Modlitwa kobiety oczekującej potomstwa

O  św. Rito, chwalebna moja opiekunko, która zostałaś dana swojej mamie w późnym wieku i która nosiłaś symbolicznie imię kwiatu, spójrz na twoją pokorną czcicielkę, która niedługo stanie się matką. Ty, która w tej samej sytuacji otrzymałaś dwukrotnie godność rodzicielską i prosiłaś, aby Bóg błogosławił owoc Twojego łona i sprawiał, aby synowie twoi wzrastali w bojaźni Bożej, uproś dla mnie u Pana łaskę oglądania moich dzieci i uznania ich jako daru niebios.
 
Już teraz ofiaruję moje potomstwo Najświętszemu Sercu Jezusa i Niepokalanej Matce Bożej i oddaję je pod twoją przemożną opiekę.
 
Św. Rito, wstawiaj się za mną u Pana, abym wypełniła w macierzyństwie Jego wolę. Amen.
 
 
Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...
 
 
W: Św. Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, Augustianie - Kraków.

93 komentarze:

  1. Anonimowy5.4.23

    Święta Rito proszę o opiekę nad synową w czasie jutrzejszego cięcia cesarskiego

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6.4.23

    Święta Rito proszę Cię aby nasze 3 dzieciątko rozwijało się prawidłowo i urodziło się zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy13.4.23

    Święta Rito proszę cię o zdrowie dla mojego nienarodzonego dziecka . Miej zawsze w opiece

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13.4.23

    Święta Rito porszę Cię by moja siostra urodziła zdrowe dziecko i opiekę nad jej ciąża

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15.4.23

    Święta Rita dopomóż ,żeby ciąża ma jej siostry rozwijała się prawidłowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15.4.23

    Święta Roto proszę Cię,żeby ciąża mojej siostry bylanzdrowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy16.4.23

    Św Rito proszę Cie o zdrowie i szczęśliwy poród dla mnie i mojego dziecka

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy16.4.23

    Święta Rito, proszę Cię by moja zagrożona ciąża przebiegła prawidłowo i abym mogła urodzić zdrowe dziecko

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy16.4.23

    O Sw Rito proszę cię aby moja ciąża dobrze się rozwijała i donosiła ciążę by nie było to kolejne poronienie

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy17.4.23

    Św Rito proszę o zajscie w ciąże i odnoszanie ciazy

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy17.4.23

    Św. RITO bardzo Cię proszę aby ciąża mojej siostry utrzymała się i aby dziecko urodziło się zdrowe. Miej ich w swojej opiece

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20.4.23

    Św.Rito. proszę Cię chroń moje poczęte dzieciątko,uproś u Jezusa Chrystusa aby nie zabierał mi poraz trzeci mojego dzieciątka,tracę sens w nadzieję.Proszę wstaw się za mną chociaż ten jeden jedyny raz.Tyle już błagań wysłuchałas od tyłu twoich wiernych.Proszę pomóż mi bo trcę tę ciæżę.błagam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15.11.23

      Również proszę o wstawiennictwo Św.Rito za naszego maluszka, żebyśmy po raz kolejny nie stracili dzieciątka

      Usuń
    2. Anonimowy1.12.23

      Św Rito opiekuj się moją córeczkę którą noszę pod sercem, aby była zdrowa a ciąża przebiegała prawidłowo

      Usuń
  13. Anonimowy20.4.23

    Święta Rito proszę cię żeby moje dziecko rozwijało się prawidłowo i urodziło się zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy25.4.23

    Św Rito proszę o szczęśliwy rozwój ciąży i donoszenie

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy26.4.23

    Św. Rito moja patronko błagam miej w opiece moje upragnione dziecko, pozwól mi tą ciążę donieść szczęśliwie do samego końca i cieszyć się z macierzyństwa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy27.4.23

    Sw Rito proszę o szczesliwy porod dla córki

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy18.5.23

    Św Rito proszę o szczęśliwy rozwój ciąży i donoszenie

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy24.5.23

    ŚWIĘTA RITO proszę o szczęśliwe rozwiązanie dla mojej córki Pauliny, aby urodziła zdrową córeczkę i aby były obie zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy26.5.23

    Święta Rito, proszę o szczęśliwy przebieg i donoszenie ciąży dla Doroty,wypraszaj łaski zdrowia dla niej i poczętego dziecka

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy2.6.23

    Święta Rito spraw, żeby nie doszło do poronienia i nasze dziecko rozwijało się prawidłowo. Prosimy, żeby urodziło się zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy6.6.23

    Swieta Rito wstaw sie za mna i za moim ukochanym dzieckiem , zeby ciaza przebiegla dobrze a dziecko urodzilo sie zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy20.6.23

    Św. Roto proszę Cię otocz opieką Sylwię i poczętego syna aby mogła zdrowego szczęśliwie go urodzić. Wiem, że teraz potrzebujemy Twej niezawodnej pomocy aby wszystko z przebiegiem ciąży i problemów jakie dotykają ja i poczętr dziecko wszystko się ustabilizowało.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy21.6.23

    Święta Rito, błagam o zdrowie dla dziecka które noszę pod sercem. Opiekuj się nim aby mogło zdrowe przyjść na świat.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy22.6.23

    Święta Rito mniej w opiece mnie i mojego synka Henia, aby narodził się zdrowy i przetrwał ciążę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy29.6.23

    Najukochańsza święta Rito. Błagam o Twoje wstawiennictwo u Pana o utrzymanie i szczęśliwy przebieg ciąży mojej córki Magdy. Niech Pan okaże swoją łaskę i da jej cieszyć się zdrowym potomstwem .

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy29.6.23

    Święta Rito ,proszę Cię o wstawiennictwo do Pana Boga Wszechmogącego o zdrowie dla mnie i dzieciątka , które niszę w łonie. Blogoslaw nam i miej nas w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy30.6.23

    Św. Rito pomóż mi, abym tym razem się udało donosić i urodzić zdrowe dzieciątko.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy30.6.23

    Święta Rito błagam Cię o szczęśliwe rozwinięcie i donoszenie ciąży.Aby tym razem się udało..

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy7.7.23

    Święta Rito proszę cię o szczęśliwe donoszenie ciąży mojej synowej Weroniczki o zdrowie dla mojej wnusi żeby urodziła się zdrowa i silna opiekuj się nimi daj dużo siły i wytrwałości dla syna

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy8.7.23

    Święta Rito błagam cię o zdrowie i szczęśliwe rozwiązanie i donoszenie ciąży mojego upragnionego dziecka .

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy11.7.23

    Święta Euro, proszę Cię aby po poronieniu skończyły się już problemy i udało mi się ponownie zajść w ciążę i urodzić zdrowe dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy11.7.23

    Bardzo Cię proszę, aby moja ciąża się rozwinęła i abym miała szanse urodzić zdrowe dziecko. Nie chcę drugi raz przechodzić poronienia. Błagam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy19.7.23

    Św Rito, proszę , wstawiaj się u Pana za moją żoną i dwiema naszymi córeczkami, które nosi pod sercem, a już jutro dopomóż aby cesarskie cięcie zakończyło się szczęśliwie a dzieci przyszły na świat zdrowe, ku chwale Pana, który obdarzył nas tak wielkim cudem

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy21.7.23

    Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo za zdrowie mojego maleństwa, które nosze pod moim sercem oraz za nawrócenie mojego męża i zaangażowanie Jego w małżeństwo i rodzicielstwo🙏🙏🙏❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy23.7.23

    Św. RITO proszę Cię aby moje dzieciątko było zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy24.7.23

    Święta Rito, bardzo proszę o szczęśliwy poród i zdrowe dziecko dla mojej synowej. Daj jej siłę pogodzić opiekę nad wszystkimi dziećmi z pracą.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy24.7.23

    Św Rito, proszę miej w opiece moje dzieciątko. Spraw abyśmy szybko wrócili ze szpitala do domu. Proszę niech wszystko co złe nas spotkało zostanie już tylko wspomnieniem. Daj nam siłę abyśmy pomimo trudnej sytuacji umieli walczyć ❤️

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy25.7.23

    Święta Rito daj mi dużo sił i wiary żebym mogła zajść jak najszybciej w ciążę i urodzić dziecko .Bardzo pragnę tego .Módl Się za mnie i mniej mnie w swojej opiece .

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy3.8.23

    Święta Rito, proszę Cię o prawidłowy rozwój ciąży w którą udało mi się zajść. Błagam o dobry wynik USG, które mam jutro.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy9.8.23

    Święta Rita, jestem na początku mojej pierwszej ciąży. Daj mi spokój, aby wszystko przebiegło prawidłowo.

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy16.8.23

    Święta Rito proszę Cie aby moja ciąża prawidłowo się rozwijała. Aby tak długo oczekiwane dziecko było zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy18.8.23

    Świeto Rito błagam Cie o urodzenie mojej Żony zdrowego dziecka

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy18.8.23

    Święta Rito, ogromnie wierze w Twoje wstawiennictwo i dziekuje Ci. Proszę Cię o zdrowy rozwój mojego dziecka, które jest w moim łonie, o dobry wzrost i szczęśliwe jutrzejsze badanie. Pragniemy z mężem tego dziecka jak niczego innego 🙏

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy21.8.23

    Święta Rito -Ania w tej chwili jest na porodówce. Opiekuj się nią proszę i jej synkiem w drodze na ziemski świat
    Pomóż lekarzom i położnym podejmować słuszne i mądre decyzję.AMEN

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy24.8.23

    Święta Rito, błagam o dobry rozwój mojego dziecka które nosze w łonie, proszę oddał ode mnie niepewność i strach. Daj mi serce pełne wiary w Boską moc. Ofiaruje Ci całą siebie i to nowe życie które pragniemy dać na Twoją chwałe.

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy26.8.23

    Święta Rito,
    Proszę o dar zdrowia dla synka znajdującego się w moim brzuszku, żeby urodził się zdrowy i abyśmy mogli z mężem wychować go w wierze katolickiej.
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy29.8.23

    Święta Rito, proszę o utrzymanie ciąży, zdrowie dla dzidziusia. Proszę zabierz ode mnie lęk. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy30.8.23

    Św.Rito dziękuję bardzo za poczęcie dziecka Krzysztofa i Karoliny.Proszę o szczęśliwe rozwiązanie i urodzenie zdrowego synka ,a naszego długo wyczekiwanego wnuczka.Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy1.9.23

    Święta Rito, proszę Cię o prawidłowy rozwój ciąży i zdrowe dzieciatko

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy1.9.23

    Święta Rito, proszę o wstawiennictwo u Pana za moje nienarodzone dzieciątko, które od pierwszych tygodni umiłowałam. Proszę o to żeby było zdrowe i prawidłowo się rozwijało. Amen

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy4.9.23

    Św Rito wypraszaj łaskę życia dla moich maleństw, które są poczetę w moim łonie. Proszę aby mimo wielu obaw i mojej słabości emocjonalnej opuścił mnie strach… proszę o spokój ducha dla mnie i o to aby oba maleństwa dobrze się rozwijały. Aby dane im było życie w zdrowiu. Zabierz ode mnie zwątpienie. Pragnę zawierzyć się Bogu. Św Ritą proszę z całego serca…

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy4.9.23

    Święta Rito, błagam Cię o zdrowie dla mojego dzieciątka w łonie. Stoimy z mężem przed pierwszymi badaniami prenatalnym i pokładamy w Tobie nadzieje, wierzymy, ze dziecko jest i będzie zdrowe i polecamy je Twojej łasce i opiece. Błagamy o zdrowie i dobry rozwój, o prawidłowy przebieg ciąży. Bardzo się boimy, daj nam siłę na te dni oczekiwania. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy11.9.23

    Święta Rito... Dziś otrzymałam wiadomość od lekarza, że w moim łonie noszę dziewczynkę... Proszę Cię o zdrowie dla niej, proszę Cię o donoszenie tej ciąży, o rozwiązanie bez komplikacji. W Tobie moja nadzieja. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy11.9.23

    Święta Rito, proszę Cię o prawidłowy rozwój ciąży i zdrowie dla mojego jeszcze nienarodzonego dziecka, miej je w opiece ❤️

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy16.9.23

    Święta Rito błagam cie żeby spłynęła na nas łaska Boża i moja ciąża się potwierdziła. Żebyśmy stworzyli rodzine zdrową i pełną miłości. Amen

    OdpowiedzUsuń
  56. Agata i Krzysztof16.9.23

    Błagamy o zdrowe dziecko, o prawidłowy wynik badań. O niczym innym nie marzymy jak o tym dziecku, aby było zdrowe i szczęśliwe. Prosimy Cię święta Rito o wstawiennictwo

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy20.9.23

    Proszę o opiekę nad nie narodzonym dziecku proszę o zdrowie !

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy21.9.23

    Dziękuję i prosze aby Maleństwo bylo zdrowe,a porod lekki

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy25.9.23

    Sŵ Rito proszę o szczęśliwe donoszenie ciązy o urodzenie zdrowego psychicznie i fizycznie dzieciątka i szybki poród .Amen

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy2.10.23

    Św Rito proszę Cię o szczęśliwe donoszenie mojego dzieciątka,o zdrowy,spokojny przebieg ciąży,o zdrowe dziecko.Amen

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy6.10.23

    Święta Rito ,proszę cię o to aby moje dziecko było zdrowe i aby udało mi się donosić ciążę do końca .Amen ♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy7.10.23

    Święta rito błagam Cię o donoszenie ciąży i o urodzenie zdrowego psychicznie i fizycznie dzieciątka... wypros dla niego zdrowie Amen

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy15.10.23

    Święta Rito , proszę cię o prawidłowy przebieg ciąży , o zdrowie dla mojego nienarodzonego synka aby rozwijał się prawidłowo i był zdrowym dzieckiem. Proszę nie opuszczaj mnie ♥️ Wiem, że, muszę przyjąć wszystko co będzie mi dane ale proszę wyproś dla niego zdrowie u Boga ♥️

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy18.10.23

    Św. Rito proszę Cię o zdrowie dla mojego dziecka, które ma się urodzić i o szczęśliwy poród.

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy25.10.23

    Matko Boza proszę Cię o uzdrowienie mojego poczetego dziecka, błagam o jego prawidlowy rozwoj, wzrastanie i zdrowie oraz szczęśliwe przyjście na świat.

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy27.10.23

    Matko Boża proszę o łaskę prawidłowego przebiegu ciazy. Donoszenia I urodzenia zdrowego dziecka

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy31.10.23

    Święta Rito, bardzo Cie proszę o urodzenie zdrowego dziecka, ktore pojawilo sie cudem, kiedy szanse byly niewielkie. Tylko Tobie i naszemu Panu powierzam nas w opiece. Proszę, chron nasze maleństwo i nas od wszelkich zlych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy5.11.23

    Święta Rito proszę Cię o prawidłowy rozwój oraz zdrowie mojego dziecka, o szczęśliwe przyjście na świat a mnie o zostanie mamą ❤️

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy7.11.23

    Błagam Cie sw Rito o zdrowie dla siebie abym mogła donosić upragnioną ciążę. Aby dziecko dobrze się rozwijało i było zdrowe . Kinga

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy8.11.23

    Święta Rito ,dziękuję za Twoje wstawiennictwo u Boga ❤️ i dar macierzyństwa. Powierzam Twej opiece moją córkę Ritę!

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy10.11.23

    Św.Rito proszę o opiekę podczas porodu dla Karoliny i Krzysztofa o łaskę urodzenia zdrowego wnuczka,o nawrócenie Marysi i sprawiedliwy wyrok w sądzie. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy10.11.23

    Święta Rito proszę żeby ciaza w której jestem przebiegła dobrze i żebym urodziła zdrowe dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy12.11.23

    Św.Rito proszę o opiekę podczas porodu dla Karoliny i Krzysztofa o łaskę zdrowia dla maleństwa

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy17.11.23

    Św. Rito błagam, aby serduszko mojego poczętego dzieciątka zaczęło bić tak jak powinno. Aby ciąża rozwijała się prawidłowo

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy19.11.23

    Święta Rito, daj mi proszę spokój i opiekę na czas ciąży, która jest obarczona ogromnym strachem. Zawierzam Tobie wszystkie moje niepokoje i ufam w pełni.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy19.11.23

    Sw. Rito proszę o donoszenie ciąży

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy4.12.23

    Święta Rito proszę o zdrowie dla siebie abym mogła donosić upragnioną ciążę. Aby dziecko dobrze się rozwijało i było zdrowe❤️

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy14.12.23

    Święta Rito, proszę o zdrowie dla mojej córeczki którą noszę pod sercem, aby zdrowa przyszła na świat.

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy15.12.23

    Św Rito proszę Cię o łaskę donoszenia ciąży i urodzenia zdrowego dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy19.12.23

    Świeta Rito proszę cię dopomóż mi w donoszeniu mojej còreczki, aby przyszła na świat zdrowa .Amen

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy27.12.23

    Św Rito uproś łaskę zdrowia dla Kornelii i poczętego w jej łonie dziecka, aby się dobrze rozwijało, urodziło się o czasie ,całe i zdrowe. I dziękuję ci za otrzymane łaski za Twoją przyczyną

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy28.12.23

    Święta Rito, proszę aby nasze dzieciątko urodziło się zdrowe. Daj mi proszę spokój i opiekę na czas ciąży, która jest obarczona strachem. Zawierzam Ci wszystkie moje niepokoje. Ufam Ci.

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy28.12.23

    Święta Roto proszę cię o szczęśliwe donoszenie mojej ciąży oraz żeby moje dziecko było zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy3.1.24

    Św.Rito błagam Cię o wstawiennictwo u Pana aby spłynęła na mnie łaska boża i moja ciąża się potwierdziła oraz o donoszenie ciąży.
    Pragnę podarować cudowny prezent mojemu przyszłemu Mężowi jakim jest dziecko.Amen

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy3.1.24

    Św. Rito błagam Cię o wstawiennictwo u Wszechmogącego Pana aby spłynęła na nas łaska boża i moja ciąża się potwierdziła oraz o donoszenie ciąży.Amen🙏🙏🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy20.1.24

    Święta Rito proszę Cię o prawidłowo przebiegająca ciążę, szczęśliwe rozwiązanie i żeby moje dziecko urodziło się zdowe

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy21.1.24

    Święta Rito za wstawiennictwem Pana Boga proszę Ciebie o szczęśliwy poród dla mojej synowej, o urodzenie całej i zdrowej córeczki, o mądre i właściwe decyzje lekarzy i położnych. Miej je proszę w swojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy31.1.24

    Święta Rito spraw bym szczęśliwie donosiła i urodziła zdrowe dziecko. Proszę wstaw się za mną w niebie

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy1.3.24

    Święta Rito proszę Cię o zdrowe dziecko aby moje badania które będę miała robione przyniosły dobre wiadomości proszę Cię wstaw się za mną w niebie Amen

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy1.3.24

    Święta Rito proszę Cię abym urodziła zdrowe dziecko a badania które będę miała Robione przyniosły dobre wiadomości wstaw się za mną w niebie ufam Ci Amen

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy1.3.24

    Święta Rito proszę Cię abym urodziła zdrowe dziecko a badania które będę miała Robione przyniosły dobre wiadomości wstaw się za mną w niebie ufam Ci Amen

    OdpowiedzUsuń