Koronka do św. Rity

Odmawiamy w następujący sposób:
- znak krzyża: Boże, wejrzyj ku wspomożeniu memu. Panie, pospiesz ku ratunkowi memu, Chwała Ojcu…;
- następnie: Ojcze nasz w intencji czcicieli św. Rity;
- zapowiedź tajemnicy: Ojcze nasz…, 3 x Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…
Święta Rito, naucz nas kochać.

Wprowadzenie
Każda świętość rodzi się z miłości, która jest największym przykazaniem Chrystusowego przesłania.
Duchowość świętej Rity to duchowość miłości. Święta Rita naśladuje w ten sposób duchowość świętego ojca Augustyna, który wytyczył drogę rozwoju życia, zarówno doczesnego, jak i duchowego, szlakiem wzrostu miłości.
Drogą duchową świętej Rity był wzrost w miłości. Podążajmy w modlitwie głównymi etapami tej ścieżki, prosząc świętą, by pomagała nam wzrastać na takiej samej drodze miłości.

TAJEMNICA PIERWSZA
Miłość św. Rity do Boga

Święta Rita urodziła się w bardzo wierzącej rodzinie, która nauczyła ją we wszystkim stawiać na pierwszym miejscu Pana. Prośmy świętą Ritę o pomoc, abyśmy i my stawiali Pana zawsze na pierwszym miejscu.

Ojcze nasz…, 3 x Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…
Święta Rito, naucz nas kochać.

TAJEMNICA DRUGA
Miłość św. Rity do rodziny

Pierwszym miejscem, gdzie musimy wzrastać w miłości, jest nasza własna rodzina, ta konkretna, jaką każdy z nas posiada. Święta Rita bardzo czule kochała swoją rodzinę, męża i dwoje dzieci. Prośmy ją o wzmocnienie naszej miłości do osób, które Pan postawił obok nas w naszym życiu.

Ojcze nasz…, 3 x Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojca…
Święta Rito, naucz nas kochać.

TAJEMNICA TRZECIA
Miłość św. Rity w przeciwnościach losu

Dla wszystkich życie jest trudne. Także dla świętej Rity nadszedł moment trudności, bólu, niezrozumienia – zabójstwo męża w zdradziecki sposób, śmierć jeszcze młodych synów, niezrozumienie ze strony krewnych, którzy domagali się zemsty. Nigdy jednak nie przestała kochać i ufać.
Za wstawiennictwem świętej Rity błagajmy Boga, abyśmy zawsze ufali Bożej Opatrzności i wobec przeciwności losu nigdy się nie zniechęcali.

Ojcze nasz…, 3 x Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…
Święta Rito, naucz nas kochać.

TAJEMNICA CZWARTA
Miłość św. Rity owocuje przebaczeniem

Przebaczenie to najwyższy wymiar miłości. Tylko ten, kto potrafi kochać, umie też przebaczać.
Święta Rita potrafiła przebaczyć ludziom, którzy zniszczyli jej rodzinę, właśnie dlatego, że kochała. Błagajmy Pana o siłę, aby przeważały w nas uczucia miłości i przebaczenia.

Ojcze nasz…, 3 x Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…
Święta Rito, naucz nas kochać.

TAJEMNICA PIĄTA
Miłość św. Rity niesie pojednanie i pokój

Przebaczenie nie służy niczemu lub nie jest kompletne, jeśli nie dochodzi do pojednania i pokoju, jeśli nie towarzyszy mu odbudowanie wzajemnych relacji na bazie braterstwa i miłości. Święta Rita uwierzyła słowu Pana i w końcu miłość wzięła górę nad nienawiścią. Prośmy świętą Ritę o wstawiennictwo, abyśmy stawali się budowniczymi pokoju i pojednania w naszym środowisku.

Ojcze nasz…, 3 x Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…
Święta Rito, naucz nas kochać.

TAJEMNICA SZÓSTA
Miłość św. Rity, przez którą w sposób całkowity ofiarowuje swe życie Bogu i bliźnim

Po utracie męża i synów, w wieku trzydziestu lat, święta Rita doszła do wniosku, że może jeszcze owocnie spędzić życie w służbie miłości. Poświęciła się Panu, składając śluby zakonne. Jako augustiańska zakonnica kontynuowała swe charytatywne dzieło wśród ubogich i potrzebujących rodzin. Niech święta Rita wyprasza nam coraz większe zrozumienie istoty i wymagań miłości, którą jest sam Bóg.

Ojcze nasz…, 3 x Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…
Święta Rito, naucz nas kochać.

TAJEMNICA SIÓDMA
Miłość św. Rity do Chrystusa Ukrzyżowanego

Święta Rita w uniesieniu miłości poprosiła Pana, by mogła uczestniczyć w cierpieniach Jego męki. A Pan wysłuchał ją, obdarzając raną ciernia wbijającego się w czoło. Spowodowany przez to ból nosiła przez ostatnie piętnaście lat swego ziemskiego życia. Prośmy świętą Ritę, by miłość stała się siłą napędową naszego życia.

Ojcze nasz…, 3 x Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu…
Święta Rito, naucz nas kochać.



W: M. Pabis, Cuda świętej Rity, Dom Wydawniczy "Rafael", Kraków 2012.

166 komentarzy:

  1. ...szczesc Boze chcialabym sie dowiedziec czy jest mozliwosc zakupienia u Was tej koronki (nie chodzi mi o tekst tylko koronke-rozaniec?)Teresa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koronke mozna zakupic w ksiegarni instytutu im ks piotra skargi

      Usuń
  2. Anonimowy5.12.12

    Sw w Rito jesteś wielka błagam o pomoc w wiadomej Ci sprawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy16.12.12

    SW.Rito błagam o powrót do zdrowia mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22.12.12

    Swieta Rito dziekuje Ci za pomoc okazana mi dotychczas. Blagam, pomoz mi utrzymac moja dotychczasowa prace. Spraw, by wszyscy docenili moja pracowitosc i umiejetnosci. Nie pozwol im na falszywe oskarrzenia. Chron mnie od zlych komentarzy. Pomoz mi byc dobrym, uczciwym praconikiem. Otocz zyczliwymi mi ludzmi i nie pozwol im mnie krzywdzic.
    Blagam o cud.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy3.1.13

    Swita Rito dziekuje Ci za wstawienicwo w moje trudnej sprawie ,wiem że to Ty sie za mna u Boga wstawilas i prosze o dalsze wstwawiennictwo w tej sprawie, aby rysa zniknela i nie pojawila sie wiecej, wiesz o czym mowie, Świeta Rito blogoslaw mojej rodzinie i umocnij siłą milosci amen

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy4.1.13

    Święta Rito, Ty wiesz jak cierpię, proszę Cię o cud uzdrowienia mnie, proszę postaw na mej drodze odpowiednich,życzliwych i kompetentnych lekarzy. Zawierzam Ci całą siebie,moje zdrowie i rodzinę, która bardzo się martwi o mnie, miej nas w swej opiece, wyproś u Pana potrzebne łaski dla nas. Dziękuję Ci Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20.1.13

    Swięta Rito proszę o nawrócenie mojego syna z
    rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy26.1.13

    Sw.RITO prosze za twoim wstawiennictwem u Jezusa Milosiernego wypros mi laske milosci a bym nie byl sam i spotkal milosc ktora pokocham i wstapie w zwiazek malurzenski i stworzymy kochajaca rodzine razem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy27.1.13

    Sw Rito proszę za wstawiennictwem u Jezusa Miłosiernego wypros Fabianowi łaske miłości a bym nie był sam i spotkał miłosc pokoch i wstapie w zwiazek małurzenski i stworzyli kochająca rodzine

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy30.1.13

    Św Rito wyproś mi łaskę żeby na nowo moja żona mnie pokochała i wybaczyła mi wszystkie krzywdy które doznała ode mnie oraz proszę o zgodę w rodzinie i zdrowie dla nas i mojej mamy i o siłę wytrwania na czas bez żony.Zniszcz wszelkie przeszkody które stoją nam na drodze do pojednania. Mietek
    JEZU UFAM TOBIE

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy4.2.13

    Swieta Rito, ja znowu blagam Cie o pomoc. Pomoz mi w tej mojej nowej sytuacji, spraw aby ta zmiana byla dla mnie korzystna. Pomoz mi splcic dlugi i znalezc zrodlo dochodu pozwalajace na splate kredytu. Blagam o cud. Dziekuje za dotychczasowa pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy4.2.13

    Św. Rito pomóz moim dzieciom, by były lepsze i mądrzejsze dla mnie, pomagały mi w zyciu proszę miej ich w swojej opiece i pomagaj mojej całej rodzinie.
    Najukochańsza Święta Rito,proszę wyproś łaskę cudownego uzdrowienia dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy11.2.13

    Św. Rito,
    Dziękuję za Twą opiekę, której tak bardzo potrzebujemy i której wciąż doświadczamy. Proszę o siłę, dar wytrwałości i skupienia w realizacji najważniejszej sprawy mojej córci.Proszę o wszelkie łaski dla Niej: zdrowie, przyjażń i miłość,powodzenie w czasie majowych egzaminów, trafny wybór drogi, po której chce kroczyć.
    Niech Jej dobre i czyste serce wciąż wypełnia radość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy11.2.13

    Kochana Św RITO proszę o zdrowie dla Karola ciężko chorego, dla Pawła o zdrowie oraz o miłość i zgodę w jego rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy19.2.13

    Święta Rito, błagam Cię,wymódl u Pana Boga, aby moja córka urodziła dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy19.2.13

    Święta Rito, błagam Cię o pomyślne zakończenie sprawy dla mojego syna i pomyślnie zdany egzamin.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy19.2.13

    Święta Rito uproś Pana Boga aby mój mąż nie poniósł żadnych konsekwencji związanych z nieprzemyślanym podpisem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy19.2.13

    Święta Rito módl się aby mój wnuk urodził się zdrowy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Święta Rito proszę Cię o zdrowie mojego sąsiada,którego czeka ciężka operacja.Wstaw się się za nim u Jezusa Ukrzyżowanego.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy17.3.13

    Swieta Rito prosze uratuj malzenstwo Ani i Marcina aby stali sie znow kochajaca sie rodzina

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy23.3.13

    Święta Rito polecam Ci rozwiązanie mojego problemu. Proszę o pokorę i cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy3.4.13

    Święta Rito proszę Cię pomóż mi w dokonaniu słusznych wyborów w nadchodzącym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy4.4.13

    Swieta Rito prosze cie o wstawiennictwo aby Bog raczył wysłuchac moich modlitw i aby napełnił miłoscia do mnie serce osoby ktora kocham a aby sprawił abysmy mogli byc razem...dziekuje ci

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy9.4.13

    Święta Rito błagam Cię o zdrowie i wszystkie potrzebne łaski dla moich Kochanych Rodziców, Babci Rodzeństwa dla Łukasza i samej siebie.Pomóż mi znaleźć dobrą pracę i swoją drogę w życiu. Błagam Cię uproś u Boga wybaczenie dla mnie za moje grzechy i dotychczasowe postępowanie. Błagam Cię wstaw się za mną by i Łukasz wybaczył mi moje grzechy i błędy. Tak późno zrozumiałam, że Go kocham i chce spędzić z Nim resztę życia. Spraw by pokochał mnie na nowo i by do mnie wrócił. Błagam Cię uratuj Naszą Miłość i spraw byśmy zostali małżeństwem. Dziękuję Ci za Twoje wstawiennictwo ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy13.4.13

    Św. Rito proszę Cię o zdrowie dla siebie, mojego męża oraz o to aby moje leczenie przyniosło oczekiwane efekty i udało mi się zajść w ciąże. Jeśli jest to możliwe bez operacji, niech się tak stanie. Tak bardzo czekamy na cud poczęcia. Wstawiaj się za nami u Boga. Wierzymy w ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy19.4.13

    Św. Rito błagam Cię o uzdrowienie mej całej wewnętrznej beznadziejności, pozwól bym tak jak Ty potrafiła we wszystkich przeciwnościach losu zaufać Bogu, bym odnalazła sens życia i w imię Boga pogodziła się z ranami przeszłości... Św. Rito! Uproś przed obliczem Najswiętszego wybaczenie dla mnie za wszystkie nieświadome grzechy,uratuj mą duszę od zła tego świata...

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy28.4.13

    Kochana sw.Rito blagam o ratunek dla Szymona i jego wolnosc,nawrocenie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy22.5.13

    Sw Rito,prosze Cie o laske przebaczenia mojej corce,tak bardzo pragne aby pojednala sie ze swoim mezem,aby obydwoje na nowo zapalali do siebie miloscia,prosze o mojego syna i mojego meza aby zrozumieli,ze bez Boga wszystko jest niczym,prosze Cie Sw Rito,aby dzieciatko poczete u Kamili urodzilo sie zdrowei zywe,aby moj syn zostawil kolegow i poswiecal wiecej czasu zonie,aby moj maz pojednal sie z Bogiem przez spowiedz,prosze o zdrowie i sile do pracy dla nas i o prace, Prosze o wstawiennictwo u Pana Boga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy23.5.13

    prsze o laske zdrowia dla mjej wnusi Sugi prosze osile i wiare dla jej mamy ktora 21 maja urodziny a Ty Rito 22 maja Pomoz Rito babcia Ala

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy8.6.13

    ŚWIĘTA RITO PROSZĘ O ŁASKI DLA SIEBIE I MOJEJ CAŁEJ RODZINY. PROSZE CIE O POMOC W POSZUKIWANIU PRACY

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy25.6.13

    SW Rito proszę o Łaskę rozwiązania tych wszystkich sytuacji, które nie pozwalają normalnie żyć, proszę o Łaskę przecięcia więzi negatywnych i ich skutków, o Łaskę głębokiej wiary i bezgranicznego zaufania Chrystusowi.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy2.7.13

    św Rito dziękuję Ci za wsparcie okazane dotychczas i proszę o dalszą opiekę i wstawiennictwo u Boga.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy8.7.13

    ŚWIĘTA RITO PROSZĘ CIE ABY MOJA CÓRKA URODZIŁA ZDROWE DZIECKO A MOJEMU SYNOWI ABY UŁOŻYŁO SIĘ ŻYCIE ZA GRANICĄ ,ŻEBY SIĘ OŻENIŁ I MIAŁ DZIECI. DLA MNIE PROSZĘ O WIĘCEJ WIARY I SPOKOJU DUCHA.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy16.7.13

    Św.Rito o pani moja w Tobie pokładam nadzieję w ciężkiej chorobie mojej ukochanej kobiety Aleksandry z Rzeszowa.Proszę Cię o litościwa pani czuwaj nad jej duszą.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy20.7.13

    ŚWIĘTA RITO PROSZĘ O MODLITWĘ ABY MÓJ SYN POGODZIŁ SIĘ ANIĄ BYLI ZE SOBĄ SZCZĘŚLIWI ,MIELI DO SIEBIE SZACUNEK,ROZUMIELI SIĘ I KOCHALI.PROSZĘ O OPIEKĘ I WSTAWIENNICTWO U BOGA ABY OKAZAŁ IM SWOJE MIŁOSIERDZIE.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy20.7.13

    ŚWIĘTA RITO PROSZĘ O SIŁĘ I WYTRWAŁOŚĆ W CODZIENNEJ PRACY DLA MNIE I MOJEGO MĘŻA ABY SZEF DOCENIŁ JEGO WYSIŁEK.POMÓŻ NAM W DOKONYWANIU SŁUSZNYCH WYBORÓW W NADCHODZĄCYM CZASIE.BŁAGAM CIĘ UPROŚ U BOGA WYBACZENIE DLA MNIE ZA MOJE GRZECHY I DOTYCHCZASOWE POSTĘPOWANIE.PRZYWRÓĆ NASZYM SERCOM RADOŚĆ I UKOJENIE.TYLKO W TOBIE NASZA NADZIEJA.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy26.8.13

    Święta Rito błagam o łaskę przebaczenia moich grzechów. Łaskę wiary dla mojego partnera i opamiętanie, o powrót ze złej drogi na łono rodziny. Łaskę miłości dla nas obojga i ratunek dla naszej rodziny która się rozpadła. Uratuj nas, połącz nas, pobłogosław nam. Błagam usłysz i wesprzyj moje modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy28.8.13

    Św. Rito, błogosław mi.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy29.8.13

    Św.Rito już brak mi sił i łez...błagam pomóż...

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy11.10.13

    Sw. Rito. Prosze o laske nawrocenia mojego taty.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy16.10.13

    Św. Rito proszę Cię o Modlitwę abym mogła zajść w ciążę i szczęśliwie urodzić zdrowe dziecko..Proszę o wstawiennictwo u Pana Boga...

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy23.10.13

    Umilowana SW:RITO::calym moim sercem blagam CIE goraco o pomoc..wyjednaj dla moich trzech synow powrot
    do KOSC IOLA swietego a dla najmlodszego powrot do domu..gdyz bardzo pobladzil w zyciu.
    Umilowana sw Rito wierze ze ich n ie opuscisz.
    PROSZE Cie takze jesli bedzie wola BOGA
    WYPROS MNIE Z boga OJCA UZDROWIENIE PLUC;
    gdyz bardzo cierpie,
    NIECH UWIELBIAJA Cie wszystkie narody swiata i przez Twoja dobroc jaka okazujech chorym NIECH BIORA PRZYKLAD bozy w swoich rodzinach..

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy5.11.13

    święta rito opiekuj się naszą cała rodziną bądz cały czas znami i miej nas pod swoja opieką ty wiesz co nam potrzeba

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy6.11.13

    święta rito pamiętaj o naszej rodzinie i miej nas pod swoją opieką

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy7.11.13

    śinę



    święta rito wejrzy na naszą rodzinę bądz cały czas przy nas i nie opuszczaj nas

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy17.11.13

    Święta Rito błagam o pomoc , opiekę i wstawiennictwo do PANA BOGA w sprawach rodzinnych ,zawodowych , duchowych , małżeńskich , osobistych i szkolnych; moich i całej mojej rodziny , głównie dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy17.11.13

    Św. Rito- ogarnęła mnie beznadziejność. Już nic nie potrafię. stale mówię, jestem niecierpliwa, brakuje mi wiary, że wszystko może zmienić PAN, jeżeli będziemy Mu ufać i chcieeć pełnić Jego wolę. Proszę Cię Patronko spraw beznadziejnych wyproś nam potrzebne łaski, byśmy umieli w całej rodzinie zacząć od początku, pogodzić się, przebaczyć sobie wzajemnie i budować na fundamecie miłości drogę do zbawienia.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy29.11.13

    błagam o wstawiennictwo do Naszego Boga Ojca o nawrócenie córki, o łaski w spawach zawodowych

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy3.12.13

    ŚW.RITO DZIĘKUJE ZA WYPROSZANE ŁASKI PROSZE WSTAW SIĘ U BOGA ZA MNĄ I MOJĄ RODZINĄ PROSZE WYPROŚ U PANA ABY POWSTRZYMAŁ WSZYSTKIE EGZEKUCJA MIEJ W OPIECE NASZE DZIECI WSPIERAJ JAE

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy4.12.13

    ŚW.RITO DZIĘKUJE ZA WYPRASZANE ŁASKI PROSZE WSTAW SIĘ U BOGA ZA MNĄ I MOJĄ RODZINĄ PROSZE WYPROŚ U PANA ABY POWSTRZYMAŁ WSZYSTKIE EGZEKUCJA MIEJ W OPIECE NASZE DZIECI WSPIERAJ JE

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy5.12.13

    ŚW.RITO DZIĘKUJE ZA WYPRASZANE ŁASKI PROSZE WSTAW SIĘ U BOGA ZA MNĄ I MOJĄ RODZINĄ PROSZE WYPROŚ U PANA ABY POWSTRZYMAŁ WSZYSTKIE EGZEKUCJA MIEJ W OPIECE NASZE DZIECI WSPIERAJ NAS WTYCH CIĘŻKICH CHWILACH WYPROŚ NAM ŁASKĘ NASZYCH INTENCJI

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy6.12.13

    modl sie za nanmi św. Rito

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy6.12.13

    dziękujemy za odebrane łaski

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy8.12.13

    dziękuje św Rito za wyproszone łaski dziękuje z udaną pracę prosze wspieraj nas w tej wożnej sprawie

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy10.12.13

    św.Rito módl sie za nami prosimy wyproś nam łaske tak bardzo potrzebną

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy18.12.13

    prosze wstaw sie u pana bo jesteśmy straceni pomóż nam św. Rito

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy28.12.13

    Św Rito wymodlij nam zmianę naszego zycia abyśmy Boga postawili na pierwszym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy5.1.14

    sw.Rito moja patronko prosze wstaw sie u Pana naszego o wysluchanie moodlitw dziekuje za te co juz wymodlilas dla mnie i mojej rodziny wspieraj mnie w nadchodzacym roku bo tak bardzo potrzebuje Twojej modlitwy przed obliczem Boga

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy7.1.14

    sw.Rito prosze cie o nawrocenie mojej corki i meza prosze cie usilnie o ich powrot do boga i kosciola ratuj ich bo pogubili sie na sciezkach swego zycia nie opuszczaj mnie w potrzebie prosze wstawiaj sie u Boga za moja rodzina.

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy13.1.14

    Sw. Rito. prosze Ciebie o powrot mojego chlopaka i jego nawrocenie by mogl zrozumiec dobroc i milosc by mogla go zobaczyc blagam Ciebie pomoz mi.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy26.1.14

    Sw Rito proszę Cię wstawiaj się do Boga Nieskonczenie Dobrego iMiłosiernego opowrót do zdrowia za chorego Grzesia dobre wyniki badan i skuteczne leczenie

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy3.2.14

    Święta Rito, błagam Cię...spraw aby dana nam była jeszcze jedna szansa...bardzo mi zależy na Michale, wierze, że jesteśmy w stanie stworzyć udany związek, oparty na miłości, wierności, wzajemnym szacunku, zaufaniu. Wysłuchaj moich modlitw..., Jezu! Ufam Tobie! , N.

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy4.2.14

    Święta Rito dopomóż mojemu synowi w sesji.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy16.2.14

    Święta Rito,proszę o potrzebne łaski dla Andrzeja i Dominiki,o rozeznanie uczucia,o nawrócenie,o zgodę i pojednanie

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy16.2.14

    Święta Rito,broń małżeństwo Dominiki i Karola,oddal od niej pokusę zdrady,niech nie myśli o rozpadzie małżeństwa na wypoczynku podczas ferii zimowych

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy23.2.14

    Sw.Rito prosze Cie o pomoc w wiadomej Ci sprawie. Pomoz mi bo jest mi Ciezko .. Nie potrafie sie odnalez . Sw.Rito kocham Cie<3

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy2.3.14

    Św. Rito gorąco proszę o wstawiennictwo za mną w sprawie znanej BOGU W TRÓJCY ŚWIĘTEJ JEDYNEMU.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy3.3.14

    Św. Rito gorąco proszę Cię wstawiaj za rodziną mojego syna,są w bardzo trudnej sytuacji.Proszę Cię uproś dla nich łaski u Pana Jezusa Miłosiernego aby wyszli z tych problemów i kłopotów finansowych .Św.Rito proszę dopomóż

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy4.3.14

    Św. Rito jesteś moim oparciem, proszę o Twoje wstawiennictwo w bardzo trudnej sprawie w jakiej znalazł się mój mąż. Daj mu siły aby zamknął sprawy z przeszłości,, modlimy się o córeczkę. Św. Rito dopomóż nam

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy4.3.14

    Sw.Ritoprosze wstawiaj się za mojego syna Bartka proszę o przemianę serca, milosc , uxzciwosc w działaniu, nawrócenie prawdziwe, mama

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy27.3.14

    Św. Rito weź w opiekę moją chrześnicę Anię, która jest w sanie błogosławionym aby poraz czwarty szczęśliwie urodziła. Proszę o zdrowie dla niej i poczętego dziecka

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy3.4.14

    Św.Rito proszę cię o zmianę mojego męża,o nawrócenie drogę duchową ,nabrał szacunku do rodziny.Dzieńkuję ci Św. Rito za otrzymane łaski i proszę o dalsze.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy24.4.14

    Św. Rito dziękuję ci za wstawiennictwo i pomoc jakiej mi udzielasz. Proszę cię o dalszą pomoc w sprawie ci wiadomej.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy26.4.14

    Św, Rito dziękuję Ci za wstawiennictwo

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy14.5.14

    Św.Rito proszę Cie o wstawiennictwo za moja córka Moniką, aby zdała dobrze maturę i mogła kontynuować naukę.
    Za Swym wstawiennictwem wypraszaj za nas u BOGA łaski, które sa jej potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  76. Święta Rito, dziękuję, że Cię znalazłam. Modlę się za to, żebym wróciła do pracy. Proszę też, miej w opiece moje kochane dzieci, rodziców, brata, siostry i wszystkich dobrych ludzi, których spotkałam na swojej drodze. A innym pomagajmy modlitwą, żeby też odnaleźli radość życia w Bogu i dla Jego chwały.

    OdpowiedzUsuń
  77. Św. Rito, dziękuję, że Cię spotkałam. Modlę się w intencji powrotu do pracy, ale proszę przede wszystkim o łaski dla dzieci - mądrej, dzielnej córki i odważnego, honorowego syna. Ale i dla cudzych, z którymi pracuję, aby umieli doceniać dobro, jakie ich spotyka i nie ustawali w dążeniu do doskonałości; dla rodziców, szczególnie mojej kochanej Mamy, która zawsze jest przy mnie i nauczyła mnie jak być Dobrą Mamą; dla sióstr i brata i ich rodzin.

    OdpowiedzUsuń
  78. Nie opuszczaj mnie i niech nie opuszcza mnie nadzieja. Niedługo rozstrzygnie się mój los w pracy. Obym nie utraciła nadziei i umiał przyjąć to, co zaplanują inni obcy mi ludzie. Niech Pan Bóg czuwa nad ich decyzjami.

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy23.5.14

    Św. Rito proszę Cie najgoręcej jak tylko potrafie o pomoc w wyjsciu z długów finansowych... bardzo proszę.. wysłuchaj mojej prośby..

    OdpowiedzUsuń
  80. Szczęść Boże
    Proszę o modlitwę w intencji za moje małżeństwo by nigdy w życiu nie doszło do rozwodu i żeby nigdy mąż mnie nie zdradził, nie oszukał i nie skrzywdził i aby sytuacja między nami się poprawiła na lepsze by nasze małżeństwo było trwałe, pełne szacunku, wierności, miłości i oddania i nikt tego nie zakłócił oraz o zdrowie psychiczne i fizyczne oraz duchowe dla mojego męża Przemka- by nigdy więcej nie próbował odebrać sobie życia, o uspokojenie jego nerwów i napięcia oraz o uzdrowienie go z wszelkiego uzależnienia od palenia i alkoholu - o uzdrowienie z wszelkiego zniewolenia mego męża i o wiarę dla niego i żebym ja nie bała się o niego. Proszę również o to by Bóg chronił mnie przed ingerencjo zło w moje życie i w małżeństwie, oraz o Boże Błogosławieństwo w Życiu zawodowym i prywatnym. Proszę również o modlitwę za szczęśliwe 8 miesięcy mojej ciąży i o zdrowie dla dziecka.
    Bóg zapłać
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy5.6.14

    św RITO BRAK MI JUZ SIŁ PROSZĘ WSTAW SIĘ ZA MNA I CAŁĄ MOJĄ RODZINĄ U PANA BOGA .JUZ MAM WSZYSTKIEGO DOŚĆ WSZYSTKO IDZIE TAK JAK NIE POWINNO CHCĘ BYĆ SZCZĘSLIWA Z MOJA RODZINĄ POLECAM WSZYSTKICH TYCH KTORZY UCIEKAJĄ SIE Z POMOCĄ DO CIEBIE.

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy8.6.14

    ŚW. RITO PROSZĘ POMÓŻ MI I MOJEJ CAŁEJ RODZINIE ODSZUKAĆ ZAGUBIONĄ MIŁOŚĆ I JEDNOŚĆ POMÓŻ NAM RODZICOM WSPÓLNIE STWORZYĆ DOM KTÓRY BĘDZIE OSTOJĄ DLA NAS DLA NASZYCH DZIECI I WNUCZEK DOM W KTÓRYM CHĘTNIE ZAMIESZKA Z NAMI BÓG

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy17.6.14

    Swięta Rito- błagam o pomoc, zwykły człowiek nic nie zrobi, jeżeli nie zadziała Boża moc. Rozwiąż węzeł problemów mojej córki Jej syna, którego ojciec nie wytrzymał trudów małżeństwa i odszedł do swoich rodziców. Realizuje teraz siebie, udając dobrego ojca poprzez prezenty. Nic spontanicznie nie potrafi zrobić dla dziecka. Wszystko jest wymuszone. Pała nienawiścią do żony i jej rodziców. Obwinia, nie umie i nie chce rozmawiać Chce mieć święty spokój. Pomóż nam Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy12.7.14

    Za Agę

    OdpowiedzUsuń
  85. Elzbieta6.8.14

    Św. Rito błagam Cię o zdrowie dla brata Henryka. Spraw cud. Ufam Ci.

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy8.9.14

    Święta Rito, prosze nie zostawiaj mnie samej z moim problemem..

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy19.9.14

    Św. Rito, z pokorą i ufnością proszę, uproś u Boga Miłosiernego łaskę cudu uzdrowienia z choroby nowotworowej bliskiej mi osoby. Jest bardzo ciężko, ale wiem, że dla Boga Miłosiernego nie ma rzeczy niemożliwych,dlatego ośmielam się prosić, św. Rito, o Twoje wstawiennictwo. Jezu, ufam Tobie i w Tobie mam nadzieję - czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy6.11.14

    Sw. Rito proszę wybłagaj u Pana zdrowie dla mojego chłopaka i uzdrowienie z tętniaka mózgu. Ufam i wierze że wysłuchasz mojej prośby Amen.

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy10.11.14

    Święta Rito błagam Cię o to aby sakrament małżeństwa w moim życiu nabrał właściwej rangi. Błagam o cierpliwość do mojego męża i wzajemną miłość wynikającą z sakramentu. Uproś Jezusa o wyzwolenie z nałogów mojego męża. Ufam bezgranicznie Tobie Święta Rito i wierzę, że moje prośby zostaną wysłuchane jeżeli taka będzie wola Pana.

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy11.11.14

    Św Rito. Uproś dla mnie prawdziłą głęboką bezwarunkową miłość mężczyzny , który jest mi przeznaczony i dziecko, którego tak bardzo pragnę.

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy13.11.14

    św Rito uwielbiam cie pomóż mi gorliwie modlić się za Twoim św.wstawiennictwem do Boga jesteś dla mojego smutnego życia kwiatem i promykiem słońca błagam uproś łaskę powrotu wiary wyjścia z nałogów zdrowia dobrej i bezpiecznej pracy dla męża i synów szczęśliwego rozwiązania dla synowej i dziecka zdrowia dla wnusi i dla mnie oraz spokoju i przysługi Bogu i Tobie wiadomej .Uwielbiam Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy14.11.14

    Św. Rito bardzo proszę o pomoc dla mojego wnuka i córki. Błagam uproś Boga Miłosiernego o wsparcie i łaskę w ich ciężkiej sytuacji. Proszę wysłuchaj moje pokorne modlitwy . Amen

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy24.11.14

    Święta Rito ,miłuję Cię i wierzę mocno ,że uprosisz u Miłosiernego Pana Boga łaskę powrotu mojego syna do Pana Boga i praktyk religijnych a także dasz mi odpowiedż bym zrozumiała dlaczego syn jak i córka nie mają potomstwa a ja żadnego wnuka.Godzę się z wolą Ojca mimo,że jest mi bardzo ciężko z tego powodu.Pan Bóg najlepiej wie czego nam potrzeba .Święta Rito proszę

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy29.11.14

    swieta rito przyjmij moja prosbe

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy7.12.14

    Święta RITO prosze Cie z calego serca o to by Damian mnie mocno pokochał i nie mogł żyć beze mnie aby nasze drogi sie zeszły i zebyśmy mogli spędzić reszte życia razem błagam Cie wstaw sie za nami u OJCA NIEBIESKIEGO AMEN

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy9.2.15

    Święta RITO, Proszę i błagam o pomoc i wstawiennictwo u Pana Boga o to aby nasza rodzina nie straciła tego co mamy,

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy16.2.15

    Swieta Rita blagam Cie calym sercem wspomoz moje modlitwy do Boga o milosc wybaczenie i powrot mojego chlopaka bardzo go kocham Jezu i Sw Rito ufam wam

    OdpowiedzUsuń
  98. Kochana Sw. Rito Prosze o uzdrowienie Zydowki Janes z ciezkiej choroby watroby

    OdpowiedzUsuń
  99. Kochana Swieta Rito prosze o otwarcie Kaplicy w szpitalu TWH oraz przemiane serca dla dyrektorow.

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy29.3.15

    SW Rito pomoz mi zyc spokojnie i godnie, blagam pomoz mi

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy6.4.15

    SW RITO BLAGAM O POMOC WZNALEZIENIU LEPSZEJ PRACYI WIECEJ ZYCZLIWYCH LUDZI ABYM MOGL ZREALIZOWAC PLANY WIADOME PANU BOGU UFAM TOBIE ZE O PUSTELNI M.B JASNOGORSKIEJ NIE ZAPOMNE O PATRONKO WYPROS LASKI POTRZEBNE BLAGAM**-AMEN**antoni

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy30.4.15

    św Rito błagam wysłuchaj moje wołanie o pomoc rozpaczliwe i pełne nadziei

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy8.5.15

    Św.Rito prosze o nawrocenie dla mojego syna Bartosza o nawrocenie i dla mojego meza Tomasza o wytrwalosc i lepsze podejscie do mojego syna Bartosza.Prosze z calego serca.

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy14.5.15

    blagam cie sw rito modl sie prosze do naszego pana a laske dla mnie ty wiesz co potrzebuje nie zostawiaj mnie samej na pastwe losu postaw na mojej drodze dobrych ludzi ktorzy mi pomoga dzieki sw rito

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy24.5.15

    Sw.Rito dziękuję za pomoc w wiadomej sprawie wiem że jedynie za Twoją przyczyna udało się ją pomyślnie rozwiązać proszę Cię jednocześnie o dalszą opiekę czyś czuwała nade mną w pracy i stawiała na mej drodze ludzi życzliwych i dobrych Byś otoczyła moją rodzinę opieka

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy28.5.15

    SW.RITO dziekuje za dotychczasową pomoc i prosze cie o dalsze wsparcie w tych wiadomych dla ciebie sprawach,spraw aby moje prośby zostały wysłuchane i spełnione,miej mnie i całą moja rodzine w swojej opiece,i daj nam siłe zdrowie i wytrwanie w tych ciezkich dla nas chwilach,amen.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy4.6.15

    Święta Rito miej w opiece mnie i mojego syna. Poprowadź go dobrą drogą pełną miłości i wiary. Niechaj już dziś porzuci nałogi, które go rujnują. proszę Święta Rito módl się ze mną. Amen

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy23.6.15

    św Rito moja ukochana orędowniczko proszę cię o pomoc tym trudnym dla mnie i dla mojej rodziny okresie, proszę otocz nas swoja opieką dodaj sił łaski miłości i wyrozumiałości dla siebie, tylko Ty możesz nam dopomóc, Ty znasz udręki mego serca z którymi sama nie sobie nie poradzę proszę przygarnij nas do swego serca, wiem, ze możesz wszystko u Boga, dziękuję za okazane laski i proszę ratuj moje życie, ratuj mnie, ratuj moja rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy2.7.15

    Święta Rito, proszę o zdrowie dla całej mojej rodziny oraz o uniewinnienie taty w wyroku. Miej nas w opiece, strzeż nas od złego i naszych nieprzyjaciół

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy20.7.15

    Św Rito, proszę o zdrowie i zdanie matury mojego jedynego syna Adriana - jego Matka Módl się za niego Św Rito. Błagam .

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy21.7.15

    Święta Rito proszę pomóż znaleźć mi pracę oraz wybrnąć z beznadziejnej sytuacji finansowej. Proszę Cię o opiekę nad moimi córkami . Bogumiła

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy26.7.15

    Św.Rito opiekun się nadal moją rodziną .Z całego serca dziękuję ci za wszystko i proszę Cię wysłuchaj tych wszystkich ludzi którzy się do ciebie uciekają .Ania

    OdpowiedzUsuń
  113. Św Rito proszę o zdrowie dla mojego taty.

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy4.9.15

    Św. Rito pomóż mojemu siostrzeńcowi Rafałowi,

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy12.9.15

    święta Rito spraw by mój maż Marcin zrozumiał jak bardzo mnie skrzywdził, by się nawrócił zaprzestał romansów i żył z dziećmi i ze mną .Proszę Edyta

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy13.10.15

    Najukochańsza Święta Rito,proszę wyproś łaskę cudownego uzdrowienia dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy13.10.15

    Swieta Rito blagam o cud aby moj maz Dominik zrozumial ze Sakrament malzenstwa jest najwazniejszy ,zeby oposcil kochanke i wrocil do mnie Blagam o szanse dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy15.10.15

    Św. Rito proszę o łaskę uzdrowienia, pomoc, wiarę w Boską Dobroć w świecie pełnym cierpienia, proszę o umiejętność kochania i bycia kochanym. Jarek

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy20.10.15

    Najdrozsza św.Rito, zanieś moją prośbę Chrystusowi, aby Piotr odnalazł drogę do Boga i drogę powrotną do mnie, aby spotkał dobrych ludzi, którzy mu w tym pomogą. Błagam o zdrowie i miłość.

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy22.10.15

    Sw.Rito Prosze Cie o wsparcie i pomoc aby moje problemy zdrowotne sie pozytywnie rozwiazaly.W Tobie pokladam nadzieje i prosze o wstawiennictwo u Boga.Naucz mnie rowniez byc madra i kochajaca matka i zona

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy17.11.15

    Św,. Rito prosze Cie o łaske zdrowia dla syna Michala opiekuj sie nim i jego rodzina. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy25.11.15


    Za wstawiennictwem tak poteznej Oredowniczki Swietej Rity, prosze Boga o calkowite uzdrwowienie z naczynaka nozki 2letniego chlopca Pawelka, ktory przebywa w szpitalu a lekarze dali juz wyrok smierci. Naczyniak zajal juz partie pachwin i rozlewa sie dalej. Boze do kogo mamy sie zwracac jak czlowiek zawodzi, jak pieniadze decyduja o czyims zyciu, bo lekarze nie chca nic za darmo leczyc. Do kogo Jezu mamy sie udac ? Boze za wstawiennictwem Sw Rity blagam Cie o uzdrwienie mojego chrzesniaka, Ty mozesz wszystko, niech to dziecko zyje, chwali Cie przez swoje zycie ziemskie , nie zabieraj go nam! Uzdrow Jezu swoja Najswietsza Krwia wylana na Krzyzu Konania Pawelka i opiekuje sie nim. Sw Rito , Najswietsza Boza Rodzicielko wstawiajcie sie za nami u Jezusa, my wyciagamy rece ku Niebu!!!! Blagamy!!! Amen.

    Marlena

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy25.11.15

    Sw. Rito prosze Cie o uzdrowienie mojej corki z naczyniakow glowki i torbieli. Blagam Cie sw Rito, bede glosic o Twoich cudach ludziom ktorzy stracili wiare na cud. Wierze i dziekuje sw Rito! Niech Bog bedzie Uwielbiony przez Ciebie!
    Matka

    OdpowiedzUsuń
  124. Święta Rito błagam nie zostawiaj mnie bez pomocy tak bardzo Ci zawierzyłam...

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy27.11.15

    Proszę o zgodę w mojej rodzinie, miłość i aby się ona nie rozpadła. Aby mój mąż zrozumiał, że chce zniszczyć coś pięknego co budowaliśmy przez 18 lata. Dziękuję wszystkim za każdą modlitwę.Edyta

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy28.11.15

    święta Rito błagam Ciebie wstawiaj się za mną u Jezusa Twojego oblubieńca. On nie odmówi żadnej Twojej prośbie i dlatego Ciebie wybrałam na orędowniczkę w moich sprawach. Błagam Cie o uzdrowienie z choroby nf1. o uwolnienie od grzechów pokoleniowych i ich skutków, od nadwagi z która nie daję już rady żyć a z którą nie umiem dama wygrać. Daj mi sile do podjęcia postu i wytrwania w nim i pozwól mi go złożyć w ofierze za otrzymane laski otrzymane przez ludzi za Twoim wstawiennictwem. S.Z.

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy7.12.15

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo u Pana Boga,Maryi,aby wnuczka Ola napisała dobrze egzamin. Błagam Cię o pomoc w nauce.Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy7.1.16

    Święta Rito, uproś u naszego Ojca Niebieskiego łaskę uzdrowienia z choroby nowotworowej mojego męża Leona, Święta Rito módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy7.1.16

    Święta Rito dziękuję za wszystko czego jestem świadkiem błagam Cię o wstawiennictwo u Pana o cud uzdrowienia taty

    OdpowiedzUsuń
  130. maria8.1.16

    Święta Rito módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy10.1.16

    Święta Rito miej w opiece mojego syna. Poprowadź go dobrą drogą pełną miłości i wiary. Niechaj już dziś porzuci nałogi, które go rujnują. proszę Święta Rito módl się ze mną. Wylecz go z opętania osobą tej samej płci , błagam Cię gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy10.1.16

    Święta Rito miej w opiece mnie i mojego syna. Poprowadź go dobrą drogą pełną miłości i wiary. Niechaj już dziś porzuci nałogi, które go rujnują. proszę Święta Rito módl się ze mną. Wylecz go z opętania osoby tej samej płci. Błagam Cię Sw Rito

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy10.1.16

    Święta Rito miej w opiece mnie i mojego syna. Poprowadź go dobrą drogą pełną miłości i wiary. Niechaj już dziś porzuci nałogi, które go rujnują. proszę Święta Rito módl się ze mną. Wylecz go z opętania osoby tej samej płci. Błagam Cię Sw Rito

    OdpowiedzUsuń
  134. ŚW.RITO PROSZĘ CIEBIE O TRZEZWOŚĆ DLA MOJEGO MĘŻA I O TO ŻEBY PRZEZ PIJAŃSTWO NIE STRACIŁ PRACY BARDZO CIEBIE ŚW.RITO PROSZĘ BŁAGAM BARDZO

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy25.1.16

    ŚW.RITO BARDZO PROSZĘ CIEBIE O TRZEŻWOŚĆ DLA MOJEGO MĘŻA I O TO ŻEBY NIE STRACIŁ PRACY PRZEZ PIJAŃSTWO BARDZO CIEBIE PROSZĘ ŚW.RITO BARDZO PROSZĘ O ŁASKĘ DLA NIEGO I CAŁEJ RODZINY

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy2.2.16

    Św Rito proszę aby dzieci mialy same 5 to im pozwoli uwierzyć w siebie! Proszr o szczęście dla mamy i dla mnie,o zdrowie i miłość męża

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy5.2.16

    Święta Rito upraszam o łaskę dla mojej rodziny. Wyprowadź nas znowu na otwarte wody. Popełniłem błąd poprzez swoją chciwość i pychę co zostało ukarane. Niech to będzie przestrogą dla wszystkich bo ja już otrzymałem nauczkę. Błagam aby nie przyniosło to konsekwencji dla mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy12.2.16

    dziękuję ci święta Rito za tak szybką odpowiedź, będę cię sławił po kres moich dni i modlił się poprzez twoje wstawiennictwo. Doprowadż moją rodzinę do szczęśliwego zakończenia problemów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18.3.16

      dziękuję ci Św. Rito za pomoc i za uratowanie szkoły mojej żony i jej pracy. Dopomóż dzieciom które tam uczęszczają aby to doceniły a nauczyciele oby nie stracili pracy i pamiętali o tym że tylko miłość do zawodu a nie mamona może zdziałać cuda w połączeniu z jednością i solidarnością. Przywołaj proszę do porządku tych wszystkich którzy o tym zapomnieli. Twój oddany czciciel.

      Usuń
  139. Anonimowy18.2.16

    Błagam Święta Rito uzdrów mojego synka z ciężkiego brzemienia, jąkania spraw by mógł normalnie mowić i żyć jak inne dzieci

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy21.2.16

    Święta Rita ulżyj mojej siostrze w cierpieniach.Daj Jej siłę i cierpliwość w chorobie.

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy26.2.16

    Święta Rito, proszę Cię o łaskę uzdrowienia dla Mojej Mamy, która przeszła operację biodra i doznała udaru

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy27.2.16

    Błagam Święta Rito skrusz serce Anny napełnij ją miłością ku mnie pokojem i pojednaj ją ze mną..niech mi już wybaczy niech poczuje wewnątrz Siebie moją prawdziwą miłość do Niej i chęć pojednania z Bogiem,,tęsknotę za mną i niech już się odzywa do mnie i mówi że kocha,.zadzwoni,,,wybaczy,,błagam święta Rito o wstawiennictwo w tej beznadziejnej sprawie..

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy29.2.16

    Kochana Św. Rito, błagam Cię o pomoc moim córkom, o dar zdrowia psychicznego, fizycznego i siłę. Proszę ulżyj w cierpieniu moim przyjaciółkom w ich trudnych sprawach.Daj mi siłę bym mogła odwdzięczyć się za pomoc jaką otrzymuję każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  144. Św. Rito Kasia przyjmuje na Twoją cześć Twoje imię. Demony atakują nas. Kasia jest pod opieką egzorcysty...Proszę Cię o modlitwy w intencji nawrócenia mojego męża i uwolnienie od złych duchów całej mojej rodziny. Odmawiam Nowennę Pompejańską, proszę, wspieraj mnie. Módl się proszę za mojego syna o całkowite nawrócenie i by poznał swoją ukochaną jeszcze w tym roku 2016. Módl się proszę o ratowanie mojego małżeństwa i o zdrowie mamy (chodzi o wyleczenie całkowite oka bez operacji). z góry bardzo Ci dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy11.3.16

    Święta Rito proszę pomóż mi w wiadomej ci sprawie,proszę o łaskę uzdrowienia dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy11.3.16

    Święta Rito proszę o łaskę uzdrowienia dla mnie,proszę pomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy16.3.16

    sw rito prosz cie o pomoc w sprawie mojej corki i zięcia którzy potrzbuja pomocy proszę o laske ich pogodzenia

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy12.4.16

    SW. Rito bardzo Cię proszę wstaw się za mną u Pana Boga proszę Cię o łaskę , pomoc aby opuścił mnie ciągły strach i lęk i niepokój o moją rodzinę. Proszę Cię o zdrowie dla mnie dla Córki i mojej Wnuczki która często choruje.

    OdpowiedzUsuń
  149. Kochana sw.rito mniej w opiece moje corki Justynke I marlenke opiekuj sie nimi przez cale zycie mojego Angela uzdrow z tej chorej nogi a dla mnie prosze upros o milosc taka i cierpliwosc jaka ty kochalas jezusa ukrzyzowanego i cierpioncego na krzyzu upros dla mnie u niego laske abym zdala pomyslnie egzaminy na prawo jazdy daj mi Sile odwage i badz moja przyjacolka na zawsze amen

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy29.4.16

    Sw Rito Prosze O Trzezwoz Dla Meza I Spokoj W Mojej Rodzinie Jezu Ufam Tobie I Sw Ricie

    OdpowiedzUsuń
  151. Dziekuje za uleczenie nogi Angela kochana Rito

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy3.5.16

    Święta Rito pomóż mojej rodzinie postępować zgodnie z wolą Bożą, uproś też u P.Boga łaskę odwagi dla naszego syna M. aby wyzbył się złych uczuć wobec bliskich i znalazł pożyteczne zajęcie w życiu a dla syna K. módl się, proszę, o zgodę w jego rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy13.5.16

    Kochana Św. Rito proszę Cię o laskę uzdrowienia mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy13.5.16

    Kochana Św. Rito proszę Cię o laskę uzdrowienia mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy17.5.16

    Św. Rito proszę o uratowanie małżeństwa moich znajomych

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy17.5.16

    Święta Rito...prosze , błagam o zdana maturę dla mojej corki, która została sama w tak trudnych chwilach....a najbardziej o jej zdrowie ...jak o zdrowie dla całej Rodziny

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy18.5.16

    Sw Rito jestes moja jedyna nadzieja dlatego prosze modl sie za mna i pomoz przeblagac mi Pana Boga Wszechmogacego by mnie wysluchal i pomogl wyjsc z problemow jakich doswiadczam otocz opieka mnie i moja rodzine i pomoz pokonac zakrety zycia

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy18.5.16

    Swieta Rito blagam o Twoja modlitwe wstawiennictwo i spelnienie moich prosb
    prosze o pomoc w zalatwiemiu wszystkich doczesnych spraw i problemow ktore mnie nekaja i spedzaja sen z powiek
    Swieta Rito wypros mi prosze przebaczenie laske milosierdzie i pomoc

    OdpowiedzUsuń
  159. Swieta Rito modl sie za mna i moimi bliskimi by Pan Bog okazal nam laske i milosierdzie i bysmy zazegnali wszystkie klopoty ktore na nas spadly dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy21.5.16

    Św. Rito proszę Cię o zdrowie dla siebie, uzdrowienie z choroby S.M. bym mógł się poruszać bezproblemowo i nie być kłopotem dla innych. Proszę cią także o błogosławieństwo mojej dziewczyny która boryka się ze zdrowiem cielesnym i duchowym. Spójrz też i pomóż w miłości mojej i mojej dziewczyny by ona się rozwijała i kwitła.

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy21.5.16

    Święta Rito proszę pomóż mi w wiadomej ci sprawie,proszę o łaskę uzdrowienia dla mnie i mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  162. Swieta Rito w dniu Twojego Swieta klaniam Ci sie gleboko dziekuje za dotychczasowe wstawiennictwo i prosze pomoz mi przeblagac Pana Boga we wiadomej sprawie bym mogla pokonac klopoty i umacniac swa wiare i ufnosc w Milosierdzie Boze

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy22.5.16

    Święta Rito błagam Cię uproś Najświętszą Mateńkę proszę i Pana Jezusa powrót mojego męża Tadeusza do mnie , dla Boga nie ma nic nie możliwego, błagam odmień mojego męża, aby mi wybaczył i zrozumiał, proszę o uzdrowienia syna Rafała z cięzkiej choroby

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy25.5.16

    Święta Rito pomóż mi właściwie podejmować decyzje,proszę Cię o pomoc w zmianach w mym życiu abym się nie poddawała i nie bała się ich podejmować.Chroń moich najblizszych .Wstaw się za mną u Pana.Amen

    OdpowiedzUsuń