Modlitwa błagalna za wstawiennictwem św. Rity

(Powinna być odmawiana 22 maja, jak również 22 każdego miesiąca)

W imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego. Amen.

Wszechmogący Boże, który uczyniłeś Twoją służebnicę - św. Ritę - znaną w świecie ze względu na liczne łaski, których udzielasz Twoim wiernym przez jej wstawiennictwo, z wielklą ufnością uciekamy się dzisiaj do Ciebie, by błagać o nowe niebieskie dary.
Tak, wielka jest nasza ufność, o św. Rito, w to, że Bóg, który uczynił cię przedmiotem czci w Kościele wyleje na nas wszelkiego rodzaju łaski.
Ty, która jesteś czczona i wyznawana przez wszystkie narody, przepełniona światłem chwały, znasz słabość naszych serc. Ty widzisz naszą niestałość w wypełnianiu obowiązków i nasze, jakże częste, upadki w wypełnianiu woli Bożej.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...

W tym dniu świątecznym módl się za nami do Pana, o św. Rito, wstawiaj się za nami przed Bożym tronem miłosierdzia, abyśmy podwoili starania o zbawienie naszych dusz, byli bardziej wytrwali w służbie Bogu i w pogębianiu chrześcijańskich zalet.
Święta Rito, oto główne sprawy, które polecamy twojej niebiańskiej opiece, w tym uroczystym dniu, w którym cię czcimy. Poprzez wielość twoich zasług niech Bóg zmiłuje się nad naszymi prośbami, uczyni zadość naszym staraniom, wysuszy łzy wielu płaczących serc.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...

W tym dniu ziemskiej radości, która współzawodniczy z twoją radością w niebie, o św. Rito, wyproś dla nas u Boga specjalne błogosławieństwo, o które pokornie prosimy, dla Wikariusza Jezusa Chrystusa, naszego Biskupa i jego kapłanów, dla nas i bliskich nam osób, głosicieli twego kultu, dla twoich braci i siostr zakonnych, którzy tworzą wybraną rodzinę Świętego Augustyna, dla dobroczyńców twoich sanktuariów, dla chorych na ciele i duszy. Również dla naszych bliskich zmarłych prosimy o miłosierdzie Boże. Święta Rito, umiłowana oblubienico Jezusa Ukrzyżowanego, zechciej wyprosić dla nas u Pana, aby duch cierpliwości, który rodzi dobre uczynki, utwierdził nas w nadziei Bożych obietnic. Amen.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu...

W. Naznaczyłeś Panie twoją służebnicę Ritę
K. Znakiem Twojej miłości i Twego cierpienia.

Módlmy się:
Boże, który raczyłeś obdarzyć św. Ritę tak wielką łaską umiłowania swych nieprzyjaciół i otrzymania na czole i w sercu znaków Twojej męki, daj, o to Cię prosimy, za jej wstawiennictwem i przez jej zasługi, umiejętność przebaczenia naszym wrogom i dar kontemplacji Twojej męki, aby w ten sposób zasłużyć na nagrodę obiecaną tym, którzy cierpią i są pokorni. Który żyjesz i królujesz na wieki wieków. Amen.

W: Święta Rita, patronka spraw beznadziejnych. Modlitewnik, wyd. IV, OO. Augustianie, Kraków.

328 komentarzy:

  1. Anonimowy10.5.13

    Sw.Rito błagaj Pana Jezusa o łaskę uwolnienia dla mnie i łaskę zdrowia oraz szczególną opiekę nad moją rodziną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy6.8.13

      święta Rito błagam cię wyproś u Boga łaskę dla mnie , abym możliwie jak najszybciej miał dziewczynę czy kobietę swojego życia , która by mnie bardzo mocno kochała i była ze mną do końca życia na dobre i na złe błagam bardzo potrzebuje prawdziwej miłosci zle sie czuje ze nie mam bliskiej osoby tzn dziewczyny czy kobiety swojego życia błagam o łąskę wierze ze mi pomożesz wraz z Bogiem matką boską aniołami patronami całym królestwem niebieskim wszystkimi swietymi

      Usuń
    2. Anonimowy3.10.13

      Św. Rito proszę wyproś mi u Boga łaskę miłości Tomasz do mnie byśmy znów byli parą, wzięli ślub. Błagam pomóż nam.

      Usuń
    3. Anonimowy18.9.14

      Swieta kochana Rito znow prosze o modlitwe w znanej Ci sprawie wyslichaj mnie tak jak wyslichalas mnie ostatnio ,Bog zaplac MATKA

      Usuń
    4. Anonimowy6.10.14

      św.Rito proszę o wstawiennictwo nic mi nie wychodzi, pragnę szczęścia, zdrowai, miłości. czy znajdę kogś ? czy moje życie nabierze kolorów. tracę wiarę na lepsze jutro a jest wiele optymizmu we mnie. dlaczego inni maja wszuystko aj atylko kłody pod nogi. na vud chyba nire ma co liczy ponieważ za wszystko muszę zapłacić. niesety jeśli cuda to nie u mnie. brak szczęścia. totalny. mimo wszystko iwerzę i proszę. proszę pomoż mi ty wiesz w jakich sprawach abym poszłą z połówką i bawiła się do rana . mam ogromny smutek i żal w sercu i na twarzy że mi nic ie wychodzi ile musze jeszcze przejść. czy nie może zdarzyć się cud. proszę o wstawiennictwo,

      Usuń
    5. Anonimowy25.3.15

      Święta Rito proszę o zatrzymanie nawrotu choroby i uproś mi u Boga całkowite wyleczenie.

      Usuń
  2. Anonimowy15.5.13

    SW Rito błagam o wysłuchanie moich błagań ! A

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy22.5.13

    Sw.Rito blagam Cie z calego serca o szczegolna opieke dla moich corek,mnie,mojej mamy i mojego bylego meza,uchron moje corki od popelnienia grzechu,dziekuje Ci z calego serca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22.5.13

    Sw.Rito blagam Ciebie opiekuj sie moimi corkami,z calego serca Cie o to prosze.Dziekuje ci

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy23.5.13

    Święta Rito błagam z całego serca o modlitwę za mojego 30-letniego syna Kamila, uzależnionego bardzo głęboko od alkoholu, narkotyków i leków psychotropowych.. Od wielu lat modlę się za niego o uwolnienie z jarzma tych zniewoleń. Uzależnienie jest bardzo głębokie, organizm jest zatruty, nie funkcjonuje normalnie, jego życie jest koszmarem. On nie ma przed sobą przyszłości, a to przecież młody chłopak. Odszedł od Pana Boga i Jego Przykazań, żyje swoim życiem w pijackim upojeniu, nie chce podjąć żadnej terapii, ma głęboką depresję. Ja, jako jego mama już nie wiem co mam robić, on stacza się na dno bardzo szybko. Ma wiele bardzo poważnych dolegliwości bólowych będących konsekwencją zatrucia organizmu. Błagam z całego serca o modlitwę za niego, o uwolnienie od zniewolenia i powrót do Pana Boga i Kościoła, o moc i światło Duch Świętego, o to aby Pan Jezus go ocalił. Błagam o modlitwę za moje dziecko.
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy26.7.13

      Święta Rito wysluchalas moich modlitw i wstawilas sie u najjaśniejszego Pana za mnie. Dziękuje ci z całego serca! Jestem wdzięczna i dotrzymać danego w modlitwach słowa. Proszę Cię o wysłuchaniu tych pięknych płynących z serca modlitw ludzi ( mamę pana Kamila) i innych.

      Usuń
    2. O Swieta Rito, wysluchaj blagan tej matki syna obciazonego nalogami i depresja. Jestem tez matka i tez chcialam prosic o synow moich, ale najpierw - wstrzasnieta nieszczesciem tej kobiety - prosze za jej matczynym sercem - uslysz glos tej matki obolalej .Anna

      Usuń
    3. Swieta Rito wysluchaj tego wolajacego o pomoc cierpiacego serca matki - ocal jej dziecko. Jestem tez matka i wiem co to cierpeinie z powodu dzieci. jestem tu, bo tez szukam pomocy i wsparcia dla mych synow, ale serce tej kobiety jest bardziej cierpiace niz moje. Pomoz jej swita Rito!

      Usuń
    4. Św. Rito wysłuchaj mnie, wstaw się za mną!K

      Usuń
    5. Św. Rito pomóż mi!

      Usuń
    6. Anonimowy17.11.14

      Św.Rito proszę o zdrowie .wyproś dla mnie łaskę .

      Usuń
    7. Anonimowy21.11.14

      Św. Rito błagam Cię o łaskę zdrowia,aby podejrzenie śmiertelnej choroby nie potwierdziło się. Uproś u Boga by dał mi szanse pozostać przy rodzinie, przy narzeczonym,by dał mi szanse założyć własną rodzinę. Dopomóż Św Rito.

      Usuń
  6. Anonimowy24.5.13

    SWIETA RITO PROSZE O WSTAWIENNICTWO U BOGA W MOJEJ SPRAWIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy2.6.13

    Św.Rito jak nigdy dotąd bardzo potrzebuję Twojej pomocy. Jestem w beznadziejnej sytuacji, nie mam siły by dalej żyć i tylko cud może mnie uratować. Pan Bóg dał tak wiele , a ja to wszystko zmarnowałam .
    Błagam wstaw się za mną do Pana Boga aby mnie wysłuchał , aby mi wybaczył i okazał mi swoje miłosierdzie.
    Proszę nie opuszczaj mnie .W Tobie moja nadzieja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy8.6.13

    Święta Rito bardzo Cię proszę wstaw się ze mną w moich modlitwach u Pana Boga aby mnie wysłuchał bo już tylko cud może nas uratować. Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy10.6.13

    SWIĘTA RITO BŁAGAM CIĘ O ZDROWIE DLA MOJEJ MAMY

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy14.6.13

    Święta Rito proszę Cię bardzo o Twoje wstawiennictwo u Pana Boga za ojca mojego dziecka. Błagam o jego nawrócenie, opamiętanie, odejście od zła, uwolnienie. Proszę aby zrozumiał, ze rani siebie i nas. Ratuj go i zechciej wyprosić potrzebne nam łaski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19.6.13

    Nie wiem nawet czy mój tatuś dożyje do 22 czerwca, dlatego z całego serca błagam Cię Święta Rito o Twoje wstawiennictwo u Świętej Rodziny za mojego Tatusia, który od miesiąca leży w śpiączące, jest po wielu operacjach i lekarze nie dają Mu dużych szans na przeżycie. Błagam o to by mój Tatuś przeżył i wyzdrowiał. By mógł jeszcze nacieszyć się życiem na ziemi, z rodziną, która tak bardzo Go kocha i z wszystkimi przyjaciółmi, którzy gorąco się modlą. Święta Rito-błagam nie opuszczaj mnie w największej potrzebie mojego życia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy20.6.13

    Święta Rito proszę pomagaj moim rodzicom spraw aby mama wyzdrowiała aby jej chemioterapia przebiegała łagodnie, aby tata obronił prace licencjacką i aby ta sąsiadka która im dokucza wyprowadziła sie i już nigdy z nikim nie walczyła. Dziękuję Ci za Twoje wstawiennictwo, twoja pomoc jest odczuwalna każdego dnia. Niech kazdy 22 miesiąca bedzie Twoim Swiętem i nich ludzie chwalą Cie każdego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy26.6.13

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo u Boga.Proszę o pomoc w szczęśliwym, pomyślnym, z oceną pozytywną zdaniu wszystkich egzaminów. Dziękuje Ci św. Rito za słuchanie moich próśb i za ich spełnianie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy7.7.13

    Święta Rito proszę z całego serca o modlitwę dla mojego małżeństwa, o nawrócenie mojego męża, który tak bardzo oddalił się od Boga. Pomóż nam Św. Rito swoją modlitwą.Cała nadzieja w Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy18.7.13

    Św. Rito, patronko od spraw beznadziejnych i po ludzku niemożliwych,uproś u Miłosiernego Jezusa , aby wybaczył mi moje winy , okazał mi swoje miłosierdzie i jeśli to będzie zgodne z jego wolą uczynił cud w moim życiu , o który go z wielką nadzieją proszę.Błagam ratuj mnie , bo ginę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy19.7.13

    Ukochana Święta Rito,spełnij prośby,które w sercu noszę.Błagam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy20.7.13

    Błagam Św. Rito pomóż mi, spraw, aby syna przyjęli na studia,aby nasza rodzina była cała i szczęśliwa. Błagam Św.Rito.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy22.7.13

    Św. Rito, patronko od spraw beznadziejnych i po ludzku niemożliwych,uproś u Miłosiernego Jezusa , aby wybaczył mi moje winy , okazał mi swoje miłosierdzie i jeśli to będzie zgodne z jego wolą uczynił cud w moim
    życiu , o który go z wielką nadzieją proszę.Błagam ratuj mnie , bo ginę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy23.7.13

    Święta Rito dziękuję Ci za Twoje wstawiennictwo u Boga w moich prośbch,dzisiaj proszę Cię o wyproszenia łask Ducha Św dla syna kleryka , aby podjął decyzję zgodną z wolą Boża.
    JEZU UFAM TOBIE !!!
    Matka

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy29.7.13

    Św. Rito, patronko od spraw beznadziejnych i po ludzku niemożliwych,uproś u Miłosiernego Jezusa , aby wybaczył mi moje winy , okazał mi swoje miłosierdzie i jeśli to będzie zgodne z jego wolą uczynił cud w moim życiu , o który go z wielką nadzieją proszę.Błagam ratuj mnie , bo czasem nie mam już sił.D.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy15.8.13

    Św. Rito błagam Cię wstaw się u Boga, aby moja żona Bogumiła wyzdrowiała. Modlę się w tej intencji.Mąż Zygmunt

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy17.8.13

    Sw. Rito, prosze wstaw sie u Boga za mna zebym dostala dobra prace i zeby relacje w moim malzenstwie sie poprawily. Blagam rowniez o zdrowie dla siostry, siostrzenca i rodzicow. Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Św Rito znasz ból mojego serca błagam Cię o powrót naszej miłości i pracę która jest nam niezbędna do życia i spłacenia długów

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy26.8.13

    Święta Rito, proszę o łaskę rozwiązania mojego problemu i pozytywną zgodę pracodawcy na moją prośbę. Ty widzisz moją słabość i bezradność. Proszę o pomoc i wstawiennictwo!

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy27.8.13

    Św. Rito błagam cię o zdrowie dla mojego męża o siły do walki z chorobą o wiarę że wszystko jest możliwe.
    Dziękuję za wszelkie łaski jakimi obdarzasz moją rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy27.8.13

    Św. Rito błagam opiekuj się moja rodziną.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy2.9.13

    Św Rito, proszę Cie bardzo mocno o wstawiennictwo do Pana Boga w mojej beznadziejnej sprawie. Zgrzeszyłam przeciwko rodzinie i sprawiłam, że musi ponosić konsekwencje moich decyzji. proszę uwolnij mnie od tego problemu, który zatruwa relacje między nami. Módl się za mną bo zostałam sama, proszę o pomoc i wytrwałość oraz wybaczenie. Dziękuję z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy7.9.13

    Sw Rito wyjednaj mi laski u PANA Boga zeby moj wujek wyzdrowial Leon i zebym sprzedala samochod po wypadku i wrocila z cala rodzina do ojczyzny prosze wypros mi to

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy8.9.13

    Św. Rito, Ty nigdy nie zawodzisz. Proszę o dobre wyniki moich badań i o wytwałość w walce z z niepłodnością. Prosze Cię módl się za mną.

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy17.9.13

    Święta Rito błagam o wstawiennictwo u Pana Boga za moją skołataną chorą duszę i o uniknięcie choroby której się tak strasznie obawiam. Żeby moje ziemskie dni nabrały sensu i żebym mógl zrobić wreszcie coś konstruktywnego w życiu i żebym mógł być wsparciem dla starszej już chorej mojej mamy

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy19.9.13

    Święta Rito oblubienico Pana Naszego dziekuję za łaski ,które otrzymuje i błagam jak tylko matka najbardziej potrafi z całego serca o wstawienictwo dla mojej jedynej ukochanej córki o mądrość , poradzenie sobie z zyciem , nawrócenie Wielkie Bóg zapłać Joanna

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy15.10.13

    blagam cie sw. rito o uzdrowienie mojej ukochanej mamy ,daj jej sile do walki z choroba i pozwol zeby wrocila do domu zdrowa . tyle dobra uczynila dla innych uczyn jej laske powrotu do zdrowia .

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy21.10.13

    Kochana Święta Rito błagam Cię o wstawiennictwo u Jezusa Chrystusa, aby zesłał wszelkie łaski i błogosławieństwo na naszą rodzinę. Bardzo pragnę z całego serca aby nasze małżeństwo przetrwało wielki kryzys i abyśmy w miłości i wzajemnym szacunku wytrwali do ostatnich chwil naszego życia. Jezu ufam Tobie ,Jezu oddaję się Tobie. Z całego serca wierzę że odmienisz nasze życie.
    Mąż.

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy8.11.13

    Sw. Rito blagam Cie o prace dla mojego meza i o zdrowie dla mojej rodziny. Nie opuszczaj nas w potrzebie tak bardzo Cie potrzebujemy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy14.11.13

    SW RITO POMOZ Z TAD WYJECHAC DO DOMU DO RODZINY DO MOICH BLISKICH KLANIAM SIE TOBIE UFAM CI danka

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy17.11.13

    Św. Rito proszę wysłuchaj błagań matki Kamila,proszę wysłuchaj moich błagań uratuj naszych synów z choroby nałogowej. Ty wiesz co to znaczy ból serca matki o dziecko ,pani wyproś nam tą łaskę u naszego ojca w niebie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy22.11.13

    Proszę o wysłuchanie moich błagań i proszę o odczuwalną opiekę Twoją. Odmianę losu na lepszy przy Jego boku - prowadź nas każdego dnia, uczyń tak, aby było to możliwe. Ufam Ci Święta Rito i oddaję mój los w Twoje ręce.

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy26.11.13

    Św.Rito,modle sie codziennie juz 3 miesiące,błagam Cie każdego dnia o wstawiennictwo w mojej sercowej sprawie,prosze wypros u Boga łaske zesłania Darów Ducha Świetego dla mojego kochanego M.,oby oświecił jego serce i umysł,aby nie bał się uczucia i zmian jakie ono wiąze,aby dostrzegł moja milosc do niego..aby sie do mnie odezwał i nie skreslał nas pomimo iż dzielą nas tysiące kilometrów:( Nie mam juz nadzieji,błagam chociaż o najmniejszy znak abym miala sile dalej zyc,moje zycie nie ma sensu,umarłam rozstając sie z nim:(:(..proszę nie zostawiaj mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy18.12.13

      Najdroższa Św.Rito dziekuje z całego serca,za znak który mi zesłałaś,wiem ,że to zawdzięczam Tobie,dziękuje za nadzieje

      Usuń
  39. Anonimowy3.12.13

    Święta Rito błagam Cię i proszę o wstawiennictwo w mojej sercowej sprawie do ukochanego Dawida. By Duch Święty oświecił jego serce i by dostrzegł on moją wielką miłość. Błagam o to bo kocham tego człowieka z całych sił i chcę stworzyć z nim szczęśliwy związek. On daje mi siłę żyć dalej a tak bez niego ja tracę każdego dnia. Niech Bóg zwróci jego serce ku mojemu. Niech zniszczy jego kłamstwo zdradę pychę. Proszę wysłuchaj mej prośby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy4.12.13

      Święta Rito wstaw się w sprawie o ktora prosi ta kobieta,doskonale znam ból nieodwzajemnionej miłości,często gorszy niż ból fizyczyny..Panie miej nas w opiece bo strasznie cierpimy.amen

      Usuń
  40. Anonimowy16.12.13

    Święta Rito uproś mi u Boga łaskę zostania mamą. Aby moja kruszynka przeżyła i przyszła na świat cała i zdrowa. Abym mogła się nią cieszyć z całą rodziną i aby te dziecko wniosło światło do mojej rodziny. Wysłuchaj mnie błagam. Nie wytrzymam kolejnej straty w moim życiu. Życie zabrało mi już wiele nic nie dając w zamian. błagam cię pokornie. Tylko Bóg i przenajświętsza Panienka mogą dokonać tego cudu. Amen

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy17.12.13

    Św. Rito módl się za nasze małżeństwo i wyproś łaskę abym była w ciąży żeby się już udało i urodziła zdrowe dziecko

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy4.2.14

    Święta Roito
    Dziękuje za wszystko i prosze żeby ta zmiana nie okzała się nowotworem błagam mam małe dziecko nie zabieraj mu matki

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy25.2.14

    Swieta Rito prosze Cie o wstawinnictwo do Pana naszego w mojej sprawie sercowej aby Bosco otworzyl Swoje serce dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy18.3.14

    Święta Rito błagam Cię o cud uzdrowienia, jesteś o Pani Świętą Ritą od spraw beznadziejnych , proszę Cię i Błagam moja choroba jest właśnie takim przypadkiem. Tylko za Twoim wstawiennictwem mogę być zdrowy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy21.3.14

    Święta Rito, najdroższa moja patronko. Ty wiesz jak długo modliłam się o takiego człowieka jakim jest mój ukochany. Bóg w swoim wielkim miłosierdziu sprawił że to największe marzenie mojego życia się spełniło. Bóg postawił mi go na mojej drodze. Był moim „prezentem od Boga”, mi regalito de Dios”. Wszystko układało się dobrze do czasu gdy musiał wrócić do swojego kraju.
    Święta Rito Ty wiesz jak skomplikowana jest nasza sytuacja, jak beznadziejna, dlatego szukam pomocy właśnie u Ciebie bo Ty nikogo nie zostawisz, zawsze wysłuchasz i pomożesz. Mi też już wiele razy pomogłaś, sprawiłaś dla mnie cud, za co składam Ci dzięki moja patronko. Jednak dzisiaj po raz kolejny ośmielam się prosić Cię o pomoc w tej beznadziejnej sprawie. Błagam Cię pomóż mi odzyskać kontakt z ukochanym, spraw by odległość (tysiące kilometrów) i jego problemy finansowe nie były przeszkodą dla naszej miłości. Błagam Cię Święta Rito…w Tobie moja jedyna nadzieja…

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy25.3.14

      Modlę sie do Sw Rity w tej samej sprawie,Bog postawił przede mna niespodziewanie cudownego człowieka,ale niestety odległosc według niego jest za dużym problemem( inny kraj) Św,Rito oświeć serce mojego M.aby nie bał sie zaryzykować dla miłosci..

      Usuń
    2. Anonimowy21.4.14

      Kochana Święta Rita pomogła mi w mojej sprawie. Mój ukochany, " mi regalito de Dios" wrócił do mnie. Moja patronka Święta Rita "zaprowadziła" mnie do naszej Mateńki, Królowej Różańca Świętego i dzięki temu zaczęłam odmawiać Nowennę Pompejańską (codziennieprzez 54 dni odmawia się 3 części Różańca). W 18 dniu odmawiania tej Nowenny mój ukochany odezwał się do mnie po 2 miesiącach milczenia. Znów jesteśmy razem. Dziękuję z całego serca kochanej patronce Świętej Ricie oraz Naszej Ukochanej Mateńce, Królowej Różańca Świętego. Kochane siostry i bracia wierzmy całym sercem.Chwała Panu, Naszej Mateńce i Świętej Ricie.

      Usuń
    3. Anonimowy6.6.14

      ja modle sie każdego dnia do Św,Rity aby pomogla w beznadziejnej sytuacji,aby moj ukochany zmienil zdanie i dał nam szasnse...niestety czas mija nic sie nie zmienia,a ja jestem na skraju załamania..czuje ze wszyscy swieci mnie opuscili.,straciłam nadzieje,prosze o modlitwe..

      Usuń
  46. Anonimowy22.3.14

    Błagam Cię św. Rito wyproś u Pana Boga zdrowie dla mojego nie narodzonego dziecka aby obawy lekarzy okazały się błędne, lecz jeśli wola Boga jest inna naucz mnie żyć z chorobą i cierpieniem dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy24.3.14

    Św. Rito błagam wstaw się za mną aby moja obecna sytuacja zakończyła cudownym związkiem z ukochaną Kingą

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy25.3.14

    Św.Rito błagam Cię wstaw się za moją rodziną ratuj nas

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy4.4.14

    Św. Rito, błagam o spokój wewnętrzny mojego jedynego dziecka, jej wyjście z depresji, po stracie pracy, dobrą, stałą pracę dla niej, stabilizację materialną, miłość i szacunek w jej małżeństwie, aby wreszcie mogli spokojnie z wiarą w przyszłość powołać na świat dziecko, którego pragną. Błagam Cię także o zdrowie dla mojej kuzynki, chorej na raka. Błagam, pomóż mi, bo już brakuje mi sił i zdrowia do tych wszystkich problemów, błagam, ratuj. W Tobie nadzieja!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy7.4.14

    Św. Rito błagam Cię o uzdrowienie maleńkiej Lenki.

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy14.4.14

    O Sw. Rito błagam wypros dla mojej mamy Krysi cud laski zdrowia w ciezkiej chorobie nowotworowej. Uproś Jezusa i Maryję, wstaw się u Boga o cud łaskii zdrowia, błagam o powodzenie w leczeniu. Pomóź mi wyprosić tak ogromną i trudną prośbę, modlę się kazdego dnia i potrzebuje wsparcia w modlitwie wysłuchaj mnie i zechciej pomóc mojeje mamie. Nie opuszczaj jej w potrzebie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy22.4.14

    O /święta Rito błagam o wstawiennictwo u Pana w moim błaganiu.
    Błagam Cię uproś moje błaganie o lepsze relacje moje z Piotrem o to by Piotr mi przebaczył i abyśmy kochali się miłością opartą na miłości Bożej.
    Błaga Cię Święta Rito przyczyn się za nami nie opuszczaj mnie i uproś moje błaganie.

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy23.4.14

    Św Rito wybłagaj u Pana łaskę dla mnie gdyż wynajmuje mieszkanie i nie mam już kasy na dalsze mieszkanie pomóż mi zdobić finanse na dalsze życie jest to dla mnie bardzo beznadziejna sytuacja.Błagam daj mi jakis znak że bedzie wszystko dobrze i nie opuszczaj mnie w tej beznadziejnej sytuacji

    OdpowiedzUsuń
  54. Anonimowy23.4.14

    Kochana swięta Rito proszę wybłagaj pracę dla Darka

    OdpowiedzUsuń
  55. Anonimowy24.4.14

    Św. Rito proszę o wyproszenie daru Ducha Św w nauce i żebym znalazl prawdziwą miłość .,

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy29.4.14

    SWIĘTA RITO BŁAGAM CIĘ O ZDROWIE DLA MOJEJ MAMY

    OdpowiedzUsuń
  57. Anonimowy1.5.14

    Św Rito,proszę o wiarę w to ,że moje dotychczasowe zaburzenia ,ktote mi totwarzyszą odejdą blagam Cię wysluchaj mnie prosze blagam Ci ę z całego seca

    OdpowiedzUsuń
  58. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  59. Błagam Cię Święta Rito o pomoc, to chyba z woli Boga odnalazłam Cię, sama nie wiem jak to się stało, że dowiedziałam się o Tobie i że natrafiłam na modlitwy do Ciebie.
    Przepraszam za całe zło, które wyrządziłam w życiu, byłam niegrzeczną dziewczynką.
    Modliłam się, bo jest mi ciężko i nie mogę sama sobie poradzić z ogromem problemów i wtedy właśnie, jakimś cudem trafiłam na modlitwy o pomoc do Ciebie Św. Rito jako do tej co pomaga
    w sprawach niemożliwych i beznadziejnych.
    Wiem, że być może z mojej strony to zuchwalstwo prosić Cię o pomoc i wsparcie, ale pomagasz
    i wyciągasz z kłopotów w sytuacjach beznadziejnych , więc ufam Tobie, że mi również pomożesz
    w pozytywnym załatwieniu wszystkich moich spraw w domu, w pracy i w urzędach. Pomóż mi również, a może przede wszystkim odnaleźć porozumienie z moja córką Dominiką, z którą przed laty utraciłam kontakt, dbaj o nią pomagaj i wspieraj we wszystkim.
    Pomóż mi w ułożeniu moich spraw z moim ukochanym /B/, spraw żeby mnie mocno kochał, był czuły, troskliwy i szanował mnie tak jak ja jego. Ty wiesz o czym ja mówię. Pomóż nam być ze sobą razem do końca naszych dni, abyśmy wzajemnie dbali o siebie i zawsze się o siebie troszczyli. Spraw proszę, aby dzięki temu on był mi wierny i nie mieszał już w głowie żadnej innej kobiecie /tak jak to zrobił ze mną przed laty/, a ja żebym mogła przy nim modlitwą odpokutować za swoje błędy i krzywdy, które wyrządziłam bliskim. Życie przy moim ukochanym nie jest łatwe, proszę więc daj mi siły aby przy nim wytrwać.
    Proszę Cię Święta Rito i Ojcze Święty Janie Pawle II wstawcie się za mnie i za nas do Pana Boga Naszego i Syna Jego Jezusa Chrystusa i proście o łaski i pomoc w naszej wspólnej drodze życia. Wierzę, że wysłuchacie moich modlitw, a ja obiecuję, że ze wszystkich sił będę się starała być blisko Boga i ze wszystkich sił do Boga będę przybliżać mojego ukochanego /B/.
    Spraw Święta Rito, aby wysłuchane zostały moje codzienne modlitwy o powodzenie w nurtujących mnie sprawach i aby Najświętsza Panienka, Ojciec Święty Jan Paweł II i SW. Antoni pomogli mi odszukać najlepszą drogę, która doprowadzi mnie do celu, aby spełniły się moje prośby. Proszę również o łaski dla moich bliskich i znajomych i opiekę nad nimi i pokój na świecie. Amen

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy7.5.14

    Św. Rito, ocal moje małżeństwo. Porusz sumienia i serca mojego męża i jego kochanki, aby zrozumieli, jak krzywdzą mnie i dzieci. Daj im siłę zakończyć ten grzeszny związek, żeby przysięga małżeńska złożona przed Bogiem na nowo odzyskała swój sens.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy8.5.14

      św Rito, spraw by mąż, który zdradza swoją kolejną żonę, zmienił swoje upodobania do niezliczonych romansów i dotrzymał danego słowa swojej nowej wybrance.

      Usuń
  61. Anonimowy8.5.14

    Kochana swięta Rito znowu się bojępomożmi proszę

    OdpowiedzUsuń
  62. Św.Rito pomóż mi ratować moją córkę .Błagam Cie jak matka matkę.
    Wstaw sie u P.Jezusa o uwolnienie , uzdrowienie mojej córki z epilepsji. Pomóz

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy10.5.14

    Św.Rito błagam Cie pomóż mi , gdyz tak się pogubiłam w życiu . Proszę Cie jak matka matke ratuj moją córkę . Proszę .

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy10.5.14

    Św.Rito bądź moją orędowniczką u Pana Jezusa , bądź moja przyjaciółką , siostrą .Blagam Cie pomóż mi wydostać się z tego strasznego labiryntu w jaki wdepłam . Jesteś od spraw beznadziejnych i tak się czuję strasznie źle , wyjednaj mi u Boga uzdrowienie córki z epilepsji i dalszego życia z Jezusem .Pomóż

    OdpowiedzUsuń
  65. Anonimowy22.5.14

    Św. Rito, błagam o ocalenie małżeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  66. Anonimowy28.5.14

    Kochana Swięta Rito wyproś proszę zdrowie dla Ryśka i daj siłę Eli

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy3.6.14

    ŚWIĘTA RITO PRZEZ TWOJE WSTAWIENNICTWO PROSZĘ WIARĘ,NADZIEJĘ I MIŁOŚĆ W MOJEJ RODZINIE I OPRACĘ DLA JARKA

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy3.6.14

    KOCHANA ŚW. RITO PROSZĘ WYPROŚ U MIŁOSIERNEGO BOGA ŁASKĘ ZDROWIA DLA ANIELI I ŁASKĘ BŁOGOSŁAWIONEJ ŚMIERCI DLA JANINY

    OdpowiedzUsuń
  69. Anonimowy7.6.14

    Kochana swięta Rito martwię się o mojego syna wyproś łaski Darka u Pana Jezusa i jego Najświętszj Matki

    OdpowiedzUsuń
  70. Anonimowy16.6.14

    Kochana św.Rito błagam Cię pomóż mi.jestem sama nie mam nikogo.
    Bardzo chce poznać kogoś dobrego takiego dla mnie.Kogoś kto mnie pokocha.Co jest ze mną nie tak,co ja komu zrobiłam , że nie potrafię ułożyć sobie życia.Bardzo Ciebie proszę pomóż mi.Nie wiem com am robić.Musze kogoś poznać, ale kogoś dobrego.Proszę Cie bardzo pomóż mi błagam cię.Nie chcę zmarnować swojego życia.Źle min jest samej.Nie wiem kogo mam jeszcze prosić o pomoc.Nie umiem sama sobie z tym poradzić.Proszę Ciebie o opiekę.Jestem zdruzgotana tym co się dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  71. Anonimowy28.6.14

    Święta Rito módl się za mną.

    OdpowiedzUsuń
  72. Anonimowy2.7.14

    Święta Rito proszę o pomyślne zdanie matury poprawkowej z matematyki we sierpniu. Powiedziano mi, że to moja ostatnia szansa. Pomóż mi Święta Rito. Tyś moją jedyną nadzieją, którą w tobie pokładam. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  73. Anonimowy2.7.14

    Święta Rito proszę cię o to by te myśli zniknęły z mej duszy i umysłu i nigdy nie wróciły. Uwolnij mnie od ciężaru tego problemu i zdejmij z mej duszy. Potrzebuję twej pomocy. Wyproś mi łaskę u Najświętszej Panienki i Jezusa Chrystusa. W tobie pokładam nadzieję. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  74. Anonimowy6.7.14

    Święta Rito wstaw się za mną u Boga i uproś mi łaskę macierzyństwa. Bardzo pragniemy dziecka, błagam Cię dopomóż nam,

    OdpowiedzUsuń
  75. Św. Rito pomóż mi proszę, spraw by mój partner opamiętał się wreszcie, przestał cudować. Żeby odwzajemnił moje uczucia i aby to wszystko co poświęciłam dla naszego związku nie poszło na marne . Spraw abym mogła być z moim ukochanym i żeby wreszcie mogła być spokojna o naszą przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  76. Anonimowy1.8.14

    Swieta Rito wypros u Milosiernego Ojca laske zdrowia dla mnie dopomoz zebym nie stracila nadziei na wyzdrowienie daj przetrwac te trudne chwile podczas chemioterapii ktora mnie czekai wlej we mnie ufnosc w pomoc Boza w co mocno wierze dziekuje za dotychczasowa pomoc i opieke twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  77. Anonimowy14.8.14

    Święta RIto , patronko spraw trudnych i beznadziejnych , moze nie jestem ideałem człowieka ale błagam cię abyś za swoim wstawiennictwem wyprosiła dla mnie łaski u Boga. Obecny rok jest bardzo trudnym czasem, przez ostatnie 3 tygodnie nie moge skontaktowac sie z moim chłopakiem i obawiam się o jego zdrowie. a dawno juz powinien byc w polsce. mielismy rozpoczac prawdziwe życie rodzinne . Prosze prosze prosze swięta Rito miej na uwadze moje prosby i cierpienia ty ktora wiesz co znaczy cierpiec , nie pozwol abym nadal żyła w niepewności. Błagam wysłuchaj moich prosb.

    OdpowiedzUsuń
  78. Święta Rito błagam nie opuszczaj mnie i nie odbieraj nadziei. Pomogłaś mi już raz, wiem że może za dużo proszę ale ufam Ci że nie zostawisz mnie w takim bólu i cierpieniu. Rito błagam aby za Twą modlitwą i wstawiennictwem Ten którego tak kocham przejrzał na oczy , zrozumiał i wrócił..... Tak mi jest źle i w Tobie Święta Rito cała moja nadzieja, Wiem że nie jestem godna ale pomóż mi

    OdpowiedzUsuń
  79. Anonimowy21.8.14

    Ukochana Rito, Patronko od spraw beznadziejnych bardzo Cię proszę pomóż mi, abym mogła zostać matką, tak bardzo tego pragnę, jak nigdy dotąd. Jestem już po 40-stce, ale wiem że dla Pana Boga nie ma rzeczy niemożliwych, błagam wspieraj mnie i wyproś dla mnie tę łaskę u Najwyższego. Proszę Cię także o zdrowie dla mojego męża oraz mojej ukochanej Mamy. Dziękuję Ci za to, co otrzymałam dzięki Twojemu wstawiennictwu.

    OdpowiedzUsuń
  80. Anonimowy22.8.14

    Święta Rito błagam Cię uproś u Pana Jezusa pracę dla mojego męża, abyś mogli godnie i spokojnie żyć. Bardzo, bardzo proszę o Twoje stawiennictwo, ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  81. Święta Rito nie zostawiaj mnie bez pomocy proszę aby Janusz wrócił

    OdpowiedzUsuń
  82. Anonimowy3.9.14

    Święta Rito pomóż mi odzyskać moją miłość. On był dla mnie jak powietrze a teraz odszedł i ja nie potrafię się z tym pogodzić, nie potrafię o nim zapomnieć. Skieruj serce Radka z powrotem na moje, spraw abyśmy znowu byli razem na zawsze szczęśliwi. Tylko dla niego chce mi się żyć, niech to wszystko się ułoży...

    OdpowiedzUsuń
  83. Anonimowy4.9.14

    Najdroższa św Rito patronko w sprawach trudnych i beznadziejnych Proszę wstaw się za mną u naszego Pana pomóż mi obym mogła mieć dalej swój zakład wykonywać ją z miłością i poświęceniem dla przychodzących tam ludzi Jest mi ciężko ale proszę pomóż mi obym kiedyś wyszła na prostą proszę cię też o zdrowie dla moich rodziców o wzrok dla mojej córci Oli i dla wszystkich którzy cię proszą o pomoc Przepraszam za wszystko co bliźnim złego uczyniłam i ciebie mój Panie za swoje grzechy przepraszam Pomóż mi obym miała tą wiarę w Boga jaka była kiedyś pomóż mi św. Rito

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy10.9.14

      Św.Rito proszę pomóż jak długo będe jeszcze nadstawiać policzki ile łez muszę jeszcze wylać, żeby zaznać chociaż trochę szczęścia. każdy zasługuje na nie, tylko dlaczego mnie omija jestem już u kresu wytrzymałości i niestety nie mam nikogo na kim mogę polegać. proszę daj mi nadzieję i wiarę , postaw no mojej drodze miłość i niech ona zagości w moim sercu. czy moje zycie ułoży się jak długo mozna zyc w niepewnosci i strachu o jutro.

      Usuń
  84. Święta Rito dziękuję że moja koleżanka zdała egzamin tak bardzo dziękuję że wysłuchałaś mojej modlitwy, tak bardzo pragnę aby moje prośby o powrót ukochanego też się spełniły

    OdpowiedzUsuń
  85. święta Rito tak proszę o pomoc.........

    OdpowiedzUsuń
  86. Anonimowy23.9.14

    Święta Rito, błagam, niech naszemu nienarodzonemu Dzieciątku zabije serduszko

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy29.9.14

    Święta Rito, proszę o zdrowie dla Lucjana, siłę i wiarę dla całej rodziny. Daj nam nadzieję, że jest jeszcze szansa na wyleczenie.

    OdpowiedzUsuń
  88. kinga1983110.10.14

    Św.Rito wiem że wiele osób ćię prosi o wstawiennictwo i ja także proszę z całego serca swego o wstawiennictwo u PAna BOga za mojego jeszcze nie narodzonego siostrzeńca ,który ma tylko połowę serduszka sprawną i zaraz po porodzie będzie musiał być operowany i nie wiadomo czy przeżyje ponieważ tylko 50% dzieci z tą wadą może przeżyć.Dlatego błagam Cię św.Rito o stawiennictwo za tego jeszcze nienarodzonego maluszka.

    OdpowiedzUsuń
  89. Anonimowy14.10.14

    Św.Rito proszę o wstawiennictwo w imieniu moim-oby Bóg dał mi doświadczyć już tylko miłości i szczęścia.O taką samą łaskę proszę dla mojego rodzeństwa , przyjaciół i wszystkich którzy cierpieli, cierpią a chcieliby choć troszkę radości.I dopomóż mojemu ojcu niech się nawróci , zrozumie...

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy20.10.14

    Dziękuję Swięta Rito za Twoje wstawiennictwo w mojej intencji u Boga, proszę nie opuszczaj mnie i skrusz hardość mojego męźa i ocal małźeństwo. Dziękuję, z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  91. Anonimowy2.11.14

    Św.Rito proszę o cud uzdowienia Danuty i Mari z choroby nowotworowej o powrót na drogę wiary i załozenie szcżęsliwej rodziny dla syna ,o łaske trzeźwosci dla męża o zdrowie i potrzebne łaski dla całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  92. Anonimowy3.11.14

    Kochana św Rito wiem, ze zrobiłam w życiu wiele błędów, nie jestem ideałem ale wszystkie te nieszczęscia które ostatnio na mnie spadły są juz ponad moje siły. Błagam ratuj pozwól wreszcie zaznać trochę radości i szczęścia. Niech zakończy się to pasmo chorób, szpitali i operacji. Proszę też o poprawę sytuacji materialnej,i pomyślne poukładanie spraw zawodowych męża i jego wyzdrowienie oraz całkowita sprawnosć po operacji

    OdpowiedzUsuń
  93. Anonimowy10.11.14

    Kochana Sw. Rito wiesz jak mi smutno i ciężko.Blagam pomóż mi ze spokojem i ufnością przyjmować wolę Bożą.Polecam Ci mojego syna,który ciężko zachorował.Uproś u Pana łaskę zdrowia dla niego .

    OdpowiedzUsuń
  94. Anonimowy12.11.14

    Święta Rito przez Twoje wstawiennictwo proszę dobrego Boga o dar łaski zdrowia dla poczętego dziecka i jego mamy. Niech oboje będą zdrowi, maleństwo szczęśliwie się rozwinie i urodzi, a jego rodzice by z miłością je wychowali dla ludzi i Boga.

    OdpowiedzUsuń
  95. Anonimowy16.11.14

    Zlituj się,Odsuń ode mnie te troski

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy4.12.14

    Św.Rito wstaw się u BOGA i uproś łaski o które gorąco cię proszę bardzo tego potrzebuje proszę daj mi nadzieje

    OdpowiedzUsuń
  97. Anonimowy9.12.14

    Święta Rito proszę Cię o wstawiennictwo i dar zdrowia dla małego Adrianka i siłę dla jego mamy Małgosi

    OdpowiedzUsuń
  98. Anonimowy13.12.14

    Sw Rito prosze o wstawiennictwo ,by P.; do mnie wrocil i mnie kochal ,z nim chcialabym dzielic swoje i jego troski

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy14.12.14

    Proszę Cię św. Rito o wyproszenie łaski zdrowia u Najwyższego dla Oskara i całej mojej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  100. Anonimowy17.12.14

    Święta Rito, proszę Cię o wysłuchanie mojej prośby. P

    OdpowiedzUsuń
  101. Droga św Rito, błagam ratuj mojego męża i całą nasza rodzine w sprawie Tobie wiadomej. Błagam aby radość i poczucie bezpieczeństwa wróciło do naszego domu, błagam o zakończenie problemu, który od ponad dwoch lat zabiera nam cała radośc zycia i poczucie bezpieczeństwa. Błagam ratuj nas kochana nasza św. Rito.

    OdpowiedzUsuń
  102. Anonimowy21.12.14

    Sw, Rito blagam ratuj w sprawie Tobie wiadomej moją rodzine....

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy21.12.14

    Kocham Cie Sw. Rito i prosze o wstawiennictwo w sprawie mojego męża i błagam o powrót bezpieczeństwa . Ratuj mojego męża i błagam zebysmy dalej byli szczesliwa rodzina jak dawniej....

    OdpowiedzUsuń
  104. Anonimowy22.12.14

    Od prawie 2 lat o niczym innym nie marzymy, ciągle o to samo prosimy w modlitwach; św Rito pomóż nam wyprosić łaskę macierzyństwa.

    OdpowiedzUsuń
  105. Anonimowy22.12.14

    błagam o łaskę wiary dla męża i dzieci. Miłość i pojednanie między nimi

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy3.1.15

    Święta Rito ukochana dąłaś nam ukochanego naszego Syna, dałaś nam nasz piękny apartament, bałagam terraz o to, żebyśmy jak najszybciej spłacili apartament bez kredytu i daj mi dużo zdrowia, błagam o uzdrowienie mnie, i o nawrócenie i mądrość życiową dla moich braci. Błągam Cię też o syna, żeby nie był uzależniony od komputera i o drugie zdrowe, cudowne dziecko

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy5.1.15

    Św.Rito proszę abyś wstawiła się za mną w sprawie moich problemów, aby ułożyło mi się w szkole, aby chlopak moja prawdziwa milosc wrocil do mnie, przeciez kochal mnie do szalenstwa powrocilo mu to, bardzo cierpie bez niego a najbardziej ze zostawil mnie sama w trudnym momencie mojego zycia, blagam Cie o przebaczenie gdyż nie jestem człowiekiem idealnym, jestem mloda osoba i nie radze sobie z moimi problemami, prosze dodaj mi cierpliwosci i zeby moje zycie nie bylo takie stresujace, aby moja siostra wyszla z choroby psychicznej, ona wycierpiala sie przez milosc prosze aby jej się udało w zyciu by wyszla na prosta. Żeby moj byly chlopak zrozumial ze mnie kocha i zalowal tego co zrobil ze zostawil mnie z problemami, abym nie byla mloda samotna matką. Aby moj tatus znalazl pracę po tylu latach bycia bezrobotnym. Oraz zeby juz nic zlego nie przytrafilo sie mojej rodzinie,ani bliskim. Blagam ratuj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  108. Anonimowy5.1.15

    Św.Rito proszę abyś wstawiła się za mną w sprawie moich problemów, aby ułożyło mi się w szkole, aby chlopak moja prawdziwa milosc wrocil do mnie, przeciez kochal mnie do szalenstwa powrocilo mu to, bardzo cierpie bez niego a najbardziej ze zostawil mnie sama w trudnym momencie mojego zycia, blagam Cie o przebaczenie gdyż nie jestem człowiekiem idealnym, jestem mloda osoba i nie radze sobie z moimi problemami, prosze dodaj mi cierpliwosci i zeby moje zycie nie bylo takie stresujace, aby moja siostra wyszla z choroby psychicznej, ona wycierpiala sie przez milosc prosze aby jej się udało w zyciu by wyszla na prosta. Żeby moj byly chlopak zrozumial ze mnie kocha i zalowal tego co zrobil ze zostawil mnie z problemami, abym nie byla mloda samotna matką. Aby moj tatus znalazl pracę po tylu latach bycia bezrobotnym. Oraz zeby juz nic zlego nie przytrafilo sie mojej rodzinie,ani bliskim. Blagam ratuj mnie.

    OdpowiedzUsuń
  109. Anonimowy8.1.15

    Święta Rito błagam cie wysłuchaj mojej modlitwy.Prosze cie z całego serca aby wyniki biopsji mojego taty okazały się dobre.My jego rodzina kochamy go bardzo i nie chcemy aby cierpiał ani go stracić. BŁAGAM cie ŚW Rito bądź przy nim i przy nas aby wszystko było dobrze.Popros Boga aby wybaczyl mi to ze nie zawsze postępuje tak jak by chciał ale wierzę w niego i modlę się aby był przy nas.Amen

    OdpowiedzUsuń
  110. Anonimowy10.1.15

    Święta Rito,przychodzę do Ciebie bo ufam ,że mi pomożesz wysłuchasz mojej prośby i serduszko Oskara będzie zdrowe,że będzie zdrowy i szczęśliwy i cała moja rodzina.Wspomnij o nas...

    OdpowiedzUsuń
  111. Anonimowy15.1.15

    Św. RITO błagam o wstawiennictwo i wysluchanie mojej prośby. Blagam Cie o zdrowie najważniejsze j osoby mojego życia,mojego kochanego męża Tomasza,ojca dwoch synów.Spraw by wyniki badań były dla niego pomyślne by szybko wrócił do pełni sił i zdrowia. Bardzo Go potrzebujemy i kochamy bezgranicznie. Daj całej rodzinie i Tomaszowi dużo sił, wiary i nadziei w tym trudnym czasie.Wierze w Twoje wstawiennictwo.Amen

    OdpowiedzUsuń
  112. Anonimowy16.1.15

    Sw Rito bardzo Cie proszę o pracę dla syna i córki oraz rozsądne rozwiązanie problemów życiowych opiekę nad rodziną i zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  113. Anonimowy17.1.15

    Sw Rito wesprzyj moje modlitwy o powrot mojej milosci

    OdpowiedzUsuń
  114. Anonimowy18.1.15

    Św. Rito błagam Cię jak tylko umiem o pozytywne zakończenie sprawy związanej z kontrolą w Częstochowie. Proszę Cie abym nie zostala zwolniona z pracy i by mnie nie zawieszono w obowiązku świadczenia pracy. Spraw abym zawsze miala prace i bym jej nie była pozbawiona.

    OdpowiedzUsuń
  115. Anonimowy18.1.15

    Święta Rito błagam o szczęśliwą rodzinę szczęśliwy dom z Jarkiem. Proszę o o powrót Jarka a jeśli mam z nim nie być proszę postaw na mojej drodze mężczyznę, który będzie nas kochał i szanował. Błagam nad życie.

    OdpowiedzUsuń
  116. Anonimowy18.1.15

    Święta Rito błagam o szczęśliwą rodzinę szczęśliwy dom z Jarkiem. Proszę o o powrót Jarka a jeśli mam z nim nie być proszę postaw na mojej drodze mężczyznę, który będzie nas kochał i szanował. Błagam nad życie.

    OdpowiedzUsuń
  117. Anonimowy19.1.15

    Sw Rito wesprzyj moje modlitwy o powrot mojego chlopaka ktorego bardzo kocham

    OdpowiedzUsuń
  118. Anonimowy19.1.15

    Sw Rito prosze Cie wesprzyj moje modlitwy o milosc Krzysia do mnie i powrot

    OdpowiedzUsuń
  119. Anonimowy20.1.15

    Sw Rito wypros mi u Boga laske milosci Krzysia do mnie zebysmy znow byli para wysluchaj moich blagan

    OdpowiedzUsuń
  120. Anonimowy20.1.15

    święta Rito błagam Cię o zdrowie, żebym byłam całkiem zdrowa i żebym szybko spłaciła kredyt w CHF.....Ale błagam Cię o zdrowie

    OdpowiedzUsuń
  121. Anonimowy20.1.15

    Sw Rito blagam Cie o uzdrowienie dla mojej kolezanki Danusi zeby wrocila do zdrowia i mogla doczekac sie wnuka

    OdpowiedzUsuń
  122. Anonimowy21.1.15

    Sw Rito wesprzyj moje modlitwy i wypelnil miloscia do mnie serece Krzysia ktorego bardzo kocham

    OdpowiedzUsuń
  123. Anonimowy21.1.15

    SW RITO BLAGAM CIE O ZDROWIE I OBYM ZACZELA ZNOWU PRACOWAC BLAGAM CIE O POMOC W MOJEJ TRUDNEJ SYTUACJI BLAGAM CIE SW RITO MIEJ W OPIECE MOICH NAJBLIZSZYCH BLAGAM CIE O ZDROWIE MOJEJ MAMY BLAGAM CIE O ZDROWIE I NAWROCENIE MOJEGO SYNA SW RITO POMOZ MI DZWIGNAC SIE I NIESC CIEZAR TEGO ZYCIA ABYM I JA MOGLA POMOC POTRZEBUJACYM SW RITO BLAGAM CIE NIE ZOSTAWIAJ MNIE SAMEJ Z PROBLEMAMI DAJ MI SILY DO WALKI SW RITO BLAGAM O POMOC

    OdpowiedzUsuń
  124. BOŻENA22.1.15

    Święta Rito z całego serca dziękuję za wstawiennictwo i łaski które wyprosiłaś dla mnie u Pana Boga i proszę o kolejną ponieważ wiem,że mi pomożesz-proszę,żeby moja mama nie musiała iść na operację ręki

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy23.1.15

    ŚWIĘTA RITO BŁAGAM CIĘ O TO ABYM MOGŁA DOZNAĆ DARU MACIERZYŃSTWA, BO TO JEST MOIM NAJWIĘKSZYM MARZENIEM ŻYCIA. Przepraszam za wszystkie złe czyny które leżą mi na sercu- za które bardzo żałuję i bardzo bym chciała aby zostały mi odpuszczone. Wierzę że moja prośba zostanie wysłuchana i będę cieszyć się zdrowym potomstwem.

    OdpowiedzUsuń
  126. Anonimowy23.1.15

    Swieta Rito blagam Cie o wsparcie w moich modlitwach o powrot i milosc mojego ukochanego K

    OdpowiedzUsuń
  127. Anonimowy25.1.15

    Św. Rito proszę o wsparcie i wstawiennictwo w sprawie mojej przyjaciółki, żeby ta kobieta nie była przy niej, żeby się oddaliła na zawsze, żeby miała spokój i satysfakcję z pracy. Proszę równiezwe własnym imieniu, żeby praca którą wykonuję dawała poczucie spełnienia nie była ciężare, żebym podejmowała słuszne decyzje i ich efekty były dobre. Proszę również o wsparcie dla mojego syna, żeby trudną decyzję która ma do podjęcia podjął z korzyścią dla siebie i swojej rodziny, Bóg zapłać

    OdpowiedzUsuń
  128. Anonimowy2.2.15

    Bardzo bym prosił o modlitwę w intencji błogosławieństwa Bożego, poprawy stanu zdrowia dla mnie i mojej mamy, ukończenie studiów teologicznych i znalezienia dochodowej pracy przeze mnie a także poprawy sytuacji finansowej (spłaty długów).

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy2.2.15

    Św.Rito patronko spraw beznadziejnych proszę o wstawiennictwo u Pana w sprawie mojej córki,by decyzje które podejmuje były słuszne,by nas nimi nie raniła daj jej jasność rozumu.Błagam by zdała maturę i uwolniła się od złej miłości,która niszczy ją i nas całą rodzinę.Wstaw się św.Rito również za moją mamę która przechodzi trudne chwile zdrowotne,wyproś zdrowie dla mojej mamy błagam Cię również o zdrowie i opiekę moich najbliższych i również mnie.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  130. Anonimowy6.2.15

    święta Rito błagam Cię, żeby moje wyniki były bardzo dobre i żebym była całkiem zdrowa. Błagam Cię także o drugie zdrowe i śliczne, grzeczne dziecko oraz o boski nadmiar pieniedzy :).O zdrowie i szczęście dla całej rodziny, o to, by nasz kraj opływał w dostatki, żeby rządzący Polską byli Polakami i dbali o nasz naród, żeby nie było nędzy i biedy, żeby wszystkie dzieci były szczesliwe i miały kochających rodziców i codziennie obiad na stole.dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  131. Anonimowy6.2.15

    Św. Rito błagam Cię o wstawiennictwo U Pana w mojej sprawię. Proszę o szanse abym mogła naprawić i pielęgnować to na czym mi tak bardzo zależy.Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  132. Anonimowy7.2.15

    Św. Rito błagam o Twoje wstawiennictwo w mojej sprawię u Pana. Proszę pomóż mi bo sama już sobie nie radzę. Proszę o tę jedną szansę, dopomóż mi, błagam.

    OdpowiedzUsuń
  133. Anonimowy7.2.15

    Święta Rito , proszę Cie wyproś u Pana Boga naszego, zdrowie dla mojego Andrzejka , tak bardzo boje się o niego..Błagam Cie Święta Rito, pomódl się rowniez o zdrowie i szczęście dla moich dzieci...
    .. Bóg zapłać ...

    OdpowiedzUsuń
  134. Anonimowy9.2.15

    Święta Rito proszę z całego serca o Łaskę nawrócenia dla rodziny mojej córki jej męża i dzieci.Błagam Cie o pomoc ,o zdrowie psychiczne i fizyczne dla tej rodziny.Pomóż im podjąć walkę z otyłością i depresją ponieważ tak bardzo się pogubili w życiu.i tak bardzo oddalili się od Boga. Pomóż im Św. Rito swoją modlitwą i wstawiennictwem .Cała nadzieja w Tobie.Błagam o pomoc. Matka

    OdpowiedzUsuń
  135. Anonimowy11.2.15

    Ojcze święty prosimy Cię o wstawiennictwo w znalezieniu pracy dla Damiana. Zniesiemy wszystkie trudności. Dziękujemy ci również za wstawiennictwo w znalezieniu pracy dla Natalii.Wierzę w Ciebie Ojcze, oddaje Nas pod twoją opiekę.

    OdpowiedzUsuń
  136. Anonimowy14.2.15

    Św. Rito błagam o wstawiennictwo i uzdrowienie z choroby mojego ukochanego męża Tomasza.Miej Go w swojej opiece i dodawaj mu sił w tym trudnym czasie. Spraw by szczęście znów zagościło w naszym domu i naszych sercach B.

    OdpowiedzUsuń
  137. Anonimowy15.2.15

    Święta Rito proszę o wstawiennictwo u Boga w mojej sprawie o którą modlę sie do Ciebie. Uproś mi tą jedną jedyną szansę. Błagam z całego serca Święta Rito pomóż mi.

    OdpowiedzUsuń
  138. Anonimowy19.2.15

    Proszę o łaskę zdrowia dla Pawła (37 lat) u którego jest podejrzenie o chorobę stwardnienie rozsiane. We wtorek zaczną się badania.Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  139. Anonimowy20.2.15

    Św.Rito proszę o wstawiennictwo u Boga, uproś łaskę zdrowia dla mojego syna pomóż mu zdać egzamin na studiach z którym ma problem. Spraw aby się nie martwił i zaczął się wreszcie uśmiechać,a problemy swoje zawierzył Jezusowi Miłosiernemu.

    OdpowiedzUsuń
  140. Anonimowy21.2.15

    Dziękuje święta Rito za dzisiejszy dzień i za nadzieje, którą przyniósł. Nadal proszę o Twoje wstawiennictwo w mojej sprawię, która mam nadzieje idzie w dobrym kierunku. Wielkie dziękuje i nadal modlę się do Ciebie, o Twoją pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  141. Anonimowy22.2.15

    Święta Rito błagam uproś mi u Pana tą szansę. Niech moja nadzieja nie będzie zawiedziona. Proszę, żeby wszystko było dobrze i żeby piątek przyniósł to na co oczekuje, błągam z całego serca. Módl się święta Rito w mojej sprawie razem ze mną do Pana Boga, dopomóż mi, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  142. Anonimowy22.2.15

    Proszę Cię Święta Rito o opiekę nade mną i nad moją rodziną, dziękuję za każde Twoje wstawiennictwo, w każdej potrzebie, dziękuję, nawet gdy tego nie dostrzegam. Pomagaj wszystkim, którzy Cię o to proszą, niech poczują w swych sercach miłość Bożą.

    OdpowiedzUsuń
  143. Święta Rito miej w swojej opiece mój związek z Januszem.... Błagam Cię z całego serca , proszę nie zostawiaj bez opieki i wsparcia. Dziękuję za wszystkie łaski już otrzymane

    OdpowiedzUsuń
  144. Anonimowy23.2.15

    Sw.Rito , prosze Cie o wstawiennctwo dojscia do zgody w mojej rodzinie , szczegolnie miedzy ma matka i corka jak i rodzenstwem .W zamian obiecuje czcic Cie modlitwa kazdego 22 miesiaca do konca zycia z gory dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  145. Anonimowy25.2.15

    Święta Rito! Przynoszę do Ciebie prośbę i błaganie abyś uprosiła u Boga łaskę uzdrowienia i życia dla Mikołaja, małego chłopca który walczy o życie. Wierzę że za Twoim wstawiennictwem zostaną wysłuchane błagania osób które sie modlą za Mikołajka. Proszę o szczerą modlitwę- tylko cud uzdrowienia może temu dziecku pomóc!

    OdpowiedzUsuń
  146. Anonimowy25.2.15

    Święta Rito! Przynoszę do Ciebie prośbę i błaganie abyś uprosiła u Boga łaskę uzdrowienia i życia dla Mikołaja, małego chłopca który walczy o życie. Wierzę że za Twoim wstawiennictwem zostaną wysłuchane błagania osób które sie modlą za Mikołajka. Proszę o szczerą modlitwę- tylko cud uzdrowienia może temu dziecku pomóc!

    OdpowiedzUsuń
  147. Anonimowy25.2.15

    Święta Rito! Przynoszę do Ciebie prośbę i błaganie abyś uprosiła u Boga łaskę uzdrowienia i życia dla Mikołaja, małego chłopca który walczy o życie. Wierzę że za Twoim wstawiennictwem zostaną wysłuchane błagania osób które sie modlą za Mikołajka. Proszę o szczerą modlitwę- tylko cud uzdrowienia może temu dziecku pomóc!

    OdpowiedzUsuń
  148. Anonimowy26.2.15

    Proszę o modlitwę za pozytywne przejście komisji lekarskiej dla Adama.

    OdpowiedzUsuń
  149. Anonimowy4.3.15

    św.Rito proszę o łaskę uzdrowienia dla mnie i wnuczki

    OdpowiedzUsuń
  150. Anonimowy6.3.15

    proszę o modlitwę za moja mamę o zdrowie i dobre wyniki lekarskie

    OdpowiedzUsuń
  151. Anonimowy9.3.15

    Święta Rito dziękuje Ci za łaskę, którą pomogłaś mi uprosić u Boga, z całego serca Ci za to dziękuje..
    Nigdy nie należy wątpić w moc świętej Rity, kiedy nie widziałam dla siebie żadnej nadziei zaczęłam modlić się właśnie do Niej, nie od razu otrzymałam to o co prosiłam, ale nie poddawałam się i wierzyłam w to, że święta Rita w końcu mi pomoże. Kiedy przychodziły chwilę zwątpienie i tej nadziei zaczynało brakować modliłam się do Rity o siłę, którą otrzymywałam. Modliłam się również wtedy, kiedy czułam się samotna i potrzebowałam czyjejś obecności. Po pewnym czasie otrzymałam łaskę, o którą prosiłam, wiem, że to właśnie Ona mi pomogła, moc świętej Rity nie zna granic, należy tylko powierzyć jej siebie.
    Jeszcze raz dziękuje Ci z całego serca, mam nadzieję, że już zawsze będziesz czuwać nade mną św. Rito. Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  152. Anonimowy13.3.15

    Święta Rito, moja droga Patronko, Opiekunko moja, prosze miej w opiece dziś moją siostrę. Proszę nie pozwól jej skrzywdzić. Błagam
    Amen.

    OdpowiedzUsuń
  153. Anonimowy14.3.15

    Święta Rito proszę o pozytywny wynik egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
  154. Anonimowy16.3.15

    Święta Rito, proszę Cię o powrót mojego chłopaka Ryśka, którego nie potrafiłam docenić. Dopiero po jego odejściu zrozumiałam swoje błędy. Błagam Cię o wstawiennictwo w mojej sprawie u Boga, o wyproszenie łaski wzajemnego przebaczenia i dania mi drugiej szansy, żebyśmy wróciwszy do siebie zapomnieli o dawnych złych chwilach i rozpoczęli nowy lepszy okres. Spraw, żeby już nigdy mnie nie odtrącił i żeby Duch Święty rozpalił serce tego dobrego chłopaka. W zamian obiecuję Ci każdego dnia do końca swojego życia odmawiać modlitwę zawierzenia Twojej osobie a także uczynić Cię główną orędowniczką mego życia. Cała moja nadzieja w Tobie i Panu, a ja wiem komu zaufałam i nie zawiodę się. Powierzam siebie całą Twojej opiece. Bóg zapłać. Amen.
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  155. Anonimowy21.3.15

    Święta Rito proszę Cię uproś u Pana Boga i Matki Bożej ażeby mój syn skończył studia i obronił pracę magisterską. Błagam Cię z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  156. Anonimowy22.3.15

    Święta Rito proszę o pozytywny wynik egzaminu adwokackiego, który zdawałam w tym roku.


    OdpowiedzUsuń
  157. Anonimowy23.3.15

    Swieta Rito,prosze o pomoc w znalezieniu stalej dobrze platnej pracy,ktora dalaby mi spelnienie i zadowolenie,jak rowiniez spokoj odsuniecie o de mnie lekow,
    Z calego serca dziekuje i nadal bede modlic sie do Ciebie o Twoja pomoc

    OdpowiedzUsuń
  158. Anonimowy25.3.15

    Święta Rito proszę o pomoc w poukładaniu spraw finansowych i bardzo dziękuję za otrzymane łaski, miej w opiece moją rodzinę a szczególnie naszego syna Marek z Jasła

    OdpowiedzUsuń
  159. Anonimowy25.3.15

    Święta Rito bardzo proszę o poukładanie spraw finansowych i bardzo dziękuje za otrzymane łaski, miej w opiece moją rodzinę a szczególnie naszego syna Marek z Jasła

    OdpowiedzUsuń
  160. Anonimowy25.3.15

    Święta Rito bardzo proszę o poukładanie spraw finansowych i bardzo dziękuje za otrzymane łaski, miej w opiece moją rodzinę a szczególnie naszego syna Marek z Jasła

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowy30.3.15

    Św Rito proszę cię o pomoc w wyjściu z nałogu, o zcalenie mojej rodziny o nawrócenie mojego męża i córki o zmiane decyzji w sprawie zamieszkania mojej córki. dziękuję za dotychczsową opieke i wstawiennictwo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy22.4.15

      Św. Rito dziękuję za widoczne już rezultaty Twojego wstawiennictwa .. Bardzo proszę o dalszą opiekę i wstawiennictwo..

      Usuń
  162. Anonimowy31.3.15

    święta Rito błagam Cię bardzo mocno pomóż mi w potrzebie, błagam Cię, żebym teraz sprzedała moje mieszkanie i wpłaciła pieniążki sąsiadom.Błagam Cię bardzo, żeby to miłe małżeństwo kupiło moje mieszkanie....BŁAGAM, BŁAGAM, BŁAGAM..................

    OdpowiedzUsuń
  163. Anonimowy6.4.15

    Św. Rito błagam Cię o uzdrowienie mojego synka Szymonka proszę żeby wyniki sie poprawiały, prosze takżę o uzdrowienie mnie z chorób oraz o łaskę dla mojej całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  164. Anonimowy7.4.15

    Błagam Cię ukochana Swięta Rito wstaw się za mnie do Pana Boga i wyproś mi łaski w tak drastycznej sytuacji w której się znajduję .Jesteś ulubienicą Pana Boga i On Cię wysłucha.Spraw aby moje sprawy zakończyły się dobrze Jestem już u kresu sił ,Moj stres ,który mnie ogarnia trzyma mnie nieustająco dzień i noc .Błagam Cię dopomóż .Zrobię dla Ciebie wszytko ,błagam o lepsze życie Bóg zapłać .,Nie moge tego nawet wyrazić w słowach wdzięczności

    OdpowiedzUsuń
  165. Sw Rito prosze Cie o wstawiennictwo u Boga i wyjednanie laski uzdrowienia mojego meza,zeby odzyskal wladze w rekach i nogach ,zeby wrocil w pelni do zdrowia, prosze cie sw Rito opiekuj sie nim.

    OdpowiedzUsuń
  166. Anonimowy12.4.15

    Święta Rito, proszę o wstawiennictwo u Boga i wyproszenie łask dla mojej córki i zięcia- o dar macierzyństwa i ojcostwa dla nich...

    OdpowiedzUsuń
  167. Anonimowy16.4.15

    Święta Rito wstaw się do Pana Boga i wyproś łaski dla mojego syna Tomasza.

    OdpowiedzUsuń
  168. Anonimowy19.4.15

    Św.Rito błagam o wstawiennictwo u Pana Jezusa w beznadziejnych problemach które mnie dotkneły w ostatnich miesiącach.Proszę o łaskę .Błagam i żebrzę o miłosierdzie.Amen

    OdpowiedzUsuń
  169. Anonimowy22.4.15

    Św.Rito, pokornie proszę o pomyślność na egzaminach dla Gabrieli oraz Kingi, możliwość kontynuowania nauki w wybranych szkołach oraz zdrowie dla całej rodziny, dziękując jednocześnie za otrzymane łaski. Amen

    OdpowiedzUsuń
  170. Anonimowy24.4.15

    ŚWIĘTA RITO JESTEŚ OSTATNIA NADZIEJĄ NA CUD.WYPROS PROSZĘ U BOGA OJCA I MATKI PRZENAJSWIETSZEJ ŁASKI UZDROWIENIA DLA MOJEJ RODZINY.NIECH MOJE DZIECI NIE CIERPIĄ ZA BŁĘDY MŁODOŚCI.CHRONI MŁODYCH PRZED NARKOTYKAMI,ABY PO LATACH NIE CIERPIELI JAK JA TERAZ.ABY MIELI ZDROWE DZIECI.PROSZĘ UZDROW MOICH SYNÓW KACPRA I MATEUSZA.BŁAGAM CIĘ.NIE POZWÓL IM CIERPIEĆ!!! AGNIESZKA

    OdpowiedzUsuń
  171. Anonimowy26.4.15

    Św Rito proszę o to bym dostała jutro 4 że sprawdzianu z historii oraz o opatrznosc Bożą i zdrowie dobytek i życie wieczne dla zmarłych. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  172. Anonimowy29.4.15

    Św. Rito za Twoim wstawiennictwem proszę za Mariusza o łaski potrzebne w nowej pracy i w nowym miejscu zamieszkania,by obczyzna okazała się małą ojczyzną i byśmy mogli do niego szybko dołączyć,by rodzina była razem.Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  173. Anonimowy29.4.15

    Św.Rito proszę o łaskę uzdrowienia Klaudii z ciężkiej choroby jelit,a dla jej rodziny o łaskę uzdrowienia duchowego.Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  174. Anonimowy5.5.15

    św. Rito moja orędowniczko w niebie, kolejny raz proszę Cię o pomoc -Ty nigdy mnie nie zawodzisz, wstaw się u Ojca w niebie w wiadomych sprawach. Amen

    OdpowiedzUsuń
  175. Anonimowy10.5.15

    Prosze Św Rito o wstawiennictwo , wyproś u Ojca naszego w niebie łaski dla mojego małżenstwa, nie dopuścice aby to wszytsko się rozpadło. Niech mąż zrozumie ze rodzina, ja i synek jesteśmy najwazniejsi, niech wróci i buduje z nami szczescie. niech nie da sie dłuzej kusisc złu. Niechce stracic tego co budowalismy, naszej miłosci i rodziny, prosze pomóz nam.....

    OdpowiedzUsuń
  176. Anonimowy10.5.15

    Św.Rito pomóż mi w codziennyh trudach zycia.

    OdpowiedzUsuń
  177. Anonimowy14.5.15

    Św Rito błagam o pracę dla mojego męża

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy15.5.15

    Św.Rito ,proszę cie o pomoc ,proszę cie o uratowanie mojej córki z uzależnienia ,proszę cie zeby sie opamiętała i zdecydowała na lecznie ,bardzo cierpimy z tego powodu ,spraw aby weszła na dobra drogę ,jesteśmy zrozpaczeni .bardzo ci z całego serca dziekuje .

    OdpowiedzUsuń
  179. Anonimowy15.5.15

    Św. Rito moja orędowniczko w niebie, proszę Cię o pomoc -Ty nigdy mnie nie zawodzisz, wstaw się u Ojca w niebie w sprawie mojej córki chorej na jaskrę.Zatrzymaj tę niszczącą chorobę , albo spraw , by całkowicie zniknęła. Niech moja córka spotka na swojej drodze człowieka, który zostanie jej mężem, miała z nim dzieci, a mnie uczyniła szczęśliwą babcią.Błagam Cię i proszę również o cierpliwość dla niej, by wykonywała swoją pracę spokojnie, nie przejmowała się przeciwnościami. Mnie daj dużo zdrowia, bym najdłużej służyła jej radą i podtrzymywała na duchu.Dziękuję za kontakt z córką i pomoc, że mamy sygnał skype o który prosiłam. Mama

    OdpowiedzUsuń
  180. Anonimowy17.5.15

    Święta Rito każdy z nas tutaj jest zrozpaczony i potrzebuje Twojego wstawiennictwa, bo życie przytłacza. Pomóż tym którzy kołaczą. Błagam również w swojej sprawie. Wstaw się za mną do Pana Miłosiernego by pozwolił mi być z Andrzejem.

    OdpowiedzUsuń