Modlitwa o nawrócenie

O gorliwa św. Rito, dla ciebie ważna była chwała Boga i zbawienie dusz oddalonych od Pana przez grzech lub odchodzących od Kościoła. Ty, jako sławna święta, praktykowałaś wiele dzieł miłosierdzia i pokuty dla nawrócenia grzeszników. Zwróć swoje oczy na mnie, biednego grzesznika, i wyproś mi u Boga łaskę skruchy i szczerej spowiedzi. O tę łaskę proszę cię całym sercem, wyproś ją też dla wszystkich grzeszników na ziemi, a w szczególny sposób dla osób, które tego bardzo potrzebują.

Spraw, abyśmy doceniali bogactwa miłosierdzia Bożego, ale jednocześnie nie nadużywali Jego ciepliwości, oczekując nawrocenia grzeszników i abyśmy uznali brzydotę i słabość grzechu. Aby już więcej nie było profanowane Najświętsze Imię Jezusa, lecz by wszyscy je błogosławili jako jedyną i pewną rękojmię naszego zbawienia.
O św. Rito, teraz i zawsze módl się za grzesznikami, a szczególnie za tymi, którzy umrą tego dnia.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...

W: Święta Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, OO. Augustianie, Kraków.

35 komentarzy:

  1. Anonimowy6.4.23

    Sw Rito prosze o nwrucenie corki Eweliny

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy12.4.23

    Proszę, błagam o nawrócenie mojej siostry , jej dzieci, męża i wnuków. O łaskę bliskości z Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15.4.23

    Proszę o nawrócenie bliskiej mi osoby

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy16.4.23

    Św Rito proszę Cię o łaskę nawrócenia dla wszystkich w mojej rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22.4.23

    Proszę

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy22.4.23

    Św Rito proszę Cię o nawrócenie męża.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy25.4.23

    Święta Rito proszę Cię o nawrócenie Żony

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21.5.23

    Jestem młodym narkomanem który poprzez swoje decyzję skrzywdził bliskich,przyjaciół i ludzi którzy chcieli mi pomóc,wybacz proszę moje grzechy,pomóż mi wyzbyć się szatana który kala moje życie poprzez złe wybory..jeżeli czytasz to mlody człowieku nie uciekaj w narkotyki,SZANUJ bliskich i życie,wierze że ochronisz mnie Boże.. Amen

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy29.5.23

    Proszę o powrót rodziny, o córkę która tak bardzo kocham, za byłą narzeczoną aby odeszły od niej żale i złości byśmy jeszcze kiedyś mogli stworzyć dom dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy17.7.23

    Proszę o nawrócenie Mirka

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy18.7.23

    Święta Rito proszę cię o nawrocenie mojego męża aby stał się dobrym człowiekiem. Zyl w wierze w miłości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20.7.23

    Święta Rito proszę Cię o nawrócenie mojej córki i powrót do męża

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy21.7.23

    Swieta Rito PROSZE O nawrócenie mojego męża I POWROT

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy28.7.23

    Proszę o nawrócenie samej siebie.Amenn

    OdpowiedzUsuń
  15. Tomasz9.8.23

    Proszę o nawrócenie pewnej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy10.8.23

    Proszę o modlitwę za Emila żeby się opamietal i nawrócił żeby otworzył oczy żeby zobaczył jaka jest prawda rozgrzej jego serce żeby mnie pokochał

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy11.8.23

    Proszę o modlitwę za Emila żeby się opamietal, nawrócił i otworzył oczy żeby zobaczył jaka jest prawda rozgrzej jego serce żeby mnie pokochał

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy13.8.23

    Błagam o nawrócenie mojej siostry

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy22.8.23

    Proszę o nawrócenie żony

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy31.8.23

    Prosze o nawrocenie brata

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy11.9.23

    Błagam o nawrocenie córki i jej przyszłego męża

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy13.9.23

    Św. RITO proś cię o nawrócenie mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy19.9.23

    Błagam o nawrócenie i żywą wiarę dla córki Ani. Oby odnalazła drogę do Kościoła i Eucharystii

    OdpowiedzUsuń
  24. babcia1.10.23

    Błagam Cię św Rito o nawrócenie wnuczki Juli o łaskę wiary nadziei i miłości

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy23.10.23

    Św.Rito - proszę o wstawiennictwo za moją prośbą o nawrócenie się Pawła

    OdpowiedzUsuń
  26. Św.Rito bardzo proszę o nawrócenie, umocnienie w wierze oraz wskazanie drogi wiary dla mojej córki... której jesteś opiekunką i patronką bierzmowania ❤️

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy13.11.23

    Św.Rito proszę z całego serca o nawrócenie mojej córki i jej narzeczonego, proszę przywróć im wiarę i daj siłę nawrócenie 🙏

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy26.12.23

    Św. Rito, proszę Cię o nawrócenie mojej osoby i wskazanie ścieżki życiowej jaką mam podążać. Nie wiem czy mam brać ślub, zakładać rodzinę. nie czuję miłości ani radości

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy28.12.23

    Święta Rito proszę o nawrócenie mojej ukochanej Eli

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy28.12.23

    Święta Rito proszę o pokój w mojej rodzinie

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy29.12.23

    Sw.Rito blagam cie z calego serca o pomoc moim dzieciom w nawroceniu , Agnieszce,Ewelinie,Weronice i Przemkowi

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy2.1.24

    O nawrocenie L.S.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy6.1.24

    św.Rito proszę o nawrócenie żony z córką

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy11.2.24

    Święta Ritoz proszę o nawrócenie mojego chłopaka

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy21.2.24

    Święta Rito proszę o nawrócenie zięcia Przemka, wnuczki Karoliny i wnuka Michała

    OdpowiedzUsuń