Modlitwa o nawrócenie

O gorliwa św. Rito, dla ciebie ważna była chwała Boga i zbawienie dusz oddalonych od Pana przez grzech lub odchodzących od Kościoła. Ty, jako sławna święta, praktykowałaś wiele dzieł miłosierdzia i pokuty dla nawrócenia grzeszników. Zwróć swoje oczy na mnie, biednego grzesznika, i wyproś mi u Boga łaskę skruchy i szczerej spowiedzi. O tę łaskę proszę cię całym sercem, wyproś ją też dla wszystkich grzeszników na ziemi, a w szczególny sposób dla osób, które tego bardzo potrzebują.

Spraw, abyśmy doceniali bogactwa miłosierdzia Bożego, ale jednocześnie nie nadużywali Jego ciepliwości, oczekując nawrocenia grzeszników i abyśmy uznali brzydotę i słabość grzechu. Aby już więcej nie było profanowane Najświętsze Imię Jezusa, lecz by wszyscy je błogosławili jako jedyną i pewną rękojmię naszego zbawienia.
O św. Rito, teraz i zawsze módl się za grzesznikami, a szczególnie za tymi, którzy umrą tego dnia.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...

W: Święta Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, OO. Augustianie, Kraków.

274 komentarze:

  1. Anonimowy23.5.13

    Dziękuję Ci Św. Rito. Uratowałaś mnie wczoraj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy5.5.14

      Co takiego sie wydarzyło jesli można wiedzieć ? Prosze, pochwal się. Niech ludzie umacniaja swoja wiarę . AMEN

      Usuń
    2. Anonimowy15.12.14

      Sw Rito prosze o laske nawrocenia dla moich Corek Anity I Victorii Oraz miej w opiece Adama

      Usuń
    3. Anonimowy4.2.15

      Swieta Rito proszę o nawrócenie mojej zony Marty,blagam cie.

      Usuń
    4. Anonimowy1.4.15

      Swieta Rito z Cascia prosze wymodl sie u Boga o laski zycia bez uzaleznien i nalogow mojej corki Agaty i o jej wiare do Pana Boga i Matki Boskiej.

      Usuń
    5. Anonimowy9.4.15

      swieta Rito prosze pomoz wyblagac mi nawrocenie dla syna i synowej

      Usuń
    6. Anonimowy9.4.15

      sw RITO pomoz mi ratowac malzenstwo syna

      Usuń
    7. Anonimowy9.4.15

      sw Rito pomoz mi wyjsc z nerwicy

      Usuń
    8. Anonimowy5.9.15

      Sw . Rito wypros nawrocenie i uwolnienie z nalogow i iod zlej kobiety naszemu synowi blagam Cie

      Usuń
  2. Anonimowy25.5.13

    Święta Rito bardzo Cie proszę o łaskę nawrócenia się na drogę wiary dla mojego męża Marcina. Błagam niech do mnie wróci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20.1.14

      Święta Rito proszę o nawrócenie Romka ,łaskę aby w naszym związku rozkwitła miłość na nowo,łaskę aby Romek poradził sobie z problemem .Święta Rito błagam

      Usuń
    2. Anonimowy26.2.14

      Święta Rito proszę o łaskę nawrócenia dla mojego męża Jacka.Błagam niech jak najszybciej zjedzie z Anglii do domu ,do mnie i dzieci.

      Usuń
    3. Anonimowy14.10.14

      sw. Rito blagam upros u Jezusa prawdziwe nawrocenie mojego meza Janusza, niech Dobry Bog za Twoja sprawa uratuje nasze malzenstwo a mezowi otworzy oczy, niech milosc i prawda zwycieza, dziekuje za wszystkie laski jakie do tej pory otrzymalam.

      Usuń
    4. Anonimowy3.11.14

      Św Rito módl się za nawrócenie Krzysztofa wypros dla niego łaskę skruszenia zatwardzialego serca

      Usuń
    5. Anonimowy30.1.15

      Sw Rito prosze o nawrocenie dla Darka i Tomka i dla ich rodzin.

      Usuń
  3. Anonimowy1.6.13

    Prosze o nawrocenie mojego meza i dar wiary dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1.6.13

    Sw Rito prosze o laske uzdrowienia mnie, mojej mamy i siostry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy3.6.13

    Św Rito proszę o nawrócenie mojego syna i dar wiary dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy6.6.13

    Proszę sw Rito o nawrócenie mojej dziewczyny Joanny K.niech nie ma oporu na Wiarę

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy10.6.13

    Św.Rito proszę o wyproszenie łaski nawrócenia, uwolnienia od nałogów mojej rodziny, o uwolnienie nas od samotności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy19.6.13

    sw Rito prosze z calego serca o wyprostowanie naszych problemow maluzenskich i osobistych. prosze cie uratuj moje maluzenstwo i upros przemiane serca mojego meza Ryszarda .oddal od niego zauroczenie tamta kobieta, pozwol aby chcial wrocic do mnie i naszej corki.prosze cie otocz mnie swoja opieka Amen.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy30.6.13

    Sw Rito prosze o laske wiary dla mojego syna oraz aby zawarl Sakrament Malzenstwa

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy1.7.13

    Święta Rito błagam o łaskę wiary, nadziei i miłości dla mojego syna Franciszka. Niech za Twoim wstawiennictwem odnajdzie sens życia, niech zostanie uwolniony z depresji i niech odnajdzie swoje powołanie. Nich będzie Bóg uwielbiony teraz i na wieki. Matka

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy14.7.13

    Święta Rito proszę o nawrócenie mojego męża Jacka Relis,aby znalazł Boga w swoim życiu i wrócił do dzieci i do żony.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14.7.13

    Święta Rito proszę Cię z całego serca o łaskę nawrócenia dla Piotrka,którego kocham,daj mu dar odnalezienia Boga w swoim życiu.Nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy20.7.13

    Święta Rito, błagam o nawrócenie na wiarę mojego męża, proszę, aby zrozumiał, jak wielką krzywdę wyrządza całęj rodzinie,błagam również o uratowanie mojego małżeństwa i rodziny, która jest najważniejsza. Błagam Św. Rito wstaw się za mną.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy20.8.13

    Swięta Rito,proszę Cię o nawrócenie do Boga mojego męża Jozefa,proszę również dla niego o dar trzeźwości i miłości.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy2.9.13

    Święta Rito, proszę Cię o nawrócenie Mohameda. O dar miłości i o to, by otworzył swoje serce dla Pana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy3.9.13

    św Rito proszę abyś uratowała od wiecznego potępienia mojego ukochanego Kubusia,ktory jest szczelnie zamknięty na Boże działanie. Otwórz Jego serce i uswiadom Mu jego grzeszność. niech się nawróci i prawdziwie pokocha Boga. UŻyj do tego mnie-poświęcam Ci każdy trud i krzyż dnia dzisiejszego na wsparcie mej prośby. BŁAGAM o pomoc. nie zostawiaj nas. Ola

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy15.9.13

    Św.Rito proszę Cię o nawrócenie mojego męża i wyzwolenie go z nałogów,o pokój,miłość i zgodę w rodzinie.Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy15.9.13

    Święta Rito wyproś łaskę u Pana Boga o uwolnienie z nałogu alkoholowego mojego syna oraz z różnych złych zachowań, o miłość w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy17.9.13

    Św Rito proszę dopomóż, żeby nasza rodzina się nawróciła i żeby Pan Bóg przebaczył liczne grzechy moim rodzicom, którzy żyją w związku niesakramentalnym, nałogi taty, bo przecież Pan Bóg szuka zagubionej owcy dotąd, aż ją znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy21.10.13

    Święta Rito, wybłagaj proszę łaskę nawrócenia mojemu mężowi Michałowi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy23.10.13

    Święta Rito proszę o uproszenie łask o uwolnienie złych zachowań i uwolnienie z nałogu pijaństwa dla syna .Proszę o spokój w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy24.10.13

    Święta Rito,dziś w Twoje święto, proszę Cię szczególnie gorąco, uproś łaskę nawrócenia synowi oraz inne potrzebne mu łaski.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy29.10.13

    Święta Rito proszę o opiekę nad moją Rodziną i o łaskę pracy w zawodzie pielęgniarki

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy4.11.13

    Święta Rito proszę Cię szczególnie o nawrócenie moje, szybki powrót do wiary tak bardzo zbłądziłem, tak strasznie obraziłem Pana Boga, a teraz ciężko mi jest powrócić na właściwą drogę

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy8.11.13

    Ukochana Święta Rito,proszę Cię o łaskę spowiedzi św. dla syna i prawdziwe jego nawrócenie.Proszę też o nawrócenie tych, którzy tego bardzo potrzebują, a nie znaleźli jeszcze drogi do Pana Boga.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy10.12.13

    ukochana w Jezusie Sw,Rito baardzo Cie prosze za Twoim wstawiennictwem upros Pana naszego Jezusa Chrystusa o laske na nawrocenie dla przyszlej mojej zony Edyty,aby uwierzyla,ze jedyna droga przez zycie to droga jaka pokazal nam Jezus.Bog zaplac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11.12.13

      Alicja 11.12.13 Św. Rito bardzo proszę o wstawiennictwo w sprawie prawdziwgo nawrócenia mojego męża

      Usuń
    2. Anonimowy24.7.15

      Święta Rito proszę o łaskę nawrócenia dla mojego chlopaka Leszka, by na nowo odnalazł drogę do Boga. Przez swoje wstawiennictwo uproś potrzebne laski.

      Usuń
  27. Anonimowy11.12.13

    ŚW. RITO BARDZO CIĘ PROSZĘ ABY ZA TWOIM WSTAWIENNICTWEM UPROSIŁA U PANA JEZUSA CHRYSTUSA ŁASKĘ NAWRÓCENIA ZE ZŁEJ DROGI DLA MOJEGO SYNA

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy14.12.13

    Św. Rito wspomagaj mnie w wołaniu do naszego Pana o łaskę nawrócenia dla mojego męża i jego kochanki.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy28.12.13

    Św Rito Patronko spraw trudnych i beznadziejnych proszę Cie o łaskę nawrócenia moich dzieci,którzy w tych trudnych czasach zagubili droge do Boga .Proszę Cie otocz ich swą siłą.
    KochamCie św. Rito

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy3.1.14

    Święta Rito proszę cię módl się za mojego męża, aby otworzył swoje serce na miłość i dobroć a wyrzucił z niego kłamstwo, zło i zdradę. Upraszaj mu łaskę nawrócenia. Patronki spraw beznadziejnych módl się za nami. Amen

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy6.1.14

    Św. Rito Ty wiesz ile osób z mojej rodziny potrzebuje łaski nawrócenia , dlatego proszę abyś wstawiła się w tej intencji u Boga .Amen.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy13.1.14

    Święta Rito proszę Cie o nawrócenie, łaskę spowiedzi i dar wiary dla mojego chłopaka. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy16.1.14

    Święta Rito proszę Cię o łaskę nawrócenia dla mojej dziewczyny. Niech nauczy się dostrzegać stworzenie Boga i zrozumie jego prawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy20.1.14

      PAN BÓG POSTAWIŁ JĄ NA TWOJEJ DRODZE ŻEBYŚ POPROWADZIŁ JĄ I UJĄŁ SWOIM POSTĘPOWANIEM. MIEJ CIERPLIWOŚĆ I MIŁOŚĆ A UŚMIECH DOBROĆ I SERCE NIECH WAM NAWIGUJĄ.. BĄDŹ DLA NIEJ CELEM KTÓRY CIĄGLE BĘDZIE CHCIAŁA OSIĄGAĆ... ZAUFAJ BOGU BO ŚWIĘTA RITA ZANIOSŁA MU JUŻ TWOJE PROŚBY ...

      Usuń
  34. Anonimowy27.1.14

    Sw.Rito blagam Cie o nawrocenie i wiare dla mojego syna Mikolaja.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy2.2.14

    ŚW Rito błagam cię o modlitwe za moją rodzine,żeby moje kłopoty skończyły się finansowe i życiowe,błagam Cię o modlitwe za mnie imojego Adasia,aby nasza miłość przetrwała i żebyśmy zamieszkali razem w tym roku i wzieli ślub.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy4.2.14

    ŚW Rito proszę Ciebie o modlitwę za moją rodzinę, o wyzwolenie mnie i męża z nałogów,o zdrowie dla nas i córki o łaskę nawrócenia i znalezienia pracy

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy4.2.14

    Święta Rito proszę Cię nawróć moje dziecko z niewłaściwej drogi i wpływów innych osób na niego.jesteś patronka spraw beznadziejnych i trudnych proszę Cię o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy20.2.14

    Swieta Rito spraw proszę aby za Twoim wstawiennictwem Jezus Miłosierny wysłuchał naszych próśb w sprawie syna ks.Piotra. i kobiety która go uwodzi. Dziękuję CiSw,Rito za łaski jakich doznałam za Twoim wstawiennictem.Amen

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy26.2.14

    Święta Rito proszę o łaskę nawrócenia dla mojego męża Jacka i wyzwolenie go od złych nałogów. Błagam spraw aby jak najszybciej zjechał z Anglii do domu,do mnie i dzieci.Jesteś patronką od spraw beznadziejnych i trudnych dlatego proszę o twoje wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy4.3.14

    Święta Rito proszę o laske dla mojej calej rodziny i dla mnie ,Prosze Cie nawroc mnie ,spraw i pomoz mi w trudnych chwilach ktore teraz przezywam ,abym mogl cieszyc sie miloscia dla ludzi i zbliz sie do Boga i tylko Mu sluzyc. Abym postepowal tak jak chce Jezus Chrystus
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy23.3.14

    Święta Rito błagam o nawrócenie dla mojej córki i zięcia oraz o sakrament pokuty i pojednania dla nich, a także o katolickie wychowanie moich wnuków.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy30.3.14

    Dziękuję Ci Swięta Rito , pomogłąś mi się nawróczyć . Proszę Cie o głębszą wiare mojego małżonka . Módl się za nami grzesznymi . Kochana Swięta Rito od kiedy noszę Cie w sercu moje sprawy układają się po mojej myśli , wiem że czuwasz nade mną i moją rodziną .Dziękuje .

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy5.4.14

    Święta Rito proszę o łaskę nawrócenia dla całej mojej Rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy17.4.14

    Święta Rito ,proszę o łaskę nawrócenia dla mnie samej,ażebym porzuciła swoje nałogi,,,bo zagubiłam się.Chcę być lepsza,zdrowsza, i uśmiechnięta zawsze dla dzieci,,bo widzą mnie w pogłębiającej się depresji i jak topię swoje smutki.Proszę uproś mi łaskę u Boga,Amen

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy27.4.14

    Święta Rito proszę o nawrócenie dla Kacpra oraz o umacnianie mojej wiary.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy29.4.14

    Św. rito bardzo proszę o nawrócenie dla mojego syna. Niech w jego sercu zamieszka wiara, nadzieja i miłość. wydobądź go z matni i zła.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy30.4.14

    Moja kochana św.Rito, Ty która do tej pory tak często mi pomagałaś wesprzyj mnie proszę i teraz w moich modlitwach...

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy2.5.14

    Święta Rito pokornie proszę wstaw się modlitwą u naszego Ojca o łaskę uzdrowienia mojego męża z grzechu niewierności ,aby z tą kobietą nie krzywdzili naszych rodzin i aby odnaleźli drogę do swoich małżeństw. Czuwaj nad naszymi rodzinami .Amen

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy29.5.14

    O sw.Rito prosze Cie z całego serca o to aby nawrócił sie moj mąż i wrócił do rodziny.Czuwaj nad moją rodziną Amen

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy30.5.14

    Św Rito, opiekunko rodziny i orędowniczko w sprawach beznadziejnych naucz mnie skuteczniej modlić się o łaskę nawrócenia moich synów, proszę aby dobry Bóg otoczył ich swoim miłosierdziem.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy1.6.14

    Sw,RITO,błagam o łaske nawrócenia syna ŁUKASZA oraz o zdrowie dla WIESŁAWA-aby dobry BÓG był dla nich miłosierny i wysłuchał próśb !! AMEN

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy8.6.14

    Święta Rito ,prosze Cię o łaskę nawrócenia dla syna Ł












    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy9.6.14

    Święta Rito błagam o nawrócenie Mojej dziewczyny Darii Która się zagubiła i przestała wieżyc w Boga , i zostawiła tego metala który jej maci tylko w głowie ,żeby wróciła do mnie i była mi wierna tak jak ja jej,żeby poczuła Boga w sercu. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy13.6.14

    Św Rito błagam wyjednaj u Pana Boga łaskę nawrócenia dla mojego męża Jacka.Aby dobry Bóg wylał na niego dary ducha św ..

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy14.6.14

    Święta Rito, proszę Cię o łaskę nawrócenia dla mojego Męża oraz o to by Jego serce otworzyło się na dialog małżeński oraz Dzieciątko, które w grudniu ma przyjść na świat. Nie rozumiem tej sytuacji, już tak długo się modlę, proszę Cię o pomoc św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy19.6.14

    Św Rito błagam Cię o nawrócenie mojego męża Bartosza żeby odnalazł w swoim sercu Boga.Oddal go od zauroczenia inna kobieta niech mój mąż i ta kobieta nie krzywdzące naszych rodzin i odnajdą drogę do swoich małżeństw. Błagam Cię Św Rito żeby mój mąż wrócił do mnie i naszych córeczek.Blagam.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy20.6.14

    Św Rito błagam Cię o nawrócenie mojego męża Bartosza, żeby odnalazł w swoim sercu Boga.Oddal od niego zauroczenie inna kobieta która również ma rodzinę. Pomóż im odnaleźć drogę do swoich rodzin.Blagam Cię żeby mój mąż wrócił do mnie i do córek. Proszę Cię Św Rito wysłuchaj moich próśb.

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy20.6.14

    Błagam Cię Św Rito o nawrócenie dla mojego męża Bartosza, żeby w jego sercu zagościł Bóg.Oddal Go Święta Rito od tej innej kobiety, która też ma rodzinę,żeby razem odnaleźli drogę do swoich małżeństw. Proszę żeby mój mąż Bartosz wrócił do mnie i naszych córek.Błagam Cię Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy24.7.14

    Proszę o nawrócenie mojego meza Zbyszka i dar wiary dla niego

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy24.7.14

    Swieta Rito blagam o nawrócenie mojego syna Adriana i wzmocnienie jego wiary.

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy11.8.14

    Swieta Rito....prosze Cie o wstawiennictwo za moje malzenstwo z Ryszardem. Za jego przemiane i za dar szczerej spokojnej rozmowy. O pokoj i milosc w naszym domu.Ty wiesz jak bardzo tego pragne. Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy11.8.14

    Swieta Rito blagam o nawrócenie mojego syna Mateusza i wzmocnienie jego wiary

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy13.8.14

    Święta Rito, proszę o łaskę nawrócenia dla Mateusza oraz siłę i wiarę dla mnie w rozeznaniu drogi życiowej

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy14.8.14

    Swieta Rito wyblagaj mi u Pana aby moj syn Mateusz sie nawrocil, aby uwolnil sie od narkotykow...

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy24.8.14

    Swięta Rito, proszę o modlitwę za mojego syna.Proszę wyproś u Jezusa łaskę nawrócenia dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy27.8.14

    Proszę o modlitwę o nawrócenie Ewy. Ewa jest satanistką.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy3.9.14

    Święta Rito proszę o nawrócenie mojego syna Gracjana ,który zażywa narkotyki proszę Święta Rito opamiętaj go żeby zrozumiał jak rani mnie i całą rodzinę ,proszę Cię nawróć go moje serce już nie wytrzymuje bólu który on nam zadaje.Błagam Cię Święta Rito o wstawiennictwo u naszego Jezusa Chrystusa .

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy8.9.14

    Błagam Cię Św. Rito o wyproszenie dla mnie i mojej rodziny łaski nawrócenia, szczęśliwego macierzyństw dla mojej córki oraz wyleczenia się z wszelkich nałogów.

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy10.9.14

    prosze o łaske wiary i nawrócenia dla mojego syna,zgode i pojednanie w rodzinie i szczesliwe zakonczenie wiadomej sprawy

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy11.9.14

    Św .Rito proszę o łąskę nawrócenia dla mojego syn a

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy15.9.14

    Św.Rito proszę Cię i wręcz błagam o wstawiennictwo,sprowadzenie na drogę miłości,rodziny,mego mam nadzieję przyszłego meza i tatusia naszego wspaniałego syna,sprowadź tą zbłakana ucieczkę do nas,naszego kochanegoMariusza,błagam

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy16.9.14

    Proszę Cię o łaskę nawrócenia mego kochanego męża,niech wróci do nas

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy25.9.14

    Św. Rito proszę o łaskę nawrócenia, spowiedzi i żywej wiary dla mojego taty Romana.

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy8.10.14

    Proszę Cię Święta Rito o wstawiennictwo u Pana Naszego Jezusa Chrystusa o łaskę nawrócenia i przemiany serca dla mojej córki Natalii

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy8.10.14

    Święta Rito błagam o łaskę właściwego rozeznania drogi życiowej dla mojego syna , niech jego serce odpowie na wołanie Pana jeśli taka jest Jego wola

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy13.10.14

    Święta Rito spraw aby mój małżonek, który jest bardzo wierzący i pochodzi z wierzącej rodziny by się nawrócił. Aby przestał kłamać i zdradzać mnie na każdym kroku, by zaczął docenia ludzi jacy go otaczają. Spraw by to nasze życie jakoś się po układało. Módl się za Nami Św Rito. Amen

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy13.10.14

    Święta Rito módl się na Mnie moją córeczkę oraz za rodzinę aby to nasze życie jakoś się poukładało. Aby sprawa, która się toczy była po mojej myśli. Ciebie Proszę Wysłuchaj Mnie

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy13.10.14

    Święta Rito Błagam Cie o nawrócenie mojego męża i jego rodziny szczególnie rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy20.10.14

    Proszę o nawrócenie Damiana i stanie się lepszym człowiekiem , oraz pójście do spowiedzi w najbliższym dniu . Okazanie się dobrym chłopakiem w związku.

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy26.10.14

    Św. Rito Błagam modlitwę łaski nawrócenia dla żony mojej Danuty i dziękuje za nią z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy27.10.14

    Św. Rito błagam i proszę o nawrócenie dla mojego partnera Dawida,uwolnij go ze szponów zła,oczyść jego serce z nienawiści,pomóż mu wyjść z nałogu i niech stanie się odpowiedzialny za naszą rodzine,Amen.

    OdpowiedzUsuń
  83. Święta Rito proszę Cię o łaskę nawrócenia.

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy28.10.14

    Św.Rito prosże cie o łaskę by muj syn nie wkroczył w nie dobrom drogę a kierował sie tylko twym światłem słuw ,by skończył szkołe prosze cie bardzo Amen

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy2.11.14

    Święta Rito proszę Cię o pomoc w uwolnieniu mojej rodziny od nałogów, o wzajemną miłość małżeńską i całej rodziny, o nawrócenie i wiarę dla dzieci i męża. Proszę tez o zdrowie dla mojej mamy.
    Ufam Jezusowi i Tobie Święta Rito. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy3.11.14

    Św. Rito z całego serca Cię proszę o łaskę nawrócenia dla ojca mojego dziecka, aby mnie nie zdradzał i żebyśmy w końcu stworzyli prawdziwą rodzinę. Tak bardzo Cię proszę. Amen

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy9.11.14

    Święta Rito...błagam o łaskę wiary dla mnie i mężczyzny, którego kocham. Otocz nas opieką, wypraszaj łaski. Proszę Cię.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy13.11.14

    Święta Rito, pomóż mi przywrócić moje życie na drogę, z której zeszłam, na drogę postępowania zgodnie z przykazaniami, spowiedzi i sakramentów. Wiem, że narobiłam sporo bardzo złych rzeczy. Proszę Cię, odmień serce tej osoby, która przywiodła mnie do wielkiego nieszczęścia, aby teraz wspólnie z tego nieszczęścia wyjść.

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy17.11.14

    Swieta Rito prosze o nawrocenie mojej malzonki,zeby wrocila z dziecmi do domu i zebysmy zczeli wszystko od nowa

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy17.11.14

    Święta Rito, rozwiąż w moim życiu domowym to, czego nie możemy rozwiązać, a co nas niszczy i oddala od siebie. Nawróć wszystkich do Boga, aby przez Jego miłość z miłością troszczyli się wzajemnie o siebie, o nasz wspólny dom, o naszą małą rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy19.11.14

    Swięta Rito błagam Cię o nawrócenie mojego męża i miłość jego do mnie i córki oraz o dar wiary dla całej rodzinyb

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy23.11.14

    prosze o nawrócenie uzdrowienie z choroby znalezienie pracy dla Marcina znalezienie dobrej żony o uzdrowienie z choroby dla Leonarda o zdrowie i dobra parafie dla ksiedza Krzysztofa o nawrócenie i dobra prace dla Zbyszka i o dobra prace dla Ireny

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy26.11.14

    Swieta Rito prosze o nawrucenia ojca brata i o laski dla calej rodziny aby zapanowal spokuj w naszej rodzinie o zdrowie dla calej rodziny . I nad opieka wszystkich ludzi

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy28.11.14

    święta Rito błagam uwolnij mojego syna z alkoholizmu,nikotynizmu oraz błagam też o nawrócenie dla niego ......niech z tej złej drogi wejdzie na drogę pełnej miłości .....nic tak nie rani serca matki jak widok syna staczającego się ....ratuj...
    ...

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy5.12.14

    Święta Rito, która tyle wycierpiałaś od męża i dzieci, tylko Ty mnie możesz zrozumieć i Ty możesz być najlepszą orędowniczką w mojej sprawie. Błagam o nawrócenie Maćka, o odmianę jego serca, o to, by był troskliwy i opiekował się mną, żeby zrozumiał, co w życiu jest ważne i że ma przy sobie dobre kochające osoby. Niech dobry Bóg go uleczy ze wszelkich zaburzeń i z braku miłości. Proszę też za moją córkę, o zdrowie dla niej, o to, żeby miała w sercu miłość do ludzi, do mnie, żeby mnie tak bardzo nie raniła, żeby potrafiła założyć szczęśliwą rodzinę i nie odpychała wszystkich od siebie.

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy7.12.14

    Święta Rito uwolnij mnie od grzechu cudzołóstwa Błagam

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy7.12.14

    Święta Rito uwolnij nas od grzechu cudzołóstwa

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy7.12.14

    Święta Rito módl się moje nawrócenie i zerwanie z nalogami. Spraw bym mógł odpokutowac zło na wolności.

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy11.12.14

    Święta Rito błagam uproś łaskę nawrócenia dla mojego przyszłego zięcia, aby pojednał się z Bogiem i należyta pobożnością przyjął sakrament małżeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy12.12.14

    Św. Rito błagam Cię o pomoc w nawróceniu męża Marcina, który jest uzależniony od gier komputerowych, przez to nie może być dobrym człowiekiem..proszę Cię, aby doznał łask Bożych.

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy12.12.14

    PROSZĘ O WIARĘ I NAWRÓCENIE MEGO MĘŻA,I ŻEBY NIE ZABRANIAŁ MI CHODZIĆ DO UKOCHANEGO KOŚCIÓŁKA,DO KTÓREGO TAK LUBIAŁ CHODZIC,TERAZ NIE WIEM CO W NIEGO WSTĄPIŁO.PROSZĘ POMÓDLCIE SIĘ ZA NIEGO.

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy14.12.14

    Sw. Rito prosze Cie o laske uzdrowienia kregoslupa i zoladka. Chwala Panu.

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy18.12.14

    ŚW RITOPROSZĘ O ŁASKE NAWRÓCENIA MOJEGO MĘZA BÓG ZAPŁAC

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy18.12.14

    Św. Rito proszę cię o łaskę nawrócenia dla p. I ratunek dla naszej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy19.12.14

    Św.Rito proszę Cię o łaskę nawrócenia dla mojego brata Marka aby otworzył swoje serce i wrócił do swojej żony i dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy19.12.14

    Św. Rito proszę o łaskę nawrócenia dla mojego brata Marka aby otworzył swe serce i powrócił do swojej żony i dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy19.12.14

    Św Rito nakierują na drogę Pana Mariusza,Tomka mnie ,całą moja rodzinę i innych bliskich grzeszników -pomóż w nawróceniu do wiary zbliż nas do Pana.

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy22.12.14

    Sw.Rito Błagam Cię z całych sił moich ,nakieruj mojego jedynego syna na dobrą drogę. Błagam ,niech otworzy swe serce i odmieniony wróci do swojej matki.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy2.1.15

    Św.Rito Proszę Cię nakieruj mojego partnera na dobrą drogę,aby się nawrócił na dobro,wrażliwość i zaczął wierzyć w siebie.

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy2.1.15

    Św.Rito,proszę Cię pomóż mojemu partnerowi uwolnić się od złych nałogów,aby zaczął wierzyć w siebie,proszę pomóż

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy4.1.15

    Święta Rito proszę Cie o nawrócenie mojego kochanego syna Gracjana oby wyszedl z nałogu narkomani błagam Cię Świeta Rito o pomoc,

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy6.1.15

    sw. rito pokieruj tak moja droga abym mogla wziasc slub w koscielny i przystepowac do komuni sw .

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy11.1.15

    Dziękuję Święta Rito za to że mój przyszły zięć zaczął chodzić do kościoła i zmienił nastawienie do wiary, spraw aby wraz z córką byli dobrym katolickim małżeństwem i w wierze wychowali swoje dzieci będąc dla nich przykładem.

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy13.1.15

    Święta Rito,proszę Cie,wyjednaj nawrócenie dla mojego męża,córki i syna łaskę nawrócenia.a dla mnie umocnienie wiary.

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy15.1.15

    Świeta Rito proszę pokornie z całego serca o nawrócenia Piotrka

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy23.1.15

    Św. RITO proszę Cię aby Mój Kochany Leszek zmienił do mnie nastawienie i chciał kontynuować nasz związek. Błagam wysłuchaj mnie i miej nas w swej opiece!

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy23.1.15

    Św. RITO proszę Cię aby Mój Kochany Leszek zmienił do mnie nastawienie i chciał kontynuować nasz związek. Błagam wysłuchaj mnie i miej nas w swej opiece!

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy28.1.15

    Św.Rito proszę o nawrócenie moich braci: Marka i Jerzego, dzieci: Dariusza i Daniela i bratanicy Anety oraz o dar wiary dla nich i ich Rodzin.

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy1.2.15

    Błagam o wstawiennictwo w intencji zgody w rodzinie. Już nie mam siły zmagać się z tą nienawiścią, która zagościła w sercu Michała. Odmień nasz los.

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy1.2.15

    Św. Rito proszę Cię uproś Łaskę Nawrócenia i Wiary dla syna Wojtka i Darka, wstaw się za Wiesławem i Jego rodzicami
    Błagam wysłuchaj mnie.
    Wstaw się również za tymi którzy utracili wiarę. pomóż im wrócić do Pana.

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy3.2.15

    Św.RITO proszę o nawrócenie mnie i mojej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy14.2.15

    Swieta Rito proszę o nawrocenie mojego syna Dominika z narkomani i alkoholizmu, z agresji jaka przejawia ,prosze uwolnij go od zła i naprowadz na drogę ,ktora prowadzi ku Bogu..prosze pomoż.

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy18.2.15

    Świeta Rito proszę o wstawiennictwo za nawrócenie Moniki

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy18.2.15

    Św. Rito proszę o nawrócenie mojego męża Pawła i uratowanie naszego małżeństwa

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy26.2.15

    Eugenia Ravasio - Bóg Ojciec mówi do swoich dzieci Odnawiam tu Moją obietnicę, która zawsze będzie spełniana. Oto ona: wszyscy ci, którzy wezwą mnie imieniem ojca " choćby tylko jeden raz " nie zginą, ale pewni będą życia wiecznego razem z wybranymi. " Boże mój! Teraz widzę, jak Twoja Miłość do mnie, o Panie, była wielka, a ja stale Cię obrażałem tak złym życiem. Nigdy nie myślałem o Tobie, Panie, mój Ojcze, mój Zbawicielu. Ty widzisz teraz wszystko. Proszę Cię, Panie, o wybaczenie mi całego tego zła, które widzisz we Mnie i które wyznaję w zawstydzeniu. Kocham Cię, mój Ojcze i Zbawicielu.

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy28.2.15

    Święta Rito, proszę o łaskę wiary i szczerą spowiedź dla Ł.

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy9.3.15

    Za wstawiennictwem św.Rity,przez krew Jezusa Chrystusa,Ojcze Niebieski stworzycielu rzeczy widzialnych i nie widzialnych,który jestes w niebie.Nakłoń ucha Swego na prośby córki swojej.Daj czyste serce i mysli,nawróć mego męża Marcina,uwolnij z cudzołostwa i alkoholizmu,spraw by wrócił do domu a kochanka jego b otrzymała błogosławieństwo i poznała meżczyzne wolnego,w jej wieku.Boże niech się święci Imie Twoje.Chwała Ci Panie.Beata

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy10.3.15

    Święta Rito proszę o łaskę nawrócenia dla mojego taty

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy16.3.15

    Święta Rito wyproś mi u Boga łaskę nawrócenia, daj mi siłę, żeby naprawić wszystkie swoje błędy, pomóż mi znaleźć ich rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy18.3.15

    Św.Rito błagam cię o dar nawrócenia i wiary dla moich synów oraz umocnienie mojej wiary. Proszę także o łaski dla Michała - żeby przestał kłamać, zaczął otaczać się właściwymi i wartościowymi ludźmi i znalazł swoje miejsce w życiu. Dla Mateusza - wyproś łaskę spokoju ducha, wyciszenia, żeby znalazł kochającą żonę.

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy21.3.15

    Dziękuję Ci Święta Rito za uratowanie małżeństwa, uwolnienie mojego męża id alkoholizmu i cudzołóstwa, za jego nawrócenie.Dziękuję za łaskę przebaczenia dla mnie.Wiele lat się do Ciebie modliłam...prawie tracąc nadzieję.Proszę Cię o łaskę wiary, miłości do Boga dla moich dzieci i dla całej rodziny.Jezu ufam Tobie.Kocham Cię.Modlę się za wszystkie cierpiące, zdradzane żony.Pamiętajcie,oni są w niewoli demona,módlcie się za nich z wiarą,zamawiajcie msze o uwolnienie,trwajcie do końca,a Bóg cudów przyjdzie Wam z pomocą.

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy24.3.15

    Święta Rito, błagam wyproś nawrócenie dla moich dzieci. Z całego serca błagam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy31.3.15

    ŚW.RITO PROSZĘ CIĘ O URATOWANIE MAŁŻEŃSTWA MOJEGO SYNA,NAWROCENIE MOJEJ SYNOWEJ .

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy3.4.15

    Swieta Rito prosze o nawrócenie mojego męża błagam Cię

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy5.4.15

    Święta Rito!!! Błagam Cię o nawrócenie mojego chłopaka, aby uwierzył, że Bóg jest i bardzo nas kocha oraz o to żebyśmy przestali się kłócić i zawsze byli już razem. Bardzo w to wierze. W Tobie moja nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy5.4.15

    Święta Rito!!! Błagam Cię o nawrócenie mojego chłopaka, aby uwierzył, że Bóg jest i bardzo nas kocha oraz o to żebyśmy przestali się kłócić i zawsze byli już razem. Bardzo w to wierze. W Tobie moja nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy8.4.15

    Święta Rito, za w Twoim wstawiennictwem błagam Cię o wyproszenie u Pana łaski pokoju w mojej najbliższej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy12.4.15

    Święta Rito proszę bądź moją orędowniczką i wyjednaj mi nawrócenie męża oraz powrót do rodziny. Swoim nierządem butą i zatwardziałością rani mnie i dzieci. Złamał wszystko to co przysięgał, znieważa sakrament małżeństwa, zdradza mnie, nie odzywa się do dzieci, robi nam na złość. Ciągle modlę się o jego opamiętanie ale czase zaczynam wątpić. Proszę umacniaj moją wiarę , zachowaj nadzieję i daj siły znieść to wszystko i nie zwariować. Ty też miałaś trudne życie więc rozumiesz mnie bardzo dobrze, nie odtrącaj mej prośby i pomóż w tej beznadziejnej sprawie. Zlituj się nad moją rodziną i ocal przed rozwodem.

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy25.4.15

    św Rito uproś dla mego męża Macieja o łaskę nawrócenia, dar Ducha św, przyjdz i przemów do Niego, napomnij, uratuj Go od potępienia, uratuj naszą rodzinę, by dzieci miały wzór prawych rodziców, zmiłuj się nad nami o św Rito:)

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy27.4.15

    Święta Rito z Cascia proszę wymódl się u Boga o nawrócenie Franka na wiarę katolicką do Pana Boga i Matki Boskiej.

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy4.5.15

    O wspaniała i i błogosławiona święta Rito, błagam cię uproś mi łaskę nawrócenia ze złej drogi jaką obrałam ,proszę uproś u Boga utrzymała pracę i nie brała więcej leków które mnie bardzo uzależniły

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy8.5.15

    Święta Rito proszę o nawrócenie mojago syna Bartka. Proszę Cię z całego serca. On tego potrzebuje.

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy11.5.15

    Sw Rito proszę o nawrócenie mojego brata Mariusza z nalogu alkoholizmu ,proszę upros u Boga o jego laske nawrócenia ...Proszę cie z całego serca on naprawdę tego potrzebuje ....Amen

    OdpowiedzUsuń
  144. Św Rito Prosze cie o Nawrócenie Mojego chlopaka na dobra droge Zeby nam sie udało w zwiazku zeby Nie byl tak zadrosny Prosze

    OdpowiedzUsuń
  145. Św Rito Prosze cie o Nawrócenie Adriana Na dobra Droge i Zeby przestał byc Zadrosny i Zeby zaczoł szanowac swoich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy23.5.15

    Św Rito proszę cie o nawrócenie mojego chłopaka Krzysztofa, żeby przestał nadłuzywać alkoholu, nie robił awantur, miał czas dla rodziny i żeby więcej mnie nie zdradzał... bardzo Cie proszę pomóż mi....

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy25.5.15

    O Wielka Święta Rito,błagam o Twoje wstawiennictwo u Boga w sprawie nawrócenia mojego narzeczonego Tomasza ,wypraszam U Boga Łaski dla niego,lecz mając za sobą tak wspaniała Święta na pewno moje prośby zostaną wysłuchanie,proszę Cię o ratunek dla tego związku żeby się nie rozpadł, żebyśmy stworzyli szczęśliwą i kochająca sie rodzinę ,błagam o nawrócenie Tomasza na drogę wiary,na pchnięcie to od narkotyków i alkoholu oraz ludzi którzy mają na niego fatalny wpływ,w Tobie widzę mój ratunek o wielką Święta Rito.
    Jezu ufam Tobie,Jezu ratuj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy25.5.15

    O Wielka Święta Rito,błagam o Twoje wstawiennictwo u Boga w sprawie nawrócenia mojego narzeczonego Tomasza ,wypraszam U Boga Łaski dla niego,lecz mając za sobą tak wspaniała Święta na pewno moje prośby zostaną wysłuchanie,proszę Cię o ratunek dla tego związku żeby się nie rozpadł, żebyśmy stworzyli szczęśliwą i kochająca sie rodzinę ,błagam o nawrócenie Tomasza na drogę wiary,na pchnięcie to od narkotyków i alkoholu oraz ludzi którzy mają na niego fatalny wpływ,w Tobie widzę mój ratunek o wielką Święta Rito.
    Jezu ufam Tobie,Jezu ratuj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy5.6.15

    Św.Rito proszę Cię o łaskę nawrócenia dla mojego syna, który pogubił się w nałogach. Wypełnij jego serce i dusze wiarą i miłością. Niechaj porzuci zgubne nałogi i wróci do poprawnego życia. Módl się za niego razem ze mną.
    Zdrowaś Maryjo, łaski pełna, Pan z Tobą...
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy11.6.15

    Święta Rito, błagam o nawrócenie Doroty. Proszę, wstaw się za nią do Boga. Niech jak najprędzej dołączy do Chrystusowego Kościoła. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy19.6.15

    Święta Rito bardzo proszę wyproś u Boga łaskę nawrócenia dla syna Piotra oraz o dar trzeźwości dla męża Jacka Amen

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy25.6.15

    Święta Rito bardzo proszę wyproś u Boga łaskę nawrócenia z nalogu mojego maza i synow Oby zyli po katolicku jak Pan nasz przykazal Blagam Amen

    OdpowiedzUsuń
  153. Świeta Rito prosze cie o łaske dla moich synkow Dominika, Damiana i mojego przyjaciela Daniela, Bardzo dziekuje Amen.

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy26.6.15

    Świeta Rito prosze cie o łaske dla moich synkow Dominika i Damian, a tak ze mojego przyjaciela Daniela, Bardzo dziekuje Amen

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy2.7.15

    Święta Rito błagam o nawrócenie mojej ukochanej żony Moniki .
    Niech Twa łaska uratuje moją rodzinę . Błagam ratuj Ją .

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy2.7.15

    Święta Rito proszę Cie o nawrócenie mojego męża ,który jest uzależniany od alkoholu i niszczy nasza cala rodzinę swoimi czynami ... bardzo proszę . Amen

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy3.7.15

    Św.Rito proszę Cię o łaskę nawrócenia dla mojego syna, który pogubił się w nałogach. Wypełnij jego serce i dusze wiarą i miłością. Niechaj porzuci zgubne nałogi i wróci do poprawnego życia. Módl się za niego razem ze mną.
    Zdrowaś Maryjo, łaski pełna, Pan z Tobą...
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy4.7.15

    Sw.Rito prosze Ciebie o laske nawrocenia dla mojego syna Piotra i mojego meza . Ratuj ich prosze przed zguba , przed uzaleznieniem od gier .Amen

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy7.7.15

    Święta Rito proszę Cię o nawrócenie dla mojego taty Marka

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy12.7.15

    Święta Rito proszę Cię o nawrócenie mojej córki Kasi

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy13.7.15

    Święta Rito błagam nawróć mojego syna i poprowadź dobrą drogą pełną miłości i wiary. Módl się za jego nawrócenie od nałogów. Spraw by już więcej nie chciał iść tą drogą, by odrzucił wszelkie złe pokusy. By stał się dobrym kochającym i kochanym człowiekiem. Błagam dopomóż jemu. Módl się za niego i prowadź do dobrego życia.

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy15.7.15

    Święta Rito módl się za mojego syna. Wyproś u Pana Boga łaski nawrócenia dla niego. Spraw by porzucił nałogi, odwrócił się od złych kolegów. Błagam dopomóż jemu iść przez życie dobrą drogą. Nawróć go z tej złej. Błagam wysłuchaj mnie i módl się ze mną.

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy19.7.15

    Święta Rito, proszę Cię o nawrócenie mojego chłopaka. On wierzy w Boga po części, ale nie wierzy, że Bóg nas kocha. Nie rozumie czemu tyle niewinnych osób ginie, dlaczego, życie wygląda tak a nie inaczej. Bardzo mi na nim zależy i pragnę aby kochał Boga całym swoim sercem tak jak ja. Wysłuchaj mnie i módl się za niego i za naszą miłość.

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy21.7.15

    Św Rito proszę o nawròcenie mnie i mojej żony Jadwigi

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy21.7.15

    Święta Rito, błagam Cię o nawrócenie moje i mojego męża aby nasze małżeństwo przetrwało ten trudny dla nas czas. Abyśmy odnaleźli Boga w naszym życiu,módl się za nami...

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy22.7.15

    Swieta Rito prosze o dar uzdrowienia i nawrocenia mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy24.7.15

    Święta Rito, proszę wymódl łaskę nawrócenia dla Krystianka

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy26.7.15

    Święta Rito proszę całym sercem pomóż mi w wymodleniu u Boga nawrócenia i uleczenia mojego męża z choroby alkoholowej Amen.

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy3.8.15

    Święta Rito .. Proszę o nawrócenie dla siebie samej...uzdrów mnie.

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy18.8.15

    Święta Rito błagam Cię o Łaskę uzdrowienia duchowego i fizycznego dla Piotra. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy19.8.15

    Św. Rito proszę o nawrócenie mojego męża MARCINA i uratowanie naszego małżeństwa E.Z.

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy24.8.15

    Sw Rito uproś mi laske uratowania naszego małżeństwa przepraszam za moje grzechy błagam o nawrócenie maza p na drogę wiary rozpalenie jego serca miłością do mnie i córki niech zrozumie bledy niech myśli i tęskni niech porozmawia nie ucieka do kochanki ona niech idzie swoja droga niech nas nie krzywdzi błagam ratuj św Rito nas niech dobro zwycięży nad zlem niech ozyje milosc i wiara slubowanai poblogoslawiona ratuj Rito bo ja juz nie mam sil sprawa beznadziejna Bog zaplac

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy3.9.15

    Prosze o nawrocenie mojego ojca Zbigniewa i ulge w cierpieniu i chorobie, zeby odnalazl sens wiary i uwierzyl w milosierdzie Jezusa

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy8.9.15

    Św Rito za Twoim wstawiennictwem uproś wszechmogącego o Łaskę Wiary dla mojego syna Piotra. Spraw by wrócił na właściwą drogę.
    By stał się dobrym człowiekiem. Matka

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy9.9.15

    Św.Rito wstaw się u Pana i uproś Łaskę nawrócenia dla Piotra. Niech wróci na właściwą drogę.

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy9.9.15

    Tylko Ty Boże możesz mi pomóc i ocalić mojego syna Piotra. Ale jeżeli zechcesz inaczej , niech się Twoja wola stanie . Amen.

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy11.9.15

    Święta Rito wyproś u Boga łaski nawrócenia mojego syna. Pragnę by zaczął żyć szczęśliwie i zdrowo. Błagam dopomóż.

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy13.9.15

    Św Rito proszę Cię o doskonałe nawrócenie mojej byłej narzeczonej Justyny. Niech stanie w prawdzie ze sobą i uświadomi sobie brzydotę grzechów. Niech zwycięży miłość i prawda! Błagam

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy19.9.15

    Sw Rito błagam nawróć męża mego który nie uszanowal przysięgi malrzenskiej rani tak bardzo córkę i mnie zakończ ten kryzys uwolnij go od działań złego ducha nawróć go opamiętaj błagam ratuj nas módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  180. św. Rito prosze o nawrócenie dla mnie dla moich bliskich o uwolnienie mojego narzeczonego od alkoholizumu i wszelkich grzechów aby przejrzał na oczy proszeo o nawrócenie dla mojego brata o o chrone dla mojej mamy i siostry i wszystkich tych którzy sa bliscy memu sercu błagam .Niech Bóg mi wybaczy bo pepełniłam głupote i poprosiłąm dzisiaj szatana o pomoc w chwili mojej slabosc i bardzo tego załuje a nie chce aby szantan zrobił mi i moim bliskim krzywde!!1

    OdpowiedzUsuń
  181. Anonimowy21.9.15

    Sw Rito prosze Cie bardzo o nawrocenie mojego syna zeby stal sie dobrym czlowiekiem i zeby wkoncu dostal mieszkanie i prace prosze i blagam

    OdpowiedzUsuń
  182. Anonimowy22.9.15

    Św Rito proszę Cię upros o Łaskę nawrócenia mojej żony Katarzyny. Błagam Cię

    OdpowiedzUsuń
  183. Anonimowy22.9.15

    Św Rito proszę Cię upros o Łaskę nawrócenia mojej żony Katarzyny. Błagam Cię

    OdpowiedzUsuń
  184. Anonimowy22.9.15

    SW Rito bardzo Cie prosze o nawrocenie mojego syna Markusa zeby zacza normalne zycie i zeby w koncu dostal to mieszkanie bardzo prosze i blagam

    OdpowiedzUsuń