Modlitwa na 22. dzień każdego miesiąca

Przyozdobiony wszelkim blaskiem był dla ciebie raj, o szczęśliwa święta Rito, 22 maja owego roku, który otworzył ci bramy Niebieskiego Jeruzalem, gdzie nosisz wspaniałą aureolę świętych i w zdroju wszelkich radości zaspokajasz pragnienie wiecznego szczęścia. Również dla nas piękny był błogosławiony dzień, kiedy naszą głowę zranioną cierniami wygnania jak balsamem okryłaś dobroczynnym płaszczem twej opieki. Piękny i szczęśliwy był to dzień dla wszystkich wierzących, nieszczęsnych synów Ewy, wygnańców na tym łez padole, na ziemi usianej troskami, osnutej mgłą mrokami śmierci, które przesyca gorycz i przygnębienie.

Mogą oni teraz wznosić oczy pełne wiary i nadziei ku tobie, która od tamtego dnia przebywasz u Boga Wszechmogącego, ustanowiona troskliwą wspomożycielką we wszystkich rodzajach nieszczęścia. Słodko i dobrze nam zwracać się do ciebie i ku twojej czci świętować ten szczęśliwy dzień 22. każdego miesiąca.

Z radością wspominamy dziś twe błogosławione przejście z tego świata do raju, bowiem stało się ono dla nas początkiem pociech z nieba, jakie otrzymujemy przez twoje nieustanne wstawiennictwo. Nigdy niech nie ustanie dla nas, ani dla nikogo z oddanych tobie, bicie twego kochającego serca, a twoja opieka niech będzie dla nas wszystkich tarczą osłaniającą od ciosów nieszczęścia. Módl się zawsze za każdym, kto cię pozdrawia i wzywa na ratunek.

O, orędowniczko w sprawach trudnych, ostatnia nadziejo, wspomóż nieszczęśliwych, uzdrów chorych, pociesz strapionych, broń Kościoła świętego, ochraniaj papieża i błogosław rodzinom.
Także my, w tym dniu poświęconym tobie, pozdrawiamy cię, święta Rito od spraw beznadziejnych. Módl się za nami, o cudotwórczyni z Cascii.

264 komentarze:

  1. Anonimowy21.8.12

    Św Rito błagam Cię o pomoc oddalaj te kobiete od mojego męża

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11.5.13

      Św Rito błagam cię o pomoc uproś łaskę życia u Pana Boga dla mojej wnuczki Alesji módl się za nią i obdaż łaską zdrowa aby cudownie zdrowiała i wracała do nas.

      Usuń
    2. Anonimowy22.4.14

      Św. Rito wyproś mi u Boga za swoim pośrednictwem pojednanie się z mężem, doprowadź nas znowu do siebie, pomóż mi ratować moje małżeństwo.

      Usuń
    3. Proszę święta Rito o bezpieczeństwo i stabilizację finansową dla mojej rodziny oraz oczyszczenie z choroby nowotworowej

      Usuń
    4. Anonimowy22.9.15

      Kochana Św. Rito,
      Proszę o wstawiennictwo u Pana w intencji zdrowia dla moich rodziców, a szczególnie dla TATY, żeby wyniki biopsji nie wykazały raka. Ulecz go Św. Rito i daj siły Tacie oraz nam w tym trudnym dla nas czasie. Proszę o zdrowie dla nich i żeby doczekali wnuków i zdążyli się nimi nacieszyć.
      Prosi Twoja czcicielka, Córka Ania

      Usuń
  2. Anonimowy22.8.12

    Św Rito proszę wejrzyj dzisiaj szczególnie na prośby które do Ciebie zanoszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22.8.13

      Św.Rito miej w opiece moją rodzinę i pomóż nam rozwiązać zgodnie z Wolą Bożą wszystkie nasze trudne sprawy, czuwaj nad moimi dziećmi...

      Usuń
  3. Anonimowy22.8.12

    Św Rito błagam Cię o zdrowie dla mojego ciężko chorego taty oraz dar spowiedzi dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22.8.12

    Święta Rito, proszę w tym dniu poświęconym Tobie, o szczególną pomoc i opiekę dla mnie i mojej rodziny, o rozwiązanie naszych największych problemów zdrowotnych, finansowych i małżeńskich. Czuwaj nad naszą wiarą, aby wciąż wzrastała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy31.8.12

    Święta Rito miej w opiece moje wnuki a szczególnie wnuczka który jutro przyjmie Sakrament Chrztu Świętego,wypraszaj im zdrowie i spokojne bezpieczne dzieciństwo ,aby rodzice wychowywali ich w wierze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22.9.12

    sw,Rito uslysz moje wolanie prosze nie odrzucaj mojej nadziei spraw aby moje zycie nabralo sensu pomoz mi wydostac sie z tej sieci dlugow w tobie moja nadzieja ty wiesz najlepiej jak trudno mi zyc mam tylko ciebie i Matke Nasza Maryje

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy22.11.12

    Święta Rito, błagam Cię o wstawiennictwo u Boga, o dobrego męża i dar macierzyństwa, po ludzku jest to niemożliwe, dlatego Tobie przedstawiam te moje prośby, proszę Cię również o zdrowie dla mnie i mojej mamy, o siły w opiece nad nią, Anna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22.11.12

    Św. Rito, uproś u Boga łaskę rodzicielstwa dla nas, by udało nam się zajść w ciąże i urodzić zdrowe dzieciątko!
    Proszę, błagam, okaż miłosierdzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy22.11.12

    Święta Rito, Błagam wstaw się za nami u Pana Naszego by stał się cud i mama wyzdrowiała. Aby choroba nie postępowała i aby mogła się cieszyć jeszcze długim życiem tutaj z nami. Panie usłysz nas...

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy18.12.12

    Santa Rita ti ringrazio che ti ho incontrato. Grazie di tutto e vi prego di non lasciarmi

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy12.1.13

    Święta rito dziękuję Ci za otrzymane łaski i proszę o dar nawrucenia dla mojego brata Michała i o pomoc w uwolnieniu go od nałogów i złego towarzystwa. Chwała Tobie Panie, chwała św Ricie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20.1.13

    Sw.Rito dziękuje Ci za nawrócenie ,dzięki tobie znów się modle i chodzę do kościoła.proszę dalej o stała pracę w Holandii, łaskę macierzyństwa i małużeństwa ciężko mi się żyje w samotności.również żeby Damian się zmienił na lepsze ,aby wyszedł z nałogów zeby jego twarde serce w koncu zmiękło i szanował kobiety.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy22.1.13

    Święta Rito proszę pomoż mi ,jest mi bardzo ciezko.Błagam niech ten krzyz będzie dla mnie lzejszy.Kocham Cię z całego serca i wiem że mnie nie opuścisz,bo Ty znasz moje troski i kłopoty.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy7.2.13

    Sw Rito pokornie proszę o pomoc w rozwiązaniu problemów naszej rodziny Tobie wiadomych.Miej w opiece Marysie Basie GrzegorzaJezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy14.2.13

    Sw Rito blagam Cie o wstawiennictwo do Pana Boga naszego popros w moim imeniu o to aby Nasz Pan pokazal mojej rodzimie droge do kosciola,aby moja corka mogla znalazla sposob na rozwiazanie swoich problemow ,Modle sie o mojego syna aby Bog obdarzyl go spokojem wewnetrznym i madroscia. Prosze o sily i zdrowie dla mojego meza.Ja sama dziekuje za drugie zycie jakie dostalam po walce z rakiem.Nie opuszczaj nas Panie.Mysle o tobie pamietam,dzekuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy21.2.13

    Święta Rito. Proszę Cię o wyproszenie łaski pokoju w mojej rodzinie oraz trzeźwości mojego taty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy22.2.13

    Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Naszego,Proszę o łaskę wzajemnej miłości mojej i Michała, przemień jego serce, wyrwij z mocy grzechu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy22.2.13

    św Rito dzisiaj skończyłam nowennę 9 dniową wierzę że mojego syna obdarzysz łaską miłości i założy rodzinę dziękuję że przez Twoje wstawiennictwo mogę uwielbiać Boga

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy22.2.13

    Święta Rito, błagam Cię o wstawiennictwo u Boga, o dobrego męża i dar macierzyństwa,widzę, że jest to ludzką niemożliwością dlatego Tobie przedstawiam te moje prośby, proszę Cię również o zdrowie dla mnie i mojej mamy. O pomoc w rozwiązaniu problemów finansowych. Proszę Cię Św.Rito zabierz ode mnie mój krzyż, który kiedyś nieświadomie przyjęłam. Bardzo proszę o dobrą pracę.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy22.2.13

    Św. Rito z całego serca dziękuję Cię za dar macierzyństwa na które nie miałam już żadnej nadzieii!!! Do końca życia będę nosiła w moim sercu niogarnioną miłość do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy22.2.13

    Swieta Rito, oto przychodze do Ciebie i prosze bardzo goraco, dopomoz mi w tych trudnych, beznadziejnych sprawach. Wierze, ze Twoje wstawiennictwo do naszego Pana Jezusa Chrystusa,zdola mi wyjednac to,o co prosze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy11.3.13

    ŚWIĘTA RITO BŁAGAM CIĘ WSTAW SIE U PANA NASZEGO JEZUSA CHRYSTUSA ZA MOIMI DZIECMI MAGDĄ I PIOTREM,ŻEBY OTRZYMALI DAR POTOMWSTWA.PROSZĘ TEŻ O ULECZENIE MĘŻA Z ALKOHOLU,ORAZ O DARY DUCHA ŚWIĘTEGO DLA MOICH WNUKÓW KONRADKA I ARTURKA.DZIĘKUJE ZA WSZYSTKO CO MAM.KRÓLUJ NAM CHRYSTE.

    OdpowiedzUsuń
  23. Św. Rito proszę o pomoc i wstawiennictwo Twoje Św. Rito o dobrego męża i dar macierzyństwa. O zdrowie dla mojej mamy żeby wyzdrowiała. O pomoc w rozwiązaniu problemów finansowych. Proszę bardzo pomóż mi. Beata

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy21.3.13

    św. Rito błagam o pomoc w wiadomej sprawie. POMÓZ

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy22.3.13

    Swieta Rito, prosze o pomoc, prosze Cie, wstaw sie do naszego Pana i wypros dla mojego syna laske pracy.
    Goraco wierze, ze mi pomozesz.Twoja czcicielka, Maria

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy22.3.13

    Święta Rito, proszę o rozwiązanie moich problemów finansowych, zdrowotnych i rodzinnych. Wypraszaj Boże błogosławieństwo dla mnie i moich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy22.3.13

    ŚW.Rito proszę pomóż mi i wstaw sie za mną u Pana Naszego bo bardzo czuję sie samotna i jest mi bardzo ciężko samej.............

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy22.3.13

    Św.Rito dziękuję za wszystko co dla nas już uczyniłaś i proszę Cię pomóż nam w dalszym rozwiązywaniu naszych problemów finansowych,niech Bóg Miłosierny ulituje się nad nami.,

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy22.3.13

    Św.Rito w tym dniu zwracam się do Ciebie z prośbą o wstawiennictwo. Mówią, że jak trwoga to do Boga coś w tym jest. Jeszcze nigdy moja wiara nie była tak silna i jeszcze nigdy tak żarliwie nie prosiłam o wsparcie. Z własnej głupoty i naiwności znalazłam się w tak trudnej sytuacji. Chciałam dobrze a wyszło jak wyszło. Ja zniosę wszystko oprócz cierpienia moich bliskich za moje błędy i łatwowierność.Proszę o łaskę, siłę wiarę i nadzieję, że poradzę sobie z boską pomocą i uporam się z moimi problemami. Wspomóż mnie św. Rito wstaw się za mną u naszego Ojca oraz Syna Jego. Jeśli na to zasługuję to proszę o łaskę i miłosierdzie dla mnie i dla moich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy6.4.13

    Św. Rito proszę o wstawiennictwo u Jezusa Chrystusa, zwracam się z prośbą o opiekę nad moją całą rodziną i wszystkich znajomych. Szczególnie proszę o cud uzdrowienia mojego brata Marka, który choruje na raka oraz o siłę dla mojej mamy. Proszę też o opiekę nad Magdą i Jarkiem aby otrzymali dar wiary. Opiekuj się również Marianną, Jankiem i moim mężem. Proszę też o opiekę nade mną i chleb nasz powszedni.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy17.4.13

    Święta Rito proszę o zdrowie dla Julity,Nikoli,Dariusza.Proszę wstawiaj się za moimi dziećmi,wnukami i całą rodziną u Boga w intencjach które nosze w sercu.Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy18.4.13

    sw kochana rito bardz ci dziekuje za cudowna laske otrrzymana za twoim wstawiennictwem.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy18.4.13

    swieta kochana rito bardzo cie prosze wpros mi laske oczyszczenia z sasieckich oszczerstw iklamstw na moj temat.wiesz ze jestem niewinna .czuwaj i modl sie za mna abym sobie zycia nieodebrala .wierze ze wstawisz sie za mna .jezu ufam tobie

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy19.4.13

    Św. Rito proszę o pomoc i wstawiennictwo Twoje Św. Rito o dobrego męża i dar macierzyństwa. O zdrowie dla mojej mamy żeby wyzdrowiała. O pomoc w rozwiązaniu problemów finansowych. Proszę bardzo pomóż mi. Beata

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy19.4.13

    Św Rito bardzo Ciebie proszę o pomoc żeby Tomasz się odezwał do mnie. Bardzo proszę o dar macierzyństwa, o pomoc w rozwiązaniu problemów finansowych. O zdrowie dla mojej mamy. Proszę Ciebie Św. Rito o zdrowie dla mnie, żeby mi nic nie było. dotycżące spraw ginekologicznych. Św. Rito bardzo Ciebie proszę módl się za mną i wstaw się za mną do naszego najukochańszego Jezusa Chrystusa. Proszę pomóż tak mi się życie nie może ułożyć. A może z Twoją pomocą się zmieni. Proszę pomóż. Św. Rito Ty mnie znasz dobrze i wiesz , że nie zasługuję na samotność chyba nikt nie zasługuje na samotność. Dlatego bardzo Ciebie proszę pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy21.4.13

    ŚW Rito proszę o prosze o powrót Jarka do Marysi,o miłość,przebaczenie zaufanie,tęsknotę i pragnienie bycia razem.Proszę aby owocem tego było zawarcie sakramentu małżeństwa.To po ludzku jest niemożliwe ale Ty możesz wyprosić tę łaskę dla nich.Dziękuję Ci kochana święta Rito

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy22.4.13

    Św.Rito proszę Cię wstaw się za nami,uwolnij od tej udręki,z pokorą i wiarą błagam Cię o Twe wstawiennictwo i pomoc.Potężna Orędowniczko wiesz jak bardzo potrzebujemy Twojego wsparcia,wysłuchaj nas,proszę.Jezu ufamy Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy22.4.13

    Św.Rito proszę Cię bądż jutro ze mną w czasie operacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresa22.5.13

      Dziękuję Ci św. Rito że byłaś przy mnie i że wszystko przebiegło pomyślnie.

      Usuń
  39. Anonimowy22.4.13

    sw.Rito prosze wstaw sie za mna i za tym co moje u Boga Wszechmogacego,odmien serca i umysly tych ktorzy postrzegaja mnie kims innym niz jestem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy22.4.13

    sw.Rito wypros prosze u Boga naszego,dobrego pana o uwolnienie mojej rodziny od zlego ducha ktory przeszkadza zyc,pracowac i madrze kochac.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy22.4.13

    Św. Rito bardzo bardzo proszę o dar pojednania z Tomkiem, żeby mi wybaczył i do mnie wrócił. Żebyśmy byli razem. Bardzo Ciebie Św. Rito proszę.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy22.4.13

    Św.Rito bardzo proszę o dar pojednania z Tomkiem i o telefon od niego. Bardzo Ciebie Rito proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy22.4.13

    Święta Rito bardzo proszę Cię o wstawiennictwo u Naszego Pana Boga...Aby Pan wysłuchał kolejny raz mojej prośby o zdrowie i pod krzepienie mojej ubogiej wiary...
    Twój Serafin:*

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy22.4.13

    Święta Rito proszę Cię o wygraną szóstki w lotto mam bardzo dużo długów i potrzebuję naprawde pieniądze abym mogła je spłacić Wyproś proszę tę łaskę u Pana Naszego. Ufam Ci i wierzę ,że mi Pomożesz Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy22.4.13

    Święta Rito dziękuje za pomoc i czuwanie w tym trudnym dla mnie czasie. Sprawiłaś że stał się Cud który dał mi siłę do dalszej walki. Dziękuje że jesteś przy mnie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy27.4.13

    Swieta rito prosze o dar nawrocenia dla mego brata marcina i o pomoc w wyjsciu z nalogu alkoholizmu i o porzucenie zlego towarzystwa . Prosze oto aby znalazl Dobra dziewczyne .
    Prosze i dziekuje ze jestes przy mnie .

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy16.5.13

    Święta Ritoproszę o dar nawrócenia dla mojego synaoraz pomoc w chorobie alkoholowej.Uproś Święta Rito potrzebne łaski i wstawiennictwo u Naszego Pana Boga aby pomógł w tej ciężkiej chorobie i bądź w każdej chwili przy moim dziecku o co cię proszę w modlitwach.Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  48. Teresa22.5.13

    Św.Rito proszę cię z całego serca o zdrowie dla mnie którego tak bardzo mi brakuje,proszę uproś u naszego Pana łaski które do ciebie zanoszę.Jezu Ufam Tobie-Matko Kocham Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy22.5.13

    ŚW Rito proszę o prosze o powrót Jarka do Marysi,o miłość,przebaczenie zaufanie,tęsknotę i pragnienie bycia razem.Proszę aby owocem tego było zawarcie sakramentu małżeństwa.To po ludzku jest niemożliwe ale Ty możesz wyprosić tę łaskę dla nich.Dziękuję Ci kochana święta Rito

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy12.6.13

    SW Rito upros u boga zdrowie dla mego brata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10.5.14

      O Sw. Rito dziękuje za łaski dla Wiktorii, i proszę wyproś u Pana zdrowie i rozpoznanie choroby u Karoliny, gdzie tu na ziemi nikt nie może jej pomóc

      Usuń
  51. Anonimowy20.6.13

    Święta Rito ,wyproś proszę u Boga łaskę utraconego zdrowia, dla mnie i Taty.Spraw aby mój długi związek stał się na zawsze już trwały ,by błogosławił mu Bóg.Św.Rito nadzieja nasza módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy22.6.13

    Święta Rito choć jestem w tak bardzo ciężkim strapieniu i tak bardzo cierpię i nie ma już dla naszego małżeństwa żadnej szansy to bardzo Ci dziękuję, że byłaś i jesteś ze mną w moich modlitwach. Dziękuję Ci za wstawiennictwo u Boga. Było mi tak strasznie ciężko i znajdowałam codziennie ukojenie tylko w modlitwie. Tylko dzięki modlitwie to przetrwałam. Błagam o łaskę dalszej opieki której tak bardzo potrzebuje. Błagam kochana Święta Rito pomóż mi przez to wszystko co się będzie teraz działo przejść z wiarą, nadzieją i miłością. Chcę być taka jak Ty. Jezu Miłosierny zmiłuj się nad nami. Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy21.7.13

    Św.Rito dziękuję ci za dotychczasową pomoc w trudnych dla mnie sprawach ,i znów dziś w wigilię twego święta zwracam się z gorąca prośbą pomóż córce mojej znależć pracę ,proszę prowadż ją swoja drogą aby nigdy nie zbłądziła ,niech nasza Matka Boża i Jezus Miłosierny czuwa nad nią i wskazuje właściwą drogę w dorosłym życiu.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy22.7.13

    Św.Rito, dziękuję za wszystkie łaski, których za Twoim pośrednictwem dotąd doświadczyłam i proszę wyjednaj mi u Boga Najwyższego wysłuchanie moich próśb, które w sercu noszę. Otocz swoją opieką moją rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy22.7.13

    Św.Rito proszę Cię o pracę dla męża

    OdpowiedzUsuń
  56. Teresa15.8.13

    Św.Rito w tą piękną sierpniową niedzielę było mi dane pokłonić się tobie wraz z moją córką i prosić cię o wiele łask tak bardzo nam potrzebnych ,a córka gorąco cię prosiła aby pomogłaś jej w znalezieniu pracy, dziś mija zaledwie parę dni a córka dostała pismo o wsawienie się w sprawie pracy,dziękujemy ci za ten dar i twoją siłę że wstawiłaś się za nami u Matki Naszej Maryi oraz Jezusa Miłosiernego dziękujemy ci za wszystko co dla nas upraszasz .Miej moją rodzinę w opiece a ja z radością będę cię wychwalać.

    OdpowiedzUsuń
  57. Teresa20.8.13

    Św. Rito bądz pochwalona ,dziękuję ci za wszelkie dobra o które tak gorliwie cie proszę,i znów zwracam się z gorąca prośbą uproś mi i mojej rodzinie zdrowia, a córka która prosi cię o pracę a wszystko ma się wyjaśnić w dniu twojego święta proszę dopomusz jej w tym trudnym dla niej czasie.Niech Maryja Matka Nasza i Jezus Miłosierny ma ją w swej opiece i całą moją rodzine.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mama z córką26.8.13

      Św.Rito chcę ci podziękować za wstawiennictwo u naszej Pani za wysłuchanie prośby mojej i mojej córki,dziś w święto Matki Boskiej Częstochowskiej córka otrzymała potwierdzenie na staż ,proszę miej ja w swej opiece wstawiaj się za nami u Maryi Matki Naszej i Jezusa Miłosiernego.

      Usuń
  58. Anonimowy20.8.13

    Św. Rito 23 sierpnia mam wizytę lekarską, na której ma się rozstrzygnąć, czy nasze poczęte dzieciątko żyje i rośnie, czy też umarło. Błagamy Ciebie o życie i zdrowie dla naszego poczętego Dziecka. Wierzymy, że dla Boga nie ma nic niemożliwego. Św. Rito błagamy Cię o wstawiennictwo. Renata i Zbigniew

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy21.8.13

    Święta Rito, jak 22 dnia miesiąca polecam Tobie moje troski i dziękuje za wyproszone mi łaski, szczególnie tą najważniejsza, bedę chwalić imię Twoje do końca swych dni, dziękuje Ci Święta Rito!

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy22.8.13

    Św.Rito proszę cię o zdrowie i siły na dalsze lata mojego życia.Dziękuję ci za dotychczasową opiekę nad moją rodziną ,miej nas w swej opiece i polecaj nasze sprawy Maryi Matce Naszej i Jezusowi Miłosiernemu.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy22.8.13

    Święta Rito błagam Cię o nawrócenie mojego męża, oddalenie na zawsze od niego zła,które nim zawładnęło.
    Święta Rito błagam spraw aby mojemu mężowi zaczęło zależeć na mnie i na synu oraz żebyśmy znów byli razem.
    Błagam orędowniczko, wysłuchaj mych próśb. Hanna

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy22.8.13

    Św. Rito z całego serca dziękuję Ci za łaskę rodzicielstwa. Nie jesteśmy w stanie opisać słowami jakim szczęściem obdarzył nas Pan za Twoim pośrednictwem. Dziękujemy Ci!Otaczaj swoją opięka cała moja rodzinę.
    Także chciałabym prosić Cie o powrót do zdrowia Twoja czcicielka.

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy24.8.13

    Św.Rito proszę uproś u Matki Naszej Maryi i Jezusa Miłosiernego łaski tak bardzo potrzebnej naszej córce aby podjęła pracę na którą tak czeka .Św.Rito uproś dla nas zdrowia na dalsze lata naszego życia.Jezu Ufam Tobie-Matko Kocham Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy6.9.13

    Św. Rito błagam Cię o naprawienie relacji między mną Joanną a Krzysztofem, żeby były one tak dobre jak kiedyś, albo jeszcze lepsze. O prawdziwą miłość wzajemną i wszystkie łaski potrzebne do tego by być razem. Obiecuję dać świadectwo jeśli mnie wysłuchasz i rozszerzać Twój kult.

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy8.9.13

    Św.Rito bądż pozdrowiona ,dziękuję ci za wstawiennictwo u Boga z moimi prośbami,proszę uproś dla mnie i mojej rodziny łaski zdrowia ,oraz o opiekę Matki Naszej Mari i Jezusa Miłosiernego.

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy16.9.13

    Św.Rito proszę bądż ze mną jutro w czasie zabiegu na oczach ,aby wszystko przebiegło prawidłowo,proszę Cię uproś łaski tak bardzo mi i mojej rodzinie potrzebne ,proszę wstaw się u Maryi Matki Bolesnej z naszymi sprawami,a ja wychwalać będę twoje imię na wieki.

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy17.9.13

    Sw. Rito prosze badz ze mna i spraw by strach nie ogarnal mojej duszy i nie zawladnal mna do konca. Daj mi sile, zeby nie poddac sie i nie stracic drugiego dziecka, ktore jest jedynym czlowiekiem na swiecie, ktoremu jestem potrzebna. Bez niego moje zycie nie ma sensu.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy20.9.13

    Św.Rito już dziś w przeddzień twojego święta błagam Cię o łaskę zdrowia,proszę wstaw się u Maryi Matki Naszej i u Jezusa Miłosiernego bądż pozdrowiona.

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy22.9.13

    Św.Rito dziś twoje święto, bądż pozdrowiona ,dziękuję ci za wszelkie dobra z jakimi wstawiasz się u Boga ,proszę uproś zdrowie dla mnie ,oraz wszelkich łask płynących od Maryi Matki Naszej i Jezusa Miłosiernego dla mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy22.9.13

    Dzięki Ci św Rito za wysłuchanie moich modlitw...otrzymałam dużo więcej niż się spodziewałam. Dziękuje św Rito!!! Chwała Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy22.9.13

    sw.rito kochana prosze pomoz mojej kolezance izie uwolnic sie z nalogu tytoniowego

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy22.9.13

    Święta Rito, proszę o łaski dla moich synów, aby Jezus i Maryja zawsze byli obecni w ich życiu.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy22.9.13

    Swieta Rito, dziekuje Ci za wszystkie dotad otrzymane laski i prosze Cie o wstawiennictwo u Boga w tak wielu moich potrzebach, o ktore w codziennej modlitwie Cie prosze. Kocham Cie moja Swieta Rito

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy10.10.13

    Św.Rito już dziś chcę Ci podziękować za wszelkie łaski o które pokornie Cię proszę,za wszystko w czym mi pomagasz w rozwiązaniu trudnych spraw, proszę Cię nadal o zdrowie dla mnie i mojej rodziny,a także aby córka moja mogła cieszyć się pracą którą otrzymała za twoją pomocą,na długie lata.Miej moją rodzinę w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy22.10.13

    Święta Rito, dziękuje Ci za wszystkie dotąd otrzymane łaski i proszę Cię o wstawiennictwo u Maryi Matki Naszej i u Jezusa Miłosiernego w tak wiele moich potrzebach, o które w codziennej modlitwie Cię proszę.Nie opuszczaj nas w naszych trudnych sprawach ,z którymi sami nie umiemy sobie poradzić.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy22.10.13

    Błagam Cię o miłość mężczyzny wiadomego Tobie! Błagam, ażeby powróciło mu "czucie" do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy22.10.13

    Sw Rito dziękuję Ci za to co dla mnie zrobiłaś ,nadal proszę Cię o opiekę nad moją rodziną i nad rodziną mojej siostry i brata,proszę Cię także o to abym mogła wspomóc swoją rodzinę finansowo.niech Jezus wysłucha twych próśb,chwała Tobie

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy22.10.13

    Swieta Rito, dzisiaj jest 22, dzisiaj koncze nowenne do Ciebie, wiec prosze Cie,wysluchaj moje prosby.
    M:J

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy22.10.13

    Proszę Cię Święta Rito, wysłuchaj moich próśb dotyczących mojego przyjaciela Marka, proszę Cię, abym mogła mieć z nim jak najczęstszy kontakt i wsparcie Jego. Prowadź Nas Święta Rito. Ufam Tobie i dziękuję za wszystkie łaski, którymi mnie już obdarowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy23.10.13

    Proszę Cię Święta Rito wspieraj mnie każdego dnia. Wyproś u Pana Najwyższego łaski, które noszę w sercu. Ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy19.11.13

    Święta Rito, dziękuje Ci za wszystkie dotąd otrzymane łaski i proszę Cię o wstawiennictwo u Maryi Matki Naszej i u Jezusa Miłosiernego w tak wiele moich potrzebach, o które w codziennej modlitwie Cię proszę.Nie opuszczaj nas w naszych trudnych sprawach ,z którymi sami nie umiemy sobie poradzić.Proszę o wstawiennictwo moich spraw o ile jest taka wola Boża.

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy21.11.13

    Św. Rito w przeddzień twojego święta proszę cię o wstawiennictwo u Maryi Matki Naszej i u Jezusa Miłosiernego z prośbami moimi które co miesiąc do ciebie zanoszę,wiem że ty wszystko możesz bo wiele już łask od Boga z twoją pomocą otrzymałam,proszę nie opuszczaj mnie i mojej rodziny .

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy22.11.13

    Św.Rito bądż pozdrowiona -dziś znów zanosimy do Ciebie nasze sprawy z którymi sami nie umiemy sobie poradzić ,i ja zwracam się do Ciebie o wstawiennictwo u naszego Jezusa Miłosiernego i Maryi Matki naszej o zdrowie dla mnie i mojej rodziny oraz o wszelkie łaski tak bardzo mi potrzebne.Św.Rito wysłuchaj prośby mojej.

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy22.11.13

    Sw Rito,dziękuję Tobie, Jezusowi i Maryii za wysłuchanie mojej prośby i pomoc.
    wielkie Ci bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy22.11.13

    Św. Rito pozdrawiam Cię serdecznie w tym szczególnym dniu, dziękuję za łaski otrzymane, jednocześnie proszę o Twoje wstawiennictwo u Jezusa Miłosiernego i Maryi o wysłuchanie moich próśb w wiadomej sprawie. Proszę również o zdrowie dla mnie i moich najbliższych oraz o lepszy los. Ufam Tobie i wiem, że mi pomożesz.

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy25.11.13

    Św.Rito proszę Cię w wiadomej sprawie. Dziękuję ci św.Rito

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy18.12.13

    Św.Rito już dziś chcę Ci podziękować za wszystko o co cię tak gorąco proszę ,twoja siła i moc może wiele,doświadczam to odkąd dowiedziałam się o Tobie Św.Rito.Proszę Cię wstawiaj się z moimi sprawami u Jezusa Miłosiernego i Maryi Matki Naszej -nie opuszczaj nas lecz pomagaj nam o Św.Rito.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy30.12.13

    Błagam o uzdrowienie dla mojej ukochanej babci Święta Rito w Tobie moja nadzieja Asia

    OdpowiedzUsuń
  89. Teresa19.1.14

    Św. Rito znów zbliża się dzień w którym będziemy ci dziękować za wszelkie łaski o które tak gorąco prosimy cię o wstawiennictwo u naszego Boga i ja dziękuję ci za wszystko o co cię proszę i za twoim wstawiennictwem otrzymuję,Św.Rito nadal proszę o zdrowie i opiekę nad moją rodziną .Jezu Ufam Tobie-Matko Kocham Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy21.1.14

    Św.Rito,wejrzyj na moje troski w tym szczególnym dniu,oddal od nas troski i niepowodzenia,spraw bym dostała pracę i by moje dzieci żyły w poczuciu bezpieczeństwa i radości.Wstaw się za nami u Jezusa i Maryi - nie opuszczaj nas grzesznych .Amen.

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy22.1.14

    Święta Rito, dziękuje za wyproszone laski i proszę o wyjednanie mi u Pana abym znalazła dobrą prace. Kocham Cię

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy22.1.14

    Św. Rito serdecznie Cię pozdrawiam w dniu Twojego święta. Proszę Cię o opiekę w Nowym Roku - okryj mnie swoim płaszczem, wspieraj we wszystkich sferach życia, dbaj o moje zdrowie. Módl się za mną u Boga Wszechmocnego o łaskę bycia jego towarzyszką życia - uczyń cud, aby było to możliwe, zmień życie na lepsze. Ze spokojnym sercem czekam o wysłuchanie mej prośby - Ufam Tobie i wierzę, że jest to możliwe, nasz los w Twoich rękach, poukładaj to.

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy22.1.14

    Kochana Święta Rito proszę o łaskę zdrowia dla siostry Aldony i wytrwałość i miłość.

    OdpowiedzUsuń
  94. Teresa19.2.14

    Św. Rito znów zbliża się dzień w którym będziemy ci dziękować za wszelkie łaski. Prosimy cię o wstawiennictwo u naszego Boga i ja dziękuję ci za wszystko o co cię proszę i za twoim wstawiennictwem otrzymuję,Św.Rito nadal proszę o zdrowie i opiekę nad moją rodziną ,proszę cię wstaw się u naszego Pana za moją córką aby nie straciła pracy gdzie kończy się okres stażu,wiem że za twoim wstawiennictwem wszystko dobrze się kończy.Jezu Ufam Tobie-Matko Kocham Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy21.2.14

    św Rito dzisiaj skończyłam nowennę 9 dniową wierzę że moją córkę obdarzysz łaską miłości i założy rodzinę dziękuję że przez Twoje wstawiennictwo mogę uwielbiać Boga
    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy22.2.14

    Ukochana Święta Rito dziekuje za wyproszone mi łaski i proszę o to żeby nigdy nie zabraklo wiary, nadzei i miłości. Droga Święta proszę również o wstawiennictwo za narod ukraiński.

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy20.3.14

    święta Ryto wyproś łaskę wielkiej miłości dla małużonków Magdy i Sebastiana aby pokonali wszystkie przeciwności i aby znów byli razem

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy22.4.14

    Św.Rito bądz pozdrowiona ,dziękuję za wstawiennictwo u naszego Pana Jezusa i Maryi Matki Naszej z naszymi prośbami ,i znów dzisiaj błagam Cię o Św. Rito pomóż mi w sprawach tylko tobie wiadomych wiesz czego najbardziej pragnę i najbardziej potrzebuję,Proszę przedstaw prośby u Maryi i Jezusie Miłosiernym.

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy22.4.14

    Św. Rito wyproś mi łaske pojednania sie z mężem, ratowania mojego małżeństwa i doprowadź nas szczęśliwie znowu do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy22.4.14

    Św. Rito wyproś mi łaskę pojednania się z mężem, pomoż mi ratować moje małżeństwo, doprowadź nas znowu szczęśliwie do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy22.4.14

    Św. Rito wyproś mi u Boga za swoim pośrednictwem pojednanie się z mężem, doprowadź nas znowu do siebie, pomóż mi ratować moje małżeństwo.

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy23.4.14

    Proszę Cię Święta Rito wspieraj mnie każdego dnia. Wyproś u Pana Najwyższego łaski, które noszę w sercu-(Robert i Sabrina )Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy21.5.14

    Św. Rito , Ty znasz troski mego niespokojnego serca. Proszę o wstawiennictwo w polecanej intencji. Ufam w miłosierdzie Boże i w Twoją pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy22.5.14

    Ukochana Św. Rito, Orędowniczko od sprawach beznadziejnych błagam Cię pomóż mi odzyskać męża. Błagam spraw, żeby zaczęło mężowi zależeć na mnie i proszę uproś Pana Boga o uzdrowienie Lenki.

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy22.6.14


    Św. Rito, proszę pokornie o wstawiennictwo u Bożego Serca Pana Jezusa w sprawie Ci wiadomej mojego syna, aby jego wysiłek został wynagrodzony i mógł się realizować w zawodzie, do którego czuje powołanie.

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy22.6.14

    Św Rito błagam wyjednaj mi łaskę powrotu mojego męża do domu na stałe z za granicy.Wlej w jego serce na nowo miłość do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy22.6.14

    Św. Rito błagam Cię wysłuchaj mych próśb składanych do Ciebie. Proszę pomóż mi w troskach moich, które są Tobie dobrze znane.

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy5.7.14

    Święta Rito kocgana...dopomóz mi w mej trosce i spraw zeby moj syn się opamietal i nie kroczyl zka droga z ta dziewczyna...vlagam

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy21.7.14

    Święta Rito błagam pomóż w ratowaniu mojego małżeństwa które jest świętością by mąż uwierzył w Boga.Stanę się lepszym człowiekiem,będę bardzo walczyć z grzechem.

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy21.7.14

    Proszę ratuj moją rodzinę Święta Rito a ja zmienię swoje życie obiecuję.

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy21.7.14

    Święta Rito błagam pomóż w ratowaniu mojego małżeństwa które jest świętością by mąż uwierzył w Boga.Stanę się lepszym człowiekiem,będę bardzo walczyć z grzechem.

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy21.7.14

    Święta Rito błagam pomóż w ratowaniu mojego małżeństwa które jest świętością by mąż uwierzył w Boga.Stanę się lepszym człowiekiem,będę bardzo walczyć z grzechem.

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy21.7.14

    Swieta Rito daj sile mojej mamie w walce z choroba prosze o poprawe zdrowia i udany przeszczep.

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy21.7.14

    Święta Rito błagam Cię ratuj naszą rodzinę , zawróć nasza córkę ze złej drogi błogosław jej , opiekuj się nią aby się do końca nie pogubiła i nie pogrążała w tych złych uczynkach .Uczyń naszą rodzinę szczęśliwą i zgodną a mamie dodaj zdrowia i opóżnij ten przebieg choroby aby tak szybko jej stan się nie pogarszał ufam tobie i wierzę że z twoim wstawiennictwem u Boga wszystko się ułoży i w naszej rodzinie nastanie spokój zgoda i szacunek wzajemny do siebie .Ufam Tobie Święta Rito ! Bóg zapłać za otrzymane łaski !

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy22.7.14

    Święta Rito, uproś mi łaskę znalezienia dobrej pracy, bardzo gorąco Cię proszę.

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy22.7.14

    Św. Rito błagam Cię o wstawiennictwo do Boga Najwyższego o cud uzdrowienia dla mojej ukochanej mamy Urszuli... Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy22.7.14

    Ukochana Święta Rito błagam Cię o łaskę odbudowania mojego małżeństwa, aby mąż odmienił się i żebyśmy znów byli razem. Proszę również Orędowniczko od spraw beznadziejnych o uzdrowienie z choroby nowotworowej maleńkiej istotki w naszej rodzinie. Święta Rito błagam wysłuchaj mych próśb.

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy22.8.14

    Święta Rito pomoż uwolnić moją rodzinę od zlego ducha , aby mogli poznac na nowo Jezusa i żyć w prawdziwej milości. wstaw sie za nami u Boga Wszechmogącego i uproś laski spokojnego i dobrego zycia dla Wiktorii

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy22.8.14

    Święta Rito proszę o uzdrowienie naszego maleńkiego dzieciątka z choroby nowotworowej. Błagam Cię patronko od spraw beznadziejnych o ratunek, proszę pomóż Św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy22.9.14

    Świeta Rito błagam staw się do Pana za moim mężem ,dziećmi i wnusią. Pozwól na spłacenie naszych długów i zatrzymanie mieszkania , a oszust , który nas pozbawił majątku niech się opamięta i zwróci nam
    należność. Nie mam co ofiarować Panu poza moimi modlitwami. Proszę Rito ubłagaj Pana o ratunek dla nas. Mogę ofiarować tylko siebie

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy22.9.14

    Święta Rito dziękuję za uproszone łaski u Pana Boga. Błagam Cię Św. Rito o dalszą pomoc w sprawach które przytłaczają moje serce a które są Tobie dobrze znane. Orędowniczko w sprawach beznadziejnych tak bardzo potrzebuję Twojej pomocy, błagam pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy22.9.14

    Święta Rito błagam Cię wstaw się za nami i wyjednaj nam łaskę cudowną abyśmy zostali uwolnieni na zawsze od dręczących nas problemów z zadłużeniem czynszowym. Proszę aby ta sprawa jak najszybciej się zamknęła a my odzyskali spokój.Pomóż nam pozbyć się tej zarazy z naszych serc i przywróć nam radość życia której nam tak brakuje. Oczekujemy na decyzje urzędowe w tej sprawie. Wstaw się za nami Święta Rito i obroń nas. Prosimy aby ta trudna i beznadziejna sprawa miała jednak cudowne zakończenie. Twoja czcicielka. Danuta 22.9.14.

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy24.9.14

    Kochana św. Rito błagam wyproś u Pana Boga o połączenie mnie i mojego męża na nowo w więzy rodzinne. Żebyśmy trwali w wierze, zgodzie, wzajemnym szacunku, żeby przestał pić, żeby miał pracę i żebyśmy wyszli z długów. Chroń nas od złego. Błagamy o Twoje wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy7.10.14

    O łaskę szczęśliwego rozwiązania bardzo trudnej sprawy, wiadomej Bogu. Aby zakończyła się pokojowo, pomyślnie, i w żaden sposób nie rzutowała na moją dalszą przyszłość. Panie, Ty wiesz czego pragnę odnośnie tej sprawy. Błagam o cud... Św. Rito, błagam o ten cud. Ty wiesz o co głównie proszę... Przyrzekam, że dotrzymam obietnic, które złożyłam wczoraj u Twych stóp. Błagam, pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy16.10.14

    św.Rito proszę o wstawiennictwo u Jezusa Miłosiernego i Maryjii Matki Naszej o zdrowie dla mojej rodziny,aby córka nie straciła pracy ,oraz o wszystko o co tak bardzo cię proszę,

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy21.10.14

    Święta Rito, proszę o wstawiennictwo u Jezusa i Maryi, abym otrzymała łaskę przyjęcia woli Pana Boga i odzyskania spokoju. Błagam także o nawrócenie mojego męża.

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy22.10.14

    Święta Rtito, Ty jesteś patronką sytuacji bez wyjścia, sytuacji beznadziejnych. Proszę wstaw się u Boga za moją bardzo ciężko chorą mamą Stanisławą wypraszając łaskę zdrowia i życia. By Dobry Bóg błogosławił całej naszej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy22.10.14

    Św. Rito z całego serca proszę o właściwego człowieka na męża.

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy22.10.14

    Ukochana Św. Rito dziękuję za opiekę i proszę Cię o dalszą pomoc. Ostatnia nadziejo, błagam o cud uzdrowienia naszej maleńkiej pociechy w rodzinie. Św. Rito proszę wspomóż moje strapione serce i wskaż mojemu mężowi drogę nawrócenia oraz pojednania ze mną. Orędowniczko w sprawach beznadziejnych proszę spraw, żeby życie dla mnie znowu nabrało sensu. Błagam Św. Rito pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy21.11.14

    Św. Rito , pomóż mi w tej ciężkiej sytuacji, już tylko Ty możesz mi pomóc .

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy21.11.14

    św.Rito proszę o wstawiennictwo u Jezusa Miłosiernego i Maryjii Matki Naszej o zdrowie dla córki i mojej rodziny,aby córka nie straciła pracy ,oraz o wszystko o co tak bardzo cię proszę,

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy22.11.14

    Kochana Rito, wielkie dzięki składam na Twe ręce za wstawiennictwo do Pana Boga naszego, za nową pracę Pawła. Dziękuję Ci święta Rito, jesteś wielką świętą. Tak wiele razy nam pomogłaś. Dziękuję. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy22.11.14

    Święta Rito dziękuję Ci za Twoją przyjaźń. Pomogłaś mi uprosić Jezusa o zdrowie . Wysłuchał próśb !!!!! Nowotwór została wyleczony . Czuję się dobrze . Ale Ty i Jezus byliście przy mnie każdego dnia . Kiedy błagałam aby ból zniknął , wysłuchiwaliście mnie.Za wszystko dziękuję . Moje życie powierzam Jezusowi. Dał mi je drugi raz . Dziękuję !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy22.11.14

    Św Rito dziękuje Ci za wiarę i siłe jaką mi wypraszasz,dziękuje Ci z te 2 osoby dziś spotkane na mojej drodze.Proszę o siłę,wytrwalość, cierpliwość i bezwarunkową miłość zarówno dla mnie jak i dla Tomka.

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy22.11.14

    Dziękuję Ci św. Rito za cud, który mi wyprosiłaś niecały rok temu. Już na zawsze bądź mają patronką i wstawiaj się za mną do Jezusa, aby wszedł w moje życie, rozkochał mnie w sobie i wprowadził dużo, dużo RADOŚCI. Chcę iść za Nim a Ty mi w tym pomożesz :D Kocham cię, Twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy24.11.14

    Św. Rito błagam Cię czuwaj nad Lenką podczas jutrzejszej operacji, żeby przebiegła bez komplikacji. Proszę wstaw się u Jezusa aby pokierował lekarzami, którzy będą przeprowadzać operację, żeby usunęli guz w całości. Proszę Św. Rito wspomożycielko w sprawach trudnych i beznadziejnych pomóż, ochroń naszą kruszynkę.

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy19.12.14

    Św. Rito oto ja znów zwracam się do ciebie o wstawiennictwo u Jezusa Miłosiernego i Matki Bolesnej w sprawie naszej córki,już wiele razy jej pomogłaś i wieżę że i teraz jej pomożesz gdyż znów została bez pracy,błagam pomóż je w tym trudnym czasie aby wiara w ciebie św. Rito ją nie zawiodła.Jezu Ufam Tobie-Matko Kocham Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy22.12.14

    Św. Rito błagam Cię wstaw się u Pana Boga za naszą maleńką istotkę, żeby antybiotyk zwalczył zakażenie. Św. Rito orędowniczko w sprawach beznadziejnych proszę ratuj naszą dzielną dziecinkę, żeby wyzdrowiała z choroby nowotworowej. Błagam, pomóż nam kochana cudotwórczyni.

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy22.1.15

    Św. Rito, proszę pomóż mi w moich kłopotach, daj siłę i chęć do pracy, wspieraj moje małżeństwo i dbaj o moje dzieci, daj zdrowie Mamie. Pomóż mi, bo ciężko mi bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy22.1.15

    św. Rito dziękuję za wysłuchanie prośby w sprawie pracy mojej córki,znów może cieszyć się pracą którą otrzymała.św.Rito proszę o łaski Ducha Św.aby pomógł jej w nowej pracy a Maryja Matka Nasza otaczała ją swoją opieką.Jezu Ufam Tobie-Matko Kocham Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy22.1.15

    Święta Rito bardzo dziękuję za wszystkie łaski, które wymodliłaś dla nas u Najwyższego Pana. Proszę Cię kochana orędowniczko w sprawach trudnych o łaskę dla mojego syna Artura, żeby był lepszym człowiekiem, bardziej odpowiedzialny i żeby w końcu nauczył się liczyć na siebie. Proszę Cię Święta Rito o to ,aby utrzymał tą pracę i żeby pracodawca wydłużył mu umowę i dzięki temu żeby miał możliwość wyjść z problemów finansowych. Bardzo Cię proszę też o jego związek, aby był szczęśliwy i trwały, oparty na wzajemnej miłości, szacunku i wsparciu. Bardzo gorąco Cię proszę.

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy22.1.15

    Święta Rito proszę Cię o pomoc abym mogła zostać matka i założyć rodzinę. Proszę Cie również o spokój w moim życiu i rodzinie. Pomóż mi Proszę

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy22.1.15

    Święta Rito bardzo dziękuję za dotychczasowe łaski, którymi obdarzyłaś mnie i moich najbliższych. Proszę Cię Święta Rito o dalszą opiekę i pomoc w moich sprawach, które są Tobie dobrze znane.

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy19.2.15

    Święta Rito dziękuję za wszystkie łaski,które dzięki Twojemu wstawiennictwu otrzymałam,oraz proszę o zdrowie dla mojej mamy-żeby jej ciśnienie się unormowało

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy22.2.15

    Św. Rito wyproś. błagam, łaskę uzdrowienia dla naszej Córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy22.2.15

    Święta Rito,proszę Cię o te wszystkie łaski,dla mnie i dla moich bliskich,o które w codziennych modlitwach zanoszę do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy22.2.15

    Ukochana Święta Rito dziękuję za opiekę i wysłuchanie mojej prośby, jestem Tobie bardzo wdzięczna. Błagam Cię Święta Rito pomóż mi w troskach mego serca, które dobrze znasz, o które się modlę każdego dnia a które przedstawiłam Tobie w Cascii. Święta Rito błagam o Twoje wstawiennictwo u Pana Jezusa, o łaskę tym razem dla mnie. Cudotwórczyni z Cascii proszę wysłuchaj prośby, która od wielu miesięcy łamie moje serce. Proszę,pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy22.2.15

    Święta Rito bardzo dziękuję za dotychczasową pomoc oraz łaski które wymodliłaś dla nas u Pana Boga.Proszę Cię o dalszą opiekę nad chorym tatą oraz szwagrem.Wstaw się za nimi u Jezusa Miłosiernego.

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy10.3.15

    Św. Rito, musisz mi pomóc. Nie ma innej opcji. Ty nigdy nie zawodzisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy11.3.15

    Święta Rito , dziękuję za pozytywny wyrok w sadzie - modliłam sie o to bardzo :) prosze o zdrowie i zgodę dla mojej rodziny . dziękuje za wszystko co otrzymalam - bo mam za co dziekowac . Lidka

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy11.3.15

    Święta Rito dziękuję za Twoje wstawiennictwo- za otrzymane łaski i proszę o łaskę zdrowia dla Pani Marii F.

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy16.3.15

    Święta Rito, proszę Cię gorąco o Twoje wstawiennictwo za zdrowiem mojej Babci. Proszę, pomóż jej odzyskać siły i zwyciężyć chorobę. Wierzę, że jej pomożesz.

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy22.3.15

    ŚWIĘTA RITO BLAGAM O TWOJE WSAWIENNICTWO O ZADROWIE DLA MOJEGO MĘŻA A TAKŻEOTO ABY BÓG POSTAWIŁ NA JEGO DRODZE LUDZI KÓRZY GO NAKŁONIĄ DO DBANIE O ZDROWIE BLAGAM ŚWIĘTA RITO POMÓŻ MOJEMU MĘŻOWI

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy22.3.15

    Św. Rito dziękuję za opiekę i wstawiennictwo u Jezusa Miłosiernego Naszego Pana i Maryi Matki Naszej prosząc nadal o zdrowie i rozwiązanie trudnych spraw dla mnie samej..

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy22.3.15

    Święta Rito błagam o modlitwę za mną i za Twoim wstawiennictwem błagam Boga w Trójcy Przenajświętszej o łaskę zdrowia, uzdrowienia kręgosłupa i nóg, blogosławieństwa i opieki we wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy22.3.15

    Święta Rito proszę o pozytywny wynik egzaminu adwokackiego, który zdawałam w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy22.4.15

    Święta Rito bardzo dziękuję za dotychczasowe otrzymane łaski i proszę o dalszą opiekę w rodzinie oraz pomoc tym razem w mojej sprawie, która jest Tobie dobrze znana. Ukochana Św. Rito błagam wysłuchaj moją prośbę i pomóc mi.

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy22.4.15

    Swieta Rito Dziekuje za wszystkie Juz Otrzymane Laski i prosze o dalsza opieke nad moja Monika Ania Weronika Szymonem Milenka a takze rodzina w ktorej jestem . urodzona 22 maja Wdzieczna na zawsze i we wiecznosci. Amen

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy25.4.15

    ŚWIĘTA RITO DOPOMÓŻ MI W W WIADOMEJ TOBIE I MNIE SPRAWIE , PROSZĘ ,BŁAGAM ,SKAMLĘ .

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy25.4.15

    ŚWIĘTA RITO DOPOMÓŻ MI W W WIADOMEJ TOBIE I MNIE SPRAWIE , PROSZĘ ,BŁAGAM ,SKAMLĘ .

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy19.5.15

    Św. Rito. Prowadź mnie do celu, bym szczęśliwie dojechała i bym wypoczęła.

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy21.5.15

    SW.RITO BLAGAM CIE O ZDROWIE DLA MOJEJ RODZINY,O TO ZEBY MOJA CORKA WIOLETA DOZNALA RADOSCI MACIERZYNSTWA ,ZEBY BYLA SZCZESLIWA I ZEBY ZAWSZE SZCZESLIWIE DO DOMU WRACALA I DOBRZE ZYLA ZE SWOIM MEZEM PIOTREM,A TAKZE O ZDROWIE DLA MEGO MEZA JANUSZ I ZGODE MIEDZY NAMI ,A TAKZE O TO ZEBYM W KONCU JA STANELA NA NOGI FINANSOWO ,ZEBYM MIALA PRACE I PODEJMOWALA W ZYCIU MADRE I ROZSADNE DECYZJE

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy22.5.15

    ŚW.RITO PROSZĘ POMÓŻ MOJEJ CÓRCE PAULINCE ABYB SZCZESLIWIE URODZIŁA ZDROWE DZIECI ABY REZONANS GLOWY NIC GROŹNEGO NIE WYKRYŁ

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy22.5.15

    ŚW.RITO POMÓŻ MOJEJCÓRCE PAULINCE W WIADOMEJ DLA CIEBIE SPRAWIE

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy22.5.15

    SW RITO POMÓŻ

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy22.5.15

    Św. Rito dziękuję Tobie za wstawiennictwo, wierzę że pomogłaś naszej maleńkiej kruszynce pokonać chorobę nowotworową, proszę miej ją nadal w swojej opiece, żeby już nigdy nie było nawrotu choroby. Ukochana Św. Rito dzisiaj, w ten wyjątkowy dzień 22 maja błagam również o pomoc dla mnie w wiadomej Tobie sprawie. Cudotwórczyni z Cascii proszę pomóż mi uwierzyć, że dla Boga wszystko jest możliwe i wspomagaj mnie w moich potrzebach. Dziękuję Tobie Św. Rito za wszystkie otrzymane łaski.

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy22.5.15

    Święta Rity proszę chroń naszą rodzinę od zła, czuwaj nad moim synem, chroń go od nałogów i podejmowaniem złych decyzji. Proszę postaw na jego drodze ludzi, którzy będą mieli pozytywny
    wpływ na jego zycie. Proszę zeby dobrze żył. Pomóż mu wyjść w końcu z długów. Proszę Cię też , aby moja córka dobrze zakończyła rok szkolny i żeby zdała prawo jazdy. Proszę Cię Święta Rito o zdrowie i spokój dla mojej rodziny. Amen

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy22.5.15

    Jestem z Tobą z Ty bądź ze mną

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy21.6.15

    Św. Rito proszę Cię wstaw się u Jezusa Miłosiernego i z moją prośbą o którą tak gorliwie Cię proszę aby mój słuch się poprawił i szumy i dźwięki w uszach zniknęło.. ,aby nie był przeszkodą w rozmowach z najbliższymi,aby znów było tak jak dawniej.Jezu Ufam Tobie -Matko Kocham Ciebie.Tesia..

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy22.6.15

    Św.Rito z Cascia powierzam Tobie moich synów i proszę o wstawiennictwo do Boga o dobre żony , ochronę o zła i wszelkich niebezpieczeństw,o Dary Ducha św. , o Boże błogosławieństwo oraz dobrą pracę

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy22.6.15

    O Św. Rito, Orędowniczko w sprawach po ludzku beznadziejnych i nasza nadziejo... Bóg postawił na mojej drodze mężczyznę, Ty wiesz ile przeszliśmy, połączyło nas uczucie ale życie wystawiło nas na ciężkie próby. Proszę wyproś łaski u Boga aby ten właśnie mężczyzna otworzył całkowicie swoje serce na mnie i dla mnie, nie wahał się i nie walczył sam ze sobą, bo wiem, że mnie kocha. Wierzę w to, że Bóg go postawił na mojej drodze życia w konkretnym celu. Ty wiesz o św. Rito jak niosę przez całe życie mój krzyż samotności, nie mam siły go dźwigać, nie mam chwili wytchnienia, problemy piętrzą się, nie radzę sobie, boję się, popadam w rozpacz, totalną beznadzieję, obecność tego człowieka była jedyną moją radością, akceptował mnie taką jaką jestem, jednocześnie dziękuję Bogu za łaski jakie Robert już otrzymał, widzę jak on zmaga się ze sobą, mieliśmy być dla siebie wsparciem...proszę Cię Sw, Rito o to byśmy potrafili zgadzać się z Wolą Bożą i wyproś u Boga jeśli jest taka Jego wola to uczucie które nas połączyło i oddal wszelkie troski i problemy, które piętrzą się na drodze naszej wzajemnej relacji.

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy22.6.15

    Ukochana Św. Rito orędowniczko w sprawach beznadziejnych błagam pomóż mi w mojej potrzebie, która jest Tobie dobrze znana. Św. Rito proszę wysłuchaj i pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy21.7.15

    Sw Rito dziekuje za wszystko. Prosze dodaj mi sil, pomoz nie myslec o tym Co nie powinnam. Zabierz bol w pachwinie mojemu mezowi.Dziekuje za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy22.7.15

    św. Rito dziś 22 pochowana będzie Aga pomoz jej dojsc do Królestwa Niebieskiego. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy22.7.15

    Św. Rito błagam pomóż mi w moich potrzebach i troskach, które dobrze znasz, o które bardzo proszę. Ukochana Św. Rito wyproś w Pana Jezusa Chrystusa łaskę abym znów znalazła sens życia. Pomóż mi uwierzyć, że moje serce odnajdzie spokój i zazna jeszcze miłości.

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy22.7.15

    Święta Rito wyproś mi u Boga dobrego męża dla mnie, żebym miała własną rodzinę, dom i zdrowe dzieci. Bóg ci zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy22.7.15

    Błagamy Cię Święta Rito o wstawiennictwo w naszej jakże beznadziejnej sprawie niepłodności małżeńskiej. Wyjednaj nam u dobrego Boga dar poczęcia i urodzenia zdrowego dziecka wbrew wszystkiemu, co mówią lekarze.

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy22.7.15

    Kochana Św, Rito moja orędowniczko w sprawach beznadziejnych .ty znasz wszystkie moje troski i każdy zakątek mojego serca. Ty wiesz ile w nim bólu i niepokoju o każdy nadchodzacy dzień. Nie opuszcaj mnie i mojej rodziny,chroń nas i wypraszaj łaski u Ojca w niebie,A ja będę sławiła twoje imię i nieskończoną dobroć,Proszę nie zostawiaj nas w w tych ciężkich chwilach i pomóż szczególnie w sytuacjach finansowych,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22.8.15

      Proszę o uzdrowienie mojego męża z alkoholizmu i zgodę w rodzinie

      Usuń
    2. Anonimowy22.8.15

      Proszę o uzdrowienie mojego męża z alkocholizmu i zgodę w rodzinie.

      Usuń
  179. Anonimowy20.8.15

    Święta Rito Błagamy Cię nie pozwól aby nasze małżeństwo się rozpadło . Przywróć miłość mojego męża Marcina do mnie a kobiecie która niszczy nasz sakramentalny związek otwórz oczy żeby zrozumiała jakim cierpieniem nas obdarowała.Pozwól Nam na nowo cieszyć się życiem Edyta

    OdpowiedzUsuń
  180. Św Rito wspomóż mnie aby moja prośba została wysłuchana. Ufam ze mi pomozesz

    OdpowiedzUsuń
  181. Anonimowy21.8.15

    Św.Rito, dziękuję Ci za otrzymane łaski! Błagam Cię, wysłuchaj mnie i tym razem - proszę, uczyń by wróciła moja dawna córka, pełna miłości, ufności i szacunku do mnie. Wyproś dla niej łaskę mądrości i siły, by nigdy więcej nie uzależniała się od natarczywych znajomych. Błagam, uczyń, by przestała pić alkohol i niech jej myśli i czyny nigdy nie akceptują swobody obyczajowej. Niech pochłonie ją praca, niech realizuje swoje plany zawodowe. Dopomóż nam Św.Rito, błagam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  182. Anonimowy22.8.15

    Cudowna Św. Rito bardzo dziękuję za dobre wyniki badań naszego maleństwa w rodzinie i proszę o dalszą opiekę nad nią aby już nigdy nie nawróciła się choroba nowotworowa. Św. Rito dziękuję i proszę czuwaj nadal nad nami i chroń nas przed złem.

    OdpowiedzUsuń
  183. Anonimowy25.8.15

    Św Rito, proszę o uratowanie mojego maleństwa i o łaskę nawrócenie męża.Usunięcia wszystkich przeszkód w naszym małżeństwie ,a w szczególności kobiety Klaudia która kusi mojego męża i go zwodzi . To przez nią mój maż Marcin chce odejść ode mnie .Błagam Święty Judo Tadeuszu pomóż mi Edyta

    OdpowiedzUsuń
  184. Anonimowy22.9.15

    Święta Rito proszę Cię bardzo, spraw żeby mój mąż się nawrócił. Orędowniczko w sprawach beznadziejnych błagam pomóż, żeby mojemu mężowi znowu zaczęło zależeć na mnie.
    Święta Rito proszę wysłuchaj mych próśb.

    OdpowiedzUsuń
  185. Anonimowy22.9.15

    Święta Rito, proszę dopomóż mi we wszystkich moich troskach. Zawsze mi pomagałaś, wysłuchaj i tym razem, błagam.

    OdpowiedzUsuń
  186. Anonimowy22.9.15

    Święta Rito, proszę pomóż mojemu tacie wyjść z nałogu, ale proszę Cię też o zdrowie dla mojej córeczki Milenki.

    OdpowiedzUsuń
  187. Anonimowy9.10.15

    Święta Rito,prosze pomóż mojej rodzinie,a zwłaszcza ojcu,dobrze poprowadzić interesy,aby wyjść z długów i nie stracić dachu nad głową.Zrozpaczona

    OdpowiedzUsuń
  188. Anonimowy22.10.15

    Św. Rito błagam Cię o zdrowie dla taty.

    OdpowiedzUsuń
  189. Anonimowy22.10.15

    święta Rito błagam Cię, uproś u Pana zdrowie dla mnie i dar miłości w narzeczeństwie!

    OdpowiedzUsuń
  190. Anonimowy22.10.15

    Święta Rito, ukochana orędowniczko proszę spraw, żeby nasza dziecinka miała dobre wyniki badań, które bedzie miała wykonywane w przyszłym tygodniu. Błagam Cię Święta Rito miej malutką w swojej opiece aby nigdy nie nastąpił nawrót choroby nowotworowej. Proszę wysłuchaj mej prośby.

    OdpowiedzUsuń