Pozdrowienie św. Rity

Bądź pozdrowiona, chwalebna św. Rito. Ty, która teraz jesteś w niebie wraz z Panem naszym Jezusem Chrystusem, proszę cię gorąco, byś o mnie tam raczyła pamiętać. Wyjednaj mi u Boga tę łaskę, abym swoje doczesne sprawy zawsze wypełniał ku chwale Bożej i ku pożytkowi zbawiennemu mojej duszy, unikał grzechów, a za wszelkie przewienienia szczerze i serdecznie pokutował i dostąpił wiecznej szczęśliwości, w której bym wraz z tobą i wszystkimi świętymi chwalił i wielbił Boga Najwyższego przez całą wieczność. Amen.

10 komentarzy:

  1. krystyna22.5.13

    Sw,Rito kocham Cie,dziekuje za Twoje wstawiennictwo i wszystkie laski,jakimi mnie obdarowalas.

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKUJĘ Ci ŚWIĘTA RITO ZA WYSŁUCHANIE PRÓŚB KIEROWANYCH CIĄGLE DO CIEBIA

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy24.10.13

    Dziękuję Ci Święta Rito za wszystkie łaski, którymi mnie obdarzasz. Cieszę się, że jesteś w moim życiu, dzięki Tobie łatwiej mi przetrwać trudne chwile, tyle dobra już uczyniłaś - dziękuję z całego serca. Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy26.4.14

    Kochana ŚWIETA RITO WYSŁUCHAJ MOICH BŁAGAN BŁAGAM CIE!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy26.4.14

    Kochana ŚWIETA RITO WYSŁUCHAJ MOICH BŁAGAN BŁAGAM CIE!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22.5.14

    Swięta Rito, nie znam lepszego Przyjaciela i Orędowniczki od Ciebie. Bardzo Ci dziękuję za wszelką pomoc, jaką dla mnie i mojej rodziny wybłagałaś. Dziś Twoje święto, pragnę, aby jak najwiecej osób dowiedziało się, ze naprawdę jesteś niezawodną orędowniczką w naszych błaganiach do Boga. Ulubienico naszego Pana Jezusa- dziękuję Ci.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy10.12.14

    Sw. Rito byłaś matką i żoną- też pragnę nia zostać .Spraw też abym poczuła się kochana i potrzebna.Niech Tomek obdarzy mnie miłością jaką ty ukochałaś Pana Naszego Jezusa Chrystusa

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy3.1.15

    kochana Św. Rito dziękuje Ci za wszystkie łaski otrzymane od Ciebie .Błagam Cię o dobrą pracę dla mnie. Twoja czcicielka Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy31.1.15

    Kochani od kilku dni modlę się do św. Rity, ale chciałabym podzielić się że modlitwa pompejańska nie do odparcia do Matki Boskiej działa. Znalazłam ją "przypadkiem" w internecie i polecam gorąco. Magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy7.1.16

    Święta Rito dziękuję Ci za wszelkie łaski jakie otrzymuję przez Twoje wstawiennictwo. Sam jestem nicością. Wiem, że za Twoim pośrednictwem, modlitwy ku Twojej trzci odczuwam obecność Boga.

    OdpowiedzUsuń