Modlitwa do św. Rity bł. Eleny Aiello

(po której została uzdrowiona)

Z sanktuarium twojej litości, o święta od rzeczy niemożliwych, patronko spraw beznadziejnych, zwróć swoje miłosierne oczy na mnie i ujrzyj udrękę, jaka mnie przytłacza, nieszczęście i mizerota zaciska się wokół mnie, bo przecież nie mam nikogo innego, do kogo mogłabym się zwrócić. Wyschło źródło moich łez. Nawet modlitwa umiera na moich nędznych ustach. Jedyne, co mam, to nadzieja. O, św. Rito, potężna i chwalebna, przyjdź mi z pomocą i w tej pilnej potrzebie udziel mi łaski, o którą cię błagam! Obiecałaś mi to. Musisz mi jej udzielić. Nie możesz pozwolić, by nazywano mnie kłamcą! Amen.


W: M. Pabis, Medalik św. Rity, Kraków 2013.

56 komentarzy:

  1. Anonimowy1.6.13

    Swięta Rito, błagam o pomoc dla H.Mnie też już łzy wysychają. Błagam....

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy9.7.13

    Św.Rito, błagam pomóż mi w tych trudnych dla mnie chwilach, czasami już nie mogę "ogarnąć" mojego życia, uzdrów moje relacje z P... BŁAGAM Tak wiele we mnie bólu,żalu, cierpienia , pomóż mi jeśli to możliwe spraw aby nasz związek odbudował się mocniejszy, trwalszy,jeżeli jest szansa na uratowanie go to pomóż droga Sw.Rito.Błagam o zdrowie dla niego .Wierzę Sw Rito,że mnie wysłuchasz, nigdy nie zostawiłaś mnie samej w smutku,jestem Twoją najgorętrzą orędowniczką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy25.7.13

    Św. Rito...błagam, Ty już wszystko wiesz...modlę się do Ciebie codziennie, modlę się do samego Boga...spójrzcie na mnie, nie pozwólcie mi zwątpić ... wiem, że zgrzeszyłam...chciałam uciec...teraz nie potrafię bez niego funkcjonować...jeśli jest dla nas jeszcze szansa błagam pomóżcie mi...O droga Św.Rito dzisiaj już wszystko rozumiem ale czy dostanę jeszcze jedną szansę aby to wszystko wprowadzić w życie i nie pozostać gołosłowną?? Błagam Cię o wstawiennictwo w mojej sprawie a ja uczynię wszystko co w mojej mocy aby Cię sławić, nie opuszczaj mnie Św.Rito błagam najgoręcej jak potrafię

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy2.9.13

    Św Rito, bardzo mocno wołam do Ciebie i błagam o wstawiennictwo w mojej beznadziejnej sprawie. Nie mam nikogo, kto mógłby się za mną wstawić, nie mam nikogo kto przebaczy mi grzechy jakie popełniłam. Moja nadzieje w to, że sprawa się pozytywnie rozwiąże, również znika. Pozwól mi żyć spokojnie i naprawić krzywdy. Wyjednaj mi łaskę u Boga, żeby wiadoma Wam sprawa w końcu znalazła swój szczęśliwy finał i nikt już przeze mnie nie cierpiał. Boże ukochaj mnie i spraw, że będę się czuła pełnowartościowym Twoim dzieckiem bożym. Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy7.1.14

      Bóg sam w sobie jest miłością bezgraniczną i bezdenną kocha każdego z nas tylko musimy otworzyć nasze serca a wlana do nich miłość Boża będzie promieniować na wszystkich ku jego chwale i naszemu pokrzepieniu.

      Usuń
  5. Anonimowy19.3.14

    Św Rito proszę Cie o odzyskanie wzroku przez syna mojej siostry

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy23.4.14

    Święta Rito pomóż bo sobie sama nie radzę z tymi problemami Święta Riti ratuj

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19.5.14

    Swieta Rito ,wysluchaj i pomoz !!! Sw Rito jak bardzo ciezko zyc tak tak jak teraz jest ,wybralam Ciebie na moja oredowniczke wypros wszystko o co codziennie Cie blagam

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy7.6.14

    św Rito błagam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy29.8.14

    Święta Rito zwracam się do Ciebie w chwili największego bólu i stresu przez jaki ostatnio przechodze. Wiem że tylko Ty możesz wybłagać dla mnie łaskę u Boga. Od dziecka jedyną rzeczą o jaką prosiłam była miłość. Pewnego dnia Bóg obdarzył mnie tą miłością która trwa już 2,6 roku mimo róznych przeszkod jakie pojawialy sie na naszej drodze. Teraz od miesiąca nie moge z nim porozmawiać , a dzieje sie to akurat kiedy nasze rodziny miały się poznac, kiedy mielismy zaczac wspolne zycie, kiedy ja ukonczylam studia i powinnam zacząc powazne zycie a znajduje sie na rozdrozu.Błagam Cię święta Rito o modlitwę w naszej intencji abyśmy to przetrwali, aby nasza przyszłosc była NASZĄ przyszłością a co najwazniejsze błagam cię święta Rito o to zebym mogła w koncu z nim porozmawiać bo niewiedza jest gorsza niż tysiące kamieni rzuconych prosto w twarz. Zawsze wierzyłam że to Bóg zesłał na nas tę miłość i ze to Bóg złączył nasze drogi w jedno i wciąz wierzę że tak jest bez względu na okoliczności. Prosze miej zlitowanie dla mojej udręczonej duszy i zanieś moje prośby do Pana Jezusa. Proszę nie zostawiaj mnie święta Rito bez pomocy. Błagam ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy29.8.14

    Sw Rito błagam nie opuszczaj mnie w potrzebie

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy3.10.14

    Święta Rito błagam Cię pomóż mi znaleźć pracę i wyzwól Piotra z choroby alkoholowej .Bez Twojej pomocy nie poradzę sobie w ogarnięciu mijego życia, bądź ze mną w tym trudnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy16.1.15

    Święta Rito błagam wyproś u Boga łaskę uzdrowienia Heleny

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy20.1.15

    Św. Rito, dziękuję za to, co już się dokonało w pewnej intencji. Proszę, nie opuszczaj mnie. Błagam pokornie, wstawiaj się za mną nieustannie w tej intencji. Błagam, wiem, że Twoje wstawiennictwo, niezwykle silne, przyczyni się do szczęśliwego zakończenia tej sprawy. Wiem że dzięki niemu łaska Boża zostanie mi okazana, a Bóg w swym nieskończonym miłosierdziu uratuje mnie. Boże kochany, Maryjo, Św. Rito - błagam, ratujcie mnie... Św. Rito, obiecuję dotrzymać obietnic, które złożyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy23.1.15

    Św. Rito, proszę Cię o Twe wstawiennictwo w intencji odnowienia dialogu z Przemkiem - aby odezwał się do mnie, jeśli jest to zgodne z najświętszą wolą Boga Ojca. Dziękuję Ci, kochana św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy28.1.15

    Św. Rito, dziękuję za to, co już dla mnie wyprosiłaś przed tronem Bożym. Proszę, pomóż mi. Ratuj mnie... Jeszcze nie wszystko jasne...

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy28.1.15

    O głębokie nawrócenie Przemka K.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy28.1.15

    O rozwiązanie mojego życiowego węzła, wiadomego Panu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy28.1.15

    błagam

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy18.2.15

    Święta Rito, dziękuję za wszystkie wyproszone przez Ciebie u Boga łaski. Proszę o rozwiązanie moich najtrudniejszych problemów. Jestem słaba i bezradna i wciąż potrzebuję Twojej pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20.2.15

    Św. Rito, dziękuję za łaski, które otrzymałam dzięki Twojemu wstawiennictwu. Błagam Cię, wstawiaj się nadal za mną, doprowadź tę trudną sprawę do końca, aby pomyślnie się dla mnie zakończyła. Ty wiesz, czego pragnę odnośnie tej sprawy...
    Właśnie o tę łaskę błagam. Obiecuję że dotrzymam złożonych obietnic, lecz błagam pokornie, niech miłosierny Bóg, za Twoim potężnym wstawiennictwem, obdarzy mnie tą łaską. Wierzę że wydarzy się cud, wierzę... Kocham Cię i dziękuję Ci.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy10.3.15

    Kochana św. Rito, pragnę podziękować za to, co już (razem z innymi świętymi) wyprosiłaś u miłosiernego Boga w kwestii tej bardzo trudnej sprawy. Ponownie proszę o Twe wstawiennictwo w tej intencji - abyś doprowadziła tę sprawę do finału. Nie opuszczaj mnie, błagam pokornie... Ty wiesz o co proszę, wiesz co kryje moje serce... Proszę, doradź mi, co dalej robić, bo moje działanie także jest w tym przypadku potrzebne. Dziękuję, kocham Cię. Błagam pokornie, opiekuj się mną, abym podjęła dobre decyzje w związku z tą sprawą. Moje dalsze kroki dotyczące tej sprawy powierzam Bogu i Twemu wstawiennictwu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy14.3.15

    Błagam...

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy26.3.15

    Pomoz sw Rito mi zyc spokojnie bez kompleksow, strachu i leku i nie zamykac sie w sobie, bo to ogranicza mnie w zyciu codziennym a nie potrafie rozpychac sie lokciami i isc do przodu bez skrupolow, Przeciez znasz mnie...

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy28.4.15

    Święta Rito, pomóż mi, wstawiaj się za moim synem i mną. Błagam Cię bądź z nami.

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy10.5.15

    Sw Rito pomoz... Nie chce byc ciezarem i smutkiem dla innych! Nie chce innych pograzac tylko pomagac!

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy14.5.15

    Sw. Rito pomoz mi!!! Anna

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy10.6.15

    pomóż mi! Ania

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy18.6.15

    Błagam Cię Św. Rito o pomoc. Proś razem ze mna Pana Miłosiernego aby mnie wysluchal i pomogł w moich codziennych trudach. Błagam Cię wyproś dla mnie miłosc P.K i pomoc w odnalezieniu drogi do jego serca, prosze rowniez o znalezienie pracy bardzo tego potrzebuje ...

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy3.7.15

    Święta Rito, WYGRAMY!!! Nie ustawajcie w modlitwie, Jezus, Najlepszy i Najmocniejszy, jest z nami… ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy19.7.15

    Pomocy...

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy21.8.15

    blagam cie pilne uratuj mnie ocal moje zycie daj bym dokonca sierpna splacila swe sprawy daj mi ta wygrana 22sierpien dziekuje kocham i ufam

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy21.8.15

    wygramy ratuj

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy29.9.15

    Św Rito pomóż!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy3.10.15

    Święta Rito błagam Cię pomóż oby syn moj Pawel znalazl prace i wyzwól jego z choroby alkoholowej .Bez Twojej pomocy nie poradzi sobie , bądź ze mną w tym trudnym czasie Mije w opiece mnie i moja rodzine niech zakwitnie milosc i dobroc, Amen

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy27.10.15

    Pomoz mi z moimi problemami finansowymi!!!! Pomóż!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy27.10.15

    Sw Rito proszę pomóż mi!! Twa modlitwa wiele moze,bardzo to odczuwam dzięki za to,ale droga jeszcze daleka.... Moje dzieci.... Moje problemy... Wstaw się za mną!

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy28.10.15

    Św Rito proszę o wiarę, nadzieje, miłość... Dzięki za wszystko!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy9.11.15

    Święta Rito ratuj nas,błagam bo już brakuje sił!RATUJ,PROSZĘ nie zawiodlas nigdy,nie zawiedz i teraz POTĘŻNA OREDOWNICZKO.AMEN

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy16.11.15

    Pomóż mi prosze, Ty wiesz co mi dolega i jak wiele mi juz pomoglas! Dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy15.12.15

    Sw Rito proszę pomóż nam!!! Mezowi z praca,dzieciom w szkole, mnie z klopotami,mamie ....

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy15.12.15

    Dziekuje sw Rito za wszystko! Pomoz moim dzieciom,mezowi, mnie,mamie! Problemy nas przytlaczaja, ale nie poddaje sie i wierze, ze bedzie dobrze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy28.12.15

    Anna Karolin i m Edward prosza o opieke i blogoslawienstwo

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy28.12.15

    Pracownicy Zakladu Techniki Strzelniczej prosza o wsparcie i blogoslawienstwo

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy4.1.16

    Sw Rito proszę pomóż mi z moim mężem! Nie wiem co robić?

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy10.1.16

    Św Rito pomóż mi prosze aby Zus przyznał mi rentę

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy7.2.16

    Sw Rito proszę Cię o rentę

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy28.2.16

    O możliwość spotkania z Przemkiem K., jeśli taka jest wola Boża.

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy2.3.16

    Pomóż mi św Rito!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy6.3.16

    Św Rito wstaw się za mną.i moją rodzina!

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy14.3.16

    Św. Rito proszę o uzdrowienie chłopca Jaxona Strong...Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy12.4.16

    ŚWIĘTA RITO RATUJ GO błagam ratuj

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy12.4.16

    ŚWIĘTA RITO RATUJ GO błagam ratuj

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy25.4.16

    Błagam Święta Rito przywróć mi zdrowie, błagam pomóż mi z calego serca pragnę być zdrowa i szczęśliwa ,tylko Ty możesz mi pomóc,nigdy mnie nie zawiodłaś i wierzę że teraz gdy tak bardzo Cie potrzebuje wysłuchasz mojego błagania

    OdpowiedzUsuń
  54. Swieta Rito prosze o wstawiennicto w intncji wyzdrowienia dla mojej babci

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy22.5.16

    Proszę Ciebie Święta Rito dzisiaj w Twoje Święto wstaw się u miłosiernego Jezusa za mną, za nami... Minęło tyle miesięcy a nadal szturmuję niebo. Wyjednaj dla nas łaskę miłości i małżeństwa jeśli taka jest wola Boża. Jeśli nie to błagam wyproś u Boga uzdrowienie naszych serc. Proszę dajcie mi wreszcie jakiś znak. Matko pięknej i czystej miłości módl się za nami.

    OdpowiedzUsuń