Trzydniowe nabożeństwo do św. Rity w intencji chorych

Dzień pierwszy

Wszechmogący Boże, spójrz łaskawie na tę chorą osobę, która prosi Ciebie, zbawienie wieczne wierzących, o zdrowie.
Niech ta chora osoba, którą Ci polecamy przez zasługi św. Rity, doświadcza Twojej nieskończonej dobroci i miłosierdzia.
Przez liczne cnoty św. Rity, a przede wszystkim przez jej miłość do bliźnich, gdy pomagała chorym, pomóż o Panie tej chorej osobie, która ufa Tobie, i obdarz ją zdrowiem dla Twej większej chwały. A ciebie, skuteczna wspomożycielko, prosimy o wstawiennictwo u Boga, aby wysłuchał nasze modlitwy.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...


Dzień drugi

Słodkie Serce Jezusa, do którego z ufnością i miłością były skierowane słowa: "Panie, oto choruje ten, którego Ty kochasz", również i my je do Ciebie kierujemy w tej godzinie, w której jest potrzebna Twoja pomoc i Twoje miłosierdzie.
Jezu, odpowiedz nam i upewnij nas słowami: "Choroba ta nie zmierza ku śmierci, ale ku chwale Bożej, aby dzięki niej Syn Boży został otoczony chwałą".
Niech Twoja moc, o Jezu, przez wstawiennictwo św. Rity z Cascia, uzdrowi tę chorą osobę, którą Ci polecamy. Obdarz ją tą łaską, przez zasługi tej świętej, przez jej bóle i cierpienia, doświadczane przez wiele lat, gdy uczestniczyła w Twej męce.
O św. Rito, módl się przed Ukrzyżowanym. Jezus, poprzez twoje zasługi i wstawiennictwo, na pewno cię wysłucha, obdarzając chorą osobę zdrowiem duszy i ciała. Przez twoje pośrednictwo wyglądamy tej łaski; i tak jak jesteśmy pewni, że Bóg oczekuje naszej modlitwy, tak też jesteśmy przekonani, że zostaniemy wysłuchani za twym wstawiennictwem.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...


Dzień trzeci

O Boskie Serce Jezusa, które niegdyś podczas ziemskiego życia tak jak i teraz w niebie jest pełne troski i miłosierdzia wobec cierpiącego człowieka, spójrz na tę chorą osobę, która za naszym pośrednictwem prosi Cię o zdrowie ciała.
Ty, o Jezu, wiesz jak bardzo ta osoba cierpi z powodu swej choroby i jeśli tego chcesz - możesz ją uzdrowić tak jak uzdrowiłeś mnóstwo chorych i doświadczanych przez różne dolegliwości.
Drogi Jezu, czując się niegodni, wzywamy wstawiennictwa naszej umiłowanej św. Rity, poprzez ręce której rozdajesz tak często niezliczone łaski.
O Droga Święta, proś Jezusa, módl się za nami, za tę chorą osobę, która pokłada w tobie swoją nadzieję. Uciekamy się do twych zasług, jakie otrzymałaś w ostatnich czterech latach twego życia, będąc dotknięta tajemniczą i bolesną chorobą, która zaprowadziła cię do nieba. Wyproś u Boga wysłuchanie naszych modlitw - zdrowie dla chorej osoby, tobie polecanej, aby mogła ona jak naszybciej złożyć Bogu dziękczynienie i oczekiwać własnego uświęcenia.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...


W: Święta Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, OO. Augustianie, Kraków.

233 komentarze:

  1. Anonimowy3.6.13

    Św. Rito proszę o zdrowie dla mojej córki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy21.9.14

      Sw Rito modl sie za moja rodzine o zdrowie o rozwiazanietrudnych spraw o prace dla moich synow ZEBY pAN bOG OKAZAL MILOSIERDZIE ZA NASZE GRZECHY

      Usuń
    2. Anonimowy16.8.15

      Święta Rito proszę o dar zdrowia.

      Usuń
    3. Anonimowy17.9.15

      Święta Rito dziękuję za łaskę otrzymaną od Boga za twoim wstawiennictwem. Badania uszka mojego synka dzisiaj się polepszyć bardzo dużo. Jest coraz lepiej i wierzę mocno ze do pomożesz dalej.bede o tobie mówić wszystkim jaka jesteś wspaniała jak bardzo pomagasz .módlcie się do św. Rity ona naprawdę czyni cuda.

      Usuń
    4. Proszę o zdrowie dla mojego małego synka by wyrósł na zdrowego chłopca. Błagam wstaw się za Nim św. RITO

      Usuń
    5. Anonimowy29.12.15

      Sw.Rito... błagam CIę o łaskę uzdrowienia dla mojego taty, któy od miesiąca jest w śpiączce i nie budzi się...Jego stan się pogorszył...lekarze są bezradni...mówią, że "TYLKO" Cud może tatę uratować... Błagam CIę... wspomóż mojego tatę w walce o życie i zdrowie....Proszę...

      Usuń
  2. Anonimowy22.6.13

    sw rito prosze o zdrowie pewnej osoby,tobie i Bogu wiadomej

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy25.6.13

    Św. Rito proszę o zdrowie dla mojej mamy, gorąco ufam w Twoje wstawiennictwo u Boga

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21.7.13

    Św. Rito proszę o uzdrowienie Ojca alkoholika

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy26.8.13

    Sw. Rito .. prosze Cię pokieruj lekarzem prowadzącym historie choroby mojej córki Kamili .Aby tym razem zmiana leków znalazła dobre zastosowanie w jej chorobie. Św. Rito ufam Tobie


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy2.1.16

      św. RITO błagam wstaw się u Boga o uzdrowienie duszy i ciała mojej córki Magdaleny pomoc w zdaniu pomyślnie egzaminów i wyborze drogi życiowej

      Usuń
  6. Anonimowy10.9.13

    Św. Rito Proszę wypraszaj u Pana łaskę zdrowia dla taty Ryszarda, aby każdego dnia wracał do zdrowia i sił. Proszę Cie również za moją mamą ,ktora jest przy nim każdego dnia i aby otrzymała od Pana łaski , które są jej teraz najbardziej potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18.9.13

    Swieta Rito Prosze Cie o zdrowie i łaski potrzebne do wyzdrowienia i nawrucenia sie na droge prawdy i życia mojego meża Wstaw sie u Boga za nami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy28.9.13

    Św.RITO błagam o łaskę uzdrowienia z białaczki i sły do przetrwania w tych ciężkich chwilach dla mojego przyjaciela.

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta Rito Proszę Cię o zdrowie dla moich najbliższych

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy6.10.13

    Święta Rito modlę się do Ciebie od kilku miesięcy, wciąż widzę ciemność. Błagam Cię o uleczenie mojego serca, o moje powołanie, moją bezradność i samotność. nie chce być sama, proszę cię o męża i dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy7.10.13

    Proszę o modlitwę za mnie o wszelkie łaski i pomoc w pracy w rozwiązaniu problemów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy8.10.13

    Św Rito proszę miej mnie pod swoją opieką i pomóż mi pozytywnie załatwić sprawy u lekarza i błogosław mnie w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy24.10.13

    Św Rito proszę otocz opieką i modlitwą moją ukochaną babcię, która jest teraz w śpiączce po udarze

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy17.11.13

    Proszę o modlitwę o zdrowie dla mojej mamy i dla mnie o wszelkie łaski dla nas z Bożym błogosławieństwem i o pomoc mi w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy1.12.13

    Św Rito, błagalnie proszę o wstawiennictwo u Pana Boga za naszym bratem Waldkiem o łaskę uzdrowienia i dla wszystkich którzy Ciebie o to proszą

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy1.12.13

    Św Rito pomóż mi w pracy i błogosław w każdym dniu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy29.12.13

    Sw. Rito! Prosze Cie z calego serca p zdrowie dla mojego brata Grzegorza i kochanych Rodziców. Bóg zapłac!

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy29.1.14

    Św. Rito, dziękuję Ci z całego serca, za dotychczasową pomoc. Zwracam się się do Ciebie z ogromną prośbą o wstawiennictwo u Pana Boga z moim bratankiem. Błagam, o uzdrowienie go z trądziku.
    Bóg, zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy30.1.14

    Św. Rito, błagam Cię o łaskę uzdrowienia dla Macieja.
    Serdecznie dziękuję, za wszelkie otrzymane łaski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy31.1.14

    Św. Rito, polecam Twojej opiece, mojego bratanka.
    Proszę Cię o wyproszenie dla niego u Pana Boga, łaski zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy3.3.14

    Swieta Rito,prosze wez pod swoja opieke moja siostre Marysie -uczyn ,aby wyzdrowiala.Bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23.4.14

      Swieta Rito-dziekuje serdecznie za laske -moja siostra zostala uzdrowiona.Bog zaplac.
      Przekonalam sie ,ze Sw.Rita nie pozostawia nikogo samego w sprawach beznadziejnych.

      Usuń
  22. Anonimowy4.3.14

    Swięta Rito proszę weż pod swoją opiekę moją Rodzinę,Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy5.3.14

    Swieta Rito ,
    blagam Cie o uzdrowienie mojej siostry Marysi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23.4.14

      Moja siostra-zostala wyleczona.Nie musi poddac sie dalszych leczen-chemoterapii.
      Sw.Rita-uzdrawia.
      Trzeba sie modlic i prosic Ja o laski.Z Panem Bogiem.

      Usuń
    2. Anonimowy5.6.14

      Chwała Panu

      Usuń
  24. Anonimowy7.3.14

    Swieta Rito,prosze o uzdrowienie Moniki.Bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy23.4.14

      Sw: Rito;
      PROSZE MODL SIE NADAL I PROS PANA BOGA
      O UZDROWIENIE MONIKI:BOG ZAPLAC:

      Usuń
  25. Anonimowy18.3.14

    Święta Rito proszę o zdrowie dla Pawełka.Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy20.3.14

    Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo do Bożej Opatrzności o zdrowie dla córki Magdy z mężem Wojtkiem i wnusią Kingą.O pokorę, zrozumienie głębszą wiarę i miłość w rodzinie i dla innych córek Eweliny,Emilii z wnuczkiem Karolem i mężem Mariuszem, Bogusławy z mężem Marcinem i wnusią Emmą,Renatę.Wdzięczna Bogu za wiele w życiu stroskana mama Halina. Z Panem bogiem!

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy24.3.14

    Św. Rito proszę wyproś dla mojej mamy Krystyny cud łaski zdrowia w cięźkiej chorobie nowotworowej. Proszę wstaw się za moją mamą u Jezusa Chrystusa i Boga Wszechmogącego o zdrowie. Błagam nie opuszczaj jej w potrzebie. Proszę o powodzenie w leczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy24.3.14

    Proszę, Święta Rito o wstawiennictwo do Trójcy Świętej o oddalenie choroby alzheimera - Mamy

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy25.3.14

    święta Rito proszę abym już nigdy nie była bezrobotna...proszę abym w poniedziałek najpóźniej mogła wrócić do pracy...proszę nie zostawiaj mnie samej z tym problemem...

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy25.3.14

    święta Rito proszę abym najpóźniej w poniedziałek mogła wrócić do pracy... proszę abym już nigdy nie była bezrobotna...

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy25.3.14

    proszę abym najpóźniej w poniedziałek mogła wrócić do pracy

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy25.3.14

    proszę abym najpóźniej w poniedziałek wróciła do pracy

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy25.3.14

    proszę abym najpóźniej w poniedziałek wróciła do pracy

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy2.4.14

    św Rito proszę o zdrowie dla Łukasza aby ręka dobrze się zrosła, dla mamy aby mogła bez bólu funkcjonować.Miej mnie pod swoją opieką i wspieraj w pracy i błogosław całej rodzinie w każdym dniu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy14.4.14

    Św Rito proszę o modlitwę za mnie o zdrowie i pomoc w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy23.4.14

    Swieta Rito,
    juz mi duzo pomoglas,ale prosze Cie o dalsze laski i modlitwe o moje zdrowie.
    Bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy24.4.14

    ŚWIĘTA RITO!!!
    Bardzo proszę jeśli jest taka Wola Pana o łaskę zdrowia,i życia dla Szwagra Jerzego lub o cud i przeszczep chorych organów (płuco-serce)

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy30.4.14

    Święta Rito Błagam o łaskę uzdrowienia dla p.Krysi,która po operacji jest w śpiączce oraz o zdrowie dla Nikolki i Dawidka.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy1.5.14

    św. RITO wyrroś łaskę powrotu do zdrowia dla Marka.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy7.5.14

    św. Rito dziękuję Ci za dotychczasową pomoc. Proszę o wstawiennictwo i opiekę w nieuleczalnej chorobie mojej wnuczki. Ufam,że pomożesz nam, nie zostawisz nas i zaniesiesz nasze prośby do naszego Ojca. Z całego serca Bóg zapłać ! ER

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy7.5.14

    św. Rito patronko spraw trudnych i beznadziejnych nie zostawiaj nas w nieuleczalnej chorobie naszej wnuczki. Wyproś nam u Pana Boga dla niej łaski i zdrowie. Ufam w twoją pomoc, jesteś naszą nadzieją. Bóg zapłać!

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy14.5.14

    Św Rito proszę opiekuj się mną i błogosław w każdym dniu.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy17.5.14

    Św. Rito błagam wyproś u Naszego Pana zdrowie dla mojej Mamy Krystyny.
    Wierzę i ufam Tobie, choć lekarze nie dają Jej już szans. Bóg zapłać!

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy19.5.14

    Św.Rito proszę o zdrowie dla Bogusi po operacji i o dobre wyniki .Św Rito proszę opiekuj się naszą rodziną i błogosław w każdym dniu.
    Św Rito proszę o zdrowie i dobre wyniki dla Bogusi .Św Rito proszę opiekuj się naszą rodziną i błogosław w każdym dniu .Bóg zapłać.



    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy21.5.14

    Sw. Rito prosze cie o wstawiennictwo przed Tronem Boga za moim synkiem Kacperkiem o uzdrowienie go z choroby padaczki i pogarszajacego sie wzroku prosi matka.

    OdpowiedzUsuń
  46. Święta Rito wstaw się u Boga o łaskę uzdrowienia dla mojego Kochanego dziadka Jana,który choruje na groznego raka mózgu! Bóg zapłać!

    OdpowiedzUsuń
  47. Święta Rito,wstaw się do naszego Kochanego Boga o łaskę uzdrowienia dla mojego Kochanego dziadka Jana, który choruje na groznego raka mózgu.Aby Bóg Wszechmogący uzdrowił mojego dziadka za Twoim Wstawiennictwem.Bóg Zapłać!

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy2.6.14

    św Rito proszę cię o zdrowie dla córki Elżbiety ma guza w głowie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy4.6.14

    Święta Rito proszę Cię o zdrowie dla mojej małżonki Beatki

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy15.6.14

    Św Rito proszę o modlitwę o zdrowie dla mamy Ireny o Bożą opiekę dla niej i pomoc w pracy dla mnie i mojej siostry z Bożym błogosławieństwem.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy19.6.14

    Swieta Rito,
    prosze wez pod opieke moje dzieci i uczyn ,aby szczesliwie wrocili do domu-Bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy19.6.14

    Swieta Rito,
    uczyn ,aby w mojej rodzinie zapanowala milosc rodzinna,aby rodzenstwo sie zmienilo,aby brat byl bratem.Dziekuje.
    Dla naszej mamy jeszcze duzo dlugich lat zycia ,a dla nas zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy19.6.14

    Swieta Rito ,
    uczyn ,aby MONIKA ```powrocila zdrowa do swojej rodziny``
    Uczyn,aby zaczela mowic,po ciezkiej chorobie.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy21.6.14

    Św.Rito błagam o uzdrowienie taty Wiesława z alzheimera spraw aby się nie zapominał,aby nie był taki nerwowy.Św.Rito błagam uzdrów mojego tatusia Wiesława.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy21.6.14

    Św.Rito spraw ,aby badania mamy Jadwigi onkologiczne wyszły dobrze,aby mama nie miała nowotworu.Św.Rito bardzo Cię proszę,aby nic nie uległo pogorszeniu.Bóg wie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy21.6.14

    Święta Rito proszę Cię aby mój syn dał radę przezwyciężyć stres w poniedziałek i żeby udało się....Bóg Zapłać

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy4.7.14

    Proszę Św. Rito wyproś dla mnie uzdrowienie z choroby układowej i ulecz moją tarczycę. Spraw aby moje wyniki badań były prawidłowe. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy14.7.14

    Św. Rito proszę o zdrowie dla mojego taty. Bóg Zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy24.7.14

    Św. Rito wierzę że już wysluchałaś mej prośby i wyprosiłaś mi dar uzdrowienia z choroby nowotworowej, błagam Cię uproś dar zdrowia dla mojej rodziny byś my juz nigdy nie doświadczyli tej strasznej choroby. Św. Rito oręduj za nami do Boga, a ja wielbić będę Pana i dziękować Ci będę po wszystkie moje dni.

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy25.7.14

    Swieta Rito-prosze uczyn ,abym panowala nad moimi nerwani i aby w rodzinie zapanowala mila atmosfera.Bog zaplac.


    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy25.7.14

    Swieta Rito-prosze uczyn i modl sie za Monike -aby po ciezkiej chorobie zaczela znowu mowic i poznawac dzieci i rodzine.Bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy25.7.14

    Swieta Rito -czuwaj prosz3e nad moja cala rodzina -mieszkajaca w Polsce i w Niemczech.Bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy25.7.14

    Swieta Rito-Dziekuje ,ze dzieci wrocily szczesliwie z urlopu-miej nadal piecze nad NIMI,chron Ich od wszystkiego zlego.Bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy25.7.14

    Swieta Rito-dziekuje,ze moja siostra wyzdrowiala -prosze o dalsza opieke nad moja cala rodzina,aby mama jeszcze dlugo zyla.Bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy27.7.14

    Święta Rito Tobie polecam moje zdrowie wkrótce będę miała auto przeszczep komórek macierzystych miej mnie w szczególnej opiece i moja rodzine w tych trudnych dla niej chwilach daj nadzieje i ufność w Boże Miłosierdzie dziękuje za dotychczasowa pomoc w każdej potrzebie polecam ci moja cała rodzine twoja cCicelka

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy30.7.14

    Św Rito proszę o zdrowie, wszelkie łaski z Bożym błogosławieństwem i pomoc dla mnie w pracy.Miej pod swoją opieką moją mamę aby dobrze było z wynikami i wszystkich z rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy11.8.14

    Swieta Rito blagam o zdrowie dla Blazejka i napelnij go sila do zycia i do operacji serduszka by mogl wrocic do swoich rodzicow ktorzy tak bardzo cierpia z powodu jego choroby.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy14.9.14

    Sw Rito, blagam Cie o zdrowie dla mojejgo taty, zeby nowotwor szybko wycieto i zeby nie bylo przerzutow, blagam o sile dla mamy i naszej rodzinie, miej nas w opiece

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy14.9.14

    Bardzo proszę o modlitwę za szwagra mojego kolegi,który miał zawał i stan jest ciężki Amen

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy14.9.14

    Św Rito prosze o zdrowie dla Antosia, aby juz nie cierpial. Proszę Cię o cud.

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy14.9.14

    Święta Rito.....proszę o zdrowie dla małego chłopca Antosia ciężko chorego, który mimo cierpienia dzielnie walczy z chorobą. Potrzebny jest cud za Twoim wstawiennictwem!!!Błagam....

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy15.9.14

    Św.Rito. wierzę, że juz wysłuchałaś mojej prośby, wierzę że dobry Bóg za Twoim wstawiennictwem uzdrowił mnie, proszę o dobre wyniki badań, które pomogą mi utwierdzić się w przekonaniu że wygrałam na zawsze z chorobą nowotworową. Dziękuję Ci za Twoją głęboka wiarę i miłość do Chrystusa, bo dzięki temu jesteś tam w niebie i możesz się za nami wstawiać. Proszę o łaski dla Antosia, Dorotki, Beatki, Ani, Kacperka, Dawidka i wszyskich chorych dzieci . Błagam usłysz moje wezwanie.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy16.9.14

    Święta Rito, proszę Cię o zdrowie dla mojego kochanego brata Andrzeja, który walczy z chorobą nowotworową. Proszę Cię o cud za Twoim wstawiennictwem

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy26.9.14

    Sw. Rito proszę Cię o zdrowie dla mojego wnuczka Oliverka oraz o zdrowie dla córki i jej poczętego dziecka. Będę odprawiać nabożeństwo trzydziowe za twoim wstawiennictwem o zdrowie dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy1.10.14

    Św.Rito proszę o zdrowie dla mojego syna. Pozwól mu wychować dzieci. Proszę o cud. Bedę odprawiać nabożeństwo

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy19.10.14

    Święta Rito proszę Cię w imieniu mojego brata Ryszarda ,o wyjście z problemu alkoholowego ,z długów finansowych ,prosi Cię również o dobrą pracę. Niech Bóg okaże swą łaskę nad nim i wszystkich tych,którzy są w takiej sytuacji.Ania

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy20.10.14

    Święta Rito proszę uzdrów mnie z choroby zapalenia pęcherza pomóż mi proszę żadne leki nie pomagają w Tobie cała moja Nadzieja .Bóg żapłać Ania

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy20.10.14

    Święta Rito proszę Cię o zdrowie dla mnie proszę zabierz odemnie ten ciężar choroby mojej,przez którą nie mogę funkcjonować żadne leki mi nie pomagają .Wypros tą łaskę uzdrowienia u Pana Jezusa .Prosi Ania

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy20.10.14

    Św. Rito proszę Cię o wyleczenie mojej córki Ani.

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy21.10.14

    Św kochana Rito ciągle się oddałam od Pana proszę naucz mnie modlić a najbardziej proszę o to żeby mąż przestał pić żeby zrozumiał że rozbija rodzinę i cierpią dzieci daj mI dar mowy z nim bym mogła mu to wyomaczyc.. proszę daj mi sile i

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy22.10.14

    Proszę o błogosławieństwo, opiekę i pomoc w codziennych trudach, o zdrowie dla moich najbliższych - męża i dzieci i moje;
    o miłość, wzajemny szacunek i zrozumienie w małżeństwie, abyśmy nie oddalali się od siebie

    Proszę o cud, dar ładnego głosu do śpiewania, abym mogła zmienić pracę i śpiewać w chórze Filharmonii

    Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemów finansowych, polepszeniu naszej sytuacji materialnej , przez które są codziennie kłótnie w naszym domu

    Proszę o pomoc w rozpoczętych studiach, abym je szczęśliwe skończyła, o skuteczną naukę języka obcego

    Dziękując za pomoc - Niech dobry Bóg ma nas w swojej opiece
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy22.10.14

    Proszę o błogosławieństwo, opiekę i pomoc w codziennych trudach, o zdrowie dla moich najbliższych - męża i dzieci i moje;
    o miłość, wzajemny szacunek i zrozumienie w małżeństwie, abyśmy nie oddalali się od siebie

    Proszę o cud, dar ładnego głosu do śpiewania, abym mogła zmienić pracę i śpiewać w chórze Filharmonii

    Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemów finansowych, polepszeniu naszej sytuacji materialnej , przez które są codziennie kłótnie w naszym domu

    Proszę o pomoc w rozpoczętych studiach, abym je szczęśliwe skończyła, o skuteczną naukę języka obcego

    Dziękując za pomoc - Niech dobry Bóg ma nas w swojej opiece
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy28.10.14

    Świeta Rito błagam o modliteę za mojego tatę aby nowotwor płuc okazal się niezłośliwy proszę o spokoj w sercach dla mojej rodziny w tych trudnych dla nas chwilach

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy1.11.14

    Święta Rito, za Twoim wstawiennictwem proszę o łaskę nawrócenia dla moich dzieci i męża, o dar wiary dla nich, uwolnienie od nałogów
    i miłość w rodzinie.Proszę też o uzdrowienie mojej mamy z wielu dolegliwości. Bądz uwielbiona w Chwale Pana ! Dziekuję.
    Alina.

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy6.11.14

    Święta Rito proszę o zdrowie dla mojego wujka,bym mogła się z nim jeszcze zobaczyć.

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy7.11.14

    Święta Rito pomóż mojemu dziadkowi , który jest w śpiączce . To dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy9.11.14

    Proszę o zdrowie dla dziadka , którego kocham . Błagam , wysłuchaj mnie Boże i WSZYSCY ŚWIĘCI !

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy11.1.15

    Proszę spraw abym znalazła prace i by mój chłopak Darek do mnie wrócił .Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy11.1.15

    Proszę o zdanie prawo jazdy .

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy17.1.15

    Święta Rito, za Twoim wstawiennictwem proszę o łaskę nawrócenia dla moich dzieci o dar wiary dla nich, uwolnienie od nałogów
    i miłość w rodzinie.Proszę też o uzdrowienie mojego męża z ciężkiej choroby nowotworowej Bądź uwielbiona w Chwale Pana ! Dziekuję.
    Alina.

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy19.1.15

    Święta Rito, za Twoim wstawiennictwem proszę o łaskę nawrócenia dla moich dzieci o dar wiary dla nich, uwolnienie od nałogów
    i miłość w rodzinie.Proszę też o uzdrowienie mojego męża z ciężkiej choroby nowotworowej Bądź uwielbiona w Chwale Pana ! Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy2.2.15

    Święta Rito bardzo proszę Cię o zdrowie dla mojej siostry która teraz bardzo potrzebujeTwojego wstawiennictwa, wypraszaj dla niej łaski u Pana Nszego.Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy12.2.15

    Święta Rito, prosimy o powrót do zdrowia Józia, który przyszedł na swiat 10dni temu. Prosimy, daj mu siłę w walce o zdrowie i zycie, daj siłę jego rodzicom. Proszę, wysłuchaj naszej modlitwy i badz z nami.

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy13.2.15

    święta Rito proszę Cię o zdrowie dla małego Michałka i o siłę dla jego mamy i całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  95. Święta Rito, najukochansza wspomozycielko wstaw się za moim tatusiem przed Ojcem niebieskim aby Ten uzdrowil Go z ciężkiej choroby i aby mój tato pozakanczal trapiace go sprawy i przyjechal do mnie i mógł jeszcze cieszyć się wnukami i dziecmi.Proszę wysłuchaj moich błagania i modlitw, wierzę z głębi serca , że mu pomożesz.

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy17.2.15

    Świeta Rito proszę Cię o uzdrowienie serduszka mojej córeczki, żeby funkcjonowała i zyła jak zdrowa dziewczynka i nie traciła przytomności.

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy19.2.15

    Sw Rito, bardzo sie Boje o moja mame jest chora . Prosze cie o zdrowie dla niej ...

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy28.2.15

    Św. Rito proszę wstaw się u Pana Naszego za Jerzy. Błagam o jego uzdrowienie i dodanie mu sił.Dziekuje z całego serca za wysłuchanie mych modlitw

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy4.3.15

    ŚWIĘTA RITO PROSZĘ O ŁASKĘ UZDROWIENIA ,DLA MOJEJ KOCHANEJ MAMUSI ANIELI...

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy6.3.15

    Święta Rito proszę Cię już nie pierwszy o uzdrowienie naszego Maksia. Dziękuje Ci za inne otrzymane łaski.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy13.3.15

    Święta Rito proszę Cię o łaskę uzdrowienia dla mojego najwspanialszego Tatusia Zbigniewa

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy24.3.15

    ŚW.Rito całego serca Proszę Cię Wstaw się za moim synkiem Kubusiem Do ojca Niebieskiego i Poproś Go łaskę Uzdrowienia Kubusia

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy28.3.15

    Święta Rito proszę o łaskę zdrowia dla mojej mamy

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy1.4.15

    Sw Rito! Pomóż mi w trudnej sprawie. Chcę wrócić do szkoly, ale nic nie mogę, robić. Wstaw się za mną uMosiernego Boga. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy1.4.15

    Modl się za mnie.

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy1.4.15

    Modl się za mnie.

    OdpowiedzUsuń
  107. Święta Rito proszę o łaskę zdrowia dla mnie , abym odzyskała zdrowie . Módl się za mnie Do Pana Najwyższego, posyłam błagalną prośbę. W Tobie cała nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  108. Małgosia3.4.15

    Święta Rito módl się za mnie ,aby zniknęły mi szumy uszne kucia w głowie, pogorszenie słuchu,. Błagania wysyłam o wstawiennictwo u Pana Boga naszego.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy14.4.15

    Święta Rito, proszę Cię o wstawiennictwo u Boga o łaskę wyzdrowienia naszego synka Antosia

    OdpowiedzUsuń
  110. Święta Rito BŁAGM Ciebie o pomoc ,dziś jadę po wyniki badań z tomografu,broń mnie od nowotworów i złych chorób Proszę Ciebie z całego serca a błogosłwić Tobie będę na wieki Amen.Kocham Cię.Módl sie za mnie do pana Boga

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy20.4.15

    święta Rito czuwaj nad poważną chorobą po wypadku mężą,Błagam o wstawiennictwo u Jezusa i Mateńki.Teresa

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy22.4.15

    Św.Rito proszę Cie o modlitwę aby mąż i syn wrócili do naszego domu ,aby wszystko przemyśleli ,proszę Cię aby kredyt który wzięliśmy do końca udało mi się spłacić .Dziękuję Ci za wszystko
    bozena

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy22.4.15

    sw.rito proszę cie o modlitwę aby maz i syn przemyśleli wszystwo i wrócili do naszego domu ,proszecie aby kredyt który wzielismy udało mi się do końca splacic.dziekuje ci za wszystwo bozena

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy23.4.15

    Swięta Rito,błagam o pomyślna operację i wyleczenie mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy23.4.15

    Święta Rito wstaw się u Pana,by wysłuchał mych modlitw o zdrowie Doroty

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy30.4.15

    Święta Rito błagam Cię o zdrowie dla mojej córki Oliwii. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy3.5.15

    SWIETA RITO PROSZE WSTAWIENNICTWO DO NASZEGO PANA O UZDROWIENIE RACZKI KAROLINKI ZCHOROBY CROMO

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy4.5.15

    Święta Rito błagam Cię o zdrowie dla Marka. Serdeczne Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy12.5.15

    Święta Rito za życie i zdrowie dla mojej babci,powierzam Ci ją i oddaję w Twoją opiekę.Bóg zapłać z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy13.5.15

    Święta Rito błagam o opiekę nad moją babcią ,która jest w śpiączce.Błagam dla niej o łaskę uzdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy21.5.15

    Święta Rito, za wstawiennictwem Boga Najwyższego proszę Cie o znalezienie pracy. Ufam Ci z całego serca dlatego proszę o rozwiązanie mojej troski. Tracę już nadzieję i sens życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy1.7.15

      I ja będę Cię wspierać w modlitwach.Aga.

      Usuń
  122. Anonimowy23.5.15

    Święta Rito, dziękuję, że moja Ciocia przeżyła udar. Proszę, o zdrowie dla niej i siły na każdy dzień.

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy26.5.15

    Święta Rito błagam Cię o zdrowie dla wnuka Dawida......wspomóż go w cierpieniu...serdeczne Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy30.5.15

    Św. Rito,błagam o łaskę uzdrowienia z raka dla Agnieszki,mamy dwójki chorych i ciężko upośledzonych dzieci.A.L.

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy30.5.15

    Proszę Św. Rito o uzdrowienie z choroby mojego taty Zenka z choroby nowotworowej, , Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy16.6.15

    ŚW.RITO MÓDL SIĘ ZA NAMI.ZA MOJE DZIECKO ZA JEGO ŻYCIE OSOBISTE I ZAWODOWE,O PRACĘ DLA MEŻA O WYJŚCIE Z ŻYCIOWEGO ZAKRETU Z WIARĄ I NADZIEJĄ PROSIMY CIĘŚW. RITO. WYPRASZAJ ŁASKI U PANA.O ZDROWIE DLA MAM.O ZDROWIE DLA TOKA I AGNIESZKI

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy22.6.15

    ŚWIĘTA RITO PROSZĘ CIE Z CAŁEGO SERCA O ŁASKĘ ZDROWIA I BŁOGOSŁAWIEŃSTWO BOŻE DLA LUDWISIA UZDRÓW GO Z CHOROBY

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy24.6.15

    święta Rito proszę Cię o łaskę uzdrowienia mojej siostry. Spraw żeby nie straciła jedynego oka.

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy1.7.15

    Św. Rito błagam o łaskę zdrowia psychicznego dla Bartosza i Magdaleny.Al.

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy4.7.15

    Święta Rito otocz opieką mojego brata. Spraw, by wracał do zdrowia, by odzyskiwał siły. Módl się za niego. Czuwaj nad nim. Strzeż go od wszelkiego zła. Poprowadź do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy6.7.15

    Jesli mamy sie modlić to własciwą modlitwa która z pewnością bedzie otuchą http://www.faustyna.pl/zmbm/koronka-do-milosierdzia-bozego/

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy6.7.15

    Św.Rito proszę o łaskę uzdrowienia mojego męża Jerzego chorego na nowotwór oraz o łaskę dla mnie Barbary abym podołała w opiece nad nim.

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy7.7.15

    Sw Rito prosze Cie o laske uzdrowienia mojej mamy

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy8.7.15

    Święta Rito, proszę o zdrowie dla mojej siostry Aleksandry.

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy9.7.15

    Św. Rito proszę Cię o zdrowie dla mojej córki Marcelinki która ma chore serduszko wyproś dla niej łaskę zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy15.7.15

    Sw. Rito wyblagaj zdrowie dla mojej zony Danusi..

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy16.7.15

    Ukochana Swieta Rito blagam Cie z calego serca mojego abys ublagala u Tronu Bozego Milosierdzia laske uzdrowienia z ciezkiej choroby nowotworowej dla mojego Meza. Ufam Tobie Swieta Rito, ze nie zostawisz nas bez pomocy. Prosi Cie zatroskana zona.

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy16.7.15

    Święta Rito proszę Cię o uzdrowienie mojego męża Bogdana z choroby nowotworowej kości z przerzutami do wątroby pokornie prosi o cud uzdrowienia żona Edyta

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy19.7.15

    Św. Rito proszę o uzdrowienie mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy24.7.15

    Błagam o uzdrowienie dla Małgorzaty ,jej stan jest bardzo ciężki jest pod respiratorem.Proszę o cud .Siostrzenica

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy3.8.15

    Św.Rito proszę aby mój syn został przyjęty do swej wymarzonej szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy10.8.15

    Święta Rito proszę cię o uzdrowienie taty, proszę o szczęśliwe wybudzenie ze śpiączki farmakologicznej po ciężkiej operacji, proszę by mógł wrócić do domu, do nas.

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy10.8.15

    Św. Rito proszę o modlitwę o uzdrowienie mojej mamy chorej na raka

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy21.8.15

    Sw. Rito prosze o zdrowie i sile walki na kazdy nowy dzien dla malenkiej Natali

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy22.8.15

    Prosze o zdrowie i Boza opatrznosc nad nasza kochana Natalia, niech wraca do nas jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy12.9.15

    Święta Rito, dopomóż mojemu bratu.

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy14.9.15

    święta Rito prosze pomoż odzyskać zdrowie ks.. Tomaszowi

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy17.9.15

    Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo u naszego Ojca, wyproś łaskę zdrowia dla naszego syna Dawida

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy17.9.15

    Dziękuję ci św Rito za dobre wyniki badania uszka mojego synka.jest coraz lepiej.jestes wspaniała. Dziękuję za wstawiennictwo u Boga. Módlcie się ona naprawdę pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy17.10.15

    Święta Rito proszę Cię uproś u Naszego Ojca zdrowie dla Dawida.

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy4.11.15

    Św Rito upros łaske zdrowia dla Ewy prosze naj usilniej

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy6.11.15

    Święta Rito proszę Cię uproś u Boga uzdrowienie Józefa z raka.

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy8.11.15

    Sw rito prosze cie upros u boga o uzdrowienie mnie z choroby nowotworowej niemam juz sil z nia walczyc stanislaw

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy9.11.15

    święta Rito,błagam o zdrowie dla mojego taty,zeby wszystko sie dobrze skonczyło i o zdrowie dla mojej ukochanej mamy.Proosze dopomoz

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy9.11.15

    św RITO PROSZĘ uzdrów mego męża ,chorego na raka trzustki ma 34lat.Prosze za modlitwe za niego

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy15.11.15

    Prosze o zdrowie dla mojego brata Mariusz i tste Henryka

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy15.11.15

    Prosze o zdrowie dla brata Mariusza i tate Henryka

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy19.11.15

    Proszę sw.Rito o zdrowie dla mojej mamy

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy19.11.15

    Sw.Rito proszę o uzdrowienie mojej Muri która ma chore pluco.Tylko tobie Sw.Rito ufam i Bogu bardzo proszę cię o łaskę uzdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  160. Św.Rito blagam o uzdrowienie mojego syna Aleksandra ma nie uleczalną chorobę proszę o łaskę uzdowienia

    OdpowiedzUsuń
  161. Św.Rito błagam cie o uzdrowienie mojego syna Aleksandra jest nieuleczalnie chory proszę o łaskę uzdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy29.11.15

    Proszę św.Rito o uzdrowienie mojej córki z choroby nowotworowej.

    OdpowiedzUsuń
  163. ŚW.Rito proszę o uzdrowienie mojego taty z nieuleczalnej choroby. Prosze o łaskę.AMEN

    OdpowiedzUsuń
  164. SW.Rito prosze o uzdrowienie mojego taty z choroby nieuleczalnej. Proszę o łaskę uzdrowienia. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy15.12.15

    Święta Rito błagam Cię wstaw się za zdrowie mojego Wujka. Błagam Cię wspomóż pokonanie problemów i choroby nowotworowej.

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy20.12.15

    Blagam Cie, kochana sw. Rito, o cud laski uzdrowienia dla ciezko chorego wujka. Daj mu sile do walki z choroba.

    OdpowiedzUsuń
  167. Św.Rito! Błagam Cię o wyzdrowienie mojej najukochanszej Mamusi i o siłę dla niej proszę w walce z rakiem. Jeśli taka Twoja wola-wezme na siebie chorobę Mamusi-ale ją uzdrow.

    OdpowiedzUsuń
  168. Św. Rio błagam o uzdrowienie mojej Najukochanszej Mamusi i siły w walce z rakiem. Jeśli taka Twoja wola-wezme na siebie chorobę Mamusi-ale ją uzdrow błagam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy26.12.15

    Swieta Rito błagam Cie o wstawiennictwo u Boga za moja mala coreczka za dar mowy i rozmunienia. Proszę Cie wstaw się za nia u Pana Boga naszego

    OdpowiedzUsuń
  170. SWIETA RITO!BLAGAM CIE O WYZDROWIENIE MOJEJ NAJUKOCHANSZEJ MAMUSI Z RAKA. Jeśli taka Twoja wola-pozwol mi wziasc to cierpienie na siebie.

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy3.1.16

    Święta Rito proszę o uzdrowienie mojego męża Leona z choroby nowotworowej, Święta Rito módl się za nim

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy3.1.16

    Święta Rito, proszę o uzdrowienie mojego męża Leona z choroby nowotworowej

    OdpowiedzUsuń
  173. Swieta rito blagam o uzdrowienie mojego taty ktury horuje na raka wierzw w twoje milosierdzie prsze wstaw sie za niego u pana boga naszego

    OdpowiedzUsuń
  174. Swieta rito blagam o uzdrowienie mojego taty ktury horuje na raka wierzw w twoje milosierdzie prsze wstaw sie za niego u pana boga naszego

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy7.1.16

    Święta Rito, módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy8.1.16

    Św Rito prosze o Wstawiennictwo do Boga za Moja mamusie Kochana Anie aby operacja sie udała aby nie było przerzutów raka.
    Błagam z całego serca aby wyszła z tego

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy10.1.16

    Święta Rito, módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  178. maria10.1.16

    Święta Rito, módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy10.1.16

    Święta Rito proszę Cię o siły i wytrwanie w walce z rakiem piersi mojej mamy. By była silna i dobrze znosiła chemioterapie. Bóg zapłać córka Aga.

    OdpowiedzUsuń
  180. Anonimowy17.1.16

    Sw Rito blagam Cie z calego serce uzdrow moja kochana mame daj jej sile Do walki z choroba bardzo cie prosze ania

    OdpowiedzUsuń
  181. Anonimowy18.1.16

    Błagam o zdrowie dla mojej mamy. Ja jej jeszcze potrzebuje, błagałam nie zabieraj mi jej niech ona wyzdrowieje...

    OdpowiedzUsuń
  182. Anonimowy20.1.16

    Św. Rito bardzo prosimy cię o wstawiennictwo u Boga, prosimy Cię o zdrowie dla Sebastiana, miej go w opiece, czuwaj nad nim, bądź przy nim w tych trudnych dla niego chwilach. Bardzo o to Cię prosimy. Po mimo jego młodego wieku wiele wycierpiał, dlatego tym bardziej prosimy o łaskę zdrowia dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  183. Anonimowy20.1.16

    Swieta Rito blagam cie upros u syna Bozego dar laski Uzdrowienia dla mojej mamy zeby wyszla z tej choroby miejcie ja w opiece czuwajcie nad nia i obdarzcie zdrowiem Oto was Prosze z calego serca i z wszystkich sil moich

    OdpowiedzUsuń
  184. Anonimowy20.1.16

    Swieta Rito blagam cie upros u syna Bozego dar laski Uzdrowienia dla mojej mamy zeby wyszla z tej choroby miejcie ja w opiece czuwajcie nad nia i obdarzcie zdrowiem Oto was Prosze z calego serca i z wszystkich sil moich

    OdpowiedzUsuń
  185. Anonimowy28.1.16

    Święta Rito, proszę o zdrowie dla mojego wnuka, który bardzo często choruje oraz o szczęśliwy przebieg ciąży mojej córki.

    OdpowiedzUsuń
  186. Anonimowy4.2.16

    Swieta Rito Prosze cie o dar zdrowia dla moich rodzicow wypros u Jezusa zdrowie dla ojca zeby cofla sie choroba (Prostata)a u matki zeby umiala ruszac prawa noga reka daj im zdrowie i sile w walce z tymi chorobami Oto was Prosze z calego serca i wszystkich sil moich bo bardzo ich kocham Ania

    OdpowiedzUsuń
  187. Anonimowy6.2.16

    Swieta Rito upros u Boga dar uzdrowienia dla moich dziadkow kocham ich nad zycie daj mojej babci sile w prawej nodze rece adziadkowi zeby mial dobre wyniki zeby cofla mu sie ta choroba Prostata zeby byli zdrowi na dalsze lata o sw Rito upros dla dziadkow ten dar uzdrowienia serca prosi o to ich wnuczka

    OdpowiedzUsuń
  188. Anonimowy7.2.16

    O swiety Rito blagam upros u syna Bozego dar laske uzdrowienia dla moich rodzicow Mama zeby wyszla z tej choroby zeby umiala poruszac prawa noga reka i zeby juz niewymiotowala zolcia a tatowi zeby cofla sie chorob Prostata zeby mial dobre wyniki daj im sile w walce z tymi chorobami miejcie ich w opiece czuwajcie nad nimi i obdarzcie zdrowiem bo ich kochany z serca prosze

    OdpowiedzUsuń
  189. Anonimowy9.2.16

    Świeta Rito, prosze Cie o szczesliwe rozwiazanie dla mnie I zdrowie mojego dziecka. Pomoz mi dotrwac do konca ciazy bez cierpienia!

    OdpowiedzUsuń