Modlitwa przed nabożeństwem do św. Rity

Boże, Ty w swoich świętych chcesz być czczonym i widzisz wielbiących Ciebie, przyjmij łaskawie to nabożeństwo, które dziś ofiarujemy Twojemu Boskiemu Majestatowi dla uświetnienia Twego Świętego Imienia i dla uczczenia Twojej wiernej służbnicy św. Rity, którą na ziemi swą łaską uświęciłeś i do szczęśliwego oglądania Ciebie w niebie podniosłeś. Dlatego czcimy i chwalimy Ciebie, składamy Ci gorące dzięki za wszystkie łaski i dobrodziejstwa, których swojej wybranej i za jej przyczyną nam i wszystkim wiernym chrześcijanom udzieliłeś. Prosimy Cię, być raczył za jej orędownictwem otworzyć skarby Twego miłosierdzia i nam użyczyć łaski, żebyśmy wraz z nią oglądali kiedyś Ciebie w chwale i wielbili Twoje Imię przez całą wieczność. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

W: Święta Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, OO. Augustianie, Kraków.

5 komentarzy:

  1. Anonimowy20.5.15

    O Święta Rito w niedzielę za Twoim wstawiennictwem ,na Mszy Świętej będziemy modlić się o zdrowie.Wysłuchaj nas niegodziwych i zanieś nasze prośby do Pana Jezusa.Błagamy całym sercem daj siłę.Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja najdrozsza Sw. Rito, Modle sie do Ciebie juz 7 lat,od kiedy o Tobie uslyszalam. O co prosilam Wszystko otrzymalam. Dziekuje i prosze Cie spraw, aby ci, ktorzy obok sa w sadzie zrozumieli, ze ich pycha i ciagle oszukiwanie biednych pokrzywodzonych sie zakonczy!!! Teraz tylko czekamy Wszyscy pokrzywdzeni na sprawiedliwosc! Wiem,ze zanim to nastapi Ty sama, Najukochansza Sw. Rito wymnierzysz im sprawiedliwosc, co powinni byc uczciwi, a niestety pieniadz I chec bogacenia sie bardzo oslepilo im oczy! Dzisiaj dalas mi nastepny znak w nocy.....dziekuje i gleboko wierze,ze sprawiedliwosc stanie sie zadosc! Do zobaczenia w Cascia & Roccaporena, Twoja sluzebnica Wanda
    ps. dziekuje za wszystkie znaki jakie mi pokazalas w Maju 25/26, 2015. Wszystko zlozylam do sadu tak jak Tobie przyrzeklam. Jestes Wielka Pania od Sprawiedliwosci i od Rzeczy Niemozliwych! Wszystko sie stalo, tak jak zaplanowalas od 2009 roku. Dziekuje i wciaz sie modle o nastepne laski..!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy30.4.16

    Droga św.Rico błagam Cię!Wstaw się za moim synem aby wyszedł z nałogu narkomanii

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy23.5.16

    Najdroższa święta Rito. Bóg stworzył mnie osoba bardzo wrażliwą. Proszę Cie o pomoc. Od kilku dni dręczy mnie sumienie ponieważ zraniłam bliskie mi osoby. Bardzo żałuję swojego zachowania i czynu i dlatego proszę cie abyś wstawiła sie u boga za mną o miłosierdzie. To uczucie że kogoś skrzywdziłam, że nie byłam szczera jest straszne i bardzo ciężkie do zniesienia. Nie potrafię sie tego tak poprostu pozbyć dlatego proszę cie o pomoc. Moja patronko wybacz mi i wstawiaj sie za mną u Boga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję SW Rita za wstawienstwem twym u Pana Boga,,wierzę że pomożesz rozwiązać tę problemy zdrowotne i finansowe pozwolisz że dostanę zdrowie i zwroty pieniędzy i miłość na którą czekam..Sprawy urzędowe się zakończyły i mogła godnie z rodziną żyć..

    OdpowiedzUsuń