Modlitwy do św. Rity w beznadziejnych przypadkach

1. Pod ciężarem bólu uciekam się do ciebie, św. Rito, ufny w to, że zostanę wysłuchany. Uwolnij, bardzo cię proszę, moje biedne serce od zmartwień, które mi ciążą i przywróć spokój mojemu duchowi, pełnemu trosk. Ty, która zostałaś wybrana przez Boga jako orędowniczka w przypadkach najbardziej beznadziejnych, wyproś dla mnie łaskę, o którą gorąco cię proszę (...).
Jeśli przeszkodą do wypełnienia moich pragnień są moje winy, wyproś dla mnie u Boga łaskę nawrócenia i przebaczenia poprzez szczerą spowiedź.
Nie dozwól, abym dłużej wylewał łzy goryczy. O święta ciernia i róży, nagrodź nadzieję pokładaną w tobie, a ja ci obiecuję, że gdziekolwiek się znajdę będę głosił twoje wielkie zmiłowanie wobec zatroskanych dusz.
Oblubienico Ukrzyżowanego Chrystusa pomóż mi dobrze żyć i dobrze umrzeć. Amen.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...


2. Święta Rito z Cascia, wzorze żon, matek i zakonnic, uciekam się do twego wstawiennictwa w najtrudniejszych chwilach mego życia. Ty wiesz jak często jestem doświadczany smutkiem, gdyż nie umiem znaleźć drogi wyjścia z wielu bolesnych sytuacji.
Wyproś dla mnie u Pana łaskę, której potrzebuję, a przede wszystkim pełne zaufanie Bogu i wewnętrzny pokój.
Spraw, abym mógł naśladować twoją słodką łagodność, twoją siłę w doświadczeniach i heroiczne miłosierdzie.
Spraw, aby moje cierpienia mogły wspomóc wszystkich moich bliskich i aby wszyscy mogli być zbawieni. Amen.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu.


W: Święta Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, OO. Augustianie, Kraków.

14 komentarzy:

  1. Anonimowy7.7.23

    Sw Rito bardzo prosze wspieraj moje prosby do Pana Boga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Święta Rito, zwracam się do Ciebie z prośbą o pomoc w zmianie nawyków mojego narzeczonego dotyczących picia alkoholu. Stajemy na progu założenia rodziny, z dzieckiem w drodze, i pragnę, abyśmy razem budowali zdrowe i szczęśliwe środowisko dla naszej przyszłej rodziny. Amen.

      Usuń
  2. Anonimowy22.8.23

    Św Rito weż w opiekę moje dzieci

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy28.8.23

    Sw Rito weź w opiekę mojego męża który pije bez opamiętania

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy31.8.23

    Św. Rito dopomóż mi w moich troskach

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy2.9.23

    Sw. Rito wez w opieke moje dziecko zeby zdrowie jemu sie polepszylo

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy3.9.23

    Swieto Rito wez swoja opiekie mojego syna i daj mu zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy28.9.23

    Święta Rito proszę aby moja mama wyzdrowiała

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20.10.23

    Święta rito, pomóż, żeby mój narzeczony tyle nie pił. Przecież zakładany rodzinę, dziecko w drodze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy3.11.23

    Oddaje Tobie Roto, mojego męża Pawła, oddaje Tobie jego studia, zapał, punktualność i organizacje czasu. Zabierz to, co kiedyś utrudniało mi studia. Daj mu siłę i moc, odwagę. Zabierz kompleksy.
    Oddaje Tobie, kochana Rito.
    Modlę się i ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy3.12.23

    Blagampomoz dzis wygrac duzo kasy w multi i zdrapkach blagam pomoz mi rozwiazac wszystkie problemy finansowe i pozostale zeby dzis, byl dzień radości i miłości, blagam

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy27.1.24

    Święta Roto proszę przemień serce, duszę i ciało mojego męża niech przestanie pić, kłamać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy2.2.24

    Święta Rito, bardzo proszę o miłość i wzajemny szacunek dla Ani i Pawła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy3.2.24

    Sw.Rito proszę o szczęście i zdrowie dla moich bliskich o sile w tym czego nie mogę zmienić i wiarę oraz milosc do mojej ukochanej
    Amen

    OdpowiedzUsuń