Modlitwa wdowy do św. Rity

Św. Rito, przychodzę do ciebie pełna bólu po śmierci tego, którego dał mi Pan jako męża. Ty, która wiele cierpiałaś widząc swojego zabitego męża i umiałaś pogodzić się z wolą Bożą, oddając Bogu swoje zranione serce małżonki, przyjdź mi z pomocą i wyproś dla mnie u Pana pocieszenie, abym nie przeżywała w smutku reszty mojego życia.
 
Niech Pan obdarzy mnie łaską, abym mogła cię naśladować, modląc się o zbawienie dla mojego zmarłego męża, i abym przeżywała swoje wdowieństwo w miłości Boga i bliźniego, w mądrym prowadzeniu domu i rodziny, we wzajemnej miłości i szacunku krewnych.
 
W ten sposób podtrzymana przez Bożą pomoc i ufna w twoje wstawiennictwo, o św. Rito, mam nadzieję osiągnięcia życia wiecznego. Amen.
 
Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...
 
 
W: Św. Rito, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, Augustianie - Kraków.

25 komentarzy:

  1. Anonimowy22.3.14

    Św. Rito, uproś dla mnie dar macierzyństwa. Moja sytuacja jest bardzo trudna. Liczę na pomoc Bożą, proszę o zdrowe dziecko.
    To największe pragnienie mojego życia. Jestem w późnym wieku, kilka poronień, proszę daj nam siłę walczyć, pokieruj naszym życiem.
    Proszę o zdrowie, tak bardzo potrzebuję podpowiedzi, wsparcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9.6.14

    Proszę o modlitwę za śp Dariusza w 8 rocznicę tragicznej śmierci.Aby Bóg przyjął do Swego Królestwa.Amen

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9.6.14

    Proszęo modlitwę za śpDariusza 8 rocznicy tragicznej śmierci.Aby Bóg przyjał do Swego Królestwa. Amen

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy27.9.14

    Proszę o modlitwę za duszę Ś.P. Dariusza mojego męża. Pokornie proszę o wstawiennictwo i modlitwę za duszę mojego taty Ś,P. Stanisława oby dobry Bóg przyjął do swojego Królestwa Niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy2.1.15

    Proszę o modlitwę za duszę Ś.P. Kazimierza mojego męża. Pokornie proszę o wstawiennictwo i modlitwę za duszę mojego taty Ś,P. Bolesława oby dobry Bóg przyjął ich do swojego Królestwa Niebieskiego.Amen

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy2.2.15

    błagam o wstawiennictwo za duszą św.pamięci Wojciecha który targnął się na swoje życie .Uproś mu zbawienie

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy17.2.15

    Sw. Rito pomusz mi prowadzić sobie ze śmiercią mojego meża Marcina .Mam dopiero 24Lata więc pomusz mi jakoś wszystko poukładać . Proszę. Cię także o wstawiennictwo za niego w niebie . Marcin tak bardzo Cię kocham

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy7.3.15

    ŚW.RITO błagam o wstawiennictwo i modlitwę za duszę śp.mojego męża Wiesia . Uproś mu zbawienie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy28.3.15

    Św. Rito błagam o wstawiennictwo i modlitwę za duszę śp. mojego męża Józefa i moich rodziców Czesława i Mariannę. Uproś im zbawienie a dla mnie dużo łask Bożych na dalsze życie, miej mnie i moje dzieci w opiece wspieraj nas.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy28.5.15

    Św. Rito proszę o modlitwę za duszę śp. mojego męza Zygmunta

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy2.6.15

    Św. Rito proszę o modlitwę i Twoje wstawiennictwo u miłosiernego Jezusa Chrystusa za duszę św. pamięci mojego męża Sławomira.Niech dobry Bóg dopuści go do oglądania swojej światłości, a mnie da siłę do opiekowania się naszym chorym synem.Ufam Ci św. Rito i w Tobie moja nadzieja w niesieniu mojego krzyża.

    .






    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy30.6.15

    Proszę Cię Św. Rito o wstawiennictwp za moim zmarłym tragicznie meżem, z którym dopiero zaczynaliśmy wspólne życie i ktory osierocil niemowlaka i noworodka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy29.7.15

    Jezu Miłosierny, Boże Wszechmogący, Matko Najlepsza, przyjmijcie mojego męża Tomasza do grona zbawionych. Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo dla mojego zmarłego ukochanego. Wybacz mu Boże jego czyn, cierpiał w okrutnej chorobie. Wspieraj mnie Święta Rito, Matko Boska otocz opieką moje dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy6.9.15

    Św Rito proszę Cię bardzo uchroń moją rodzinę przed rozpadem uratuj moje małżeństwo proszę połącz nas razem i otocz opieką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Św Rito.Proszę za wstawiennictwo i modlitwę za mojego zmarłego męża Rudolfa by Bóg przyjął go do siebie i oczyscił jego duszę.Wszechmogący Boże proszę o królestwo wieczne dla wszystkich zmarłych z mojej rodziny Amen.

    OdpowiedzUsuń
  16. Św Rito.Proszę za wstawiennictwo i modlitwę za mojego zmarłego męża Rudolfa by Bóg przyjął go do siebie i oczyscił jego duszę.Wszechmogący Boże proszę o królestwo wieczne dla wszystkich zmarłych z mojej rodziny Amen.

    OdpowiedzUsuń
  17. Św.Rito proszę o wstawiennictwo do naszego Boga Ojca Wszęchmocnego o zbawienie i oczyszczenie duszy zmarłego 30.12.2015r by wiecznie cieszył się jego światłością i miłością na wieki.Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie a światłość wiekuista niechaj mu świeci na wieków wieki amen.

    OdpowiedzUsuń
  18. Św.Rito Proszę o wstawiennictwo do naszego Boga miłosiernego o zbawienie duszy zmarłego dnia 30.1.2015r.mojego kochanego męża Bolesława,by mógł cieszyć się na wieki jego światłością,jego dobrocią i miłością Boźą.Wieczne odpoczywanie racz mu dać Panie a światłość wiekuista niechaj mu świeci na wieki wieków amen.

    OdpowiedzUsuń
  19. Św.Rito proszę o wstawiennictwo do naszego Boga Ojca Wszęchmocnego o zbawienie i oczyszczenie duszy zmarłego 30.12.2015r by wiecznie cieszył się jego światłością i miłością na wieki.Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie a światłość wiekuista niechaj mu świeci na wieków wieki amen.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy28.2.16

    Boje sie samotnosci,pragne dzielic sie miloscia...Prosze....

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy18.3.16

    proszę o modlitwę o ukazanie drogi, jak dalej żyć po tym dramacie, o miłość mężczyzny, który jest Ci znany i ułożenie z nim życia, o dobrego i kochającego męża i ojczyma dla mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy18.3.16

    Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo do Pana Jezusa o miłosierdzie i odpuszczen ie grzechów dla mojego męża Jerzego . Niech Pan Bóg dopuści go do oglądania swojej swiatlosci na wieki wieków amen.

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy8.4.16

    Nie ma milosci i szacunku...!Jest niezasluzony cynizm i lekcewazenie..!Szok,samotnosc i bol.Pomoz zyc sw.Rito,zasluzyc na zbawienie i spotkac sie u Pana z moim zmarlym mezem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy1.5.16

    Św.Rita proszę nie pozwól aby moja rodzina się rozpadła. Miej w opiece wszystkie rodziny na ziemi

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy24.9.17

    Św rito za mojego męża Zygmunta proszę Cię o modlitwę

    OdpowiedzUsuń