Wymodlona praca

Peter Podhalański z Toronto w Kanadzie po modlitwie za wstawiennictwem św. Rity otrzymał pracę.
- Po wielu miesiącach bezskutecznych poszukiwań pracy  w moim zawodzie straciłem nadzieję, że zostanę zatrudniony. Koleżanka moje żony przekazała jej modlitewnik do św. Rity i od tego czasu razem kierowaliśmy nasze modlitwy do niej. Po upływie miesiąca nasze prośby zostały wysłuchane. Znalazłem pracę, o którą prosiłem – mówi Peter Podhalański.
- Jestem emigrantem, z Polski wyjechałem ponad dwadzieścia pięć lat temu. Najpierw mieszkałem w Stanach Zjednoczonych. Obecnie przebywam w Kanadzie, w kraju, do którego los mnie rzucił piętnaście miesięcy temu – opowiada pan Peter.

Wdzięczny

Wspominając o trudnym czasie poszukiwań pracy, emigrant z Polski mówi:
- Mam ponad pięćdziesiąt lat. Nie byłem pewny, czy uda mi się w ogóle znaleźć jakąkolwiek pracę. Tymczasem dziś wykonuję pracę rządową. Nie jest ją łatwo otrzymać nawet Kanadyjczykom. Myślę, że otrzymałem to zatrudnienie dzięki modlitwie za wstawiennictwem św. Rity. Jestem niezmiernie wdzięczny także siostrom augustiankom za książeczkę z „Nowenną do św. Rity” i modlitwy w niej umieszczone – wyznaje mężczyzna.


W: M. Pabis, Cuda świętej Rity, patronki w sprawach najtrudniejszych, Kraków 2012.

234 komentarze:

  1. Anonimowy18.12.12

    Św. Rita również mnie pomogła w sprawie zawodowej. Mój przełożony wyznaczył mnie do zwolnienia z pracy z powodu kryzysu i cięcia kosztów. Nawet prezes nalegał, żeby zwolnić kogoś z mojego działu. Dowiedziałam się o tym w wielkiej tajemnicy od mojego kolegi i od końca sierpnia do połowy grudnia modliłam się codziennie do św. Rity, by uchroniła mnie od zwolnienia. Dzięki jej wstawiennictwu mojemu przełożonemu udało się mnie wybronić. Odtąd będę powierzała św. Ricie wszystkie trudne sprawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20.6.15

      św.Rito wyproś mi łaskę znalezienia pracy.

      Usuń
    2. święta Rito, już nieraz się do Ciebie uciekałam, pomagałaś zawsze, wesprzyj, błagam w tej chwili mego męża, by odzyskał utraconą pracę. Bądź mi pomocą, proszę.

      Usuń
  2. Anonimowy11.3.13

    - Swieta Rite znam od okolo dwöch Tygodni. Jestem zafascynowana Taka Wielka Swietoscia. Mam wiele wiele Problemöw totez ciesze sie ogromnie, ze moge sie pomodlic i czuje ulge.
    Powierzm sie Swietej Ritcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10.4.13

      Święta Rito dziękuję że pomagasz tak wielu ludziom, teraz w tych trudnych czasach kiedy ciężko o pracę, proszę cię również o przedłużenie umowy. Iwona

      Usuń
    2. Anonimowy11.4.13

      Święta Rito wspomóż moją rodzinę wstawiennictwem u Boga, aby zesłał na nas łaskę zdrowia dla córki i łaskę wspomożenia finansowego dla mojej rodziny za jej ciężką pracę. Wierzę, że otrzymam łaski, o które proszę.

      Usuń
    3. Anonimowy27.10.13

      prosze o łaskę pracy którą zabrała mi depresja,błagam Sw Rito bo nasza rodzina tonie

      Usuń
    4. Anonimowy29.10.14

      Świeta Rito, wielka orędowniczko ludzi nieszczęśliwych i ubogich, pomóż mi znaleźć pracę. Niedługu pobieramy sie z narzeczonym, mamy tyle wydatków, pomóż nam, Prosimy.
      Katarzyna.

      Usuń
    5. Anonimowy26.11.14

      Ja, również wymodliłam pracę:) Módlcie się a otrzymacie:)

      Usuń
    6. Anonimowy29.12.14

      Anonimowa
      Święta Rito proszę Cię o modlitwę wstawienniczą żebym nie została zwolniona z pracy.

      Usuń
    7. Anonimowy19.1.15

      Świeta Rito proszę o dobrą, stałą prace u mnie w miejscowości

      Usuń
  3. Anonimowy24.4.13

    Święta Rito.... nie raz wysłuchałas juz moich modlitw. Proszę Cię o dar dobrej pracy, żeby wszystkie sprawy pomyślnie się rozwiązały. Nie tracę nadziei i wiem ze mi pomozesz i nie zostawisz w potrzebie.
    Prosze o modlitwę,
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4.5.13

    Kochana Świeta Rito. Już raz pomogłaś mi w bardzo trudnej sprawie. Bardzo Ci jestem wdzięczna i dziękuję z całego serca. Proszę Cię pomóż mi znaleźć dobrą uczciwą stałą pracę. Wstaw się za mną u Pana Boga w tej intencji. Proszę Cię . Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy7.5.13

    Św Rito pomóż mojej mamie znaleźć pracę. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy8.5.13

    Św.Rito proszę Cię o stałą i uczciwą pracę dla mojego męża.Jest załamany w związku z tą sytuacją jako głowa rodziny.Opiekuj się całą naszą rodziną.Wierzę, że za Twoim wstawiennictwem sytuacja się zmieni.Twoja wdzięczna córka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Św. Rito bardzo proszę o pomoc w obecnej bardzo trudnej sytuacji finansowej.Proszę o pomoc w znalezieniu dobrej stałej pracy dla siebie i mojego męża.Proszę otocz opieką moją rodzinę, wspieraj nas w tych trudnych chwilach.Bądz naszą PATRONKĄ.Ufam i Wierzę ...
    Halina

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19.5.13

    swieto rito prosze cie o pomoc w znalezieniu dobrej istalej pracy wstaw sie zamna u pana boga

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy19.5.13

    swieto rito prosze cie o prace abym otrzymala

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19.5.13

    swieto rito prosze owstwwienictwo abym otrzymala prace

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy15.6.13


    Święta Rito, jedyna nadzieja w Tobie, Błagam, Błagam weź mnie w opiekę, dopomóż mi w pracy.
    Uwolnij mnie od zazdrości innych od plotek innych osób na mój temat. Błagam dopomóż mi w pracy abym ja utrzymała na obecnych warunkach. Błagam Marta

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy23.6.13

    Święta Rito, dopomóż mojemu mężowi znaleźć stałą pracę

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy19.7.13

    Swieta Rito pomoz mi prosze znalezc dobra prace, odpowiednia do moich potrzeb I mozliwosci

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy23.7.13

    Święta Rito spraw proszę aby sytuacja w mojej pracy nie uległa pogorszeniu, aby mój mąż oraz brat mieli pracę i aby wszyscy zaznali spokoju. Anka

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy7.8.13

    O Święta Rito bardzo Ci dziękuję za zdaną maturę z języka polskiego przez mojego najmłodszego syna i proszę Cię o wstawiennictwo do Ojca naszego, Boga jedynego w sprawie stałej pracy dla moich trzech synów. Szczególnie pilnie potrzebna jest praca najstarszemu synowi. Pomóż mu dostać zatrudnienie w firmie w której był na rozmowie kwalifikacyjnej. Ty jesteś Świętą od spraw trudnych i beznadziejnych i nigdy nie opuściłaś mnie w potrzebie. Wierzę, że i tym razem sprawisz, że wszystkie wiadome Ci problemy rozwiążą się pozytywnie. Ufam Tobie Matka

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy12.8.13

    O św.Ricie dowiedziałam się od koleżanki i kiedy mój mąż bezskutecznie od pół roku poszukiwał pracy postanowiłam zwrócić się o wstawiennictwo do św.Rity.Moje modlitwy zotały wysłuchane i zadzwonił telefon do męża z firmy która wcześniej w rekrutacji go odrzuciła.Teraz ma pracę która daje mu satysfakcję i dobry zarobek.O św.Rito dziękuję Ci raz jeszcze że nie opuściłaś mnie w potrzebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy13.8.13

    święta Rito proszę Ciebie pomóż mi znaleźć stalą pracę w moim ukochanym zawodzie -nauczycielki. Proszę wstaw się za mnie u Pana Boga. Bożena.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy18.8.13

    Ukochana Święta Rito 16 08.minął rok jak straciłam pracę....Nie mam żadnych dochodów....mam na utrzymaniu 17 l syna...Błagam Ciebie Ukochana Rito pomóż mi uzyskać pracę...Bardzo nam ciężko...Bardzo proszę wstaw się w mojej sprawie u Pana Boga i Jego Ukochanego Syna Jezusa....Pozdrawiam sercem całym Ewa...

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy28.8.13

    Kochana Święta Rito pomóż mi i mojemu mężowi znaleźć stałą pracę i aby nam i naszemu Adasiowi- synkowi nie brakowało pieniędzy na życie. Proszę wstaw się za nami u PANA BOGA. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy13.10.13

    Św.Rito dziękuję ci z całego serca za wstawiennictwo u naszego Boga i Maryi Matki Naszej,że wraz z córką prosząc cię o pracę dla niej właśnie mija miesiąc odkąd pracę otrzymała,wierzymy że twoja siła i twoja dobroć nigdy nas nie zawiedzie,bądz pochwalona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15.6.15

      Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

      Usuń
  21. Anonimowy14.10.13

    Sw. Rito z powodu depresji straciłam pracę ,proszę Cie swieta Rito o wstawiennictwo do Pana abym mogła do niej wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy16.10.13

    Św.Rito bardzo proszę żebym znalazła pracę której tak bardzo potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy17.10.13

    sw Rito proszę Cie o wstawiennictwo abym mogła wrocic do pracy

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy17.10.13

    Sw. Rito, patronko od spraw trudnych i beznadziejnych, prosze Cie z calego serca o dar pracy, abym mogla wykorzystac moje zdolnosci, o ktorych sam Bog wie. Wiem, ze nie opuscisz mnie w potrzebie, ufam twojemu oredownictwu. Sia lodato Gesù Cristo !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy8.9.14

      Św Rito błagam o wstawiennictwo o pracę dla mnie i mojego kochanego Arka aby była to praca zgodna z naszymi umiejętnościami. Wstaw się za nami i nasza miłość do siebie i o dobrą pracę dla nas

      Usuń
    2. Anonimowy15.6.15

      Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

      Usuń
  25. Anonimowy19.10.13

    swieta rRito błagam Cie nie opuszczaj mnie nigdy upros Ojca w niebie abym mogła odzyskac prace która straciłm przez depresje i byc szczę sliwą osobe błagam. Módlcie sie za mnie wszyscy którzy mogą blagam

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy21.10.13

    Święta Rito zwracam się do Ciebie z prośbą o pomoc w znalezieniu dobrej pracy, która pozwoli mi się w pełni usamodzielnić. Bardzo proszę pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy31.10.13

    SwRito pomóż wstaw się do Pana Najwyzszego abym mogła wykonywać praćę którą zabrała mi depresja, proszę Ciebie i poprzez Ciebie Boga Miłosiernego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy8.11.13

      sw Rito pomóż w znalezieniu stałej pracy błagam i proszę Cię, proszę o modlitwę

      Usuń
  28. Anonimowy13.11.13

    Św. Rito proszę Cię o pomoc w znalezieniu stałej pracy. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy26.11.13

    Kochana Św. Rito dziękuję Ci z całego serca za uniknięcie operacji.
    Chciałam napisać, że modlitwa do Św. Rity jest bardzo skuteczna. Zaczęłam modlić się do Św.Rity od 3 miesięcy, od kiedy zaczęły się problemy zdrowotne. Lekarz zdiagnozował u mnie cystę jajnika wielkości pomarańczy, dostałam skierowanie do szpitala na operację. Operacja nie została wykonana z powodu przeziębienia, lekarz wypisał mnie do domu. Po wyleczeniu infekcji wróciłam do szpitala na operację i okazało się że torbiel znikła, sama pękła...
    Św.Rito jestem Ci bardzo wdzięczna i dziękuję z całego serca za wstawiennictwo u Pana Boga, dziękuję że uniknęłam operacji. Proszę miej mnie zawsze w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy30.11.13

    Św. Rito proszę Ciebie o pracę w moim ukochanym zawodzie - nauczyciela klas1-3 szkoły podstawowej. Proszę również o pracę dla męża io zdrowie dla syna. Dziękuję za wysłuchanie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy11.1.14

    Św.Rito pomóż znaleźć pracę moim synom, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy28.1.14

    Święta Rito , nie opuszczaj mnie ,bądź przy mnie i proszę pomagaj mi .Jesteś mi tak bliska . Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy20.2.14

    Święta Rito proszę Cię pomóż mi znaleźć pracę, mam 26 lat bardzo Cię prosze juz najwyzsza pora zebym pracowala nieustannie. Osoby w mojej rodzinie mają załatwione prace, a ja jedyna jestem ciagle na jezykach, smieja sie i pytaja ile razy mnie widza "pracujesz" blagam Cie Rito dopomoz mi dzieki temu podniose sie z depresji, calymi dniami placze i sie modle, mysle tylko o pracy w kazdej chwili... . Błagam o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  34. Teresa20.2.14

    Św.Rito dziękuję ci że mija pół roku kiedy wraz z córką prosiłyśmy cię o staż po ukończeniu studiów, a dziś znów prosimy cię aby pracę (staż) którą otrzymała nie straciła,proszę uproś naszego Pana i Maryję Matkę Naszą aby córka mogła cieszyć się pracą na długie lata.Miej ją w swej opiece w dorosłym życiu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy24.2.14

    Swieta Rito, dziekuje Ci za prace i prosze abym umiala sobie poradzic ze wszystkimi obowiazkami bo nie jest mi latwo. Prosze rowniez dla mnie i moich najblizszych o zdrowie, o dar nawrocenia.
    Twoja wierna czcicielka
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy5.3.14

    Święta Rito, bardzo dziękuję Tobie za wysłuchanie mojej prośby. Przepraszam, że straciłem szansę którą mi wyprosiłaś u Boga. Proszę Cię pomóż mi jeszcze raz w tej samej sprawie. Jeszcze raz dziękuję i proszę o pomoc. Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy4.4.14

    Św. Rito, błagam Cię o stałą, dobrą pracę dla mojej jedynej córki, nie poradzi sobie bez niej, boję się, że bez tej pracy może ucierpieć jej małżeństwo i popadną w straszne nieodwracalne długi, błagam pomóż jej....

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy6.4.14

    Święta Rito błagam Cię pomóż mi znaleźć pracę w zawodzie. Jestem już rok po egzaminie, błagam przerwij męczarnie jakie przechodzę dzień w dzień w aktualnym miejscu zatrudnienia. Pozwól, aby ktoś korzystał z umiejętności, których zdobyciu poświęciłam całe swoje dotychczasowe życie. Nie pozwól, aby mój pracodawca każdego dnia zmuszał mnie do zakopywania talentów. Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy14.4.14

    św Rito błagam spiesz sie spiesz z pomoca udziel mi łaski wybłagaj ja u Boga aby obdarował mnie tym czego tak pragne i potrzebuje proszę to moje życie mój sens błagam płacze codzien bo pragnę tego ponad wszytsko niech bóg zrozumie ze od tego zalezy moje zycie

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy14.4.14

    Boże mój, Ty wiesz ,że tułam się od wielu lat bez pracy. Dlaczego nie jestem nikomu potrzebna. Swiat wyrzucił moją inteligencję, mądrosć, doświadczenie zawodowe i wysokie kwalifikacje na margines. Boże , wiesz... ja nie mam znajomości, układów, koneksji. Czy dlatego skazujesz mnie na mękę myśli " za co utrzymam mieszkanie i mojego ukochanego psa" Boże pomóż mi...Dlaczego milczysz? Dlaczego pozwalasz miernotom szastać pieniędzmi i żyć ponad stan, a mnie skromnej nie pozwalasz zwyczajnie ...pracować.
    Po raz 1000 proszę , moze Ty Św.Rito wstawisz sie za mną do Boga, bo ja nie mam takiej możliwości. Proszę , pomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy2.5.14

    Boże wysłuchaj proszę mojego błagania o pracę, której szukam już bardzo dlugi. Nie mam koneksji i układów a jedynie swoją wiedzę, doświadczenie i zaangażowanie. Pozwól mi Panie pracować uczciwie abym mógł utrzymać i wyżywić swoją Rodzinę i abyśmy nie skończyli pod mostem jak nam wszystko zabiorą. Błagam...

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy11.5.14

    Święta Rito Błagam weź mnie w opiekę, dopomóż mi w otrzymaniu długo oczekiwanej pracy.
    Uwolnij mnie od zazdrości i plotek innych osób na mój temat.Proszę otocz opieką moją rodzinę, wspieraj nas w trudnych chwilach ,żeby wszystkie sprawy pomyślnie się rozwiązały. Nie tracę nadziei i wiem ze mi pomożesz i nie zostawisz w potrzebie.Dziękuje za wysłuchanie.Sylwia :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Swieta Rito bardzo prosze cie o pomoc w znalezienu pracy szukamy juz dlugo i juz nam sil brakuje jeszcze raz porsimy o pomoc.Pomoz nam tez zeby otaczalo na caly czas dobro milosc ,szacunek ,silna wiara .

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy2.6.14

    Święta Rito patronko od spraw trudnych i beznadziejnych, błagam Cię z całego serca przede wszystkim o dar stałej, dobrej i uczciwej pracy, której brak doprowadza mnie do rozpaczy, coraz większych problemów zdrowotnych i finansowych, a co za tym idzie do coraz niższej samooceny. Proszę też aby pomyślnie rozwiązały się wszystkie sprawy o które proszę w swoich modlitwach. Wierzę, że za Twoim wstawiennictwem moja sytuacja się zmieni na lepsze. Iwona

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy6.6.14

    Św.Rito uproś łaskę zdobycia pracy dla mojej córki.Niech studia ,które skończyła w ubiegłym roku wykorzysta do pracy na chwałe Pana.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy15.6.14

    Św.Rito proszę Cię o wstawiennictwo,uproś dla mnie dobrą pracę w normalnych godzinach i z godnym wynagrodzeniem.Św.Rito proszę Cię również o wstawiennictwo za moją córką,by się nawróciła i nie zbaczała z dobrej drogi.Św.Rito opiekuj się nami,Tobie zawierzamy nasz los.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy17.6.14

    Proszę Cię święta Rito o przytycie. Jestem za chuda i wszyscy mi z tego powodu czesto docinają a to mnie boli. Bo nie wiedza ze robie wszystko zeby przytyc, mysla ze jem jak ptaszek albo ze sie odchudzam. Nie moge przez to wyjsc do ludzi bo zaraz gadają o tym w kółko. Ta blokada przeszkadza mi w podjeciu jakiejkolwiek pracy i mam strasznego doła. Chcialabym tez kiedys urodzic bez problemu dzieci. Jestem bazradna, proszę Cie o pomoc, tylko w Tobie cała nadzieja, jak nie przytyje to bede stala w miejscu...

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy27.6.14

    Św. Rito proszę pomóż mi i mojemu mężowi znaleźć stałą pracę. Błagam Ciebie o pomoc. Bożena

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy28.6.14

    Święta Rito, uproś mi u Pana Boga łaskę szczęśliwego małżeństwa z Mateuszem. Proszę Cie także o znalezienie pracy.
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy28.6.14

    Sw. Rito, prosze o pomoc w znalezieniu pracy i o modlitwe w mojej intencji. Prosze tez zebys pomogla mojej rodzinie w Polsce i o to zeby moj tata sie nawrocil

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy29.6.14

    Moja córka Ania nie może znaleźć pracy. Sześć lat - od ukończenia studiów - szuka stałej pracy. Jest strasznie załamana. Św. Rito spraw, aby w lipcu dostałą tę wymarzoną pracę, na stałe. Dobrą pracę. Aby ktoś zatrudnił ją u siebie, ktoś uczciwy, aby otrzymywała stałą pensję. Aby była wreszcie szczęśliwa, dowartościowana. Uproś u Pana Boga łaskę dla niej. Błagam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy30.6.14

    Święta Rito dziękuję Ci za znalezienie pracy

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy2.7.14

    Święta Rito, proszę wstaw sie za moim mężem u Boga, aby otrzymał pracę, ktora pozwoli mu utrzymac naszą rodzinę i jemy da radość.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy3.7.14

    Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy4.7.14

    Św. Rito proszę wstaw się za mną abym znalazła abym znalazła w najbliższym czasie dobrą pracę której już tak długo szukam. Uproś u Pana Boga łaskę. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy4.7.14

    Św. Rito proszę wstaw się za mną wyproś mi łaskę znalezienia pracy której tak długo szukam bardzo proszę w tym bardzo trudnym dla mnie czasie. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  57. Święta Rito patronko od spraw trudnych i beznadziejnych, błagam Cię z całego serca wstaw się za mną u Boga, aby została mi przedłużona umowa, która kończy się teraz w sierpniu, bardzo mi zależy na tej pracy. Bardzo proszę opiekuj się mną w tym bardzo trudnym dla mnie czasie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy10.8.14

    A czy komuś ta modlitwa pomogła?Ja modlę się od jakiegoś czasu i nic. Szukam pracy w szkole już od 3 lat i nic. I szczerze mówiąc już straciłam jakąkolwiek nadzieję (była próba samobójcza,ale nawet i tego nie potrafiłam dobrze wykonać) bo nawet modlitwa mnie nie jest w stanie pomóc. Beznadziejna Ola.

    OdpowiedzUsuń
  59. Święta Rito,proszę Cię o zdrowie i pracę dla mnie, mojego męża i moich dzieci ,abym razem z Tadziem wychowała moje dzieci Elizę i Tobiasza. abysmy wszyscy byli zdrowi miel prace i byli razem Amen Twoja czcicielka Mariola zrodziną

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy18.8.14

    Święto Rito pomóż mi w sprawie Bogu intencji wiadomej. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy18.8.14

    Święta Rito proszę Cię w intencji Bogu wiadomej.

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy23.8.14

    Kochana święta Rito błagam wyproś dobrą pracę dla Darka

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy8.9.14

    Św Rito błagam wstaw się za praca dla mnie i mojego kochanego Arka.wstaw się za naszą miłość i szczęście.kochamy się ale brak nam pracy błagam o wstawiennictwo

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy10.9.14

    Sw.Rito jednego czego pragne to zdrowia dla kochanego Taty... Blagam o cud...

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy11.9.14

    Sw. Rito,

    blagam Cie na kolanach o zdrowie i dobra prace dla mnie i mojego meza. Spraw aby Pawel poczul powolanie do bycia ojcem.
    kocham Cie i blagam o wstawiennictwo.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13.9.14

      Sw Rito modl sie za mojego syna zeby znalazl prace i ulozyl sobie zycie

      Usuń
  66. Anonimowy13.9.14

    SW Rito prosze o modlitwe za moich synow aby dobry bog wysluchal moich prosb zeby moi synowie znalezli prace prosze o wstawiennictwo

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy15.9.14

    Sw Rito wstaw sie za moich synow i wypros laske znalezienia pracyi zdrowia dla mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy15.9.14

    Święta Rito! Nigdy o Tobie nie słyszałam...właśnie ujrzałam co za Twoją sprawą jest możliwe,,,jak pomagasz innym...możesz i mnie pomóc? Proszę o pomoc w znalezieniu pracy i zatrudnienie. Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy16.9.14

    tak bardzo czekam na odpowiedz w sprawie przyjęcia mnie do pracy, Swięta Rito pomóż! proszę Cię o wstawiennictwo za mną

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy26.9.14

    Swieta Rito bardzo Cie prosze o wstawiennictwo Twoje abym znalazla dobra porzadna prace,jestem na emigracji w usa I tak mi ciezko znalezc prace bardzo prosze o pomoc a wiem ze Ty umiesz zdzialac cuda

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy26.9.14

    Sw.Rito pomóż znaleść mi pracę zgodnie z moimi kwalifikacjami aby moja rodzina mogła żyć spokojnie ! Proszę również o dobrze zdaną !maturę dla mojej córki i zdrowie dla mojego chorego męża ! Proszę o modlitwę za nas !

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy27.9.14

    Swieta Rito prosze cie o pomoc w znalezieniu pracy dla mojej corki,zeby znalazla odpowiednia dla niej prace ktora potrafilaby wykonywac,To jest bardzo wazne poniewaz wszystki dotychczasowe proby skonczyly sie niepowodzeniem,Pomoz jej sw,Rito blagam cie o to z calego serca,

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy11.10.14

    Święta Rito proszę ciebie pomóż mi i mojemu mężowi znaleźć pracę. Zasiłek, który otrzymuję nie wystarcza nam na zwykle potrzeby. Szkoda mi mojego synka któremu muszę wiele odmówić. Gdybym nie zmieniła miejsca zamieszakania tobym nadal pracowała w swoim ukochanym zawodzie. Zaufałam nowemu pracodawcy p. Joannie L., która nieludzko ze mną postąpiła. To ona teraz powinna cierpieć. Dlaczego ludzie tak brzydko postępują? Święta Rito chroń mnie od takich ludzi. Pomóż mi znaleźć pracę.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy13.10.14

    Święta Rito proszę wstaw się u Pana Boga za moim synem Robertem by powrócił do Boga i uwolniony został z sideł zła.

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy21.10.14

    Swieta Rito prosze o wstawiennictwo,u Boga,wysluchaj moich goracych prozb...pomoz mi w tych ciezkich chwilach dla mnie ...Bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy23.10.14

    O Swięta Rito od spraw bardzo trudnych, błagam Cię pomóż mi zdać egzamin praktyczny z prawa jazdy, już nie mam siły tam jezdzić, i za każdym razem płakać, już tracę nadzieje.że go zdam, proszę pomóż mi Błagam. Twoja czczicielka.

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy31.10.14

    Swieta Rito za Twoja przyczyna uprosilam po blisko 20 -stu latch zgode z bratem.Badz uwielbiona Wielka Swieta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy31.10.14

    Swieta Rito wspieraj mnie w samotnym macierzynstwie.Abym miala dobra prace i godziwe dochody na zapewnienie godnej przyszlosci moim trzem corkom oraz sobie.Dla Ciebie nie ma spraw niemozliwych.

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy6.11.14

    św.Rito wstaw sie za miom mężem Andrzejem ,aby nie zwolnili go z pracy.Błagam cię Św. RITO pomóż mu przetrwać ciężki okres.

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy20.11.14

    Św. Rito...modlę się , bezskutecznie, jest coraz gorzej, we wszystkich dziedzinach życia... jutro jest spotkanie w sprawie o której pomyślne załatwienie modlę się od kilku tygodni....a ja ? po ostatnich wydarzeniach nie mam już nadziei....

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy9.12.14

    Sw Rito proszę pomóż znaleźć mi pracę o którą proszę chciałabym pracować w tym biurze z angielskim i czuć sie pewnie i swobodnie wykonywać swoją pracę proszę o dobrą stałą pracę aby dzięki niej nigdy nie brakowało mi na chleb wiem że mnie wysluchasz AMEN ♡♡♡♡♡♡ proszę A...

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy17.12.14

    Pomóż nam Św. Rito! bo nie wiemy co robić, gdzie mamy szukać pracy? Jakie jest nasze miejsce w tym świecie? Pomóż w podjęciu właściwej decyzji! Proszę Cię gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy14.1.15

    Moja modlitwa bardzo szybko została wysłuchana, dodałam ogłoszenie że szukam pracy i pracodawca sam się odezwał, po rozmowie od razu dostałam propozycję pracy. Wcześniej przez długo okres nie mogłam znaleźć żadnej pracy chociaż wysyłałam mnóstwo CV.

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy29.1.15

    Św Rito prosze spraw abym szybko znalazla dobra prace oraz oddal na zawsze wszelkie zlorzeczenia z naszej rodziny. amen

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy2.2.15

    ŚW RITO POMÓŻ MI W OBECNEJ SYTUACJI KTÓRA MNIE DOTKNĘŁA,UTRATA PRACY ,OSZUKANA PRZEZ MĘŻA PO 13 LATACH RAZEM ,POMÓŻ MI PRZETRWAĆ TEN TRUDNY CZAS,UPROŚ ŁASKI U PANA BY PRZETRWAĆ...ZNALEŹĆ PRACĘ I ZACZĄĆ WSZYSTKO NA NOWO

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy5.2.15

    Św Rito bardzo Cię proszę pomóż mi znaleźć pracę w moim zawodzie Terapeuta zajęciowy,w godzinach żebym mogła pogodzic dom i pracę; uproś łaski u Pana Boga,o którę się codziennie do Ciebie modlę.Bóg zapłać!

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy6.2.15

    Proszę Cię Święta Rito o nową dobrą pracę.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy7.2.15

    Św.Rito ,zwracam się do Ciebie z prośbą o wstawiennictwo, do Kochanego Pana Jezusa w znalezieniu pracy w zawodzie jeśli bedzie taka wola Pana dla Małgosi przyszłej mojej synowej,

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy19.2.15

    Św Rito zwracam się z prośbą o wstawienictwo do Pana o prace i pozytywną rekrutację która od dawna trwa,

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy22.2.15

    Św Rito proszę Cię abym mogła pracować w każdą sobotę oraz 8 marca w niedzielę. Bardzo Cię proszę

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy22.2.15

    św Rito prosze o tą pracę, aby moja rozmowa dała efekty i abym zdobyła lepszą pracę proszę A.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy24.2.15

    św. Rito proszę o pracę dla mojego męża,jest bez pracy od kilku lat

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy27.2.15

    Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo, aby mój mąż otrzymał pracę zgodną z jego doświadczeniem i wykształceniem

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy2.3.15

    Mam chwilę zwątpienia. Modlę się od 6 lutego każdego dnia o nową pracę. Odmawiam modlitwę do Świętej Rity i skończyłam dwie nowenny do Niej oraz jestem w trakcie nowenny pompejańskiej do Najświętszej Maryi Panny. Ciągle trwa trudny czas w obecnej pracy i zaczyna mi brakować nadziei. Wiem, że powinnam być dobrej myśli, ale nie jest mi łatwo. Proszę napiszcie jak było u Was w gorszym czasie i czy wymodliliście sobie pracę o którą prosiliście. Mnie już brakuje sił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22.5.15

      Bądź dobrej myśli! Nie trać nadziei! Wytrwaj w modlitwie!

      Usuń
  95. Anonimowy2.3.15

    Święta Rito proszę o szybkie znalezienie dla siebie właściwej pracy- zgodnej z moimi kompetencjami, stałej, z godziwym wynagrodzeniem. Marta

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy3.3.15

    Sw Rito prosze Cie bardzo o wstawiennictwo za Mnie abym mogla podjac jak najszybciej dobra prace,ktora dalaby Mi radosc,zadowolenie,milych wspolpracownikow,przelozonych,za otrzymane Laski BOG zaplac

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy4.3.15

    Swieta Rito, prosze cie z mojego serca i calej mojej duszy, zeby moj maz dzisiaj przeszedl wazne interview i zeby dostal swoja wymarzona prace, we ktorej by byl tak dobry, Prosze cie kochana Sw. Rito. Bog zaplac:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy6.3.15

    Prosze o bardzo dobra prace dla mnie zebym ja byla zadowolona i moj pracodawca.dziekuje miej mnie w swojej opiece prosze.Ty wiesz najlepiej w jakiej pracy bede sie najlepiej realizowala.Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy16.3.15

    ŚWIĘTA RITO - PROSZĘ O WSTAWIENNICTWO W SPRAWIE PRACY I ŁASKĘ OTRZYMANIA DOBREJ PRACY ORAZ O ZAKOŃCZENIE WSZELKICH KŁOPOTÓW ZWIĄZANYCH Z PRACĄ...I CIĄGŁYM NAPOTYKANIEM NA TRUDNOŚCI....O WYROZUMIAŁOŚĆ TYCH OSÓB ,KTÓRE DECYDUJĄ O ICH CAŁKOWITĄ UCZCIWOŚĆ

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy19.3.15

    Święta Rito, dziękuję Ci za łaskę jaką otrzymałam rok temu otrzymując dobrą prace,teraz ponownie proszę Cię o wstawiennictwo abym otrzymała godną i stabilną pracę, gdyż poprzednią niestety straciłam :(

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy22.3.15

    Święta Rito proszę o pomoc w znalezieniu pracy dla mojego męża... Modlimy się...

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy25.3.15

    święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo w znalezieniu dobrej pracy i pomoc w dobrym zdaniu matury mojego syna Szymona

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy26.3.15

    Św. Rito prosze Cie o znaleznienie dobrej pracy, zeby moc odciazyc z wydatkow narzeczonego. Prosze Cie rowniez o
    mieszkanie o ktore tak dlugo sie staramy

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy7.4.15

    Św. Rito proszę Cie o Twoje orędownictwo i znaleznienie dobrej pracy

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy17.4.15

    Św. Rito proszę o wstawiennictwo do Pana Boga abym znalazła dobrą pracę na umowę w mojej miejscowości oraz abym ja i moja rodzina byli zdrowi

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy19.4.15

    Św. Rito proszę Cie i ja o pomoc i wstawiennictwo u Pana Boga w znalezieniu dobrej stabilnej pracy oraz o stabilna pracę dla mojego narzeczonego i brata

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy19.4.15

    Św. Rito dziękuję za wszystkie dotychczasowe łaski i proszę o to aby mój mąż znalazł pracę , bez niej ciężko mojej rodzinie ale jeszcze ciężej mężowi ,który jest bliski depresji. Proszę wspomóż nas w tej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy27.4.15

    Święta Rito proszę o pomoc w znalezieniu pracy . Dziękuję za wsparcie i odwagę.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy28.4.15

    Święta Rito dziękuję Ci za wszelkie łaski otrzymane za Twoim pośrednictwem i proszę o pomoc w znalezieniu dobrej, stałej pracy zgodnej z kwalifikacjami.

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy29.4.15

    świeta Rito,proszę o siły w znoszeniu nędzy życia,siły do walki ze zwątpieniem,o mądrość i pozóż mojemu dziecku znaleść pracę ,proszę cię,jeśli będzie jej trudno daj jej siły pogodzić się z trudnościami

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy11.5.15

    Święta Rito. Ja również proszę Ciebie o znalezienie pracy zgodnej z moimi kwalifikacjami. Dodaj innym sił w ich walce o wymarzone zajęcia. Niech wytrwałość zwycieży ze zwątpieniem.

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy11.5.15

    Św. Rito proszę o łaskę i wstawiennictwo u Boga dla syna Marcina o pomoc w znalezieniu przez niego pracy, ponieważ brak pracy i środków do życia doprowadził go do myśli samobójczych.

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy14.5.15

    Święta Rito, wierzę w to ze w momencie kiedy balam sie o swoje zdrowie i prosilam cię o nie ty mi pomogłaś i dziekuje za twe łaski, dzis proszę cie o to aby udalo mi sie znaleźć pracę, dobra i stalą, blagam cie o to..

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy26.5.15

    Św.Rito proszę Cię o stałą dobrą pracę

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy8.6.15

    święta Rito modlę się do ciebie błagając o pomoc w znalezieniu dobrej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy10.6.15

    Święta Rito Błagam Cię o Twoje wstawiennictwo za mną, proszę pokornie o wymodlenie dobrej pracy
    dziękuje


    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy15.6.15

    Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  118. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy21.6.15

    Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  120. Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy23.6.15

    ŚW.Rito,dziękuję za wszystko co dla mnie zrobiłaś, ale ja znowu staję przed Tobą i proszę o pomoc w znalezieniu stałej pracy. Proszę również o zdrowie dla mojego kochanego męża. Napełnij jego serce zdrowiem i siłą.Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy28.6.15

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo w mojej intencji u Boga. Proszę o pomoc w znalezieniu pracy, ponieważ perspektywa bezrobocia wyzwala we mnie nerwowość, która negatywnie odbija się na rodzinie.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy7.7.15

    Sw.Rito,blagam pomoz mojemu synowi wyjsc z depresji,pomoz znalezc mu ciekawa prace i podjac dobra decyzje w sprawie przeprowadzki.Wypros prosze u Boga laske wiary dla niego i blogoslawienstwo na kazdy dzien.

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy12.7.15

    Sw.Rito pomoz nam w cięzkiej sytuacji ,prowadzimy firme ,ktora od dawna nie przynosi dochodow . Sami juz nic nie mozemy ,wszystkie pomysly juz wyczerpane .prosimy o pomoc ,prace o cokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy18.7.15

    Św.Rito pomóż mi znaleźć pracę sezonową o którą Ciebie codziennie proszę ,jest to dla mnie trudny czas.Wierzę że dzięki Tobie pokonam swoje słabości a za Twym wstawiennictwem u Boga odnajdę nową pracę i dobrego mężczyznę u boku bo samotność też mi doskwiera.Proszę Cię wysłuchaj mych próśb,już nie raz dałaś mi nadzieję wierzę ze i tym razem nie zostawisz mnie bez pomocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

      Usuń
  126. Anonimowy29.7.15

    Św. Rito

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy9.8.15

    Swieta Rito! Prosze Cie o prace, w ktorej bede mogla przepracowac do emerytury. z ktorej bede misla zadowolenie i nie bedzie tak ciezko jak teraz. Bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  128. Dziekujac Ci Sw.Rito za okazana pomoc,blagam Cie goraco wypros u Boga dla mojego syna Jerzego dobra prace,aby mogl nadal pracowac w swoim zawodzie po uzyskanym powrocie do zdrowia.To bardzo dla niego wazne i bez Twojego wstawiennictwa niemozliwe.Prosze,nie zostawiaj go samego z tym problemem.

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy29.8.15

    Św Rito.Proszę Cię o pracę dla mnie w moim wymarzonym zawodzie nauczyciela w którym od 7l pracowałam.teraz jestem po rozwodzie,przeprowadzce i samotnie wychowuje córkę znaleźć pracę bez znajomości graniczy z cudem.Proszę Cię o wstawiennictwo za mnie i moją córkę by nie brakowało nam na chleb.Z góry dziękuję za wysluchanie

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy1.9.15

    Jakis czas temu skonczylem studia - inzynierskie na powaznej uczelni - kierunek IT. Niestety brak znajomosci i szczescia sprawil iz przez 2 lata musialem imać sie prac fizycznych, bez opcji jakiejkolwiek umowy - czesto ponizej 1200 zł a wiec jakiegokolwiek minimum na egzystencje w mieście. Po jakims czasie powiedzialem dosc - rzucilem te dorywcze zajecia i postanowilem zaryzykowac i pujsc mocno w IT, niestety przeza dlugi czas bezskutecznie szukalem pracy pomimio podniesienia umiejetnosci. Gdy juz calkowicie zweatpilem - balem sie nawet chodzic na rozmowy rekrutacyjne bo byl to dla mnie duzy stres. Pamietam jak przed ostatnia rozmowa pomodlilem sie do św. Rity i do A ndrzeja Boboli. Rozmowa poszła gładko, dostałem na start umowe o prace ! w bardzo dobrej firmie do ktorej ludzie wala drzwiami i oknami. Warto zawierzyc - z kazdej nawet fatanej sytuacji mozna wyjsc. Dziekuje za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy7.9.15

    Sw Rito prosze o modlitwe za moich synow zeby znalezli prace modl sie tak bardzo ciebie prosze

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy7.9.15

    Sw Rito prosze o wstawiennictwo u Boga w intencji mojego syna zeby dobry Bog wysluchal mojej modlitwy o prace dla syna i okazal milosierdzie za nasze grzechy

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy10.9.15

    św. Rito błagam o pracę dla mojego ukochanego, szuka jej już 2 miesiące, skonczył dobry kierunek, przyszłościowy i nic... wpadł w depresje, odtrąca mnie, niszczy się nasz 7 letni związek przez to..proszę ratuj nas ;((

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy10.9.15

    Święta Rito wyproś dla mojej rodziny potrzebne łaski: dla córki jak najszybszego ślubu kościelnego, dla mnie dobrą pracę, dla syna i synowej dziecka na które czekają z upragnieniem. Amen

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy18.9.15

    Swieta Rito prosze o pomoc w znalezieniu pracy

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy21.9.15

    Święta Rito proszę z całego serca abyś wymodliła dla mojego syna dobrą i pewną pracę. Wierzę, że jest ona dla niego na wyciągnięcie ręki bo Pan Bóg ma dobrą pracę dla każdego. Proszę Cię o pomoc dla syna w obecnej jego pracy o to, żeby minęły już wszystkie problemy i wszystko dobrze się skończyło. Błagam Ciebie o wsparcie i w moim smutnym losie

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy21.9.15

    Droga Święta Rito,
    Proszę Cię o wstawiennictwo.
    Proszę Cię o pracę, której intensywnie szukam, proszę Cię o pomoc.
    Jeśli mam pozostać bez pracy przez dłuższy czas daj mi siłę żeby to przetrwać.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy25.9.15

    Święta Rito proszę o zmianę pracy na lepszą

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy3.10.15

    Sw.Rito upros dla mojego syna aby otrzymal prace o ktora sie obecnie stara i oby dobry Bog dal mu wiare,dobrych,zyczliwych ludzi i obdarzyl zdrowiem psychicznym i fizycznym.

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy12.10.15

    Świeta Rito proszę o dobrą, stałą prace dla syna Pawla w jego miejscowosi co pracowal a jak nie to inna w obecnie pracuje ale pracodawca nie placi mu pieniedzy, Jego rodzina cierpi z tego powodu sa klotnie, Wstaw sie za nim Amen

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy14.10.15

    Św Rito błagam Cię o pomoc w znalezieniu dobrej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy16.10.15

    Święta Rito błagam Cię o pomoc w znalezieniu godnej pracy dla mojego męża.Proszę Cię o pomoc w naszym życiu, o zakończenie tułaczki życiowej i problemów, które nieustannie ciągną się za nami. Daj nam siłę, której tak potrzebujemy. Amen

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy16.10.15

    Święta Rito błagam Cię o pomoc w znalezieniu godnej pracy dla mojego męża.Proszę Cię o pomoc w naszym życiu, o zakończenie tułaczki życiowej i problemów, które nieustannie ciągną się za nami. Daj nam siłę, której tak potrzebujemy. Amen

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy19.10.15

    Świeta Rito pomóż mi podjac prace w szkole blisko mojego domu. Bardzo prosze.

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy24.10.15

    Święta Rito proszę pomóż wszystkim wzywającym Twego imienia, tym którzy tracą nadzieję...a mi proszę pomóż znaleźć dobrą pracę, abym mogła utrzymać siebie i pomóc mamie. Liczę bardzo na Ciebie, ufam Ci. Amen. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

      Usuń
  146. Anonimowy9.11.15

    Święta Rito, pomóż mi..........

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy12.11.15

    Błagam Cię św. Rito o wymarzoną pracę w redakcji miesięcznika! Pomóż! Bardzo długo nie mam pracy - ta byłoby zajęcie blisko Boga i po moim kierunku studiów. Ogromnie Cie proszę o wsparcie... Poproś Boga, wstaw się u niego, przerwij moją złą passę ;((
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy23.11.15

    Kochana Św. Rito, dziś Cię poznałam. Proszę wysłuchaj te prośby dobrych ludzi w potrzebie i trudnej sytuacji, proszę też pamiętaj o mnie, abym znalazła pracę, która pozwoli mi na założenie rodziny i pomoc najbliższym a także będzie dawała radość :) Anna

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy15.12.15

    SW Rito prosze pomoz abysmy z mezem znow mieli prace aby nasza rodzina mogla normalnie zyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy3.2.16

      Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

      Usuń
  150. Anonimowy15.12.15

    prosze o prace blagam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7.1.16

      Święta Rito pomóż

      Usuń
  151. Anonimowy22.12.15

    Błagam za 10 minut syn wchodzi na rozmowę w sprawie pracy ma synka małego 3.5 roku żona zwiała.jest w drugim związku a On biedny ma dość wybierania innych twn plecowych.jest po studiach a cierpi na niedostatek a ja z nim cierpię i codziennie płaczę i mam nadzieję na lepsze jutro.bo to ja dawałam na studia.a On ambitny ale brak szczęści zawsze jest 2 błagam o wstawiennictwo .Chcę żeby żył tak normalnie pozdrawiam wszystkich co jest im ciężko na duszy iciele

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy22.12.15

    Pozdrawiam tych którzy teraz borykają się w znalezieniu pracy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy3.2.16

      Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

      Usuń
  153. Anonimowy4.1.16

    Św.Rito błagam o pomoc w przedluzeniu mi umowy o prace,mam slub w tym roku jest mi ona bardzo potrzebna,prosze o Twoje wstwiennictwo u Matki Bokiej..

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy4.1.16

    Prosze Cie sw. Rito o prace dla Tomasza. Brak pracy doprowadza do depresji..nie pozwol aby i jego dopadla. Sw. Rito wraz ze mna oreduj do Boga amen

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy5.1.16

    Swieta Rito blagam o ta prace, o ktora z pokora Cie prosze. Jestes moja jedyna nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  156. Święta Rito, pragnę prosić Cię o stałą pracę, ponieważ jak wiesz ta sytuacja odbija się niekorzystnie na moim zdrowiu psychicznym a co z tym idzie na mojej niczego winnej rodzinie... Modlę się gorąco...

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy9.1.16

    Święta Rito, proszę Cię o stałą pracę, ponieważ jak wiesz ten problem odbija się na moim zdrowiu psychicznym a to z kolei na mojej niczego winnej rodzinie. Modlę się gorąco...

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy10.1.16

    Błagam Cię św. Rito o jak najszybsze znalezienie nowej pracy która nie będzie powodowała smutku i ciągłego stresu, aby moja rodzina odzyskała szczęśliwego tatę, narzeczonego. Wysłuchaj moich modlitw i wstaw się za mną u Boga i Maryi. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy12.1.16

    Swieta Rito pomoz prosze znalezc dobra prace, odpowiednia do syna Pawla i Mateusza potrzeb I możliwości Blagam podaj im swoja pomocna dlon, a syn Lukasz niech zda egzaminy Ufam Tobie ,już nieraz podalas mi pomocna dlon Amen

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy17.1.16

    Proszę Cię św. Rito o wstawiennictwo w mojej sprawie aby życie moje i mojej rodziny się ustabilizowało. Modlę się gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy23.1.16

    Św Rito przymnóż mi wiary i nadziei w mojej sprawie szukania godnej i stałej dla siebie pracy.Proszę abym uwierzyła w siebie.Proszę o małżeństwo

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy23.1.16

    Św Rito przymnóż mi wiary i nadziei w mojej sprawie szukania godnej i stałej dla siebie pracy.Proszę abym uwierzyła w siebie.Proszę o małżeństwo

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy1.2.16

    Święta Rito, proszę Cię o wstawiennictwo w sprawie pracy i łaskę dla mojego syna Marcina, aby długo na nią nie czekał. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  164. Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy3.2.16

    Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy3.2.16

    Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  167. Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy3.2.16

    Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy4.2.16

    Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy4.2.16

    Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy7.2.16

    Święta Rito błagam Ciebie o to abym jutro otrzymała odpowiedź w sprawie pracy u mojej koleżanki dziękuję już teraz xa otrzymane łaski Violetta

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy8.2.16

    św. Rito... każdy prosi i każdy ma nadzieję otrzymać od Ciebie, ja znowu do Ciebie się zwracam... nie mam już siły pracować tam, gdzie pracuję, jestem zawiedziona ludźmi i tym jak mnie traktują, mimo że już minął rok i daję z siebie wszystko... kończę studia, chciałabym, aby ktoś dał mi szansę na lepszą pracę bo czuję się czasem bardzo źle, poza tym jest mi ciężko fizycznie i ze zdrowiem gorzej... jeszcze na dodatek te weekendy... św. Rito pomocy nie mam już sił, nie mam czasu się uczyć, jestem ciągle zmęczona:( błagam Cię, w Tobie moja jedyna nadzieja bo nie wiem co mam już robić, szukam ogłoszeń ale nic nie ma kompletnie, błagam Cię pomóż mi jestem załamana:(

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy8.2.16

    Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy8.2.16

    Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy9.2.16

    Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy10.2.16

    Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy10.2.16

    Św. Rito bardzo proszę o pomoc w znalezieniu stałej dobrej spokojnej i uczciwej pracy i modlitwie w tej intencji. Uproś proszę łaskę w tym bardzo trudnym okresie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  178. św. Rito jestem teraz na etapie zmiany mojego życia, proszę Ciebie o pomoc w kierowaniu moim życiem i znalezienie pracy odnośnie do mojej sytuacji

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy15.2.16

    Święta Rito, proszę o Twoje wstawiennictwo u Boga. Prosimy

    OdpowiedzUsuń
  180. Anonimowy15.2.16

    Święta Rito, proszę o zdrowie dla brata.

    OdpowiedzUsuń