Modlitwa przez ołtarzem św. Rity

Święta Rito, ku twojej czci został ten ołtarz poświęcony. Dlatego przychodzę tutaj, aby ciebie odwiedzić, pozdrowić, uczcić i o pomoc prosić. Na tym ołtarzu składam wszystkie moje potrzeby, by one we wszystkich Mszach świętych zostały ofiarowane Trójcy Przenajświętszej i razem z Ciałem i Krwią Pana naszego Jezusa Chrystusa zaniesione na Ołtarz Niebieski. Polecam się także w każdej Eucharystii, która na tym ołtarzu będzie sprawowana i pragnę uczestniczyć w jej owocach tak w życiu, jak i w godzinie śmierci. Amen.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...

W:  Święta Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, OO. Augustianie, Kraków.

12 komentarzy:

  1. Anonimowy21.6.13

    Św. Rito błagam dopomóż mi, wysłuchaj moich modlitw. Potrzebuję cudu w mojej sytuacji i wierzę, że za Twoim wstawiennictwem Bóg Miłosierny mnie wysłucha.
    Oddaję się Tobie i proszę o wstawiennictwo u Boga w rozwiązaniu moich trudnych spraw.
    Ty wiesz jaki wielki żal , ból i jaka rozpacz jest w moim sercu.Błagam ratuj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy19.7.13

    Swieta Rito, oddaje pod Twoja opieke moja rodzine. Prosze pomagaj nam. Daj nam zdrowie I pomyslnosc. Prosze Cie o dobra prace dla mnie. Prace odpowiednia do moich potrzeb I mozliwosci. Daj mi prosze prace dajaca mi satysfakcje I zadowolenie. Mojemu synowi daj cudowna milosc. Daj mu prosze dziewczyne z dobrego domu, idealnie do niego pasujaca, Pozwol im cieszyc sie soba, wspierac ,pomagac I zbudowac piekna polska rodzine. Spraw, bym miala okazje pomagac im I cieszyc sie wnukami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15.2.15

    Serdecznie dziękuję Ci św.Rito za wstawiennictwo do Pana Boga Naszego w intencjach moich błagań za sprawą mojej córki która nie może znaleźć sobie pracy i ma problemy w sprawach urzędowych... Błagam wysłuchaj mnie św. Rito.Błagam pomóż nam.
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy21.2.15

    Św.RITO, odaję pod twoją opiekę Całą moją rodzinę ,i mojego wnuka Mateusza. Danuta

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy21.2.15

    Św.RITO, odaję pod twoją opiekę Całą moją rodzinę ,i mojego wnuka Mateusza. Danuta

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy21.2.15

    Św.RITO, odaję pod twoją opiekę Całą moją rodzinę ,i mojego wnuka Mateusza. Danuta

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy15.4.15

    O Droga Swieta Rito, zwarcam sie do Ciebie ,blagam pomoz mi uprosic, wymodlic sie u Boga o laski dla mojej chorej corki Agaty,uwolnij ja prosze od wszelkich uzaleznien i nalogow-alkohol, narkotyki, tabletki,chemikalia, uwolnij ja blagam od uzaleznionych,asocjalnych znajomych i "przyjaciol". Blagam Swieta Rito , daj Agacie wiare w Boga, wiare w lepszy dzien, naucz ja kochac i szanowac sama siebie, zeby nie robila sobie krzywdy. Blagam o bardzo dobra prace dla Agaty, o trzezwych ,uczciwych znajomych oraz o kochajacego, trzezwego,pracowitego bez uzaleznien mezczyzne dla mojej corki.
    Blagam Swieta Rito, zeby do naszego DOMU powrocila wiara,spokoj i milosc.
    Zrozpaczeni,bezsilni rodzice.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy8.5.15

    Swieta Rito, Bog zaplac, w koncu nastaly spokojne,szczesliwe dni.
    Oczywiscie dalej modle sie o laski Boga dla naszej rodziny.
    Bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy29.5.15

    św Rito dziękuję Ci za Twoje wstawiennictwo nad moją całą rodziną....błagam nie opuszczaj nas wyjednaj nam potrzebne zdrowie wiarę zgodę i miłość oraz błogosławieństwo w pracach dla moich synów którzy tak ciężko muszą pracować na utrzymanie rodzin wyjednaj im ulgę w tych znojach oraz nadzieję na pracę w przyszłości która ciągle niepewna....błagam też o wybrnięcie z długów każdego z nas by żyć spokojnie .....

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy12.8.15

    Św,Rito ocal moje małżenstwo przed rozwodem,abyśmy mogli cieszyć sie wspólnym życiem już zawsze razem. ED

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy15.9.15

    Sw. Ryto upros Jezusa Ukochanego łaski potrzebne dla mojej rodziny i błogoslawienstwo w budowie domu dla Pawła i Magdy oraz zdrowie dla ich córeczki Neli

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana sw Rito modl sie za nami i wysluchaj mojej prosby ktora jest dla mnie bardzo wazna blagam cie sw rito przyjaciolka moja kochana

    OdpowiedzUsuń