Modlitwa na różne okoliczności


O święta Rito, nasza patronko także w sprawach niemożliwych, opiekunko w sprawach beznadziejnych, proszę, aby Bóg uwolnił mnie  z obecnego mojego utrapienia i oddalił lęk, który dręczy moje serce.
Przez udręki, których sama tak często doświadczałaś w podobnych wypadkach, miej dla mnie, twojej czcicielki (twego czciciela), współczucie, gdy z ufnością prosi o twoje wstawiennictwo u Bożego Serca naszego Jezusa Ukrzyżowanego. O święta Rito, kieruj moimi intencjami w tych moich pokornych modlitwach i gorących pragnieniach. Naprawiając przeszłe grzeszne życie moje i po otrzymaniu odpuszczenia wszystkich grzechów moich, mam wielką nadzieję, że kiedyś w niebie będę cieszyć się Bogiem razem z tobą przez całą wieczność. Amen.
Święta Rito, patronko w sprawach beznadziejnych – módl się za nami.
Święta Rito, patronko w sprawach niemożliwych – przyczyń się za nami.

3 x Ojcze nasz…, Zdrowaś Maryjo…, Chwała Ojcu….

93 komentarze:

  1. Anonimowy21.9.12

    Święta Rito proszę pomóż znaleźć mi pracę, ufam w Twoje wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy23.9.12

    O Cudowna Swięta Rito proś Boga o wszystko co spędza mi sen z powiek.Jezu wysłuchaj moich próśb zgodnie z Twoją Wolą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy24.9.12

    Umiłowana Święta Rito,błagam wysłuchaj próśb moich zgodnie z wolą Ojca Niebieskiego,proszę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18.10.12

    Św. Rito wstaw się za moimi prośbami, bardzo o to proszę. Ufam CI...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7.7.15


















      Św.Rito wstaw sie za moimi prożbami i mego syna ,prosze nadusilniej i nabłagalnie .Wspomagaj mnie nie ustannie ,ufam Tobie


      Usuń
  5. Anonimowy25.10.12

    Święta Rito, dziękuję za otrzymane łaski. Proszę, wstawiaj się za mną i moimi bliskimi, bo sami nie jesteśmy w stanie rozwiązać naszych trudnych problemów. Ufam, że nam pomożesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17.11.12

    Święta Rito, proszę Cię o Pomoc. Proszę o zdrowie dla mojej kochanej Mamy,Taty oraz brata. Proszę także aby było wszystko dobrze z Moim chłopakiem, i żeby dziś do mnie przyszedł, nie chcę się z nim kłócić, Kocham Go Bardzo Mocno, i nie chcę Go stracić. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy28.12.12

    Święta Rito proszę Cię o zdrowie dla mnie i mojej siostry. Proszę aby rak który nas ogarnął nigdy już nie wrócił, a badania które ,będziemy robić wyszły dobrze. Dziękuję Ci za łaski jakie uprosiłaś u Boga

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy2.1.13

    Święta Rito, proszę Cię mi pomóc znaleźć dobrą pracę, w której mogłabym rozwijać swoje talenty i mogłabym utrzymywać siebie i swoją rodzinę. Bardzo potrzebuję Twojego wstawiennictwa. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy2.1.13

    Święta Rita proszę Cię o cud poczęcia dla mojej siostry Agnieszki i Marcina i dar macierzyństwa, proszę o uzdrowienie Darka kręgosłupa i aby Julka nie miała więcej ataku padaczki, dla mnie proszę Cię kochana święta Rito o pomoc w znalezieniu dobrej pracy, uczciwych, dobrych ludzi w tej pracy

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy4.1.13

    Św.Rito proszę o wstawiennictwo za moje grzechy i łaskie przebaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy8.1.13

    Sweets Rito dziekuje za wszystkie laski wyproszone dla mnie dla moich dzieci Prosze ciebie Swieta Rito o wstawiennictwo za mnie w intending Bogu wiadomej dla Cieie Sw Rito nie ma Zeczy nimozliwych

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy26.1.13

    ŚW Rito proszę o wstawieniennictwo za moje grzechy i łaskę przebaczenia

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy10.2.13

    Święta Rito Proszę Cię z całego serca o pomoc dla mojej rodziny.Sytuacja wydaje się być beznadziejna,ale dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych.Bardzo Cię proszę spraw abyśmy wyszli z długów, Opiekuj się moja rodziną. Daj zdrowie i siły moim rodzicom w tych trudnych chwilach. Chroń nas i mniej w opiece.Spraw abyśmy wyszli ze wszystkich kłopotów. Święta Rito wybłagaj łaski dla nas u Pana Boga i poproś by dał nam siłę w tych wszystkich trudach,które przyszło nam znosić.Święta Rito opiekuj się mną i wszystkimi moimi bliskimi spraw by do naszego domu zawitała miłość, otocz nas swoją opieką. Mateusz

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy11.2.13

    WITAJ MOJA KOCHANA RITO
    Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJE CI ZA WSZYSTKIE ŁASKI JAKIE JUŻ WYJEDNAŁAŚ DLA MNIE I DLA WSZYSTKICH DROGICH MOJEMU SERCU I DLA TYCH KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKAJĄ.Z WIELKĄ RADOŚCIĄ I UFNOŚCIĄ POLECAM TWOJEMU POTĘŻNEMU WSTAWIENNICTWU CAŁEGO SIEBIE A SZCZEGÓLNIE ŁASKĘ ZNALEZIENIA PIENIĘDZY, PROSZĘ O TWOJĄ SZCZEGÓLNĄ OPIEKĘ NAD MOJĄ RODZINĄ A SZCZEGÓLNIE O SZCZĘŚLIWĄ OPERACJĘ DLA MOJEJ SIOSTRY, PROSZĘ TEŻ ABYŚ ZECHCIAŁA WSTAWIAĆ SIĘ ZA WSZYSTKIMI DROGIMI MOJEMU SERCU I ZA TYMI, KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKAJĄ I Z UFNOŚCIĄ PROSZĄ CIĘ O POMOC. MOJA KOCHANA RITO MÓDL SIĘ ZA NAMI DO BOGA, KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKAMY. Z GÓRY DZIĘKUJĘ CI MARGA(RITO). ZAKOCHANY W TOBIE - MARCIN

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy1.3.13

    Swieta Rito pomöz mi wyjsc z mojej bardzo skomplokowanej Sytuacji.Jest mi bardzo smutno.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy2.3.13

    Swieta Rito blagam Cie o wstawiennictwo za mna o dobre relacje w pracy z Karolina, o przyjazn i milosc blizniego

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy2.4.13

    ŚW. Rito...proszę CIEBIE o pomoc dla mojej córeczki Diany, by jej skomplikowane sprawy życiowe stały się radością dnia codziennego.
    W maju ma bardzo wązny egzamin, czuwaj nad Nią, otocz JĄ Swoją opieką i daj siłę by zdała.
    Kochana RITO pomóż córce w miłości bo jest w związku z chłopakiem i jest nieszczęśliwa a bardzo go kocha.
    Święta Rito wybłagaj łaski dla nas u Pana Boga i poproś by dał nam siłę w tych wszystkich trudach,które musimy znosić. Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy16.4.13

    ŚW. Rito błagam Cię o zdrowie dla mojej córeczki Natalki i dla całej mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy26.4.13

    ŚW. Rito, Prosimy Cię z całego serca o cud wyzdrowienia 8-letniego Marcinka chorego na raka. Prosimy aby rak który go ogarnął nigdy już nie wrócił, a badania które potwierdziły okazały się błędnymi. Sytuacja wydaje się być beznadziejna,ale dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych.Kochamy Go Bardzo Mocno, i nie chcemy Go stracić. Dziękujemy

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy27.4.13

    Już raz mnie uratowałaś, chociaż przez lata nie wiedziałam, że to Ty byłaś. Wtedy inni modlili się do Ciebie za moim zdrowiem, widocznie moje życie było ważne i nie miało sięszybko zakończyć. Dopiero będąc w Twojej świątyni zdałam sobie z tego sprawę. Święta Rito proszę Cię wstaw się do Naszego Pana za moją rodziną. Wiesz, że "lista" problemów jest długa: zdrowie, praca, właściwie wychowanie i wykształcenie dzieci, miłość między mną i moim mężem. To wszystko spędza mi sen z powiek, jestem taka nieszczęśliwa. Proszę pomóż mi, proszę...

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy8.5.13

    Święta Rito spraw abym dostała tą pracę( dziś byłam na rozmowie)aby mnie wybrali, módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy14.5.13

    Święta Rito módl się za moją rodzinę ,pomóż mi w znalezieniu dobrej pracy módl się za moich synów i synową za mojego męża chroń ich od złego.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy17.5.13

    więta Rito błagam o wstawiennictwo w mojej sprawie abym nie straciła tej pracy., aby wszystko zakończyło sie pomyślnie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy25.5.13

    Święta Rito modlitwa i wiara jest moja ostatnią nadzieją. Moja sytuacja jest beznadziejna, wszyscy już chyba spisali nasze małżeństwo na straty.Ja kocham mojego męża i wierze w to, że będziemy razem. Bóg nas połączył prawie 5 lat temu i gorąco Ufam i wierze, że mąż przemyśli swoją decyzję i wycofa ten pozew.Wierze, że wybaczymy sobie wszystko co się stało i zaczniemy żyć razem od nowa spokojnie i z Bogiem.Proszę Cię Św. Rito otwórz serce mojego męża, zanieś ze swoimi modlitwami do Boga i moją prośbę. Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy26.5.13

    Święta Rito proszę Cię z całego serca o pomoc dla mnie. Moja sytuacja jest beznadziejna,ale dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych.Bardzo Cię proszę wyproś u Boga miłosierdzie dla mnie. bo bez niego sobie nie poradzę. Chroń mnie i mniej w opiece. Święta Rito wybłagaj łaskę dla mnie u Pana Boga .Błagam nie zostawiaj mnie samej. Ratuj mnie , bo ginę. Proszę pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy27.5.13

    Swięta Rito ratuj mojego męża spraw aby wrócił na ścieżkę wiary i wyzbył się nałogów. Nadzieja umiera ostatnia a ja ją tracę ufam i wierzę że że mi pomożesz na wzgląd na moich synów.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy3.6.13

    Św.Rito błagam o wstawiennictwo w mojej sytuacji po ludzku beznadziejnej. Błagam nie zostawiaj mnie samej . Wysłuchaj mojej prośby , aby Pan Bóg okazał mi swoje miłosierdzie i pozwolił żyć.

    OdpowiedzUsuń
  28. MARCIN16.6.13

    DZIĘKUJĘ Z CAŁEGO SERCA KOCHANA RITO ZA WSZYSTKIE ŁASKI, JAKIE DLA MNIE WYJEDNAŁAŚ. POKORNIE PROSZĘ WSTAW SIĘ ZA MNĄ DO BOGA ABYM DALEJ MÓGŁ PRACOWAĆ. DZIĘKUJĘ CI MOJA KOCHANA RITO. PROSZĘ WSTAWIAJ SIĘ ZA TYMI, KTÓRZY SIĘ DO CIEBIE UCIEKAJĄ. MARCIN

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy20.6.13

    POMÓŻ MI ROZPRAWIĆ SIĘ Z MOIM STRASZNYM WROGIEM SĄSIADEM I JEGO MAFIĄ IPOMÓŻ MI SPROWADZIĆ DZIECI DO DOMU I DO REMONTÓW I BUDOWY DOMÓW I POMÓŻ ZNALĘŚĆ PRACĘ DLANICH.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy18.7.13

    Św. Rito, patronko od spraw beznadziejnych i po ludzku niemożliwych,uproś u Miłosiernego Jezusa , aby wybaczył mi moje winy , okazał mi swoje miłosierdzie i jeśli to będzie zgodne z jego wolą uczynił cud w moim życiu , o który go z wielką nadzieją proszę.Błagam ratuj mnie , bo ginę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy29.9.13

    Święta Rito dziękuję za okazane łaski , za powrót męża do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy20.11.13

    Święta Rito wspieraj mnie każdego dnia, a szczególnie dzisiaj. Bardzo potrzebuję Twej opieki - prowadź mnie przez życie, Ty wiesz co dla mnie dobre. Daj wskazówkę co mam czynić dalej w wiadomej sprawie, proszę abym się nie rozczarowała i o dobry odbiór mej osoby. Proszę o dobry los z nim. Ufam Tobie prowadź.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy20.5.14

    Św.Rito błagam pomóż mi aby moje dzieci otrzymali Dary Ducha Świętego ,żeby śię słuchali i postępowali zgodnie z wolą Bożą .proszę też o powołania kapłańskie i zakonne wspieraj moje dzieci .

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy12.6.14

    Św. Rito ja mały grzeszny człowiek sam nie wiele jestem wart, bez Bożych łask, i opatrzności Matki Bożej. Nie jestem godnym człowiek bym sam prosił Pana Naszego o pomoc w mych utrapieniach więc dlatego proszę Cię być wstawiła się za moimi prośbami które z całego serca kieruje w niebo.. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy17.6.14

    Kochana, wspaniala, dzielna i piekna Swieta Rito, prosze pomagaj nam w naszych codziennych sprawach. Tak bardzo Cie prosze o opieke nad nami. Prosze, aby dzisiejsza sprawa zwiazana z zmiana mieszkania zakonczyla sie dla nas pozytywnie. Zalezy mi na tym bardzo. A najbardziej prosze o zdrowie dla moich najbliższych, bliskich i dla mnie. Kocham Cie Swieta Rito

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy30.7.14

    Sw. Rito juz dwa razy pomoglas mojej corce w bardzo trudnym egzaminie.Pomoz prosze i dzisiaj pokonac jej stres i zdac go pomyslnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy21.8.14

    Św,Rito proszę Cię aby mój syn nie stracił pracy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy31.8.14

    Św. Rito, patronko od spraw beznadziejnych i po ludzku niemożliwych. Uproś u Miłosiernego Jezusa łaskę rozwiązania naszych trudnych problemów, bo sami jesteśmy bezsilni. Czuwaj i Błogosław moim dzieciom. Oddal związany z pracą niepokój i stres mojej córki, spraw by jej narzeczeństwo nadal mogło być silne wiarą i miłością. Otocz Ich Swoją opieką i wyproś potrzebne łaski. Ufam, że nam pomożesz.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy4.10.14

    Sw. Rito upros łaski dla michałka o jego uzdrowienie i mowe

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy12.11.14

    Sw Rito, prosze pomóż w staraniach o nawrócenie dzieci

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy15.12.14

    Święta Rito, błagam o miłość i dar macierzyństwa według woli Pana.
    Wyproś wytchnienie dla mojej zmęczonej duszy.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy15.12.14

    Św. Rito proszę o dobre relacje z siostrą i jej mężem

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy16.12.14

    ś=Św. Rito składam podziękowanie za Twoja opiekę nade mną. Proszę wysłuchaj próśb moich, wstaw się do Pana boga naszego o łaskę mądrości dla mnie. Proszę dopomóż w tych trudnych sytuacjach i relacjach w pracy, żeby powstała zgoda, żeby się dogadali bez zacietrzewienia. Proszę odpuść błędy popełniane w pracy z nieświadomości. Proszę daj mi moc analizowania i wyrywania tychże, jak jest jeszcze czas a nie po czasie. Proszę o wstawiennictwo i spokojny sen. Błagam o to , żeby błąd się wydał i żeby nie było żadnych negatywnych konsekwencji. Błagam, błagam, błagam. Proszę również o siłę na przetrwanie tego wszystkiego i trwanie w postanowieniach bez względu na sytuacje. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy19.12.14

    Sw. Rito, proszę o dobre relacje z bracmi i zmama.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy19.12.14

    Sw Rito, proszę pomóz mojemu byłemu chłopakowi wyjsc z nałogu.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy19.12.14

    Sw.Rito proszę pomóż mi znalez pracę!

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy19.12.14

    Sw. Rito proszę o zdrowie dla mamy i dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy23.1.15

    Swieta Rito prosze Cie wspomoz moje modlitwy aby moj ukochany wybaczyl mi wszystko i wrocil do mnie tak bardzo go kocham

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy24.1.15

    Swieta Rito wstaw sie za moimi prosbami i wspomoz moje modlitwy o milosc mojego ukochanego do mnie

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy25.1.15

    Swieta Rito dopomoz mi w moich modlitwach wesprzyj moje modlitwy o milosc i powrot mojego ukochanego

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy26.1.15

    Swieta Rito wspomoz moje modlitwy aby moj byly chlopak wybaczyl mi i wrocil do mnie

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy27.1.15

    Swieta Rito blagam Cie wesprzyj moje modlitwy aby moj byly chlopak wrocil do mnie i dal nam szanse na stworzenie dobrego zwiasku tak bardzo go kocham

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy28.1.15

    Swieta Rito blagam wesprzyj moje modlitwy i wstaw sie u Boga w prosbach moich o ty moj byly chlopak wrocil do mnie i zebysmy stwozyli szczesliwy zwiazek tak bardzo go kocham

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy29.1.15

    Swieta Rito blagam Cie wesprzyj moje modlitwy i wstaw sie u Boga w prosbach moich

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy30.1.15

    Swieta Rito prosze wstaw sie u Boga w moich prosbach i modlitwach

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy31.1.15

    Swieta Rito prosze o wstawiennictwo u Boga i wsparcie moich modlitw o uzyskanie lask o ktore prosze

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy1.2.15

    Swieta Rito blagam wesprzyj moje modlitwy i wypros u Boga laski o ktore tak prosze

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy2.2.15

    Swieta Rito prosze wesprzyj moje modlitwy i prosmy do Boga by udzielil mi las ktorych tak bardzo potrzeboje

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy3.2.15

    Swieta Rito blagam wesprzyj moje modlitwy i prosby do Boga o udzielenie mi lask o ktore tak prosze

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy7.2.15

    Św.Rito , prosze o pomoc i wstawiennictwo u Miłosiernego Jezusa Chrystusa w znalezieniu pracy w zawodzie dla Małgosi, przyszłej mojej synowej

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy19.3.15

    Święta Rito, proszę o rozwiązanie problemów mojego chłopaka, aby nasz związek przetrwał tą ciężką próbę. Proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy22.3.15

    Święta Rito, bądź moją orędowniczką u Pana naszego Jezusa Chrystusa, aby wysłuchał moje błagania.

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy12.4.15

    sw.Rito proszę o zdrowie dla szwagra i pomyślne zakończenie się sprawy z jego pracą...

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy12.4.15

    SW.RITO PROSZĘ O ZDROWIE DLA SZWAGRA I POMYŚLNE ZAKOŃCZENIE SIĘ SPRAWY Z JEGO PRACĄ.

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy6.5.15

    Święta Rito wstaw się za mną u boga i uproś mi by zamieszkał razem z nami mąż .błogosław a naszej rodzinie.wysłuchaj nas

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy6.5.15

    Święta Rito

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy14.5.15

    Św.Rito. proszę Cię o pomoc w pewnej sprawie. Puściłam smsa do gazety z rozwiązaną zagadką i od tego czasu dostaję codziennie smsa zachęcającego mnie do kolejnych zabaw... a mnie to wcale nie bawi. Okazuje się że nigdzie nie mogę znaleźć adresu telefonu , żeby wyłączyć tę usługę i by nie przychodziły więcej do mnie takie informacje. Sprawa jest o tyle poważna, że mam telefon na abonament. Spraw św. Rito, żeby sprawa zakończyła się pomyślnie dla mnie, żeby zapomnieli o mnie. Dziękuję za skype, mam kontakt z córką zza granicy,jest sygnał, o który prosiłam. Wiele razy mi pomogłas, pomóż i tym razem. Zatroskana

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy24.5.15

    Prosze pomoz Darkowi

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy1.6.15

    Św. Rito pomóż mi znaleźc pracę oraz odzyskac milosc.prosze Cie o o zdrowie i pokój dla mojej rodziny.Wstaw się u Pana za mną i wyjednaj mi łaski o które proszę.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy7.6.15

    Kochana czy mnie pamietasz,wrocilam...Prosze Cie pomoz mi byc szczesliwa tzn. madra, odwazna, zdolna, pewna siebie i poprostu isc do przodu i pokonywac wszystkie przeszkody w madry sposob. Mam takie dziwne zycie od samego poczatku, dlaczego tak mam... Pomoz mi Moja Rito zyc i byc szczesliwa tak w pelni, nie tylko troche, przeciez wiesz co ja przeszlam...Badz pozdrowiona Sw Rito i daj mi swoja sile i madrosc do codziennego zycia. Bog zaplac.Amen

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy7.8.15

    Św.Rito..Proszę Cię o to....,aby mój partner zrozumiał Naszą Miłość,że bardzo go Kocham...Może to niesprawiedliwe że taki żyję na tej Ziemi,ale daj szansę Naszej Miłości....Proszę Cię i Dziękuję....

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy3.9.15

    Święta Rito dziękuje za zdanie egzaminu za pierwszym razem z maksymalną ilościa punktów. Wiem, ze czuwałaś nade mną. Odpowiedzi które zaznaczałam czasami były wbrew moim mniemaniom dlatego wiem ze to właśnie Ty mną kierowałaś. ... Dziękuje ze przeżyłam wypadek samochodowy a tego samego dnia zaręczyłam sie . Jesteś piękna w swej wielkości . Dziękuję za wszystko....Dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy15.9.15

    Sw. Ryto proszę o wstawiennictwo Twoje do Boga o uwolnienie mojej rodziny od zlego i o pojednanie i milosc w rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy10.10.15

    Za rozwiazanie wezła małzeńskiego, którego nigdy nie było tak naprawde i by P. w zgodzie z Bogiem mogł załozyc nowa rodzine miec dzieci i by był mega szczesliwy bym mogła cieszyc sie z tego, ze on nie jest smutny za zdrowie i opieke Boża dla całej jego rodziny......za to zeby zycie mu sie ułozyło tak jak tego pragnął zawsze błagam.

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy20.10.15

    Święta Rito, błagam pomóż, potrzebuje Ciebie. Nie wiem co mam robić, pokieruj mną, daj mi siłę.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy29.10.15

    Święta Rito zwracam się do Ciebie prosząc o łaskę zrozumienia u ludzi. Jest mi ciężko na sercu.Trudności, które stanęły na mojej drodze wydają się zbyt skomplikowane. Proszę pokieruj moimi decyzjami, pomóż by wybory były właściwe. Proszę Cię o dobrych, uczciwych i mądrych ludzi na mojej drodze. Weź w opiekę mojego męża, dzieci rodziców i teściów. Wszyscy przeżywają swój ból, troski i brak zrozumienia., Wszyscy potrzebujemy Ciebie....

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy30.10.15

    Pomóż mnie i mojej mamie!

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy30.10.15

    Świeta Rito błagam Cię o wstawiennictwo u Pana Boga o zdrowie dla chorych dzieci. błagam kochająca mama.

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy4.12.15

    Cudowna św. Rito, kolejny raz proszę Cię o wstawiennictwo. Tym razem proszę Cię o zdrowie dla mojej mamusi. Wyniki badań są niepokojące. Spraw, by wyzdrowiała, by miała siłę podjąć walkę o siebie. Proszę Cię pomóż mi być dla niej oparciem. Spraw bym wiedziała co robić.

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy14.12.15

    Prosze Cię św. Rito aby mąz uwierzył w siebie!! Aby wujek mu pomógł!! I aby dzieci uwierzyły w siebie,córka napisała test na 5,aby przyziemne spray okazały się do zrealizowania i przyniosły radosć!!!

    OdpowiedzUsuń
  81. Święta Rito patronko od spraw trudnych i beznadziejnych upros mi łaski o które Cię błagam z całego serca.Twoja wielbiciela Ewa

    OdpowiedzUsuń
  82. Święta Rito patronko od spraw trudnych i beznadziejnych upros mi łaski o które Cię błagam z całego serca.Twoja wielbiciela Ewa

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy26.2.16

    Sw. Rito, posredniczko ukochana, wypros mi laske znalezienia dobrej pracy, prosze o Twoje niezawodne wstawiennictwo, modl sie za mna.Amen

    OdpowiedzUsuń
  84. O Święta Rito, wybacz mi wszystkie moje grzechy i spraw abym stał sie lepszym człowiekiem, żeby wróciła do mnie moja była dziewczyna Gabi, tak bardzo jak kocham i nie potrafię bez nie żyć. Proszę wysłuchaj moichu próśb. Tak mi dopomóż BÓG, amen

    OdpowiedzUsuń
  85. O Święta Rito prosze o wybaczenie wszystkich moich grzechów, aby moja była dziewczyna Gabi do mnie wróciła, tak bardzo ja kocham. Abym stał sie lepszym człowiekiem. Tak mi dopomóż BÓG, amen

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy13.4.16

    Sw Rito prosze Cie wysluchaj moich prÓsb tak bardzo cie prosze Amen-ela

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy20.4.16

    Blagam cie Swieta Rito wypros dla mnie laski u Boga o dobre stosunki z moja szefowa i z kolezankami w pracy abym dobze wykonywala swoja prace

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy12.5.16

    Św Rito błagam uproś u Boga łaskę zdrowia dla Marysi

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy13.5.16

    Święta Rito proszę o szczęśliwy powrót do domu siostry

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy19.5.16

    Św.Rito najmilsza w sercu Naszego Pana błagam uproś łaski dla mojej córki która jest w potrzebie i wspomagaj ją każdego dnia w jej wzmaganiach ,dodaj jej nadziei na lepszy czas i wyprostuj jej życie aby uwierzyła w opatrzność i wyzbyła się zwątpienia daj jej siłę.Błagam cię jako matka w tobie cała moja nadzieja .proszę daj mi też dużo siły abym mogła jej pomóc.Ty jako matka doskonale rozumiesz matkę która martwi się o swoje dzieci.proszę cię wysłuchaj wszystkich którzy cię tak bardzo potrzebują.

    OdpowiedzUsuń