Oddanie się w opiekę św. Ricie

Chwalebna św. Rito, obieram sobie ciebie dzisiaj za szczególną moją patronkę i orędowniczkę. Przedstawiam tobie moje wszystkie potrzeby duchowe i materialne, a ty - jak kochająca matka - otwórz swoje serce na moje modlitwy. Łaska Boża niech uczyni mnie podobną do ciebie, o Rito, w miłości do Jezusa Ukrzyżowanego. Uproś dla mnie łaskę naśladowania wszystkich twoich cnót w dystansie do świata, do jego złudnych dóbr i przyjemności oraz w miłości do Boga i bliźniego.
Uproś dla mnie: posłuszeństwo, czystość, pokorę, cierpliwość i ducha godzenia się z wolą Bożą.
Niech będą dla ciebie również ważne moje potrzeby materialne. Spraw, aby Bóg obdarzał mnie tym, co jest mi konieczne, by dotrwać w Jego łasce aż do śmierci; a jeśli to podoba się Najwyższemu, uproś mi wszystkie te dobra materialne, które mogą być dla mnie pożyteczne.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...


W: Święta Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, OO. Augustianie, Kraków.

68 komentarzy:

  1. Anonimowy3.6.13

    Święta Rito proszę weż mnie swoją opiekę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swieta Rito odaje sie cala wraz z angelem I moimi corkami pod opieke tobie ufam tobie ze moje prosby co mam w swoim sercu zawierzysz zbawicielowi Jezusowi Naszemu amen

      Usuń
  2. Anonimowy17.6.13

    śWIĘTA RITOpatronko spraw trudnych i beznadziejnych spraw swoją modlitwą zeby moja córka mogła spokojnie pracować i nie była dręczona przez Dyrektora
    mniej ją pod swoją opieką codziennie
    Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20.6.13

    Święta Rito swym grzesznym życiem spowodowałem wiele przykrych spraw memu kochanemu synowi,pokornie proszę o Twe wstawiennictwo przed Tronem Pana Naszego o uwolnienie go od tych ziemskich trudności , które ja mu spowodowałem.Święta Rito proszę o Twą pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19.7.13

    ŚWIĘTA RITO BŁAGAM Z CAŁEGO SERCA O MODLITWĘ ZA MOJĄ RODZINĘ O UWOLNIENIE Z NAŁOGÓW I POWRÓT DO PANA BOGA I KOŚCIOŁA O MOC I ŚWIATŁO DUCHA ŚWIĘTEGO O TO ABY PAN JEZUS NAS OCALIŁ ZJEDNOCZYŁ WYBACZYŁ I OKAZAŁ SWOJE MIŁOSIERDZIE. BŁAGAM O MODLITWĘ.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy26.7.13

    Św. Rito miej w swej opiece moich synów. Wskazuj im drogę, żeby nigdy nie błądzili, nie krzywdzili innych i nie niszczyli swojego życia. Pomagaj im podejmować słuszne decyzje i zachowaj ich od nałogów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy26.7.13

    Swięta Rito proszę cię aby mój brat znalazł pracę tu w kraju i żeby powrócił do wiary i kościoła,weż jego i jego rodzinę pod swoją opiekę

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy3.8.13

    Swieta Rito, oddaję się Tobie i składam Ci moje trudności, udręki, streczenia przez innych. Proszę pomoz, ablagam nie zwlekaj, zebym się nie zniechecila modlitwa bez odpowiedzi. Dziekuje Ci swieta Rito! Dziękuję gorąco i z całego serca za pomoc! Miej wiec moje zycie zawsze w swojej opiece ze sw Antonim i zabierz to wszystko do Boga, wstaw się za mna u Boga. I pomagaj we wszystkim, co jest Jego Wolą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy2.9.13

    Św. Rito proszę o łaski potrzebne dla mojej rodziny! o uzdrowienie Babci Haliny z ciężkiej choroby nóg! Dziękuje!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy16.9.13

    Swienta Rito miej mnie w opiece swej w dniu moiej operacji abym mogla szczensliwie wrucic do domu i do pracy prosze o blogoslawienstwo na te dni dzienkuje z calego serca

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy23.9.13

    Swieta Rito,oddaje Ci pod opieke mojego syna Kube. Chron go od zlego, daj mu madrosc I dar wiary, Obdarz go piekna miloscia I spraw aby moj dom juz wkrotce wypelnil sie radoscia z jego radosci. Daj mi doczekac sie dobrej synowej I wnukow. Spraw by z mlodzienca moj syn stal sie madrym, rozwaznym mezem I ojcem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10.5.15

      dołanczam sie do tej prosby
      mama Sylwia

      Usuń
    2. Anonimowy13.12.15

      Dopomóż mi Św Rito. Daj mi łaske cierpliwości i zdrowa oraz siły w opiece nad Mamą.

      Usuń
    3. Anonimowy13.12.15

      Proszę o łaski Św Rito zdrowia i cierpliwości

      Usuń
  11. Anonimowy30.9.13

    Święta Rito miej mnie moją rodzinę moją wnusię w opiece chroń od złego Proszę o Błogosławieństwo z całego serca dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy8.10.13

    św Rito, dziękuję Ci bardzo za otrzymane łaski i wsparcie w mojej trudnej sytuacji. Wiem ,że czynisz cuda za Twoim wstawiennictwem proszę z całego serca, błagam abym w koncu wyszła z trudnej dla mnie sytuacji, abym jak najszybcjiej ją rozwiązała i nikt aby sie o niej nie dowiedział. Błagam pomóz mi Najdroższa SW RITO.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy8.11.13

    PROSZĘ CIĘ O ŚWIĘTA RITO ABYŚ POMOGŁA MNIE I MOJEMU SYNOWI ZDAĆ EGZAMINY NA PRAWO JAZDY Z MNIEJSZYM STRESEM... PROSIMY CIĘ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy25.5.14

    ŚWIĘTA RITO BŁAGAM Z CAŁEGO SERCA DOPOMÓZ NAM W TAK TRUDNEJ SYTUACJI FINANSOWEJ JESTEŚMY BEZSILNI PRZEZ NASZE BŁĘDY PROSZĘ O WSTAWIENNICTWO DO PANA BOGA I MATKI BOŻEJ I PROSZĘ WEŚC NAS W TWOJĄ OPIEKĘ BÓG ZAPŁAĆ AMEN

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy13.6.14

    Św Rito proszę Cię o opiekę dla mojej rodziny.Błagam wspieraj nas zawsze w każdej naszej potrzebie .Ty wiesz jak bardzo moja rodzina potrzbuje teraz ratunku ,dlatego błagam ratuj nas Św Rito.

    OdpowiedzUsuń
  16. Św. Rito , ubłagaj łaski dla mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy3.8.14

    Św.Rito dziękuję za uwolnienie mnie od trudnej i uciążliwej choroby.Dziękuję za łaskę uzdrowienia mnie i proszę o dalsze łaski kochana św.Rito.Proszę Cię o spokój w pracy i dobrą atmosferę.Proszę Cię o spokój w moim sercu,żebym nie lękała się ,żebym wstawała wypoczęta po dobrze przespanej nocy i w pracy czuła się potrzebna,a nie wyszydzana. /KC/

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy5.9.14

    Św. Rito, proszę z ufnością i nadzieja o łaskę cudu uzdrowienia z choroby nowotworowej ukochanej osoby. Obdarz łaskami rodzinę. Jesteśmy bezsilni. W Tobie pokładamy nadzieję, że Bóg wysłucha naszych próśb i obdarzy potrzebnymi łaskami. Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy7.9.14

    Swieta Rito wypros dla mnie o laski od Jezusa Chrystusa o ktore modle sie co dzien przez Twoje wstawiennictwo.Bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy21.10.14

    Św.Rito weż pod swą opiekę moją córkę ,pokieruj jej dorosłym życiem
    pomóż jej w pracy aby mogła dalej pracować .a nam rodzicom daj zdrowie na dalsze lata

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy11.11.14

    św. Rito Kochana błagam o Twoje wstawiennictwo, jest mi potrzebne jak powietrze, kocham cię

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy22.11.14

    SW RITO blagam o pomoc w rozwiazaniu ciezkich problemow finansowych wiem ze dzieki modlitwie silnej wierze oraz Twojej pomocy wyblaganej u Matki Bozej iPana Jezusa jest to mozliwe**AMEN

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy3.12.14

    Św Rito spraw abym dała rade wykończyć mieszkanie i o łatwy start na mojej nowej drodze.

    OdpowiedzUsuń
  24. Święta Rito dziękuję Ci za Twoją opiekę, za to że szczęśliwie przeżyłam napad , proszę spraw aby tan złoczyńca już nigdy nikomu nic złego nie zrobił. Pomóż mi w finansach abym mogła wesprzeć rodziców i brata bo jest w bardzo trudnej sytuacji. Dziękuję za wszystkie Twe łaski i proszę nie opuszczaj mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy3.1.15

    Św. Rito obieram Cię dzisiaj za Patronkę mojej rodziny i proszę miej nas w Swej opiece, wypraszaj potrzebne łaski, wstawiaj się za nami A w szczególny sposób oddaję Ci moją córkę Barbarę i błagam pokieruj jej dorosłym życiem, wskaż jej drogę, żeby nie błądziła, nie krzywdziła innych i nie niszczyła swojego życia, chroń ją od złego.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy15.1.15

    Święta Rito oddaję ci w opiekę moje dziecko i całą naszą rodzinę.
    Błagam wyproś u Boga łaskę uzdrowienia dla Heleny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy16.1.15

    Prosze o szczescie w moim domu,laske pracy.Wstaw sie za nami Sw Rito!

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy5.2.15

    Kochana święta Rito; wiele razy mi pomogłaś swoim wstawiennictwem; błagam, spraw, by Krzysztof nie stracił pracy mimo niszczenia jego dobrego imienia przez jego pełną mściwości byłą żonę... Ty swoją mocą broń go przed Panem i wyproś wszelkie potrzebne łaski w tym trudnym czasie

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy13.2.15

    Kochana św.Rito, błagam Cię serdecznie poprowadź moją ukochaną córkę szczęśliwymi drogami, wybaw ją z niepowodzeń, pomóż pokonać trudne sprawy urzędowe. Błagam też by znalazła pracę, ufam Ci bezgranicznie św.Rito oddaję się Twojej opiece z całą moją rodziną.
    Bóg zapłać za wszystko.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy19.2.15

    Sw RITO, PROSZĘ I BŁAGAM POMÓŻ MI. ZABIERZ BÓLE,DAJ SIŁĘ, CIERPLIWOŚĆ. KOCHANA ŚWIĘTA WSTAWIAJ SIĘ ZA MNĄ U TRONU CHRYSTUSA. UPROŚ ŁASKĘ ZDROWIA.DZIĘKUJĘ.wiesia

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy21.2.15

    Św. RITO wstaw SIę uTRONU BOŻEGO za Mateuszem żeby odnalazł właściwą drogę

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy23.2.15

    Anonimowy 23.02.2015
    św.Rito,błagam Cię o pomoc dla mnie i mojej rodziny w bardzo cięzkiej sytuacji finansowej,proszę abym mógł spłacić swoje długi i abym,mógł utrzymać swoją rodzinę.Błagam Cię o modlitwę i pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy23.2.15

    Anonimowy 23.02.2015
    św.Rito,błagam Cię o pomoc dla mnie i mojej rodziny w bardzo cięzkiej sytuacji finansowej,proszę abym mógł spłacić swoje długi i abym,mógł utrzymać swoją rodzinę.Błagam Cię o modlitwę i pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy23.2.15

    Anonimowy 23.02.15 błagam Cię św.Rito o pomoc w bardzo ciężkiej
    sytuacji finansowej,abym mógł spłacić wszystkie zaciągnięte przeze
    mnie kredyty i zobowiązania,straciłem pracę,boję się aby nie ucierpiała na tym moja rodzina.Błagam o modlitwę i pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy26.2.15

    Św Rito

    Błagam Cię o Pomoc. Chce zostać przywódcą Polski aby Polakom żyło się lepiej, aby dzieci głodne i biedne mogły w końcu cieszyć się życiem, aby młodzież szanowała ludzi starszych, aby czerpała z ich doświadczeń i uczyła się na ich błędach, aby ludzie chorzy umysłowo, niepełnosprawni w jakikolwiek sposób byli dobrze traktowani przez państwo i ludzi, aby samotni przestali takimi być. Chce żeby ten kraj był wielki,aby był przykładem dla innych krajów. Chce aby Pan Jezus, Pan Bóg , Książę Mieszko I i Marszałek Piłsudski byli ze mnie dumni. Chce zakończyć tysiąclecie wojen, kłótni, nieporozumień i nienawiści.Chce aby zatriumfowała sprawiedliwość.

    Proszę tylko o jedno: Abym miał szanse dokonać tego o co proszę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy27.2.15

    Święta Rito proszę weź mnie swoją opiekę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy23.3.15

    SW Rito pomagaj mojemu mezowi w pracy, zeby nie mial tak ciezko i zeby byl zdrowy oraz synowi, zeby znalazl wlasciwa droge i sposob na zycie i mi zebym sobie radzila i byla bardziej zdolna w obcym jezyku bo to mnie trapi. Czuwaj nad nami...

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy11.4.15

    Sw.Rito prosze wstaw sie za mna u naszego Pana Jezusa Chrystusa pomoz mi zrealizowac najskrytsze moje marzenia

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy13.4.15

    Święta Rito proszę Cię wysłuchaj moje prośby. Uproś mi łaski o które tak bardzo proszę. Amen

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy28.4.15

    cudami slynaca oblubienico boga i moja sw.rito spraw abym za twoim wstawiennitstwem doznala pomocy której tak bardzo potrzebuje lekarze nie daja nadzieji wiec w tobie szukac będę sw.rito pomoz mi.bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy28.4.15

    sw.rito obrałam sobie ciebie za ublubienice wypros u boga laske dla mnie uzdrow noge moja czego lekarze nie mogą zrobić oddaje się wiec tobie w opieke modlmy się do ojca niebieskiego abym została wysluchana.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy28.4.15

    sw.rito bog polaczyl dorote i marcina rozeszli się wiec pros boga aby znowu się zeszli tam jest ich syn niech ma oboje rodzicow niech ich bog za twoim wstawiennitstwem znowu polaczy.dopomoz sw.rito bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy2.5.15

    Św Rito

    Mam do Ciebie wielką prośbę. Piszę do ciebie raz jeszcze gdyż jest to bardzo ważne. Za dwa dni w poniedziałek 4.05.15 mam maturę. Matury trwają dla mnie aż do 21 maja. Dopomóż mi abym mógł tę maturę zdać a potem iść na studia i mógł spełnić marzenia.Mam też prośbę abyś opiekowała się mną i wszystkimi osobami , które są mi bliskie. Bardzo Dziękuje Ci za Twoje dotychczasowe wstawiennictwa i proszę cię abyś przekazała ode mnie podziękowania Ojcu Pio i wszystkim świętym do których się modliłem. Powiedz też Panu Bogu i Panu Jezusowi , że bardzo dziękuję za wszystko co dla mnie robią i ,że jest mi bardzo przykro i za wszystkie grzechy żałuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy26.6.15

      Św. Rito spraw bym całkowicie wyzdrowiała. Już widzę znaczną poprawę dzięki Twemu wstawiennictwu. Pomóż mi abym się więcej nie bała i aby wszystkie objawy odeszły, Obiecuję żyć na co dzień z większą wiara i przekazywać modlitwę tym którzy tego potrzebują, Ania

      Usuń
  44. Anonimowy26.6.15

    Św. Rito spraw bym całkowicie wyzdrowiała. Już widzę znaczną poprawę dzięki Twemu wstawiennictwu. Pomóż mi abym się więcej nie bała i aby wszystkie objawy odeszły, Obiecuję żyć na co dzień z większą wiara i przekazywać modlitwę tym którzy tego potrzebują, Ania

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy3.7.15

    Oddaję siebie i mojego syna w Twoją opiekę Święta Rito.
    Opiekuj się przede wszystkim moim synem, który idzie złą drogą. Błagam zawróć go i poprowadź tą właściwą. Niechaj w końcu zrozumie, że bardzo błądzi i bardzo sobie szkodzi a także bliskim.
    Święta Rito miej go w swojej opiece. Błagam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy17.7.15

    Święta Rito oto ja Edyta oddaję Tobie dzisiaj w twoje w ręce mojego męża który jest chory na nowotwór kości wieżę , że się nim zajmiesz pokornie Cię o to proszę

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy25.7.15

    Św. Rito oddaje Tobie w opiekę moją córkę Justynę , chorego syna Łukasza i siebie.Chroń nas i cierpliwie wysłuchuj moich błagań o łaski dla nas. Kochaj nas Rito ,błagam.....

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy14.9.15

    Swieta Rito blagam wez w swoja opieke maja wnuczke Ty Wiesz jak bardzo ona cierpi a my razem z nia ,prosze wypros u Matenki i jej Syna laske przemiany.Najswietsze serce Jezusa zmiluj sie nad nami Niepokalane serce Maryji modl sie za nami

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy4.10.15

    Święta Rito uproś u Najwyższego Boga łaskę ukojenia serca dla mojego syna, który rozstał się z dziewczyną i bardzo to przeżywa.
    Spraw żeby znów byli razem i potrafili rozwiązywać swoje problemy,
    budując szczęśliwy związek.Święta Rito módl się za nami.Twoja czcicielka.

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy8.11.15

    Święta Rito pomóż mi i całej mojej rodzinie, proszę już nie mam sił.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy8.11.15

    Kochana Św Rito, poznałam Cię niemal 2 miesiące temu, wtedy gdy walił mi się świat. Od tego dnia codziennie z Tobą rozmawiam i czuję, że zostałaś moją największą powierniczką, moją przyjaciółką. Twoje wstawiennictwo pozwoliło mi wyprostować tak wiele ważnych dla mnie spraw. Dziękuję Ci z całego serca za to, że jestem dziś tu gdzie jestem. Bądź przy mnie nadal, rozmawiaj ze mną, wstawiaj za mną do Pana i pomóż podejmować w życiu dobre wybory. A jeśli wolą Pana jest by moja prośba spełniła się, błagam o wstawiennictwo by tak się stało. Jeśli zaś Bóg ma dla mnie inny plan, proszę módl się za mnie o pogodzenie się z wolą bożą. Dziękuję Roto, dziękuję za wszystko. Za to, że znów czuję w sercu spokój i odzysałam nadzieję. Módl się proszę o łaskę zrozumienia i uleczenia ran duszy dla człowieka, którego kocham. By potrafił zrozumieć swój błąd i naprawić to co zniszczył. Proszę o łaskę pojednania i wzajemnej miłości dla nas. Byśmy wyszli z tego zwycięsko.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy9.11.15

    proszę pomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  53. Sw .Rito ratuj moje małżeństwo Ty która uratowałaś mego syna daj mi sile i wiare bo trace nadzieje w uleczenie mojego meza
    alkocholika

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy29.12.15

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo do Pana Jezusa o uzdrowienie w mojej chorobie. Błagam o modlitwę za mnie i moją rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy7.2.16

    Święta Rito Błagam Cię o pomoc w zachowaniu moich środków materialnych, które konieczne są do mojego bytu doczesnego. Nie mam nikogo do kogo mógłbym z tym problemem się zwrócić. Proszę Cię Św. Rito o wstawennictwo za mną do Pana Boga w tej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy21.2.16

    Święta Rito, tak bardzo Cię błagam padając na kolana przed Tobą, otocz proszę opieką mojego ukochanego syna Mateusza, weź proszę pod swoje skrzydła i poprowadź na właściwą drogę życia. Pomóż Mu błagam skończyć z nałogiem, pomóż odnaleźć się w świecie, pomóż mu Święta Rito zrozumieć, co w życiu daje najpiękniejsze szczęście. Błagam Cię o wstawiennictwo u Pana Jezusa o uzdrowienie mojego syna z nałogu. Chcę także podziękować za każdy dzień mojego życia, za nauki, które otrzymuję od Jezusa, za to, że Jest przy mnie, że mną kieruje, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy26.2.16

    Sw.Rito módl się za mojego syna i jego byłą dziewczynę. Spraw aby znów byli razem i kochali się tak piękną miłością jak do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy13.3.16

    za Twoim wstawiennictwem św. Rito łaskawie przyjdź nam z pomocą w utrapieniach naszych. Przez Chrystusa Pana naszego. Blagam odmien los moj i mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy3.4.16

    Kochana Św.Rito dziękuję za wszelkie łaski, których doświadczyłem. Bardzo Cię proszę o wspomożenie mi w moim życiu a szczególnie o pomyślne rozwiązanie moich problemów zdrowotnych.Ma na myśli stan mojej lewej nogi,która wymaga zabiegu oraz leczenia. Proszę o tą łaskę.

    OdpowiedzUsuń
  60. św.RITO błagam o szybką śmierć dla Mnie .ULITUJ SIĘ NADEMNA BŁAGAM..EWA

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy8.4.16

    ŚW. RITO BŁAGAM CIĘ O SZYBKĄ ŚMIERĆ DLA MNIE.

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy16.5.16

    Swieta Rito pomoz mi,blagam.

    OdpowiedzUsuń