Modlitwa o różne cnoty i łaski

1. Boże, któryś błogosławioną gorliwość św. Rity w służbie Bożej nagrodził taką łaską, że odeszła z tego świata wolna od wszystkich grzechów, prosimy Cię pokornie: racz za jej przyczyną i przez jej zasługi okazać nam Twe miłosierdzie i uwolnić nasze serca od wszelkiego zła, byśmy się Tobie przez uczciwe życie podobali i przyjęci do grona Twych świętych przez błogosławioną śmierć mogli Ciebie w niebie miłować i wysławiać na wieki. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

2. Boże, któryś św. Ritę po wszystkich przeciwnościach i cierpieniach tego życia przyjął do nieprzemijających rozkoszy niebieskich i cudami okazałeś światu jej wspaniałość, prosimy Cię: racz dla jej zasług udzielić nam potrzebnych dóbr dla duszy i ciała, odwrócić od nas zaslużone kary i użyczyć łaski, byśmy się zawsze poddawali Twojej Boskiej woli i za przykładem św. Rity pomnażali cześć Twego Imienia. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.

3. Boże, któryś św. Ritę wybrał, łaskami ozdobił i blaskiem świętości opromienił, prosimy Cię: racz dla jej zasług i przez jej przyczynę utwierdzić w nas prawdziwą wiarę przeciw wszelkim atakom wrogów, pocieszyć nas, wzmocnić we wszystkich uciskach nadzieją dóbr niebieskich i użyczyć nam takiej gorliwości w każdym dobru, żebyśmy mogli dojść do niebieskiej świetności. Przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.


W:  Święta Rita, patronka spraw trudnych i beznadziejnych, wyd. IV, OO. Augustianie, Kraków.

18 komentarzy:

  1. Anonimowy24.6.13

    Boże ratuj moją rodzine od ludzi złych którzy niszczą nas ,prosze o łaski i Twoje miłosierdzie Boże błagam Cię za wstawienictwiem Świentej Rity

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy24.6.13

    BOŻE Ratuj moją rodzine od nieprzyjaciuł naszych . Proszę o łaski i miłosierdzie Boże dla mojego męża i dzieci Jezu Ufam Tobie Świenta Rito błagam Ciebie wstaw się za nami . Matka

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22.1.14

    pomóż mi Święta Rito, proszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy27.8.14

    SWIETA RITO ,BARDZO PROSZE ZEBY MOJA MAMUSIA WYZDROWIALA ,ZEBY JEJ NERKI ZACZELY PRACOWAC ,ZEBY ZYLA DLUGO ,BO JEST DLA MNIE WSZYSTKIM.AMEN

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy16.10.14

    Św. Rito, dopomóż mojej córce Agnieszce żeby radziła sobie ze swoimi emocjami, spokojnie z podniesioną głową szła przez życie. Była wesołą dziewczyna , której na czymś zależy. Żyby poradziła sobie ze swoja chorobą

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy27.11.14

    Św Rito spraw aby wszystko dobrze ułożyło mi się z kupnem domu,wykończeniem mieszkania. Wybłagaj mi łaski u Pana w tym trudnym dla mnie okresie w życiu abym pomimo tego ,ze zostałam sama poradziła sobie i odczuła bliskość wszystkich przyjaznych mi osób.Abym dała radę finasowo i duchowo ze wszystkim

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy1.2.15

    Sw.Rito proszę dopomóż aby mój mąż zdał czekające go egzaminy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy28.8.15

    Św Rito błagam Cię o wyzdrowienie mojej siostry o wstawiennictwo za nią Pana. Proszę miej ja zawsze w swej opiece a szczególnie teraz w czasie pobytu w szpitalu oraz w trakcie badan, nie pozwól aby wydarzyło się coś złego. Błagam Cię wysłuchaj moich próśb i bądź przy nas w tych ciężkich chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy28.8.15

    Św Rito błagam Cię o wyzdrowienie mojej siostry o wstawiennictwo za nią Pana. Proszę miej ja zawsze w swej opiece a szczególnie teraz w czasie pobytu w szpitalu oraz w trakcie badan, nie pozwól aby wydarzyło się coś złego. Błagam Cię wysłuchaj moich próśb i bądź przy nas w tych ciężkich chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Św Rito błagam Cię o wstawiennictwo u Pana za moja siostrę,proszę Cię aby wyzdrowiala oraz o dobre wyniki badan. Niepozwol aby wydarzyło się coś złego proszę miej ja zawsze w swej opiece a szczególnie teraz w czasie pobytu w szpitalu oraz w trakcie badan. Pomóż jej błagam oraz całej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Św Rito błagam Cię o wstawiennictwo u Pana za moja siostrę,proszę Cię aby wyzdrowiala oraz o dobre wyniki badan. Niepozwol aby wydarzyło się coś złego proszę miej ja zawsze w swej opiece a szczególnie teraz w czasie pobytu w szpitalu oraz w trakcie badan. Pomóż jej błagam oraz całej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy28.8.15

    Św Rito błagam Cię o wstawiennictwo u Pana za moja siostrę,proszę Cię aby wyzdrowiala oraz o dobre wyniki badan. Niepozwol aby wydarzyło się coś złego proszę miej ja zawsze w swej opiece a szczególnie teraz w czasie pobytu w szpitalu oraz w trakcie badan. Pomóż jej błagam oraz całej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy7.12.15

    proszę Cię Św.Rito pomóź mi znaleść szczęście i obdarz mnie kimś z kim będę mógł wróćić na drogę miłośći i radości. Pomóż mi proszę św. Rito sprawić radość moim rodzicom aby za życia zdążyli być ze mnie dumni i cieszyli się moim szczęściem. I wreszcie proszę św. Rito wygrać z nałogiem palacza marihuany. bądź ze mną i czuwaj nade mną i moimi Bliskimi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy2.1.16

    Sw.Rito prosze cie o ydrowie dla moajej corki

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy4.3.16

    Proszę Cię św.Rito obdarz mi łaską, żebym została szczęśliwą mamą.Bardzo pragnę zajść w ciążę i urodzić zdrową córeczkę. Bardzo Cię proszę wyproś dla mnie u Boga ten SKARB, który tak bardzo pragnę. Amen

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy24.3.16

    Św.Rito proszę przez Twoje stawiennictwo u Naszego Pana o powrót Jacka.O to żeby dał nam druga szanse i proszę nie pozwól abym znowu z kamienia była.Chce mieć rodzinę i czuć się kochana.Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy24.4.16

    SW.RITO PROSZE CIE O POTRZEBNE LASKI DLA MOJEJ RODZINY,O RODZINE SILNA BOGIEM I WZAJEMNA MILOSCIA,O CUD PRZEMIANY ZYCIA DLA MEGO MEZA.WSTAW SIE ZA NAMI U NASZEGO PANA JEZUSA CHRYSTUSA W TOBIE POKLADAM SWA NADZIEJE.

    OdpowiedzUsuń