Zbyteczna operacja

5 marca 2010 roku Stanisława i Mieczysław Szczepanikowie z Bielska-Białej złożyli u sióstr augustianek w Krakowie następujące świadectwo: „Serdecznie dziękujemy Panu Bogu za uzdrowienie naszej córki Anny, której po wypadku na nartach groziła operacja kolana. 2 marca 2010 roku zaczęliśmy się modlić za wstawiennictwem św. Rity. Już w dniu następnym lekarz stwierdził, że operacja jest zbyteczna, a córka może odłożyć kule, dzięki którym dotychczas się poruszała. Radość nasza jest ogromna – jeszcze raz dziękujemy za doznaną łaskę”.

W: M. Pabis, Cuda świętej Rity, patronki w sprawach najtrudniejszych, Kraków 2012.

9 komentarzy:

  1. Anonimowy19.1.15

    Święta Rito proszę uzdrów moje stopy chore z powodu cukrzycy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14.5.15

    Święta Rito uproś u naszego Pana Jezusa łaskę zdrowia dla mojej córki.Córka choruje na jaskrę, zakrapia dwa razy dnia oczy, a na wątrobie zrobiła się jakaś narośl.
    Proszę Cię św.Rito ulecz moją córkę, żeby choroba oczu się zatrzymała , a narośl z wątroby całkowicie zniknęła. Bardzo proszę o pomoc, niech wyzdrowieje, bo jest jej bardzo ciężko z tym żyć. Wierzę że mnie wysłuchasz św. Rito. Twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy11.7.15

    PROSZĘ CIĘ ŚWIĘTA RITO O TO BY Z ZATOK SPŁYNĘŁA MI CHOROBA, BO W GŁOWIE MI SIĘ ZAWRACA I NIE MOGĘ NORMALNIE FUNKCJONOWAĆ.NIECH TA SÓL ,KTÓRĄ UŻYWAM SPEŁNI SWOJE ZADANIE.
    PROSZĘ RÓWNIEŻ BY CÓRKA SZCZĘŚLIWIE PRZYLECIAŁA DO KRAJU I WYPOCZĘŁA .DZIĘKUJĘ ZA OPIEKĘ DO TEJ PORY I ZA UDANY URLOP.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy3.8.15

    Święta Rito błagam cię o wstawiennictwo za mną do Pana Boga prosząc o udzielenie mi łaski zdrowia.Bym uniknął operacji w przyszłośći prawego stawu biodrowego.Mam już endoprotezę lewego biodra.Jestem samotny muszę sam podołać swoim problemom.Dlatego też w tej samotności modlę się zawierzam moje kłopoty opatrzności Bożej.Proszę by Pan Bóg uchronił mnie od kalectwa i niedołęstwa bym nie stał się ciężarem dla innych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy9.9.15

    Święta Rito uproś Pana Jezusa o szczęśliwą operację mojej żony jeśli to jest zgodne z wolą Pana naszego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy9.9.15

    Święta Rito uproś Pana Jezusa o szczęśliwą operację mojej żony jeśli to jest zgodne z wolą naszego Pana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy8.12.15

    Swieta Rito blagam Cie o wstawiennictwo za mna do Pana Jezusa Chrystusa aby mnie uwolnil od moich dolegliwosci Panie Jezu badz wola Twoja

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20.1.16

    Św Rito proszę Cię o łaskę uzdrowienia kręgosłupa mamy ..mama ma m.in cukrzycę problemy z krzepnięciem krwi ma też wyznaczoną operację ...dzękuję też Św Rito za wysłuchane modltwy za otrzymane mieszkanie

    OdpowiedzUsuń
  9. My z kumplem mamy napisać do koleżanki Oli że ię zmieniłem i chcę pogodzić z nią ,ponieważ dozło do ciężkiej sytułacji przez kilka lat i boje się że będzie porażka jak napiszę do niej . Ja dzięki swiętej Ricie zmieniłem swój charakter i poczułem wole bożą i zaufanie , alepotrzebna jest operacja pisania do niej że chcę się z nią pogodzić , bo nie mamy się o co kłócić a jest ryzyko i zanim ona odpiszę będę się denerwował strasznie przez kilka dni. Prosimy św Ritę i Boga o drogę wyjścia z ryzyka i ciężaru to bardzo poważna sytułacja. Pomódlcie się wy też za tą moją sytułacje i o zaufanie moje Bogu Alleluja AMEN.

    OdpowiedzUsuń