Modlitwa za rodzinę

Boże, od którego pochodzi wszelkie ojcostwo w niebie i na ziemi, Ojcze, który jesteś miłości i życiem: spraw, aby każda rodzina ludzka na ziemi stała się poprzez Twojego Syna Jezusa Chrystusa "narodzonego z Niewiasty" i poprzez Ducha Świętego - źródło Bożego miłosierdzia - prawdziwym sanktuarium życia i miłości dla generacji, które się wciąż odnawiają.
Spraw, aby Twoja łaska prowadziła myśli i dzieła małżonków dla dobra ich rodzin i wszystkich rodzin na świecie.
Spraw, aby młode generacje znalazły w rodzinie silne wsparcie dla ich wzrostu w prawdzie i miłości.
Spraw, aby miłość, wzmocniona łaską sakramentu małżeństwa, była silniejsza od wszelkiej słabości i każdego kryzysu, przez które czasami przechodzą nasze rodziny.
Spraw w końcu, o to Cię prosimy przez wstawiennictwo świętej Rodziny z Nazaretu, aby Kościół wśród wszystkich narodów na ziemi mógł owocnie wypełniać swoją misję w rodzinie i poprzez rodzinę. Przez Chrystusa, naszego Pana, który jest Drogą, Prawdą i Życiem na wieki wieków. Amen. (Jan Paweł II)
 
Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...
 
 
W: Św. Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, Augustianie - Kraków.
 

16 komentarzy:

  1. Anonimowy2.6.13

    Sw. Rito błogosław naszej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13.8.13

    Sw. Rito proszę pomóż nam naprawić relacje w naszej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy4.9.13

    Św. Rito błagam napraw Moją Rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy5.9.13

    Św.Rito spraw aby w naszej rodzinie panowała miłość i pmóż w trudach codziennego życia aby każdy krok zbliżał nas do Naszego Pana.Miej w opiece naszą rodzinę. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy5.9.13

    Sw Rito, uzdrów proszę naszą rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy5.11.13

    Kochana Św. Rito proszę uchroń moja rodzinę przed rozpadem.Odizoluj od mojej rodziny osobę,która nas strasznie krzywdzi. Proszę miej w opiece moja rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy4.1.14

    Sw Rito miej w opiece swej całą moją rodzinę
    Szczęść Boże--ela

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy27.1.14

    Swięta Rito błagam spraw aby moja rodzina się nie rozpadła, proszę .

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy30.3.14

    Swięta Rito , proszę
    pomóż aby moja rodzina się złączyła . Pomagaj w trudnych chwilach , wyproś łaskę od Pana Boga dla mojej rodziny i wszystkich , którzy Cię o to proszą .
    .......
    ......W imię Ojca i Syna i Ducha Swiętego
    Jula

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy8.4.14

    Swięta RIto modle się za twoim wstawiennictwem do BOGA MI£OSIERNEGO aby pomógł naszej rodzinie przejsc przez kryzys ma£żeństwa i to co przed Nim przysiegalismy przetrwało -dodaj nam odwagi do przebaczenia sobie win i oczysć serca z żalu i goryczy by było tam miejsce na czystą miłosc szczęść BOŻE

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy15.4.14

    Sw Rito pomoz odnalezc sie mojemu mezowi w tej trudnej dla nas sytuacji,spraw by milosc uswiecona sakramentem zwyciezyla wszelkie przeciwnosci. Dopomoz nam odnalezc wlasciwa droge do Boga,by obecny kazdego dnia w naszym zyciu dal sile do przebaczania sobie wzajemnych win. Blagam o Twoje wstawiennictwo by nasza rodzina nie rozpadla sie

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy2.5.14

    Wstawiaj się do Boga za moim mężem aby zostal uwolniony od gniewu i stosowania przemocy wobec rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy24.5.14

    św Rito błagam o wstawiennictwo u Boga o uratowanie mojej rodziny od rozpadu, córki od nałogów alkoholowych i narkotyków i odizolowanie jej od złego towarzystwa

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy6.8.14

    św. Rito nie mam już siły wracać do tego domu, uratuj moją rodzinę spraw żeby moje dzieci były szczęśliwe. Daj mi siłę, żebym sobie coś nie zrobiła i nie zostawiła ich. Miej naszą rodzinę w opiece. Błagam

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy13.8.14

    Św, Rito proszę mniej moją rodzinę w opiece. Spraw aby moje dzieci były szczęśliwe.Aby syn zaczął się otaczać osobami będącymi blisko Boga

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy10.9.14

    PROSZE SW Rito o dar rozumu dla babci i dar cierpliwości dla drugiej osoby oraz zdrowie dla moich córek i mnie i męza kocham Cie całym sercem za wszystkie łaski dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń