Modlitwa studenta

O Boże wieczny i wspaniały, Ty obdarzyłeś stworzenie harmonią i wszelkimi łaskami. Ty jesteś źródłem światła i nadziei, Ty napełniłeś nasz rozum jasnością wiary. Bądź łaskaw napełnić mój umysł światłem Twojej mądrości, tak abym umiał rozproszyć wątpliwości i grzech. Ty, który czynisz elokwentnym język młodzieńców, poucz i mój język, i obdarz moje usta Twym błogosławieństwem. Daj mi przenikliwość rozumienia, umiejętność uczenia się, łatwość tłumaczenia.
Niepokalana Dziewico Maryjo, Stolico Mądrości, bądź moją pośredniczką. Wstawiaj się za mną również i ty, św. Rito z Cascia, abym, będąc prowadzony światłem wiary, mógł zmierzać ku temu źródłu mądrości, jakim jest bojaźń Boża i w ten sposób dojść do doskonałości chrześcijańskiej. Amen.
 
Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...
 
 
W: Św. Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, Augustianie - Kraków.

183 komentarze:

  1. Anonimowy21.8.13

    Św. Rito wstawiaj się za mną, uproś mi wszystkie łaski jakich potrzebuje w czasie tych studiów. Niech wiedza, którą otrzymuje pozwala mi spełniać wole Pana i iść jego drogą prawdy i życia. Patronko spraw trudnych i beznadziejnych proszę Cie, niech Każdy człowiek stojący na mojej drodze będzie zadaniem powierzonym przez Boga. Chce być potrzebna, chce być dla innych, a Ty wstawiaj sie za mną o siłe i wytrwałość, cierpliwość i miłość, a uczynię wszystko co Pan oczekuje ode mnie.
    Św. Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych módl sie za mną i za wszystkich którzy pojawią sie ma mej drodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22.7.15

      Święta Rito pomódl się za Piotrem,by została mu udzielona łaska łatwego i szybkiego uczenia.Dziękuję za Twoje wstawiennictwo.

      Usuń
    2. Anonimowy31.1.16

      Św. Rito wstaw się za mną aby ten dzisiejszy bardzo trudny egzamin udało się zdać, aby egzaminator dał mi tylko te pytania na które znam odpowiedź. Błagam o wstawiennictwo z całego serca. Błagam o pomoc

      Usuń
    3. Anonimowy4.5.16

      Święta Rito! Ty, do której zwracałam się już niejednokrotnie. Wiem i zdaje sobie sprawę, iż z tytułu niewierności mojej Nóg może nie chcieć mnie wysłuchać, niejednokrotnie obraziłam Pana, czego żałuję...Święta Rito, daj mi siłę i natchnienie Ducha Świętego do pomyślnego przejścia przez egzaminy dojrzałości, pomóż mi i czyń, bym dostała się na wymarzoną medycynę. Pomóż mi na jutrzejszym egzaminie z matematyki, a także wszystkich pozostałych, w szczególności biologii i chemii, które zadecydują o mojej przyszłości. Czuję powołanie do wykonywamia tego zawodu. Prowadź mnie w tę stronę!!!! Pragnę modlic się również za moich najukochanszych rodzicow i dziadków, którzy wspierają mnie ze wszystkich sił, mojego zmarłego dziadka śp. Eugeniusza - najwspanialszego człowieka pod słońcem, aby dostąpił łask w niebie, za cały Kościół. Wysłuchaj mnie św. Rito i uproś u Boga chciane przeze mnie łaski. Kocham

      Usuń
    4. Anonimowy7.11.17

      Święta Rito! Dopomóż mi jutro na sprawdzianie którego bardzo się obawiam. Wstaw się za mną u Boga.

      Usuń
  2. Anonimowy13.10.13

    Św. Rito módl się za mną. Mam ciężki egzamin. Proszę o wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy12.2.15

      ja też

      Usuń
    2. Anonimowy14.8.15

      Św Rito
      Ja z całego serca dziękuję za zdanie egzaminu na prawo jazdy. To był cud...

      Usuń
    3. Anonimowy22.10.15

      Św. Rito z Cascia, patronko od spraw trudnych i beznadziejnych, wstaw się u Ojca Wszechmogącego za moim synem, bo tylko Twoja modlitwa i Łaska Pana,Cud Boży, mogą mu pomóc w jego bardzo trudnej, beznadziejnej sytuacji. Uproś możliwe Łaski, jakie będą mu potrzebne w czasie tych studiów,
      Dziękuję za Twoje wstawiennictwo

      Usuń
  3. Anonimowy30.11.13

    Św
    Rito proszę o wstawiennictwo za mnie w moich błaganiach o pracę. Nie
    wiem co dalej ze mną będzie jeśli jej nie dostanę. Błagam o pomoc!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20.1.14

    Św Rito pomóż w nauce mojej córce Alicji w zaliczeniach i sesji egzaminacyjnej.










    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy27.1.14

    Święta Rito pomóż mi zdać egzamin warunkowy z prawa rzymskiego w tą środę. Módl się za mnie..

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy28.1.14

    Św. Rito pomóż wykorzystać wszystkie umiejętności i całą wiedzę w zaliczeniach i sesji Tomkowi i Natalii oraz prowadź ich drogą prowadząca do zbawienia.Proszę o wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy14.4.14

      Św. Rito dziękuję za pomoc w zaliczeniach dla Tomka i Natalii oraz proszę o dalszą opiekę nad nimi . Proszę módl się za nimi.

      Usuń
  7. Anonimowy12.2.14

    Św. Rito dopomóż mi w mojej nowej ścieżce na studiach. Pomóż w ciężkich chwilach i niepewnościach. Abym mogła kroczyć tą ścieżką mądrości, aby szczęśliwie zaliczać sesje i z łatwością chłonąć wiedzę. Proszę o zdanie trudnego egzaminu z matematyki oraz o znalezienie pracy zgodnie z moimi zainteresowaniami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy25.2.14

    Św. Rito pomóż mojemu synowi zdać jutro trudny egzamin aby mógł dalej pozostać na studiach .

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy25.3.14

    eta rito patronko spraw beznadziejnych prosze cie dzis o wstawiennictwo za mna ,mam dzis obrone dyplomu przed jury w jezyku francuskim daj mi sile i moc i mozliwosc w wytlumaczeniu mojego projektu prosze o wyrozumialosc jury i bycie soba w chwilach zawachania,by wszystko to czego sie uczylam i nad czym pracowalam dalo owoc zebym wreszcie mogla dostac dyplom i znalezc prace w tym zawodzie prosze cie z glebi serca .Chcialabym takze bys sie zaopiekowala moim zagubionym bratem w tym trudnym okresie dla niego i oddalila go od zla i szatana ktory trzyma go w swoich szponach oraz o nawrocenie mojego meza i zdrowia dla mojej calej rodziny zwlaszcza dla mojej najukochanszej mamy o laski cie dzis prosze wstawiaj sie za mna i moja rodzina nieustannie o wielka patronko pokrzywdzonych i nie pozwol by zaistniala wojna na ziemi ktora tak kocham .

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy10.5.14

    Św Rito pomóż mi napisać prace mgr, proszę za moja promotorkę, recenzenta i całą komisje egzaminacyjną.Pomóż mi zaliczyć tą sesję egzaminacyjną, zdać wszystkie egzaminy, zaliczyć prace i zakończyć sesję w czerwcu, obronić się w lipcu i zakończyć studia

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy9.6.14

    Św. Rito pomóż mojemu synowi zdać egzaminy które czekają go w najbliższych dniach a szczególnie ten który teraz trwa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy17.6.14

    Św. Rito błagam Cię o modlitwę w mojej sprawie, abym pomyślnie obroniła prace magisterską

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy24.6.14

    Św. Rito Proszę o pomoc, i wsparcie w dniu dzisiejszym na egzaminie z chemii.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy29.6.14

    Św. Rito proszę o pomoc i wstawiennictwo abym miała chęci i dobry umysł do nauki oraz abym pomyślnie obroniła się na egzaminie licencjackim

    OdpowiedzUsuń
  15. Święta Rito dziękuje za otrzymane łaski, i proszę o pomoc, wstawiennictwo na egzaminie z fizyki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Święta Rito dziękuje za otrzymane łaski, i proszę o wstawiennictwo w dniu dzisiejszym na egzaminie z fizyki.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy3.7.14

    Święta Rito za Twoim pośrednictwem proszę Boga o zdanie przez moją corke Magdę egzaminu poprawkowego. Studiuje farmację, a to bardzo trudny kierunek. Jej zycie jest pełne wyrzeczeń, pozwol aby udalo jej sie dobrze wykorzystać to czego się tak pilnie nauczyła. Duchu Swiety rozjasniaj jej umysł i ograniczaj stres zwiazany z egzaminem. Egzamin odbedzie się miedzy 10 a 12. Prosze wstaw się za nią. Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy19.7.14

    Święta Rito dziękuje Ci za wstawiennictwo i za pomyślne zdanie egzaminu licencjackiego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy6.9.14

    Dziękuje św. Rito za pomyślne zdanie matury 2013 i pomyślny rok akademicki 2013/ 2014. Proszę pomagaj mi nadal. Przepraszam za wszystkie moje słabości.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy14.9.14

    Proszę o wstawiennictwo na Egzaminie z SBN który mam niedługo, boję się że nie zdam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy28.9.14

    Sw. Rito, dodaj mi otuchy, wiary, wytrwalosci i checi w dazeniu do celu. Dopomoz mi sie uczyc systematycznie, bym zaliczyla ten rok(2014/2015) na studiach. Blagam, pomoz mi bym sie nie poddawala. Bym zawsze myslala, co tak naprawde liczy sie dla mnie w zyciu. Dlaczego jestem, wlasnie tutaj, w tym, a nie innym miejscu. Dopomoz mi osiagnac, to co jest mi przeznaczone. Amen. Zagubiona dusza na Ziemii.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy30.9.14

    Św.Rito,błagam,ulituj się nade mną i wstaw się za mną u Boga, abym mimo braku koniecznych punktów, mogła dalej kontynuować studia, aby Rektor pozytywnie rozpatrzył mój wniosek, aby moja roczna, naprawdę ciężka praca nie poszła na marne...

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy12.11.14

    Święta Rito, błagam Cię pomóż.

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy30.11.14

    Święta Rito, proszę pomóż mojemu synowi, aby poradził sobie na studiach, poznał przyjaciół i był szczęśliwy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy9.12.14

    Święta Rito dziękuję Ci za otrzymane łaski, proszę o wstawiennictwo i pomoc dla mojego syna, aby spotkał w swym życiu prawdziwą miłość, zrozumienie ludzi, szczęśliwie skończył studia i przestał się bać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy12.12.14

    Święta Rito proszę Cię o modlitwę i wstawiennictwo w mojej sprawie, abym zdała jutro bardzo ważny egzamin, abym otrzymała pytania na które będę potrafiła prawidłowo odpowiedzieć, abym otrzymała jutro pozytywny wynik egzaminu. Bardzo mi na tym zależy. Mniej mnie w swej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy7.1.15

    św. Rito błagam cię o wstawiennictwo u Jezusa za moim synem Piotrem aby pomógł mu i natchnął nadzieją , by jego ciężka praca nie poszła na marne.

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy8.1.15

    Święta Rito, proszę Cię o modlitwę za mnie i moją rodzinę, aby rozwiązały się wszelkie problemy mojej rodziny. Proszę cię również, aby sesja przed którą jestem była dla mnie pozytywna, aby zaliczyć dwa bardzo ważne dla mnie egzaminy, które będą rzutować na dalszy plan mojego życia. Abym przestała sie bać czekających mnie wyzwań i daj mi proszę spokoju na ten Nowy Rok. Miej mnie w swej opiece. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy8.1.15

    Święta Rito proszę o pomoc w zdaniu egzaminu, który zaraz rozpocznie moja córka Dominika. Proszę wstaw się za nią u Pana Boga, aby poprowadził ją i rozjaśnił jej umysł.Bóg zapłać!

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy15.1.15

    Św.Rito, błagam pomóż mojej córce i mężowi zdać wszystkie egzaminy, które ich czekają, daj im siłę i wytrwałość , aby mogli ukończyć studia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy21.1.15

    Święta Rito, Święta nad Świetymi... Zawsze w życiu staram sie kierować Twoimi zasadami, być dobrą, pomocną córką, siostrą, studnetką, koleżanką... Niejeden raz w trudnych momentach stałaś przy mnie wiernie, trzymając mnie za dłoń, pokazując właściwą drogę i zwalczając przeciwności, które pojawiły się po operacji... Świeta Rito, Odwieczna Patronko cierpiących, bardzo Proszę, miej mnie w opiece, w trakcie tej sesji, dopomóż mi i mojemu bratu ukończyć studia z jak najlepszymi wynikami aby nie zasmucać Mamy, którą tak bardzo Kocham.. Proszę, miej w opiece całą moją rodzinę i trwaj przy mnie każdego dnia. Kocham Cię Świeta Rito i noszę w sercu, każdego dnia....

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy23.1.15

    Święta Rito! Wierzę, że jesteś w stanie mi pomóc. Proszę Cię o pozytywny wynik egzaminu dla mnie i moich przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy25.1.15

    Św. Rito proszę o pomyślne zdanie egzaminów dla moich dzieci, proszę wstaw się za nimi u Boga

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy26.1.15

    Święta Rito ! Bardzo proszę o pomoc w zaliczeniu tej sesji, prosze zeby zaden egzamin nie byl dla mnie problemem.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy2.2.15

    Święta Rito powierzam Ci sesje moich córek.Pomóż im zostać na studiach.

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy2.2.15

    Święta Rito uproś łaski dla mojego syna, aby przestał być nieśmiały i poradził sobie z egzaminami na studiach-zaliczył pozytywnie sesję i uwierzył w Siebie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy3.2.15

    Św.Rito proszę Cię całym sercem o pomoc w zdaniu egzaminów dla mojego syna. Daj Mu siłę i wytrwałość aby mógł ukończyć studia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy4.2.15

    Święta Rito, bardzo proszę całym sercem o wsparcie, o byt przy mnie w tych trudnych dniach tj. dziś i jutro. Pomoc w tych ciężkich egzaminach. Proszę Cię, pomóż mi zaliczyć tę sesje i pozwól cieszyć się wykształceniem ! Święta Rito od Spraw Beznadziejnych- módl się za nami !

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy7.2.15

    Święta Rito,tak bardzo Cię proszę pomagaj mi nieustannie. W tych trudnych chwilach, kiedy muszę uporać się z egzaminami,proszę nie opuszczaj mnie. Bądź moim wsparciem.Za pośrednictwem Świętej Rity powierzam Ci Panie Jezu moje zmartwienia,moje obawy. Święta Rito módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy14.2.15

    Święta Rito błagam Cię o pomoc w zdaniu dzisiejszego egzaminu

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy20.2.15

    Święta Rito proszę pomóż Izabeli jutro zdać egzamin do którego już od miesiąca moja córka przygotowywała się , bądź przy niej blisko, proszę usłysz moje wołanie, pomoż, liczę na Twą opiekę.

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy22.2.15

    św Rito błagam Cię o pomyślne zdanie egzaminu z doktryn błagam Cię z całego serca tuż przed egzamnem córke zostawił chłopak widzę jak to przeżyła serce mi krwawi jak widzę jak ona cierpi

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy16.3.15

    Święta Rito proszę spraw aby mój syn przestał się bać ludzi i odnalazł właściwą drogę w swoim życiu.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy7.4.15

    Swieta Rito prosze cie aby moj syn zdal pomyslnie egzaminy i zdal studia .

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy12.4.15

    Święta Rito błagam Cię uproś u Pana Jezusa ażeby syn mój najprędzej skończył studia i obronił pracę magisterską.

    Odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy12.4.15

    Święta Rito uproś u Pana Jezusa i jego Matki ażeby syn mój najprędzej skończył studia i obronił pracę magisterską.

    odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy18.4.15

    Święta Rito, bardzo proszę całym sercem o wsparcie, o byt przy mnie w tych trudnych dniach tj. dziś i jutro. Pomoc w tych ciężkich egzaminach. Proszę Cię, pomóż mi zaliczyć tę sesje i pozwól cieszyć się wykształceniem ! Święta Rito od Spraw Beznadziejnych- módl się za nami !

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy20.4.15

    św.Rito upraszam abyś otoczyła opieką mojego syna na studiach,pomogła w egzaminach i aby ta miłość którą przeżywa była zdrowa i dała mu szczęście a nie rozpacz;proszę!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy20.4.15

    święta Rito niech to już skończy to moje pisanie pracy magisterskiej bo już mam dość tego pisania tej pracy magisterskiej skończyć studia wyższe z tytułem magistra aneta

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy20.4.15

    święta Rito niech to już skończy to moje pisanie pracy magisterskiej bo już mam dość tego pisania tej pracy magisterskiej skończyć studia wyższe z tytułem magistra aneta

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy29.4.15

    Sw Rito bardzo proszę o zaliczenie dzisiejszego egzaminu dla mojej córki

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy29.4.15

    Sw Rito bardzo proszę o zaliczenie dzisiejszego egzaminu dla mojej córki

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy2.5.15

    Święta Rito, proszę Cię z całego serca o jak najlepsze wyniki z matur szczególnie z biologii, chemii i matematyki i o spełnienie marzeń o dostaniu się na studia medyczne.

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy3.5.15

    Św. Rito uproś u Boga, abym zdał wtorkowy egzamin poprawkowy.

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy21.5.15

    Święta Rito, błagam Cię o pomoc na jutrzejszej obronie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22.5.15

      Dziękuję Ci, Św. Rito za wstawiennictwo, obrona przebiegła pomyślnie!

      Usuń
  56. Anonimowy27.5.15

    Święta Rito, wiem że przez długi czas olewałam naukę i pewnie nie zasługuję na taką łaskę, ale błagam Cię pomóż mi obronić się w lipcu albo wrześniu 2015 roku. Błagam Cię Święta Rito!

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy28.5.15

    Święta Rito, bardzo proszę całym sercem o wsparcie i obecność w trakcie przygotowania do egzaminòw a takze podczas ich trwania aż do 4 czerwca dla Mojego syna Piotra . Pomoż jemu w tych ciężkich egzaminach. Proszę Cię, pomóż zaliczyć tę sesje i pozwól cieszyć się suskcesem ! od tej sesji zależy przyszłość i dalsza edukacja mojego Kochanego dziecka Święta Rito od Spraw Beznadziejnych- módl się za nami !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy26.8.15

      Dziekuje Ci, Sw.Rito za wstawiennictwo egzaminy Moj syn zdal bardzo dobrze.

      Usuń
  58. Anonimowy28.5.15

    Święta Rito, bardzo proszę całym sercem o wsparcie i obecność w trakcie przygotowania do egzaminòw a takze podczas ich trwania aż do 4 czerwca dla Mojego syna Piotra . Pomoż Mojemu Dziecku w tych ciężkich egzaminach. Proszę Cię, pomóż zaliczyć tę sesje i pozwól cieszyć się suskcesem ! od tej sesji zależy przyszłość i dalsza edukacja Mojego Kochanego Piotra .Święta Rito od Spraw Beznadziejnych- módl się za nami !

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy28.5.15

    Święta Rito, bardzo proszę całym sercem o wsparcie i obecność w trakcie przygotowania do egzaminòw a takze podczas ich trwania aż do 4 czerwca dla Mojego syna Piotra . Pomoż Mojemu Dziecku w tych ciężkich egzaminach. Proszę Cię, pomóż zaliczyć tę sesje i pozwól cieszyć się suskcesem ! od tej sesji zależy przyszłość i dalsza edukacja Mojego Kochanego Piotra .Święta Rito od Spraw Beznadziejnych- módl się za nami !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy26.8.15

      Dziekuje Ci Sw.Rito ze mnie wysluchalas

      Usuń
  60. Anonimowy29.5.15

    Święta Rito, z całego serca zwracam się do Ciebie o wsparcie duchowe i obecność w trakcie przygotowywania się i podczas zdawania egzaminów dla Mojego Kochanego Piotra.Wspomòż go jasnościa umysłu i aby strach go nie sparaliżował. Święta Rito od Spraw Beznadziejnych módl się za nami, błagam Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy31.5.15

    Św. Rito dopomóż dopomagaj mojej córce Patrycji na studiach. Pomóż w ciężkich chwilach i niepewnościach. Aby mogła kroczyć tą ścieżką mądrości, aby szczęśliwie zaliczać sesje i z łatwością chłonąć wiedzę. Proszę o pomoc podczas sesji egzaminacyjnej, szczególnie o zdanie trudnego egzaminu z łaciny oraz o przychylność egzaminatorów. Błagam Cię, pomóż mojej córce.

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy2.6.15

    Św. Rito dziękuję za dotychczasową pomoc oraz proszę o dalszą pomoc i opiekę dla Tomka i dobre zaliczenie bieżącej sesji egzaminacyjnej.Mama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11.5.16

      Św. Rito dziękuję za zaliczenie ubiegłorocznej sesji i proszę o dalszą pomoc w tym roku a szczególnie podczas dzisiejszego egzaminu dla Tomka i Natalii. Mama

      Usuń
  63. Anonimowy9.6.15

    Swieta Rito wstaw sie za moja corka Iwonka aby jutro zdala egzamin.

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy14.6.15

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo, abym zaliczyła tą sesję egzaminacyjną

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy14.6.15

    Święta Rito, pomóż opanować mi nerwy i pomóż przypomnieć sobie wszystko tak bym pozytywnie zdała egzaminy

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy18.6.15

    Św Rito błagam o wstawiennictwo, abym zaliczyła ostatni najtrudniejszy egzamin i bym mogła podejść do obrony.

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy23.6.15

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy26.6.15

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo w dzisiejszym egzaminie z matematyki.

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy28.6.15

    Sw Rito prosze o wstawiennictwo w jutrzejszych egzaminach

    OdpowiedzUsuń
  70. Św. Rito, sprawa jest prawie beznadziejna. Pomóż Rafałowi zaliczyć tą sesję egzaminacyjną. Dziękuję Ci za Twoje wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  71. Św. Rito, pomóż Rafałowi zaliczyć tą sesję egzaminacyjną. Dziękuję za Twoje wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  72. Święta Rito, proszę o wstawiennictwo i pomoc w zdaniu najtrudniejszego egzaminu. Ufam Ci.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy30.6.15

    Święta Rito, proszę Cię o wstawiennictwo i pomoc w jutrzejszym egzaminie warunkowym. Na ten moment uważam, że jestem dobrze przygotowana, ale wiem, że jutro dopadnie mnie stres i mogę wszystkiego zapomnieć. Dopomóż mi, abym mogła wykorzystać jutro swoją wiedzę, w której naukę włożyłam tak wiele trudu. Dodaj mi wiary we własne możliwości i pewność siebie, abym mogła jutro wyjść z egzaminu z pozytywną oceną. Czuwaj nade mną św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy1.7.15

    Sw.Rito dziekuje Ci za pomoc w zdaniu anatomi przez moja corke.Prosze kieruj jej zyciem tak by zawsze byla blisko Boga i nigdy nie zatracila dobroci dla bliznich.Pomagaj jej w dalszej nauce a mi pomoz znalesc prace bym mogla pomoc jej finansowo.

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy1.7.15

    Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy4.7.15

    Swieta Rito prosze ciebie o wstawiennictwo ,wsparcie nad moim synem w trakcie przygotowania sie do egzaminu. Otocz go opieka aby nic nie rozpraszalo i zaklocalo w nauce. Blagam Sw.Rito i ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy6.7.15

    Św. Rito, dziękuję za sobotni egzamin. Proszę, pomóż Rafałowi w dzisiejszym bardzo trudnym egzaminie. Wyproś łaskę zalczenia tej sesji.

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy8.7.15

    Sw.Rito prosze o wstawiennictwo I jasnosc umyslu dal mojego syna , ktory przygotowuje sie do bardzo waznego egzaminu. Blagam Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy17.7.15

    Proszę o wstawiennictwo, modlitwę i pomoc w dostaniu się na wymarzoną uczelnię. Proszę o siłę we wszystkich trudnościach i złych dniach. Wstaw się za mną św. Rito i pomóż mi tym samym spełniać swe marzenia i być szczęśliwą. Przepraszam za wszystkie błędy i przewinienia, obiecuję poprawę,

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy22.7.15

    Sw.Rito bardzo dziekuje za wstawiennictwo.

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy9.8.15

    Święta Rito pomóżdostać się na studia

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy14.8.15

    Święta Rito błagam Cię, pomóż mi znaleźć upragnioną pracę.

    OdpowiedzUsuń
  83. Swieta Rito, prosze cie pomoz Pietro Paolovi zdac 4 rocznik studiow medycznych, ma bardzo ciezkie 2 egzminy.

    OdpowiedzUsuń
  84. Anonimowy26.8.15

    Św. Rito, Ty wiesz jak bardzo potrzebujemy Twojej pomocy i wsparcia dla naszej rodziny. Bądź z Damianem w czasie egzaminów, pomóż mu zdać je.

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy31.8.15

    Św. Rito proszę Cię o pomoc podczas egzaminu na prawo jazdy. Pomóż proszę uporać się z nerwicą i depresją, które tak utrudniają dotarcie do celu. Błagam wspomóż swą cierpliwością i spokojem, abym mogła zdać egzamin. Szukam swej ścieżki, proszę Cię więc św. Rito o pomoc.Proszę Cię pokornie o ochronę dla mojej córeczki, aby nigdy nie musiała zmagać się z demonami zwątpienia i bezsilności z jakimi ja się zmagam.Błagam chroń jej słodką duszyczkę i delikatne ciałko. Wskaż mi drogę jaką powinnam pójść aby zapewnić jej spokój ducha i umysłu. Wspomóż proszę moją rodzinę w walce z chorobami i słabościami. Daj Im siłę do walki, spraw by nie dotykały ich problemy zdrowotne i finansowe. Proszę Cię również kochana św.Rito o opiekę nad moim mężem, abyśmy jak najdłużej mogli się sobą cieszyć w zdrowiu i spokoju.Amen

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy3.9.15

    Swieta Rito prosze o wstawiennictwo zebym zdala egzamin na studiach, bardzo mi na tym zalezy, wybacz mi moje slabosci. Blagam pomoz

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy9.9.15

    ŚWIETA RITO,PROSZĘ CIĘ O POMOC DLA KAROLINY,NORBERTA ,KUBY...PROSZĘ,ABY ZALICZYLI TEN TRUDNY EGZAMIN,KTORY MAJA ZA SOBĄ...DOPOMÓŻ IM...

    OdpowiedzUsuń
  88. Anonimowy17.9.15

    Święta Rito, proszę cię abym napisała pracę magisterską, abym wyrobiła się w terminie, abym wiedziała co i jak mam pisać. Z całego serca proszę !!!!

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy14.10.15

    Święta Rito, proszę Cię zdrowie, błogosławieństwo na studiach, motywacje do nauki i powodzenie. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy26.10.15

    Św. Rito wstawiaj się za mną, uproś mi wszystkie łaski jakich potrzebuje w czasie tych studiów. Dopomóż abym pozliczała wszystkie zaległości na studiach. Bardzo proszę, z całego serca!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy11.11.15

    Św. Rito proszę pomóż mi, abym zaliczyła zaliczenie poprawkowe i mogła przystąpić do egzaminu. Proszę również, aby mój problem się rozwiązał. Módl się za mną św. Rito, proszę z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy15.11.15

    Święta Rito,Twojemu wstawiennictwu zawierzam pomyślne zakończenie pisania mojej pracy magisterskiej i jej obronę, proszę o motywację i jasność umysłu.

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy16.11.15

    Św Rito ,,za Twoim posrednictwem zawsze otrzymywałam łaski o które Cię prosiłam ,proszę wstaw się u Boga za córką i bratem w wiadomych Ci sprawach o które Cie proszę w modlitwach .

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy22.11.15

    Św. Rito z Cascia, patronko od spraw trudnych i beznadziejnych, wstaw się u Ojca Wszechmogącego za moją córką Patrycją, bo tylko Twoja modlitwa i Łaska Pana,Cud Boży, mogą jej pomóc w bardzo trudnej sytuacji, która wytworzyła się w relacjach. Córka bardzo cierpi, ma silne kołatania serca. Panie Jezu, ulecz te relacje, ten konflikt, w który została wmieszana Patrycja. Uproś możliwe Łaski, jakie będą jej potrzebne w czasie tych studiów, bo bardzo kocha swój kierunek, a zło które się wkradło nie pozwala jej kontynuować. Amen
    Dziękuję za Twoje wstawiennictwo

    OdpowiedzUsuń
  95. Święta Rito Patronko sparaw trudnych i beznadziejnych pomóż mi napisać pierwszy rozdział pracy magisterskiej w jeden dzień.

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy24.11.15

    Święta Rito Patronko spraw trudnych i beznadziejnych pomóż mi w pisaniu pracy magisterskiej, zwłaszcza dziś kiedy muszę skończyć pierwszy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy28.11.15

    Święta Rito, z całego serca zwracam się do Ciebie o wsparcie duchowe i obecność w trakcie przygotowywania się i podczas zdawania egzaminów oraz rozmowy na uniwesytecie dla Mojego Kochanego Piotra.Wspomòż go jasnościa umysłu i aby strach go nie sparaliżował. Święta Rito od Spraw Beznadziejnych módl się za nami, błagam Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy25.1.16

      Sw.Rito dziekuje bardzo , na jeden univerytet sie juz dostal. Bog zaplac

      Usuń
    2. Anonimowy28.1.16

      Sw.Rito dziekuje bardzo , na jeden univerytet sie juz dostal. Bog zaplac

      Usuń
    3. Anonimowy10.2.16

      Bog zaplac za opieke

      Usuń
  98. Anonimowy9.12.15

    Święta Rito, dziękuję za wszystkie łaski jakie otrzymałam do tej pory. Przede mną najważniejszy egzamin - egzamin magisterski. Proszę Cię wstaw się za mną u Boga, aby pomógł mi pomyślnie zdać i uzyskać taką ocenę na dyplomie o jakiej marzę, aby te wszystkie moje dotychczasowe wysiłki nie poszły na marne. Przepraszam za wszystko co robię źle, przepraszam za wszystkie chwile zwątpienia. Proszę pomóż mi, także przez wzgląd na moich Rodziców.

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy9.12.15

    Święta Rito... pomóż mi w nauce... proszę

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy14.12.15

    Św Rito błagam o pomoc dziś i jutro... :(

    OdpowiedzUsuń
  101. Anonimowy21.12.15

    Święta Rito błagam Cię o przebrnięcie przez te studia bez większych problemów z zaliczeniem, bez warunków.. Błagam Cię o pomoc! Wstawiaj się za mną!

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy25.12.15

    święta Rito!! dziękuję!!!! jesteś cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy1.1.16

    Święta Rito, proszę cię módl się za mnie abym przed sesją zaliczył zaległe przedmioty i pomyślnie zaliczył semestr.

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy10.1.16

    Swieta Rito prosze Ciebie o jasnosc umyslu I powoedzenia I wsparcie duchowe dla mojego dziecka w trakcie interview 12,18 oraz 26 stycznia. Wstaw sie za nim razem z Maryja , bardzo prosze

    OdpowiedzUsuń
  105. Święta Rito błagam Cię pomóż mi w pisaniu pracy magisterskiej, proszę o wenę i pracowitość

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy18.1.16

    Święta Rito,

    dzięki Twojej pomocy zawsze potrafiłam przekazać moje myśli i przypomnieć sobie najtrudniejsze rzeczy, proszę pomóż mi i tym razem...

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy19.1.16

    Święta Rito, pomóż mi w egzaminach

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy19.1.16

    Święta Rito,dziękuję Ci za Twoje dotychczasowe wstawiennictwo.Z całego serca zwracam się do Ciebie o wsparcie duchowe i obecność w trakcie przygotowywania się i podczas zdawania egzaminów dla Mojej Kochanej córki Patrycji.Wspomóż Ją jasnością umysłu i aby strach Jej nie sparaliżował. Święta Rito od Spraw Beznadziejnych módl się za nami, błagam Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy23.1.16

    Święta Rito, proszę abym w tym tygodniu od 25 stycznia do 29 stycznia 2016 r. zaliczyła wszystkie kolokwia i egzaminy oraz ćwiczenia z każdego przedmiotu i proszę też o pomoc w nauce

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy23.1.16

    Święta Rito, proszę abym w tym tygodniu od 25 stycznia do 29 stycznia 2016 r. zaliczyła wszystkie kolokwia i egzaminy oraz ćwiczenia z każdego przedmiotu i proszę też o pomoc w nauce

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy23.1.16

    Święta Rito, proszę abym w tym tygodniu od 25 stycznia do 29 stycznia 2016 r. zaliczyła wszystkie kolokwia i egzaminy oraz ćwiczenia z każdego przedmiotu i proszę też o pomoc w nauce

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy28.1.16

    Proszę o wstawiennictwo

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy28.1.16

    Św Rito dziękuje za pomyśle zdanie egzaminu

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy30.1.16

    Kochana Św. Rito. Ty wiesz czego potrzebuję, jakiego światła umysłu jakiej siły woli do nauki. Proszę Ciebie módl się za mnie do Maryi o wstawiennictwo za mnie o pomoc w przygotowaniu się do egzaminu radcowskiego o pomyślne zdanie egzaminów. W ciągu apliakcji w czasie sesji egzaminacyjnych wielokrotnie modliłem się do Ciebie o pomoc. Wiem i czuje, że zawsze byłaś przymnie w tych trudnych chwilach. Nigdy mnie nie opuściłaś, zawsze mi pomagałaś. Proszę Cię moja ukochana Św. Rito pomóż mi i tym razem. Módl się za mnie, pomóż mi proszę Cię bo wiem, że bez wsparcia modlitwą nic nie jestem w stanie zrobić sam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy16.2.16

      Czuje moja kochana Rito..czuje, że jestes przy mnie... Bądź proszę ze mną w chwili zdawania egzaminów radcowskich ...bądź ze mną ..módl sie za mnie o pomyślę zdanie egzaminów....bo nic ze mną..bez Ciebie...bez BOGA....

      Usuń
    2. Anonimowy30.3.16

      Moja kochana św. Rito..dziękuję Ci za to że byłaś przy mnie w trakcie egzaminów w tych ciężkich dla mnie chwilach i ze jesteś i wiem że zawsze już będziesz przy mnie. Cokolwiek się stanie bądź zawsze blisko mnie... Dziękuję Ci kochana

      Usuń
    3. Anonimowy19.4.16

      Kochana św. RITO...moja najukochańsza...byłaś ze mną w trakcie aplikacji, w trakcie egzaminów, byłaś ze mną kiedy przygotowywałem sie do egzaminu końcowego i w trakcie egzaminu. Kochana moja... dziękuję Ci że pomogłaś mi zdać pozytywnie ten egzamin, że modliłaś się za mnie , ze wymodliłaś mi pozytywny wynik. Pozostaniesz juz ze mną na zawsze prawda? nie odejdziesz ode mnie już nigdy... będziesz zawsze stała obok mnie?! Bez Ciebie moja ukochana św Rito nigdy bym nie zdołał nawet pomyśleć , że mógłbym podejść do egzaminu. Kocham Cię... bądź zawsze przy mnie..już zawsze.

      Usuń
  115. Anonimowy31.1.16

    Święta Rito pomóż mi w trudnym egzaminie

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy2.2.16

    Święta Rito, pomóż mi proszę w zdaniu jutrzejszego egzaminu aby wiedza, którą posiadam okazała się wystarczająca. Proszę też o pomyślne zdanie całej sesji, módl się za mną i czuwaj nade mną Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy3.2.16

    Święta Rito, proszę o pomoc na jutrzejszym kolokwium.

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy6.2.16

    Święta Rito potrzebuję Twojej pomocy w zdaniu pozytywnie jutrzejszego egzaminu .Proszę Cię to dla mnie bardzo ważne. Módl się za mnie.

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy7.2.16

    Święta Rito, pomóż proszę w jutrzejszym egzaminie. Powierzam się Tobie...

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy7.2.16

    Święta Rito, proszę pomóż mi zdać jutrzejszy egzamin i żeby jutrzejszy dzień przyniósł same dobre wieści. Módl się za mną Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  121. Panie Boże, Święta Rito proszę o zdanie jutrzejszego bardzo trudnego egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy10.2.16

    Św.Rito, proszę cię o pomoc w dzisiejszych kolokwiach mojej córce Monice aby zaliczyła .Powierzam ją tobie i twej opiece

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy10.2.16

    Św.Rito, proszę cię o pomoc w dzisiejszych kolokwiach mojej córce Monice aby zaliczyła .Powierzam ją tobie i twej opiece

    OdpowiedzUsuń
  124. Anonimowy10.2.16

    Święta Rito pomóż mi w tym trudnym egzaminie

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy10.2.16

    Święta Rito, proszę pomóż mi zdać egzamin warunkowy w najbliższy piątek. Módl się za mną. Błagam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy11.2.16

    Święta Rito, z całego serca zwracam się do Ciebie o wsparcie duchowe i obecność w trakcie przygotowywania się i podczas zdawania egzaminów oraz rozmowy na uniwesytecie dla Mojego Kochanego Piotra.Wspomòż go jasnościa umysłu i aby strach go nie sparaliżował. Święta Rito od Spraw Beznadziejnych módl się za nami, błagam Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy11.3.16

      Bog zaplac za wysluchane modlitwy

      Usuń
  127. Anonimowy12.2.16

    Sw. Rito prosze Cie o pomoc w zdaniu egzaminu z Matematyki. Modl sie za mna.

    OdpowiedzUsuń
  128. Święta Rito, proszę Cię za Twoim stawiennictwem o pomoc mnie i moim przyjaciołom zdać poprawki egzaminów. Jutro 16.02 i 22.02. Módl się za nami za nami Święta Rito.

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy15.2.16

    Święta Rito, wstaw się za moja córką, aby dzisiejszy egzamin został jej zaliczony i aby jutro zdała drugi egzamin. Wierzę, ze dzięki tobie ciężka praca córki nie pójdzie na marne

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy18.2.16

    Św. Rito wstaw się za moja córką Karoliną i pomoz zdać egzaminy. Daj jej swoją siłę aby sie nie zalamywala. Tak bardzo jest mi zle jak widze jej smutek. Wierze ze jej nie zostawisz samej.

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy20.2.16

    Święta Rito, pomóż mojemu synowi zdać egzamin. Błagam o pomoc dla niego...

    OdpowiedzUsuń
  132. Święta Rito, proszę Cię o pomoc w zdaniu egzaminu inżynierskiego, który się odbędzie w tą środę.

    OdpowiedzUsuń
  133. Świeta Rito, pomóż mi zdać egzamin inżynierski, który odbędzie się w tą środe.

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy23.2.16

    Kochana św.Rito, w tak wielu sprawach mi pomogłaś, wspomóż mnie i teraz.Pokieruj ludźmi,którzy decydują o mojej pracy magisterskiej, pomóż mi obronić się w lipcu,bądź ze mną,proszę

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy25.2.16

    Św.Rito, najpokorniej błagam, pomóż zdać jutro mojej córce egzamin poprawkowy.

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy25.2.16

    święta Rito błagam Cię uproś szczęśliwe zdanie egzaminów pomimo trudności w tym zdrowotnych, aby nikt nie wyrzucił mnie z uczelni, proszę o światło Ducha Sw. w zdawaniu sobotniego egzaminu oraz wszelką pomoc Bogu wiadomą.

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy1.3.16

    Święta Rito,
    Pomóż zaliczyć mojemu koledze dzisiejsze kolokwium, nie pozwól proszę aby się denerwował.Niech pamięta wszystko, czego się nauczył.
    Wstaw się za nim u Ducha Św., który niechaj go natchnie w momencie zwątpienia...
    Amen...

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy10.3.16

    Św.Rito proszę cie pomóż mi zdać jutro egzamin na prawo jazdy który jest dla mnie trudny do zdania juz tyle razy mi pomoglas myślę ze i teraz tez mogę na ciebie liczyć Amen....

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy12.3.16

    Święta Rito. Proszę o pomoc w czasie egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy13.3.16

    Święta Rito wstaw się za moją córką , aby pozdawala egzaminy. Daj jej zdrowie , wiele i wiarę w Boga. Amen

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy5.4.16

    Święta Rito wstaw się za moim synem Lukaszem niech dzis zda egzaminy i jetrzejesze Blagam Ojcze nasz... Zdrowas Maryjo...Chwala ojcu....

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy5.4.16

    Święta Rito wstaw się za moim synem Pawelem oby otrzymal dobra oferte pracy Amen

    OdpowiedzUsuń
  143. Anonimowy5.4.16

    Święta Rito wstaw się za za dziweczyna mojego syna ktorzy przebywaja za granica i sa bez pracy i mja klopoty finasowe Amen

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy5.4.16

    Święta Rito moiej mnie i moja rodzine w opiece a w szczegolnosci o bezpieczenstwo w pracy Amen

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy9.4.16

    Święta Rito, błagam o pomoc w zdaniu wszystkich egzaminów w sesji letni. Proszę wstaw się na za mną.

    OdpowiedzUsuń
  146. Patronko spraw trudnych i beznadziejnych.
    Proszę Cię o wstawiennictwo u Pana naszego Jezusa Chrystusa, o napisanie przeze mnie pracy doktorskiej i bieżących artykułów, oraz o b. dobre zdanie wszystkich egzaminów na obecnych studiach przez moją córkę-studentkę.
    Ireneusz

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy13.4.16

    Sw. Rito, pomoz mi zdac ciezki egzamin z Japonskiego. Prosze

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy14.4.16

    Święta Rito, proszę dopomóż mi w pisaniu pracy magisterskiej, pomagaj w odsuwaniu d siebie grzechu lenistwa i zaniedbania. Wstawiaj się za mną w moich modlitwach. Twoja Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy15.4.16

    Święta Rito błagam Cię, żebym bardzo szybko nauczyła się wszystkiego do egzaminu, który mnie czeka za tydzień. Błagam Cię, żebym go zdała na 5 , żeby pytania były łatwe dla mnie, żebym na wszystko świetnie umiała. błagam Cię bardzo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  150. Ukochana Święta Rito błagam wstaw się za moim synem i pomóż mu w zdaniu matury. Bądź przy nim blisko, daj mu siłę, wytrwałość i wiarę. Powierzam go Tobie i Twej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy1.5.16

    Swieta Rito dopomoz mi w pisaniu matury z matematyki.Wypraszaj mi dary Ducha Swietego na czas trwania egzaminu.Prosze wstawiaj sie za mna.

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy1.5.16

    SWIETA RITO patronko spraw trudnych i beznadziejnych prosze Cie o pomyslne zdanie matury z matematyki.Prosze o swiatlo Ducha Swietego.Prosze wstaw sie za mna.

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy2.5.16

    Święta Tito, proszę o pomoc w zdaniu egzaminów maturalnych przez mojego ukochanego syna i dostania się na wymarzone studia.

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy4.5.16

    Święta Rito Patronko Spraw trudnych i beznadziejnych proszę wstaw się za moim synem, pomóż mu jutro w zdaniu matury z matematyki. Bądź blisko niego, wspieraj go.Powierzam go Tobie i Twojej opiece.

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy5.5.16

    Swieta Rito , blagam o jasnosc umyslu oraz aby moj syn łatwo nie popadl w niebezpieczeństwo zagubienia intelektualnego lub zniechęcenia w trakcie prygotowywania sie do egzaminow. Prosze czuwa razem z Maryja j i wstaw sie za nim .

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy13.5.16

    Święta Rito pomóż mi zdać matematykę i chemię. Proszę wstaw się za mna.

    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy19.5.16

    Święta Rito,patronko od spraw trudnych i beznadziejnych, proszę Cię o pomoc w zdaniu dzisiejszego egzaminu od ktorego wiele zalezy,a jest on dla mnie wyjatkowo trudny. Prosze o Twoje wstawiennictwo za mnie i o swiatlo Ducha Swietego

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy29.5.16

    Święta Rito proszę o dary Ducha Św, jasność umysłu i zdanie egzaminów na upragnionych studiach dla syna.
    Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy26.9.17

    Święta Rito proszę z całego serca o wstawiennictwo Twoje i dary Ducha ŚW dla mojej córki Ady w zdaniu egzaminów poprawkowych do których przygotowywała się przez miesiąc. Powierzam ją Twojej opiece. Czuwaj nad nią. Anna

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy26.9.17

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo i dary Ducha Św dla mojej córki Ady w zdaniu egzaminów poprawkowych. Czuwaj nad nią, bądź jej podporą. Mama

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy27.9.17

    Św Rito proszę o pomoc w zdaniu egzaminu poprawkowego dla mojego dziecka.Czuwaj nad nim wraz z Maryją. Zmartwiona mama.

    OdpowiedzUsuń
  162. Anonimowy19.10.17

    Święta rito chcialabym cie prosic o modlitwę za mnie w sprawie egzaminu poprawkowego ktory odbedzie sie jutro i ktory jest bardzo trudny. Mam obawy przed tym czy zdam... Powierzam się Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy6.11.17

    Świeta Rito bardzo prosze cie o pomoc w najblizyszym egazminie z anatmoi bardzo potrzebuje modlitwy i wsparcia z gory

    OdpowiedzUsuń
  164. Św. Rito, błagam Cię o wstawiennictwo u naszego Pana, abym pomyślnie ukończyła kolejny rok studiów, abym z łatwością pochłaniała wiedzę i pożytecznie ją wykorzystywała na kolokwiach, egzaminach i w życiu. Bądź blisko mnie, wspieraj mnie w trudnych i beznadziejnych sprawach.

    OdpowiedzUsuń