Modlitwa dla tych, którzy nie mogą mieć dzieci

Dobry Ojcze, Stworzycielu wszechświata, uznaję, że wszystko, co uczyniłeś, było dobre i pobłogosławiłeś mężczyznę i kobietę, aby byli płodni i zaludnili ziemię. Dziękujemy Ci za pragnienie posiadania potomstwa, które włożyłeś w nasze serce. Oddal od nas niepłodność i wszelką chorobę, która nie pozwala nam cieszyć się swoimi dziećmi. Daj nam, tak jak rodzicom św. Rity, radośc z narodzin dziecka. Panie, Boże życia, udziel swojego światła naukowcom, by wynaleźli sposób leczenia bezpłodności i pomóż im traktować z wdzięcznością i szacunkiem tajemnicę ludzkiego życia. Panie, Boże Abrahama, który tak wiele razy dałeś rodzić niepłodnym, pobłogosław nasze małżeństwo i daj nam radość, tak jak św. Ricie, widzieć nasz dom przepełniony szczęściem z obecności dziecka. Ojcze, przyjmujmy chętnie Twoją wolę. Bądź błogosławiony teraz i na wieki. Amen.
 
 
Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...
 
 
W: Św. Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, Augustianie - Kraków.

489 komentarzy:

  1. Anonimowy14.5.13

    Święta Rito błagam Cię spraw cud jakim jest dla nas macierzyństwo. Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy21.5.13

    Święta Rito, która sama doswiadczylas radość macierzyństwa, błagam Cię wyjednaj nam u Twojego ukochanego Chrystusa zdrowe potomstwo. Maryjo, Matko Jezusa, wstaw się za nami to Twego Syna. Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚW Rito ,proszę z całego serca ,jesteś ostatnią deską ratunku .....o zmiłowanie się nad moim problemem
    proszę o łakę szcześliwego macierzyństwa
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  4. Św Rito błagam aby to co tyle czasu jest nie mozliwe stało się możliwe
    Proszę o cud macierzyństwa
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy23.5.13

    Sw. Rito błagamy Cie o zdrowie dla mnie i mojego męża aby odeszła od nas niepłodność i choroby które uniemożliwiają nam poczęcie dzieciatka, którego tak bardzo pragniemy! Prosimy Cię wysłuchaj nas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10.12.14

      Sw. Rito błagamy Cie o zdrowie dla mnie i mojego męża aby odeszła od nas niepłodność i choroby które uniemożliwiają nam poczęcie dzieciatka, którego tak bardzo pragniemy! Prosimy Cię wysłuchaj nas! Święta Rito, Ty sama doswiadczylas radość macierzyństwa, błagam Cię wyjednaj nam u Twojego ukochanego Chrystusa zdrowe potomstwo. Maryjo, Matko Jezusa, wstaw się za nami do Twego Syna. Proszę. Anna i Rafał

      Usuń
  6. Anonimowy2.7.13

    ja również proszę Cię o jedno...

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy13.7.13

    ŚWIĘTA RITO POMÓŻ MI ZOSTAC PO RAZ KOLEJNY MATKĄ

    ,WYJEDNAJ MI ŁASKĘ SZCZĘŚLIWEGO MACIERZYŃSTWA.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy14.7.13

    Św Rito prosimy Cię o wstawiennictwo u Dobrego Boga abyś nam wyprosiła łaskę rodzicielstwa

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy19.8.13

    Święta Rito błagam uproś nam u Boga łaskę i dar rodzicielstwa.

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚW RITO choć to teraz po ludzku niemożliwe to ja proszę Cię o wstawiennictwo właśnie w tej beznadziejnej sytuacji i dar dzieciątka

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy23.8.13

    Święta Rito proszę Cie o wstawiennictwo u Pana Naszego, uproszenie łask nam potrzebnych jakim jest dar rodzicielstwa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy31.8.13

    Sw Rito, wybłagaj nam proszę łaskę ponownego rodzicielstwa! Wiedząc, ze moja sytuacja z punktu widzenia medycyny jest beznadziejna, ogromne Cię proszę o rodzeństwo dla mojego syna Franka! Ufam, iż zechcesz nam pomóc!

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy31.8.13

    Sw. Rito prosimy cie wraz z mężem o wstawiennictwo u Pana Naszego aby wyprosil nam łaskę i dar rodzicielstwa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy4.9.13

    Święta Rito proszę o dar macierzyństwa dla mnie i mojego męża, wyjednaj nam za swoim pośrednictwem tą łaskę byśmy mogli się cieszyć z potomstwa jakim Pan Bóg nas obdarzy Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy4.9.13

    Święta Rito proszę cię wstaw się za nami i uproś nam u Pana Jezusa łaskę szczęśliwego rodzicielstwa pobłogosław nasze małżeństwo wyczekiwanym dzieckiem i uchroń nas przed kolejnym poronieniem Prosimy Cię Święta Rito miej nas w opiece i wyproś nam u Pana Jezusa upragnione dziecko !

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy6.9.13

    Święta Rito dziękuje za wyproszone mi łaski, za wielką nadzieję i wiarę a teraz za najszczęśliwsze chwile. Proszę wstaw się za pokój na świecie, zdrowie dla moich bliskich, szczęsliwe serce dla nich i pomyślne narodziny zdrowego dziecka R.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy8.9.13

    Święta Rito dziękuje za dar wiary, nadziei i nieustającej miłości w tak trudnych dla mnie chwilach. Dziękuje za najpiękniejsze chwilę jakie teraz mi wypraszasz. Będę chwalić Cię do końca mych dni! Módlcie się kochani do Świętej Rity, nawet w najbardziej beznadziejnych sytuacjach!

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo za szczęśliwe zakończenie mojej trudnej sprawy, za pokój na świecie, za szczęśliwe narodziny zdrowego dziecka dla R. i za mój bezpieczny lot w obie strony. Święta Rito wstaw się za wszystkich moich bliskich i wszystkich ludzi na świecie. Twoja czczicelka Sonia

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy11.9.13

    Dziekuje za narodziny dziecka R., dziekuje za wyproszenie cudu w tak trudnym przypadku!! bede Cie chwalic do konca mych dni.

    Swieta Rito dziekuje za wyproszone mi laski. Za Twe wstawiennictwo bede Cie chwalic do konca mych dni. Dziekuje za dar wiary, nadzei i milosc.

    Dzis w swych modliwach polecam tych ktorzy 12 lat temu zgneli w atakach na WTC, wypros im laske Nieba oraz wstaw sie za ich bliskimi i rodzinami.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy14.9.13

    Swieta Rito dziekuje za cud narodzin, ciaza byla naprawde zagrozna. Wierzcie z calego serca nawet w najtrudniejszych sprawach! Będę czcić imie Twoje do końca mych dni. s.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy17.9.13

    Swieta Rito dziekuje za wstawiennictwo w intencji tego dzieciatka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy17.9.13

    Święta Rito z całego serca proszę Cię o zdrowe potomstwo, abym mogła się cieszyć jak inne matki mające dzieci. Proszę Cię również o cudowne uzdrowienie i cudowne łaski na dalsze życie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy22.9.13

    Kocham Cie swieta Rito, dziekuje za szczesliwe narodziny po zagrozonej ciazy

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy22.9.13

    Kochana Sw Rito prosze Cie abym mogla zostac jeszcze raz mama , zeby moj syneczek nie byl sam bez rodzenstwa .Dziekuje z calego serca Renata.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy25.9.13

    Św. Rito, proszę pomóż. Dowiedziałam się kilka dni temu o Tobie i jesteś moją nadzieją, proszę uzdrów mego męża i pomóż mi zajść w zdrową ciążę. Proszę, bo czasu mam już niewiele. Proszę

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy24.10.13

    Święta Rito, proszę obdarz upragnionym dzieckiem Małgosię i Wojtka, wyproś tę łaskę u Pana Naszego, bardzo Cię proszę. Przyjaciółka

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy27.10.13

    Święta Ritko - Matko w sprawach niemożliwych, wyproś u Pana Naszego łaskę dla mnie, abym mogła zostać matką i cieszyć się macierzyństwem. Proszę o zdrowe dziecko, które pragnę wychować na dobrego człowieka. Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy2.11.13

    Święta Rito wybłagaj nam proszę łaskę poczęci, szczęśliwe donoszenie i urodzenie zdrowego dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy6.11.13

    Święta Rito błagam o łaskę macierzyństwa, M&B

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy16.11.13

    Swięta Rito proszę o łaske macierzyństwa w Tobie tylko nasza nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy8.12.13

    Św. Rito tak bardzo proszę pomóż oddalić niepłodność i choroby, które uniemożliwiają aby synowa Patrycja mogła urodzić dziecko. Spraw aby Patrycja i Andrzej zostali rodzicami i mogli cieszyć się z narodzin upragnionego dziecka, jeśli taka jest wola Boża. Prosi mama.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy8.12.13

    Święta Rito..proszę oddal od nas niepłodność i wszelkie choroby z nią związane i proszę Cię o łaskę macierzyństwa....

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy14.1.14

    Święta Rito proszę o dziecko dla Sary i Roberta. Wstaw się za nimi u Jezusa. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  33. Święta Rito proszę pomóż . Jesteś ostatnią nadzieją. Wstaw za moją córką u Pana Jezusa i wyproś dar szczęśliwego macierzyństwa.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy18.1.14

    Swieta Rito! proszę oddal od nas niepłodność i wszelkie choroby z nią związane i proszę Cię o łaskę macierzyństwa....Amen!

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy18.1.14

    Święta Rito proszę o dziecko dla mnie i mojego przyszlego meza . Wstaw się za nimi u Jezusa. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy18.1.14

    Święta Ritko - Matko w sprawach niemożliwych, wyproś u Pana Naszego łaskę dla mnie, abym mogła zostać matką i cieszyć się macierzyństwem. Proszę o zdrowe dziecko, które pragnę wychować na dobrego człowieka. Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy30.1.14

    Święta Rito proszę pomoż mi zajść w ciążę i urodzić zdrowe dziecko jeszcze w tym roku. Amen

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy4.2.14

    Kochana Sw. Rito uproś mi dar macierzyństwa, abym mogła dostąpić cudu bijącego serduszka w moim łonie i by dziecko przyszło zdrowe na świat, bym mogła razem z mężem tworzyć szczęśliwą rodzinę i wychować nasze dziecko na dobrego człowieka dziecko Boże

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy9.2.14

    Św. Rito uproś mi dar kolejnego macierzyństwa które tak bardzo pragnę i ktore bym mogla kochac do konca swoich dni. aby moja rodzina byla wkoncu szczesliwa. Amen

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy11.2.14

    Św Rito tak bardzo się modliłam,ale Bóg chciał inaczej .Zabrał nam kolejnego wnuczka do siebie.Proszę wstaw się u niego za moją córką.Wspomóż mnie w modlitwach o dar macierzyństwa i zdrowe dziecko dla mojej córki.Ulituj się nad nami.Twoje wstawiennictwo jest nam bardzo potrzebne.Św Rito Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  41. Św Rito proszę, wstaw się do Boga o dar macierzyństwa i zdrowe dziecko dla mojej córki.Ulituj się, jesteś ostatnią nadzieją, daj nam odrobinę radości i szczęścia w tych trudach życia.

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy14.2.14

    Św Rito proszę cię z całego serca wstaw się do Boga o łaskę abym zaszła w ciążę i urodziła zdrowe dziecko, tak bardzo upragnione. Proszę...

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy23.2.14

    Proszę o dar Macierzyństwa, błagam!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy2.3.14

    Św. Rito proszę o Twoje wstawiennictwo u Najwyższego o dar macierzyństwa, abyśmy mogli cieszyć się maleństwem, o które już tak długo się staramy.Ufam Tobie Św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy6.3.14

    Święta Rito proszę cię wstaw się za nami i uproś nam u Pana Jezusa łaskę szczęśliwego rodzicielstwa pobłogosław nasze małżeństwo wyczekiwanym dzieckiem i uchroń nas przed kolejnym poronieniem Prosimy Cię Święta Rito miej nas w opiece i wyproś nam u Pana Jezusa urodzenie za dziewięć miesięcy zdrowego dzieciątka mamy bardzo mało czasu -BŁAGAM-Aneta Grześ

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy6.3.14

    Święta Rito proszę o Twoje wstawiennictwo u naszego Boga o łaskę zajścia w ciąże i urodzenie zdrowego dzieciątka na, które czekamy już 12 rok bym mogła razem z mężem tworzyć szczęśliwą rodzinę i wychować nasze dziecko na dobrego człowieka dziecko Boże w Tobie ostatnia nadzieja wieżę , ze mnie wysłuchasz i że jeszcze w tym roku będę trzymać w mych ramionach mój upragniony skarb Ufam Tobie Św. Rito

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy9.3.14

    Swieta Rito blagam Cie upros u Boga laske macierzynstwa dla mojej siostry i jej meza. Spraw by mogli zostac rodzicami aby tak dlugo wyczekiwane dziecko bylo zdrowe. Prosze o laske zdrowia dla naszych rodzin.
    Siostra

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy16.3.14

    Św. Rito z całego serca błagam o wstawiennictwo do Boga Ojca o łaskę potomstwa. Św. Rito ufam Tobie.
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy16.3.14

    Święta Rito, wstaw się za nami u Boga Ojca i dopomóż nam cieszyć się darem rodzicielstwa...

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy19.3.14

    Święta Rito, wstaw się u Boga za Andrzejem i Eweliną, którzy starają się od pięciu lat o potomstwo, spraw jeśli taka Wola Boża, aby cieszyli się darem macierzyństwa i ojcostwa.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy22.3.14

    Św. Rito, mam 43 lata, kilka poronienie, proszę wyproś mi łaskę macierzyństwa. To głębokie pragnienie.Zdaję sobie sprawę, jak bardzo beznadziejna jest moja sytuacja. Może z wolą Bożą uda mi się wychować dobrego człowieka. Matko proszę o zdrowe dziecko i siły dla mnie i dla męża.
    Będę wdzięczna za nowe życie. Pokieruj mną proszę, chociaż nie jest łatwo. Postaram się wsłuchać w podpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy29.3.14

    Sw.Rito blagam o Twoje wstawiennictwo w mojej prosbie o Cod macierzynstwa. Mam 40 lat i tal po ludzku moja sytuacja wydaje sie niemozliwa, dlatego tez zwracam sie do Ciebie o modlitwe wstawiennictwo pomoc !!!! Nie zostawiaj mnie samej Sw. Rito podaj mi swoja reke i nie puszczaj juz nigdy...

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy1.4.14

    Sw.Rito błagam o Twoje wstawiennictwo w mojej prosbie o poczęcie dziecka. Jedno dziecko niestety przedwcześnie straciłam i teraz już długo staram się o kolejne. Pozwól Nam cieszyć się radością i napełnij Nasz dom cudem jakim jest zdrowe dziecko. Pragniemy spełnić się jako rodzice i dopełnić radością naszą rodzinę.... Amen

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy2.4.14

    Św. Rito proszę Cię z całego serca o Twoje wstawiennictwo u Najwyższego o dar macierzyństwa, abyśmy mogli cieszyć się maleństwem, o które już tak długo się staramy.Ufam Tobie Św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy3.4.14

    Św.Rito tak bardzo potrzebuje twojej pomocy;Spraw żebym zaszła w ciąże i urodziła zdrowe dziecko.Ufam tobie.

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy3.4.14

    Św.Rito tak bardzo potrzebuję Twojej pomocy.spraw żebym zaszła w ciąże i urodziła zdrowe dziecko.Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy3.4.14

    Św. Rito, proszę Cię o stawiennictwo w naszej intencji. Poronienie było dla nas wielkim ciosem, uświadomiło nam w końcu co w życiu jest najważniejsze. Prosimy o dar zostania rodzicami. M i G

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy5.4.14

    SW.RITO PROSZĘ CIE Z CAŁEGO SERCA O TWOJE WSTAWIENNICTWO O DAR MACIERZYŃSTWA A ŻEBYŚMY MOGLI CIESZYĆ SIĘ MALEŃSTWEM UFAM TOBIE ŚWIĘTA RITO....

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy11.4.14

    Św. Rito pomóż mojej Żonie i mi doświadczyć największego cudu jakiego mogą dokonać ludzie cudu życia. Uczyń nam to niemierzalne dobro jeśli zasługujemy na Łaskę Naszego Pana Jezusa Chrystusa. Ufni w Tobie będziemy czekać.

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy28.4.14


    Bardzo proszę o dar potomstwa dla mnie i mojego męża.
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy7.5.14

    Święta Rito, proszę wstaw się za mna u Boga. Proszę o Dar Macierzyństwa i stworzenia pełnej, szczęśliwej Rodziny. Amen.
    Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy9.5.14

    Święta Rito! My również mamy to wielkie marzenie o posiadaniu dziecka. Kierujemy do Ciebie prośbę o wyjednanie łaski rodzicielstwa. Agnieszka z Mężem

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy13.5.14

    SW Rito prosze Cie o Dar rodzicielstwa dla mojej siostry I szwagra... Jesli jest juz za pozno wspomoz ich w decyzji.o adopcji

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy15.5.14

    Św. Rito proszę cię o łaskę o pokonanie przeciwnosci które pozwolą mam być rodzicami. Błagam o wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy18.5.14

    W imie Jezusa Chrystusa Twojego Syna prosze Cie Boze nasz Ojcze o dar potomstwa dla mojej corki i jej meza :-)

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy19.5.14

    Najcudowniejsza z Swietych od spraw trudnych,blagamy Cie z mezem o cud narodzin zdrowego dzieciatka o ktorym tak dlugo oboje mocno marzymy
    wychowiemy je w duchu kosciola a jesli to bedzie dziewczynka,nazwiemy na Twoja czesc,Rita
    Amen

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy19.5.14

    Prosimy Cię św. Rito o cud poczęcia i narodzin dziecka. Po ludzku jest to niemożliwe, ale dla Boga nie ma rzeczy niemożliwych. Wstaw się za nami u Jezusa. Beata i Andrzej

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy21.5.14

    Św Rito. Kilka lat temu doświadczyłam cudu dzieki Tobie. Teraz błagam o kolejny cud- dar macierzyństwa. Już wiem, że dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych. Wierzę i ufam, że i tym razem mnie wysłuchasz. Bardzo proszę o małego dzidziusia.O Twoje wstawiennictwo....

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy24.5.14

    Sw.Rito wstaw się za nami u Naszego Ojca by pobłogosławił nam zdrowym i silnym potomstwem i pozwolił się cieszyć macierzyństwem...bardzo proszę o małego dzidziusia .......

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy1.6.14

    Święta Rito wyjednaj mi dar macierzyństwa i uchroń mnie przed kolejnym poronieniem tak bardzo pragniemy zostać rodzicami błagam cię...

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy4.6.14

    Sw. Rita, dzieękuje za naszą coreczkę Faustyneczkę, prosimy zdrowia dla niej. A takze pozwol nam z męzem po raz kolejny zostac rodzicami zdrowego potomstwa. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy9.6.14

    Św.Rito proszę pomóż mi i mojemu mężowi daj nam płodność byśmy mogli począć kolejne dzieciątko.Tak bardzo tego pragniemy......

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy18.6.14

    Św Rito za Twoim pośrednictwem proszę uproś dla nas łskę poczęcia naturalnego dzieciątka w tym cyklu i urodzenia go zdrowgo

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy21.6.14

    Sw.Rito upros u Boga laske rodzicielstwa dla mnie i męża.Tak bardzo pragniemy mieć dziecko.wysluchaj nas Panie

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy28.6.14

    sw rito blagam cie o laske w sprawach trudnych pomoz mojemu synowi zostac ojcem tak bardzo pragnie tego wysluchaj naszych blagalnych prosb panie amen

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy1.7.14

    Św. Rito, proszę Cię o płodność dla mnie i mojego męża i poczęcie zdrowego dzieciątka

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy3.7.14

    Święta Rito proszę Cię o to, abyś pomogła nam w staraniu się o dziecko, abyśmy mogli cieszyć się z uroków macierzyństwa i ojcostwa. Pomóż mi zajść w ciążę i proszę obdarz zdrowym potomstwem. Kasia i Rafał

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy3.7.14

    sw Rito ,pomoz nam aby wszystko sie ulozylo bysmy i my mogli sie cieszyc bycia rodzicami pomoz nam tak dlugo czekamy wypros nam tej laski amen

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy5.7.14

    SWIETA RITO PROSZE CIE O DAR MACIERZYNSTWA BYM MOGLA NOSIC POD SERCEM MALENSTWO , POZWOL BYM MOGALA BYC MATKA TAK BARDZO TEGO PRAGNE, WYSLUCHAJ MOICH PROSB , BLAGAM CIE SPRAW BY STAL SIE CUD I BYM MOGLA BYC W CIAZY , TYLKO O TO CIE PROSZE

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy11.7.14

    św Rito proszę o szczęśliwe donoszenie zagrożonej ciąży, by dzieciątko się zdrowo rozwijało i szczęśliwie przyszło na świat, abym mogła cieszyć się upragnionym macierzyństwem, oddal wszystkie moje lęki

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy11.7.14

    Swięta Rito proszę o dar macierzyństwa,pełną płodność dla wszystkich osób które pragną być rodzicami

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy13.7.14

    Święta Rito proszę o dar macierzyństwa .

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy16.7.14

    Świeta Rito prosze Cie o pomoc w otrzymaniu laski urodzenia zdrowej corki. Tylko jej nam brakuje do pelnej, szczesliwej rodziny...

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy23.7.14

    SWIETA Rito blagam Cie o wstawiennictwo. Tak bardzo pragne poczuc serce pod swoim sercem. Blagam o cud

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy24.7.14

    Św. Rito proszę Cię o dar macierzyństwa dla Edyty i Mateusza

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy27.7.14

    Święta Rito,pomóż mnie i mężowi cieszyć się z narodzin zdrowego dziecka. Bardzo pragniemy zostać rodzicami.Ofiarujemy maleństwu wszystko co posiadamy,szczęśliwy dom i miłość.

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy28.7.14

    SW Rito proszę o wstawiennictwo u Najwyższego o dar macierzyństwa dla naszej rodziny ufam Ci i błagam o Cud.

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy28.7.14

    Sw.Rito blagam spraw abym nosila pod sercem dziecko Suleja .staramy sie o nie tak dlugo .Wypros dla nas ta laske .Blagam wysluchaj moja prosbe

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy29.7.14

    Święta Rito, proszę obdarz upragnionym dzieckiem Monie i Krzysztofa wyproś tę łaskę u Pana Naszego, bardzo Cię proszę

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy1.8.14

    Św. Rito proszę o wstawiennictwo i łaskę dla mnie w walce o nasze maleństwo, pragniemy być rodzicami i Ciebie prosimy o wsparcie.
    Niech jutro się spełni ten cud...

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy4.8.14

    Święta Rito pokornie błagam o Twoje wstawiennictwo u Pana w intencji Magdaleny i Łukasza.Wyproś im łaskę rodzicielstwa i spraw by upragnione dzieciątko szcęściem napełniło ich dom . Goraco prosze wysłuchaj nasze prośby. Mama

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy5.8.14

    Święta Rito,proszę Cię z całego serca pomóż mi doświadczyć cudu jakim jest posiadanie dziecka.wstaw sie za Nas do Pana Jezusa i wyproś dla Mnie dar macierzyństwa,spraw abyśmy poczeli zdrowe dzieciątko które oboje obdarzymy ogromną miłością.Proszę Cię Rito o wstawiennictwo do Naszego Pana, również za pary które starają sie o dzieciątko, spraw aby i Im udało się począć zdrowe dziecko o które tak proszą.

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy6.8.14

    Święta Rito, błagam Cię z całego serca, abyś pomogła wybłagać dla nas zdrowe, mądre, kochane dziecko,o które staramy się od wielu lat. Będziemy je kochać z całego serca i będziemy dobrymi rodzicami. Pomóż nam spełnić nasze największe marzenie, Wiemy, że wszystko w rekach Boga. A.

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy17.8.14

    Św Rito błagam cie uproś nam zdrowe i kochane dziecko o które się staramy tyle lat wyleczyć mnie z bezpłodności pomóż nam też cieszyć się tym szczęściem wiemy ze wszystko w rękach boga spraw żeby się okazało za parę dni ze jednak się udało . Amen

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy19.8.14

    Święta Rito,błagam Cię ponownie o pomoc w poczęciu zdrowego dzieciątka o które się staramy z mężem.prosze Cię w imieniu swoim jak i w imieniu mojego męża pomóż nam, wyproś u Pana Boga dla Nas dar rodzicielstwa.Bardzo Cię prosimy...

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy19.8.14

    Proszę cię módl się za mnie i moją żonę byśmy mogli mieć zdrowe i mądre dziecko. Proszę wysłuchaj mojej modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy20.8.14

    Św. Rito proszę Ciebie z całego serca o wstawiennictwo u Pana Naszego o dar macierzyństwa , abyśmy mogli cieszyć się cudem narodzin. Proszę

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy20.8.14

    Świeta Rito. Daj nam siłę w tym wszystkim,żeby nam się udało doświadczyć cudu rodzicielstwa! Żeby nam się udało zajść w tą upragnioną ciąże,żebyśmy mieli zdrowe dziecko.Proszę pomóż Nam.

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy20.8.14

    Świeta Rito proszę Cię z całego serca,bardzo proszę spraw aby teraz to był ten czas...ten w którym uda mi się zostać mama.spraw by tym razem się udało aby okazało się ze jestem w ciaży na co bardzo liczę.Błagam wstaw się za Nas za mnie i mojego męza do Pana Boga i wyproś u niego łaskę dla Nas jaką jest posiadanie zdrowego dziecka bardzo Cię prosimy...

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy21.8.14

    Ukochana Rito,
    Błagam pomóż mi zostać mamą i cieszyć się ta radością. Spraw, abym mogła urodzić zdrowe dziecko. Jestem już po 40-stce, ale bardzo pragnę mieć dziecko. Chcę tego, jak niczego na świecie. Błagam pomóż mi .

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy21.8.14

    Św.Rito błagam cię o dar przyjęcia nowej duszyczki pod swoje serce i dar bwychowania jej na dobrego pozytywnego człowieka aby tak jak ty mogło chwalić Boga jak do rośnie.

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy21.8.14

    Święta Rito,bardzo Cię prosze raz jeszcze wyproś u Pana Boga dla Mniie Dar macierzyństwa oraz pomóż innym parą które tak jak i my starają sie o dzidzusia spraw aby i Im się udało bardzo Cię proszę...

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy22.8.14

    Święta Rito,błagam Cię z całego serca o dar macierzyństwa wstaw się proszę za Mnie i za mojego męża i wyproś u Pana Boga dla nas maleństwo bardzo Cię proszę.

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy23.8.14

    Swięta Rito błagam Cię o dar macierzyństwa,prosze wyproś dla Nas łaskę rodzicielstwa abyśmy z męzem dowiedzieli się w niedługim czasie o istnieniu w moim brzuszku maleństwa na które czekamy.bardzo Cie błagamy pomóż Nam i innym parą starającym sie o potomstwo...

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy25.8.14

    Swięta Rito, błagam Cię o wyproszenie u Stwórcy łaski macierzyństwa dla nas, Ty znasz nasz ból i nasze cierpienie. Błagam o zdrowe upragnione dzieciątko.
    Proszę o modlitwę....

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy25.8.14

    Święta Rito proszę o dar macierzyństwa, o upragnione dziecko dla mnie i mojego męża, tak bardzo tego pragniemy.. Wioleta

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy27.8.14

    Św Rito prosimy Cię o wstawiennictwo u Dobrego Boga abyś nam wyprosiła łaskę rodzicielstwa i pobłogosław nasze małżeństwo

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy27.8.14

    Św Rito prosimy Cię o wstawiennictwo u Dobrego Boga abyś nam wyprosiła łaskę rodzicielstwa i pobłogosław nasze małżeństwo. Magdalena&Paweł

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy1.9.14

    Św. Rito proszę o Twoje wstawiennictwo u Najwyższego o dar macierzyństwa,dla mojego syna i synowj aby mogli cieszyć się maleństwem, o które już tak długo się staraja a my z utesknieniem czekamy na wnuka .Ufam Tobie Św. Rito. pobłogosław te małzenstwo i dopomóz im wanda

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy1.9.14

    Święta Rito największym naszym pragnieniem jest dar rodzicielstwa, spraw abyśmy doznali tego szczescia i mogli cieszyć sie zdrowym potomstwem. M&K

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy12.9.14

    Święta Rito, upraszam Cię o wstawiennictwo do Boga Ojca o łaskę macierzyństwa, bym mogla urodzić zdrowe dziecko i wychować je na dobrego człowieka. To największe pragnienie mojego serca, czekam juz tyle długich lat. Ufam w łaskę Bożą mimo ze wiem ze nie jestem jej godna.
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy16.9.14

    Sw Rito blagam Cie o wstawiennictwo u Boga naszego o rodzenstwo dla naszego 4letniego synka.Juz jestesmy tacy bezsilni.

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy17.9.14

    Świeta Rito prosze o łaske macierzyństwa dla mojej córki by mogła urodzic zdrowe dziecko

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy20.9.14

    Święta Rito proszę cie błagam cie o to aby moja córeczka urodziła dziecko

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy23.9.14

    Święta Rito wyproś u Boga łaskę poczęcia dziecka.
    Dominika i Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy27.9.14

    Błagam o łaskę, święta Rito, pomóż...

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy27.9.14

    Święta Rito dziękuję Ci za opiekę i proszę o wstawiennictwo w naszej sprawie. Proszę Cię o siłę w dalszej walce o dziecko i nadzieję że moje prośby zostaną wysłuchane.
    Wyproś u Dobrego Boga dar macierzyństwa dla nas i wszystkich par cierpliwie czekających na maleńki cud.
    Magda i Łukasz

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy29.9.14

    Święta Rito dziękuję za to że jesteś.Prosimy by cud macierzyństwa dotkną i Nas za Twoim wstawiennictwem u Boga oraz wszystkich Tych którzy mają wolę walki o ten piękny cud. Patrycja i Tomek.

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy30.9.14

    Święta Rito. Proszę Cię wstaw się za Nami o cud zajścia w ciążę i urodzenie zdrowego dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy2.10.14

    Św. Rito. Z całego serca prosimy się o cud zajścia w ciążę i urodzenie zdrowego dziecka. Wstaw się za nami u Pana. Tak bardzo tego pragniemy.
    Marta i Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy2.10.14

    Św Rito proszę o dar macierzynstwa, nie dla siebie ale dla mojego męża...

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy3.10.14

    SW,RITO PROSZE CIE O CUD ABYM ZASZLA W CIAZE I URODZILA DZIECKO A NAWET KILKA DZIECI JESLI BOG DA ICH WIECEJ TAK BARDZO CZEKAM NA CUD BYCIA W CIAZY

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy3.10.14

    SW,RITO PROSZE CIE O CUD ABYM ZASZLA W CIAZE I URODZILA DZIECKO A NAWET KILKA DZIECI JESLI BOG DA ICH WIECEJ TAK BARDZO CZEKAM NA CUD BYCIA W CIAZY

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy5.10.14

    Św. Rito...chciałabym mieć córeczkę...proszę..pomóż nam...wesprzyj nasze małżeństwo...wyznacz TEN dzień....TEN moment...TE chwile...proszę cię....Agneska

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy7.10.14

    SW RITO PROSZE O TO BYM ZASZŁA W CIAZE I URODZILA DZIECKO. ewa

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy7.10.14

    Sw. Rito blagam Ciebie o wstawiennictwo i laske abym zaszla w ciaze i urodzila wymarzonego synka

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy9.10.14

    Św.Rito PROSZE CIE O CUD ABYM ZASZLA W CIAZE URODZIŁA WYMARZONĄ CÓRECZKĘ

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy9.10.14

    Święta Rito, dziś poszukująć różnych informacji po raz pierwszy przeczytałam historię Twojego życia, bardzo pragnę oddać się Twojej opiece. Od długiego czasu staramy się z mężem o dziecko, niestety borykamy sie z problemem niepłodności. Prosimy Cię pomóż nam w tej walce i otocz nasze małżeństwo swoją miłością. Bardzo prosimy o cud rodzicielstwa. Ola

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy9.10.14

    ŚW.RITO PROSZĘ CIEBIE ABYM zajścia w ciążę i urodzenie zdrowego dziecka. Wstaw się za nami u Pana. Tak bardzo tego pragniemy. I URODZIŁA CÓRECZKĘ.....

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy10.10.14

    Św. Rito, Wstawienniczko moja, błagam, wypros mi łaskę macierzyństwa. Tak czekam...

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy13.10.14

    Św. Rito proszę Cię o wstawiennictwo u Boga, błagam Cię o łaskę macierzyństwa!!!

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy14.10.14

    Św Rito błagam cię wstaw sie za mną i moim mężem u naszego Pana abyśmy mogli zostać rodzicami po raz drugi prosi cię o to również nasz synek który pragnie rodzeństwa. Błagam cię

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy18.10.14

    Prosimy Cię Święta Rito o dar marierzyństwa. Prosimy o chociaż jedno zdrowe dziecko. Błagamy wstaw się za nami. Małgosia i Marcin

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy19.10.14

    Święta Rito blagam wyproś u Pana Boga łaskè macierzyńtwa dla mnie i mojego mèża abym byla w ciàży szczèśliwie i zdrowo ją donosiła i urodziła zdrowe dziecko Proszè Cię święta Rito

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy20.10.14

    Święta Rito, patronko spraw trudnych, dziś pragnę powierzyć Ci moją błagalną modlitwę.. Wyjednaj mi proszę u Pana łaskę macierzyństwa. Tak bardzo tego pragnę.. pragniemy.. Pozwól nam cieszyć się cudem narodzin długo wyczekiwanego potomstwa. Anna i Michał

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy21.10.14

    Błagam , prosze cie święta Rito o cud dla nas już tak długo staramy sie o małą kruszynke , szepnij jedno słowo do Boga a on cie napewno wyslucha Proszę

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy21.10.14

    Święta Rito - błagam- wyproś dla Nas dar macierzyństwa, zdrowie i potrzebne łaski - jeśli taka jest wola Pana...

    OdpowiedzUsuń
  138. Św. Rito, prosimy Ciebie wraz z mężem o pomoc. Pragniemy być rodzicami, patrząc na dorastajace SZCZĘŚCIE, aby w naszym domu była radość i szczęście. Bardzo chciałabym móc zajśc w ciązę, donosić ja i urodzić zdrowe dziecko, proszę z calego mojego serca, pomóż......

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy27.10.14

    Święta Rito proszę cię abym zaszła w ciąze i urodziła zdrowe dziecko i urodziła córeczkę

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy28.10.14

    Święta Rito, proszę o dar rodzicielstwa w naszym małżeństwie.

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy28.10.14

    Święta Rito proszę z całego serca o dar macierzyństwa, wstaw się za nami u Boga.

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy1.11.14

    Święta Rito proszę cię abym zaszła w ciąże i urodziła zdrowe dziecko i urodziła córeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy2.11.14

    Sw. Rito prosze Cie o laske i dar zycia tak dlugo wyczekiwanego dziecka. Prosimy wraz z mezem modl sie za nami

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy4.11.14

    Świeta Rito proszę Cię z całego serca o dar macierzyństwa, wstaw się za nami do Boga i uproś nam potrzebne łaski u Pana.

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy5.11.14

    Św. Rito prosimy o wstawiennictwo do Najwyższego o upragnione potomstwo. Modlę się każdego dnia o ten cud i wierzę że kiedyś nadejdzie. Wiara czyni cuda .

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy14.11.14

    Św. Rito wybłagaj u Boga dar życia dla maleństwa mojej siostry. Już 2 razy straciła dzieci, dlatego nie pozwól by ten scenariusz się powtórzył. Wstaw się u Boga o to niewinne dzieciątko, by pomimo beznadziejnej sytuacji z medycznego punktu widzenia, przyszło na świat w terminie, całe i zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy15.11.14

    SWIETA RITO MODLE SIE BLAGAM PROSZE O CUD BY MIEC DZIECKO
    JUZ TYLE LAT I NIE MOGE MIEC DZIECKA???? NIGDY NIE BEDE MATKA???? JAK MAM ZYC Z TA MYSLA???? DLACZEGO TAK JEST....ZE BOG MNIE OPUSCIL......ZALAMANA

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy18.11.14

    Św, Rito proszę Cię o łaskę macierzyństwa, proszę pozwól mi mieć upragnine dziecko z mężczyzną ,którego kocham ,obdarz mnie łaską jego ciepła ,bezpieczeństwa i miłosci.Agata

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy19.11.14

    Święta Rito, daj łąskę poczęcia dla nas, Dominiki i Tomasza.

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy21.11.14

    Św Rito proszę Cię o dar macierzyństwa

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy21.11.14

    Święta Rito Błagam Cię wstaw się za nami u Pana Boga I proszę Cię wybłagaj u niego dla nas tę cudowną łaskę bycia rodzicami. By mógł stać się cud. Proszę Cię tak długo już czekamy. Monika i Rafał.

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy22.11.14

    Św Rito proszę cię o dar potomstwa

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy29.11.14

    Św.Rito i ja również proszę Cię o łaskę poczęcia potomstwa ,proszę o cierpliwośc której powoli mi brakuje

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy1.12.14

    Święta Rito , proszę cię o dar poczęcia zdrowego potomka, wysłuchaj mojej prośby, niech się stanie upragniony cud...

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy4.12.14

    Święta Rit, błagam Cię o łaskę poczęcia potomstwa, spraw byśmy ponownie stali się rodzicami, a nasza córka cieszyła się rodzeństwem. Błagamy Cię o to z całego serca! Bóg zapłać!

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy8.12.14

    Św.Rito wstaw się za Agnieszką i Bartoszem o cud poczęcia upragnionego dzieciątka....

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy10.12.14

    Kochana Sw. Rito uproś mi dar macierzyństwa, abym mogła dostąpić cudu bijącego serduszka w moim łonie i by dziecko przyszło zdrowe na świat, bym mogła razem z mężem tworzyć szczęśliwą rodzinę i wychować nasze dziecko na dobrego człowieka, jeśli taka jest wola Boża.

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy10.12.14

    Św. Rito błagam Cię abyśmy wraz z mężem mogli zostać rodzicami. Wybłagaj u Boga, abym zaszła w zdrową ciążę,czekamy już 4 lata...proszę byśmy nie żyli tylko dla siebie ale żebyśmy mieli maleńką kruszynkę o którą moglibyśmy się troszczyć..potrzebujemy Twojego wstawiennictwa..liczymy na Twoją pomoc..Św Rito pomóż nam..błagamy..

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy11.12.14

    Sw.Rito tak mi nieznana do tej pory, proszę Cię o wstawiennictwo o Pana Naszego w intencji daru macierzyństwa dla mnie i dla mojej siostry Asi

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy11.12.14

    Święta Rito proszę cię abym zaszła w ciąże i urodziła zdrowe dziecko i urodziła córeczkę.

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy11.12.14

    Z całego serca mego Proszę Cię Św. Rito o dar macierzyństwa bym mogła cieszyć się upragnioną ciążą i upragnionym dzieciątkiem .....Proszę wstaw się za mną u Pana Boga Wszechmogącego i pomóż mi wybłagać ten przepiękny dar jakim jest nowe życie.

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy13.12.14

    św Rito proszę o wstawiennictwo za uzdrowienie naszego małżeństwa, za rozkruszenie naszych zatwardziałych serc, za wzajemne otwarcie się na siebie, wzajemne zrozumienie i słuchanie. Proszę ulecz nasze dusze, serca i ciała z niepłodności. Eliza

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy20.12.14

    św Rito od dawna straramy się o dar Boży jakim jest dziecko,Prosimy Cię patronko niepłodności ześlij nam cud.Błagamy Cię ,wstaw się u Pana Boga za nami.A&P

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy20.12.14

    św Rito od dawna straramy się o dar Boży jakim jest dziecko,Prosimy Cię patronko niepłodności ześlij nam cud.Błagamy Cię ,wstaw się u Pana Boga za nami.A&P

    OdpowiedzUsuń
  165. Anonimowy21.12.14

    Prosimy Cie św Rito i potomstwo i o wyleczenie z niepłodności Michała i Ewy w Tobie cała nasza nadzieja...

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy25.12.14

    Święta Rit prosimy Cię o wstawiennictwo w naszej intencji. Staramy się wraz z mężem o dziecko, bardzo go pragniemy. Gorąco Cię prosimy wspomóż nas.... K&D

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy27.12.14

    Swieta Rito prosimy Cie o dar macierzynstwa. Staramy sie o dziecko 7 lat. Blagam Cie o pomoc. Czujemy sie bezsilni I zaczyna brakowac nam wiary. Jestesmy kochajacym sie malzenstwem ale nie szczesliwym bez dziecka.Tracimy siebie nawzajem.prosze odsun ode mnie moja bezplodnosc bo przez nia czuje sie bardzo winna. Jak mam dalej zyc z tym krzyzem.blagam Cie z calego serca. M.M

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy28.12.14

    Św. Rito pozwól nam cieszyć się darem dziecka i pozwól mojej narzeczonej zajść w upragnioną zdrową ciążę. W Tobie Św. Rito nadzieja...

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy28.12.14

    ŚWIĘTA RITO BŁAGAM CIĘ O WSTAWIENNICTWO DO PANA JEZUSA I MATKI BOSKIEJ O DAR MACIERZYŃSTWA DLA MNIE BARDZO CIĘ PROSZĘ SPRAW ABY OKAZAŁO SIĘ ŻE JESTEM W CIĄZY I SPODZIEWAM SIĘ UPRAGNIONEGO DZIECKA.PROSZĘ CIĘ POMÓŻ MI I MOJEMU MĘŻOWI SPRAW PROSZĘ ABYŚMY ZOSTALI SZCZĘŚLIWYMI RODZICAMI BARDZO PROSZĘ I PROSZĘ WSTAW SIĘ RÓWNIEŻ ZA INNE MAŁŻEŃSTWA KTÓRE RÓWNIE MOCNO PRAGNĄ ZOSTAĆ RODZICAMI.

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy29.12.14

    ŚWIĘTA RITO BŁAGAM CIĘ Z CAŁEGO SERCA SPRAW ABY TYM RAZEM OKAZAŁO SIE ZE JESTEM W CIĄŻY I BEDZIEMY MIELI Z MĘŻEM UPRAGNIONE DZIECKO BARDZO CIĘ BŁAGAM W IMIENIU SWOIM I MOJEGO MĘŻA WYPROŚ TA ŁASKĘ DLA NAS U NAJWYŻSZEGO BŁAGAM CIĘ POMÓŻ NAM I INNYM STARAJĄCYM SIE O DZIECIĄTKO.

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy29.12.14

    Święta Rito prosimy Cię wraz z mężem o Dar Boży jakim jest dziecko bardzo go pragniemy. Wspomóż Nas...M&P

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy1.1.15

    św. Rito, proszę Cię bardzo o dar macierzyństwa, abyśmy mogli w pełni cieszyć się życiem, bardzo tego tak długo już pragniemy, błogosław nam w tej drodze i obdarz nam tym szczęściem K&T

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy5.1.15

    Swieta Rito blagam Cie o cud abysmy w tym cyklu mogli poczac nasze najwieksze szczescie nawet razy trzy. Tyle mamy milosci w sobie aby pokochac wszystkie dzieciatka. Tak dlugo na nie czekamy. Sw Rito prosimy wstaw sie u Najwyzszego w naszej sprawie. Jezu ufamy Tobie. Jezu Ty sie tym zajmnij. Prosimy Karina i Damian

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy5.1.15

    ŚWIĘTA RITO,wstaw się za mnie u pana Boga i wybłagaj abym mogła doczekać się wymarzonego potomstwa na które czekam od lat czego bardzo pragnę.

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy6.1.15

    święta Rito,prosimy Cie z mężem o dar dziecka dla nas,bardzo tego pragniemy!tylko tyle brakuje nam do szczescia

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy7.1.15

    św. Rito błagamy Cię z mężem o najpiękniejszy dar Boży jakim jest posiadanie zdrowego potomstwa. Wspomóż Nas...K&P

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy7.1.15

    św. Rito proszę Cie o dar macierzynstwa.o potomstwo .tak bardzzo z żona tego pragniemy i błagam proszę pomóż nam spełnić marzenie. P&I

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy9.1.15

    Swieta Rito prosze cie o plodnosc i poczecie potomstwa ktorego tak pragniemy z calego serca,blagamy cie o cud z nieba,wspomoż nas

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy9.1.15

    Swieta Rito prosze cie o wstawiennictwo u Boga, prosze o płodność i poczęcie potomstwa,prosze cie dopomoz nam I&T

    OdpowiedzUsuń
  180. Anonimowy9.1.15

    Święta Rito, proszę o to bym zaszła w ciążę i urodziła zdrowe dziecko...wstaw się za nami...

    OdpowiedzUsuń
  181. Anonimowy10.1.15

    Święta Rito prosze Cie o wstawiennictwo u Boga, prosze Cię o poczęcie zdrowego potomstwa, którego bardzo pragnę, choć moja sytuacja jest beznadziejna mam 43 lata, dlatego właśnie Ciebie proszę o wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  182. Anonimowy11.1.15

    Sw RITO. Mam 47 lat. Niemam czasu . Prosze o cud macierzynstwa. Nie opuszczaj mnie kochana nigdy. Pragne urodzic aniolka. Ja naprawde nirmam czasu. Kaxdy miesiac dluzej to za duzo. Prosze prosze prosze. Wiolka

    OdpowiedzUsuń
  183. Anonimowy15.1.15

    Proszę św. Ritto o dar macierzyństwa dla mnie, błagam Cię !

    OdpowiedzUsuń
  184. Anonimowy16.1.15

    Święta Rito, proszę wstaw sie za nami i wyproś u Boga łaskę szczęśliwego poczęcia i abym urodziła zdrowe dziecko. Módl się za nami.Monika

    OdpowiedzUsuń
  185. Anonimowy18.1.15

    DZIEKUJE SWIETA RITO ZA WYSLUCHANIE MOJEJ PROSBY

    OdpowiedzUsuń
  186. Anonimowy18.1.15

    Św. Rito błagam Cię wstaw się za Nami u Pana Boga i wyproś dla nas łaskę rodzicielstwa. Odsuń od nas niepłodność i wszelkie choroby które ją wywołują. Obdarz nas siłą w walce o ukochane maleństwo i pozwól nam radować się z jego narodzin. Św. Rito w Tobie pokładamy nadzieję. Prosimy Cię pomóż nam począć zdrowe dziecko. Agata i Tomek

    OdpowiedzUsuń
  187. Anonimowy19.1.15

    Św. Rito proszę Ciebie o wstawiennico do Pana Boga i dostapienie łaski rodzicielstwa. Proszę odsun od nas niepłodność i wszystkie choroby ja powodujące. Módl się za nas. Agata

    OdpowiedzUsuń
  188. Anonimowy20.1.15

    Św. Rito błagam Cię abyśmy wraz z mężem mogli zostać rodzicami. Wybłagaj u Boga,aby odsunął ode mnie niepłodność i wszelakie choroby abym zaszła w zdrową ciążę,czekamy już 10 lat...proszę byśmy nie żyli tylko dla siebie ale żebyśmy mieli maleństwo o które moglibyśmy się troszczyć..potrzebujemy Twojego wstawiennictwa..liczymy na Twoją pomoc..Św Rito pomóż nam..błagamy..A&D

    OdpowiedzUsuń
  189. Anonimowy22.1.15

    'Sw. Rito prosze Cie o dar ojcostwa i macierzynstwa dla mnie i mojego meza. Ufam ze wstawisz sie za nami u Boga w tej waznej dla nas sprawie, a my po stracie naszego aniolka doznamy ukojenia naszego bolu. A i S

    OdpowiedzUsuń
  190. Anonimowy23.1.15

    Św. Rito mniej nas w swojej opaczności i obdarz nas dzieciątkiem.

    OdpowiedzUsuń
  191. Anonimowy27.1.15

    Sw.Rito prosze wysluchaj mnie aby Monika z Krzysztofem odnalezli spokoj ducha kochali sie. Prosze o uzdrowienie ich dusz. To sa wspaniali ludzie tylko sie troszke pogubili. Strzez ich od zlego.W

    OdpowiedzUsuń
  192. Anonimowy27.1.15

    Sw. Rito prosze aby moi synowie byli dobrymi ludzmi. Niech stronia od alkocholu. Szanuja rodzine. P

    OdpowiedzUsuń
  193. Anonimowy28.1.15

    Święta Rito, proszę o dar macierzyństwa i opiekę nad całą rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  194. Anonimowy31.1.15

    Proszę o pomoc Święta Rito wyproś u Pana Boga w moim imieniu dla mnie dar maciezyństwa w tym moim życiu .Jestes błogosławiona i chętnie pomagasz więc zlituj się nad moją osobą i spełnij mą prośbe magda

    OdpowiedzUsuń
  195. Anonimowy1.2.15

    Święta Rito. Dziękuję Ci, że pomagasz tak wielu ludziom w zdawało by się po ludzku sprawach nie do rozwiązania. Proszę Cię Święta Rito pokornie, uproś mi u Pana łaskę macierzyństwa, i nawrócenia mojego męża Piotra . Ewa

    OdpowiedzUsuń
  196. Anonimowy2.2.15

    Swieta Rito, prosze spraw aby moj partner zrozumial moje wielkie pragnienie macierzynstwa. Niech wszystkie jego wahania, rozterki i obawy opuscily go. A w zamian daj man sile abysmy godnie i z Boza pomoca stawili czola rodzicielstwu.

    OdpowiedzUsuń
  197. Anonimowy5.2.15

    Święta Rito, patronko od spraw beznadziejnych, proszę pomóż nam tam, gdzie zawodzi medycyna, wyproś nam łaskę poczęcia i urodzenia zdrowego dzieciątka, na które z utęsknieniem wszyscy czekamy. Święta Rito wstaw się za nami u Pana, błagam pomóż, Ty jesteś moją nadzieją ...

    OdpowiedzUsuń
  198. Anonimowy8.2.15

    Święta Rito, proszę Cię o to, byśmy mogli z mężem po raz trzeci cieszyć się urokami macierzyństwa. Wstaw się za nami u Pana.

    OdpowiedzUsuń
  199. Anonimowy8.2.15

    Św. Rito wypros nam u Dobrego Boga Cud poczęcia i narodzenia naszego zdrowego dziecka. Boze oddal od nas wszystkie choroby, które powodują u nas niepłodność. Św. Rito wstawiaj sie za nami, Boze Jedyny Tobie zaufaliśmy.

    OdpowiedzUsuń