Modlitwa w jakiejkolwiek klęsce

Boże, który w swoim nieskończonym miłosierdziu zechciałeś spojrzeć z miłością na Twoją wierną służebnicę Ritę i obdarzyć za jej pośrednictwem tym, co jest niemożliwe dla człowieka, dla przewidywań świata i umysłu, miej litość nad nami i wspomóż nas w naszych nieszczęściach. Spraw, aby wszyscy poznali, że Ty jesteś wynagrodzeniem dla pokornych, obroną opuszczonych i siłą dla tych, którzy Ci ufają. Amen.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...


W: Święta Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, OO. Augustianie, Kraków.

52 komentarze:

  1. Anonimowy9.7.14

    Święta Rito błagam Cię o pomoc w szczęśliwym rozwiązaniu tych trudnych spraw które znasz dobrze.Wierzę że wyprosisz u Pana tę moją prośbę i cudem z tego wyjdziemy.BŁAGAM,POMÓŻ nam,Świeta Rito,RATUJ nas,Jezu UFAM TOBIE!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy22.7.14

    Pomóż im Boże za wstawiennictwem św. Rity. Bądź uwielbiony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy24.7.14

    Św.Rito ,bądź zawsze z nami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21.11.14

    Święta Rito, tylko Ty możesz nas uratować. Potrzebujemy cudu. Błagamy Cię o pomoc. Proszę nie zostawiaj nas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy24.11.14

    Święta Rito, modlę się do Ciebie już od paru dni, wiem, że to mało, tak niewiele mogę Ci zaoferować a tak dużo chce w zamian. Każdy dzień niesie ze sobą coraz gorsze wydarzenia i złe wiadomości. Proszę Cię uwolnij nas od nieszczęść jakie nas dotykają, bo powoli tracimy siły i nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy2.7.15

      Świeta rito dopomuż nam w rozwiązaniu tej cieżkiej sprawy wiem że dopiero zaczełam się modlić do twoich stóp ,ale prosze o dobre rozwiązanie sprawy prosze najgorecej i najmocniej pomagaj nam nie ustannie

      Usuń
  6. Anonimowy25.11.14

    Święta Rito, Kochana, proszę o zdrowie dla Rity, modlę się za Twoim wstawiennictwem. Dziękuję, że jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy27.11.14

    Święta Rito,patronko w sprawach beznadziejnych zaopiekuj się moją rodziną i dodaj nam sił,abyśmy rozwiązali wszystkie problemy finansowe.Proszę pamiętaj o nas,nie zostawiaj nas samych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy29.1.15

    Swieta Rito wspomoz moje modliwy i wstaw sie za mna u Boga w moich prosbach

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy8.2.15

    Święta Rito wypros mi u Ojca Miłosiernego łaskę spokoju duszy uleczenia mojego serca aby Najwyższy sprawił że zrozumiem sens tego wszystkiego. Wypros mi zaufanie i poddanie się woli Bozej. Święta Rito błagam Cię wstawiaj się za mną i nie pozwól mi zostać nie wysłuchaną. Święta Rito modl się za nami w Tobie moja nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy16.2.15

    Święta Rito,Orędowniczko spraw beznadziejnych i najtrudniejszych-w Tobie cała nadzieja- błagam wstaw się u Najwyższego o darowanie życia mojej Mamie.Wybłagaj Jej wyzdrowienie ,niech wróci do nas,do domu...Błagam,błagam,błagam... niech za Twoją przyczyną Mama Wyzdrowieje-niechaj tak się stanie.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy3.4.15

    Święta Rito wspomóż moje modlitwy i wstaw się u Boga w moich prośbach

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy22.5.15

    Św.Rito uproś u Pana naszego łaskę dla małej Lilci która dziś obchodzi urodzinki.Pozwól jej rodzicom patrzeć jak chodzi, śmieje się i mówi.Niech ta kruszynka sie obudzi.Wierzę z całego serca że dzięki Twojemu wstawiennictwu tak się stanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy1.6.15

    Sw. Rito prosze Cie o uzdrowienie z choroby alkoholowej Jaroslawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy21.6.15

    BŁAGAM CIE SWIETA RITO POMÓZ MI

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy21.7.15

    SWIETA RITO GORACO CIE PROSZE POMOZ MI

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy18.8.15

    Święta Rito poleć moją Rodzinę Miłosierdziu Bożemu. Ubłagaj przebaczenie grzechów, w tym braku miłości. Za Twoim pośrednictwem powierz Bogu prośbę przebaczenia i powrotu byłego męża, aby nasi synowie mogli poczuli się bezpieczni i pełni miłości i wiary. Ufam Tobie i Miłosierdziu Bożemu. Dziękuję za opatrzność, że nie popadłam w obłęd. Błagam otoczcie nas płaszczem Miłosierdzia i ześlijcie na na Ducha Świętego Zawierzam Bogu przez Twoje wstawiennictwo MOJĄ RODZINĘ

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy25.9.15

    Święta Rito, Bardzo Cię proszę o pomoc w mojej trudnej sytuacji finansowej, oraz o uzdrowienie mojej przyjaciółki.
    Dziękuję Ci za to że jesteś i wsłuchujesz mnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy15.10.15

    Św. Rito wstaw sie za nami...

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy18.10.15

    Św Rito, pomóż mi! Patrz na moje dzieci i chroń je!! Wstaw sie za moim mężem i pomoz mi walczyc z moimi problemami!! Polecam siebie i swoją rodzine!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy26.10.15

    Swieta Rito, błagam Cię o zdrowie dla mojej siostry, wstaw się za mną u Milosiernego Pana, obym znalazła pracę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy29.10.15

    Święta Rito prosze cię pomóż mi w trudnej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy29.10.15

    Sw Rito, pomóż mi! Patrz na moje dzieci i chroń je!! Wstaw sie za moim mężem i pomoz mi walczyc z moimi problemami!! Polecam siebie i swoją rodzine! BLAGAM MIEJ MOICH I SYNOW I ICH RODZININY W OPIECE W SZECZGOLNIE I SYNA Pawla niech zapnuje zgoda w jego rodzinie i mIlosc i otrzyma dobra oferte pracy ,,, JEZU ufam Tobie wez to w swoje rece Amen

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy1.11.15

    Święta Rito błagam oręduj u Bożego Miłosierdzia za mną i Romkiem uproś nam przebaczenie ,łaskę nawrócenia do modlitwy i kościoła ,uleczenie ze złosci i depresji dla Romka,łaskę dla mnie abym nie straciła pracy i uwolnienie mojego serca

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy30.12.15

    Sw,Rito, blagam ratuj moja corke-alkoholiczke,ratuj ja od zguby,blagam o cud!

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy2.1.16

    Sw.Rito,blagam o cud,ratuj moja corke Agate,blagam!Mniej ja w swojej opiece!

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy13.1.16

    Ukochana Św. Rito błagam pomóz mi w moich trudnych sprawach finansowych ratuj proszę ...prosze równiez za moja Mame Teresę żebys wyprosila jej radośc życia wiecznego..Ratuj błagam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy15.1.16

    O Św. Rito pomóż mi znaleść wyjście z moich finansowych problemów...błagam Uproś, ubłagaj dla mnie te łaskę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy15.1.16

    Św.Rito błagam Cię o wstawiennictwo do Boga aby uzdrowił mego męża Piotra oraz aby pasmo nieszczęść jakie dotykają mnie i moją rodzinę niepowrotnie się zakończyły.

    OdpowiedzUsuń
  29. Święta Rito uproś u Jezusa Miłosiernego uwolnienie mnie i moją córeczkę od długów,uproś poprawę naszej sytuacji finansowej nie mamy pieniedzy na swoje utrzymanie

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy24.2.16

    Święta Rito proszę Cię o nawrócenie mojego brata Michała, o uwolnienie z nałogów i o nawrócenie mojego taty, aby szanował innych ludzi

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy1.3.16

    ŚW.RITO PROSZĘ O ZDROWIE I POMOC BOŻĄ DLA MĘŻA

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy1.3.16

    ŚW.RITO PROSZĘ O ZDROWIE I POMOC BOŻĄ DLA MĘŻA

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy4.3.16

    Święta Rito proszę Cię o pomoc w nawróceniu mojej siostry Anny i męża Janusza.Ela

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy7.3.16

    Św. Rito błagam o nawrócenie męża i aby nasze małżeństwo sie nie rozpadło. Wypros dla mnie ta łaskę u Najwyższego. Błagam

    OdpowiedzUsuń
  35. Swieta Rito patronko spraw trudnych i beznadziejnych błagam dopomóż mi w czwartek na egzaminie na prawo jazdy prosze módl się za mną u Boga

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy29.3.16

    Swieta Rito blagam pomóż mi w czwartek na egzaminie na prawo jazdy

    OdpowiedzUsuń
  37. Swieta Rito patronko spraw trudnych i beznadziejnych błagam dopomóż mi w czwartek na egzaminie na prawo jazdy prosze módl się za mną u Boga

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy6.4.16

    Dziękuję Ci z całego serca za to co dla mnie do tej pory zrobiłaś a uczyniłaś tak wiele...

    OdpowiedzUsuń
  39. Św. Rito błagam daj siłę mi i Kamilowi spraw by mnie pokochał. Proszę pomóż nam byśmy znów byli razem, pokonali wszelkie przeciwności. Błagam Cię św. Rito napełnij nasze serca prawdziwą miłością błagam Cię na kolana. Amen

    OdpowiedzUsuń
  40. Św. Rito błagam daj siłę mi i Kamilowi spraw by mnie pokochał. Proszę pomóż nam byśmy znów byli razem, pokonali wszelkie przeciwności. Błagam Cię św. Rito napełnij nasze serca prawdziwą miłością błagam Cię na kolana. Amen

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy16.4.16

    Święta Rito błagam Cię żeby Dawid się do mnie odezwał, żeby wrócił do mnie, żebyśmy znowu byli razem. Błagam Cię Święta Rito

    OdpowiedzUsuń
  42. Św. Rito blagam cie o nawrócenie dla Tomka aby zobaczył jak wielki I dobry jest nasz Pan I, żeby przekonał się o Jego miłości.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy9.5.16

    Św. Rito proszę Cię o pomyślne zakończenie spraw z mieszkaniem

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy17.5.16

    Święta Rito pomóż moim tesciom kupić dom.
    Mojemu synowi o bardzo dobre nauki w szkole i zdr
    owie dla całej rodziny.Amen

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy23.5.16

    św. Rito proszę pomóż naszej rodzinie wyjść z ciężkiej sytuacji pienieżnej

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy24.5.16

    Swieta Rito prosze o laski potrzebne do dobrego zycia,dobra spowiedz dla syna,ratoj go Rito.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy28.5.16

    Sw. Rito prosze Cie o uzdrowienie z choroby alkoholowej Pawla i Ewy aby dzis pojednali sie

    OdpowiedzUsuń
  48. Sw. Rito proszę o uwolnienie od bólu i uzdrowienie

    OdpowiedzUsuń
  49. Sw. Rito proszę o uzdrowienie z choroby(trzustki) i uwolnienie od tego bólu

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy30.10.17

    Św Rito proszę całym sercem o dobrą spowiedź dla mnie i mojego męża, miej nas w swej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy30.10.17

    Św Rito proszę całym sercem o dobrą spowiedź dla mnie i mojego męża, miej nas w swej opiece.

    OdpowiedzUsuń