Ciebie bardzo uproś u Pana Boga i Mateńki Jego łaski dla całej mojej rodziny ,wymódl dla synów dobre kochające żony i dzieci ,prace dla Michała ,spraw bym za Twoim wstawiennictwem doczekała się godnej starości u boku męża ,dzieci i wnuków.By zdrowie,zgoda i miłość były zawsze w naszej rodzinie o to Ciebie bardzo proszę Święta Rito

    OdpowiedzUsuń
  182. Święta Rito błagam dopomusz mi by moja córka mogła wyjechac do Irlandi>By sie wszystkie sprawy sądowe pozakanczały.proszę Cię Świeta Rito

    OdpowiedzUsuń