Koronka do św. Rity (2)

(różaniec składa się z medalika ze św. Ritą oraz 24 paciorków)

Na medaliku:
Wierzę w Boga..., Chwała Ojcu...

Pierwsza część:

Ojcze nasz... (na pierwszym paciorku)

Zdrowaś Maryjo, łaski pełna, Pan z Tobą, błogosławionaś Ty między niewiastami, i błogosławiony owoc żywota Twojego

Następnie dodaje się wezwanie:

Jezus, który za wstawiennictwem św. Rity odpuszcza nasze grzechy.

Po tym kontynuuje się modlitwę słowami:

Święta Maryjo, Matko Boża, módl się za nami grzesznymi teraz i w godzinę śmierci naszej. Amen.

Pozdrowienie Anielskie w takiej formie powtarza się siedem razy.

Na końcu części odmawia się modlitwę Chwała Ojcu...


Druga część:

Ojcze nasz...
Zdrowaś Maryjo...
"Jezus, który za wstawiennictwem św. Rity ochrania nas przed złem duchowym i cielesnym".
Święta Maryjo...
Chwała Ojcu...

Trzecia cześć:

Ojcze nasz...
Zdrowaś Maryjo...
"Jezus, który za wstawiennictwem św. Rity wyzwala nas z każdego nieszczęścia".
Święta Maryjo...
Chwała Ojcu...

Modlitwa za wstawiennictwem św. Rity kończąca koronkę:

Święta Rito, wzorowa siostro zakonu augustiańskiego, czcimy ciebie, dostrzegając twoje oddanie Męce Pańskiej. Pomimo że twoja młodość była wypełniona wieloma rozczarowaniami, smutkami i nieustannymi dramatami, które przynosiło ci życie, nigdy nie utraciłaś wiary oraz zaufania Bogu Miłosiernemu. Dlatego jesteś naszą patronką w sprawach trudnych i beznadziejnych. Dodaj nam otuchy i wspieraj tych, którzy przeżywają rozpacz i smutek. Amen.


W: M. Pabis, Medalik św. Rity, Wydawnictwo Rafael, Kraków 2013.

17 komentarzy:

  1. Anonimowy9.1.14

    ŚWIĘTA RITO DZIĘKUJĘ CI ZA KAŻDE TWOJE NAJMNIEJSZE SPOJRZENIE NA MNIE.
    DZIĘKUJĘ CI ZA TĄ KORONKĘ DZIĘKI NIEJ CZUJĘ ŻE JESTEM BLIŻEJ PANA BOGA I CIEBIE.
    MOJA UKOCHANA PATRONKO NIE USTAWAJ BŁAGAM WE WSTAWIANIU SIĘ ZA MNĄ U PANA NASZEGO I POMÓŻ MI WYPROSIĆ ŁASKI O KTÓRE ZANOSZĘ KAŻDEGO DNIA ZA TWOIM POŚREDNICTWEM DO PANA. OBIECUJĘ STAWAĆ SIĘ CO RAZ LEPSZYM CZŁOWIEKIEM I NIE USTAWAĆ W PROŚBACH A ZA TE SPEŁNIONE GORĄCO DZIĘKOWAĆ PANU BOGU ZADOŚĆ CZYNIĄC ILE SIŁ. NIE USTANĘ TEŻ W NOWYCH PROŚBACH BO PO ZA MNĄ TYLU LUDZI POTRZEBUJE ŻE ŻYCIA MI BRAKNIE - ALE I PO NIM TEŻ NIE PRZESTANĘ ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy13.5.16

      Święta rito proszę ciebie o pomoc w znalezieniu pracy dla mnie i mojego narzeczonego Tomka i oto żebyśmy wzięli ślub i żeby moi rodzice przestali mi utrudniać moja drogę życiową

      Usuń
    2. Anonimowy22.9.17

      Swięta Rito upros łaske dla mojego syna Tomasza o uwolnienie go z nałogu alkoholowego

      Usuń
  2. Anonimowy2.3.14

    Sw.Rito dziekuje Ci za laski i prosze Cie pomoz nam zakonczyc ta trudna sytuacje pomyslnie dla nas. JEZU UFAM TOBIE. Sw. rito wierze ze wymodlisz dla nas laski ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy26.1.15

    sw rito prosze modl sie za nami,prosze o wiare i o prawdziwe zycie w bogu dla moich dzieci ,wnukow mojego meza i dla mnie sameji o zalozenie sw rodziny dla mojego syna .i o powrot do zdrowia dla olka .sw rito iprosze cie abys miala w opiece anie lukasza michala . jakuba kajetana zuzanne alexandra grzegorza katarzyne jadwige anne i caja moja rodzine

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy14.4.15

    Prosze o Cie o godne życie .

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy7.7.15

    Św Rito modlę się do Ciebie codziennie i od dziś już zawsze będę obiecuje to z całego serca . Pomoz mi.. proszę aby mój Marcinek prosil mnie o wybaczenie i jak najszybciej do mnie wrócił. Wierze że nam się uda. Wierzę że mi pomożesz. czuje już wewnętrzny spokój. Proszę Cię kochana Rito

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy4.8.15

    Bardzo proszę o uzdrowienie mojej Mamy z choroby nowotworowej Dziekuję za wszystko i błagam o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy17.11.15

    Święta Rita, którą "spotkałam" ok. dwóch lat temu i modliłam się za Jej wstawiennictwem, jest bardzo skuteczną orędowniczką. Na swój użytek nazwałam ją "szybką w działaniu". Pomogła mi bardzo w sprawie, która po ludzku wydawała się naprawdę beznadziejna. Są sprawy, których efekt widać od razu i takie, których zmiana jest rozciągniętym w czasie procesem. Zawsze, podczas każdej modlitwy trzeba z zaufaniem zdawać się na wolę Bożą, bo Jego ścieżki nie są naszymi ścieżkami i czasem nasze pragnienia nie są zgodne z Jego zamierzeniem. Ale jednego jestem pewna - przyjmuje każdą modlitwę, wysłuchuje i przekuwa ją na nasz pożytek. A św. Rita pomaga skutecznie i przemienia nasze serca. Chwała Panu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy22.11.15

    Św Rito proszę o dar modlitwy

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy7.1.16

    Święta Rito, módl się za nami

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy24.2.16

    Święta Rito,wielka wspomożycielko w trudnych naszych sprawach, módl się za nami! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy15.3.16

    wstawiaj sie za moim mezem

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy13.5.16

    Święta Rito uproś łskę uzdrowienia mojego syna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy24.5.16

    ŚWIĘTA RITO PROSZĘ O ŁASKĘ MAŁŻEŃSTWA DLA MOJEJ CÓRKI WIOLI ABY SPOTKAŁA DOBREGO CZŁOWIEKA ,A JEJ ZYCIE NABRAŁO BLASKU POMÓŻ JEJ ZDAĆ POMYŚLNIE EGZAMIN .MIEJ JĄ W OPIECE JA JAKO MATKA MODLĘ SIĘ DO CIEBIE NOWENNĄ A 22.05.2016 R UCZESTNICZYŁAM WE MSZY NA KTÓREJ BYŁY POŚWIĘCONE RÓŻĘ .

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy24.5.16

    ŚWIĘTA RITO ODDAJĘ CI W OPIEKĘ CÓRKĘ WIOLĘ PROSZĘ O ŁASKĘ MAŁŻEŃSTWA I POMYŚLNE ZDANIE EGZAMINU

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy24.5.16

    ŚWIĘTA RITO ZAOPIEKUJ SIĘ MOJĄ CÓRKĄ

    OdpowiedzUsuń