Modlitwa kobiety oczekującej potomstwa

O  św. Rito, chwalebna moja opiekunko, która zostałaś dana swojej mamie w późnym wieku i która nosiłaś symbolicznie imię kwiatu, spójrz na twoją pokorną czcicielkę, która niedługo stanie się matką. Ty, która w tej samej sytuacji otrzymałaś dwukrotnie godność rodzicielską i prosiłaś, aby Bóg błogosławił owoc Twojego łona i sprawiał, aby synowie twoi wzrastali w bojaźni Bożej, uproś dla mnie u Pana łaskę oglądania moich dzieci i uznania ich jako daru niebios.
 
Już teraz ofiaruję moje potomstwo Najświętszemu Sercu Jezusa i Niepokalanej Matce Bożej i oddaję je pod twoją przemożną opiekę.
 
Św. Rito, wstawiaj się za mną u Pana, abym wypełniła w macierzyństwie Jego wolę. Amen.
 
 
Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...
 
 
W: Św. Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, Augustianie - Kraków.

289 komentarzy:

  1. Anonimowy16.8.13

    Św. Rito proszę Cię o wstawiennictwo u Boga o życie i zdrowie naszego poczętego dzieciątka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy19.10.14

      Św.Rito proszę Cię o wstawiennictwo u Boga i o zdrowie poczętego dziecka.

      Usuń
    2. Anonimowy8.3.15

      Św .Rito proszę Cię o zdrowie i opiekę od Boga dla naszego poczętego dziecka .

      Usuń
    3. Anonimowy28.4.15

      proszę cię z całego serca abym mogła szczesliwie donosic ciaze ,ty juz wszystko pewnie wiesz prosze zaopiekuj sie nami ...

      Usuń
    4. Anonimowy31.5.15

      Św. Rito proszę Cię o wstawiennictwo i modlitwę do Boga o zdrowie, bezpieczny rozwój i spokojne przyjście na świat naszego poczętego dzieciątka.

      Usuń
    5. Anonimowy11.6.15

      Proszę o szczęśliwe rozwiązanie ciazy i zdrowie dla synka

      Usuń
    6. Anonimowy11.6.15

      Proszę o szczęśliwe rozwiązanie i zdrowie dla syneczka

      Usuń
    7. Anonimowy23.6.15

      św.rito daj nam cudowne dziecko,które oczekujemy na drodze adopcyjnej,aby nas pokochało,aby udało nam się je dobrze wychować

      Usuń
    8. Anonimowy6.7.15

      Święta Rito, proszę Cię bym mogła zaznać radości macierzyństwa, szczęśliwie donosiła ciążę i zdrowie dla kochanego, wyczekanego dziecka.

      Usuń
    9. Anonimowy7.8.15

      Święta Rito, błagam Cię o to, abym donosiła do października moją zagrożoną ciążę i abym nie musiała iść do szpitala, a mogła dalej leżeć w domu i być przy synku, który mnie tak bardzo potrzebuje

      Usuń
    10. Anonimowy3.10.15

      Święta Rito proszę Cię o szczęśliwy poród dla mojej córki Małgosi

      Usuń
  2. Anonimowy30.8.13

    Św.Rito proszę , wypraszaj łaski u Pana dla naszego poczętego potomstwa, aby rozwijało się zdrowo i wzrastało na Chwałę Panu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy17.10.13

    Św. Rito, blagamy Cie o wstawiennictwo u Boga dla naszego dzieciatka - prosimy o zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22.10.13

    Św.Rito proszę Cię o zdrowie dla naszego trzeciego dzieciątka,i o szczęśliwe rozwiązanie lada dzień

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy26.10.13

    Św. Rito proszę Cię o opiekę nad moim dzieciątkiem, ciąża jest zagrożona, aby rosło i zdrowo się rozwijało. Aby przyszło na świat zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy9.12.13

    Św. Rito proszę Cię o wstawiennictwo u Boga dla naszego synka, którego noszę w łonie. Proszę, opiekuj się nim, spraw by zdrowo się rozwijał i szczęśliwie zdrowy przyszedł na świat. Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy20.12.13

    Św. Rito proszę Cię opiekuj się moją kochaną córeczką która jest aniołeczkiem w domu Pana . Proszę Cię także Św. Rito wypraszaj mi łaskę zdrowego dziecka które noszę pod swoim sercem .

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy21.12.13

    św RITO PROSZĘ O SZCZĘŚLIWE DONOSZENIE MOJEJ CIĄŻY I SZCZĘŚLIWE JEJ ROZWIĄZANIE, ŻEBY MOJA HANIA URODZIŁA SIĘ ZDROWA I DAŁA NAM WIELE RADOŚCI

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy20.1.14

    ŚWIĘTA RITO PROSZĘ CIĘ O WSTAWIENNICTWO U BOGA DLA MOJEGO WNUKA LUB WNUCZKI,ŻEBY ZDROWO SIĘ ROZWIJAŁO I ŻEBY TO CO TERAZ NAS NIEPOKOI PRZEZ TWOJE WSTAWIENNICTWO POZWOLIŁO SPOKOJNIE MOJEJ SYNOWEJ CIESZYĆ SIĘ Z MACIERZYŃSTWA I SZCZĘŚLIWIE DONOSIĆ CIĄŻĘ I URODZIĆ ZDROWE DZIECIĄTKO .....

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy6.2.14

    Święta Rito, proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Boga dla mojego dzieciątka które noszę w sobie, aby zdrowo się rozwijało i zdrowe przyszło na świat. Aby poród przebiegł spokojnie wśród dobrych ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. św. Rito czuwaj nad Ewą i jej dzieciatkiem w łonie aby było zdrowe.Opiekuj sie nimi.Wstawiaj się za nimi

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy24.3.14

    św. Rito opiekuj sie Ewą i jej dzieciątkiem w łonie żeby było zdrowe.Wstawiaj się za nimi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy11.4.14

    Św.Rito proszę opiekuj się mną i dzieciątkiem w moim łonie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy21.4.14

    Św Rito proszę Cię o wstawiennictwo u Boga dla dziecka mojej córki,żeby szczęśliwie donosiła ciąże ,żeby dziecko urodziło się zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  15. Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo u Boga za moją córką na którą czekam,aby przyszła na świat zdrowa i żeby od dnia narodzin była kochana i szczęśliwa.Żebym była w stanie przekazać jej same dobre wartości.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy22.5.14

    Sw Rito dowiedzialam sie ze będziemy miec tak dlugo wyczekiwane dzieciatko prosze o opiekę i żeby sie dobrze rozwijało i rosło na chwałe PANA

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy23.5.14

    Święta Rito,

    proszę Cię o wstawiennictwo do Boga za nasze nienarodzone dziecko, o którym niedawno dowiedzieliśmy się. Proszę aby zdrowo się rozwijało i przyszło na świat w pełni sił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy3.6.14

      Święta Rito,
      dziękuję Ci za Twoją pomoc w poczęciu naszego dziecka. Proszę, byś nad nim czuwała, by się rozwijało i szczęśliwie przyszło na świat.

      Usuń
    2. św. Rito dziękuję Ci za twoją pomoc we wszystkich sprawach o które proszę. teraz błagam o szczęśliwe donoszenie tej zagrożonej ciąży, aby dzieciątko się zdrowo rozwijało i szczęśliwie przyszło na świat

      Usuń
    3. Anonimowy11.7.14

      św,Rito proszę o donoszenie mojej zagrożonej ciąży, aby dzieciątko zdrowo się rozwijało i szczęśliwie przyszło na świat abym mogła cieszy się upragnionym macierzyństwem oddal wszystkie lęki które mnie trapią

      Usuń
    4. Anonimowy5.9.15

      sw. Rito prosze Cie o zdrowie dla mojego dziecka oddal ode mnie leki

      Usuń
  18. Anonimowy10.7.14

    Święta Rito dziękuję za łaskę którą otrzymałam poprzez Twoje wstawiennictwo. Czuwaj nad moim poczętym dzieciątkiem by dobrze rozwijało się a potem szczęśliwie przyszło na świat.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy10.7.14

    Święta Rito proszę Cie o wstawiennictwo u Pana czuwaj nademna i moim dzieckiem w łonie

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy10.7.14

    Święta Rito proszę Cie o wstawiwnnictwo u Boga bym mogla szczęśliwie donosić ciążę i urodzić zdrowe dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy17.7.14

    Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo do Pana Boga i donoszenie mojej zagrożonej ciązy

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy24.7.14

    Święta Rito proszę Cie a zarazem dziękuję ze jestem w ciąży , proszę Cie aby moje dziecko rozwijało się prawidłowo i żeby urodziło się zdrowe , proszę miej je w swojej opiece i mnie także . Proszę Cie także o opiekę nad moja 18 letnia córka Olcią . Wstawiaj się za moimi prośbami do Naszego Pana Boga . Amen

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy27.7.14

    Święta Rito,dziękuję ci za długo oczekiwaną ciąże,proszę Cię aby moje dzieciątko rozwijało się prawidłowo i aby urodziło się zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy2.8.14

    Św.Rito proszę Cie o wstawiennictwo i modlitwę za mojego synka ktorego noszę pod sercem,proszę aby rozwijal się zdrowo i urodzil się terminie. Wspieraj nas, jego rodziców w oczekiwaniu na naszego synka.Kinga

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy6.8.14

    Kochana Św Rito , proszę o wstawiennictwo do Pana Naszego, dla mnie i mojego męża , aby dane nam było poznać smak macierzyństwa i ojcostwa , aby w naszym domu w końcu zawitalo szczęście . Mariola i Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy7.8.14

    Święta Rito bardzo Cię proszę o wsrawiennictwo do naszego Pana, by moja siostra urodziła już swoje kochane dziecko. Opiekuj się nimi św Rito. Dziękuję Ci że czuwałaś przy moim porodzie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy10.8.14

    Św Rito dziękuje za siłę jaką mi dajesz, proszę o rychłe i szczęśliwe rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy12.8.14

    O szczęśliwe rozwiązanie dla Ewy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy29.8.14

    O nawrocenie i szczesliwe rozwiazanie dla Patrycji

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy13.9.14

    Proszę o szczęśliwe rozwiązanie 19 września poprzez cesarskie cięcie i o spokój ducha,aby wewnętrznie się uspokoila. Proszę SW. Rito wysluchaj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy25.9.14

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo u Pana Naszego dla mojej córki Katarzyny i jej dzieciątek by dobrze się rozwijały i szczęśliwie przyszły na świat.Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy26.9.14

    Święta Rito proszę Cię o zdrowie dla mojego nienarodzonego dziecka,aby badania wykazały iż rozwija się zdrowo na chwałę Pana Naszego.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy15.10.14

    Święta Rito, proszę wstawiaj się u Boga za nadzym poczętym dzieciątkiem. Wyproś mu łaskę zdrowia i szczęsliwych narodzin.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy16.10.14

    Święta Rito, zanieś moje podziękowania za długo wyczekiwaną ciążę przed oblicze Pana i wstaw się za moim dzieckiem aby było zdrowe i żeby poród był bez komplikacji. dojrzała matka

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy2.11.14

    Św. Rito , proszę Cię o wstawiennictwo u Naszego Pana Jezusa Chrystusa za moje poczęte dzieciątko , o jego zdrowy rozwój w moim łonie i szczęśliwe przyjście na świat na Chwałę Pana Jezusa . Amen

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy4.11.14

    Święta Rito, proszę Cię o potomstwo, wraz z mężem staramy się o nie. O życie i zdrowie dla maleństwa!

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy13.11.14

    Przez wstawiennictwo naszej ukochanej Matki Maryi proszę o modlitwę do dobrego Boga z prośbą o zdrowie i bezpieczeństwo dla mojej siostry Agnieszki i jej poczętego maleństwa, by urodziło się zdrowe, rosło w łasce u Boga, w miłości u rodziców i bliźnich oraz dobroci u ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy22.11.14

    Sw.Rita prosze cie upros u Pana łaske szczesliwego rozwiazania dla corki i zdrowia dla dziecka i dla niej .Niech Pan Bog czuwa nad nimi i strzeze od wszelkiego zła.Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy24.11.14

    Święta Rito, proszę o wstwiennictwo u Pana o zdrowie i szczęśliwe rozwiązanie dla mojego 3 dzieciątka, które noszę pod swoim sercem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy16.12.14

    Święta Rito czuwaj nad moim dzieciątkiem które mam w łonie, wstaw się za nim u naszego Pana Boga aby szczęśliwie się urodził i był zdrowy. Amen

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy19.12.14

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo u naszej ukochanej Matki Maryi i Naszego Pana Jezusa Chrystusa,proszę Cie aby moja córeczka którą nosze pod sercem rozwijała się dobrze i urodziła się zdrowa, bym szczęśliwie mogła donosić ciąże,oraz o szczęśliwe rozwiązanie.Dominika

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy21.12.14

    Św. Rito proszę Cie o wstawiennictwo u Pana, abym donosila moja zagrożoną ciaże i coreczka którą noszę pod sercem urodziła sie zdrowa.

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy26.12.14

    Św. Rito proszę o opiekę nad moim nienarodzonym jeszcze dzieckiem. Zebym szczesliwie donosila ciążę a dzieciątko było zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy27.12.14

    Św. Rito proszę o wstawiennictwo u Pana o moje poczęte dziecko, które noszę pod sercem, niech rośnie i rozwija się zdrowo w mym łonie. Niech moje dzieciątko przyjdzie na świat silne i zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy7.1.15

    Święta Rito błagam cię o wstawiennictwo u Boga. Proszę aby nasze dzieciątko było zdrowe i było pociechą dla Boga i ludzi. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy12.1.15

    Św. Rito wyproś u Pana naszego o opiekę nad moim nienarodzonym jeszcze dzieciątkiem. Żebym szczesliwie donosila ciążę i dziecko było zdrowe na chwałę Pana Naszego Jezusa Chrystusa.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy17.1.15

    Św. Rito, Proszę wybłagaj dla mnie i mojego dziecka które noszę pod sercem zdrowie, łaskę spokoju podczas oczekiwania na narodziny upragnionego dziecka, wspieraj mnie w trudach które znoszę. Amen

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy19.1.15

    Św.Rito proszę o pomoc i łaskę dla mojej kochanej siostry Agnieszki, aby udało jej się donosić ciążę, aby urodziła zdrowego wyczekiwanego dzidziusia. Proszę również o spokój w jej sercu i wiarę.. Proszę abyś zaopiekowała się dzidziusiem, którego siostra poronila, proszę o dużo miłości i wsparcia. Św. Rito tyś moją nadzieją. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy21.1.15

    Św. Rito proszę Cię o wstawiennictwo u Pana za moje dziecko, ktörego oczekuję. Żeby się udało i urodziło sìę zdrowe. Proszę...

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy23.1.15

    Swieta Rito, prosze o wstawiennictwo za dzidziusia ktorego nosze w sobie, aby przetrwal ten krytyczny czas, aby udalo sie donosic ciaze i urodzic zdrowe dzieciatko. Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy23.1.15

    Święta Riro proszę o opiekę dla naszego nienarodzonego maluszka. Opiekuj się Nim i Jego Mamą.
    Waldek.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy27.1.15

    święta Rito nie pozwol by poraz 8 dziecko odeszło z mojego łona.Blagam Cię uproś w niebie narodziny dla mojego dziecka

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy28.1.15

    Św.Rito proszę Cie o wstawiennictwo u Pana Boga.Proszę Cie żeby synowa Dorota donosiła ciąże i urodziła zdrowe dzieciątko.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy29.1.15

    Św Rito proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Boga i Matki Bożej aby nasza córeczka urodziła się zdrowa, proszę Cię również o pomoc, siłę i odwagę podczas porodu. Tyle razy mi pomoglas proszę bądź z nami i teraz Św Rito.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy30.1.15

    Sw Rito prosze Cie zebym szczesliwie donosila te ciaze

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy31.1.15

    Proszę Św. RITO o szczęśliwe rozwiązanie.O zdrowie dla naszego Fabianka, którego oczekujemy.Dziękujemy za ten Dar.

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy3.2.15

    Święta Rito. Proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Boga, aby moje nienarodzone dziecko, którego życie jest zagrożone mogło przyjść na świat zdrowe i żyć ku chwale Pana Naszego.

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy18.2.15

    Św Rito proszę cię o łaskę dla naszego poczętego dziecka, aby serduszko się rozkręciło i mogło przyjść na świat. Ku chwale Pana Boga naszego. Amen

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy25.2.15


    ŚW Rito proszę o łaskę dla mojej córki Ani i dla dzieciątka które nosi o szczęśliwe rozwiązanie i zdrowie dla niej i dzieciątka. Ku chwale Pana naszego.Amen

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy26.2.15

    Św Rito proszę o łaskę dla córki Ani i jej nienarodzonego maleństwa .Amen





    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy27.2.15

    Św. Rito pomogłaś mi już wiele razy proszę Ciebie i tym razem o łaskę życia i zdrowia dla mojego poczętego dzieciątka na które czekałam 20 lat. Wypraszaj Proszę o łaski u Pana Naszego Amen

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy27.2.15

    Św Rito proszę o łaskę dla córki Ani i dzieciątka.Amen

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy28.2.15

    Proszę Cię, św Rito, o wstawiennoctwo u Pana, by poród zaczął się samoistnie zanim lekarze zdecydują,że trzebs go wywoływać. Amen

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy1.3.15

    Św Rito proszę o wstawiennictwo i zdrowie dla Ani i dzieciątka .Amen





























    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy2.3.15

    Swięta Rito, błagam Cię o łaskę zdrowia i życia dla naszego niedawnego poczętego maleństwa oraz siłe, żeby udało mi sie donosić Ta ciążę.

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy2.3.15


    św Rito proszę o wstawiennictwo u Pana o zdrowie dla córki Ani i jej nienarodzonego dzieciątka .Amen

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy4.3.15

    Św. Rito błagam Cię o szczęśliwe donoszenie ciąży oraz dobry rozwój dziecka. Jeśli ciąża będzie przebiegać prawidłowo, to dzięki Twojemu potężnemu wstawiennictwu urodzę dziecko 22 października. Proszę o Twoją opiekę i wstawiennictwo u Pana Boga Wszechmogącego. Amen

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy4.3.15

    św Rito proszę o wstawiennictwo o zdrowie dla córki Ani i dzieciątka które w sobie nosi o szczęśliwe rozwiązanie .
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy7.3.15

    św. Rito proszę o łaskę dla córki Ani i dzieciątka żeby szczęśliwie przyszło na świat i oby córka dobrze zniosła poród .Amen

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy8.3.15

    św Rito pomóż mojej córce i wstaw się u Pana
    naszego o zdrowie dla córki Ani i maleństwa oby wszystko pomyślnie przebiegło .Amen

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy10.3.15

    św .Rito dziękuje ci za łaskę za szczęśliwe rozwiązanie córki ani wstaw się za moimi dziećmi Kasią i Anią i wnukami oby zdrowo rosły a matkom daj siły w mądrym wychowaniu
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy11.3.15

    dziękuje św Rito za łaskę i proszę o zdrowie córki i wnuczki Amen

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy16.3.15

    Święta Rito, proszę, wstaw się u Pana, aby moje dzieciątko urodziło się zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy19.3.15

    Św. Rito,proszę Cię, uproś mi u Boga aby córeczka, którą noszę w łonie urodziła się zdrowa, szczęśliwie przyszła na świat, aby mój synek dalej rósł zdrowy i dalej rozwijał się tak dobrze i mądrze jak do tej pory. Poprzyj moje prośby u Pana Naszego, Amen

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy27.3.15

    Święta Rito wybłagaj u naszego Pana w imieniu moim i narzeczonego o błogosławieństwo i zdrowie dla naszego poczętego skarba aby moja ciąża przebiegła zdrowo i bez komplikacji i aby dziecko urodziło się silne i zdrowe. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy31.3.15

    Św. Rito proszę Cię o to aby moje dzieciątko urodziło się zdrowe i o czasie, aby choroba, która mnie dotknęła nie zaszkodziła dziecku. Amen

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy3.4.15

    Święta Rito błagam Cię o zdrowie mojego dzieciątka które nosze pod sercem i aby moja choroba nie zaszkodziła mu. Tak długo na niego czekałam....jeszcze raz proszę o zdrowie dla niego.........

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy15.4.15

    Sw Rito prosze Cie o wstawiennictwo i pomoc w donoszeniu ciazy i urodzeniu zdrowego dzieciatka. Blagam niech moje nienarodzone dziecko rozwija sie zdrowo w mym lonie, niech urodzi sie bez kompliacji i rosnie na Boza chwale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14.9.15

      Kochana sw Rito. Znow lezac w spitalu ponawiam swoja prosbe. Prosze spraw by Witus urodzilcie zdrowy o czasie w pazdzierniku.

      Usuń
  79. Anonimowy26.4.15

    Święta Rito proszę o zdrowie dla dzieciątka w moim łonie. Aby mogło się jeszcze minimum 2 tygodnie rozwijać w brzuszku i urodziło się silne i zdrowe.
    proszę aby jutrzejsze wyniki wyszły dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy30.4.15

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo u Pana Naszego dla mojej synowej Sylwii i jej dzieciątek by szczęśliwie przyszły na świat, urodziły się bez powikłań silne i zdrowe.Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  81. SWIĘTA RITO PROSZĘ CIĘ O WSTAWIENNICTWO U BOGA NAJWYŻSZEGO I POMOC W URODZENIU ZDROWEGO DZIECIATKA PROSZĘ WYSŁUCHAJ MOJEJ PROSBY TAK BARDZO SIĘ BOJĘ ZEBY DZIECKO BYŁO ZDROWE PONIEWAŻ BRAŁAM LEKI W CIAŻY KTÓRE MOGŁY ZASZKODZIĆ MOJEMU SŁONECZKU OD MAWIAM CODZIENNIE NOWENNE POMPEJANSKA ALE CHĆĘ JESZCZE CIEBIE PROSIĆ OWSTAWIENNICTWOI MODLITWE ZA DZIECKO

    OdpowiedzUsuń
  82. ŚWIĘTA RITO PROSZĘ O MODLITWĘ I WSTAWIENNICTWO U PANA BOGA NAJWYZSZEGO ZEBY WYSŁUCHAŁ MOICH PRÓSB W CODZIENNEJ MOJEJ MODLITWIE O ZDROWIE DLA MOJEGO NIENARODZONEGO DZIECIATKA PONIEWAZ PRZYJMOWAŁAM LEKI KTÓRE MOGŁY MU ZASZKODZIĆ BARDZO BARDZO PROSZĘ O MODLITWE

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy3.5.15

    RITO proszę o zdrowe dziecko

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy4.5.15

    Sw Rito za Twoim wstawiennictem prosze o urodzenie zdrowego dziecka i aby Pan Bog obdazyl mnie upragniona coreczka.

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy6.5.15

    Święta Rito prosze Ciebie o wstawiennictwo do Boga o dzisiejszy szczesliwy porod moich blizniakow Laury i Gracjanka .Prosze o modlitwe .Kasia

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy7.5.15

    Święta Rito, proszę Cię o wstawiennictwo u Pana Boga abym urodziła zdrowego dzidziusia i żeby zdrowo się rozwijało. Druga moja ciąża zakończyła się martwym dzieciątkiem :( Tak bardzo bym chciała aby wszystko tym razem zakończyło się pomyślnie, żeby dzidziuś urodził się zdrowy. Bardzo proszę o wstawiennictwo... Amen

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy12.5.15

    Św Rito dwa lata temu prosiłam o Twoje wstawiennictwo, abyśmy mogli cieszyć się naszym dzieckiem uprawnionym i długo wyczekiwany. Dziś dziękuję Ci za dar poczęcia i proszę, aby nasze dziecko było zdrowe i mądre. Aby poród przebiegł pomyslnie, abyśmy umieli wychować je na chwałę Boga. Z całego serca dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy13.5.15

    SW Rito blagam Cie o wstawiennictwo u Boga by moje dziecko urodziło się całe i zdrowe , moja ciąża jest zagrożona

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy15.5.15

    Swieta Rito prosze miej w opiece naszego kochanego synka i pozwol szczesliwie donosic ciaze i szczesliwie urodzic naszego synka... Amen

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy19.5.15

    Św. Rito blagam Cie o wstawiennictwo i potrzebne laski dla moich poczetych dzieci, ktore Żona nosi pod sercem. Prosze aby ciaza dotrwala do bezpiecznego momentu aby dzieci prawidlowo sie rozwijaly i zdrowo rosly. Blagam Cie aby urodzily sie zdrowe. Abysmy mogli je wychowac na madrych ludzi niosacych dobro dla swiata i milujacych Pana.

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy19.5.15

    Święta Rito proszę miej w opiece mnie i mojego maluszka aby poczekał pod moim sercem nabieral zdrowia i sił. Święta Rito pomóż nam.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy20.5.15

    Święta Rito proszę miej w opiece mojego malutkiego synka aby nie spieszył się z narodzinami tylko nabieral sił i zdrowia. Pomóż nam Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy25.5.15

    gaj u Mateńki tą łaskę

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy25.5.15

    Święta Rito błagam o szczęśliwy poród i zdrowe dzieciątko dla mojej córki wstaw się do naszej Mateńki w tej intencji

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy25.5.15

    Święta Rito błagam o szczęśliwy poród i zdrowe dzieciątko dla mojej córki Kasi wstaw się u naszej Mateńki w tej intencji

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy25.5.15

    Święta Rito błagam o szczęśliwy poród i zdrowe dzieciątko dla mojej córki Kasi wstaw się u naszej Mateńki w tej intencji

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy25.5.15

    Święta Rito błagam o szczęśliwy poród i zdrowe dzieciątko dla mojej Kasi wstaw się u naszej Mateńki w tej intencji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy29.5.15

      Święta Rito wstawiaj się za mną do Boga o prawidłowy rozwój i zdrowie mojego dzieciątka,które noszę pod sercem. Proszę o to, aby budowa łożyska uregulowała się. Pomóż nam Święta Ŕito

      Usuń
  98. Anonimowy26.5.15

    Święta Rito proszę Cie a zarazem dziękuję ze jestem w ciąży , proszę Cie aby moje dziecko rozwijało się prawidłowo i żeby urodziło się zdrowe , proszę miej je w swojej opiece i mnie także. Emilia

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy26.5.15

    święta Rito proszę o szczęśliwe donoszenie ciąży i szczęśliwy poród i zdrowie dla mojego maluszka

    OdpowiedzUsuń
  100. Święta Rito wstawiaj się za mną do Boga o prawidłowy rozwój i zdrowie mojego dzieciątka,które noszę pod sercem. Proszę o to, aby budowa łożyska uregulowała się. Pomóż nam Święta Ŕito

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy29.5.15

    Święta Rito wstawiaj się za mną do Boga o prawidłowy rozwój i zdrowie mojego dzieciątka,które noszę pod sercem. Proszę o to, aby budowa łożyska uregulowała się. Pomóż nam Święta Ŕito

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy31.5.15

    Swieta Rito miej w opiece mnie i naszego Malutka aby urodzil sie caly zdrowy i w terminie.Nic jie jest wazniejsze niz jego zdrowie i zycie.Blagam

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy1.6.15

    Św. Rito proszę Cię o zdrowie i prawidłowy rozwój dla naszego maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy2.6.15

    Św. Rito proszę Cię o wstawiennictwo u Boga o życie i zdrowie naszego poczętego dzieciątka

    OdpowiedzUsuń
  105. Swieta Rito blagam o laski dla mojego dzieciatka ktore wlasnie nosze w sobie zebymym donosila i urodzila zdrowe tez chciala bym prosic o laski mojej kuznki kamili ktora ma ciaze zagrozona blagam aby donosila ta ciaze i dzieciatko rowniez urodzilo sie zdrowe wstaw sie zanami

    OdpowiedzUsuń
  106. Swieta Rito prsze o wstawienie sie u Boga ojca niebieskiego o zycie i zdrowie naszego poczetego dzieciatka a takze mojej kuzynki kamili ktora viaza jest zagrorzona blagam wstaw sie za nami

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy6.6.15

    Św Rito do Ciebie znowu przychodzę tak ja 2 lata temu i proszę znowu o zdrowie dla mojej córki i dziecka które nosi pod sercem.Wstaw się proszę u naszego Pana Boga Wszechmogącego za nią o szczęśliwy przebieg ciąży i porodu.2 lata temu wola naszego Pana była inna i zabrał nam to dziecko,tego aniołka na którego tak bardzo czekaliśmy i cieszyliśmy się.Św Rito Wiesz jak córka to przeżyła wspomóż mnie w moich modlitwach do Boga naszego.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy7.6.15

    Sw. Rito proszę o szczesliwe rozwiązanie 18 czerwca (cc). Blagam Cię aby nasza, tak dlugo wyczekiwana coreczka urodzila sie zdrowa. Proszę Cię także o zdrowie i sily dla mnie i mojego męża abysmy z radością mogli opiekować sie naszym największym Skarbem.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy15.6.15

    Św Rito proszę wstaw się u Serca Jezusowe za moją córką i uproś łaskę zdrowia dla niej i jej maleńkiego dziecka które nosi pod sercem,o szczęśliwy przebieg ciąży i porodu.

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy16.6.15

    Św. Rito, proszę Cię o wstawiennictwo w mojej sprawie, bym szczęśliwie donosila zagrożoną ciążę oraz by kolejne badanie wykluczyło ryzyko choroby o której dzisiaj się dowiedziałam od lekarza.

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy16.6.15

    Święta Rito, modlę się i proszę o wstawiennictwo Ciebie w intencji naszego poczętego dzieciątka. O zdrowie i siłę. Daj także nam wszystko co potrzebne. Przede wszystkim zdrowia i bezpieczeństwa. Oddaje Tobie kochana Rito.

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy17.6.15

    Swieta Rito,prosze Ciebie o zdrowe dziecko,zdrowa spokojna ciaze i szczesliwe rozwiazanie dla mojego dziecka,ktore od trzech tygodni jest ze mna.

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy18.6.15

    Święta Rito, bardzo Cię proszę o szczęśliwy przebieg ciąży i o szybki i bezproblemowy poród pod koniec października, chociaż podobny do tego, jaki miałam z synkiem trzy lata temu. Proszę Cię o zdrowie dla mojego maleństwa i siłę dla mnie, abym dała radę pomimo tylu przeciwności. Dziękuję zarazem, za mojego synka, ktory jest dla mnie wielkim Darem.

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy19.6.15

    Święta Rito, prosze o Twoje wstawiennictwo u Pana Boga, aby nasze dzieciątko urodziło się zdrowe,aby wszystkie przypuszczenia okazały sie pomyłką. Miej nasza rodzinę w dwojej opiece. Ania

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy22.6.15

    Świętą Rito,
    Prosimy Cię o Twoje wstawiennictwo u Pana Boga i Jana Pawła II o szczęśliwy poród, żeby nasz synek urodził się zdrowy. Ania i Damian.

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy22.6.15

    Świętą Rito, proszę Cię o wstawiennictwo do Pana Boga i Jana Pawła II o szczęśliwy poród i żeby nasz synek urodził się zdrowy.
    Ania i Damian.

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy1.7.15

    Św Rito módl się za moje dzieciateczko zagrożone...

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy2.7.15

    Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo alby nasze maleństwo przetrwało i było nasZym największym szczęściem Natalia i Karol

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy2.7.15

    święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo, żebym szczęśliwie donosiła ciążę i urodziła zdrowe bliźnięta. Czuwaj nad nami Daj mi siłę. Paulina

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy2.7.15

    Św.Rito dopomóż mi aby moje dziecko rosło w moim łonie i rozwijało się i było zdrowe....

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy5.7.15

    Modlę sie za dziecko w moim łonie. Oddaję Tobie Rito.

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy7.7.15

    Św Rita błagam o wstawiennictwo aby dziecko w moim łonie było zdrowe na duchu i ciele.

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy7.7.15

    Święta Rito miej w opiece moją siostrę Ewę i mnie żebyśmy szczęśliwie donosiły ciąże i urodziły zdrowe dzieci.Miej Nas w opiece wstaw się za nami

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy8.7.15

    Święta Rito,blagam by nasze dzieciątko prawidlowo sie rozwijalo i przyszlo na swiat za7 miesiecy dajac nam szczęście...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13.7.15

      sw. Rito miej pod swoja opieka moja cörke i dzieciatko w jej lonie - ona jest w stanie blogoslawionym - 2 tygodnie przed porodem

      Usuń
  125. Anonimowy10.7.15

    Św. Rito proszę Cię o wstawiennictwo u Boga o życie i zdrowie naszego poczętego dzieciątka

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy22.7.15

    Świeta Rito, Tobie powierzyłam losy mojego nienarodzonego dziecka i przez Twoje wstawiennictwo proszę o szczęśliwe rozwiązanie. Spraw,aby nasz synek szczęśliwie przyszedł na ten świat i cieszył nas dobrym zdrowiem na większą chwałę Twojego Imienia.

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy22.7.15

    Święta Rito proszę wyproś łaskę o narodziny zdrowego dziecka przez Weronikę i Michała

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy22.7.15

    Święta Rito wyproś łaskę u Boga o narodziny zdrowego dziecka przez Weronikę i Michała

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy24.7.15

    Święta Rito! Za Twoim pośrednictwem pragnę podziękować Dobremu Bogu za cud poczęcia dzieciątka tak upragnionego.Proszę uproś dla niego wszelkie łaski, abym postępowała zawsze zgodnie z wolą Bożą, abym dbając o siebie zapewniła dziecku zdrowy rozwój. Niech Dobry Bóg błogosławi i ochrania je od zagrożeń. Proszę o natchnienia Ducha Świętego, aby pomógł mi trafić do dobrego lekarza, który troskliwie poprowadzi mnie w czasie ciąży i swoją wiedzą pomoże szczęśliwie urodzić się dziecku. Chwała bądź Bożemu Sercu przez które stało się nam zbawienie, Jemu cześć i chwała a wieki wieków ! Amen. Bożena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy31.7.15

      Święta Rito! Dziękuję za wysłuchanie mojej prośby i postawienie na mojej drodze dobrego lekarza. Ufam Bogu, że pozwoli mi cieszyć się narodzinami mojego dziecka. Ofiaruję moje dzieciątko Najświętszemu Sercu Jezusa i Niepokalanej Matce Bożej i oddaję je pod twoją Święta Rito opiekę. Uwielbiaj duszo moja chwałę Pana mego! Chwała Panu Bogu, że wysłuchał próśb niegodnej czcicielki. Święta Rito wstawiaj się za mną u Boga, aby każdego dnia Dobry Bóg czuwał nade mną, moim mężem i naszym dzieciątkiem. Jezu ufamy Tobie! Bożena

      Usuń
    2. Anonimowy30.8.15

      Święta Rito! Błagam o cud, aby Dobry Bóg nie pozwolił umrzeć naszemu dziecku! Tak bardzo Cię proszę, wiem, że po ludzku może być już za późno, ale dla Boga nie ma nic niemożliwego. Błagam Cię św. Rito! Wstaw się za mną! Bożena

      Usuń
    3. Anonimowy3.9.15

      Święta Rito! Proszę opiekuj się moim dzieckiem. Ufna w Boże miłosierdzie mam nadzieję, że Pan Bóg pozwoli mi i mojemu mężowi cieszyć się z narodzin naszego dziecka. Tymczasem proszę święta Rito o Twoje wstawiennictwo za mną u Boga .Bożena

      Usuń
    4. Anonimowy17.9.15

      Dziękuję Święta Rito za Twą opiekę, dziękuję za dobre wyniki badań prenatalnych naszego dziecka. Proszę wstawiaj się za mną u Boga, aby strzegł i ochraniał nasze dziecko od wszelkich zagrożeń. Proszę o dalszą opiekę święta Rito! Bożena

      Usuń
  130. Anonimowy1.8.15

    Świata Rito proszę o Błogosławieństwo dla mojego synka Filipka, którego noszę w łonie, żeby rósł zdrowy i prawidłowo się rozwijał. Proszę o szczesliwe do noszenie ciąży i szczesliwe rozwiazanie.

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy5.8.15

    Świata Rito proszę o Błogosławieństwo dla mojej córeczki Oliwki, którą noszę w łonie, pod Swoim sercem żeby rosła zdrowa i prawidłowo się rozwijała i urodziła się zdrowiutka. Proszę o szczęśliwe rozwiązanie i Zdowie dla Nas.

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy5.8.15

    Św. Rito blagam Cie miej w opiece mojej siostry dzieciatko dobiero poczete a juz zagrozone,upros U Pana ta laske dla nich na ktore tak bardzooo dlugo czekali...miej mame i jej piczete dziecko w lasce i opiece...Prosze z calego sercca.

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy22.8.15

    Sw Rito dopomoz mi aby moje dzieciatko rozwinelo sie i bym mogla na usg zobaczyc juz namiastke naszej milosci blagam z calego serca takze o to by wszyscy ktorzy pragna dziecka zostali wysluchani gdyz to najpiekniejsze co moze spotkac rodzicow.wysluchaj cie nas.

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy22.8.15

    Św.Rito błagam o Twoje wstawiennictwo u Boga Wszechmogącego o nasze dopieroco poczęte Dzieciątko.Błagam o szczęsliwe donoszenie i szczęśliwy poród naszego zdrowego Dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy29.8.15

    Święta Rito, proszę Cię o to, żeby moja druga ciąża przebiegała prawidłowo i żeby na świat przyszedł w kwietniu cały i zdrowy maluszek.

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy30.8.15

    kochana sw rito pomoz mi blagam z calego serduszka matki pragnacej uchowac ciaze blagam cie zlituj sie nad naszym losem

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy1.9.15

    Św. Rito proszę Cię aby moje dziecko jak najdłużej było w moim łonie. Rozwijało się prawidłowo. Nie zabierając mi tego szczęścia. Wstaw się za mnie u Pana Boga i Matki Św .Amen.

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy1.9.15

    Kochana Sw Rito, Prosze wyblagaj dla nas u Boga laske macierzynstwa, abysmy wkrótce z mezem mogli cieszyc sie wyczekanym potomstwem. Dziekuje. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy4.9.15

    Sw, Rito prosze Cie o wstawiennictwo za moje nienarodzone dziecko aby bylo zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy6.9.15

    św. Rito opiekuj sie Anią i jej dzieciątkiem w łonie żeby było zdrowe.Wstawiaj się za nimi.

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy6.9.15

    Święta Rito, proszę Cię o to, żeby moja druga ciąża pierwsza zakończona śmiercią dziecka przebiegała prawidłowo i żeby na świat przyszedł w lutym cały i zdrowy maluszek.

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy8.9.15

    Święta Rito! Proszę czuwaj nad moim nienarodzonym dzieckiem, aby się zdrowo i prawidłowo rozwijało, oddalaj od niego wszelkie zagrożenia. Proszę Cię wstaw się u Boga, aby dał mi pokój serca i sprawił, że zniknie lęk o dziecko, który stale mi towarzyszy. Tylko w Bogu moja nadzieja. Święta Rito módl się za nami! Bożena

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy11.9.15

    Św. Rito,
    błagamy z całego serca o wstawiennictwo u Najwyższego, by podejrzenie wady genetycznej u naszego kochanego Maluszka okazała się pomyłką i aby nasz długo wyczekiwany Cud urodził się w kwietniu 2016 cały i zdrowy. Nie mamy już wpływu na wyniki badań, ale głęboko wierzymy, że modlitwa sprawi, że stanie się dla nas kolejny cud...
    Alicja i Piotr

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy14.9.15

    Św. Rito,proszę Cię o zdrowie dla mojego nienarodzonego dziecka i mądrość dla mnie,bym mogła w Bogu z pokorą podjąć się wraz z mężem jego wychowania.

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy14.9.15

    Św Rito , proszę Cię o szczęśliwe donoszenie ciąży. Tak długo prosilismy Boga o maleństwo i nasze modlitwy zostały wysłuchane

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy16.9.15

    O kochana Sw Rito, dziekuje Ci za laske macierzynstwa, o która tak bardzo prosilam Milosiernego Boga przez Ciebie i która to laska zostala mi dana. Prosze wyblagaj takze u Boga zdrowie naszego nienarodzonego dzieciatka, aby dobrze rowijalo sie pod moim sercem w czasie najblizszych 9 miesiecy. Sw Rito, prosze, módl sie za nami i wspomagaj nas laska swoja. Dziekuje. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy18.9.15

    Święta Rito, błagam Cię o wstawiennictwo przed Panem naszym i Matką Najświętszą o łaskę donoszenia zagrożonej ciąży i łaskę życia w zdrowiu naszego trzeciego dzieciątka wraz z jego braćmi i kochającymi rodzicami-Panie, niech się święci wola Twoja, Jezu ufam Tobie, pod Twoją obronę uciekam się Święta Boża Rodzicielko, Amen.

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy23.9.15

    Święta Rito, bardzo Cię proszę o zdrowie dla mojego Maleństwa, aby skarb na którego tak czekaliśmy prawidłowo się rozwijał i szczęśliwie przyszedł na świat.Ola

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy23.9.15

    Św Rito błgamy cie o zdrowie dla naszego nienarodzonego synka aby urodził sie silny i zdrowy miej nas w opiece pomóż nam błagamy cie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy27.9.15

    Święta Rito prosze Cie abys wyjednala mi laske donoszenia i urodzenia naszego synka. Wstaw sie do Boga za mna pomimo strachu i leku jaki towarzyszy mi kazdego dnia mam nadzieje ze wstawisz sie za mna i uprosisz mi laske. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy18.10.15

    Św. Rito błagam Cie o wstawiennictwo i modlitwę o moje poczęte dzieciątko, które jest ukojeniem mojej duszy po stracie dziecka. Kilka miesięcy temu stracilam nienarodzone dziecko, Ty wiesz jak cierpialam. Teraz kiedy Bog obdarzyl mnie łaską i oczekuje dzieciatka prosze i błagam o zdrowie dla mojego dzieciatka, aby caly czas oczekiwania byl dla mnie i mojego męża czasem szczescia i radości. Blagam Cie Św Rito wysluchaj mojej modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy18.10.15

    Święta Rito proszę Cię o opiekę dla mojego nienarodzonego dziecka bym mogła je szczęśliwie odnosić i urodzić. Amen

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy19.10.15

    Swieta Rito! prosze o cudowny dar narodzin dziecka,ktore ma przyjsc wkrotce na swiat.Amen.

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy19.10.15

    Święta Rito błagam Cie o łaskę i wstawiennictwo u Boga za zdrowie mojej poczetej córeczk. Prosze o cud zeby wada genetyczna jaka jest podejrzewana okazała się falszywym znakiem. W kwietniu tego roku stracilam dziecko i moim jedynym celem jest urodzić zdrowe dzieciątko. Błagam upros dla mnie łaskę u Pana. Jeden krzyż juz będę nosiła do konca życia. Amen. Marta

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy20.10.15

    Święta Rito! Dziękuję za wszystkie łaski dotąd otrzymane. Proszę o dalszy zdrowy i prawidłowy rozwój mojego dziecka. Proszę opiekuj się nim i ochraniaj je od zła, abym mogła w marcu cieszyć się z jego narodzin.Bożena

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy26.10.15

    św.Rito proszę Cię abyś wyjednała u Boga łaskę zdrowego rozwoju i aby urodziło się zdrowe dziecko mojej siostrzenicy

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy26.10.15

    św.Rito proszę Cię abyś wyjednała u Boga łaskę zdrowego rozwoju i aby urodziło się zdrowe dziecko mojej siostrzenicy

    OdpowiedzUsuń
  158. św.Rito proszę Cię o modlitwę u Jezusa Miłosiernego i Matki Najświętszej łaskę rozwoju zdrowego dziecka św.Rito módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy3.11.15

    św. Rito proszę Cię o dużo siły dla Mnie i Mojego maleństwa które,niedługo się narodzi oby był ZDROWY

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy6.11.15

    Św. Rito proszę cię o łaskę szczęśliwego donoszenia i urodzenia dziecka u mojej siostry.

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy12.11.15

    Św. Rito prosze cie o wstawiennictwo u Boga o szczesliwe donoszenie mojego dzidziusia, o zdrowie dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy14.11.15

    Święta Rito! Dziękuję za otrzymane łaski, za dobre wyniki badań mojego nienarodzonego dziecka i moje wyniki badań. Proszę o Twoją opiekę nad nami, o zdrowie, dalszy prawidłowy rozwój i szczęśliwe narodziny dziecka w marcu. Bożena

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy17.11.15

    Święta Rito! Dziękuję za otrzymane łaski. Proszę opiekuj się moim dzieckiem nienarodzonymi uproś u Boga, aby oddalił od niego zagrożenia, pozwolił dalej zdrowo i prawidłowo się rozwijać i szczęśliwie się narodzić. Bożena

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy19.11.15

    Św. Rito! proszę Cię o modlitwę i wstawiennictwo u Boga dla mojej nienarodzonej córeczki, aby urodziła się zdrowa i abym w kwietniu mogła się cieszyć z jej narodzin. Beata

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy19.11.15

    ŚW. Rito proszę Cię o wstawiennictwo u Boga aby moje nienarodzone dziecko bylo zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy20.11.15

    Święta Rito! Każdego dnia zanoszę błagania do Boga, aby pomógł mojemu dziecku zdrowo się rozwijać i szczęśliwie się narodzić. Dziękuję święta Rito za Twoje orędownictwo u Boga za mną i moim dzieckiem. Proszę czuwaj nad nim w każdej chwili każdego dnia. Ochraniaj je od zagrożeń i uproś u Boga potrzebne łaski dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy20.11.15

    Sw.Rito prosze Cie o szczesliwy porod mojej corki i zdrowie dla maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy23.11.15

    Św. Rito proszę Cię aby moja synowa urodziła zdrowe dzieciątko. Dziękuję za cud poczęcia. Proszę o zdrowie dla niej o donoszenie ciąży i aby dziecko urodziło się zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy24.11.15

    Święta Rito! Dziękuję za otrzymane łaski. Proszę opiekuj się moim dzieckiem, aby zdrowo się rozwijało, ochraniaj je od wszelkich zagrożeń i uproś u Boga szczęśliwe narodziny. Bożena

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy24.11.15

    Święta Rito prosze Cie aby nasz synek przyszedl zdrowy na swiat i zeby w mym organizmie powstałe malowodzie zniknelo aby moj organiz prawidlowo funkcjonowal i dawal mozliwosci prawidlowego rozwoju naszego synka. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy24.11.15

    Święta Rito prosze Cie aby nasz synek przyszedl zdrowy na swiat i zeby w mym organizmie powstałe malowodzie zniknelo aby moj organiz prawidlowo funkcjonowal i dawal mozliwosci prawidlowego rozwoju naszego synka. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy26.11.15

    Święta Rito! Dziękujemy za otrzymane łaski. Prosimy opiekuj się naszym nienarodzonym dzieckiem. Oddal od niego zagrożenie. Spraw, aby ta nieprawidłowość w macicy zniknęła i aby nie zagrażała dziecku. Proszę, aby ustąpiły niepokojące objawy. Pomóż zdrowo i prawidłowo się rozwijać naszemu maleństwu i szczęśliwie się narodzić. Tak bardzo je kochamy i z takim utęsknieniem na niego czekamy. Święta Rito módl się za nami! Bożena i Piotr

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy27.11.15

    Święta Rito! Błagam o Twą nieustanną opiekę nad moim nienarodzonym dzieckiem. Czuwaj nad nim. Oddal od niego zagrożenie. Uproś u Boga, aby zdrowo się rozwijało i szczęśliwie narodziło. Bożena

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy1.12.15

    Św. Rito, zawsze mogę na Ciebie liczyć, wspomóż mnie kolejny raz, modlę się o szczęśliwy poród w terminie i zdrowie dla mojego synka.

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy1.12.15

    Święta Rita, proszę Cię o szczęśliwy poród oraz zdrowie dla mojego dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy2.12.15

    Święta Rito, proszę Cię o zdrowie dla Naszego Dzieciątka i o szczęśliwe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy3.12.15

    Święta Rito! Ufamy w Twą pomoc i wstawiennictwo. Prosimy, aby Bóg sprawił, że zanikną taśmy owodniowe, które są zagrożeniem dla naszego nienarodzonego dziecka. Prosimy o zdrowy rozwój i szczęśliwe narodziny dla naszego ukochanego i upragnionego dziecka. Bożena i Piotr

    OdpowiedzUsuń
  178. Święta Rito! Błagam o Twą nieustanną opiekę nad moim nienarodzonym dzieckiem. Czuwaj nad nim. Oddal od niego zagrożenie. Uproś u Boga, aby zdrowo się rozwijało i szczęśliwie narodziło. Katarzyna

    OdpowiedzUsuń