Uzdrowiony

Pan Waldemar P. doznał  łaski uzdrowienia z choroby nowotworowej. Jak sam wyznaje, łaskę tę zawdzięcza św. Ricie.
Przeszedłem operację, gdzie diagnoza mówiła: bardzo rzadki nowotwór złośliwy ślinianki. W tym czasie dowiedziałem się o św. Ricie i zacząłem się za jej wstawiennictwem gorąco modlić. Po miesiącu od diagnozy przeszedłem drugą operację, w czasie której usunięto mi śliniankę oraz jej okolice. Po badaniu histopatologicznym kolejnych próbek okazało się, że nowotworu nie ma! Głęboko wierzę w to, że doznałem łaski uzdrowienia za jej pośrednictwem – wyznaje pan Waldemar.

Od tego momentu mężczyzna nie ustaje w modlitwie do świętej i każdego 22. dnia miesiąca uczestniczy w nabożeństwie do św. Rity.





W: M. Pabis, Cuda świętej Rity, patronki w sprawach najtrudniejszych, Kraków 2012.

23 komentarze:

  1. Anonimowy11.3.13

    Bög zaplac!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy28.7.13

    Św. Rito. dziękuję za cudowną łaske uzdrowienia...Proszę Cię wyproś mi łaskę , aby mój brat przestał pić.Opiekuj sie moją rodziną nieustannie ..EWA ..JEZU UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy28.7.13

    Św. Rito. dziękuję za cudowną łaske uzdrowienia...Proszę Cię wyproś mi łaskę , aby mój brat przestał pić.Opiekuj sie moją rodziną nieustannie ..EWA ..JEZU UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy24.12.13

    Św. Rito. dziękuję za cudowną łaske uzdrowienia...Proszę Cię wyproś mi łaskę , aby mój brat przestał pić.Opiekuj sie moją rodziną nieustannie ..EWA ..JEZU UFAM TOBIE.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy24.7.14

    Św.Rito proszę, wstaw się za chorą na nowotwór Ulą

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17.10.14

    Św.Rito zabierz chorobę nowotworową od mojej mamy i dopomóż aby na kolejnych badaniach miała dobre wyniki .

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy11.11.14

    Św.Rito dziękuje, dwa lata temu wypadły włoski mojej dwuletniej córeczce stwierdzono że jest to łysienie złosliwe .Tak bardzo prosiłam i się modliłam żebyś wyprosiła łaskę u Pana Boga.Dzisiaj dziękuje Twoja moc wypraszania łask jest przeogromna .Włoski odrosły są piękne kręcone i gęste a diagnoza dermatologa była dla mnie załamująca.Jeszcze raz dziękuje kocham Cię Św.Rito i opiekuj się nasza rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy27.12.14

    Święta Rito wstaw się u Boga za mną zabierz chorobę spraw by wyniki badań były dobre daj zdrowie całej rodzinie proszę o łaskę

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy27.12.14

    Święta Rito wstaw się za mną u Boga spraw by wyniki badań były dobrze zabierz chorobę ulecz moje ciało i duszę

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19.1.15

    blagam o zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy4.4.15

    Święta Rito, błagam Cię o zdrowie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy27.5.15

    Święta Rito proszę Cię z całego serca o zdrowie dla mnie i mojej rodziny, ostatnio straciłam dwie bardzo bliskie mi osoby, spraw aby już nic złego nie spotkało naszej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy7.6.15

    Moja jedyna Świeta Rito ! błagam o zdrowie dla mojej Mamusi i dla mnie oraz moich dzieci.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy8.11.15

    Kochana Święta Rito proszę Cię o pomoc w znalezieniu dobrej pracy w miejscu mojego zamieszkania. Najmłodszy mój syn ma 9lat i boję się zostawić go bez opieki dlatego chciałabym pracę będąc jak najbliżej domu. Wierzę, że wysluchasz mojej prośby.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy9.2.16

    Św. Rito proszę Cię o pomoc spraw aby moje wyniki były lepsze spraw obym doznała wyleczenia z choroby nowotworowej z ktorą walcze od 10 lat błagam

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy9.2.16

    św Rito błagam pomóż mi wyjść z choroby nowotworowej

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy16.3.16

    Kochana Święta Rito błagam pomóż mi wyjść z długów oraz abym znalazła prace, wierzę że mnie wysluchasz! Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy16.3.16

    Święta Rito błagam o wysłuchanie moich wiadomych dla Ciebie próśb, proszę pomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy16.3.16

    Święta Rito błagam o wysłuchanie moich wiadomych dla Ciebie próśb, proszę pomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy16.3.16

    Święta Rito błagam o wysłuchanie moich wiadomych dla Ciebie próśb, proszę pomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy16.3.16

    Kochana Święta Rito błagam pomóż mi wyjść z długów oraz abym znalazła prace, wierzę że mnie wysluchasz! Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy16.3.16

    Święta Rito błagam Ciebie o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy16.3.16

    Kochana Święta Rito błagam pomóż mi wyjść z długów oraz abym znalazła prace, wierzę że mnie wysluchasz! Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń