Codzienna modlitwa ku czci św. Rity

Oto przychodzę do ciebie, najdroższa święta Rito, która w sanktuarium w Cascii, gdzie czczone są twe doczesne szczątki, wylewasz na świat zdroje łask. Staję przed tobą, by złożyć ci codzienny hołd mojego serca, pełnego wdzięczności i poświęconego tobie.

Miłuję cię, święta Rito, patronko w sprawach trudnych! Ratuj mnie zawsze od nieodwracalnych skutków zła. Przyzywam cię, oblubienico Krzyża Świętego! Odsuwaj daleko ode mnie i od moich bliskich rozpacz, która jest śmiercią dla duszy. Sławię cię, o wzorze młodzieńczego wieku! Spraw, by młodzi ludzie nie wpadali w zasadzki niewiary i fałszywych wartości. Błogosławię cię, litościwa wspomożycielko nieszczęśliwych! Przybądź mi z pomocą w każdej potrzebie i nieszczęściu. 

Wychwalam cię, o bohaterko wszelkiej cnoty! Wyproś mi łaskę naśladowania cię w łagodności, cierpliwości i miłości. W ten sposób z pewnością spodobam się Bogu i uczczę cię, która niczego innego nie pragniesz, jak widzieć Go wielbionego przez wszystkich. Kocham cię, moja najsłodsza patronko! Twemu wstawiennictwu powierzam wszystkie me największe nadzieje. Proś za mną Jezusa Ukrzyżowanego, u którego stóp przedstawiają cię na obrazach w chwili otrzymywania kolca z Jego cierniowej korony; módl się za mną i uproś mi przebaczenie mych grzechów.

Pozdrawiam cię, o słońce z Cascii, drogocenny klejnocie Umbrii, chwało zakonu augustiańskiego, jaśniejąca gwiazdo raju.
Bądź dla mnie i dla moich bliskich przewodniczką w burzach życia, prowadź mnie do upragnionego portu nieba, ażebym mógł kochać cię i błogosławić oraz z tobą kochać i błogosławić na wieki miłosiernego Pana. Amen.



W: M. Pabis, Cuda świętej Rity, Dom Wydawniczy "Rafael", Kraków 2012.


6 komentarzy:

  1. Pozdrawiam cię święta Rito, napełniona miłością i pokojem, przykładzie każdej wszelkiej cnoty, wierna uczennico Chrystusa. Pomóż nam, patronko rodziny i przebaczenia, uwierzyć, że dla Boga wszystko jest możliwe i wspomagaj nas w każdej potrzebie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13.12.23

    Dziękuję sw.rito za wszystkie modlitwy i piekne rozwazania które mogę czytać każdego poranka. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy30.1.24

    Dziękuję Ci św. Rito za moją rodzinę. Obdarz nas łaska zdrowia i wspomagaj nas w każdej potrzebie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13.2.24

    Św Rito patronko mojej wnuczki proszę wstaw się za nią i weź ja w opiekę i uproś dla niej potrzebne łaski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15.2.24

    Święta Rito tylko Ty możesz wstawić się w beznadziejne sytuacji naszej Ojczyzny, moich prezesów którzy dzisiaj mają być odwołani🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15.2.24

    Święta Rito już tyle razy Cię błagałam o dobre wyniki badań mojego męża. Zawsze wstawiałaś się u Pana za mnie. Dziękuję Ci za to.
    Proszę o następne wstawiennictwo za dobre wyniki dzisiaj🙏🙏błagam

    OdpowiedzUsuń